Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kiki_sach

Σελίδες: 12345
15
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιανουάριος 15, 2011, 01:12:04 μμ »
thnx για τις απαντήσεις!

16
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιανουάριος 15, 2011, 01:09:39 μμ »
Γιατί ρε συ killbill πόσο συχνά τυχαίνει να πηγαίνουν νηπιαγωγοί σε σχολές θετικών επιστημών? Εγώ πρώτη φορά το ακούω, συνήθως δίνουν κατατακτήριες για δάσκαλοι και ψυχολόγοι. Anyway, με ενδιαφέρουν διάφορες σχολές, κοινωνική εργασία, ψυχολογία, ειδική αγωγή. Όχι τελείως άσχετες με το αντικείμενό μου δηλαδή. Ναι όντως όμως είναι αδικία αν συμβαίνει αυτό. :-(

17
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιανουάριος 14, 2011, 05:05:26 μμ »
Καλησπέρα!
Έχω τελειώσει ΤΕΑΠΗ (νηπιαγωγός) και σκέφτομαι να σπουδάσω και κάτι άλλο, όχι μεταπτυχιακό. Μπορώ να κάνω 10% τώρα ή θα πρέπει να δώσω κατατακτήριες? Είχα δώσει πανελλήνιες το 2005. Αν ξέρει κάποιος, ας μου απαντήσει. Ευχαριστώ!

18
Σχολική ζώνη / Απ: πρώτη φορά στην τάξη
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2010, 02:53:47 μμ »
fragy καλή τύχη κατ'αρχήν! Εγώ θα σου δώσω κάποιες συμβουλές χωρίς όμως να είμαι έμπειρη (έχω δουλέψει 3 μήνες σε ιδιωτικό). Αυτό με τις καρτέλες και τα ονόματα καλό είναι να το κρατήσετε αρκετό καιρό, μέχρι τα Χριστούγεννα για να μάθουν όλα τα παιδιά να αναγνωρίζουν το όνομά τους και συνεπώς να το γράφουν. Αυτό που λές για το βοηθό της τάξης κι εγώ το φοβάμαι γιατί όσες φορές το είχα κάνει τα υπόλοιπα παιδιά ένιωθαν αδικημένα που κάθονται ήσυχα και δεν τα διαλέγω για βοηθούς. Οπότε έφτιαξα έναν πίνακα Δευτέρα-Παρασκευή και για κάθε μέρα είχα γράψει 2 βοηθούς, οι οποίοι συνεργάζονταν για όλη την ημέρα(να μοιράσουν μαρκαδόρους, χαρτιά κτλ). Έτσι σταμάτησαν και τα παράπονα και κατάλαβαν ότι όλοι θα περάσουν από τη θέση του βοηθού.
Για το πρότζεκτ που λές, καλά κάνεις και το ξεκίνησες, η άποψή μου είναι να το συνεχίσεις σαν πρότζεκτ, θα το χαρούν περισσότερο τα παιδιά απ'ότι τη θεματική, και θα μπούν και στο όλο κλίμα και θα μπορείτε να κάνετε όλη τη χρονιά πρότζεκτ. Κάνε τους ερωτήσεις σχετικά με τί τους έρχεται στο μυαλό όταν βλέπουν τον ουρανό (για να το πας και λίγο στο συναισθηματικό κομμάτι, να σου ανοιχτούν), να μιλήσετε για τα πουλιά, να τους ρωτήσεις τί θελουν να φτιάξουν-κατασκευάσουν που να έχει σχέση με τον ουρανό κτλ. Γενικά το ότι είναι πρότζεκτ δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να προτείνεις κι εσύ ιδέες. Ισα ίσα αν κάνεις τις κατάλληλες ερωτήσεις μπορεί να τα οδηγήσεις να βρούν από μόνα τους ωραίες προτάσεις. Απλά επειδή είναι το πρώτο σας πρότζεκτ εξήγησέ τους τί είδους δραστηριότητες μπορείτε να κάνετε και να σου προτείνουν τα παιδιά. (πχ πες τους ότι μπορείτε να δουλέψετε πάνω σε μια μεγάλη κατασκευή που θα σας πάρει 1 βδομάδα, ότι θα παίξετε κουκλοθέατρο με δικές σας χειροποίητες κούκλες, ότι μπορείτε να ζητήσετε από κάποιον μεγάλο να έρθει στην τάξη να σας δώσει πληροφορίες για το θέμα κτλ). Ελπίζω να βοήθησα, παρ'ότι δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία, απλά σου λέω τί θα έκανα εγώ στη θέση σου. Καλή επιτυχία!

19
Θέλεις δηλ. να μου πεις ότι οι επαρκειούχοι ξέρουν να προφέρουν σωστά τις λέξεις ή ότι μπορούν να πιάσουν ένα λεξικό και να διαβάσουν πως προφέρεται η λέξη; ;D ;D ;D ;D

Πω πω κόμπλεξ! Ηρεμήστε ρε παιδιά, μια σχολή βγάλατε, δεν γίνατε αστροναύτες. Αυτό το κόμπλεξ, την κακία και τη ζήλια μόνο από απόφοιτους αγγλικής φιλολογίας το έχω δεί. Το θυμάμαι από τότε που ήμουν μαθήτρια στο σχολείο. Οι "Αγγλικούδες" ήταν οι χειρότερες. Κι εγώ που είμαι νηπιαγωγός από Πανεπιστήμιο δεν μου αρέσει να βλέπω κοπέλες από ΙΕΚ, ΤΕΕ, ΤΕΙ να βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά από μένα, αλλά πάντα βοηθάω και δεν τις κατηγορώ. Κι αυτές κάπως πρέπει να ζήσουν. Και αφού το ίδιο το Υπουργείο δίνει άδειες διδασκαλίας σε αυτούς που έχουν proficiency, να κοιτάτε τη δουλειά σας και πώς να την κάνετε εσείς καλύτερα.

κομπλεξ???? μαλλον εσυ εχεις ..δν μπορεσες να μπεις αγγλικη? για αυτο το υποτιμητικο αγγλικουδες? εδω λεμε οτι δν εχουμε επαγγελματικα δικαιωματα..ο καθενας μπορει να μου παρει τη δουλεια,χωρις τ αναλογα προσοντα..τι κομπλεξ και κουραφεξαλα αραδιαζεις?και αυτο γινεται μονο στ αγγλικα.σε ολες τις υπολοιπες ξενες γλωσσες για παρεις επαρκεια πρεπει να διδαχτεις λογοτεχνια,να παρακολουθησεις μαθηματα στο αναλογο ινστιτουτο κτλ,κτλ .αχ μητερα τερεζα..με συγκινει αυτος σου ο αλτρουισμος για τις κοπελες των ιεκ,τεε,εγω παντως οταν βλεπω επαρκειουχους στο φροντιστηριο να μν μπορουν να διορθωσουν μια εκθεση,να με ρωτανε πραγματα που καλλιστα θα μπορουσαν να τα βρουν σ ενα ρημαδολεξικο,να κανουν τραγικα λαθη στο λεξιλογιο ή στην γραμματικη και να μν τα διορθωνουν κ απο πανω αλλα να πληρωνονται οσο ακριβως κ εγω, τα βλεπω κοκκινα,τα παιρνω στο κρανιο! η απολυτη ξεφτιλα στο επαγγελμα μας

μια κακια ζηλιαρα κομπλεξικη αγγλικου >:(

Γι'αυτό δεν πάμε μπροστά... Λοιπόν άκουσε να δείς ΦΥΣΙΚΑ και βοηθάω τις συναδέλφους μου (και τις θεωρώ συναδέλφους μου, κι όχι κατώτερες όπως εσύ) και αν δώ ότι έχουν ελλιπείς γνώσεις θα προσπαθήσω να τους προτείνω εγώ πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν. Δεν κοιτάζω μόνο την πάρτη μου. Και αν λες ότι είσαι τόοοσο καλή στη δουλειά σου, θα έπρεπε να ξέρεις ότι παίζει βασικό ρόλο και η συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Μην κοιτάς μόνο την πάρτη σου. Εφόσον δεν μπορείς να αλλάξεις το γεγονός ότι υπαρχουν επακειούχοι που δουλεύουν όπως εσύ, προσπάθησε τουλάχιστον να τους βοηθάς για το καλό και των παιδιών. Αν έχεις τις γνώσεις να τους βοηθήσεις!

20
Καλησπερα θα ηθελα να μου πειτε ποιο βιβλιο ειναι το πιο καταλληλο για παιδι εκτης δημοτικου το οποιο δεν εχει κανει ποτε αγγλικα. Θα ξεκινησω ιδιαιτερα μαζι του και καθως ειναι και για μενα η πρωτη φορα που κανω ιδιαιτερα πραγματικα δεν ξερω ποιο βιβλιο να προτιμησω, και γενικα απο που να ξεκινησω, οι συμβουλες σας θα ειναι πολυτιμες.

Καλό θα ήταν να του κάνεις τα junior σε 1 χρονιά γιατί είναι και σε μεγάλη ηλικία. Βέβαια όλα τα βιβλία που είναι για junior είναι πολύ παιδικά, αλλά δεν ξέρω τί άλλο να σου προτείνω. Υπάρχει η σειρά wonderland in one year (longman) freddy and friends, ace fron space, our town (burlington). Δε μου 'ρχεται τίποτα άλλο τώρα στο μυαλό. Ελπίζω να βοήθησα! :)

21
Μαθήματα κατ'οίκον / ECCE NEW FORMAT
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 06:11:06 μμ »
Το ecce ξέρει κανείς πότε ήταν η τελευταία φορά που το άλλαξαν? Γιατί έχω κάτι βιβλία που λένε ότι είναι σύμφωνα με τη νέα μορφή του 2004. Ξέρετε μήπως αν έχει ξανα αλλάξει από τότε?

22
Ευχαριστώ! Θα κοιτάξω το lift off.

23
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: ξέρει κανείς καμιά σειρά βιβλίων που να συνδυάζει d+e? Εκτός από τα supercourse (γιατί δεν στέλνουν δωρεάν και είναι πολλά τα λεφτά για όλη τη σειρά). Θέλω να τις κάνω σε μία χρονιά και μετά να πάμε για michigan ecce.

24
kiki sach, σε ευχαριστω για την αναλυτικη σου απαντηση.

αλλα να σας ρωτησω και κατι αλλο? εγω διδασκω μονο με το proficiency,  καθως ειμαι ακομη φοιτητρια.. δεν εχω αδεια διδασκαλιας, ουτε εχω κανει εναρξη επιχειρησης. εξακολουθω να μπορω να παιρνω βιβλια ως καθηγητρια?
συγνωμη και για το αφελες της ερωτησης μου..

Ναι, μπορείς. Μόνο ο Γρίβας και η express publishing ζητάνε άδεια διδασκαλίας για να σου στείλουν βιβλία. Αλλά και πάλι αν τα θές, τα αγοράζεις, απλά δεν θα έχεις τις εκπτώσεις τους.

25
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Οργάνωση χρόνου μαθήματος-homework
« στις: Αύγουστος 31, 2010, 01:12:50 πμ »
Έχεις πολύ δίκιο. Δεν μπορώ εύκολα να θέσω όρια και αυτό είναι πολύ βασικό. Ας ελπίσουμε ότι με τη νέα χρονιά θα μπορέσω να είμαι πιο αυστηρή. Μια στυγνή επαγγελματίας! χαχα  :P

26
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Οργάνωση χρόνου μαθήματος-homework
« στις: Αύγουστος 30, 2010, 11:56:10 μμ »
Ελάτε ρε παιδιά, "αναγνώστηκε 63 φορές" και ούτε μια απάντηση?? χελπ λέμε!!

27
Μαθήματα κατ'οίκον / Οργάνωση χρόνου μαθήματος-homework
« στις: Αύγουστος 30, 2010, 02:18:33 μμ »
Έχω κάποιο πρόβλημα σχετικά με την οργάνωση του χρόνου στα ιδιαίτερα. Δεν ξέρω αν θα σας φανεί περίεργο, αλλά τα παιδιά στα οποία κάνω μάθημα (μάλλον με βλέπουν σαν φίλη τους!) μιλάνε αρκετές φορές για άσχετα πράγματα-και στα Ελληνικά μάλιστα- με αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμο χρόνο. Προσπαθώ ευγενικά να τους το ξεκόψω, ή έστω τους μιλάω στα αγγλικά για να είναι κάπως εποικοδομητικό. Τί άλλο θα μπορούσα να κάνω??

Και το δεύτερο θέμα τώρα: HOMEWORK! Οι περισσότεροι γονείς και μαθητές γκρινιάζουν αν τους βάζω πολύ homework αλλά δεν βγαίνει αλλιώς η ύλη. Κάνω σε τάξεις a-b-c senior 3 ώρες την εβδομάδα. Το πρόγραμμα τις περισσότερες φορές είναι το εξής:
-Τη μία μέρα κάνουμε coursebook και λίγο γραμματική(όχι πάντα όμως). Για το σπίτι τους βάζω workbook και λεξιλόγιο (ίσως και καμιά έκθεση).
-Τη δεύτερη μέρα κάνουμε γραμματική και κανένα speaking, listening, writing. Για το σπίτι τους βάζω θεωρία και ασκήσεις γραμματικής.
Τα θεωρείτε πολλά εσείς αυτά? Να σημειώσω ότι κάποιες φορές παραλείπουμε ασκήσεις γραμματικής γιατί το βιβλίο έχει πάρα πολλές, 4-5 σελίδες, αλλά τα παιδιά γενικά γκρινιάζουν ότι κάνουμε πολύ γραμματική.

28
Μιας και ανοίξατε αυτό το τόπικ, έχω κι εγώ μία απορία. Στο φροντιστήριο που γράφουν τα παιδάκια από πολύ μικρές ηλικίες (όπως είπατε 3-4 χρονών), πώς ακριβώς γίνεται το πρόγραμμα? Πρακτικά εννοώ. Σκοπεύω να κάνω ένα σεμινάριο για νηπιαγωγούς (διδακτική αγγλικής γλώσσας για νήπια), και θα ήθελα να έχω μια ιδέα. Όποιος μπορεί ας απαντήσει. thnx!

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.