Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 1 ... 6869707172 ... 121
967
Ακουγεται Αδωνις για το Παιδειας.
Δύσκολα θα φύγει η Κεραμεως...

968
Συμφωνα με τον νομο οποιος διοριζεται θεωρειται ως αυτοδικαια παραιτηθεις την ιδια μερα της ορκωμοσιας του στη νεα θεση... απο την προηγουμενη θεση του..δεν χρειαζεται καν να υποβαλλει γραπτως την παραιτηση του ..και ουτε φυσικα να επικαλεσθει καποιον λογο...
Δυο χρόνια παλεύαμε στο διεύθυνση  που ήμουν να αποδεσμεύσουμε συνάδελφο καθηγητή που είχε παραιτηθεί από άλλη θέση δημοσίου. Εγώ πήρα μετάθεση και στο γραφείο ακόμα προσπαθούσαν....

969
Αναφερθηκα στην αποδεσμευση οχι στην παραιτηση...μπορει να παραιτηθει οποιος θελει αλλα δε νομιζω οτι μπορει να φυγει απο την επομενη μερα..ισως προκυπτει θεμα εκει..
Υπάρχουν συνάδελφοι που υπέβαλαν αίτηση παραίτησης και επειδή το υπουργείο αργούσε μήνες να τους αποδεσμεύσει, αναγκάστηκαν να μην πηγαίνουν στο σχολείο για να εκβιάσουν την απόλυσης τους μέσω πειθαρχικού. Οι παραιτήσεις για να γίνουν δεκτές πρέπει να υπάρχει και λόγος ((συνήθως υγείας ή οικογενειακός σοβαρός), δεν είναι γιατί «απλά δεν θέλω άλλο». Όταν διορίζεσαι , ορκίζεσαι για κάποια πράγματα, δεν είμαστε πωλητές στα Ζάρα που βρήκαμε άλλου καλύτερα και τα παρατάμε όλα....(ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα, δεν τα βροντας και φεύγεις, υπάρχει νομοθεσία που τα ορίζει). Ρωτήστε στο νομικό τμήμα της διεύθυνσης/ περιφέρειας που ανήκετε και μην εμπιστεύεστε τα γραφόμενα όλων  εδώ μέσα (βάζω και τον εαυτό μου) και προ παντός των αιρετών οι οποίοι πολλές φορές σου λένε αυτό που θέλεις να ακούσεις και έχουν εμπλέξει συναδέλφους σε διαμάχες και πετάνε λεφτά σε δικαστήρια χωρίς λόγο

970
Γενικά για να μεταταγείς απο υπηρεσία σε υπηρεσία σε όλο Δημόσιο πρέπει να έχεις παραμείνει κάποια χρονια (συνήθως 5ετία) στην προηγούμενη σου θέση, δεν αφορά μονο την εκπαιδευση

971
...και το δημοτικό μέχρι μια τάξη έστω και σε άλλο ωράριο, θα μπορούσαν να λειτουργήσουν.
Αυτό αποδείχτηκε ανεφάρμοστο οσο ήμασταν ανοιχτοί και δημιούργησε περισσότερα προβλήματα απ' όσα θα έλυνε. Τα δημοτικά εκτός από τους δασκάλους που έχουν την τάξη τους, έχουν και τους καθηγητές ειδικοτήτων που μπαινοβγαίνουν σε διάφορες τάξεις. Κάθε Τρίτη π.χ. έκανα ένα σερί πεντάωρο χωρίς καθόλου διάλειμμα γιατί είχα τάξεις Β, Γ, Στ, που εναλλάσσονταν μεταξύ τους με διαφορετικά διαλείμματα (οι μικροί μαζί, οι μεγάλοι με ένα τέταρτο διαφορά) και μόλις έβγαινα από τη μια τάξη έμπαινα τρέχοντας στην επόμενη η οποία είχε κάνει ήδη το διάλειμμα της. Εγινε επίσης μπάχαλο γιατί δεν μπορούσαν να βρουν και επαρκή αριθμό ατόμων για τις εφημερίες και το κρατήσαμε σε όλα τα σχολεία για ένα μόνο μήνα. Μετά κάναμε όλοι μαζί μάθημα- διάλειμμα, αλλά με μοιρασμένη την αυλή σε περιοχές, πράγμα που δούλεψε, προς έκπληξη πολλών, καλά...

972
Ότι και να γίνει, το ποτάμι δε γυρίζει πίσω.
Μακαρι, γιατί με τους δικούς διορισμούς, θα μπορέσουν όλοι όσοι είναι εγκλωβισμένοι τόσα χρόνια μακριά λόγω ελαχιστων μεταθέσεων, να έρθουν πιο κοντά στα σπίτια τους...

973
Δύσκολα θα αλλάξει η Κεραμεως

974
Τα πραγματικά οργανικά κενά των δασκάλων είναι πάνω από 4000+ και έρχεται ταυτόχρονα κύμα συνταξιοδοτησεων των 700+ ΠΕ70 ανα έτος (ήδη ξεκίνησε). Το γνωριζει πολύ καλά αυτό το υπουργείο.
Πάντως κοινό αίτημα θα έπρεπε να είναι οι 15000 διορισμοί για Αθμια και Δθμια, αντί να κοιτάει ο ένας να βγάλει το μάτι του αλλου γιατι οι πραγματικές ανάγκες εκεί κυμαίνονται (δεν αναφέρομαι σε βοηθητικες δομές και προγράμματα ΕΣΠΑ)
Το προβλημα της πρωτοβάθμιας είναι ότι οι δάσκαλοι που έχουν πλεόνασμα ωρών (και είναι αρκετές οι ώρες που μαζεύονται σε μια σχολική μονάδα) δεν έχω δει ποτέ να μετακινούνται σε άλλη μονάδα για να συμπληρώσουν τις ώρες τους, ενώ όλοι οι υπόλοιποι γινόμαστε λάστιχο και μπαίνουμε ακόμα και για μια ώρα οπουδήποτε. Κάθε χρόνο υπογράφω πρακτικά ανάθεσης γραμματειακής σε δασκάλους για συμπλήρωση ωραρίου (και μη μου πείτε ότι δεν γίνεται, το ζω) ή και ενισχυτικής που πολλές φορες δεν γίνεται ενώ εμένα με κυνηγάνε για μια ώρα αν μου λείπει να κάνω ευέλικτη ή ολοήμερο κι ας είμαι σε 4-5 σχολεία.

975
Τα εικαστικά όπως και την θεατρική αγωγή, την μουσική και την γυμναστική οι δάσκαλοι τα παίρνουν ως β ανάθεση. Οι οργανικές αν θυμάμαι καλά δημιουργούνται μόνο με τις ώρες της α ανάθεσης. Για να πάρουν πληροφορική οι δάσκαλοι πρέπει να έχουν επιμόρφωση β επιπέδου. Τόσα χρόνια σε δημοτικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να δω δάσκαλο να πάρει β ανάθεση πληροφορική. Τα άλλα μαθήματα που ανέφερα έχω δει να τα παίρνουν.
Δεν υπάρχουν β αναθέσεις στην πρωτοβάθμια. Μπορεί να πάρει κάποιο από αυτά τα μαθήματα μόνο όταν δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπαιδευτικός μόνιμος ή αναπληρωτής σε Πρωτοβαθμια ή και δευτεροβάθμια που θα μπορούσε να πάρει αυτές τις ωρες. Μέχρι στιγμής δεν το έχω συναντήσει σε κανένα σχολείο.

976
Στην ειδικότητα της Πληροφορικής ΔΕΝ έχουν συσταθεί παρά ελάχιστες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια, οι οποίες φυσικά δεν ανταποκρίνονται στα πραγματικά κενά. Αν συγκρίνει κάποιος τον αριθμό αναπληρωτών ΠΕ86 που πήραν φέτος με τον αριθμό οργανικών κενών θα διαπιστώσει αυτή την παράλογη κατάσταση. Σε μια τέτοια περίπτωση τι νόημα έχει να μιλάμε για πλεονάσματα, αφού αυτά είναι πλασματικά. Αν είναι να διορίσουν με βάσει τα οργανικά κενά θα πρέπει να συσταθούν πρώτα οργανικές θέσεις!!!
Αν δεν τακτοποιηθούν οργανικά οι πλεονάζοντες πληροφορικοί της Βθμιας, δυσκολα θα ανοιξουν πολλές θέσεις στα δημοτικά γιατί έτσι τουλάχιστον διοχετευεται ενα μεγάλος αριθμος καθηγητών ΠΕ86. Επισης ο αριθμος παιδιων στην Αθμια τα τελευταια χρονια μειώνεται και η μείωση αυτή δεν θα σταματήσει, οποτε σε ένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό διορισμων πρέπει να ληφθεί υπ' οψιν. Σε όλες τις σχολικές μονάδες που είμαι, φέτος χάθηκε από ένα τμημα Α ταξης

977


Με λίγα λόγια αυτο που λεω ειναι αν υπάρχουν 100 θέσεις ΠΕ02 και δώσουν εξετασεις 1000 συναδελφοι, να πάρουμε τους 100 με τον καλυτερο σκορ! Σε δεύτερη φαση για το πως θα κατανεμηθουν στην επικράτεια εκει να υπάρχει μοριοδοτηση σε προυπηρεσία, πτυχια, μεταπτυχιακα, διδακτορικα, παιδια και οτι αλλο θελεις! Αλλα αυτα τα προσοντα να εχουν νοημα αν και μονο αν εισαι μεσα στους καλύτερους του γραπτού ΑΣΕΠ στο γνωστικό!
Ο,τι πιο σωστό έχει γραφτεί εδώ μέσα...

978
Το πόσες γρατζουνιές ( από φερμουάρ, μεταλλικά κουμπιά, αλυσίδες κλειδιών) έχει το καπό κοντά στο φτερό επειδή ακουμπάνε πάνω όταν περιμένουν τα καμάρια τους, δεν περιγράφεται. Η μόνη λύση, το παρκάρισμα μακριά από το σχολείο...

979
Στα σχολεία που είμαι, κάθε μεσημέρι υπήρχαν γονείς που εκτός από το δικό τους παιδί, μάζευαν και 2-3 άλλα της γειτονιάς από άλλα τμήματα και τάξεις. Όλα μαζί στριμωγμένα στο πίσω κάθισμα χωρίς μάσκες εννοείται. Επίσης οι γονείς εξακολουθούν ναέχουν την συνήθεια να πίνουν καφεδάκι μετά το πρωινό delivery των παιδιών τους, πολλές φορές έξω από το σχολείο, χρησιμοποιώντας τα αυτοκίνητα μας σαν τραπεζάκι για τους καφέδες τους σε παρέες των 4-5. Όσο κι αν τηρείς τα μέτρα στο σχολείο, κινδυνεύεις από τα εκτός ....

980
Από τη στιγμή που τα παιδιά κυκλοφορούν και πάνε σχολείο όταν είναι ανοιχτό, γιατί να είναι κλειστές οι εξωσχολικές δραστηριότητες; Επειδή πάνε παιδιά από διαφορετικά σχολεία; Προσωπικά θεωρώ πως στις ιδιωτικές δομές και τις εξωσχολικές δραστηριότητες τα μέτρα τηρούνται καλύτερα και σαφώς ο αριθμός μαθητών είναι μικρότερος.
Κρίνοντας από τις δραστηριότητες του παιδιού μου, θα σου έλεγα ότι μάλλον δεν ισχύει. Στο φροντιστήριο η αγγλικών φορούσε προσωπίδα (δεν είναι τυχαίο το ότι κόλλησε και έκανε διαδικτυακά 10 μέρες πριν το γενικό κλείσιμο) και διακόψαμε τον αθλητισμό λόγω κάκιστου εξαερισμού του χώρου

Σελίδες: 1 ... 6869707172 ... 121

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 292
Σύνολο: 305

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.