Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sixtir

Σελίδες: 1 ... 79808182
1121
το 2012 που θα γίνουν όλα άνω κάτω τότε θα κάνουν τροπολογίες...........

1122
Ποτε θα ψηφισουν κατα αρθρο?
τωρα http://www.parliament.gr/videoaudio/default.asp

μένει η ψήφιση στο σύνολο.τυπικά δηλαδή.....

1123
Πάντως ο Αλευράς του Πασόκ τα λέει ωραία και σωστά στην βουλή. το κακό είναι οτι και αυτός στο τέλος θα το ψηφίσει..........( ο τρόπος που μιλάει μου θυμίζει την Σοφία Φιλλιπίδου ;D)

1124
http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_5310.html

αλλαγες....πανας στο πολυνομοσχεδιο
Γιατί ρε γαμ@@ το! Όταν έπαιρναν πτυχίο είχαν ήδη τα παιδιά και επιβραβεύουμε την προσπάθεια;;; ’ει σιχίρ πια με την κοινωνική πολιτική του κ@@*&
Έχεις απόλυτο δίκιο. δεν στέκει η επιπλέον μοριοδότηση του πτυχίου των πολυτέκνων. δεν μπορώ να καταλάβω πως τα σκέφτονται αυτά....
ας δώσουν οτι θέλουν σε μόρια αλλά αυτό με το πτυχίο είναι εντελώς παράλογο...
αλλά όπως έλεγε και ο Λαζόπουλος παλιότερα  "παράλογο???????........δεν απαντά.................άραααααα λογικόοοοο"

1125
αν είναι έτσι ρε παιδιά, όποιος κάνει 10 παιδιά να γίνετε πρωθυπουργός!!! τι εκλογες και χαζομάρες.....

1126
Πάλι επιβραβεύονται οι καρπεροί. Τώρα πως θα τα ζήσουν..... αλλουνου παππά ευαγγέλιο....

1127
Τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
Αλλαγές στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού, καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις».

Ευνοϊκή ρύθμιση για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς - σύμφωνα με την οποία ο τρίτος χρόνος υπηρεσίας τους μοριοδοτείται με διπλάσιο αριθμό μορίων - έφερε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, στο πλαίσιο νομοτεχνικών βελτιώσεων και αλλαγών που προκάλεσε στο νομοσχέδιο «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις». Το σχέδιο νόμου εισήχθη προς συζήτηση στην Ολομέλεια.

Σύμφωνα με τις τροποποιήσεις, προβλέπεται επίσης:

- Αύξηση των μορίων για το βαθμό του πτυχίου, για τους πολύτεκνους και για τους εκπαιδευτικούς με παιδιά με αναπηρία. Δηλαδή διπλασιάζεται η μοριοδότηση για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση (από 0,50 σε ένα μόριο). Οι πολύτεκνοι αντί για πέντε παίρνουν έξι μόρια και οι εκπαιδευτικοί με παιδιά με αναπηρία παίρνουν από τρία, πέντε μόρια.

- Η πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων γίνεται από τον ενιαίο πίνακα για τα εκκλησιαστικά γυμνάσια και τα γενικά εκκλησιαστικά λύκεια

- Στην μεταβατική περίοδο εντάσσονται για πρώτη φορά στην κατηγορία διορισμού οι εκπαιδευτικοί γονείς τέκνων με ποσοστό αναπηρίας 67%

- Σε θέσεις προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ μπορούν να επιλέγονται και μέλη του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού

- Μοριοδοτείται το δεύτερο διδακτορικό και μεταπτυχιακό στην επιλογή των σχολικών συμβούλων

- Οι διατάξεις για τις μεταθέσεις αφορούν το σχολικό έτος 2010 - 2011.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

1128
μα στις πανελήνιες δεν είναι τα ίδια άτομα άρα υπάρχει αξιοκρατία. μόνο το 10% θέσεις δίνουν για του παλιούς. Να θυμίσω στις δέσμες που μπορούσε κάποιος να κρατήσει μάθημα το τι γινόταν. παρακαλούσαν να πεσουν δύσκολα για να πέσουν οι βάσεις. Εκεί λοιπόν θέλετε να καταλήξουμε???? να ευχόμαστε να εξολοθρεύσουν τους συνάδελφους στον ασεπ του 2012 ωστε να έχει αξία η δικιά μας επιτυχια το 2007 ή το 2009???
το ξαναλέω οτι το πιο εύκολο ήταν να μετράνε όλοι οι διαγωνισμοί και να μοριοδοτείται η σειρά επιτυχίας. ίδια μόρια για τον 1ο του 2009 ίδια για του 2007 και ίδια για του 2012. τοσο παράλογο σας φαίνεται??? αν φίλε εσύ που το θεωρείς άτοπο τον συλλογισμό μου, υποθετικά είσαι ο πρώτος στον διαγωνισμό του 2012 και δεν διοριστείς τότε θα είναι αργά( δεν το εύχομαι σε κανεναν).

1129
Πάντως προβλέπω το 2012 πολλοί που θα έχουν πρωτιά στον ΑΣΕΠ αλλά χαμηλή βαθμολογία λόγω δυσκολίας των θεμάτων, να προσπερνούνται από τους τελευταίους επιτυχόντες προηγούμενων διαγωνισμών. Πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξει τώρα για να μην φάμε πρώτα την αδικία και μετά γκρινιάζουμε!!! Τουλάχιστον οι αδιόριστοι συνάδελφοι πρέπει να βλέπουμε πιο μακροπρόθεσμα....Μοριοδότηση με βάση την σειρά επιτυχίας λοιπόν για να μην υπάρχουν αδικίες.

1130
Συμφωνώ με το θετικό αυτής της εξέλιξης. Απλά ο 300ος ενός διαγωνισμού ΑΣΕΠ πρέπει να έχει την ίδια βάση ΑΣΕΠ με τον 300ο ενός άλλου ΑΣΕΠ για να μην υπάρχει το θέμα της δυσκολίας θεμάτων και η αδικία της βαθμολόγησης. Με έναν απλό αλγοριθμο θα μπορούσαν να το υπολογίσουν  αλλά όποιος βιάζεται για νομοσχέδια.......διατηρεί και αδικίες....
Νομίζω θα έπρεπε να γίνει συζήτηση σε σημεία του νομοσχεδίου και όχι οι κλασσικές φωνές "μαζικοί διορισμοί". όλοι θέλουμε αξιοκρατικό σύστημα αλλά να είναι διαχρονικό και δίκαιο.

1131
συναδελφοι και παλι δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σας...ουτως ή αλλως και με το προηγουμενο συστημα οι 2 προηγουμενοι ασεπ δεν μετρουσαν...το θεμα ειναι να βελτιωνονται τα πραγματα και με το καινουριο συστημα του ασεπ με την διατηρηση της μεγαλυτερης βαθμολογιας τα πραγματα βελτιωνονται πολυ.για αλλα μια φορα γκρινιαζετε για λαθος πραγματα και χωρις ουσιαστικο λογο...
Απλώς συναδελφε δεν είναι και το καλύτερο είπαμε. Αν ήσουν μαθηματικός και επιτυχών του 2009 θα καταλάβαινες. Εφόσον αλλάζει το σύστημα θα έπρεπε να το σκεφτούν και να κάνουν κάτι πιο δίκαιο. Προσαύξηση με βάση την σειρά επιτυχίας πρότεινα το οποίο είναι πιο δίκαιο και αν ακόμη πέσουν παλούκια θέματα ή πανεύκολα. τι λες?

1132
Είναι λογικό να εξισώνει τους ΑΣΕΠ 2007 και 2009? στους μαθηματικούς παράδειγμα ο 1000ος και βάλε επιλαχών του 2007 έχει τον ίδιο βαθμό με τον 1ο επιλαχών του 2009. το 2012 αυτοί θα έχουν την ίδια βάση εκκίνησης. ελεοςςςςςςςςςς. Σε άλλους κλάδους ίσως δεν είναι τόσο έντονη η διαφορά αλλά σε εμάς είναι!!! Έπρεπε να μοριοδοτηθεί η θέση απο τον τελευταίο διοριστέο και όχι ο συνολικός βαθμός!!!
επίσης θεωρώ εντελώς τρελό οτι το μεταπτυχιακό στο αντικείμενο προμοδοτείται με τα ίδια μόρια με την άριστη ξένη γλώσσα!!!!!
Ακόμη και τώρα που φεύγει η γη κάτω από τα πόδια μας ακόμη και τώρα δεν σταματάμε να βάζουμε πάνω από όλα το προσωπικό συμφέρον.Ναι συνάδελφε μαθηματικέ πράγματι το 2009 τα θέματα ήταν 2 επίπεδα πιο πάνω από το 2007, έδωσα και στους δύο και ξέρω πολύ καλά τι έγινειΓιατί λοιπόν δεν έδωσες (ή δεν έγραψες )το 2007;Δεν είχες πτυχίο ή δεν σε ενδιέφερε τότε;Και για αυτό πρέπει "να τιμωρηθούν" για ακόμη μια φορα αυτοί των οποίων η ζωή ανατράπηκε με την κατάργηση της επετηρίδας,με την υποβάθμιση της προυπηρεσίας.Πάμε καλά;;;Μην ανοίξουμε κουβέντα για το αν ο ασεπ κρίνει την ικανότητα του εκπαιδευτικού.Και να ρωτήσω και κάτι άλλο.Αν είσαι νέος σε ηλικία, όπως φαντάζομαι, δεν είναι άδικο να μετράει ο βαθμός πτυχίου;Οι πιο παλιοί δεν είχαμε κίνητρο για το βαθμό.Εσύ γνωρίζοντας τι ζητάει πλέον ο ασεπ είχες την δυνατότητα να προσπαθήσεις για καλύτερο βαθμό όπως ίσως για μεταπτυχιακό και να κατοχυρώσεις και γνώση Η/Υ ακόμη και μέσα απο την σχολή επιλέγοντας 4 μαθήματα του τομέα που εξασφαλίζουν επάρκεια ή τουλάχιστον στον ελεύθερο χρόνο σου που είναι αρκετο μπόρεσες με τα χρήματα του μπαμπα και της μαμάς να πάρεις το ecdl.Τό ίδιο ισχύει και για την ξένη γλώσσα.Οι περισσότεροι ανω των 35 δεν έχουν ξένη γλώσσα όχι φυσικά γιατί τεμπέλιασαν στα μαθητικά ή φοιτιτικά τους χρόνια αλλά γιατί τότε ήταν εντελώς διαφορετικά τα δεδομένα.Έλεος λοιπόν, μην τα θέλεις όλα δικά σου.Ας σταματήσουμε τη διχόνοια και την πρόταξη του ατομικού συμφέροντος.Η πολιτική του υπουργείου χτυπάει ανελέητα τον εκπαιδευτικό κλάδο.Όλοι μαζί ενωμένοι πρέπει να διεκδηκήσουμε!!!!
Έκανες λάθος στις εκτιμήσεις σου. Δεν είμαι και τόσο νέος και έδωσα και το 2007 και έιμαι επιτυχών με μεγαλύτερο βαθμό από το 2009. Όσο αναφορά τον βαθμό πτυχίου μάλλον εισακούστηκες απο την υπουργό, γιατί στο νέο νομοσχέδιο ε δεν είναι και το πρωτεύον...
Σίγουρα δεν βάζω πάνω από όλα τον εαυτό μου  αλλά σίγουρα μιλάω και με δικές μου εμπειρίες και όχι στον αέρα. Στην προκειμένη περίπτωση μάλλον εσύ κάνεις επίθεση σε εμένα γιατί υποθέτω δεν πέτυχες το 2009. Επίσης συμφωνώ για την διεκδίκηση ενός δίκαιου συστήματος για όλους! τα άτομα που ήταν στην επετηρίδα θεωρώ οτι έιναι πιο αδικημένα ούτως ή άλλως!

1133
Αθάνατη Ελλάδα, τα έφαγες  τα παιδιά σου..........

1134
θεωρώ εντελώς τρελό οτι το μεταπτυχιακό στο αντικείμενο προμοδοτείται με τα ίδια μόρια με την άριστη ξένη γλώσσα!!!!!

Επειδη δεν υπαρχει περιπτωση ατομο με μεταπτυχιακο να μην εχει και ξενη γλωσσα, αυτο δεν εχει πρακτικα καμια σημασια για οσους εχουν μεταπτυχιακο. Εκει που οσοι εχουν μονο ξενη γλωσσα θα παρουν 2 μορια, οσοι εχουν και μεταπτυχιακο θα παρουν 2 μορια + τα μορια για το μεταπτυχιακο, δηλαδη δε θ'αλλαξει τιποτα στη σχετικη τους θεση.
Δεν συμφωνώ σε αυτό που λες. Μόνο όσοι έχουν μεταπτυχιακό στο εξωτερικό (σημειωτέον ενός χρόνου) έχουν άριστη ξένη γλώσσα. στο εσωτερικό στο ΕΑΠ παράδειγμα δεν είναι απαραίτητο προσόν και σε άλλα πανεπιστήμια δίνουν εσωτερικά εξετάσεις ή IELTS και κάτι τέτοια αν θυμάμαι καλά.
Πάντως ακόμη και έτσι που το θέτεις πάλι αντιδεοντολογικό μου φαίνεται.....

Σελίδες: 1 ... 79808182

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159615
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 421

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.