Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - steven_seagal

Σελίδες: 12345 ... 70
29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2017, 10:40:25 μμ »
δεν δίνει πληρη απάντηση..παραπέμπει για τον simul στο Α' τεύχος του σχολικου σελ.94 παράγραφος 3 και για τον cum στο Β' τεύχος σελ.31 παράγραφος 6...

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2017, 03:54:49 μμ »
Μα αυτό ακριβώς διδάσκουμε στις αναλύσεις μετοχών όλη τη χρονιά..ότι απαιτείται ο υπερσυντέλικος και όχι ο παρακείμενος σε αυτές τις περιπτώσεις...

31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2017, 12:14:58 μμ »
με ποια λογική η ΚΕΕ στις απαντησεις δίνει δύο σωστές απαντήσεις στην ανάλυση της μετοχής natus ; και qui natus erat και qui natus est ..και έτσι και γιουβέτσι;

32
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:05:53 πμ »
Η μοριοδότηση στην τελευταία παρατήρηση (Γ2γ) μου φαίνεται περίεργη: η καταγραφή των δευτερευουσών προτάσεων "πιάνει" 2 μονάδες, τη στιγμή που οι προτάσεις είναι τρεις. Μου διαφεύγει κάτι;

ζηταει τις επιρρηματικές ..η βουλητική δεν μπαίνει

33
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:50:55 πμ »
Νομίζω ότι για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή ,το 100 είναι πιο εύκολο απο κάθε άλλη χρονιά..

35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2017, 12:49:55 μμ »
TO θέμα έκθεσης στις εξετάσεις της Ισπανίας! :D

http://www.newsit.gr/kosmos/Ekthesi-To-thema-poy-afise-afonoys-toys-ypopsifioys/730961

36
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2017, 12:30:44 μμ »
προς το παρόν μια μικρή "σφαγή" γίνεται μεταξύ συναδέλφων στις προτεινόμενες απαντήσεις των φροντιστηριων στο διαδίκτυο...το τι γράφεται για το ασύνδετο σχήμα για το "βέβαια" και το "εαν" δεν λέγεται...

37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2017, 10:40:49 πμ »
θέλει ιδιαίτερη προσοχή η διατύπωση του θέματος ..ποιά είναι τα πιο σημαντικά σύχρονα προβλήματα ; πολύ υποκειμενικό...

38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 22, 2017, 12:34:46 μμ »
όχι μονο ετυμολογία

39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 19, 2017, 01:40:16 μμ »

Πού υπάρχουν στο studyforexams  τα ετυμολογικά; Γιατί δεν τα βρίσκω; Σε ποια ενότητα πρέπει να ανατρέξω;

ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 5

Να γράψετε δίπλα σε κάθε ελληνική λέξη της στήλης Α τον αριθμό της λατινικής λέξης της στήλης Β με την οποία σχετίζεται ετυμολογικά. Δυο λέξεις της στήλης Α περισσεύουν

Α                            Β
επικός              1 animus
τόπος             2 templum
σαμπάνια             3 septendecim
μαέστρος            4 Campania
άνεμος              5 magister
επτά                       6 epicus
φόβος   
τέμπλο   

ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 6

Να γράψετε δίπλα σε κάθε ελληνική λέξη της στήλης Α τον αριθμό της λατινικής λέξης της στήλης Β με την οποία σχετίζεται ετυμολογικά. Δυο λέξεις της στήλης Α περισσεύουν

Α   Β
μπουνάτσα          1 animus
φονταμενταλιστής   2 magistratus
μαγεία                   3 bonus
μαέστρος              4 fundamentum
άνεμος                    5 servo
νόμος                    6 sine
άνευ   
ὁρῶ

40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 03, 2017, 12:05:19 πμ »
Συνάδελφε ασφαλώς έχω υπόψη το εν λόγω ΦΕΚ. Αναφερόμουν, όμως, σαφώς στην εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών 2017 στην οποία ουδεμία αναφορά σε ετυμολογικές ασκήσεις δε γίνεται. Οπότε προς τι ο πανικός;;;

στην εξεταστέα ύλη -αν δεν κάνω λάθος -αναφέρει μόνο τα κείμενα που ειναι προς εξέταση και την θεωρία γραμματικής και συντακτικού..αναφέρει καπου το είδος των ασκήσεων που μπαινουν ; κάτω από το κάθε κείμενο στο σχολικο βιβλιο δεν έχει ετυμολογικά σχόλια ;το ΦΕΚ δεν "απαιτει" απο τους διδασκοντες την ύλη να διδάσκουν και ετυμολογία ; γιατί αποκλείουμε λοιπον την ετυμολογική ασκήση σε συνδυασμό -επαναλαμβάνω- με τις ασκήσεις τετοιου τύπου που "ανεβαίνουν" συνεχώς στο study4exams τον τελευταίο καιρό;

41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 31, 2017, 10:33:50 μμ »
Δε νομίζω να υπάρξει τέτοιος αιφνιδιασμός... Το ότι το study4exams προσθέτει τέτοιες ασκήσεις θεωρώ πως δείχνει απλώς την πρόθεσή τους να βάλλουν στο μέλλον και ετυμολογικές ασκήσεις. Στην εξεταστέα ύλη δεν αναφέρει κάτι για ετυμολογικές...


στο ΦΕΚ του προγράμματος σπουδών του μαθήματος αναφέρει ότι πρέπει να διδαχθούν τα εξής:

Τα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα που διδάσκονται είναι τα εξής:

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ: α) τα γένη των ονομάτων, β) κλίση ουσιαστικών συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτεροτήτων (ετερογενή, ετερόκλιτα, αφθονούντα,ελλειπτικά), γ) η κλίση των επιθέτων και τα ανώμαλα επίθετα, δ) η κλίση των μετοχών, ε) η κλίση των αριθμητικών,στ) ο σχηματισμός των παραθετικών των επιθέτων, ιδιαίτερος σχηματισμός, ανώμαλα παραθετικά, ελλειπτικά  παραθετικά, περιφραστικά παραθετικά, ζ) επιρρήματα, σχηματισμός παραθετικών επιρρημάτων και ανώμαλα
παραθετικά επιρρημάτων, η) κλίση αντωνυμιών, θ) αντωνυμικά επιρρήματα, αριθμητικά, ι) κλίση ρημάτων όλων
των συζυγιών, αποθετικά ρήματα, ημιαποθετικά ρήματα, ανώμαλα ρήματα, περιφραστική συζυγία, ρήματα σε io,
ελλειπτικά ρήματα, απρόσωπα ρήματα, ια) προθέσεις ιβ) σύνδεσμοι.
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ: α) όροι της πρότασης και η συμφωνία τους, β) η συντακτική χρήση των πτώσεων ουσιαστικών,
επιθέτων, αντωνυμιών, αντωνυμικών επιθέτων, γ) οι ονοματικοί τύποι του ρήματος (απαρέμφατο, μετοχή, γερούνδιο
, γερουνδιακό− χωρίς τη γερουνδιακή έλξη), δ) οι ανεξάρτητες προτάσεις και οι ευθείες ερωτήσεις (χρόνοι και
εγκλίσεις), ε) οι εξαρτημένες προτάσεις (εισαγωγή, χρόνοι και εγκλίσεις, η ακολουθία των χρόνων, συντακτική
θέση− εκτός των ενδοιαστικών προτάσεων). Σ’ αυτό το πλαίσιο, δίνεται έμφαση σε συντακτικές δομές που ακο−
λουθούν διαφορετικούς κανόνες σε σχέση με τα αρχαία ελληνικά κείμενα ή απαιτούν περισσότερη άσκηση για
την εμπέδωση (όπως αυτοπάθεια− αλληλοπάθεια, το φαινόμενο του λατινισμού και της άρσης του, η αφαιρετική
απόλυτη μετοχή και η ανάπτυξή της σε πρόταση και το αντίστροφο, ο β όρος σύγκρισης και η απόλυτη σύγκρι−
ση, η μετατροπή της ενεργητικής σύνταξης σε παθητική και το αντίστροφο, ιδιομορφία ως προς την ακολουθία
των χρόνων, δοτική του σκοπού κλπ).
ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ: επισήμανση πρωτότυπων, παράγωγων και σύνθετων λέξεων στα διδασκόμενα κείμενα...

42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 31, 2017, 10:01:07 πμ »
Τι πιθανοτητα υπαρχει, θεωρειτε, να πεσει τονισμός ή ετυμολογια ή μεταφραση απο ελληνικα στα λατινικα;;;

Εγώ το θεωρώ πολύ πιθανόν την ετυμολογική και την μετάφραση..στο study4exams προστίθενται συνεχώς ασκήσεις τετοιου τύπου σε όλα τα κείμενα...μπείτε να δείτε δείγματα...

Σελίδες: 12345 ... 70

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 261
Σύνολο: 262

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.