197
Ειδική Αγωγή / Απ: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α
« στις: Μάρτιος 09, 2014, 07:51:58 μμ »
@mendor
Ο καθένας έχει δικαίωμα να κρίνει τα εκπαιδευτικά δρόμενα, με βαση παραδείγματα απο τον κύκλο του και το περιβάλλον. Τώρα το αν ο αναγνώστης θα επιλέξει να υιοθετήσει η όχι την κριτική στάση του συγγραφέα, αυτο είναι ένα αλλο ζήτημα... Προσωπικά, έχοντας δυο φίλες μου που παρακολουθούν μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή σε πανεπιστήμιο της Ιταλίας, χωρίς να έχουν γνωση της γλώσσας, διαβαζοντας και δινοντας κάποιες ενότητες στα ελληνικά, παραδίνοντας μεταπτυχιακή εργασία στα ελληνικά, που θα μεταφραστεί απο κάποιο φροντιστήριο και κάνοντας ταχυρυθμα μαθήματα Ιταλικών, απλα και μόνο για να καταφέρουν να την κουτσοπαρουσιασουν, έχω σχηματισει τη χειρότερη αποψη. Φυσικά υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις, το ΜΠΣ στη σχολική ψυχολογία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας φαίνεται να είναι μια απο αυτες, αλλα δεν παύουν να είναι εξαιρέσεις.
Επίσης παρατήρησα κάτι αλλο, που σχεδόν με έκανε να βαλω τα γελια. Το πανεπιστήμιο Λευκωσίας δινει λέει τη δυνατότητα, αντι για την εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας οι φοιτητές να πάρουν δυο επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα. Και ρωτάω εγώ: είναι δυνατόν να αποκτήσεις μεταπτυχιακό τίτλο, χωρίς να εκπονησεις διατριβή;; και ο επιστημονικός ρόλος της συγκεκριμένης βαθμίδας πως εξυπηρετείται;;
Συνεπώς ο ΔΟΑΤΑΠ θα πρέπει να σοβαρευτεί λίγο, γιατι ο χώρος της παιδειας-εκπαίδευσης έχει καταλήξει να θυμίζει κρεαταγορά!!
Ο καθένας έχει δικαίωμα να κρίνει τα εκπαιδευτικά δρόμενα, με βαση παραδείγματα απο τον κύκλο του και το περιβάλλον. Τώρα το αν ο αναγνώστης θα επιλέξει να υιοθετήσει η όχι την κριτική στάση του συγγραφέα, αυτο είναι ένα αλλο ζήτημα... Προσωπικά, έχοντας δυο φίλες μου που παρακολουθούν μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή σε πανεπιστήμιο της Ιταλίας, χωρίς να έχουν γνωση της γλώσσας, διαβαζοντας και δινοντας κάποιες ενότητες στα ελληνικά, παραδίνοντας μεταπτυχιακή εργασία στα ελληνικά, που θα μεταφραστεί απο κάποιο φροντιστήριο και κάνοντας ταχυρυθμα μαθήματα Ιταλικών, απλα και μόνο για να καταφέρουν να την κουτσοπαρουσιασουν, έχω σχηματισει τη χειρότερη αποψη. Φυσικά υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις, το ΜΠΣ στη σχολική ψυχολογία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας φαίνεται να είναι μια απο αυτες, αλλα δεν παύουν να είναι εξαιρέσεις.
Επίσης παρατήρησα κάτι αλλο, που σχεδόν με έκανε να βαλω τα γελια. Το πανεπιστήμιο Λευκωσίας δινει λέει τη δυνατότητα, αντι για την εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας οι φοιτητές να πάρουν δυο επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα. Και ρωτάω εγώ: είναι δυνατόν να αποκτήσεις μεταπτυχιακό τίτλο, χωρίς να εκπονησεις διατριβή;; και ο επιστημονικός ρόλος της συγκεκριμένης βαθμίδας πως εξυπηρετείται;;
Συνεπώς ο ΔΟΑΤΑΠ θα πρέπει να σοβαρευτεί λίγο, γιατι ο χώρος της παιδειας-εκπαίδευσης έχει καταλήξει να θυμίζει κρεαταγορά!!