Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Daskalos!

Σελίδες: 1 ... 14151617
211
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ' Φάση αναπληρωτών ΠΕ70
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2011, 07:28:44 μμ »
Λοιπον, παρακολουθω τα θεματα των δασκαλων αρκετο καιρο τωρα και επειδη κατανοω απολυτα τη θεση στην οποια βρισκεστε, σας ευχομαι ολοψυχα καλη υπομονη και καθε επιτυχια!! Μακαρι η Γ φαση να ειναι η μεγαλυτερη μεχρι τωρα και να αδειασουν ολοι οι πινακες... Αντε, γιατι πολυ απαισιοδοξους/ες σας βλεπω!!

Απο εναν φοιτητη ακομα του παιδαγωγικου, που κατα πασα πιθανοτητα δε θα καταφερει να δουλεψει ποτε :P!!

212
Σχολική ζώνη / Απ: Δάσκαλος και Τατουάζ.
« στις: Αύγουστος 03, 2010, 04:07:49 μμ »
Τωρα τι να σας πω?? Πραγματικα με σκλαβωσατε.... Σας υπερευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις και τις αποψεις που εκφρασατε!! Λιγο πολυ, ολοι το ιδιο πιστευουμε και απαιτουμε απο εναν καλο δασκαλο-καθηγητη.... Οσο για τις ερωτησεις σχετικα με το τατουαζ, σκεφτομαι να κανω ενα στην εσωτερικη πλευρα του χεριου, πανω απο την παλαμη (ντροπη μου, δε θυμαμαι πως λεγεται :P), που θα γραφει το εξης: Il paese delle lacrime e cosi misterioso!! Oποτε οπως καταλαβαινετε το καλοκαιρι δεν κρυβεται καθολου ευκολα, αλλα το εχω παρει αποφαση και τωρα που μου δωσατε θαρρος θα το κανω...

Υ.Γ: Για τη μεταφραση του παραπανω, ζητηστε τη βοηθεια των συναδελφων της Ιταλικης :P!!

213
Σχολική ζώνη / Δάσκαλος και Τατουάζ.
« στις: Αύγουστος 03, 2010, 02:53:51 πμ »
Καλησπερα σε ολους τους εν δυναμει συναδελφους...
Οπως καταλαβαινετε, ανοιγω αυτο το θεμα για ενα θεμα που με προβληματιζει εντονα και εχω ακουσει διαφορα, οποτε θα ηθελα οποιος γνωριζει κατι σιγουρο να μου απαντησει!! Σε μια συζητηση που ειχα με κατι φιλους σημερα, ακουστηκε πως απαγορευεται απο τη νομοθεσια ο δασκαλος και καθηγητης να εχει τατουαζ σε εμφανες μερος του σωματος του... Μου ειπαν μαλιστα πως το αναφερουν και οι προκυρηξεις!! Ισχυει οντως κατι τετοιο?? Αν ειναι αληθεια, πραγματικα θα τρελαθω με το μυαλο που υποτιθεται πως κουβαλανε οι "μεγαλοι παιδαγωγοι"-γνωστες της παιδικης ψυχολογιας!! Εσεις δεν πιστευετε πως κατι τετοιο ειναι τρομερα ρατσιστικο?? Ενταξει, δεν υποστηριζω πως ειναι κατι το συνηθισμενο, αλλα ο δασκαλος ειναι ο πρωτος που θα πρεπει να μαθει στα παιδια να μη νιωθουν αβολα και να κατακρινουν το διαφορετικο!! Εχω αδικο?? Θα ηθελα πραγματικα να ακουσω τις αποψεις σας και τις σχετικες απαντησεις σας...

Ευχαριστω εκ των προτερων.

214
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις και τις προβλεψεις σας!! Οσο για την επιλογη μου, εγινε με μονο κινητρο την αγαπη μου για τα παιδια και τη διαθεση μου να προσφερω οσο μπορω, οποτε το μονο σιγουρο ειναι οτι δε θα σταματησω τον αγωνα μεχρι να μπω σε σχολικη ταξη... Οσο για τα φοιτητικα μου χρονια, μεχρι στιγμης κυλουν υπεροχα!! Σε σημειο που απορω γιατι νοικιασα σπιτι, αφου σπανιως παταω το ποδι μου :P...

Για αλλη μια φορα ευχαριστω!!

215
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Απρίλιος 01, 2010, 02:58:08 πμ »
καλησπερα σε ολη την κοινοτητα, μολις περασα στις κατατακτηριες εξετασεις Δημοτικης του ΔΠΘ και επειδη κι εγω εψαχνα θεματα και βοηθεια και δεν εβρισκα τιποτα, φροντιστηριο δεν πηγα αλλα διαβασα πολύ, όποιος θα ηθελε, μπορω να τον ενημερωσω για ο,τι θα τον ενδιεφερε (και εφοσον το γνωριζω φυσικά).
Το βασικο σε αυτη τη σχολη ειναι να γραψει κανεις πανω απο τη βαση, φετος στα παιδαγωγικά τα θεματα ητανε πολυ δυσκολα, και αυτο στερησε θεση σε ατομα που εγραψαν καλα στα αλλα 2, αλλα δεν καταφεραν να παρουνε το πολυποθητο 10 στα παιδαγωγικά.
Θερμα συγχαρητηρια bluemoon :)!! Ειμαι κι εγω πρωτοετης του παιδαγωγικου Αλεξανδρουπολης, οποτε ειμαστε κατα καποιον τροπο συμφοιτητες... Δε φανταζομαι να παρακολουθεις κανονικα τα μαθηματα, ε?? Αν χρειαστεις καποια βοηθεια η διευκρινιση, μη διστασεις να τη ζητησεις...

216
Μια ερωτηση, μιας και τον τελευταιο καιρο σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αρχισω μαθηματα εκμαθησης braille!! Tις εξετασεις πιστοποιησης της δινουν μονο οι φιλολογοι και οι μαθηματικοι η και οι αλλες ειδικοτητες?? Θα πρεπει να εχεις παρει το πτυχιο της σχολης σου για να δωσεις τις εξετασεις?? Το υπουργειο παιρνει δασκαλους σε παιδια με προβληματα ορασης η μονο φιλολογους??

217
Στην Ξάνθη τα τμήματα έχουν ήδη συμπληρωθεί και μαλιστα κάποια απο αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει. Δυστυχως για αυτόν το Ιούνιο δεν προλαβαίνει κάποιος που δεν έχει εγγραφεί έως τώρα. Απ΄ότι γνωρίζω στην Καβάλα δεν έχουν ακόμη αρχίσει, ίσως εκεί ειναι πιο ευκολο.
Κριμα, δυστυχως δε με βολευει η Καβαλα!! Ξερεις ποτε θα δημιουργηθουν νεα τμηματα και ποτε περιπου θα αρχισουν τα μαθηματα??

218
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου :)!! Μηπως ξερεις σε ποσο καιρο περιπου εισαι ετοιμος να δωσεις εξετασεις?? Παιζει καποιο ρολο η ηλικια σου?? Θα πρεπει λογου χαρη να εχεις κλεισει τα 18??

219
Εχει παρακολουθησει κανεις μαθηματα σε καποιο απο τα πιστοποιημενα κεντρα εκμαθησης της γραφης Braille?? Φανταζομαι πως δεν ειναι δωρεαν, οποτε μηπως γνωριζετε ποσο περιπου στοιχιζουν?? Επισης ξερει κανεις ποσες φορες την εβδομαδα γινονται τα μαθηματα?? Συγνωμη για τις συνεχομενες ερωτησεις, αλλα ενδιαφερομαι πραγματικα να μαθω τη "γραφη των τυφλων" και το κοντινοτερο κεντρο εκμαθησης βρισκεται στην Ξανθη!!

220
έτσι θα γίνει! μόνο σε ένα νομό κλείνουν περίπου 30 σχολεία!
Aυτο ειναι επιβεβαιωμενο?? Το ακουσες καπου σαν ειδηση?? Ωχ παιδια, μας περιμενουν δυσκολες μερες, ειδικα εμας τους μικροτερους!!

221
Αστα να πανε φιλε μου, για την "κυρια" Διαμαντοπουλου ισχυει το "πρωτα ο μαθητης", ισοπεδωντας τις πολυετεις προσπαθειες του εκπαιδευτικου!!

222
Το παρακάτω άρθρο αναφέρεται στο περιβόητο Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας και ίσως καταφέρει να λύσει κάποιες απο τις απορίες σας.


Στο κείμενο «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής» που κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου στις 4 Μαρτίου 2010 στο Υπουργικό Συμβούλιο γίνεται αναφορά«στην καθιέρωση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης». Σύμφωνα με το κείμενο «η παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρέχεται : α) κατά τη διάρκεια των σπουδών και εντάσσεται στο Πρόγραμμα των Τμημάτων με τη μορφή «Ειδικού Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής»,  β) μετά την αποφοίτηση και με βάση όρους και προϋποθέσεις που τίθενται από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεννόηση με τα ανώτατα ιδρύματα».

Παράλληλα επισημαίνεται ότι η  εισαγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπεται «μετά από επιτυχείς εξετάσεις στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών που θα διαθέτουν  Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης»

Με έγγραφό του (Α.Π. 814/26/1/2010) το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τους Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων τα παρακάτω σε σχέση με το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης:«…Το Υπουργείο Παιδείας , Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προτίθεται να προτείνει στα Πανεπιστήμιά μας ένα λειτουργικό σχέδιο για τη βασική εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών στα τμήματά τους με την παρακολούθηση ενός ειδικού συνεκτικού προγράμματος σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής το οποίο θα οδηγεί στην απόκτηση ενός πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας. …Τα Πανεπιστήμια αποτελούν τους φυσικούς φορείς για την ανάπτυξη μιας σχετικής πρωτοβουλίας. Θεωρούμε ότι η δημιουργία ενός ειδικού κέντρου ή η μετεξέλιξη υπάρχοντος θεσμού σε κάθε Πανεπιστήμιο με σκοπό τη διοργάνωση και υποβοήθηση των Τμημάτων στην επιτυχή διοργάνωση των σχετικών προγραμμάτων σε στενή συνεργασία με τα θεσμικά όργανα Διοίκησης των Πανεπιστημίων και τα ίδια τα Τμήματα τα οποία θα ενδιαφερθούν να συμμετάσχουν, θα ήταν δυνατόν να οδηγήσει σε μια μεγάλης εμβέλειας καινοτομία… να μας γνωρίσετε τις απόψεις σας για το θέμα αφού συνεννοηθείτε με τους Προέδρους των Τμημάτων που δυνητικά εμπλέκονται (Παιδαγωγικά Τμήματα τα οποία εκπαιδεύουν για τη Β΄θμια εκπαίδευση)

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

Το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας ή κατάρτισης (το Υπουργείο Παιδείας χρησιμοποίησε, μέσα σε περίπου ένα μήνα, σε επίσημα κείμενά του και τις δυο φράσεις) δεν είναι κάτι νέο. Το βρίσκουμε θεσμοθετημένο από το 1997 με το ν. 2525/97 «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις» (Υπουργός Παιδείας Γεράσιμος Αρσένης). Στο Άρθρο 6 παρ. 4 του νόμου αυτού προβλέπονται σχετικά τα παρακάτω:

«Άρθρο 6 Διορισμοί Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

4. Δεκτοί στο διαγωνισμό είναι οι έχοντες τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, κατά τις διατάξεις των άρθρων 12, 13 και 14 του Ν. 1566/85, καθώς και πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, που χορηγείται από τα ΑΕΙ, ανεξάρτητα εάν είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες διοριστέων του Ν. 1566/85. Στο διαγωνισμό γίνονται δεκτοί, χωρίς πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, οι έχοντες πτυχίο Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών και των Τμημάτων Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών των ΑΕΙ ή πτυχίο της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής της Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης και της Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Tεχνολόγων Μηχανικών (ΠΑΤΕΣ και ΑΣΕΤΕΜ της ΣΕΛΕΤΕ), καθώς και οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες διοριστέων του Ν. 1566/85 και έχοντες διδακτορικό δίπλωμα στις επιστήμες της Αγωγής ή τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών στις επιστήμες της Αγωγής.


6.Με απόφαση των οικείων ΑΕΙ, που εγκρίνεται από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, καταρτίζονται στα ΑΕΙ προγράμματα θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής άσκησης, διάρκειας δύο ακαδημαϊκών εξαμήνων, τα οποία παρακολουθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί είτε κατά τη διάρκεια των βασικών σπουδών τους είτε μετά τη λήξη αυτών. Σε όσους παρακολουθούν επιτυχώς τα προγράμματα, χορηγείται πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής στους διαγωνισμούς για την κατάρτιση πίνακα διοριστέων εκπαιδευτικών».

Ο ν. 2525/97 τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε λίγα χρόνια αργότερα με το . 3194/2003 "Ρύθμιση εκπαιδευτικών θεμάτων και άλλες Διατάξεις". Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Άρθρου 8 του ν. 3194/2003 «… Καθηγητικές σχολές για τους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης, σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων δασκάλων και νηπιαγωγών και των κλάδων ΠΕ1 Θεολόγων, Π Ε2 Φιλόλογων, ΠΕ3 Μαθηματικών, ΠΕ4 Φυσικών, ΠΕ5 Γαλλικής Γλώσσας, Π Ε6 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ7 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ8 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας και ΠΕ16 Μουσικής, καθώς και η Ανώτερη Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. και η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ. ΠΑΙ.Τ.Ε.) για το διορισμό εκπαιδευτικών στον κλάδο ΠΕ17». Τα τελευταία χρόνια με νέους νόμους (ν. 3687/2008, ν. 3794/2009) στις καθηγητικές σχολές προστίθεται ο κλάδος ΠΕ33 Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, ΠΕ34 Ιταλικής γλώσσας ο κλάδος ΠΕ40 Ισπανικής Γλώσσας και από τον κλάδο ΠΕ19 Πληροφορικής Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.


Ωστόσοτο Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας το βρίσκουμε πρόσφατα στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Σύμφωνα με ανακοίνωση (http://www.math.uoc.gr:1080/proptyxiakes/odhgos/pistopoihtiko) το τμήμα «δημιούργησε πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής άσκησης το οποίο μπορούν να παρακολουθήσουν οι φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών κατά τη διάρκεια των βασικών σπουδών τους. Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν και πτυχιούχοι Τμημάτων Μαθηματικών, οι οποίοι εγγράφονται στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης ειδικά για το σκοπό αυτό. Το Τμήμα Μαθηματικών με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης έπειτα από εισήγηση της Επιτροπής Σπουδών μπορεί να απαλλάξει τον πτυχιούχο από μαθήματα του προγράμματος, στα οποία έχει ήδη εξετασθεί επιτυχώς κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών του. Σε όσους παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, επιτύχουν στις προβλεπόμενες εξετάσεις και ικανοποιήσουν όλες τις άλλες απαιτήσεις του, χορηγείται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας. Για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού απαιτείται,εκτός των άλλων απαιτήσεων για το πτυχίο, η επιτυχής παρακολούθηση σε δέκα από τα ακόλουθα μαθήματα, συνολικού βάρους τουλάχιστον 30 Δ.Μ. ή 60 μονάδων ECTS. Μεταξύ των δέκα μαθημάτων πρέπει να περιλαμβάνονται τα πέντε υποχρεωτικά μαθήματα για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού, και τουλάχιστον ένα μάθημα από κάθε μία από τις τρείς Περιοχές μαθημάτων επιλογής.


Μαθήματα Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης
   

Υποχρεωτικά για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού

M400
   

Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη

M265
   

Διδακτική των Μαθηματικών

M401
   

Πρακτική Ασκηση στη Διδασκαλία

M202
   

Θεωρία Αριθμών

M207
   

Ευκλείδεια Γεωμετρία
   
   

Μαθήματα επιλογής

Περιοχή 1: Μαθηματικά για την εκπαίδευση

M204
   

Περιγραφική Στατιστική

M251
   

Διακριτά Μαθηματικά I

M269
   

Θέματα Μαθηματικών για την Εκπαίδευση
   

Περιοχή 2: Ιστορία των Μαθηματικών

M260
   

Ιστορία των Μαθηματικών Ι

M261
   

Ιστορία των Μαθηματικών ΙΙ

M262
   

Η Εξέλιξη της Γεωμετρίας

M263
   

Η Aνάλυση από τον Αρχιμήδη έως το Weierstrass

M268
   

Θέματα Ιστορίας των Μαθηματικών

Περιοχή 3: Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Διδακτική των Μαθηματικών

Μ402
   

Εισαγωγή στη Γενική Ψυχολογία (Β01 01)

Μ403
   

Ψυχολογία του Εφήβου (Β02 02)

Μ404
   

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (Α05 01)

M301
   

Χρήσεις των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση

Μ266
   

Ο Ρόλος της Ιστορίας των Μαθηματικών στη Διδακτική

M409
   

Θέματα Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής

M309
   

Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Τα ζητήματα της αρχικής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών κρίνονται σημαντικά, γιατί διαμορφώνουν τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η οποιαδήποτε μετέπειτα επιμόρφωση. Οι θέσεις της ΟΛΜΕ ως προς την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Δ.Ε. έχουν ως εξής:

- Η επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών να γίνεται στα οικεία Τμήματα των ΑΕΙ, όπως αυτό συμβαίνει μέχρι σήμερα, χωρίς να διαφοροποιείται από την κατάρτιση που παρέχεται σε αυτούς που ενδεχομένως δε θα σταδιοδρομήσουν στην εκπαίδευση.

- Να συμπληρωθούν τα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων των ΑΕΙ με μαθήματα πάνω σε αντικείμενα που απουσιάζουν ή δε διδάσκονται επαρκώς στην Τριτοβάθμια, ενώ περιλαμβάνονται στα προγράμματα σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (π.χ., Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση).

- Να δημιουργηθούν στους τομείς Παιδαγωγικής των Φιλοσοφικών Σχολών και, όπου αυτοί δεν υπάρχουν, στα Παιδαγωγικά Τμήματα, ειδικά προγράμματα κατάρτισης των υποψήφιων εκπαιδευτικών σε θέματα Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας και Διδακτικής Μεθοδολογίας, τα οποία να οδηγούν στη χορήγηση ειδικού πιστοποιητικού παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης.

Ως εναλλακτική πρόταση σε σχέση με την προηγούμενη προτείνεται η ακόλουθη: Η Παιδαγωγική κατάρτιση είναι δυνατό να παρέχεται και στα τμήματα των επιμέρους επιστημονικών ειδικοτήτων, που λειτουργούν στα ΑΕΙ, με τη δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων (ίδρυση αντίστοιχων τομέων κ.λπ.). Αυτό μπορεί να γίνει και με τη συνεργασία των Τομέων Παιδαγωγικής των Φιλοσοφικών Σχολών και των Παιδαγωγικών Τμημάτων.

- Να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική άσκηση των εκπαιδευτικών.

- Η ανάπτυξη των παραπάνω προγραμμάτων να γίνει σε συνεργασία με τα Τμήματα των επιμέρους επιστημονικών ειδικοτήτων που λειτουργούν στα ΑΕΙ και η ειδική διδακτική των διάφορων μαθημάτων να γίνεται από επιστήμονες των αντίστοιχων ειδικοτήτων, οι οποίοι πρέπει να έχουν πρόσθετη εκπαίδευση στη διδακτική και επαρκή σχετική εμπειρία.

- Τα προγράμματα βασικής παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών να διαρκούν ένα τουλάχιστον ακαδημαϊκό έτος, αλλά να υπάρχει η δυνατότητα ολοκλήρωσης της παρακολούθησής τους και σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

- Να υπάρξει δυνατότητα παρακολούθησης του προγράμματος παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης τόσο κατά τη διάρκεια των βασικών σπουδών στους διάφορους τομείς επιστημονικής εξειδίκευσης όσο και μετά τη λήψη του πτυχίου.

- Να υπάρξει σύστημα συνεχούς αξιολόγησης της βασικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών με βάση το οποίο θα γίνουν οι αναγκαίες βελτιώσεις στο σύστημα που προτείνεται παραπάνω.

Η επιτυχής παρακολούθηση του προγράμματος παιδαγωγικής κατάρτισης, σύμφωνα με την πρόταση της ΟΛΜΕ, πρέπει «να οδηγεί στη χορήγηση ειδικής βεβαίωσης, η οποία να θεωρείται ως απαραίτητη προϋπόθεση για το διορισμό στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όταν δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις παροχής της κατάρτισης αυτής σε όσους το επιθυμούν».

Θεωρούμε αυτονόητο ότι η παιδαγωγική κατάρτιση και η χορήγηση ειδικής βεβαίωσης θα αφορά μόνο αυτούς που τώρα φοιτούν στα Πανεπιστήμια. Δεν θα εφαρμοστεί δηλαδή στους εκπαιδευτικούς, που εργάζονται ήδη (και αναπληρωτές και ωρομισθίους), επειδή, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, οι υπηρετούντες εκπαιδευτικοί έχουν αυξημένες οικογενειακές ευθύνες και υποχρεώσεις και αδυνατούν, αντικειμενικά, να διακόψουν την εργασία τους προκειμένου να παρακολουθήσουν το αναφερόμενο πρόγραμμα.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ Οn-line

Όπως καταλαβαίνετε, δικαίως εξαιρούνται οι απόφοιτοι των Παιδαγωγικών τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών, καθώς και οι απόφοιτοι των τμημάτων Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών, αφού τα μθήματα του παραπάνω πίνακα, εντάσσονται στο πρόγραμμα σπουδών μας και ειναι υποχρεωτικής παρακολούθησης.

223
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Φεβρουάριος 24, 2010, 05:01:12 πμ »
Τριτοετής είμαι δάσκαλε!Από Δευτέρα είμαι και επίσημα στο 6ο εξάμηνο!!!Αν και στο Παιδαγωγικό της Αθήνας,θα βοηθήσω σε ό,τι χρειαστεί!Προέχει βέβαια η Νανα από Θεσσαλονίκη που θέλει σημειώσεις,αλλά καλή μου Νανά τις περιμένω να έρθουν από Χρυσούπολη...Αναστασία25,στείλε μου τις επιτέλους...Περιμένουν και άλλοι...

Όσοι ενδιαφερόμενοι για βοήθεια,απευθυνθείτε σε εμένα!
Aχ, ετσι ειμαι κι εγω... Βοηθαω την Αθηνα απο Θεσσαλονικη, που θελει σημειωσεις για να δωσει κατατακτηριες!! Μαλιστα, λογω ελλειψης μερικων σημειωσεων η τρελων απαιτησεων των καθηγητων θα της στειλω και τα βιβλια μου!! Παντως μπραβο, πολυ σε χαιρομαι... Το γεγονος οτι καταφεραμε και μπηκαμε, δεν πρεπει να μας εμποδιζει να βοηθαμε τους αλλους :)!!

224
Αναπληρωτές / Απ: Άδεια λόγω απεργίας των ΜΜΜ
« στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 03:55:37 πμ »
Ας απεργούσες κι εσύ! Πωπωωωωωωω τόσο πια αδιαφορείτε για το ίδιο σας το μέλλον;
Αλλά απαντώντας στην ερώτησή σου, από ότι είχα ακούσει παλιότερα, ισχύει αυτό που σου είπε η προϊστάμενή σου (εκτός αν είναι αναρρωτική με χαρτί από δημόσιο νοσοκομείο φαντάζομαι).

Φίλε προσπαθείς να συνενοηθείς με το ΠΕ60 ή ΠΕ70, χαρά στο κουράγιο σου.
Δε θα σε κατακρινω (αν και προσβαλλεις με το χειροτερο δυνατο τροπο τους κλαδους μας), αλλα θα πω πως λυπαμαι τους μαθητες σου, που θα προσπαθησουν να συνεννοηθουν με εναν αλαζονα και υπεροπτη καθηγητη, που κατατασσει τον εαυτο του σε μια ανωτερη καστα...

Σελίδες: 1 ... 14151617

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 614

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.