Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - para5

Σελίδες: 1 ... 136137138139140 ... 142
1919
ΠΡΟΣ ΒΟΛΗ: Απαντήσεις εκπαιδευτικών: Μείζων θέμα η διαρροή (17/2/07)

Aθήνα 17.1.2007, 09:44
Έδωσε ή δεν έδωσε το ΑΣΕΠ στην «Ελευθεροτυπία» τις απαντήσεις του πρόσφατου διαγωνισμού των εκπαιδευτικών; Κι αν τις έδωσε ή δεν τις έδωσε, τι φοβάται και δεν βγαίνει να το διαψεύσει ή να το ομολογήσει; Κι αν τις έδωσε, ποιες έδωσε, τις κανονικές ή τις γιαλατζί; Κι αν έδωσε τις κανονικές, γιατί μόλις χτες ανώτατοι παράγοντες της Αρχής διαβεβαίωναν την Proslipsis ότι δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους γι’ αυτό και θα δημοσιοποιηθούν σταδιακά; Κι αν έδωσε τις γιαλατζί (ακόμα χειρότερα), όπως αφήνουν να διαχέεται, πώς είναι δυνατόν μια σοβαρή εφημερίδα να πέφτει σε τέτοιο ολίσθημα και να τις δημοσιεύει και μάλιστα να επανέρχεται δριμύτερη την προσεχή Τρίτη με νέα δημοσίευση; Κι αν τελικά δεν έδωσε τίποτα, αυτές που είδαμε και θα ξαναδούμε την προσεχή Τρίτη είναι αποκύημα ευφάνταστου νου και συγχρόνως δημοσιογραφική τραγωδία; Ποιος τέλος πάντων παίζει με την αγωνία 50.000 ανθρώπων;

Ως εδώ η... κολοκυθιά. Ας βγει κάποιος να λύσει το κουβάρι του τραγέλαφου, γιατί το θέμα που δημιουργήθηκε είναι μείζων και πρωτόγνωρο για τα ελληνικά χρονικά.

http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=85&cm_prdid=3232

1920
Ωραία όλα τα παραπάνω μέτρα, αλλά δε νομίζω πως τα περισσότερα από αυτά θα ξεμπλοκάρουν τον κλάδο των φιλολόγων. Ίσως εξορθολογίσουν/διαφοροποιήσουν το σύστημα προσλήψεων, αλλά δεν θα δημιουργήσουν πολλές θέσεις εργασίας. Απαντάω σε μερικά από αυτά τα μέτρα, χωρίς να τηρώ τη σειρά με την οποία αναφέρθηκαν από την ioanna89.

1. Ως προς το ζήτημα της παλαιότητας πτυχίου, όσο και να με συμφέρει προσωπικά, δε θα ήμουν σύμφωνος, καθώς το μέτρο αντιβαίνει την αρχή της αξιοκρατίας στην επιλογή. Ιδεατά, αν αποδεχτούμε πως το κράτος ως εργοδότης θέλει να επιλέγει τον εργαζόμενο εκείνον που μπορεί να κάνει καλύτερα την εκάστοτε δουλειά, με ποιο κριτήριο να πριμοδοτεί αυτόν που έχει τελειώσει παλαιότερα από έναν άλλο; Στρατός είναι ή επετηρίδα;

2. Σίγουρα συμφωνώ με την κατάργηση του 40%. Το μέτρο πλέον δε μοιάζει αξιοκρατικό. Ξεκίνησε για να θεραπεύσει τη βάναυση κατάργηση της επετηρίδας και να αποκαταστήσει εκείνους που ήταν προ των πυλών του διορισμού. Πλέον δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί, και ακόμη περισσότερο δεν μπορώ να καταλάβω πώς μερικοί φιλόλογοι μπορούν να συγκεντρώνουν 30 μήνες προϋπηρεσίας σε μέρες τέτοιας λειψυδρίας εργατοωρών για φιλολόγους στα δημόσια σχολεία.

3. Ο διορισμός στα δημοτικά σίγουρα πηγαίνει ενάντια στα επαγγελματικά δικαιώματα των δασκάλων, οπότε δεν είναι κάτι δίκαιο. Σκεφτείτε πώς θα νιώθατε ως φιλόλογοι, αν οι δάσκαλοι αντιμετώπιζαν πρόβλημα θέσεων, οι φιλόλογοι όχι, και οι πρώτοι ζητούσαν να δουλέψουν στη 2βάθμια. Θα ήσαστε τόσο αλτρουιστές;
Στην Κύπρο, όπου εφαρμόζεται ένα ανάλογο μέτρο, δεν πρόκειται για διορισμό, αλλά για πρόσληψη αναπληρωτών φιλολόγων σε δημοτικά. Αν εδώ ίσχυε κάτι τέτοιο, σκεφτείτε τι θα γινόταν. Προσθέστε στους 17.800 περίπου αιτούντες φιλολόγους στο διαγωνισμό και όσους άλλους υπάρχουν και δεν τολμούν να υποβάλουν αίτηση. Δεν ξέρω καν για το τι νούμερο μπορεί να μιλάμε. Βάλτε μετά όλους αυτούς στο 40% που διορίζονται εκτός ασεπ με βάση το 30μηνο. Το βλέπω το 30μηνο να εκτοξεύεται σε 60μηνο.

4. Για το χωρισμό σε ειδικότητες συμφωνώ. Ειδικά για το μάθημα της ιστορίας επιβάλλεται ο διαχωρισμός της ειδικότητας των ιστορικών.

5. Η μοριοδότηση της προηγούμενης επιτυχίας στον ασεπ πολύ λίγο δικαιώνει όσους προσπάθησαν, έγραψαν καλά, αλλά δεν διορίστηκαν. Και ερωτώ: για ποιο λόγο να γίνεται διαγωνισμός κάθε δύο χρόνια, και μην γίνεται μόνο αφού πρώτα διοριστούν οι επιτυχόντες από τον προηγούμενο διαγωνισμό.

Επαναλαμβάνω, πως οι παραπάνω απαντήσεις αφορούν κυρίως το σύστημα προσλήψεων, το οποίο σίγουρα πρέπει να βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό. Για μένα ο μόνος τρόπος που μπορεί να ξεμπλοκάρει τον κλάδο είναι το άνοιγμα θέσεων εργασίας τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Νομίζω πως σε αυτό το σημείο, καθώς οι περισσότεροι είμαστε σε φάση αναζήτησης μιας αξιοπρεπούς θέσης εργασίας, βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Εγώ λοιπόν θα πρότεινα να αγωνιστούμε για:

1. Αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.
Αν εμείς που τόσο αρεσκόμαστε σε δηλώσεις διαμαρτυρίας, είχαμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια (1998-2006) αξιοπρεπή αντιμετώπιση από τους φροντιστηριούχους (ασφάλιση, μισθολογική εξίσωση με δημόσιο κτλ.), για ποιο λόγο να αναζητούσαμε τη θαλπωρή του δημοσίου σχολείου;

2. Άνοιγμα των θέσεων διοικητικού/οικονομικού σε όλους τους πτυχιούχους.
Οι θέσεις αυτές είναι κυρίως γραμματειακές, όμως οι απόφοιτοι φιλοσοφικής σχεδόν αποκλείονται από την επιλογή. Να κάτι που θα μπορούσαμε πιο εύκολα να διεκδικήσουμε.

3. Να αναφέρω και πάλι τα ολοήμερα γυμνάσια, που πιστεύω πως σε συνδυασμό με τα δύο παραπάνω μέτρα θα μπορέσει να ξεπλοκάρει το κλάδο των φιλολόγων.

Θά ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις και τις προτάσεις σας στα παραπάνω σημεία, και κυρίως στα τρία τελευταία. Τέλος, συγγνώμη για το μέγεθος του παραπάνω μηνύματος, και ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε να το διαβάσατε.

1921
Το ολοήμερο γυμνάσιο δεν είναι τελείως απίθανο. Έχει προταθεί στο παρελθόν από το ίδιο το υπουργείο παιδείας

1922
Έχεις δίκιο Rica. Έτσι που μας έχουν καταντήσει....

1923
Εγώ δεν πολυπιστεύω στα ολοήμερα Γυμνάσια και Λύκεια....Ίσως πιο αποτελεσματικό θα ήταν να δίδασκαν στα ολοήμερα δημοτικά φιλόλογοι και μαθηματικοί.

Ας σοβαρευτούμε λίγο. Φιλόλογοι είμαστε, όχι δάσκαλοι.
Ας μην χάνουμε την αξιοπρέπειά μας επειδή δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις εργασίας στο δημόσιο. Σκεφτείτε τους δασκάλους πριν μερικά χρόνια. Ούτε ιδιαίτερα δεν έβρισκαν.

1924
Δε νομίζω πως θα συμφωνούσα με κάτι τέτοιο. Θα μπορούσαν ίσως να μειώσουν τους εισακτέους, αλλά όχι και να κλείσουν τις σχολές. Αν κάποιος π.χ. θέλει να σπουδάσει φιλολογία, και να ακολουθήσει άλλο επάγγελμα, για ποιο λόγο να μην έχει την δυνατότητα να το κάνει στη χώρα του; Εξάλλου, οι σχολές πλέον, εδικά οι ανθρωπιστικές, δεν συνδέονται απαραίτητα με το επάγγελμα.

1925
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Φ Ο Β Ε Ρ Ο!!!!
« στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 04:14:45 μμ »
Ε, ας κάνουν και αυτοί κάτι, εκτός από το βάζουν "έξυπνα" θέματα.
Εμείς τόσους μήνες διαβάζαμε τα επιφανειακά βιβλία της 2βάθμιας. Ας προσπαθήσουν τώρα και αυτοί να βρουν τις λύσεις στα θέματα που έβαλαν, γιατί κάτι μου λέει πως όταν τα έβαζαν, δεν σκέφτηκαν και πολύ τις απαντήσεις.

1926
Ωραία πρωτοβουλία Ovidius!!!
Εγώ επίσης θα πρόσθετα: Ολοήμερα γυμνάσια

1927
AΣΕΠ: Απαντήσεις στα Παιδαγωγικά των εκπαιδευτικών ίσως και σήμερα. (16/2/07)

Αθήνα 16.2.2007, 12:57
Στην σταδιακή και επίσημη αυτή φορά δημοσιοποίηση των απαντήσεων στα μαθήματα πολλαπλών επιλογών του τελευταίου διαγωνισμού των εκπαιδευτικών προχωρεί το ΑΣΕΠ, με την ανακοίνωση –ίσως και σήμερα- των απαντήσεων στο μάθημα των παιδαγωγικών.

Σημειώνεται ότι οι απαντήσεις των θεμάτων διέρρευσαν ήδη στον Τύπο, κάτι που δεν διαψεύδει το ΑΣΕΠ. Κορυφαίοι παράγοντες της Ανεξάρτητης Αρχής τονίζουν ωστόσο ότι θα υπάρξουν μικρές αλλαγές σε σχέση με τις δημοσιευμένες, καθώς στην πορεία διαπιστώθηκαν προβλήματα που κυρίως έχουν να κάνουν με την διαφορετική προσέγγιση των θεμάτων από τα σχολικά βιβλία.

Καθώς οι απαντήσεις μπαίνουν και πάλι στο «μικροσκόπιο» των διορθωτών, η δημοσιοποίησή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί σε μερικές εβδομάδες.

http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=85&cm_prdid=3230

1928
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Φεβρουάριος 14, 2007, 02:17:45 πμ »
Η ψηφοφορία είναι ανοιχτή σε όλους, και αυτή είναι και η σημασία της. Έχει σκοπό να αποτυπώσει εκτιμήσεις των υποψηφίων για τις επιδόσεις τους. Η ψηφοφορία δεν υποχρεώνει κανέναν να λάβει σοβαρά τα αποτελέσματά της, ούτε φυσικά κανείς έχει το δικαιώματα να τα απορρίπτει, γιατί έτσι απορρίπτει και τις προσωπικές εκτιμήσεις για το γραπτό τους όλων όσων έλαβαν μέρος σε αυτήν.

Και τι θα πει που σε αυτήν συμμετείχε μια ελάχιστη μειοψηφία των υποψηφίων; Δεν θα έπρεπε ούτε καν να ξεκινήσουμε την ψηφοφορία επειδή τα αποτελέσματά δεν υπήρχε περίπτωση να είναι αντικειμενικά;
Απόψεις ανταλλάσσουμε σε αυτό forum, δεν διεκδικούμε τον επαγγελματισμό της AGB.

1929
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Φεβρουάριος 14, 2007, 01:33:54 πμ »
Συμφωνώ με τον Ovidius

1930
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Φεβρουάριος 14, 2007, 01:13:38 πμ »
Ο Μ/Ο αυτών που πέρασαν τη βάση δε νομίζω πως ενδιάφερει και πολλούς. Η συζήτηση εδώ γίνεται για τους διοριστέους.

Η ψηφοφορία στο pde δεν έχει σκοπό να αποπροσανατολίσει. Το αντίθετο μάλιστα. Αν η πλειοψηφία πιστεύει το αντίθετο, μπορώ κάλλιστα να κλειδώσω/διαγράψω τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας.

1931
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Φεβρουάριος 14, 2007, 12:49:11 πμ »
Το ζήτημα δεν είναι αν θ΄ανέβουν οι βάσεις, αλλά πόσο θ΄ ανέβουν.Και η εκτίμησή μου αυτή προκύπτει από τις ψηφοφορίες στο site και από αυτά που ακούω από διάφορες μεριές. Από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι διαμαρτύρονται για τα θέματα. Εκτός κι αν διαμαρτύρορονται για την ποιότητα των θεμάτων και όχι για τη δυσκολία τους.

Ας μου επιτραπούν κάποιες παρατηρήσεις για τον τρόπο που γράφουμε μερικοί

1. Από τη στιγμή που όλοι πάνω-κάτω υποθέτουμε, καλό θα ήταν να εκφράζουμε την αβεβαιότητα της άποψής μας. Προτού ανακοινωθούν οι βάσεις και τα αποτελέσματα, δεν έχουν θέση εκφράσεις του τύπου: "Το ζήτημα δεν είναι αν θ΄ανέβουν οι βάσεις, αλλά πόσο θ΄ ανέβουν."
2. Το αν σε κάποιους τα θέματα φάνηκαν δύσκολα, και σε άλλους εύκολα δεν νομίζω πως θα πρέπει να αποτελεί αντίκειμενο διαμαρτυρίας μεταξύ μας. Και σε μένα κάποια θέματα μου φάνηκαν γελοία, αλλά δεν κατακρίνω όσους αντιμετώπισαν δυσκολία σε αυτά. Λίγο μετροπάθεια δεν βλάπτει.
3. Αντιγράφω: "Εκτός κι αν διαμαρτύρορονται για την ποιότητα των θεμάτων και όχι για τη δυσκολία τους." Δεν βγάζω νόημα.

1932
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Φεβρουάριος 14, 2007, 12:39:21 πμ »
Παραθέτω και γω μια στατιστική πρόχειρη που έκανα με βάση τις ψήφους στο site και τους βαθμούς αυτών που πέρασαν τη βάση το 2005

Η στατιστική του Anakrewn είναι όντως πρόχειρη, και ας μου επιτραπεί να προσθέσω αποπροσανατολιστική.
Οι Μ/Ο των διοριστέων στον Ασεπ 2005 είναι:
Γνωστικό: 75,40 (Αρχ 71,75, Ν 77,67, Ι 76,77)
Διδακτική: 76,89 (Παιδ 73, Ε/Δ Α 75,14  Ε/Δ Ν 80,24  Ε/Δ Ι 80,13)

Θα παρακαλούσα, όποιος έχει σκοπό να παραθέτει στοιχεία, καλό να είναι να τα ελέγχει πρώτα. Η δημοσιοποίηση ανακριβών στοιχείων δεν βοηθά κανέναν.

Σελίδες: 1 ... 136137138139140 ... 142

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 492
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.