Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - sixtir

Σελίδες: 1
1
Οικονομικά / Φορολογία ΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 26, 2019, 11:17:39 πμ »
Γνωρίζει κανείς σε ποιους κωδικούς μπαίνουν τα χρηματα απο ΣΔΕ μιας και πρόκειται για συμβάσεις μίσθωσης έργου;

2
ρε παιδιά έχουμε κάτι νεότερο;;;

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κατάργηση Διαύγεια?
« στις: Οκτώβριος 03, 2013, 03:47:52 μμ »
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=533029

κατα τα άλλα η διαφάνεια πάνω από όλα....

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ελάχιστα τα κενά!!!
« στις: Οκτώβριος 12, 2010, 10:09:31 πμ »
" Τα κενά αυτήν τη στιγμή είναι λίγα, οι ελλείψεις είναι ελάχιστες»  τόνισε  η υφ. Παιδείας  Εύη Χριστοφιλοπούλου , μιλώντας στη Βουλή  και σημείωσε : «είμαστε από πάνω και η Υπουργός και εγώ σαν λέαινες

 σε κάθε κενό, σε κάθε πρόβλημα, σε κάθε δυσλειτουργία του σχολείου. Γιατί όταν ένα σχολείο λειτουργεί κανονικά, αυτό καλλιεργεί αξιοπιστία στον πολίτη που πληρώνει»

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9619:ifipourgos-paideias-elaxista-ta-kena-sta-sxoleia&Itemid=1796
 

Καιρός ήταν να το παραδεχτούν οτι είναι λέαινες!!!

6
Αθήνα 22.8.2010
Του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
πηγή: www.proslipsis.gr

Τα τελευταία χρόνια οι θέσεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία καλύπτονταν με σημαντική καθυστέρηση, ακόμη και μετά την παρέλευση του πρώτου εξαμήνου σπουδών, καθώς η έλλειψη κανόνων συνέθετε ένα επιεικώς άναρχο σύστημα προσλήψεων.

Όπως είναι ευνόητο, οι καθυστερήσεις αυτές είχαν ως συνέπεια την υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά και την ταλαιπωρία χιλιάδων νέων που επένδυαν επαγγελματικά στην δημόσια εκπαίδευση.

Τελευταία αποδείχθηκε και δεν αμισβητείται πλέον από κανένα, αυτό που οι παρακολουθούντες τα εκπαιδευτικά πράγματα του τόπου ψυχανεμίζονταν χρόνια τώρα, ότι δηλαδή ο αριθμός των εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν εντός και εκτός σχολικής αίθουσας ήταν υπερβολικά μεγάλος.

Είχαμε φτάσει στο σημείο να έχουμε υπεράριθμους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία να υπολειτουργούν για μεγάλο χρονικό διάστημα ελλείψει εκπαιδευτικών!

Θα ήταν αφελές να πιστέψει κανείς ότι η κατάσταση αυτή οφείλονταν σε ανικανότητα των εκάστοτε ηγεσιών του υπουργείου Παιδείας. Αν αυτές είχαν τη βούληση να βάλουν τάξη, θα αρκούσε η θέσπιση μερικών απλών κανόνων και ένα εξελάκι (excel).

Το σύμπτωμα οφείλονταν αποκλειστικά στην πελατειακή αντίληψη των ηγεσιών του υπουργείου Παιδείας και τη συντεχνιακή των άλλων εμπλεκόμενων μερών, καθώς αυτό το φαύλο καθεστώς τους βόλευε ποικιλοτρόπως.

Ρουσφέτια, τράμπες, ετεροαπασχόληση, αργομισθίες, υψηλομισθίες, μειωμένα ωράρια, ήταν στην ημερήσια διάταξη. Υφυπουργός έφθασε στο σημείο να παροτρύνει κατηγορία υποψήφιων εκπαιδευτικών να του ζητήσουν ρουσφέτια. Διευθυντές σχολείων σύναπταν άτυπες συμφωνίες με εκπαιδευτικούς για να αναλάβουν γραμματειακή θέση με αντάλλαγμα μειωμένο ωράριο. Εκπαιδευτικοί βολεύονταν σε καλοπληρωμένες θέσεις ακόμη και πολιτικών κομμάτων και δεν είχαν καμιά διάθεση να ξεκουνήσουν. Κι άλλα τέτοια τραγελαφικά.

Κάπως έτσι φτάσαμε στην σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, η οποία διαδηλώνει και δείχνει αποφασισμένη να εξορθολογίσει το καθεστώς των προσλήψεων των εκπαιδευτικών, θεσπίζοντας κανόνες και χρησιμοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία.

Παρά το γεγονός ότι έκανε αρκετά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση, οι προσπάθειες της φαίνεται να ναυαγούν, τουλάχιστον για την παρούσα σχολική χρονιά.

Με μαθηματική ακρίβεια οι καθυστερήσεις στην κάλυψη των κενών θα επαναληφθούν. Και δυστυχώς, υπό την πίεση των πραγμάτων, θα υποχρεωθεί να προσφύγει στη λύση του έκτακτου προσωπικού, που μέχρι πρότινος καταδίκαζε.

Ήδη έχει καθυστερήσει επικίνδυνα τον διαγωνισμό για την πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικών στα ειδικά σχολεία, για τον οποίο έστειλε επιστολή στο ΑΣΕΠ πριν από δύο μήνες και έκτοτε ουδέν.

7
Βλέπω οτι σήμερα ανανεώθηκαν οι πίνακες και βγάλανε τους διοριζόμενους! Επίσης φρικάρω και πάλι βλέποντα άτομα με πτυχίο του 2006 και κανέναν ασεπ να είναι πρώτοι και δέυτεροι σε περιφέρειες( δείτε δυτ μακεδονία πε03 και άλλα) έχοντας κάθε χρόνο προυπηρεσία σε δυσπρόσιτα. Α ρε άτιμη ζωή!

8
Αναπληρωτές / ΠΔΣ Εξετάσεις
« στις: Μάιος 10, 2010, 05:10:50 μμ »
Ξέρει κανείς πόσες ώρες γίνεται επαναληπτικό μάθημα πριν τις εξετάσεις για 2ωρό εβδομαδιαίο μάθημα; άλλο σχολείο μου λέι ένα 2ωρο και άλλο σχολείο μου λέει 2 2ωρα. κάτι επίσημο δεν βρήκα!

9
Είναι λογικό να εξισώνει τους ΑΣΕΠ 2007 και 2009? στους μαθηματικούς παράδειγμα ο 1000ος και βάλε επιλαχών του 2007 έχει τον ίδιο βαθμό με τον 1ο επιλαχών του 2009. το 2012 αυτοί θα έχουν την ίδια βάση εκκίνησης. ελεοςςςςςςςςςς. Σε άλλους κλάδους ίσως δεν είναι τόσο έντονη η διαφορά αλλά σε εμάς είναι!!! Έπρεπε να μοριοδοτηθεί η θέση απο τον τελευταίο διοριστέο και όχι ο συνολικός βαθμός!!!
επίσης θεωρώ εντελώς τρελό οτι το μεταπτυχιακό στο αντικείμενο προμοδοτείται με τα ίδια μόρια με την άριστη ξένη γλώσσα!!!!!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159762
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 257
Σύνολο: 268

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.