Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - marvac

Σελίδες: 123
15
(Βλέποντας ότι δεν υπήρξε ανταπόκριση σε αυτό το μηνυμα που είχα αναρτήσει στους "Ωρομίσθιους", το ανοίγω εκ νέου εδώ με την ελπίδα μεγαλύτερης συμμετοχής:)

Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή αυτή την εγκύκλιο: http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11949:ipourgeio-paideias-egkiklios-gia-tin-idiotiki-ekpaideisi&Itemid=1561

Πολλά μεγάλα Ιδιωτικά που βάζουν τους μαθητές να δίνουν εξετάσεις για διπλώματα ξένων γλωσσών, κάνουν πολλές επιπλέον ώρες χρησιμοποιώντας καθηγητές τους οποίους έχουν αδιόριστους. Πριν δώσω ΑΣΕΠ και διοριστώ το2005, δούλευα σε μεγάλο Ιδιωτικό της Αττικής με το παρακάτω καθεστώς: Σύμβαση αορίστου χρόνου, ως ωρομίσθια για 6 ώρες την εβδομάδα, πήγαινα κάθε μέρα και είχα 25 ένσημα το μήνα για 12 μήνες. Άρα μιλάμε προφανώς για μικρής μεν αξίας, αλλά για 4 χρόνια συνεχή και αδιάκοπα ένσημα. Όταν με προσέλαβαν, μου είπαν ότι θα κάνω μάθημα για τα διπλώματα. Ούτε για Διοριστήρια είχα ιδέα τότε ούτε για τίποτα τέτοιο- ήμουν 24 χρονών . Πέρασαν 2 χρόνια μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι αυτή η προυπηρεσία δε θα φαινόταν πουθενά. Μιλάμε ότι υπήρχαν 25 (!) καθηγητές με αυτό το καθεστώς-με άτομα που το έκαναν για 15, 20, 25 χρόνια (!). Μέσα στο ωρολόγια πρόγραμμα δε φαινόμασταν εμείς οι 25 πουθενά μιας και το μάθημά μας άρχιζε αμέσως μετά. (ώρα 13.15΄)   
Τις προάλλες συνάντησα τυχαία μια παλιά μου συνάδελφο και μου είπε ότι τώρα φαίνονται ως ωρομίσθιοι στην ενισχυτική-δηλ η Δευτεροβάθμια υποθέτω ότι γνωρίζει την ύπαρξή τους.
Πάρα πολλά -σχεδόν τα περισσότερα- μεγάλα Ιδιωτικά (τα οποία δε θέλω να κατονομάσω αλλά αν μου το ζητήσει κάποιος πολύ ευχαρίστως) απασχολούν εκπαιδευτικούς με αυτό το ιδιότυπο μαύρο καθεστώς για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν. Πιστέυετε ότι υπάρχει καμιά πιθανότητα αναγνώρισης αυτής της προυπηρεσίας -με αναδρομικό διοριστήριο ή άλλο τρόπο- μέσω δικαστικής οδού ?

16
Καλησπέρα! Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή αυτή την εγκύκλιο: http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11949:ipourgeio-paideias-egkiklios-gia-tin-idiotiki-ekpaideisi&Itemid=1561

Πολλά μεγάλα Ιδιωτικά που βάζουν τους μαθητές να δίνουν εξετάσεις για διπλώματα ξένων γλωσσών, κάνουν πολλές επιπλέον ώρες χρησιμοποιώντας καθηγητές τους οποίους έχουν αδιόριστους. Πριν δώσω ΑΣΕΠ και διοριστώ το2005, δούλευα σε μεγάλο Ιδιωτικό της Αττικής με το παρακάτω καθεστώς: Σύμβαση αορίστου χρόνου, ως ωρομίσθια για 6 ώρες την εβδομάδα, πήγαινα κάθε μέρα και είχα 25 ένσημα το μήνα για 12 μήνες. Άρα μιλάμε προφανώς για μικρής μεν αξίας, αλλά για 4 χρόνια συνεχή και αδιάκοπα ένσημα. Όταν με προσέλαβαν, μου είπαν ότι θα κάνω μάθημα για τα διπλώματα. Ούτε για Διοριστήρια είχα ιδέα τότε ούτε για τίποτα τέτοιο- ήμουν 24 χρονών . Πέρασαν 2 χρόνια μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι αυτή η προυπηρεσία δε θα φαινόταν πουθενά. Μιλάμε ότι υπήρχαν 25 (!) καθηγητές με αυτό το καθεστώς-με άτομα που το έκαναν για 15, 20, 25 χρόνια (!). Μέσα στο ωρολόγια πρόγραμμα δε φαινόμασταν εμείς οι 25 πουθενά μιας και το μάθημά μας άρχιζε αμέσως μετά. (ώρα 13.15΄)   
Τις προάλλες συνάντησα τυχαία μια παλιά μου συνάδελφο και μου είπε ότι τώρα φαίνονται ως ωρομίσθιοι στην ενισχυτική-δηλ η Δευτεροβάθμια υποθέτω ότι γνωρίζει την ύπαρξή τους.
Πάρα πολλά -σχεδόν τα περισσότερα- μεγάλα Ιδιωτικά (τα οποία δε θέλω να κατονομάσω αλλά αν μου το ζητήσει κάποιος πολύ ευχαρίστως) απασχολούν εκπαιδευτικούς με αυτό το ιδιότυπο μαύρο καθεστώς για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν. Πιστέυετε ότι υπάρχει καμιά πιθανότητα αναγνώρισης αυτής της προυπηρεσίας -με αναδρομικό διοριστήριο ή άλλο τρόπο- μέσω δικαστικής οδού ?

17
Εργασιακά / Οι διευθυντές, μάνατζερ και αξιολογητές
« στις: Μάρτιος 05, 2011, 10:42:38 πμ »
Σε ρόλο μάνατζερ οι διευθυντές στο νέο σχολείο του υπουργείου Παιδείας

Οι διευθυντές απαλλάσσονται πλήρως από τα διδακτικά τους καθήκοντα   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
--------------------------------------------------------------------------------

Προτείνετέ το 0Προσθέστε την είδηση στις «ειδήσεις μου» Ακούστε την είδηση Μεγαλύτερη γραμματοσειρά Μικρότερη γραμματοσειρά Η είδηση σε PDF Εκτύπωση Αποστολή
--------------------------------------------------------------------------------

Αθήνα
Μάνατζερ και αξιολογητές που θα διοικούν με κριτήρια ιδιωτικού δικαίου, με αυξημένες αρμοδιότητες και προσόντα είναι ο νέος ρόλος που εισάγει για τους διευθυντές των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων το υπουργείο Παιδείας στο καινούργιο σχολείο που δημιουργεί.

Στο σχέδιο νόμου αποδυναμώνεται ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων, όπου περιορίζεται απλά στο να προτείνει και οι αρμοδιότητές του μεταφέρονται στον διευθυντή που έχει πλέον αναβαθμισμένο ρόλο, σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία».

Συγκεκριμένα, οι διευθυντές μεγάλων σχολικών μονάδων απαλλάσσονται πλήρως από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Έχουν την πλήρη ευθύνη της ομαλής λειτουργίας του σχολείου που περιλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, ενώ επιπλέον αναλαμβάνουν τις εξής αρμοδιότητες:

- Μετέχουν στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών του σχολείου και είναι υπεύθυνοι σε συνεργασία με τα στελέχη Παιδαγωγικής Καθοδήγησης για την κατάρτιση προγραμμάτων ενδοσχολικής επιμόρφωσης.

- Έχουν την ευθύνη για την οργάνωση των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και για την εκπόνηση και υλοποίηση ολοκληρωμένων σχεδίων δράσης βελτίωσής της.

- Έχουν την αποκλειστική ευθύνη της ηλεκτρονικής ενημέρωσης των ατομικών υπηρεσιών φακέλων των εκπαιδευτικών και των οικονομικών δεδομένων και των στοιχείων της αυτοαξιολόγησης.

- Είναι οι πειθαρχικοί προϊστάμενοι για το προσωπικό της σχολικής μονάδας και μπορούν να τους επιβάλουν έγγραφη επίπληξη, καθώς και την πειθαρχική ποινή του προστίμου μέχρι το ένα έκτο των μηνιαίων αποδοχών.

Αναβαθμισμένο ρόλο στο νέο σχολείο θα έχει και ο υποδιευθυντής, ο οποίος ορίζεται πρόεδρος στην «Επιτροπή Σχολικής Διαχείρισης» που δημιουργείται σε αντικατάσταση των σχολικών επιτροπών που έχουν καταργηθεί. Η επιτροπή αυτή θα έχει την ευθύνη των οικονομικών θεμάτων.

Μετά την εφαρμογή των νέων δεδομένων, οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν αιτήσεις για διευθυντές σχολείων το καλοκαίρι του 2011, θα πρέπει να έχουν αυξημένα παιδαγωγικά και διοικητικά προσόντα.
Newsroom ΔΟΛ
Ελλάδα:  Περισσότερες ειδήσεις

18
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
« στις: Ιανουάριος 01, 2011, 11:10:50 πμ »
Χρόνια Πολλά και καλή φώτιση σε όλους αυτούς που κυβερνούν! Εύχομαι Υγεία και καθαρότητα πνεύματος για να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε αυτά που έρχονται. Καλή Χρονιά 2011!

19
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Η ΟΛΜΕ υπάρχει ?
« στις: Οκτώβριος 13, 2010, 10:31:28 μμ »
Καλά βρε παιδιά, βλέπω στην Alfavita διάφορες ανακοινώσεις της ΔΟΕ για ποικίλλα θέματα και κατά καιρούς πολύ εύστοχες, ενώ η ΟΛΜΕ για να βγάλει ανακοίνωση πρέπει να γκρεμιστεί κανένας φούρνος! Ντροπή πιά!

20
Υπηρεσιακές μεταβολές / Προαγωγή σε βαθμό Β, Α κτλ απορία
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 11:30:24 μμ »
Ξέρει κάποιος τα χρόνια προαγωγής σε βαθμό Β, Α κτλ? Όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν τελειώσει Σχολή τετραετούς φοίτησης εισάγονται στην Υπηρεσία με βαθμό Γ. Σωστά?

21
Οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί δεν είναι τα παιδιά για όλες τις δουλειές
 
 
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο οι εκπαιδευτικοί των ξένων γλωσσών να μετατρέπονται σε παιδιά για όλες τις δουλειές αναλαμβάνοντας άσχετες με το αντικείμενο τους εργασίες και καθήκοντα που ανήκουν κανονικά στους ανωτέρους τους ή σε άλλους συναδέλφους με το πρόσχημα της υπεραριθμίας και της μη συμπλήρωσης ωραρίου. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί και το γεγονός πως καλούνται να διδάξουν σε τρία και τέσσερα σχολεία, απομακρυσμένα πολλές φορές το ένα από το άλλο, και να γεμίσουν ό,τι κενό βρεθεί όπου βρεθεί. Ουδείς υπεύθυνος ενδιαφέρεται για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι εργάζονται, ούτε για την ποιότητα του μαθήματος υπό τις δεδομένες συνθήκες. Το μόνο που φαίνεται να ενδιαφέρει τις διοικήσεις είναι το πώς θα βουλώσουν τις τρύπες που η ασύνετη πολιτική τους στο θέμα της ξένόγλωσσης εκπαίδευσης δημιούργησε χρησιμοποιώντας την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών ως τάπα, κάτι που είναι όχι μόνο άδικο, αλλά και προσβλητικό.

Κάτι που επίσης παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και σημείωσε ιδιαίτερη έξαρση την φετινή χρονιά είναι οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στην Α/θμια παρά την θέληση τους. Κάποια κρυφά επιστημονικά δεδομένα προφανώς που γνωρίζουν μόνο οι Έλληνες υπουργοί, αλλά όλος ο υπόλοιπος κόσμος αγνοεί, τους είπε πως ο καθηγητής μπορεί να διδάσκει σε οποιαδήποτε βαθμίδα χωρίς κανένα πρόβλημα, πως η Β/θμια απαιτεί τις ίδιες γνώσεις, τις ίδιες ικανότητες, την ίδια εκπαίδευση, το ίδιο υλικό με την Α/θμια, οπότε τί ποιό λογικό από το να διδάσκεις συγχρόνως στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο και να είσαι το ίδιο ποιοτικός και αποδοτικός; Τί ποιό λογικό, σύμφωνα με την διοίκηση, ενώ έδωσες εξετάσεις στην ύλη της Β/θμιας και ενώ προσελήφθης για να διδάξεις σε αυτή την βαθμίδα να βρίσκεσαι ξαφνικά να κάνεις μάθημα στο Δημοτικό χωρίς να έχεις ζητήσει ποτέ κάτι τέτοιο; Το αυτονόητο είναι πως όταν δεν επιθυμείς να διδάξεις σε άλλη βαθμίδα σημαίνει πως δεν αισθάνεσαι ότι εκεί μπορείς να αποδώσεις, κάτι που είναι απόλυτα λογικό. Άλλοι εκπαιδευτικοί αισθάνονται πιο αποδοτικοί στην Α/θμια, άλλοι στην Β/θμια. Άλλωστε η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για την κάθε βαθμίδα είναι διαφορετική, καθώς διαφέρει το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Άλλο παιδιά, άλλο έφηβοι. Για τους υπόλοιπους. Για το Υπουργείο βέβαια είναι όλα και όλοι το ίδιο.
Αν προσθέσουμε στα προηγούμενα και τα απαράδεκτα ξενόγλωσσα βιβλία του Γυμνασίου θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε πως το Υπουργείο Παιδείας κάνει ό,τι μπορεί για να διαλύσει την δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση βάζοντας συνεχώς εμπόδια στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας.

Αρχικά μείωσε τις ώρες στο Γυμνάσιο θέτοντας μεγάλο αριθμό συναδέλφων εκτός σχολείου, υποβάθμισε τους ξενόγλωσσους σε γραμματείς και περιπλανώμενους Ιουδαίους, επέβαλε την διδασκαλία ακατάλληλων εγχειριδίων και συνεχίζει ακάθεκτο. Η προσθήκη της ξένης γλώσσας στο Δημοτικό δεν βοήθησε σε τίποτα, καθώς η ξενόγλωσση εκπαίδευση παραμένει ανοργάνωτη σε όλες τις βαθμίδες. Οι εξαγγελίες του Υπουργείου περί προώθησης της πολυγλωσσίας, περί παιγνιώδους διδασκαλίας στην Α και Β Δημοτικού (στα 25άρια τμήματα;) και περί δυνατότητας προετοιμασίας για πιστοποίηση γνώσεων στο σχολείο μόνο γέλιο προκαλούν, όταν δεν προκαλούν οργή για τα ψέματα που ακούμε.
Η υποβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης και η έλλειψη οργάνωσης που την διέπει έχει ως αποτέλεσμα τις υπεραριθμίες και τη μη συμπληρωση ωραρίου, κάτι για το οποίο ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Υπουργείο. Δεδομένου του πλεονάζοντος αριθμού των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών, όπως μας λέει, αντί να προχωρήσει σε ρυθμίσεις που θα ανέβαζαν το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης, θα αναβάθμιζαν τον ρόλο των ξενόγλωσσων συναδέλφων στο σχολείο και θα λειτουργούσαν υπέρ του μαθητή, όπως π.χ. επίπεδα γνώσεων, παράλληλη διδασκαλία σε ένα μόνο τμήμα και αύξηση ωρών, προτιμάει να προχωράει σε μπακαλίστικες λογικές τύπου «πάρε τρεις ώρες εκεί, πέντε εδώ και άλλες τόσες παραπέρα και συμπλήρωσε κάθε Δευτέρα στο γραφείο να βγάζεις φωτοτυπίες. Αν δεν θες έχει και κενά στον διπλανό νομό».
Αυτό εννοούσε η Υπουργός με την ορθολογική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού; Αυτή είναι η πολιτική της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην χώρα μας; Η απάντηση είναι πως αυτό είναι το απόλυτο ΑΙΣΧΟΣ. Οι Σύλλογοι και οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιδράσουμε και να διεκδικήσουμε την θέση που αρμόζει σε εμάς και το μάθημα μας μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν είμαστε τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού, δεν είμαστε τα παιδιά για όλες τις δουλειές. Είμαστε εκπαιδευτικοί, είμαστε επιστήμονες, είμαστε ο συνδετικός κρίκος του σχολείου με την Ευρώπη και τον έξω κόσμο. Πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι και όχι πιόνια.

Ελένη Παπαδοπούλου
ekpaideftikos@yahoo.gr

(Από www.deutsch.gr)
 

22
Είχα κάνει αίτηση για απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ για Γ΄Αθήνας και δεν την πήρα. Πήραν στη Γ΄ Αθήνας 16 ΑΜΩ!!!!!! Δεν είναι απαράδεκτο αυτό? Πού να διαμαρτυρηθώ βρε παιδιά? Όχι ότι θα αλλάξει τίποτα αλλά έτσι γιατι πρέπει να ακούγεται και μια φωνή!!!!!

23
Καλημέρα συνάδελφοι, επειδή δεν ξέρω καθόλου, μήπως γνωρίζετε πόσους ΠΕ05 γαλλικών και πόσους ΠΕ07 γερμανικών θα διορίσει φέτος από ΑΣΕΠ και πόσους από ενιαίο πίνακα διορισμών? Ευχαριστώ

24
Υπηρεσιακές μεταβολές / βοηθεια για νομο
« στις: Ιούλιος 28, 2010, 02:15:36 μμ »
 [Το είχα θέσει το πρωί αλλά δεν πήρα απάντηση, γι αυτό σας ξαναθέτω το ζήτημά μου : ] Συνάδελφοι, φεύγω για την παραμεθόριο με ένα νήπιο 2,5 ετών και ο σύζυγός μου μένει πίσω. Το Μάιο έκανα αίτηση για να γίνει δεκτός ο γιός μου στον παιδικό σταθμό του δήμου (υπάρχουν 3 Δημοτικοί Παιδικοί σταθμοί στη Χίο κι έτσι τό΄χα σίγουρο ότι θα τον πάρουνε) . Σημειοτέον ότι oύτε εγώ είμαι δημότης ούτε ο σύζυγός μου, δεν το παίρνουν το παιδί γιατί λέει χάνω από τα μόρια της εντοπιότητας ΄(που οι άλλοι  τα έχουν) κι έτσι είμαι (λέει )πολύ κάτω στη λίστα κτλ. Και ρωτάω συνάδελφοι με πλήρη αγανάκτηση και θυμό: ΚΑΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;; Έτσι στηρίζει η πολιτεία μια μάνα που φεύγει μόνη με ένα μωρό και πάει στην παραμεθόριο?   Πριν το κυνηγήσω (γιατί θα γίνει χαμός και σκέφτομαι να κάνω δημόσια καταγγελία) κάθε συμβουλή δεκτή. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


25
Ιδιωτική Εκπαίδευση / s.o.s ! νομοθεσία βρεφ/κοί
« στις: Ιούλιος 28, 2010, 10:31:00 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι, φεύγω για την παραμεθόριο με ένα νήπιο 2,5 ετών και ο σύζυγός μου μένει πίσω. Το Μάιο έκανα αίτηση για να γίνει δεκτός ο γιός μου στον παιδικό σταθμό του δήμου (υπάρχουν 3 Δημοτικοί Παιδικοί σταθμοί στη Χίο κι έτσι τό΄χα σίγουρο ότι θα τον πάρουνε)ύτε εγώ δημότης ούτε ο σύζυγός μου, δεν το παίρνουν το παιδί γιατί λέει χάνω τα μόρια της εντοπιότητας που ΄πεχου οι άλλοι και είμαι λέει πολύ κάτω στη λίστα κτλ. Και ρωτάω συνάδελφοι με πλήρη αγανάκτηση και θυμό: ΚΑΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;; Έτσι στηρίζει η πολιτεία μια μάνα που φεύγει μόνη με ένα μωρό και πάει σε ένα άσχετο μέρος την παραμεθόριο??????? Πριν το κυνηγήσω (γιατί θα γίνει χαμός και σκέφτομαι να κάνω δημόσια καταγγελία) κάθε συμβουλή δεκτή. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

26
Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΟΣΔΕΠ:

Kαι οι πανεπιστημιακοι προειδοποιούν ότι θα απέχουν από την απογραφή
Τρίτη, 13 Ιούλιος 2010 06:18
   

Ρεπορτάζ:esos.gr
Εντός της μέρας θα ζητήσει η ΠΟΣΔΕΠ από τους πανεπιστημιακούς να  απόσχουν από τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου στην ιστοσελίδα της «Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απογραφής Μισθοδοτούμενων από το Δημόσιο», εάν δεν αντικατασταθεί το  έντυπο απογραφής και στη Γ ΟΜΑΔΑ - ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΔ τη φράση «ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ» με τη φράση «ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ».
Την προειδοποίηση αυτή κάνει η ΠΟΣΔΕΠ με επιστολής της προς  τους υπουργούς Εσωτερικών , Οικονομικών και Παιδείας. Ειδικότεραη επιστολή της ΠΟΣΔΕΠ έχει ω ςεής:


Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί,

μόλις πληροφορηθήκαμε -και συγχρόνως διαπιστώσαμε στην αντίστοιχη
ιστοσελίδα- τη ρύθμιση στην οποία προβήκατε σχετικά με το θέμα του
διαχωρισμού των δημόσιων λειτουργών από αυτό του ευρύτερου σώματος των
δημοσίων υπαλλήλων. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι αυτή η επανόρθωση αφορούσε
ένα μέρος μόνο του συνόλου των δημόσιων λειτουργών.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι στη χώρα μας μετά από πολλούς αγώνες έχει
κατακτηθεί η ισοπολιτεία - τουλάχιστον στο θεσμικό της σκέλος.  Βέβαια δεν
συζητάμε το οικονομικό σκέλος της ισοπολιτείας, όσο θα υπάρχουν λειτουργοί,
που αυτοπροσδιορίζουν τις οικονομικές απολαβές τους χωρίς να τους ακουμπάει
κατ' ελάχιστον η σημερινή τραγική κατάσταση του συνόλου σχεδόν της υπόλοιπης
κοινωνίας, ανεξαρτήτως ρόλου και ουσιαστικής συνεισφοράς στην ανάπτυξη της
χώρας.


Στη βάση αυτή σας καλούμε -για να αποτραπούν οι όποιες παρεξηγήσεις για μια
συνεχή, ανεξήγητη και ίσως προκλητική μεταχείριση μερίδας των δημόσιων
λειτουργών- να αντικαταστήσετε στο έντυπο απογραφής και στη Γ ΟΜΑΔΑ -
ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΔ τη φράση «ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ» με τη φράση «ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και
ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ».



Μια τέτοια ρύθμιση θεωρούμε ότι τοποθετεί τα πράγματα στη σωστή θέση και δεν
επιτρέπει τη δημιουργία οποιασδήποτε παρεξήγησης, αφού κατά το άρθρο 16 $ 6
του Συντάγματος της Ελλάδος «Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών
ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί». Σε διαφορετική περίπτωση η ΠΟΣΔΕΠ θα
αναγκαστεί άμεσα και εντός της ημέρας να ζητήσει από τα μέλη της να απόσχουν
από τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου στην ιστοσελίδα της «Ηλεκτρονικής
Υπηρεσίας Απογραφής Μισθοδοτούμενων από το Δημόσιο».



Με Ιδιαίτερη Εκτίμηση   





Νικόλαος Μ. Σταυρακάκης

Καθηγητής Ε.Μ.Π.





K



27
Εργασιακά / Οργανικες ΠΕ05, ΠΕ07 κτλ. στο Δημοτικό
« στις: Ιούνιος 03, 2010, 04:05:48 μμ »
 

 



 

ΘΕΜΑ: «  ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 800 ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  »

 

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

 

                Η  Υπουργός  Παιδείας,  κατά  την  παρουσίαση    του  σχεδίου  δράσης  για  την  υλοποίηση  των προγραμματικών  δεσμεύσεων της  κυβέρνησης  στο χώρο της παιδείας, που  συνοψίζεται με τη  φράση «Δημόσια, δωρεάν και υψηλής ποιότητας παιδεία για όλους», έκανε  μια  συνολική πολιτική πρόταση  για  ένα  Νέο Σχολείο με  επίκεντρο  τον  μαθητή (ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ) και  βασικό πρωταγωνιστή  της  υλοποίησης  τον  εκπαιδευτικό.

 Η εφαρμογή   της  εκπαιδευτικής  πολιτικής που  παρουσιάστηκε, στηριζόταν σε δύο  άξονες :

1.Του  μακροπρόθεσμου  σχεδιασμού

2.Των άμεσων παρεμβάσεων

               

Η  απόφαση  της  ηγεσίας  του  Υπ.Παιδείας  Δ.Β.Μ.Θ.   για  τη  λειτουργία  των  800  Ολοήμερων  Δημοτικών  Σχολείων  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα,  ανήκει  στο  δεύτερο  άξονα, δηλαδή  τη  δέσμη   άμεσων  μέτρων. (σχετ. οι με αρ.Φ.3/609/60754/Γ1/28-5-2010 για  τον Ορισμό 800 Δημοτικών  Σχολείων  με  ενιαίο  αναμορφωμένο  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  και  Φ.12/620/61531/Γ1/31-5-2010 Υ.Α για τα Ωρολόγια  Προγράμματα Δημοτικών  Σχολείων με  ενιαίο  αναμορφωμένο  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα).

 

                Επισημαίνεται   ότι  η  άμεση  παρέμβαση  της  ηγεσίας  του  Υπ.Παιδείας  Δ.Β.Μ.Θ. για  τη  λειτουργία  των  800 Ολοήμερων  Δημοτικών  Σχολείων  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα  σε καμία  περίπτωση   δεν  σχετίζεται  με  τη  λειτουργία  των  Πιλοτικών Ολοήμερων  Σχολείων, τα  οποία   θα  λειτουργήσουν  από  το  σχολικό  έτος  2011-12.

 

Οι  άμεσες  παρεμβάσεις  στο  Ολοήμερο  Δημοτικό  Σχολείο απαντούν στις κοινωνικές  και  εκπαιδευτικές  ανάγκες  για  την  ποιοτική  αναβάθμιση  του  θεσμού  του  Ολοήμερου Σχολείου.  Ανταποκρίνονται  στα  αιτήματα για την καλλιέργεια  του  παιδιού  με την  προσφορά νέων  διδακτικών  αντικειμένων, ώστε να ενταχθεί προοδευτικά στις σημερινές και αυριανές κοινωνικο – πολιτιστικές  συνθήκες.

 Βασικός στόχος του  Αναμορφωμένου  Προγράμματος είναι ο περιορισμός και στη  συνέχεια, η  μείωση  στο  ελάχιστο   των  περισσότερων  απογευματινών  δραστηριοτήτων των  μαθητών σε  χώρους  εκτός  σχολείου,  περιορίζοντας  την  ταλαιπωρία  των  παιδιών  και τα  έξοδα των γονέων,  αφού   η  διδασκαλία  της  Πληροφορικής   (Τ.Π.Ε.)  και   των  Ξένων  Γλωσσών θα  οδηγεί  σε  πιστοποίηση   μέσα  στο  δημόσιο  σχολείο. 

 

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ  ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

 

Τα  κριτήρια  σύμφωνα  με  τα  οποία  έγινε  η  επιλογή  των  800  σχολείων, που  θα εφαρμόσουν  το Ενιαίο Αναμορφωμένο  Πρόγραμμα,  είναι τα εξής:

·   Να είναι «ορισμένα» ως ολοήμερα και να έχουν υποχρεωτικά  οργανικότητα   12/θεσίου.

·   Να συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό μαθητικού πληθυσμού  (αναλογικά με τη Σχολική  Περιφέρεια όπου ανήκουν).

·   Να  μη   λειτουργούν  με εναλλασσόμενο  ωράριο.

·   Να  διδάσκεται  η  Β΄ Ξένη  Γλώσσα.

·   Να μην συστεγάζονται με  άλλα  σχολεία της ίδιας  βαθμίδας  και  μικρότερης οργανικότητας, για λόγους εύρυθμης λειτουργίας. Αντίθετα, μπορούν  να συμμετέχουν  Δημοτικά Σχολεία  που  συστεγάζονται με  Νηπιαγωγεία ή  Δημοτικά  ίδιας  οργανικότητας (12/θέσια).

 

Η  λειτουργία  των  800  σχολείων σε  καμία  περίπτωση  δεν  σχετίζεται  με  τις   προτάσεις    που  έγιναν  για  τη  λειτουργία  των Πιλοτικών Ολοημέρων, τα  οποία  θα  τεθούν  σε λειτουργία από  το σχολικό  έτος  2011-12, σύμφωνα με  τον  προγραμματισμό  του  Υπ. Παιδείας  Δ.Β.Μ.Θ. και  τη σύμφωνη  γνώμη  των  Συλλόγων  διδασκόντων,  οι  οποίες  έχουν αποσταλεί  στο  Υπ.Παιδείας  Δ.Β.Μ.Θ..

 

Η  παραμονή  των  μαθητών  στο σχολείο έως  τις  2.00 μ.μ., και  ιδιαίτερα  αυτή των  μικρότερων  τάξεων,  έχει  δοκιμαστεί με επιτυχία, ως  εκπαιδευτική  πρακτική, και ισχύει  στις  περισσότερες  ευρωπαϊκές  χώρες. Αντίστοιχο  πρόγραμμα  αναβάθμισης  του Ολοήμερου  Δημοτικού Σχολείου  εφαρμόζεται  και  στο  Κυπριακό  Εκπαιδευτικό  σύστημα  (παράταση διδακτικού ωραρίου, εμπλουτισμός  του  ωρολογίου  προγράμματος με νέα διδακτικά αντικείμενα).  Η  λειτουργία  των 800 Ολοήμερων  Δημοτικών  Σχολείων με  Ενιαίο Αναμορφωμένο  Πρόγραμμα και  ο  επιπλέον  χρόνος  παραμονής  των μαθητών  στο σχολείο, στηρίζεται  και σε  αντίστοιχη  εισήγηση του  Παιδαγωγικού  Ινστιτούτου  (Πράξη  10/4-5-2010). 

Συνδυάζει αφενός  την ένταξη νέων γνωστικών αντικειμένων - δραστηριοτήτων  για  όλες  τις  τάξεις  (Θεατρική Αγωγή, Νέες Τεχνολογίες, παραδοσιακοί χοροί) και   αφετέρου  την  ενίσχυση της πολυγλωσσίας (Αγγλικά από την Α΄ τάξη και ενίσχυση της διδασκαλίας Αγγλικών στις μεγαλύτερες  τάξεις).  Οι επιπλέον διαθέσιμες διδακτικές ώρες, κυρίως στις μικρές τάξεις., προβλέπεται να καλυφθούν με την ενίσχυση της διδασκαλίας του Γλωσσικού μαθήματος,  των Μαθηματικών, της Φυσικής Αγωγής και της Αισθητικής Αγωγής, καθώς και προγραμμάτων  Αγωγής Υγείας, Διατροφικών συνηθειών  και  Κυκλοφοριακής  Αγωγής.  Στόχος  είναι, ιδιαίτερα για  τις  μικρές τάξεις, «η  τσάντα να  μένει  στο  σχολείο».

 

Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων , συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.

 

Όσον  αφορά  τα  ερωτήματα  που  αναφέρονται  στη  διδασκαλία  της  Β΄ Ξένης Γλώσσας,  διευκρινίζουμε  ότι   η  ρύθμιση δεν ισχύει  μόνο  για  τα σχολεία   που θα  εφαρμόσουν  το  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα, αλλά  για  όλα  τα  σχολεία από  6/θέσια και  άνω, τα  οποία  εφαρμόζουν  το Πρόγραμμα Διδασκαλίας  της  Β΄ Ξένης Γλώσσας.

 

Το Ενιαίο του Προγράμματος υπηρετείται πλήρως με τη κοινή λήξη του υποχρεωτικού προγράμματος όλων των  τάξεων  στις  14.00. Με δεδομένο ότι όλες οι τάξεις θα έχουν κοινή λήξη ωραρίου στις 14.00 και θα παρέχονται πρόσθετα διδακτικά αντικείμενα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα   ικανοποιούνται σε μεγάλο βαθμό  αιτήματα γονέων και εκπαιδευτικών  για δυνατότητα πρόωρης  αποχώρησης  των μαθητών στη διάρκεια του ολοήμερου προγράμματος. Έτσι ένας μαθητής μπορεί να αποχωρήσει  στις  14.00 (λήξη υποχρεωτικού ωραρίου ), στις 15.30, αλλά και στις 16.15 (λήξη ολοήμερου προγράμματος), χωρίς να στερηθεί κανένα διδακτικό αντικείμενο από αυτά που διδάσκονται  στο ολοήμερο πρόγραμμα.

 

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να καλυφθούν τυχόν ελλείψεις σε Η/Υ στα σχολεία προκειμένου να παρέχονται σε  όλους  ανεξαιρέτως τους μαθητές εμπειρίες μάθησης που να σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία με οριζόντιο τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα. Ωστόσο, ως μεταβατικό στάδιο μπορεί  να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου  να δοθεί η ευχέρεια στους μαθητές να εξοικειωθούν με την επιστήμη των υπολογιστών,  που θα τους φανεί χρήσιμη όχι μόνο στις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες, αλλά και κατά την πλήρη ένταξή τους αργότερα στην πραγματική ζωή. Απώτερος στόχος είναι η πιστοποίηση του βαθμού κατάκτησης των βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων όσον αφορά τις ΤΠΕ κατά τη διάρκεια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

Το Π.Ι. ήδη επεξεργάζεται τις οδηγίες για τη διδασκαλία των νέων διδακτικών αντικειμένων (Τ.Π.Ε., Αγγλικών Α΄-Β΄ τάξη  κ.ά.) και ό,τι άλλο απαιτείται για την ομαλότερη  ένταξη των αντικειμένων αυτών  με το πιο κατάλληλο παιδαγωγικά τρόπο. Η επιμόρφωση  των εκπαιδευτικών θα είναι ουσιαστική, αφού αποτελεί σημαντικό παράγοντα και προϋπόθεση για την υλοποίηση του.

 

Υπενθυμίζεται ότι σε καμία περίπτωση δεν τροποποιείται το εργασιακό και διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών.

 

Τυχόν προβλήματα που θα προκύπτουν  από την λειτουργία των σχολείων θα ρυθμίζονται άμεσα με Υπουργικές Αποφάσεις και Εγκυκλίους του Υπ. ΠΔΒΜΘ.

                                                                                             

 

 

Εσωτερική Διανομή:                                                                Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

-Γραφείο κ. Υπουργού

-Γραφείο κ. Υφυπουργού

-Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα

-Γραφείο κ. Ειδικού Γραμματέα                                           ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

-Δ/νση Προσωπικού Π.Ε

-Δ/νση Προσωπικού Δ.Ε

- Δ/νση Σπουδών Δ.Ε

- Δ/νση ΣΕΠΕΔ

- Δ/νση Σπουδών Π.Ε

 


28
Εφόσον η γλωσσομάθεια, η πιστοποίηση Η.Υ., το 2ο πτυχίο αποτελούν ακαδημαικά κριτήρια για κατάταξη στο ΑΣΕΠ και στη συνέχεια για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών, να πληρωνόμαστε λοιπόν γι αυτά τα ακαδημαικά προσόντα όπως πληρωνόμαστε για τα μεταπτυχιακά/διδακτορικά! Έχω άδικο?????


Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 423
Σύνολο: 424

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.