Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Daskalos!

Σελίδες: 1 ... 121314151617
183
Κάπως έτσι τα έχω κι εγώ στο μυαλό μου josua. Αυτο που με εξοργίζει όμως είναι τα αρθρα στις γνωστες φυλλάδες και τα θέματα στα τηλεοπτικά δελτια με βαρυσήμαντους τίτλους όπως "ξεκίνησαν οι αιτήσεις για την πρόσληψη 20000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών". Πρώτον δινουν φρούδες ελπίδες στους περισσότερο αφελείς και δευτερον παραπλανούν την κοινή (δημοσια) γνωμη.

184
Θα ήθελα να εκφράσω μια αστεια απορια, γιατι πολλά ακουγονται τον τελευταίο καιρό... Υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να προσληφθούν φέτος 20.000 αναπληρωτές (+2000 απο τον κρατικό προϋπολογισμό);; Γιατι η δηλωση ότι "έχουμε ανάγκη απο 20.000 αναπληρωτές" απέχει πολυ απο το "έχουμε την προθεση και τους πόρους για να προσλαβουμε 20.000 αναπληρωτές". Πέρυσι πόσους αναπληρωτές είχαν πάρει συνολικά (τόσο στην Αβαθμια, όσο και στη Ββαθμια);; Προσωπικά δεν πιστεύω τίποτα, αλλα θα ήθελα να ακουσω και τη δικη σας αποψη.

185
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ.70 2014-15
« στις: Ιούλιος 17, 2014, 09:50:42 πμ »
Γεία σας συναδέλφισσες και συνάδελφοι, είναι το πρώτο μου μήνυμα στο φόρυμ. Ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση (και να μην ανοίξω νέο θέμα). Με το καλό την άλλη εβδομάδα ορκίζομαι από το τμήμα δημοτική εκπαίδευσης του ΑΠΘ, μπορεί κάποια/ος να μου δώσει κάποιες συμβουλές για το τι πρέπει να κάνω μόλις πάρω το πτυχίο στα χέρια μου (που πρέπει να κάνω την αίτηση και ποια άλλα έγγραφα χρειάζομαι). Ρωτάω γιατί έχω ακούσει ότι παίζει ρόλο στην κατάταξη, η ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης κλπ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.
Καλημέρα συνάδελφε, καλη σταδιοδρομία σου εύχομαι, αλλά να ξέρεις ότι τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.

Την αίτηση σου την κάθετης στην Πρωτοβάθμια της περιοχής που βρίσκεσαι, αλλά είμαστε ακόμη σε κατάσταση αναμονής. Όταν με το καλό βγει η εγκύκλιος, θα ενημερωθείς για της ημερομηνίες κατάθεσης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά (αν δεν κάνω λάθος χρειάζεσαι οπωσδήποτε την ταυτότητα σου και επικυρωμένο αντίγραφο του πτυχίου σου, αλλά εχω την εντύπωση ότι δεν είναι μόνο αυτά). Η ημερομηνία που θα υποβάλλεις την αίτησή σου δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο στην κατάταξη σου. Αυτό που σε κατατάσσει ανάμεσα στους υπολοίπους με μηδενική προϋπηρεσία είναι η ημερομηνία κτήσης του πτυχίου σου.

Πάντως, χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, θα πρέπει να ξέρεις ότι η κατάσταση στο δημόσιο είναι πλέον τραγική και δεν έχουμε ελπίδες να μας καλέσουν μέσα στα επόμενα χρόνια. Παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες των κυβερνήσεων (βλέπε συγχωνεύσεις κ.τ.λ) τα κενά είναι ακόμη χιλιάδες, δεν συμβαίνει όμως το ιδιο με τις προσλήψεις. Προσπάθησε να βρεις εναλλακτικές όπως ιδιαίτερα μαθήματα ή άλλαξε εντελώς επαγγελματικό προσανατολισμό, μέχρι να καλυτερεύσει λίγο η κατάσταση, γιατί αναμένονται δύσκολα χρόνια. Επίσης, θα σε συμβούλευα να πας οσο το δυνατόν γρηγορότερα στρατό, για να τελειώνεις, αφενός, με αυτή σου την υποχρέωση και αφετέρου για να πάρεις το χρόνο να σκεφτείς τι θα κανεις στο μέλλον.

186
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ.70 2014-15
« στις: Ιούλιος 16, 2014, 07:46:00 μμ »
Του '13 είπες φίλε; Με αυτους τους ρυθμούς ουτε σε πέντε χρόνια δε θα δουλεψετε...:-/ Ευχομαι για το αντίθετο αλλα καλο θα ηταν να εξεταζετε και αλλα σενάρια επαγγελματικής αποκατάστασης... Ουτε εμεις είμαστε σε καλη κατάσταση βέβαια, αλλα κάπως τη βγάζουμε τη χρονιά.. Η εντοπιότητα αν εφαρμοστεί να εφαρμοστεί σε συνδυασμό με τους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών, οχι αυθαίρετα! Εσυ πως το βλέπεις τσολιαδακι;
Εννοείται πως έχουμε αρχίσει να ψάχνουμε όλες τις πιθανές εναλλακτικές, πρέπει να επιβιώσουμε κι εμείς με κάποιον τρόπο. Πάντως κατά γενική ομολογία η εργασιακή πραγματικότητα είναι μαύρη και για μας και για σας:/... Όλα είναι θέμα κρατικής πολιτικής, αλλά ας το αφήσουμε καλύτερα στην άκρη αυτό, γιατί ξεφεύγουμε.

Μακάρι να σας καλέσουν όσο το δυνατόν νωρίτερα και στις περιοχές προτιμήσεις σας;-)

187
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ.70 2014-15
« στις: Ιούλιος 16, 2014, 03:44:29 μμ »
Εύχομαι από καρδιάς καλή σχολική χρονιά και καλή τοποθέτηση σε όσους από εσάς έχετε ελπίδες να δουλέψετε φέτος.
Δυστυχώς για μας τους υπολοίπους, ενώ κάθε χρόνο βλέπουμε ότι βγαίνουν στη σύνταξη 1000 και πλέον άτομα, ο αριθμός των μονίμων διορισμών είναι στην καλύτερη περίπτωση στάσιμος (για να μην πω σταθερά καθοδικός), η πιθανότητα να μπούμε στη σχολική τάξη φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Αλλά τι να κάνεις, υπομονή, εποικοδομητική αξιοποίηση του χρόνου μας (βλ. επιμόρφωση) και φυσικά ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο:P.
Τις καλύτερες ευχές από έναν απογοητευμένο απόφοιτο του 2013 και μην ξεχνάτε κι εμάς, τους άνεργους συναδέλφους.

188
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση ανταπόκριση συνάδελφε. Σου είμαι υπόχρεος.

189
Καλησπέρα,

Συγνώμη που ανοίγω καινούργιο θέμα, αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιο αντίστοιχο. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής απλό: Έστω ότι καταθέτω τα χαρτιά μου για αναπληρωτής μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ ακόμη δεν έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις, με τις οποίες όμως θα έχω ξεμπερδέψει το Σεπτέμβριο. Μπόρω να καταθέσω το χαρτί της απόλυσης στην Πρωτοβάθμια με το που απολυθώ, έτσι ώστε να βελτιωθεί η θέση μου στον πίνακα ή θα παραμείνω για όλη τη σχολική χρόνια στους τελευταίους των τελευταίων;;

Θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει να μου δώσει μια σίγουρη απάντηση, ώστε να ξέρω τι να περιμένω.

190
Παλι καλα εδειξαν σεβασμο μετα απο μεγαλη καθυστερηση στους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ . Ο πολιτισμος μιας χωρας φαινεται απο το πως αντιμετωπιζονται τα ατομα με ειδικες αναγκες. Ουτε καν θα επρεπε να ειχαν διανοηθει τον αποκλεισμο τους.

http://www.paideia-ergasia.gr/22737/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD/
Ευχάριστα νέα, όντως, αν και έχουμε φτάσει στο σημείο να χαιρόμαστε για τα αυτονόητα!! Η κατάργηση του πίνακα Α ήταν πέρα για πέρα παράλογη.

191
Στις γενικεύσεις και τα τσουβαλιάσματα πάντως είμαστε πρώτοι... Και η μια και η άλλη πλευρά.

Από τη μια οι απόφοιτοι των τμηματων ειδικής αγωγής, που κάνουν λόγο για αγορασμένα μεταπτυχιακά, βάζοντας όλους όσους αποφάσισαν να εξειδικευτούν στο ίδιο τσουβάλι και από την άλλη τα μελοδραματικά σχόλια των αποφοίτων νηπιαγωγών και δασκάλων, όπως αυτά που διαβάσαμε παραπάνω: "Αλίμονο στους μαθητές τους" και "Αυτό είναι το επίπεδο τους".

Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι παντού υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί, οι ικανοί και οι ανίκανοι!! Σταματήστε να σφάζετε μεταξύ σας και να πετάτε πικρόχολα σχόλια, γιατί αυτή η κατάσταση είναι που έχει καταντησει εμετική, όπως σωστά σχολίασε μια συνάδελφος παραπάνω.

192
Απο το Facebook του Μπρατη. Δυστυχώς ειμαι απο το ταμπλετ και δε μπορω να επικολλησω το αρχικό κείμενο:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=638690809543134&id=100002066620126

193
Εδώ νομίζω πως συμφωνούμε όλοι αγαπητη Βίκυ.
Η εμπειρία της τάξης, οι ιδιαιτερότητες, οι δυσκολες περιπτώσεις και τα "περιστατικά" που συναντάει κάθε χρόνο ένας μάχιμος εκπαιδευτικός, είναι ίσως το σημαντικότερο εφόδιο στη φαρέτρα μας. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν πρέπει να μείνουν εκτός σχολικής πραγματικότητας οι έχοντες πολλά χρόνια προϋπηρεσία. Αλλωστε νομίζω πως οι περισσότεροι απ' αυτούς κατέχουν οργανικές θέσεις, οποτε δεν απειλούνται αμεσα απο το νομοσχέδιο που πρόκειται να περάσει (για το οποίο, ας σημειωθεί αυτο, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αφου δεν έχει κατατεθεί ακόμη). Για όλους τους υπόλοιπους όμως, η ζυγαριά πιστεύω ότι κλίνει δίκαια προς τη μεριά των ΠΕ61/71.
Και γιατι το λέω αυτο; Υποτίθεται πως ένας ευσυνείδητος εκπαιδευτικός αποφασιζει να παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό για να αντιμετωπίσει περισσότερο αποτελεσματικά περιστατικά που προκύπτουν μέσα στην τάξη του. Ένα μεταπτυχιακό στη διδακτική των μαθητών λόγου χάρη, δε θα κάνει έναν δασκαλο μαθηματικό, αφου υπάρχουν οι αντίστοιχες προπτυχιακές σπουδές, αλλα θα του προσφέρει περισσότερες γνωσεις για να χειριστεί τις "δυσκολες" περιπτώσεις. Έτσι, απο τη στιγμή που στην ελληνική πραγματικότητα υπάρχουν προπτυχιακές σπουδές προσανατολισμένες στην ειδική αγωγή, τότε δικαιωματικά αυτα τα ατομα κρίνονται περισσότερο κατάλληλα για να διδάξουν σ' αυτα τα πλαίσια. Συμφωνώ με τη λογική της μοριοδοτησης των μεταπτυχιακών, όπως γίνεται στον ΑΣΕΠ για παράδειγμα, αλλα θα ήταν πέρα για πέρα αδικο και άνισο να προτάσσονται οι έχοντες μεταπτυχιακά, έναντι των "καθαρών" πτυχιούχων της Ε.Α. Δε μπορούμε να λειτουργούμε με δυο μέτρα και δυο σταθμά, αναλογα με την περίπτωση, και πόσο μάλλον να βαφτίζουμε αδικο κάτι που ισχύει σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα της Ελλάδας. Να τονίσω βεβαια πως όλα αυτά ισχύουν αποκλειστικα και μόνο για την πρωτοβάθμια, καθώς, όπως σωστά επισημάνθηκε πριν, η Ε.Α αφορα και τη Δευτεροβάθμια.
Νομίζω, πάντως, ότι το έχουμε υπεραναλυσει το θέμα, έχουν ακουστεί όλες οι απόψεις, ακραίες και μη, και το μοναδικό που μπορούμε να κάνουμε αυτη τη στιγμή είναι να περιμένουμε το περιβόητο νομοσχέδιο.

194
Όποιος θέλει μπορεί να κατεβάσει τον οδηγό σπουδών του Τμήματος του Βόλου απο τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.sed.uth.gr/index.php/gr/studies-undergraduate

Οπως βλεπετε το επίπεδο σπουδών είναι αρκετά υψηλό και οι αποφοιτοι του συγκεκριμένου τιμήματος είναι άρτια καταρτισμένοι, κατά την ταπεινή μου γνώμη περισσότερο απο τον καθένα που έχει παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής. Οποτε, δε μπορούμε να τους ακυρώνουμε ελαφρά τη καρδία, βάζοντας ως μπροστάρη το ατομικό μας συμφέρον... Κι εγώ πτυχιούχος δασκαλος ειμαι, αλλα δε θα σταματήσω να υποστηρίζω πως οι απόφοιτοι του Βόλου είναι οι πλέον κατάλληλοι για να στελεχώσουν τα σχολεία ειδικής αγωγής, τα Τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη. Οι μόνοι που δίκαια νιώθουν ότι πλήττονται είναι οι κάτοχοι διδακτορικού στην Ε.Α.

195
αυτο αντικειται στην αρχη της ισοτητας και δεν θα περασει απο το νομοθετικο τμημα της βουλης.... Αμα ηταν ετσι ευκολο....
Αμφιβάλλω. Αν περάσει αυτό που υποστηρίζει ο Μπράτης, θα ισχύει ό,τι ακριβώς ισχύει, μέχρι σήμερα, και στη "γενική αγωγή". Θα προηγούνται οι κάτοχοι του βασικού τίτλου σπουδών, αλλα παράλληλα, αν υπάρχουν ανάγκες για περισσότερο εκπαιδευτικό προσωπικό, θα προσλαμβάνονται και πτυχιούχοι ΠΕ60/ΠΕ70 με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Οπότε, ας είμαστε ρεαλιστές, για ποια ανισότητα μιλάμε;; Αν το συγκεκριμένο καθεστώς δεν αλλάξει, τότε ας μπορούν να προσληφθούν στη γενική αγωγή και πτυχιούχοι ΠΕ61/ΠΕ71 με μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής. Εκεί να δείτε πανικός και διαμαρτυρίες που θα ξεσπούσαν, ενώ αμφιβάλλω αν θα υπήρχε έστω και ένας γενικός παιδαγωγός που θα υπερασπιζόταν την αρχή της "ισότητας".

Οπότε, ας αφήσουμε το μίσος και τις αντιπαραθέσεις στην άκρη και ας προσπαθήσουμε να ασκήσουμε πίεση για αύξηση του αριθμού των προσλήψεων συνάδελφοι. Δεν κερδίζουμε τίποτα απολύτως με το να πετάμε λάσπη και να θάβουμε ο ένας τον λάκο του αλλού:/...

196
Εγώ θα ήθελα να εκφράσω μια άλλη απορία:
Απο τη στιγμή που έχουν σκοπό να μοριοδοτήσουν σχεδόν ολα τα ακαδημαϊκά κριτήρια, για ποιο λόγο δεν μοριοδοτείται και η κατοχή δεύτερου πτυχίου στον χώρο της εκπαίδευσης;;
Θα δώσω ένα παράδειγμα:
Ένας απόφοιτος ΠΕ71, κάτοχος μεταπτυχιακού, θα λαμβάνει επιπλέον μόρια, ένα ένας άλλος, ο οποίος υπάγεται και στους ΠΕ70 όχι;;
Το λέω αυτό, γιατί απ´ όσο θυμάμαι, τουλάχιστον στον ΑΣΕΠ, λαμβάνεις αρκετα μόρια όταν εισαι κάτοχος δυο βασικών τίτλων σπουδών!!

Σελίδες: 1 ... 121314151617

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.