Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - para5

Σελίδες: 123456 ... 142
43
Καμία σχέση. Όσοι αποσπασμένοι αξιολογήθηκαν θετικά το Μάιο πήραν την 5ετή θητεία και δεν συμμετείχαν σε αυτή την προκήρυξη. Όσοι δεν συμμετείχαν στην αξιολόγηση του Μαΐου συμμετείχαν σε αυτή την προκήρυξη με όλους τους υπόλοιπους.

44
προσωπικά υπό τις παρούσες συνθήκες κανείς δεν θα έπρεπε να κάνει αίτηση... άστε τους να κρίνουν από μόνοι τους... μέ ένα τόσο δαιδαλώδες νομικό πλαίσιο σίγουρα θα τα κάνανε σαλάτα και η αντισυνταγματικότητα των όποιων αποφάσεων θα έπεφτε σύννεφο... κατά την προσωπική μου άποψη... η όλη κατάσταση θίγει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ταράσσει την οικογενειακή γαλήνη σε πολύ κόσμο... προσωπικά δεν θα έκανα αίτηση... την βλακεία την κατανοώ και την αναγνωρίζω... αλλά?... δεν την συγχωρώ...
Αυτό θα ήταν το καλύτερο χαστούκι που θα μπορούσαμε να τους ρίξουμε. 

45
Προφανώς και δεν προλαβαίνουν για κάτι τέτοιο. Πρέπει να δώσουν κεφάλια στους τροϊκανούς.

46
Εντάξει με τη λέξη κλειδί, σιγά το κλειδί δηλαδή.
Αλλά δεν λένε τι θα κάνουνε με τους υπόλοιπους πλεονάζοντες.

47
Με βάση τους πίνακες προκύπτουν τα εξής αξιοπερίεργα:

6027 (Πλεονάζοντες)
3864 (Μετατακτέοι Αθμια)
 828  (Μετατακτέοι Διοικητικοί)
______________
1335 (υπόλοιπο πλεοναζόντων μετά τις μετατάξεις)

Αυτούς τι θα τους κάνει άραγε;

Οι 1335 είναι από όλες σχεδόν τις ειδικότητες εκτός των ΠΕ03 (για τους οποίους δεν υπήρχε πλεόνασμα εξαρχής). Πρόκειται για:
ΠΕ01 (48 πλεονάζοντες)
ΠΕ02 (40)
ΠΕ04 (36)
ΠΕ05 (177)
ΠΕ06 (211)
ΠΕ07 (20)
ΠΕ08 (10)
ΠΕ09 (56)
ΠΕ10 (05)
ΠΕ11 (608)
ΠΕ16 (23)
ΠΕ18 (13)
ΠΕ19-20 (71)
ΠΕ32 (20)

Εντύπωση προκαλεί ο κλάδος ΠΕ13 (νομικών) για τους οποίους το πλεόνασμα είναι 30 και μετατάσσονται 31!



48
Πάντως εκτός από τις ειδικότητες που είχαν ανακοινώσει για μετάταξη (ξενόγλωσσους, πληροφορικής και γυμναστές) ανακοίνωσαν πλεόνασμα και σε 'κλασικές' ειδικότητες που μέχρι τώρα ήταν λίγο έως πολύ στο απυρόβλητο.
Μεταξύ άλλων διαπιστώνουν πλεόνασμα σε:

ΠΕ01 (198 καθηγητές)
ΠΕ02 (40 καθηγητές)
ΠΕ04 (36 καθηγητές)

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/130813_Ypourgiki_Apofasi_1.doc

49
Παιδιά αν οι ειδικότητες αυτές μπουν όπως στα ΙΕΚ (για τα οποία δεν προβλέπονται οργανικές θέσεις - μέχρι τώρα έτσι δούλευαν με ωρομίσθιους και αποσπάσεις) και τα ΣΕΚ (δεν ανήκουν στην τυπική εκπαίδευση - πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια αν είδα καλά το νομοσχέδιο) μια χαρά κάνει αυτό που κάνει.
Αυτό δεν έχει να κάνει με το αν υπάρχει οργανική ή όχι. Για να δουλέψει κάποιος κάπου (γενικά) θα πρέπει να προβλέπεται θέση για αυτόν (οργανική ή μη, μόνιμη ή αναπλήρωση δεν έχει σημασία) που να αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη ειδικότητα. Εδώ έχει καταργηθεί η ειδικότητα και διατηρείται η θέση! Είναι τρελό!

50
Το ερωτημα μου ειναι κατα ποσο ειναι νομιμο να βγαινεις σε διαθεσιμοτητα και στην συνεχεια να καλει ωρομισθιους για να σε αντικαταστησει.
Δηλαδη μπορει να διωξει ολες τις ειδικοτητες και στην συνεχεια να παρει ωρομισθιους στην θεση τους.
Νομιζω οτι εδω υπαρχει νομικο πατημα για προσφυγες κατα της διαθεσιμοτητας των εκπαιδευτικων, σε καταργω απο μονιμο, αλλα επειδη χρειαζομε την ειδικοτητα περνω ωρομισθιο.
Μονο εγω το ερμηνευω ετσι, κανεις αλλος αποψη?
Και 'γω αυτό πιστεύω.
Αν βάλουμε στην άκρη (παρά τη σοβαρότητά του) το εργασιακό θέμα "σε καταργώ από μόνιμο σε παίρνω ωρομίσθιο", νομίζω πως σίγουρα υπάρχει νομικό πρόβλημα, και σοβαρό μάλιστα, διότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες έχουν πλέον καταργηθεί. Και επιπλέον στη βάση της κατάργησης αυτής στηρίχθηκε η απόλυση των εκπαιδευτικών. Πώς είναι δυνατόν τώρα να προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς σε καταργημένες ειδικότητες, άσχετα αν πρόκειται για τους ίδιους ή άλλους και άσχετα αν πρόκειται να τους αποσχολήσει full-time ή part-time.
Νομίζω πως ο συγκεκριμένος χειρισμός μπορεί να μπει κάλλιστα ως παράδειγμα στο λήμμα ασυδοσία και πολιτική βλακεία.

51
Τώρα για την οργανικότητα των κενών δεν ξέρω. Λέτε να γίνουν οι θέσεις οργανικές;
Με τίποτα. Αφού σκοπεύουν να τους ταράζουν στην αξιολόγηση (ανά διετία), σιγά μην τους δώσουν και οργανικότητα. Θα τους έχουν στο ψήσιμο με θέσεις επί θητεία.

52
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις στο εξωτερικό
« στις: Αύγουστος 09, 2013, 04:29:38 μμ »
Διευκρινίζεται σε άλλο σημείο της εγκυκλίου. Ο πρώτος πίνακας είναι για αυτούς που ξέρουν τη γλώσσα, ο εναλλακτικός για τους άλλους.

53
Για μέχρι πόσα σχόλεια είχε κάποιος δικαίωμα να υποβάλει αίτηση;

54
Προφανώς και αυτός που θέσπισε τη μονιμότητα δεν έκανε "μία τρύπα στο νερό". Τώρα το αν η διοίκηση έχει καταφέρει να ευτελίσει ένα θεσμό με αξία (όπως και πολλούς άλλους), αυτή που σίγουρα δεν φταίει είναι η μονιμότητα.

55
Καλή επιτυχία σε όλους/ες και καλή δύναμη! Θα τη χρειαστείτε.

56
για τους εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν είτε με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ είτε απο πίνακες μοριοδότησης προϋπηρεσίας υπο τον ΑΣΕΠ τα μόρια είναι το ίδιο διότι είναι και τα δύο απο τον ΑΣΕΠ βάση ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ νόμου .
Καμία σχέση. Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας γινόταν αποκλειστικά από το ΥΠΕΠΘ. Το ΑΣΕΠ δεν είχε κανένα λόγο σε αυτό. Αν κοιτάξεις τα ΦΕΚ διορισμού, δίπλα από το εκάστοτε όνομα γράφει τον τρόπο διορισμού (30μηνο, 2μηνο, Ενιαίος πίνακας διορισμών, ΑΣΕΠ).

Σελίδες: 123456 ... 142

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159765
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 254
Σύνολο: 268

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.