Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sixtir

Σελίδες: 12345 ... 82
29
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αλλαγές στο Γυμνάσιο
« στις: Ιούνιος 11, 2016, 04:59:47 μμ »
στην ερτ3 εχει εκπομπή για την παιδεία. μίλησε και ο Λιάκος. Δεν βρικω και μειλ για να ρωτήσω. Ας πούμε για το θέμα των αναθέσεων να αναδειχθεί. Πληροφορικοί στα μαθηματικά κλπ κλπ

31
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία αναπληρωτών
« στις: Μάιος 29, 2016, 10:51:56 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/44264/o-ypoyrgos-gia-tin-proypiresia-ki-epistimonika-prosonta-ton-ekpaideytikon
δείτε την Θ παράγραφο. Νομίζω οτι απαντάει στα ερωτήματα μας. Πάλι καλα θα έλεγα.

32
Το υπουργείο να ορίσει ΣΑΦΩΣ ποια τμήματα θεωρούνται "καθηγητικά" . Τα τμήματα αυτά να "σπάσουν" στα 2 πχ "μαθηματικών" και ¨εκπαιδευτικών μαθηματικών". Οι θέσεις να είναι προκαθορισμένες με βαση τις ανάγκες του δημοσίου σχολείου. Μόνο οι απόφοιτοι των τμημάτων "εκπαιδευτικών" θα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί στο δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Η εισαγωγή θα γίνεται με τις πανελλήνιες εξετάσεις, η εκπαίδευση στα πρότυπα της Ε.Σ.Δ.Δ. με υποχρεωτικό "αγροτικό" ως ασκούμενοι σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία και οι απόφοιτοι είτε θα μπαίνουν σε επετηρίδα για το δημόσιο είτε θα μπορούν να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα.
Φίλε μου για αυτό υπάρχουν τα μεταπτυχιακά. Το βασικό πτυχίο πρέπει να έχει πιο ευρύ φάσμα. Αυτή η εξειδίκευση στο βασικό πτυχίο μόνο εγκλωβισμό μπορεί να επιφέρει.

33
Ο Φίλης δεν είναι τόσο χαζός. μια χαρά τα έκανε. έβγαλε μια μεσοβέζικη λύση ασεπ προυπηρεσίας (παράνομη στην ουσία)  για να ψαρέψει τι γίνεται. Εϊδε αντιδράσεις και οτι πάλι θα είχε προσφυγές και σου λέει θα γίνουν που θα γίνουν προσφυγές ας γίνουν στο παλιό σύστημα που δεν είναι και δική του πατέντα.
Απλά ήταν αδύναμος να δώσει την λύση που δεν θα δεχόταν νομικές προσφυγές.........

34
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Απρίλιος 26, 2016, 10:00:37 μμ »
Νομίζω είμαι σαφής Νίκο. Αν η ΕΜΕ έλεγε ειλικρινώς , κοιτάξτε, μαθηματικά πρέπει να κάνουν μόνο οι μαθηματικοί γιατί έτσι μας συμφέρει και ειναι καλό για τα παιδιά ΑΛΛΑ αυτο ισχύει και για τους άλλους κλαδους τότε ναι μαζί σας.

Αλλά όταν βγάζει δακρύβρεχτες ανακοινώσεις για το καλο των παιδιών και την επιστημονικότητα και δεν αναφέρει τιποτα άλλο συγνώμη αλλά ειναι αισχρή και υποκριτική συντεχνιακή πολιτική.

Στα να λέμε , αν μηχανικοί και πληροφορικοί κάνουν μαθηματικά ειναι κακό , αντιεπιστημονικό, άδικο για τα παιδιά

Αλλά αν κάνουν οι μαθηματικοί προγραμματισμό στη γ λυκείου , ε δε τρέχει τιποτα μωρε , ειναι μέρα Τρίτη
Η ΕΜΕ σε καμμία περίπτωση δεν βγάζει δακρύβρεχτες ανακοινώσεις. Είναι επιστημονική ένωση και σαν τέτοια εκφράζεται. Τα συνεδριά της είναι άρτια με τρομερή μεγάλη συμμετοχή μαθηματικών.
Δυστυχώς άλλες ενώσεις βγάζουν ανακοινώσεις  κατινίστικες και δυστυχώς εκφράζουν μόνο το ΔΣ τους που είναι και οι μόνοι συμμετέχοντες σε τυχόν ημερίδες τους....

35
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Απρίλιος 16, 2016, 11:11:51 μμ »
σου λέει ο άνθρωπος "εγώ έγινα υπουργός χωρίς κανένα χαρτί σιγά τα ωά. ας διδάξουν μαθηματικά και οι καθαρίστριες. θα τους μάθουν και πιο χρηστικά πράγματα. αυτά χρειάζονται άλλωστε¨".
 αυτή είναι η λογική...

36
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Απρίλιος 16, 2016, 11:08:59 μμ »
Να επέλεξε κάποιος το φυσικό και μαθηματικό και ας πέρναγε πολυτεχνείο δε παίζει χοντρομπαλά;
χαχα

37
Λάθος πόρτα χτύπησες. Η ΟΛΜΕ είναι κατά όποιου ΑΣΕΠ.
Είναι καλό να το προτείνουμε στην διαβούλευση για το νέο νόμο διορισμού. Η πρότασή σου διαφέρει κάπου με την δική μου;
αυτό ακριβώς. να μοριοδοτηθεί η σειρά επιτυχίας σε διαφορετικους διαγωνισμους ασεπ και οχι η βαθμολογία.
το θέμα είναι οτι σε κάποια φάση είπαν οτι μόνο του 2008 θα μετρήσει οπότε οκ. τελικά του 2006 και του 2008  αποφασίστηκε και μάλιστα με λάθος τρόπο.

38
Πρόταση για την σύγκριση διαφορετικών βαθμολογιών ΑΣΕΠ.

Αφού το ΣτΕ κρίνει ότι δεν μπορούν να συγκρίνονται  οι βαθμολογίες διαφορετικών διαγωνισμών ΑΣΕΠ, προτείνω να βαθμολογείται η σειρά επιτυχίας στον διαγωνισμό.

Εξηγώ: Έστω ο Α.       
            Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 74 και κατατάχθηκε 351ος.
            Το 2008 γεννούσε και δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό ή έγραψε κάτω από την βάση.
            Το 2018 είχε βαθμολογία 72 και κατατάχθηκε 220ος.
 
            Έστω ο Β.
            Το 2006 είχε βαθμολογία π.χ. 75 και κατατάχθηκες 358ος.
            Το 2008 είχε βαθμολογία 64 και κατατάχθηκες 689ος
            Το 2018 είχε βαθμολογία κάτω από την βάση.

            Έστω ο Γ. Είναι νέος αφού πήρε  πτυχίο π.χ. το 2013.
            Το 2018 είχε βαθμολογία 71 και κατατάχθηκε 234ος

Στο παραπάνω παράδειγμα δεν μπορεί να προσμετράται το 74 για τον Α, το 75 και για τον Β ως καλύτερη βαθμολογία διότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ των βαθμολογιών των τριών τελευταίων ΑΣΕΠ ( εδώ δύο) διότι προκύπτει από διαφορετικά θέματα. Μπορεί όμως να βαθμολογηθεί η σειρά του καθένα με ένα συντελεστή ή έναν αλγόριθμο. Άρα στο παράδειγμα ο Α με καλύτερη σειρά επιτυχίας τη 220η θα πάρει περισσότερα μόρια από τον Β με καλύτερη σειρά επιτυχίας την 358η. Ο Γ έχει σειρά την 234η και θα βαθμολογηθεί ανάλογα μόρια σύμφωνα με τον συντελεστή και θα έχει ενδιάμεσα μόρια αφού ενδιάμεση είναι και η σειρά επιτυχίας σε σχέση με Α και Β.

Θέλω την γνώμη σας διότι μπορεί να παραβλέπω κάτι σημαντικό που καθιστά την πρόταση αδύνατη αλλά πρέπει να εξεταστεί και η συμβατότητά της με τους νόμους. Ως αιτιολογία μπορώ να αναφέρω:
-Τι ισχύει στον 3848 και τι κρίθηκε από το ΣτΕ αίολο.
-Τους λόγους που κάποιος δεν μπορεί να συμμετέχει ή δεν μπορεί να αποδώσει στον διαγωνισμό κάθε δύο χρόνια.
-Στον τελευταίο διαγωνισμό οι εκπαιδευτικοί θα είναι καλύτερα μοριοδοτούμενοι κατά μέσο όρο διότι δεν υπάρχουν οι διοριστέοι που υπήρξαν στους δύο προηγούμενους.Ο συντελεστής σε μία ειδικότητα π.χ. μαθηματικών θα βγαίνει από:
α. σειρά επιτυχίας
β. το μέγιστο αριθμό επιτυχόντων π.χ. το 2018 είχαμε τους περισσότερους και ήταν 1800.
γ. το ανώτατο όριο μοριοδότησης έστω είναι για παράδειγμα εδώ 30 και έτσι βαθμολογείται ο 1ος κάθε διαγωνισμού.
- τα παραπάνω ισχύουν για το γραπτό μέρος. Τα μόρια των άλλων προσόντων/κριτηρίων προστίθενται.


Την παραπάνω πρόταση νομίζω ότι την έκανα πολύ παλαιότερα ίσως και το 2010 διότι εδώ στο φόρουμ συζητούσαμε την αδικία της σύγκρισης της βαθμολογίας των διαφορετικών διαγωνισμών.
[/quote
εγώ συμφωνώ απόλυτα και το έχω στοιχειοθετήσει για τους μαθηματικούς. επίσης από το 2010  το είχα στείλει και σε ολμε κλπ αλλά.............

39
Σίγουρα παίρνει προσφυγή το θέμα των 2 τελευταίων ΑΣΕΠ. Δεν μπορείς να συγκρίνεις 2 διαγωνισμούς και αυτό είναι εμφανές στην περίπτωση των μαθηματικών. το 2006 ειχε 2000 επιτυχόντες με υψηλές βαθμολογίες ενώ το 2008 500 με χαμηλές. Το ΣΤΕ θα πάρει φωτιά πάλι....

40
Ας ειμαστε ειλικρινεις μεταξυ μας και ας παψει. αυτη η διαπαλη ασεπιτων και εκπαιδευτικων με προυπηρεσια. Ο γραπτος διαγωνισμος Ασεπ ειναι ενα στημενο εγχειρημα προκειμενου να νομιζουμε οτι ολοι εχουμε ισες ευκαιριες να διοριστουμε. Ωστοσο,δεν παυει να ειναι θεμα τυχης καθαρα το ποιος θα γραψει επαρκως 'η οχι. Δεν καθιστα κανεναν αξιο το γεγονος οτι πετυχε στον Ασεπ εναντι των αλλων που δεν εγραψαν. Εν τελει γιατι να ψεγουμε εκεινους που απο επιλογη,εστω,δεν συμμετειχαν στην διαδικασια του γραπτου διαγωνισμου. Δηλαδη,μια στιγμη,ενα διωρο γραπτης εξετασης,απο ποτε πρεπει να αποτελει βασικο κριτηριο επιλογης καθηγητων; Ειναι σα να λεμε οτι το πτυχιο που πηρε ο καθενας απο ενας δεν ειναι αρκετο για να μας καταστησει ικανους να διδαξουμε...Αστεια πραγματα. Γνωμη μου ειναι οτι ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ. Οπωσδηποτε καποιοι θα χασουν. Να λαβουν καποια μορια εκεινοι που εγραψαν πανω απο τη βαση σε ολους τους διαγωνισμους του Ασεπ και να περιληφθουμε ΟΛΟΙ στον ιδιο πινακα,χωρις κοινωνικα κριτηρια,χωρις προσμετρηση μεταπτυχιακων (αλλη ανοησια κι αυτη,λες και μας δινει περισσοτερο ειδικο βαρος ενα μεταπτυχιακο 'η ενα διδακτορικο ασχετο με το αντικειμενο της διδασκαλιας σε σχολεια) κτλ. Η προυπηρεσια που εχει αποκτηθει απο τους εκπαιδευτικους επιβαλλεται να προσμετρηθει. Κι επιτελους να παψουν οι καθηγητικες σχολες να δεχονται αθροα φοιτητες σ'αυτες 'η τουλαχιστον να υπαρχει κατευθυνση εσωτερικα σε καθε σχολη για εκεινους που θελουν να εργαστουν ως καθηγητες. Επαναλαμβανω...θα πρεπει να παρουν καποια μορια( μ'εναν τροπο ΟΛΟΙ οι επιτυχοντες ΟΛΩΝ των ΑΣΕΠ-ποσες φορες πρεπει να ειναι καποιος επιτυχων για να δουλεψει σε σχολειο...ελεος) αλλα και η προυπηρεσια. Προσωπικα,εδωσα ΑΣΕΠ 2 φορες δεν πετυχα.....Ας γινει κατι που θα ειναι σταθερο για να ξερουμε επιτελους τι να κανουμε. Ας μη μαλωνουμε μεταξυ μας. Ο ΑΣΕΠ ειναι καθαρα λαχειο....
Καθαρά λαχείο δεν είναι σίγουρα. Αποδέξου την αποτυχία σου.
Το μόνο που δέχομαι είναι οτι ίσως παίζει ο παράγων τύχη για λίγες θέσεις που θα είσαι στους διοριστέους ή απλά στους επιτυχόντες...

41
Άριστα στο πτυχίο ξέρετε ποιοι έχουν ε;;;; Μα φυσικά όσοι σπουδάσανε εξωτερικό και κυρίως σε χώρες γειτονικές. Αυτό αφορά κυριώς δασκάλους και γυμναστές και λιγότερο άλλες ειδικότητες. Οι "άριστοι" λοιπόν θα κατακτήσουν τις πρώτες θέσεις....

42
¨οσο αναφορά τα κοινωνικά κριτήρια εφόσον μοριοδοτούνται αδρά για την πρόσληψη πρέπει να αλλάξει και να μην προηγούνται στις τοποθετήσεις μετά την πρόσληψη. Δεν μπορεί  και να προσλαμβάνονται και να διαλέγουν σχολεία. όποιος έχει γνωστύς σε καίριες θέσεις, καλά  είναι να το επισημάνουμε γιατι θα το βρούμε μπροστά μας....

Σελίδες: 12345 ... 82

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159457
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 352
Σύνολο: 367

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.