Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - para5

Σελίδες: 1 ... 139140141142
1961
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Nέα Ελληνικά
« στις: Δεκέμβριος 26, 2006, 04:54:13 μμ »
Tο alfavita δημοσίευσε μερικά multiple choice στα νέα ελληνικά.
Ηere's the link:

http://alfavita.gr/ASEP/asep20061224a.php


1962
Τα όσα έγραψα στο προηγούμενο μήνυμά μου σκοπό είχαν να ξεδιαλύνουν λίγο τα πράγματα. Σίγουρα δεν θα ήθελα να αποτελέσουν αφορμή για  αλληλο-διεκδίκηση του δικαίου με βάση τα προσόντα του καθενός μας. Είτε πτυχιούχοι είτε διδάκτορες, με προϋπηρεσία ή μη, όλοι έχουμε δικαιώμα σε δίκαιη μεταχείριση. Το κράτος έχει την υποχρέωση να την εξασφαλίζει.
Αυτό που πέτυχαν με το διαγωνισμό του ασεπ και την μετέπειτα θέσπιση τόσων λιστών ήταν να μας διασπάσουν, έτσι ώστε να μην μπορεί να ακουστεί μια ξεκάθαρη φωνή διαμαρτυρίας. Δε θέλω να πιστέψω πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν βλέπουν έστω με την ελάχιστη αμφισβήτηση και καχυποψία το όλο σύστημα επιλογής. Όμως στερούνται, στερούμαστε συλλογικότητας. Ο καθένας μας προσπαθεί να καρπωθεί ό,τι περισσότερο μπορέσει, έστω μια ώρα ωρομισθίας. Για διαγωνισμούς θα μιλάμε τώρα..; Μετά τη γενιά του Πολυτεχνείου, ίσως δικαιολογημένα κάποιος θα μπορούσε να μας ονομάσει γενιά της καρπαζιάς.

1963
Συμφωνώ.
Δεν πρόκειται να πω κάτι διαφορετικό, αλλά θα προσπαθήσω λίγο να ορίσω το χάος στο οποίο μας έχουν μπλέξει.

1. Από τη στιγμή που καταργήθηκε η επετηρίδα, τέθηκε θέμα επιλογής. Η επιλογή από τη φύση της προϋποθέτει κριτήρια, που σκοπό έχουν να επιλέγουν το πλέον κατάλληλο προσωπικό για εργασία. Έτσι, διασφαλίζεται η δημοκρατική έννοια της αξιοκρατίας και η επαρκής απόδοση των εργαζομένων. Στην περίπτωση της εκπαίδευσης τα κριτήρια είναι λογικό να αφορούν στην ικανότητα διδασκαλίας των ενδιαφερομένων, που αποτελεί και το βασικό αντικείμενο της εργασίας τους.

2. Η ικανότητα διδασκαλίας γενικά μπορεί να αποτελέσει κριτήριο επιλογής μέσω ενός συστήματος που να πιστοποιεί σε τι ποσοστό ένας μελλοντικός εκπαιδευτικός είναι ικανός να διδάξει. Στη χώρα μας αυτό το σύστημα επιλογής της διδακτικής ικανότητας έχει περιοριστεί στις εξετάσεις του ασεπ. Στο σημείο αυτό έχουν θέση όλες εκείνες οι αντιρρήσεις για το κατά πόσο ένας γραπτός διαγωνισμός μπορεί να ελέγξει τα διδακτικά εφόδια των ενδιαφερομένων.

3. Επιπλέον, τα κριτήρια στο διαγωνισμό του ασεπ αναφέρονται και στο γνωστικό αντικείμενο. Θεωρεί δηλαδή το ασεπ πως βασικό κριτήριο για την επιλογή ενός εκπαιδευτικού είναι, εκτός από τη διδακτική ικανότητα, η κατοχή του σχετικού γνωστικού αντικειμένου. Εδώ θα μπορούσε να ανοίξει μια παρένθεση για το θέμα "ακύρωση πτυχίου". Τα πανεπιστήμια είναι οι επίσημοι φορείς που πιστοποιούν το βαθμό κατοχής ενός και περισσοτέρων αντικειμένων. Για ποιο λόγο λοιπόν το ασεπ ξαναζητά από τον υποψήφιο να διαγωνιστεί στο γνωστικό; Μήπως δεν εμπιστεύεται τα πανεπιστημία;

Συνοψίζοντας τα σημεία 2 και 3, ίσως και να συμφωνούσα με τις εξετάσεις αν εξέταζαν, έστω και γραπτά, το βασικό αντικείμενο εργασίας των ενδιαφερομένων, δηλαδή τη διδακτική τους ικανότητα. Η γνωστική κατάρτιση όλων μας όλων μας έχει ήδη πιστοποιηθεί, και δε βρίσκω λόγω επαναθεώρησή της. Εξάλλου, δεν είναι δυνατό κανείς να αποδώσει σε μία εξέταση ειδικής διδακτικής αν ο ίδιος δεν έχει γνωστικές βάσεις.

4. Ένα βασικό σημείο της όλης ιστορίας με τις εξετάσεις εκπαιδευτικών του ασεπ είναι το πλήθος υποψηφίων. Τα κριτήρια επιλογής σε αυτή την περίπτωση έχουν να κάνουν και με το φόρτο ύλης για τις εξετάσεις, ειδικά σε κάποιες παραδοσιακές ειδικότητες. Όσο πιο δύσκολη και μεγάλη είναι η ύλη, τόσο λιγότεροι ενδιαφερόμενοι θα τολμήσουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά το ενδεχόμενο συμμετοχής τους σε αυτό το σύστημα επιλογής. Σε αυτή την περίπτωση η δημοκρατική έννοια της αξιοκρατίας αναφέρεται στην τόλμη των υποψηφίων.

5. Ένα επιπλέον βασικό σημείο, που ξανά έχει να κάνει με το πλήθος συμμετοχής στο διαγωνισμό, είναι τα θέματα και ο τρόπος διόρθωσης. Το ζήτημα αυτό συχνά παραβλέπεται, ευτυχώς όμως όχι πάντα (βλ. άρθρο Παπαγγελή, εφημ. Βήμα <http://www.ntua.gr/posdep/MME/Apr_2005/2005-04-10b_tovima.htm> ). Για να μπορέσει το ασεπ να διορθώσει γρήγορα και οικονομικά χιλιάδες γραπτά, θέτει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής όχι μόνο στο γνωστικό αντικείμενο αλλά και στα παιδαγωγικά, αγνοώντας συχνά την ικανότητα αυτών των ερωτήσεων να αποδώσουν μια αντικειμενική εικόνα του επιπέδου των υποψηφίων. Σε αυτή την περίπτωση η αξιοκρατία έχει πάρει την έννοια της ευκολίας στη διόρθωση.

Μέχρι στιγμής βλέπουμε πως έχουμε να κάνουμε με έναν τρόπο επιλογής που επανανεξετάζει το γνωστικό αντικείμενο, εξετάζει με γραπτό τρόπο τη διδακτική ικανότητα, εξετάζει την τόλμη των ενδιαφερομένων, και τέλος λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του τη διευκόλυνση του φορέα που διεξάγει τις εξετάσεις όσον αφορά τη διόρθωση των γραπτών. 

Με όλα τα παραπάνω κριτήρια διαφωνώ απόλυτα για το λόγο ότι κανένα αυτά δεν ανταποκρίνονεται στη έννοια της αξιοκρατίας. Ίσως η εξέταση σε γνωστικό και διδακτική να έχουν μια χροιά αξιοκρατίας, μικρο-αξιοκρατίας κατά την άποψή μου, γιατι βασίζονται σε γραπτή δοκιμασία, το αποτέλεσμα της οποίας είναι η βαθμολογική κατάταξη. Έτσι, δύσκολα κάποιος που είναι έξω από το παιχνίδι και τους όρους του, θα μπορούσε να υποστηρίξει πως αυτό είναι αναξιοκρατικό. Κι όμως είναι.
1. Μέσω της επαναξέτασης στο γνωστικό αντικείμενο ακυρώνει τα χρόνια σπουδών. Αντ' αυτού δίνει ένα εύγε για το μόχθο ετών μέσω μιας μικρής πριμοδότησης με βάση το βαθμό πτυχίου.
2. Το ίδιο ισχύει για τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Που ακούστηκε διδάκτορας να κάνει αίτηση σε θέση κατώτερη των προσόντων του και να του ζητούν να υποβληθεί σε γραπτές εξετάσεις;
3. Ο χρόνος που θα πρέπει να διαθέσει κανείς για προετοιμασία απαιτεί εκτός από ψυχικό και χρηματικό υπόβαθρο. Εδώ για τι είδους αξιοκρατία πρόκειται, δε γνωρίζω.
4. Πολλοί καλούμαστε να εξεταστούμε σε αντικείμενα ελάχιστα γνωστά έως και άγνωστα με βάση τις σπουδές μας.
5. Η εξέταση βασίζεται στην ικανότητα απομνημόνευσης και όχι τόσο στην κριτική ικανότητα, την οποία προσπαθήσαμε να αναπτύξουμε στο πανεπιστήμιο.
Φαντάζομαι πως υπάρχουν και άλλα μειονεκτήματα, αλλά θα πρέπει και κάπου να κλείσω. Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα, αλλά ένιωσα τη διάθεση να απαντήσω γιατί νομίζω πως προσπαθούμε να δούμε το θάμνο και χάνουμε το δάσος. Και μέσα σε όλο αυτό το χάος, κανείς δε βρίσκει το κουράγιο και τη λογική να αντιδράσει.

1964
Σύμφωνα με την άποψη μιας φίλης μου, με την οποία συμφωνώ απόλυτα, η διατήρηση του γραπτού διαγωνισμού ευνοεί σίγουρα τα φροντιστήρια, για να συνεχίσουν να έχουν πελατεία. Ένα τεστ δεξιοτήτων δεν διδάσκεται, και επιπλέον θα είναι προαιρετικό. Κατ' αυτή την έννοια το δημοσίευμα του proslipsis πολύ φοβάμαι πως είναι κατευθυνόμενο από τέτοιες πηγές. Το Έθνος είναι σοβαρή εφημερίδα και δεν θα έγραφε κάτι που δεν ειπώθηκε. Ο κ. Βέης από την άλλη δεν θα έβγαζε στη δημοσιότητα κάτι που δεν ισχύει.

1965
Συμφωνώ.
Αλλά και μόνο λόγω της γενικότερης ασυνέπειας του Ασεπ, είναι τουλάχιστον ανόητο να θέλει να μας πείσει ένα ηλεκτρονικό site πως το ίδιο είναι ο μοναδικός φορέας αλήθειας και εγκυρότητας.

1966
"Όσα κατά καιρούς έχει γράψει η Proslipsis για τους γραπτούς διαγωνισμούς, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούν τον διαγωνισμό του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, ισχύουν στο ακέραιο"

Όσον αφορά την αξιοπιστία του proslipsis.gr σας παραπέμπω σε δύο παλαιότερα δημοσιεύματά του για τον επικείμενο διαγωνισμό εκπαιδευτικών. Αν έχετε τη διάθεση και το χρόνο να τα (ξανα)διαβάσετε, μπορείτε και μόνοι σας να κρίνετε το ακέραιο των πληροφοριών του συγκεκριμένου site και την ικανότητά του να εκμαιεύει πληροφορίες από "τα ανώτατα στελέχη του Ασεπ".
Με τα παραπάνω δεν θέλω να υποστηρίξω πως το proslipsis θέλει να παραποιεί τα στοιχεία, αλλά πως:
1. στο συγκεκριμένο θέμα η ηλεκτρονική δημοσίευση είναι λιγότερο αξιόπιστη από αυτή μιας εφημερίδας
2. οι πηγές, που άλλες φορές επικαλείται και άλλες όχι το proslipsis, μάλλον δεν του παρέχουν τις πιο έγκυρες πληροφορίες
3. δεδομένης της έλλειψης επίσημης ενημέρωσης, καλό θα ήταν να αντιμετωπίσουμε το θέμα του τεστ ως ενδεχόμενα πιθανό, και το ίδιο και την κατάργηση του διαγωνισμού.


(α)
Απρίλιο ή Μάιο οι προκηρύξεις των εκπαιδευτικών (21/2/06)

Αθήνα 21.2.2006, 23:13

Tον προσεχή Απρίλιο ή το αργότερο τον Μάιο θα εκδοθούν οι προκήρυξεις για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία, εκτιμούν ανώτατα στελέχη του ΑΣΕΠ.
Με δεδομένο ότι οι προκηρύξεις πρέπει να εκδοθούν τουλάχιστον εξήντα ημέρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων, οι τελευταίες αναμένεται να διεξαχθούν στις αρχές του καλοκαιριού και οι πίνακες των επιτυχόντων να εκδοθούν το φθινόπωρο.
Όπως έγινε και στους διαγωνισμούς των προηγούμενων χρόνων, οι κλάδοι – ειδικότητες θα ομαδοποιηθούν και θα εκδοθούν δύο ή τρεις προκηρύξεις, μία για κάθε ομάδα. Οι εξετάσεις για την κάθε ομάδα θα διεξαχθούν σε διαφορετικές ημερομηνίες, καθώς πρακτικοί λόγοι (έλλειψη αιθουσών και επιτηρητών) δεν επιτρέπουν την διεξαγωγή τους σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο.


(β)
ΑΣΕΠ: Έρχονται τεστ και γραπτός εκπαιδευτικών (24/2/06)

Αθήνα 24.2.2006

Οι πληροφορίες από το ΑΣΕΠ επιμένουν. Οι προκηρύξεις για τον γραπτό διαγωνισμό των εκπαιδευτικών θα εκδοθούν γύρω στον Μάιο και η υποβολή των αιτήσεων θα ξεκινήσει στις αρχές του καλοκαιριού.

Επιφυλάξεις εκφράζουν ανώτατοι παράγοντες της Ανεξάρτητης Αρχής μόνο ως προς το χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων, καθώς ξαφνικά ανέκυψε θέμα τεστ. Πρόκειται για το μέτρο που προβλέπει αξιολόγηση της προσωπικότητας των υποψηφίων που συμμετέχουν σε διαδικασίες πρόσληψης με την διαδικασία της σειράς προτεραιότητας, μέσω γραπτών εξετάσεων πολλαπλών επιλογών.

Καθώς παρήλθαν ήδη τρία και πλέον έτη από την ημέρα που τα τεστ θεσπίσθηκαν δια νόμου, η ηγεσία του ΑΣΕΠ εκτιμά ότι το θέμα δεν πρέπει να χρονίσει άλλο και προσανατολίζεται να οργανώσει γραπτό διαγωνισμό μέσα στο καλοκαίρι. Μάλιστα σύντομα πρόκειται να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου, όπου θα παρουσιάσει τις λεπτομέρειες του νέου θεσμού.

Οι παράγοντες του ΑΣΕΠ εκτιμούν ότι αν τελικά ο γραπτός διαγωνισμός των τεστ διεξαχθεί μέσα στο καλοκαίρι –κάτι που θεωρούν πολύ πιθανό- οι εξετάσεις των εκπαιδευτικών θα μετατεθούν για το φθινόπωρο με πιθανότερο μήνα έναρξης τον Οκτώβριο.
Σε κάθε περίπτωση, τονίζουν, το σύστημα πρέπει να εξορθολογικοποιηθεί και να γίνει σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, δηλαδή οι εξετάσεις να διεξάγονται κάθε δύο χρόνια. Οι καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στον προηγούμενο διαγωνισμό δεν θα επαναληφθούν σε καμιά περίπτωση, τονίζουν, ενώ επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες της Proslipsis που αναφέρουν ότι το υπουργείο Παιδείας έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του διαγωνισμού και οι ειδικές επιτροπές του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου προχωρούν στην επεξεργασία της εξεταστέας ύλης.





1967
Το proslipsis.gr θέλει δηλαδή να μας πει πως δεν διαβάζουμε καλά ελληνικά; Το Έθνος έγραφε ξεκάθαρα πως με βάση συνέντευξη του κ. Βέη το Ασεπ εξετάζει το ενδεχόμενο κατάργησης των διαγωνισμών συμπεριλαμβανομένου και του διαγωνισμού εκπαιδευτικών. Τώρα το αν θα το καταργηθεί τελικά ή όχι είναι άλλο ζήτημα.
Κατά την απόψη μου, το ηλεκτρονικό δημοσίευμα του proslipsis.gr στερείται αξιοπιστίας: είναι ανυπόγραφο και δεν κάνει καμία αναφορά στο πού άντλησε την κατηγορηματική του διάψευση.
Τέλος, το ότι το συγκεκριμένο site δηλώνει πως ταλαιπωρείται από τους αναγνώστες του για αυτό το θέμα, ίσως δείχνει την ελαφρότητα με την οποία κάποιοι αντιμετωπίζουν ένα ζήτημα που έχει ταλαιπωρήσει και συνεχίζει να ταλαιπωρεί χιλιάδες εξ ημών.

1968
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ιστορία
« στις: Δεκέμβριος 16, 2006, 11:45:51 πμ »
Μήπως ξέρει κανείς ιστορικός ή μη αν για την ύλη της ιστορίας θα πρέπει να διαβάσουμε και κάτι άλλο εκτός των δύο τόμων του Ιστορία Νεότερη και Σύγχρονη;
Για παράδειγμα, κεφάλαια όπως Διασπορά, Μετανάστευση, Ποντιακός Ελληνισμός από τα Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας είναι στην ύλη;

1969
Όλο το άρθρο για ΑΣΕΠ 2007 και τεστ δεξιοτήτων (Έθνος 12/12/06) τώρα και στο alfavita.gr

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20061216e.php

http://www.alfavita.gr/ASEP/asep20061216a.php

1970
Εμένα μου το είπε τηλεφωνικά μια φίλη μου  :)

1971
Δημοσιεύτηκαν τα εξεταστικά κέντρα για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ

http://www.alfavita.gr/index.php

1972
Για μένα η επανεκτίμηση του τρόπου εισαγωγής εκπαιδευτικών στο δημόσιο είναι πολύ θετικό στοιχείο. Τρεις λόγοι που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή είναι οι παρακάτω:

1. Οι εκπαιδευτικοί είναι ο μόνος κλάδος στους οποίους πάγια τακτική του δημοσίου είναι η επιλογή μέσω γραπτού διαγωνισμού, και όχι με βάση κυρίως ακαδημαϊκά και επαγγελματικά κριτήρια, τα οποία έχουν το πλεονέκτημα πως είναι πιστοποιημένα σε βάθος χρόνου και από περισσότερους τους ενός ανθρώπους (π.χ. ο τελικός βαθμός πτυχίου είναι συνάρτηση πολλών εξετάσεων και προσπάθειας ετών). Για ποιο λοιπόν λόγο να μην ισχύει και στους εκπαιδευτικούς ό,τι ακριβώς και στους άλλους κλάδους ΠΕ/ΤΕ;

2. Δε συμφωνώ πως οι γραπτοί δαγωνισμοί είναι η πιο αξιοκρατική διαδικασία για επιλογή στο δημόσιο. Είναι απλά ένας τρόπος κατάταξης, στον οποία όμως υπεισέρχονται κάποιοι αναξιοκρατικοί παράγοντες: από τη οικονομική δυνατότητα του υποψηφίου να προετοιμαστεί επαρκώς και την ικανότητα να αποδώσει μέσα σε δύο συγκεκριμένες μέρες μέχρι τον εξεταστή του γραπτού του. Είναι, νομίζω, λιγότερο αξιοκρατικό κριτήριο από τον τελικό βαθμό ενός πτυχίου.

3. Ορισμένες ειδικότητες, όπως οι φιλόλογοι, εξετάζονται σε ύλη αρκετά μεγάλη, και σε αντικείμενα τα οποία δεν έχουν διδαχτεί (επαρκώς) κατά τις σπουδές τους. Αυτό είναι αρκετά άδικο, τη στιγμή μάλιστα που πολλοί είναι οι υποψήφιοι που δεν έχουν την πολυτέλεια σε χρόνο και χρήμα να διαθέσουν μήνες για προετοιμασία για τον διαγωνισμό.

Όσον αφορά τώρα το τεστ δεξιοτήτων, ας περιμένουμε να δούμε πρώτα κάποια επίσημη ανακοίνωση, και μέτα ας προβούμε σε εκτιμήσεις. Πάντως, το θετικό είναι πως ο ΑΣΕΠ βλέπει πως ο διαγωνισμός δεν προχωράει, και κάνει κάποιες σκέψεις για την τροποποίηση στη διαδικασία επιλογής.

1973
ενδεικτικα για το τεστ δεξιοτητων δες:

http://www.alfavita.gr/monimanapl/monimanap20060927a.php

1974
Μάλλον αυτή η είδηση θα ταίριαζε σε ένα θέμα με τίτλο 'Πότε θα είναι ο μεθεπόμενος ΑΣΕΠ;'

Έθνος, 12/12/2006

Tο τεστ δεξιοτήτων καθιερώνει το AΣEΠ
Σε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη ο πρόεδρος του AΣEΠ εστίασε στα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η ανεξάρτητη αρχή και πού πάσχει το σύστημα προσλήψεων. Aνακοίνωσε ουσιαστικά το τέλος των γραπτών διαγωνισμών και διαβεβαίωσε πως το τεστ δεξιοτήτων θα διενεργηθεί τον Mάιο. Eδωσε αναλυτικές πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία για όλους τους κλάδους, ενώ μίλησε και για τα προβλήματα που αναμένεται να αντιμετωπίσουν στο γραπτό διαγωνισμό των εκπαιδευτικών για τις 6.888 θέσεις.

Τεστ διεξιοτήτων και στους εκπαιδευτικούς
Από την επετηρίδα στους γραπτούς διαγωνισμούς και τώρα στο τεστ δεξιοτήτων. Νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, καθηγητές έχουν την 'τύχη' να διορίζονται στο δημόσιο πάντα με τον πιο διαφανή τρόπο. Μέχρι τις αρχές της 10ετίας του '90 με την απόκτηση του πτυχίου έμπαιναν σε μια λίστα χωρίς τελειωμό. Το σύστημα είχε μπλοκάρει κυρίως για τους καθηγητές, και από τις αρχές της 10ετίας του '80 υπήρχαν κλάδοι που οι υποψήφιοι δεν θα διορίζονται ποτέ. Επόμενο βήμα, δικαίωμα στην εργασία σε όλους συν αξιοκρατία.
Το ΑΣΕΠ ανέλαβε να διεξάγει τις γραπτές εξετάσεις, και τα προβλήματα πάρα πολλά. Οργανωτιικά, ηθικά -αφού μια 4ωρη εξέταση στο γνωστικό αντικείμενο ήταν αρκετή για να αγνοηθούν τουλάχιστον τέσσερα χρόνια φοίτησης στο πανεπιστήμιο-, προβλήματα στη βαθμολόγηση των γραπτών, στα θέματα κ.λπ.
"Αυτές οι γραπτές εξετάσεις του Ιανουαρίου μάλλον θα είναι οι τελευταίες. Το Τεστ Δεξιοτήτων θα τις αντικαταστήσει και στους εκπαιδευτικούς" δήλωσε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Γ.Βέης.
(...) Ξεκάθαρη ήταν η θέση του κ. Βέη για την κατάργηση όλων των γραπτών διαγωνισμών, με τελευταίο εκείνον της Τράπεζας της Ελλάδος που θα διενεργηθεί λίγο μετά των εκπαιδευτικών.

Σελίδες: 1 ... 139140141142

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158569
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.