Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - geo33

Σελίδες: 1234 ... 11
15
Προσωπικά τον βρίσκω κόσμιο...
Εξακολουθεί να με εκπλήσσει η χαρακτηριστική τους απάθεια προς την απόγνωση του κόσμου.

16
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 05:24:59 μμ »
Ναι, ενώ για την άνευ αποδοχών γενικά απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του συμβουλίου.

17
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 10:20:07 μμ »
Πιστεύω ότι δεν κάνω λάθος, γιατί το είχα ψάξει κι εγώ, μπορείς να πάρεις άνευ αποδοχών μέχρι δύο χρόνια για ανατροφή παιδιού μέχρι 6 ετών χωρίς γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου. Είναι στο νόμο του 2007.

18
Η οκνηρία δεν έχει σχέση με τις οικογενειακές υποχρεώσεις.  Ο τεμπέλης θα είναι πάντα τεμπέλης είτε έχει παιδιά, άρρωστους γονείς είτε όχι.
Στο δικό μου σχολείο έτυχε να έχουμε αρκετούς τρίτεκνους και πολύτεκνους, που οι περισσότεροι μάλιστα κατοικούμε μακριά απ' το σχολείο. Ποτέ στα 2 χρόνια που είμαι εκεί δε δώσαμε δικαίωμα να κάνουμε κάτι λιγότερο από τους άλλους συναδέλφους. Όχι επειδή έχουμε πολλά παιδιά, αλλά επειδή δεν μας αρέσει το καθισιό. Αντίθετα, καναδυο άνδρες εργένηδες συνάδελφοι που απλώς "δεν μπορούν τη χαρτούρα" και τη "χωρίς λόγο παραμονή στο σχολείο" αργούν 1-2 ώρες να έρθουν αυτές τις μέρες, τον Ιούνιο δεν ήταν στα συνεργεία των εγγραφών, ενώ έκαναν επιτήρηση στις αίθουσες από τα βάθη...του διαδρόμου και η αντιγραφή πήγε σύννεφο.
 Ο δε διευθυντής έχει κουραστεί με την κατάσταση και απλώς τους αφήνει γιατί ξέρει ότι θα κάνουμε οι υπόλοιποι τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν εκείνοι και μάλιστα αδιαμαρτύρητα.
Άλλος συνάδελφος έχει κατάκοιτους γονείς που τους κρατάει το απόγευμα, επειδή μπορεί να πληρώνει γυναίκα μόνο τα πρωινά. Δεν το έφερε ως πρόσχημα ποτέ, αλλά δεν είναι και έγκλημα να επικαλεστείς οικογενειακούς λόγους εκτάκτως. Φοβάμαι ότι έχουμε γίνει λίγο κυνικοί και ψυχροί στο θέμα της οικογένειας και ξεχνάμε ότι η ελληνική πολιτεία δεν υποστηρίζει τη μητέρα που πρέπει να εργαστεί. Τα παιδιά δεν είναι παπούτσια να τα κλείσεις στο ντουλάπι για να πας στη δουλειά.
Θέλω να πω ότι αυτός που λέει "έχω μικρά παιδιά και δεν μπορώ να κάνω αυτό ή το άλλο" στο σχολείο, έτσι κι αλλιώς βαριέται τη δουλειά, απλώς του φαίνεται πιο εύκολο να επικαλεστεί τα παιδιά του από το να πει "είμαι τεμπελχανάς, τι να κάνουμε;"

19
Εκτός από το κλασικό μπλοκάκι του καθηγητή τι άλλο έχετε να προτείνετε σχετικά με την καταγραφή της καθημερινής αξιολόγησης των μαθητών; Βλέπω συναδέρφους που έχουν φτιάξει διάφορα φύλλα τα οποία κρατούν σαν επτασφράγιστο μυστικό. Ομολογώ ότι δεν ξέρω πώς να φτιάξω κάτι ανάλογο ώστε να είναι εύχρηστο. Ιδέες;
Εγώ χρησιμοποιώ πίνακες που έφτιαξα στον υπολογιστή με τα ονόματα των παιδιών και στήλες με τους βαθμούς στα γραπτά, περιγραφή της κίνησης του κάθε μαθητή μέσα στην τάξη (συμμετοχή,προφορικά) αν κάνει εργασίες, αν φέρνει τετράδιο κλπ. Επειδή έχω πολλά τμήματα, όταν έρχεται ο γονιός έχω μια καλή εικόνα για να του περιγράψω την επίδοση του παιδιού. Ανάλογα και με την ειδικότητα φαντάζομαι φτιάχνεις και τον πίνακα που ανταποκρίνεται στις δικές σου απαιτήσεις.

20
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 09, 2011, 06:17:40 μμ »
Νομίζω ότι ένας λόγος που καταφεύγουν σ' αυτήν την απαράδεκτη λύση στην πρωτοβάθμια είναι η απουσία της ωριαίας αποβολής. Εσείς τι λέτε; Φυσικά δεν μιλάω για το νηπιαγωγείο, αλλά στο δημοτικό ακούω για περιστατικά που στο γυμνάσιο δεν θα γίνονταν αποδεκτά σε καμιά περίπτωση, απλά οι δάσκαλοι έχουν περιορισμένους τρόπους επιβολής πειθαρχίας (δεσμεύονται από το νόμο δηλαδή).

21
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 07, 2011, 06:08:24 μμ »
Ίσως συμβάλλω στο να ξεφύγει το θέμα, αλλά θα ήθελα στα παραπάνω να αναφέρω κι εγώ ένα περιστατικό: Η κόρη μου απάντησε σωστά σε μια ερώτηση του δασκάλου της, αλλά καθώς ο συγκεκριμένος ήταν αμαθής και κομπλεξικός της είπε "τι λες κορίτσι μου, θα γράψω βιβλίο με τις κοτσάνες σας σήμερα". Το παιδάκι δεν είπε τίποτα, αλλά μου περιέγραψε το περιστατικό πικραμένο, αφού προσβλήθηκε, όπως ήταν λογικό. Προτεραιότητά μου ήταν να διατηρήσει τον αυτοσεβασμό και την αυτοπεποίθησή της, όχι να διαφυλάξω το κύρος του συναδέλφου. Της εξήγησα λοιπόν ότι η συμπεριφορά του δεν ήταν σωστή και κάποιες φορές οι εκπαιδευτικοί νομίζουν ότι γνωρίζουν κάτι, αλλά κάνουν λάθος. Δεν θα ήταν όμως έλλειψη σεβασμού από μέρους της να πει "συγνώμη κύριε, αλλά με προσβάλλετε".
Ε λοιπόν, την επομένη του εξήγησε ότι στενοχωρέθηκε και της είπε "άσε μας μωρέ τώρα" :( Τι να της πω; ΄Αστον να πάει στην ευχή, θα σου τύχουν καλύτεροι δάσκαλοι. Πόσο να ασχοληθείς πια;
Λίγες μέρες αργότερα, ένα άλλο κορίτσι σε παρόμοια σκηνή του είπε "χ..σε μας μ....νε μας τα' πρηξες τόσους μήνες" :o Και μιλάμε για 10-11 χρονών παιδιά ε; Έγινε χαμός βέβαια, για καμιά βδομάδα υπήρχε μεγάλη ένταση στο σχολείο.  Δεν το κατηγόρησα το παιδάκι μέσα μου, κατά βάθος μάλλον και η κόρη μου, παρόλο που ποτέ δεν μιλάμε έτσι στο σπίτι μας, τέτοια απάντηση θα ήθελε να του δώσει.
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που γράφτηκε για τους εργοδότες, ένας ακατάλληλος δάσκαλος άθελά του συμβάλλει στο να "ψηθεί" ένα παιδί στη ζωή.

22
Σχολική ζώνη / Απ: Νέες μέθοδοι πειθαρχίας;
« στις: Ιούνιος 06, 2011, 05:56:13 μμ »
Για το συγκεκριμένο θέμα δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για τη φίμωση και το κλείσιμο των παιδιών, όσο ζωηρά και αν είναι τα νήπια. Γνωρίζω νηπιαγωγούς και δασκάλους/ες που με διάφορα τεχνάσματα, χωρίς βία και χωρίς προσβολές επιβάλλουν την τάξη και δίνουν στα παιδιά να καταλάβουν ποια είναι τα όριά τους. Λαμπρό παράδειγμα ο δικός μου γιος που είναι πάρα πολύ ζωηρός, αλλά είχαμε την ευλογία να "πέσει" σε νηπιαγωγούς και φέτος σε δασκάλα (εννοείται σε δημόσιο σχολείο) που του έβαλαν τα δυο πόδια σ' ένα παπούτσι, χωρίς να νιώσει ανεπιθύμητος ούτε μια στιγμή. Συνεργαστήκαμε πολύ καλά (εγώ δεν είχα πάντοτε την υπομονή που είχαν εκείνες) και ξέρει πότε είναι η ώρα για τη "ζουζουνιά" και για την πλάκα και πότε κάθεται στον π..πό του και κάνει μάθημα. Και λάτρευε και τις νηπιαγωγούς του και τη δασκάλα του φέτος.
Στο γυμνάσιο έρχονται γονείς που μας δίνουν άδεια να...δείρουμε τα παιδιά τους, για να στρώσουν και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Έχω πετύχει σκηνή στο διάλειμμα που τα παιδιά μιμούνταν δυο πολύ αυστηρούς καθηγητές τους με καρπαζιές, χαστούκια και στριγγλιές του τύπου "σκάσε βλάκα", "βλαμμένε, περνιέσαι για μαθητής εσύ;" κλπ. και ξεκαρδίζονταν! Όταν έχουν συνηθίσει τη βία στο σπίτι τους, θα τους ενοχλήσει η βία από τους καθηγητές; Τελικά η σωματική και ψυχολογική βία γίνεται στοιχείο της καθημερινότητάς τους.

23
http://www.youtube.com/watch?v=CoDVeJDIjGw

Ο θείος Πλούταρχος από την ταινία "Ο Κατεργάρης" . "Πλούταρχε σου εφίλησαν την κόρη" θρηνεί ο θείος που είναι και θεολόγος, φυσικά ;D

24
Οι γιατροί, όπως μου είπε ο παιδίατρός μας, διέκοψαν τη σύμβαση.

Έχει αλλάξει κάτι;

Απ' ό,τι ξέρω όχι. Πήγαμε τις αποδείξεις στον ΟΠΑΔ και θα κατατεθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μας...κάποτε (και αν...). Βέβαια, κάποιοι γιατροί δεν ακολούθησαν και δέχονται βιβλιάριο κανονικά. Είναι όμως πολύ λίγοι και βρίσκονται δύσκολα.

25
Οι γιατροί, όπως μου είπε ο παιδίατρός μας, διέκοψαν τη σύμβαση. Ο μικρός μας αρρώστησε προχθές και πληρώσαμε 20 ευρώ.

26
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά στο Νέο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 07, 2011, 06:56:30 μμ »
Σκοπός είναι να αποφοιτήσουν από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ικανές παραγωγικές μονάδες, όχι άνθρωποι. Πάντως, αν και θεολόγος από επιλογή, εκ των υστέρων κατάλαβα ότι είναι κρίμα που δεν συνεχίσαμε στην Γ΄Λυκείου τη Φυσική, Χημεία, κλπ. Αντιλαμβάνομαι τώρα, με αφορμή τη διδασκαλία, ότι είναι μια σοβαρή έλλειψη.

27
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Απρίλιος 06, 2011, 05:31:45 μμ »
Μήπως δεν είναι συνετό να εξαντλήσεις όσες μέρες άδεια δικαιούσαι, δεδομένου ότι μπορεί να χρειαστείς κάποιες μέρες άδεια από Σεπτέμβριο μέχρι Δεκέμβριο; Το περιθώριο άδειας ισχύει για το ημερολογιακό έτος και όχι για το σχολικό.

28
Άλλα μαθήματα / Απ: Θρησκευτικά Α΄Γυμνασίου
« στις: Μάρτιος 09, 2011, 07:39:18 μμ »
Το σημαντικότερο (που μου εκφράζουν και τα παιδιά) είναι ότι σε μεγάλο βαθμό αφορά τα δεινά και τις περιπέτειες του ιουδαϊκού λαού, με τον οποίο τα παιδιά δυσκολεύονται να νιώσουν οικεία. Σαν να μαθαίνουν την ιστορία των Εβραίων (θυμίζει λίγο τις συνηθισμένες κατηγορίες για την Παλαιά Διαθήκη, αλλά δεν το εννοώ έτσι). Ειδικά οι μουσουλμάνοι μαθητές δυσανασχετούν λίγο. Θα επανέλθω και με άλλα, προέκυψε κάτι τώρα...

Σελίδες: 1234 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.