Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - para5

Σελίδες: 12
15
Μήπως γνωρίζετε, αν κάποιος με προϋπηρεσία σε δημόσια σχολεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει δικαίωμα να διοριστεί με το 40%, ή έστω να κάνει χαρτιά για αναπληρωτής;

16
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ψηφοφορία ΙΙ: Αρχαία-Γνωστικό
« στις: Μάρτιος 24, 2007, 01:56:22 μμ »
Υπάρχει ήδη μια ψηφοφορία για το γνωστικό αρχαίων, στην οποία έχουν συμμετάσχει 20 άτομα. Σκέφτηκα όμως να ξεκινήσω μια νέα ψηφοφορία με περισσότερους επιλογές στους βαθμούς (ανά 5). Αν υπάρχει μεγαλύτερη συμμετοχή, αυτό ίσως μας βοηθήσει να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα για το πώς τα πήγαμε στα αρχαία.

17
ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Μέχρι τέλος Απριλίου τα αποτελέσματα

Σκαναρίστηκαν ήδη τα γραπτά με τα ερωτήματα πολλαπλών επιλογών όλων των ειδικοτήτων του ΑΣΕΠ. Στο τέλος Μαρτίου θα έχει ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των multiple choice και μεγάλου μέρους των τετραδίων για δασκάλους και νηπιαγωγούς.
το έργο της διόρθωσης των γραπτών έχουν αναλάβει εβδομήντα βαθμολογητές ενώ το ΑΣΕΠ εξετάζει την αύξηση του αριθμού τους προκειμένου να επισπεφθεί η έκδοση των αποτελεσμάτων. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες γίνεται προσπάθεια να εκδοθούν τα αποτελέσματα μέχρι το τέλος Απριλίου έτσι ώστε να δοθεί χρόνος για τις ενστάσεις.


http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070318e.php

18
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Αποτελέσματα Φιλόλογων
« στις: Μάρτιος 16, 2007, 09:38:59 μμ »
Τώρα που ο ντόρος των εξετάσεων έχει κάπως καταλαγιάσει, ποιο πιστεύετε πως θα είναι το αποτέλεσμα των εξετάσεων για σας;

19
Μία από τις δυσκολίες του διαγωνισμού είναι τα πολλά αντικείμενα στα οποία εξεταζόμαστε. Προσωπικά, δεν ξέρω κανέναν συνάδελφο να αισθάνεται σίγουρος και για τα τρία αντικείμενα του γνωστικού. Επίσης, με βάση το πτυχίο, ο καθένας μας γνωρίζει σε σχετική επάρκεια ένα γνωστικό αντικείμενο, και προσπαθεί, στην καλύτερη περίπτωση, να καλύψει τα κενά του στα υπόλοιπα Γι' αυτό το να βρεθούν 830 ή -40 στους περίπου 13,000 να τα έχουν πάει τόσο καλά σε όλα μου φαίνεται ελάχιστα πιθανό.

Κάτι άλλο που σκεφτόμουν τις τελευταίες μέρες, ελάχιστα σχετικό με το συγκεκριμένο θέμα, είναι η δυσκολία που φαντάζομαι πως αντιμετωπίζουν κατά την προετοιμασία τους για το διαγωνισμό οι απόφοιτοι των τμημάτων ΦΠΨ. Απ' όσο έχω καταλάβει σε αυτό το forum συμμετέχουν άτομα του Ιστορικού-Αρχαιολογικού και της Φιλολογίας, και ίσως αυτό εξηγεί τις υψηλές επιδόσεις στις ψηφοφορίες που κάναμε. Αν κάποιοι από εμάς που γνωρίζουμε καλά τουλάχιστον ένα αντικείμενο του γνωστικού, βρήκαμε τα θέματα απαιτητικά ή και παράλογα, σκεφτείτε τι συμβαίνει με τους αποφοίτους ΦΠΨ. Οι τελευταίοι, εκτός από τα Παιδαγωγικά, που σημειωτέον φέτος ήταν αρκετά εύκολα για όλους, έχουν να καλύψουν ύλη πρωτόγνωρη ή ελάχιστα γνωστή. Θα μου πείτε, τέλειωσαν ένα τμήμα που θεωρείται εύκολο, όμως αυτό δεν μειώνει σε τίποτα το δικαίωμά τους να εξετάζονται επί ίσοις όροις. Ως απόφοιτος του Φιλολογικού, δεν πιστεύω πως ο διαγωνισμός με αντιμετώπισε με τον πιο δίκαιο τρόπο. Ωστόσο, αν μπορώ να μπω στη θέση ενός αποφοίτου του ΦΠΨ, θα έλεγα πως η αντιμετώπιση του Ασεπ είναι άδικη σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό (αν φυσικά μπορούμε να πούμε πως υπάρχει διαβάθμιση στην αδικία).

20
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ψηφοφορία: Ειδική Διδακτική ΠΕ02
« στις: Φεβρουάριος 09, 2007, 03:09:21 πμ »
Ψηφοφορία για την ειδική διδακτική ΠΕ02

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159791
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.158 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.