Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - steven_seagal

Σελίδες: 1 ... 456
71
ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΝΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Σήμερα η μέρα είναι αφιερωμένη στους πρωταγωνιστές της Εκπαίδευσης, τους εκπαιδευτικούς.

Χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε κάθε γωνιά της χώρας, παρά τις αντίξοες συνθήκες, καθημερινά προσφέρουν, παράγουν, δημιουργούν με ένα κοινό στόχο: ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας.

Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία σε διεθνές επίπεδο, τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν εάν οι εκπαιδευτικοί μπουν μπροστά.

Η κοινωνία επενδύει σε εσάς, που είστε πρωτοπόροι, με όρεξη για δουλειά, με αγάπη για τους μαθητές, με υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, γιατί αυτά που κάνατε και κάνετε αποδεικνύουν ότι οι κοινωνίες εξελίσσονται με δασκάλους με «Δ» και τέτοιους έχουμε πολλούς .  
 

Άννα Διαμαντοπούλου



ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η 5η Οκτωβρίου έχει οριστεί ως η παγκόσμια ημέρα που τιμώνται οι εκπαιδευτικοί και το έργο τους. Δεν θα μπορούσε βέβαια η μεγάλη πρωταγωνίστρια της παιδείας, η Υπουργός μας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, να μη στείλει μήνυμα ευχετήριο. Θες από υπηρεσιακό καθήκον, θες για να μη σχολιαστεί αρνητικά, θες ως εθιμικό δίκαιο, θες από αγάπη και ευσυνειδησία (όπως θέλει ο καθένας ερμηνεύει τις έννοιες) το έστειλε.

Α, κοίτα να δεις που γράφει ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε οι πρωταγωνιστές της εκπαίδευσης. Αυτό το σύνθημα μαζί με το άλλο νεόκοπο «πρώτα ο μαθητής» θα την αφήσουν στην ιστορία της εκπαίδευσης ως κενολόγο ή και ως «λέω αυτά, αλλά εννοώ τα αντίθετα». Μάλλον στο λεξιλόγιό της: πρωταγωνιστές = μαριονέτες. Σε μια εκπαίδευση όπου με απολυταρχία και δεσποτισμό κάνει ό,τι θέλει και μετά μας βάζει να «διαβουλευτούμε». Όπου δεν υπάρχουν οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, αλλά κάπου στα τέλη Σεπτεμβρίου τους ανακάλυψε (μετά την ανακοίνωση των ελάχιστων διορισμών, βέβαια). Όπου ακόμη λείπουν εκπαιδευτικοί από τα σχολεία, ενώ πέρσι, πρόπερσι και πάει λέγοντας (ως αντιπολίτευση δηλαδή) καυτηρίαζε αυτή την έλλειψη. Όπου αποφάσισε αυθαίρετα το νέο Λύκειο με την καλή ειδική γραμματέα της Θάλεια Δραγώνα, η οποία ακόμη ψάχνει να δει τι είναι η πατρίδα μας και αφού δεν βρίσκει, είπε να την καταργήσει.

Παρακάτω, το μήνυμα αναφέρεται σε «αντίξοες συνθήκες», τις περισσότερες εκ των οποίων προκάλεσε και δημιούργησε η ίδια η υπουργός. Γιατί αντίξοες συνθήκες για τον εκπαιδευτικό δεν είναι το κρύο ή η ζέστη, ούτε καν εάν είναι μακριά από το σπίτι του. Είναι η εργασιακή του ανασφάλεια, τα πολυπληθή τμήματα, όπου αδυνατεί να προσφέρει αυτά που θέλει, είναι η υποχρηματοδότηση της παιδείας, οι υπουργικοί πειραματισμοί και η αβεβαιότητα που προκαλείται από ανεύθυνους χειρισμούς αυτών που (κανονικά θα έπρεπε να) υπηρετούν την παιδεία.

Βέβαια, «τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν εάν οι εκπαιδευτικοί μπουν μπροστά». Κάτσε να ερμηνεύσουμε τον υποθετικό λόγο. Αυτό σημαίνει είτε ότι κάθε φορά που οι εκπαιδευτικοί γίνονται μπροστάρηδες, βελτιώνεται η κοινωνία (σωστό), είτε ότι τα πράγματα είναι χάλια επειδή εμείς αναπαυόμαστε στη μακαριότητά μας. Εδώ βέβαια κρύβεται και μια αλήθεια που δεν σας συμφέρει καθόλου. Εάν οι εκπαιδευτικοί βγουν πραγματικά μπροστά, οι πρώτοι που θα δυσανασχετήσετε θα είστε εσείς οι υπουργοκαρεκλοσύμβουλοι που πειραματίζεστε πάνω στο σώμα της παιδείας. Και μαζί με σας, κάποιες συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες που αποτελούν το κακό ανάχωμα της υγιούς αντίδρασης του εκπαιδευτικού κόσμου. Και στις δυο περιπτώσεις, άτομα – πιόνια που σφυρίζουν αδιάφορα, γιατί για αυτούς προέχει το κόμμα και το πολιτικό κόστος, ζουν για την τσέπη και για τις δημόσιες σχέσεις κι αντί να ματώσουν για την παιδεία, ματώνουν αυτήν για δικό τους όφελος.

Κλείνει το μήνυμά της η υπουργός με ένα ευχαριστώ και μάλιστα μεγάλο, προς τους δασκάλους με «Δ». Διευκρινίζει βέβαια, για να μην παρεξηγηθούμε, ότι δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί τέτοιοι, αλλά πολλοί. Θεέ μου, κάνε να μην είμαι το πρότυπο εκπαιδευτικού που θέλει η Άννα!! Βέβαια, με τέτοια που γράφω, αποκλείω κι εγώ το ενδεχόμενο…

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του εκπαιδευτικού, θέλω κι εγώ, κυρία υπουργέ, να αντευχηθώ του χρόνου να μη στείλετε μήνυμα στα σχολεία, γιατί εύχομαι ειλικρινά να μην «υπηρετείτε» το Υπουργείο Παιδείας. Αν και μεταξύ μας, με τα σχέδια για το «νέο Λύκειο» του διεθνισμού και της α-παιδείας που αφήσατε να διαρρεύσουν, προβλέπω σύντομα να αναχωρήσετε από το γραφείο με τις ωραίες κουρτίνες. Περίπου ένα χρόνο τώρα έχετε κάνει πολλά στραβά, αλλά αυτό το τελευταίο ήταν η σταγόνα – βόμβα που έκανε το ποτήρι να εκραγεί…

Παναγιώτης Ασημακόπουλος
Θεολόγος καθηγητής

tromaktiko

72
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Τέλος οι απεργίες
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 01:19:55 μμ »
«Παρά τις πολλές απεργίες που έκανε η ΓΣΕΕ, εφαρμόστηκαν οι αυστηρές πολιτικές που περιγράφονται στο Μνημόνιο (με την ΕΕ και το ΔΝΤ) και δεν υπάρχουν προφανείς εναλλακτικές λύσεις». Με τα λόγια αυτά ο πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος Γιάννης Παναγόπουλος προανήγγειλε το τέλος των απεργιακών κινητοποιήσεων στην χώρα μας από την πλευρά του ιδιωτικού τομέα, καθώς προφανώς εκτιμήθηκε ότι δεν αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

«Οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν υποστεί μεγάλες μισθολογικές μειώσεις και την πιο βίαιη επίθεση στα δικαιώματά τους. Η τακτική και η στρατηγική τους είναι σεβαστή, αλλά δεν μπορούμε να την ακολουθήσουμε», πρόσθεσε ο κ. Παναγόπουλος σε δηλώσεις του στο πρακτορείο Reuters. Έτσι ξεκαθάρισε την πρόθεση της ΓΣΕΕ να μην συμμετάσχει στη γενική απεργία που εξήγγειλε η ΑΔΕΔΥ για τις 7 Οκτωβρίου.


star.gr

73
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΑΙΣΧΟΣ!
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 01:02:31 μμ »
Απίστευτος διάλογος μεταξύ δημοσιογράφων: «θα έστελνες ποτέ το παιδί σου σε δημόσιο σχολείο;»… του Θανάση Παλλαντζά
                                                                
Η απαξίωση του δημόσιου σχολείου και των καθηγητών που το υπηρετούν φαίνεται ότι δεν έχει τέλος. Αναφέρω κάποια κρούσματα, που έπεσαν στην αντίληψή μου σε διάστημα λίγων ημερών, από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς:

·                     Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ραδιοφώνου του Antena προηγούμενη εβδομάδα: δημοσιογράφος 1: «θα πήγαινες ποτέ το παιδί σου στο δημόσιο σχολείο; Δε νομίζω φυσικά, αφού εκεί οι διευθυντές δεν γνωρίζουν ούτε πόσους μαθητές έχουν. Ποιος έρχεται , ποιος φεύγει… χαμός! Άσε που τα πιο πολλά παιδιά δεν μιλούν ελληνικά! » - δημοσιογράφος 2: «ναι , πράγματι έτσι είναι» .

·                     Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Μega, την Τρίτη 14/9 με καλεσμένη την υπουργό παιδείας, είχαμε απείρου κάλλους σκηνές και δόθηκαν μαθήματα προπαγάνδας και λιβανίσματος. Η υπουργός από τις 8:00 έως τις 9:30 υπερηφανευόταν για όλα τα αίσχη , τα οποία υπό τα χειροκροτήματα των δημοσιογράφων παρουσιάστηκαν ως κατορθώματα μιας υπουργού, που «τα καταφέρνει». Εν ολίγοις: εξοικονομήσαμε δασκάλους μη χωρίζοντας τα τμήματα στα 25 παιδιά, αδειάσαμε τα γραφεία και όλοι γύρισαν στις τάξεις, κόψαμε τις εκπαιδευτικές άδειες, ξαποστείλαμε εκπαιδευτικούς σε άλλες περιφέρειες, βάλαμε καθηγητές που κάνουν και σε Λύκειο να κάνουν μάθημα και σε πρωτάκια, φορτώσαμε υπερωρίες στους μόνιμους …..και άλλα τέτοια ηρωικά κατορθώματα που συνθέτουν το διαμαντοπούλειο έπος του 2010. Κάποια στιγμή δόθηκε ο λόγος στον πρόεδρο της ΟΛΜΕ, ο οποίος πρέπει να αισθάνεται ευγνώμων για το ενάμισι λεπτό που τα τον άφησαν να μιλήσει, μη αφαιρουμένων των διακοπών από τους δημοσιογράφους, Μετά το ενάμισι λεπτό του προέδρου, η υπουργός τον διέκοψε λέγοντας: «ο κος πρόεδρος έθεσε πάρα πολλά και πρέπει να απαντήσω»!!!. Ακολούθησε μονόλογος της υπουργού και κατόπιν κλήθηκε ο πρόεδρος της ΔΟΕ, ο οποίος από τη δεκάλεπτη περίπου ραδιοφωνική συνδικαλιστική ευκαιρία που του δόθηκε, διέθεσε τα μισά περίπου λεπτά για να καταγγείλει τους κακούς καθηγητές, που κάνουν ιδιαίτερα και χαλάνε την παιδεία!!! Τέλος, δημοσιογράφοι, υπουργός και πρόεδρος της ΔΟΕ, παραλίγο να αναφωνήσουν «όλοι μαζί για το καινούριο ολοήμερο!», κι έτσι έκλεισε ακόμη μία επιτυχημένη παράσταση της υπουργού και των κομπάρσων της.

·                     Την ίδια μέρα, σε μεσημεριανή εκπομπή του flash, καλεσμένη η κα Χριστοφιλοπούλου. Εκεί η δημοσιογράφος ρωτάει και ξαναρωτάει την υφυπουργό τι γίνεται με τις αναρρωτικές άδειες των εκπαιδευτικών. Και φυσικά η απάντηση είναι ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα και θα γίνουν τα πράγματα πιο αυστηρά ώστε να μην παρανομούν οι γιατροί και λουφάρουν τους εκπαιδευτικούς….

Σίγουρα θα μπορούσε ο καθένας να αφηγηθεί και άλλους τέτοιους εμετικούς διαλόγους, οι οποίοι έλαβαν χώρα σε σοβαρές υποτίθεται εκπομπές και με μεγάλη ακροαματικότητα ή τηλεθέαση. Πέρα από την πίκρα και την αγανάκτηση που νιώθουμε,  μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε, πως τα όργανα ενάντια στο δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του δεν παίζουν ασυντόνιστα αλλά πολύ καλά οργανωμένα, με διευθυντή ορχήστρας την εξοχότητά της, πρώτα βιολιά τους δημοσιογράφους και …κάποιους άλλους,  προς τέρψιν του κοινού, από το οποίο ματαίως ζητάμε τη συμπαράστασή του, αφού πλέον η μόνη του ευχαρίστηση είναι η θέα του εξευτελίσματος άλλων κλάδων, μέχρι να ρθει και η δική του σειρά..  

alfavita

74
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Σπάστε, βρίστε ....
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 01:04:37 μμ »
Επανεξέταση του μέτρου της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών για πρόκληση φθοράς σε αυτοκίνητο εκπαιδευτικού ,μαγνητοσκόπηση μέσω κινητού, σκουλαρίκι, απρεπών εκφράσεων προς καθηγητές

Ρεπορτάζ:esos.gr

Να επανεξεταστεί  το μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών για  σειρά παραπτωμάτων ζητά ο Συνήγορος του Πολίτη με επιστολή στον Ειδικό Γραμματέα του υπ. Παιδείας Μ. Κοντογιάννη.Ειδικότερα η επιστολή του Συνήγορου, έχει ως εξής:

 

Αξιότιμε Κύριε Ειδικέ Γραμματέα,

Ο Συνήγορος του Πολίτη έχει ερευνήσει σειρά υποθέσεων με θέμα την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως παιδαγωγικό μέτρο για τον έλεγχο της συμπεριφοράς τους στο χώρο του σχολείου. Με αφορμή τις υποθέσεις αυτές, τις απαντήσεις εκ μέρους της διοίκησης και τις επικοινωνίες που έχει πραγματοποιήσει με εκπαιδευτικούς και μαθητές, προβαίνει στη σύνταξη του παρόντος, προκειμένου να αναδειχθεί ο προβληματισμός σχετικά με τη διαδικασία λήψης των σχετικών αποφάσεων, την αιτιολογία και την υλοποίηση του μέτρου αυτού.

Τα ζητήματα που ανέκυψαν αφορούν ιδίως τη διαδικασία λήψης της απόφασης για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και την προσφυγή στο εν λόγω μέτρο, χωρίς να έχουν προηγουμένως εξαντληθεί άλλα παιδαγωγικά μέτρα για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς των μαθητών και την συμμόρφωσή τους.

Οι συμπεριφορές εξάλλου, εξαιτίας των οποίων επιβλήθηκε η ποινή της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητές, στις περιπτώσεις που απασχόλησαν το Συνήγορο του Πολίτη, σχετίζονται ιδίως με την εμφάνιση (λ.χ. σκουλαρίκι), τη χρήση απρεπών εκφράσεων προς καθηγητές (στο πλαίσιο φραστικής αντιδικίας ή αστεϊσμού), μαγνητοσκόπηση μέσω κινητού με ή χωρίς ανάρτηση στο διαδίκτυο, παράνομη πράξη που έλαβε χώρα εκτός του σχολείου (λ.χ. πρόκληση φθοράς σε αυτοκίνητο εκπαιδευτικού) ή άλλες ενέργειες που κρίθηκαν απρεπείς (λ.χ. αποχώρηση μαθητή από συγκέντρωση του σχολείου σε ένδειξη διαμαρτυρίας, λόγω απαξιωτικής συμπεριφοράς εκπαιδευτικού, κάπνισμα στον χώρο του σχολείου).



ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΠΑΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ; ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ''ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ'' ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΠ......ΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!

75
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΠΑΔ
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2010, 11:23:36 πμ »
Εκτός παροχών βασικές εξετάσεις

Από την τσέπη τους καλούνται πλέον να πληρώσουν οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου πολλές βασικές ιατρικές εξετάσεις, λόγω των περικοπών που επιφέρει διάταξη του πρόσφατου νόμου του υπουργείου Οικονομικών για την εποπτεία της ιδιωτικής ασφάλισης. Η διάταξη ορίζει ότι εφ’ εξής δεν εκκαθαρίζονται δαπάνες του ΟΠΑΔ «που αφορούν σε ιατρικές πράξεις και παρακλινικές εξετάσεις εάν δεν έχουν κοστολογηθεί με Προεδρικό Διάταγμα», αφήνοντας εκτός παροχών πληθώρα εξετάσεων, όπως π. χ. θυρεοειδούς, λιπιδίων στο αίμα, καρκινικών δεικτών, απεικονιστικών εξετάσεων όπως σπινθηρογραφήματα, καθώς και ενδοσκοπικών εξετάσεων.

Το τελευταίο χρονικά Προεδρικό Διάταγμα για την κοστολόγηση ιατρικών εξετάσεων δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ το 1991, ενώ οι εξετάσεις που «κόβονται» εκκαθαρίζονταν έως πρόσφατα με βάση τις κοστολογήσεις που διενεργήθηκαν με αποφάσεις του υπουργού Υγείας ύστερα από γνωμοδότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας.

Οι επιπτώσεις της εφαρμογής του νόμου είναι άμεσες για τους ασφαλισμένους του Δημοσίου, που πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι για τις εξετάσεις αυτές και μάλιστα σε μία περίοδο μεγάλων περικοπών στο εισόδημά τους. Η διοίκηση του ΟΠΑΔ έχει ζητήσει από το υπουργείο Υγείας την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος με συμπληρωματικό κατάλογο των εξετάσεων που «κόβονται» από το νόμο –μάλιστα, έχει υποβάλει και σχετική εισήγηση– προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει το συντομότερο δυνατόν.

Αντιδράσεις

Εντονη είναι η αντίδραση των Ιατρικών Συλλόγων Αθηνών και Πειραιά για τις περικοπές δαπανών στους ασφαλισμένους. Ο ΙΣΑ σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για περικοπές χωρίς επιστημονική βάση και τεκμηρίωση, με στόχο τη μείωση των εξόδων των μεγάλων ασφαλιστικών ταμείων κατά 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ έως το τέλος του έτους» και αναφέρει ότι η περικοπή δαπανών υγείας που αφορά σημαντικές προληπτικές ιατρικές εξετάσεις «παραβιάζει κατάφωρα το θεμελιώδες κοινωνικό δικαίωμα για προστασία της υγείας».

«Σε κίνδυνο η υγεία»

«Περίθαλψη υπό όρους και περιορισμούς δεν μπορεί να παρέχεται από την Ιατρική Κοινότητα το 2010», αναφέρει ο Ιατρικός Σύλλογος Πειραιά, που τονίζει ότι «δεν μπορεί να περικόπτονται εξετάσεις και να τίθενται σε κίνδυνο τόσο η υγεία των ασφαλισμένων πολιτών, όσο και το έργο του γιατρού για κανένα γραφειοκρατικό αίτιο».

ΤΟΣΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ... ??? ???

76
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / IKA και εγκυμοσύνη
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2010, 11:19:02 πμ »
συνάδελφος πρώην εργαζόμενη σε φροντιστήριο έχει να εργαστεί 2 χρόνια και καλύπτεται ασφαλιστικά απο τον σύζυγο της με βιβλιάριο ΙΚΑ...ξέρει κάποιος αν δικαιούται κάποια χρήματα μετά την εγκυμοσύνη π.χ επίδομα τοκετού κτλ ; ή τέλος πάντων τι καλύπτει το ΙΚΑ  σε αυτή την περίπτωση;

77
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / ΕΛΕΟΣ!!
« στις: Αύγουστος 28, 2010, 02:06:22 μμ »
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ 8 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ

http://www.imerisia.gr/showpic.asp?pic=http%3A%2F%2Fmedia%2Efeed%2Egr%2Ffilesystem%2Fimages%2F20100828%2Flow%2Fassets%5FLARGE%5Ft%5F942%5F24964788%2EJPG

Οποιος βρει την συνεντευξη ολοκληρη ας την ανεβασει..πρεπει να εχει πλακα....

78
νομίζω ότι το παραπάκατω άρθρο μόνο αγανάκτηση και οργή προκαλεί την ώρα που η παιδεία στενάζει υπό το βάρος χιλιάδων κενών....

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

''Μπορεί να υπάρχει πάγωμα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα, αλλά πάντα υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι αισθάνονται πιο τυχεροί.
Είναι στον αριθμό 317 και τα τελευταία 3,5 χρόνια βρήκαν μια θεσούλα στο δημόσιο όχι γιατί είχαν μπάρμπα στην κορώνη, αλλά γιατί είχαν στα χέρια τους ένα "διαβατήριο" το οποίο όπως φαίνεται ανοίγει πόρτες - αξίζεις δεν αξίζεις - και λέγεται αθλητισμός. Οποιος αθλητισμός γι αν είναι αυτός!

Οπως αποκαλύπτει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, πρόκειτα για μπαράζ διορισμών αθλητών και αθλητριών σε φορείς του δημοσίου με την ταμπέλα: "Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός". Προσοχή! Σε όλους αυτούς δεν περιλαμβάνονται οι Ολυμπιονίκες!

Το 2007 κατέλαβαν θέσεις δημοσίου, 87 αθλητές με "διακρίσεις", το 2008 ήταν 77, το 2009 107 και το 2010 την χρονιά ΔΝΤ έχουμε ήδη 46 διορισμούς!!!!

Οι περισσότερες τοποθετήσεις έγιναν σε δήμους και μόνο κατά το διάστημα 5-9 Αυγούστου 2010 δημοσιεύτηκαν 15 διορισμοί!

Ο νόμος λέει οτι μπορεί κανείς να μπει στο Δημόσιο όποιος μέχρι και τον Οκτώβριο του 2008 που άλλαξε ο νόμος, κατέκτησε την 1η έως την 8η θέση σε θερινούς ή χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες, ή από την 1η έως την 6η θέση σε Παγκόσμια πρωταθλήματα ανδρών, γυναικών, εφήβων ή νεανίδων.

Στο δημόσιο οδηγεί και η κατάκτηση της 1ης έως 6ης θέσης σε αντίστοιχα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Παραδείγματα:

1) Τοποθέτηση της κυρίας Ελισάβετ Χατζηαθανασίου σε κενή οργανική θέση του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων του Δ. Αμπελοκήπων Ν. Θεσσαλονίκης, γιατί κατέκτησε την 5η θέση στους Παγκόσμιους Σχολικούς Αγώνες Ενόργανης Γυμναστικής το 1998.


2) Η Κα Κατερίνα Φράγκου διορίστηκε σε κενή οργανική θέση ΠΕΙ Διοικητικού του Δήμου Αθηναίων γιατί το 1991 ήρθε δεύτερη στους Παγκόσμιους Σχολικούς Αγώνες μπάσκετ.

Κάποιοι άλλοι διορίστηκαν στο δημόσιο γιατί πήραν την 8η θέση στους Παγκόσμιους Σχολικούς Αγώνες Χειροσφαίρισης, ή γιατί είχαν έρθει δεύτεροι στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νεανίδων στο άθλημα της σκοποβολής!!!!


Σελίδες: 1 ... 456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159791
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 480

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.