Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gmork

Σελίδες: 12345 ... 48
29
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 14, 2021, 08:50:11 μμ »
Αν πρόκειται για σχολεία με ίδια μόρια και η αλλαγή δεν επηρεάζει τη μοριοδότηση, τότε όντως δεν έχει νόημα η ένσταση.
Η ένσταση για μόρια συναδέλφων για να εξεταστεί από το ΠΥΣΔΕ θα πρέπει να αναφέρει ότι λόγω του λάθους στα μόρια του συναδέλφου επηρεάζεται και το δικό μου δικαίωμα στην οριστική τοποθέτηση, οπότε έχω έννομο συμφέρον να ζητώ την αλλαγή της μοριοδότησης του άλλου. Χρειάζεται δηλ. και λίγη νομική ορολογία που να αφήνει ως υπονοούμενο ότι σε περίπτωση απόρριψης της ένστασης μπορεί κανείς να προσφύγει και περαιτέρω σε Διοικητικό Δικαστήριο.

Σ' ευχαριστώ πολύ συνάδελφε.
Θα ήθελα να ρωτήσω και τα εξής εσένα και οποιον γνωρίζει:
1. Τα μόρια για εντοπιότητα και συνυπηρέτηση είναι 4 μονάδες για κάθε κατηγορία και θα συμπληρωθούν στα ήδη υπάρχοντα μόρια (συνολική υπηρεσία, δυσμενή, γάμος, παιδιά) που φαίνονται στον πίνακά μας μετά τη δήλωση σχολείων για οριστική τοποθέτηση/οργανική (αναφέρομαι σε νεοδιόριστους ειδικής που έχουμε προσωρινή τοποθέτηση)
2. Τα επιπλέον μόρια εντοπιότητας ή/και συνυπηρέτησης ισχύουν μόνο για τα σχολεία της περιοχής που διαθέτει κάποιος τα προαναφερθέντα "προσόντα" ή για όλα τα σχολεία της διδε που ανήκει;
3. Η αναπηρία κάποιων συναδέλφων θα μοριοδοτηθεί εκ νέου ή είναι ήδη περασμένη στα μόρια του πίνακα;

30
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 13, 2021, 11:39:14 πμ »
Η ένσταση σε αυτό τον πίνακα αφορά συνήθως τη μοριοδότηση (την προσωπική μας εάν θεωρούμε ότι έχει λάθος ή και κάποιων συναδέλφων που ξέρουμε ότι έχουν διαφορετικά μόρια από αυτά που αναφέρονται). Εάν φυσικά υπάρχει διαφορετική προσωρινή τοποθέτηση από αυτήν που φαίνεται στον πίνακα, τότε τα πράγματα είναι πιο σοβαρά και φυσικά απαιτείται καταρχήν αλλαγή όλου του πίνακα από το ίδιο το ΠΥΣΔΕ. Εάν αυτό δεν έχει γίνει (όπως το γράφεις έτσι φαίνεται) τότε πρέπει να γίνει ένσταση με αναλυτικά στοιχεία ποιοι συνάδελφοι υπηρετούν που και φαίνονται αλλού στον πίνακα. Γιατί φυσικά το σχολείο που υπηρετούμε συνδέεται με τα μόρια που παίρνουμε και ακολούθως με τα σχολεία που διεκδικούμε για οργανική τοποθέτηση!!!
Ένσταση να κατατεθεί χωρίς καμία δεύτερη σκέψη. Τα ΠΥΣΔΕ συνηθίζουν να δέχονται ενστάσεις. Το κακό της ιστορίας είναι ότι εάν ένα ΠΥΣΔΕ απορρίψει μία ένσταση (με γραπτή απάντηση) δεν μπορείς να προσφύγεις πουθενά αλλού για να δικαιωθείς παρά μόνο σε Διοικητικό Δικαστήριο! Εάν βέβαια πρόκειται για οργανική θέση, τότε ίσως αξίζει ακόμη και δικαστική προσφυγή κι ας αργεί πολύ η απόφαση.

Κι αν όλα τα σχολεία της προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριστων που έχει γίνει το μπέρδεμα δινουν τα ίδια μόρια υπάρχει λόγος να γίνει ένσταση;  Τι να είσαι στο Χ ή ψ αφού είναι κάτι προσωρινό κ οσονουπω θα δηλώσουμε σχολεια για οργανική!;!;Επηρεάζεται με κάποιο τρόπο η απόκτηση οργανικής;
Σ' ευχαριστώ που με διαφωτίζεις!
Καλημέρα

Υ Γ. Είσαι σίγουρος ότι μπορεί κάποιος να κάνει ένσταση επι των.μοριων των συναδέλφων του;Νόμιζα μόνο στα δικά του, αν βρει λάθος!

31
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 12, 2021, 01:25:00 μμ »
Αυτός είναι προφανώς ο πίνακας όσων ζητούν βελτίωση θέσης και όσων βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ζητούν οριστική τοποθέτηση (μέσα σε αυτούς είναι και οι νεοδιόριστοι). Όλοι αυτοί μαζί με όσους έρθουν με μετάθεση θα τοποθετηθούν συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση τα μόρια του καθενός.
Eίσαι σαφής ως προς αυτό και σ' ευχαριστώ.
Μήπως γνωρίζεις γιατί δίνεται η δυνατότητα ένστασης;
Σε κάποιοους συναδέλφους υπάρχουν λάθη ως προς το σχολείο που βρίσκονται αυτή τη στιγμή προσωρινά τοποθετημένοι, δηλαδή αρχικά το Σεπτέμβρη ήταν στο χ σχολείο για λίγες μερες, έγιναν ενστάσεις απο νεοδιόριστους επι των αρχικων τοποθετήσων, ανακληση τοποθετήσεων (με απόφαση ΠΥΣΔΕ) και τους πήγαν στο ψ σχολείο. Στον παρόντα πίνακα που εστάλη φαίνεται το αρχικό τους σχολείο, στο οποίο παρέμειναν λίγες μέρες κι όχι αυτό που βρίσκονται τώρα. Γίνεται ενσταση;
Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα.

32
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 12, 2021, 10:18:25 πμ »
Η οριστική τοποθέτηση όσων είναι νεοδιόριστοι ή βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ γίνεται μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων. Κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης ορίζει προθεσμία υποβολής αιτήσεων τοποθέτησης στην οποία συμπληρώνονται σχολεία (δημοσιεύεται μαζί και πίνακας οργανικών κενών ανά ειδικότητα) και βάσει μορίων τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ προχωρούν στις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά. Στις περισσότερες Διευθύνσεις η διαδικασία αυτή γίνεται τέλη Μαΐου - αρχές Ιουνίου ώστε στο τέλος Ιουνίου οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν υπηρεσία στις νέες οργανικές θέσεις τους. Σημειωτέον ότι οι αιτήσεις αυτών που βρίσκονται σε προσωρινή τοποθέτηση συνεξετάζονται με όσους έχουν έρθει με μετάθεση και όσους ζητούν βελτίωση θέσης εντός της ίδιας Διεύθυνσης.

Σ' ευχαριστώ πολύ.
Μια ανακοίνωση που ήρθε απο τη διδε που βρίσκομαι στην οποία υπάρχει πίνακας ονοματων με οριστικη τοποθέτηση/βελτιώση (συμπεριλαμβάνονται και νεοδιοριστοι ειδικης αγωγής) τι είναι;

33
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 10, 2021, 06:13:51 μμ »
Καλησπέρα
Για τους νεοδιοριστους της ειδικής αγωγής που περιμένουμε οργανική θέση ποια διαδικασία προβλέπεται εφεξής και που την τοποθετείτε χρονικά;
Σας θυμίζω πως κάναμε αίτηση με την εγκύκλιο.των μεταθέσεων για οριστική τοποθέτηση.χωρις.να.δηλωσουμε σχολεία.
Ευχαριστώ οκ

34
Σε περίπτωση που δεν θες να απέχεις πως κινείσαι? Μπαίνεις πάλι στο σχολείο με τις περισσότερες ώρες και στο άλλο τίποτα?

Μπαίνεις στο ένα, δηλώνεις αυτό που θες και ζητάς να πας στο άλλο...κοινώς κόβεις διαδικτυακές βόλτες! 8)
Αλλίως μπαινεις σε αυτό με πιο πολλες ώρες και τελος.

35
Καλησπέρα στην ομάδα,

Μπορεί κάποιος να μου πει πως θα παρευρεθώ (διαδικτυακα) σε 2 συλλόγους ίδια ώρα και ίδια μέρα?
Καλησπέρα
Μπορείς να παρευρίσκεσαι στο σχολείο που έχεις τις περισσότερες ώρες και στο άλλο στέλνεις υπογεγραμμένη τη δήλωση αποχής-απεργίας, αν θες να απέχεις βέβαια. Έτσι κινήθηκαν οι δικοί μου συνάδελφοι που είναι σε πολλά σχολεία και συμπίπτουν μέρα και ώρα συνεδρίασης.

36
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 01:31:47 μμ »
Το παιδί είναι λειτουργικό κ κοινωνικό. Απλώς δεν μπορεί να συμβαδίσει αφού μετά βίας γράφει κ διαβάζει. Εξατομικευμένο πρόγραμμα έχουν, απλώς κ η φιλόλογος κ η μαθηματικός κάθονται με το παιδί στην τάξη κ λενε τα δικά τους κ αυτό δημιουργεί μια φασαρία. Εγω της είχα πει εξαρχής ότι όποτε κρίνει μπορεί να του κάνει σε άλλη αίθουσα, δεν θα πω τίποτα ούτε θα κάνω θέμα για τον βαθμό ή τι διαγωνισμα θα γράψει ή οτιδήποτε άλλο. Όμως για λόγους που δεν γνωριζω, κάθεται μέσα. Εγω έχω θέμα γενικα με τη φασαρία, με ενοχλεί κ με αποσυντονίζει. Σ αυτό το τμήμα ειναο υπεύθυνη κ κάνω 6 ώρες, όλη την ώρα λέω σσσσς κ μετά συνειδητοποιώ ότι δεν μιλάνε τα παιδιά αλλά εκείνοι! Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πώς να το ξαναπώ. Έχω καταλάβει ότι οι συβαδελφοι της ειδικής έχουν κακό περάσει κατά καιρούς από θέματα συνεργασίας κ είναι σε μόνιμη άμυνα, τουλάχιστον όσοι έρχονται στο σχολείο μας. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούν γιατί είναι ντροπή, τη δουλειά της κάνει η κοπέλα. Ήθελα να δω κ άλλες απόψεις, αν θεωρείται λάθος το να σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να είναι σε δικό τους χώρο. πχ στα αρχαία ή την ιστορθα ή τη γλώσσα όταν κάνουμε γραμματική/συντακτικό. Κείμενα ή Ιλιάδα μπορεί να παρακολουθεί με τους άλλους ώς ένα σημείο. αλλά να κάνω αρχαία κ να έχω σε ένα θρανίο δυο άτομα που μιλάνε για διφθόγγους, δεν βλέπω λόγο να συμβαίνει, δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί κανέναν.
Για να βγει το συγκεκριμένο παιδί από την τάξη πρέπει να υπάρχει γραπτή και ενυπόγραφη εντολή από συντονιστή ειδικής αγωγής στην οποία θα αιτιολογουνται οι λόγοι που το παιδί απομακρύνεται από το τμήμα του, οι ώρες που θα.λειπει και να υπογράφει όχι μόνο από τον ίδιο αλλά και από εμπλεκομένους (καθηγητές, παράλληλη στήριξη, διευθυντή).Το παιδί δε γίνεται να απομακρύνεται ακόμη και με συνοδεία της παραλληλης στήριξης ανοργάνωτα και όποτε προκύπτει...επίσης στο απουσιολογιο πρπςι να φαίνεται ότι το παιδί είναι σε άλλη αίθουσα .. Κιν
Τώρα αυτό που λες ότι το παιδί δε διαβάζει, γράφει αλλά κάνει διφθογγους στα αρχαία, κάτι δε μου κολλάει!


37
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 11:57:32 πμ »
Διατυπώνω μια ερώτηση με πολλή προσοχή, ελπίζοντας ότι δεν θα παρερμηνευτώ. Έχουμε στο σχολειο μαθητή που κανονικά θα έπρεπε να φοιτά σε ειδικό σχολείο, καθώς όμως δεν υπάρχει στο νησί, του έχει δοθεί παράλληλη στήριξη με ρητή επεξήγηση ότι είναι καθαρα πρακτικό θέμα γιατί δεν είναι για γενικό σχολείο. Σε ανάλογη περίπτωση στο παρελθόν το τότε κεδδυ είχε δώσει τμήμα ένταξης.

Το παιδί μετά βίας γράφει κ διαβάζει κ φυσιξα δεν μπορεί να κάνει κάτι στην ύλη του σχολείου. Καταλαβαίνω τη σημασία του να εντάσσεται στο σχολικό πλαίσιο κ να κοινωνικοποιείται, όμως κάποιες φορές στην τάξη κουράζει το γεγονός ότι μιλάει διαρκώς με τη δίκη του καθηγήτρια, η οποία φυσικά του κάνει τελείως διαφορετικό μάθημα πάνω στις δικές του ανάγκες. Το να εχεις στην τάξη δυο άτομα να μιλάνε διαρκώς χαμηλόφωνα είναι πολύ κουραστικό για τους άλλους. Με δεδομένο ότι η ΠΣ σ αυτόν τον μαθητή ούτως ή άλλως λειτουργεί καταχρηστικά κ εκτός πλαισίου, πιο λογικό θα ήταν κάποιες ώρες να του κάνει μάθημα ιδιαιτέρως, σε μαθήματα που δεν μπορεί καν να συμμετάσχει. Δεν θέλω όμως να φανεί ότι διώχνω τη συναδελφο, ούτε να πω ότι με ενοχλεί ένας άνθρωπος που κανει τη δουλειά του με το παραπάνω.

Τι θα προτείνατε;
Ελλείψει του κατάλληλης σχολικής δομής για το συγκεκριμένο μαθητή, κατά τη γνώμη μου θα ήταν ωφέλιμο το παιδί αυτό να ήταν κάτι ιδίαν με την καθηγήτρια του για κάποιες ώρες.Ομως αυτό πρέπει να γίνει με.πολλη προσοχή.Δλδ πρέπει να εμπλακουν το κεσυ, ο συντονιστής ειδικής αγωγής, το σχολείο , η οικογένεια, ώστε να εκπονηθεί ένα ορθό εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με συγκεκριμένο  ωραριο εκτός τυπικής τάξης και στοχους. Οι καθηγητές, το παιδί και τομσχολειο πρέπει να ξέρουν πότε φεύγει από την τυπική τάξη.Απ ότι κατάλαβα ο μαθητής δε δύναται να παρακολουθήσει την η του τυπικου σχολείου, επομένως το τι θα δουλεύεται θα οργανωθεί από την καθηγήτρια π.σ. πάντα με τη συνδρομή του συμβούλου.
Καλό θα ήταν να εμπλέκεται το παιδί ας δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάτι στο μετρό του δυνατου.
Δύσκολες αυτές οι περιπτώσεις αλλα.μπορουν να γίνουν πράγματα με.καλη διάθεση, οργάνωση και συνεργασία των εμπλεκομένων φορέων.

38
Συνάδελφοι καλησπέρα και καλή δύναμη σε.ολους είτε μείνουν εντός είτε πηγαίνουν στα σχολεία τους!
Σύμφωνα.με την εγκύκλιο του υπουργείου η τηλεκπαίδευση που θα ξεκινήσει μεθαύριο θα γίνει πρωινές ώρες και για την πρωτοβάθμια ή αποτελεί απλώς σύσταση και κάθε σχολική μονάδα θα αποφασίσει πως θα.κινηθει;

39
Β/θμια / Απ: 2 καθηγητές παράλληλης στο ίδιο τμήμα
« στις: Φεβρουάριος 03, 2021, 03:48:54 μμ »
Νομίζω ότι είναι μια περιπτωση που θα διευθετηθεί κατόπιν συνεργασίας σχολείου,
Κεσυ και συντονιστή ειδικής αγωγής.

40
Νηπιαγωγείο / Απ: Υλικό παραλληλης στήριξης;
« στις: Ιανουάριος 09, 2021, 01:00:26 πμ »
Αν είσαι στη δευτεροβάθμια και ΠΕ02 μπορείς να αγοράσεις το υλικό των φιλολογικών μαθημάτων από τις εκδόσεις upability.Καποια βιβλία μου άρεσαν και με βοήθησαν πολύ κάποια όχι τόσο. Το υλικό που δίνει ο καθηγητής τυπικής τάξης δε βοηθάει πάντα τους μαθητές με μαθησιακά ενώ εκεί μπορείς να βρεις διαφοροποιημένο
υλικό και να το προσαρμόσεις περαιτέρω ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητη η ακόμα να το παντρέψεις με αυτό.πιυ δίνεται στους υπόλοιπους. Από κει και πέρα υπάρχουν βιβλία με κοινωνικές ιστορίες αν θες να δουλέψεις κοινωνικές;.δεξιότητες στο μετρό του δυνατού και υλικό στο παιδαγωγικο ινστιτούτο. Πρόταση μου ....ο, τι βρίσκεις, φτιάχνεις, δοκιμάζεις και βλέπεις ότι δουλεύει, αποθηκεύσε το για μελλοντική χρήση, αναπροσαρμογή.Σταδιακα θα δημιουργήσεις προσωπικό αρχείο εξαιρετικά πολύτιμο στη δουλειά μας!

41
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Δεκέμβριος 15, 2020, 05:33:08 μμ »
Μέχρι πότε είναι οι προθεσμίες;;; Γιατί και στην Πρωτοβάθμια που ανήκω, δεν είδα κάτι.
Ενστάσεις έως 18/12...έπαιρνα τηλ. στη διδε που ανήκω αλλά δεν το σήκωναν.Δοκιμαστε κι εσείς στη δική σας διδε μήπως βγουν αργότερα τα μόρια όσων αιτηθηκαμε οριστικής, δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο.

42
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Δεκέμβριος 15, 2020, 12:51:04 πμ »
Παιδιά γιατί σε κάποιες διευθύνσεις δεν έβγαλαν τα μόρια των νεοδιοριστων ειδικής αγωγής που αιτήθηκαν οριστική τοποθέτηση με την πρόσφατη εγκύκλιο μεταθέσεων;

Σελίδες: 12345 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.