Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TEO FYSIKOS

Σελίδες: 1234 ... 16
15
Γενικό Λύκειο / Απ: Ενδοσχολικές εξετάσεις
« στις: Μάιος 14, 2014, 12:24:06 μμ »
Οταν στην εγκυκλιο αναφερετε σε επαναληπτικες εξετασεις εννοει αυτες που γινονταν τον Σεπτεμβριο για οσους εμειναν; Δηλαδη φετος θα γινουν αμεσως μετα τις κανονικες ;

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 28, 2014, 12:19:24 μμ »
Σαφώς και την ξέρω την απάντηση γιατί είναι απλή λογική. Αν κατάλαβα καλά αυτό που λες είναι ότι όλο αυτό με την αξιολόγηση γίνεται για να ιδιωτηκοποιηθει η εκπαίδευση; Μα εξαθλιωνοντας όλη την κοινωνια ποιος θα εχει χρηματα για ιδιωτική εκπαιδευση. Εχω φροντιστηριο και βλεπω πως πανε τα πραγματα. Εκτος και αν εννοεις να μην υπαρχει καθολου εκπαιδευση.

17
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 28, 2014, 11:57:17 πμ »
Νέοι εκπαιδευτικοί (με ένα δύο μεταπτυχιακά και διδακτορικό) που απ' το Πανεπιστήμιο θα βρεθούν σε σχολική αίθουσα και δίχως μεγάλη διδακτική εμπειρία σε ύλη εξετάσεων ή σε προβλήματα τάξης θα μπορέσουν να σταθούν σε κατευθύνσεις σχολείων "ελιτ" ή σε τάξεις με μαθητές των ΕΠ.ΑΛ.? ... Όταν οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αλλάζουν προσωπικό σαν πουκάμισα είναι ένα βήμα πριν το λουκέτο... Αν το ίδιο επιθυμούν και για τα σχολεία ε τότε τι να πω... Δεν θα λυπηθώ καθόλου... Αν τα σχολεία αρχίζουν να αλλάζουν κάθε χρόνο εκ βάθρου τα προσωπικό τους τότε μόνον σχολεία δεν θα είναι... Παιδότοποι ίσως... Σε ένα τέτοιο σχολείο δεν θα ήθελα να εργάζομαι... Μην με ρωτήσετε τι δουλειά θα βρω να κάνω? Θα την βρω την άκρη... Απλά... Αν τέτοιο σχολείο επιθυμεί ο Έλληνας για τα παιδιά του με γεια του με χαρά του... Προσωπικά δεν θα πάρω...
Εγώ δεν είμαι στο δημόσιο και όπως πάνε τα πράγματα δεν υπάρχει περίπτωση να μπω. Η απορία μου όμως είναι μια σαφώς και τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά δεν δίνουν την εμπειρία για να αντιμετωπισεις μια δύσκολη τάξη άλλα όλοι αυτοί που την προβάλουν σαν επιχείρημα ότι την έχουν πως την απέκτησαν δεν μπήκαν πρώτα στην τάξη και μετά ήρθε η εμπειρεια η αυτοί την είχαν από πριν. Αξιολόγηση πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει άλλα με τα σωστά κριτήρια. Δεν φτάνει μόνο η γνώση η μόνο η εμπειρία.

18
Όσο πιο πολύ εντρυφώ στην ιδέα και ψάχνομαι τόσο πιο ενδιαφέρουσα, καινοτόμα και σύμφωνη με το κλίμα της εποχής τη βρίσκω. Ίσως τελικά από την κρίση να μην επιβιώσουν μόνο οι "μεγαλοκαρχαρίες", τα μεγάλα φροντιστήρια, οι αλυσίδες και τα "ονόματα", αλλά κι αυτά τα ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ φροντιστήρια που θα προσφέρουν χαμηλά δίδακτρα, προσέγγιση του μαθητή και του γονέα όχι ως πελατών αλλά ως ανθρώπων, ποιοτική και όχι ποσοτική γνώση που αποκλίνει από το concept του να βγάλω την ύλη, να δώσω "καλούπια" λύσεων στα ζητούμενα, να προβλέψω τα θέματα... Σίγουρα η ανεύρεση συνεργατών με τα ίδια μυαλά είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, γι' αυτό αφήνω εδώ ανοικτή πρόσκληση γνωριμίας σε όσους ενδιαφέρονται.
Τώρα, για να λειτουργήσει: οι συνεργάτες - συνέταιροι πρέπει να είναι τόσοι και να προέρχονται από όλες τις ειδικότητες, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε μαθητή, της τάξης και της κατεύθυνσης που έχει επιλέξει. Χρειάζονται δηλαδή τρεις φιλόλογοι, μαθηματικός, φυσικός, βιολόγος, οικονομολόγος, χημικός, πλροφορικής, δέκα περίπου άτομα (όποιος έχει φροντιστήριο, ας μου πει αν λέω λίγους). Ο καθένας μπαίνει με το κεφάλαιο που θέλει και μπορεί να διαθέσει και η αποπληρωμή του γίνεται από το πλεόνασμα σε ποσοστό ανάλογο του αρχικού. Το ωρομίσθιο είναι το ίδιο για όλους και καθορίζεται κατόπιν συνελεύσεως στην οποία συμμετέχουν όλοι οι συνέταιροι, βάσει του ύψους των διδάκτρων και του αριθμού των εγγεγραμμένων μαθητών συνυπολογισθέντων των εξόδων της επιχείρησης. Η συνέλευση καθορίζει και την αύξηση ή τη μείωση του ωρομισθίου αναλόγως των δεδομένων. Και η ασφάλιση κομπλέ για όλους. Ασφαλώς, ο καθένας αμείβεται ανάλογα με τις ώρες που δουλεύει και αποπέμπεται αν δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και θίγει τα κοινά συμφέροντα. Σε περίπτωση ζημιών πρέπει να έχει προβλεφθεί να υπάρχει απόθεμα. Σε περίπτωση κερδών κάνουμε τούμπες, φτιάχνουμε κι άλλο φροντιστήριο ή τα δίνουμε για την προστασία των κορμοράνων. Ή της κουκουβάγιας (πιο κοντά στο αντικείμενο...). Εμείς ένα μεροκάματο θέλουμε, ρε παιδιά.
Ευχαριστώ τα κορίτσια για τις απαντήσεις τους.
Αυτό που περιγράφεις είναι αυτό που έχω κάνει με τον συνεταίρο φιλόλογο που έχω και είναι Ο.Ε πως μπορεί αυτό να χαρακτηριστει συνεταιρισμος και να γλιτώσεις την ασφάλιση στον ΟΑΕΕ. Θα με ενδιέφερε να μάθω. Όσο για το χαμηλά δίδακτρα που λες θα πρέπει να μείνει και κάτι για εσάς και για τα έξοδα όποτε η θα είναι περίπου ίδια με αυτά που υπάρχουν στην αγορά η θα πρέπει να αυξήσεις των αριθμό των μαθητών σε ένα τμήμα 10 -12 και πάνω

19
Εξετάσεις / Απ: προγραμμα πανελληνιων
« στις: Μάρτιος 18, 2014, 09:00:19 μμ »
Για την ακρίβεια 26 Φεβρουαρίου 2013.
Σωστα αρα καλα θυμαμαι δεν γερασα ακομη.

20
Ποια είναι τα δικά σου κριτήρια συνάδελφε για να προσλάβεις έναν εκπαιδευτικό ? Τι χαρακτηριστικά θα ήθελες να δεις?
Για να πω την αλήθεια μέχρι τώρα μαθηματικούς χρειάστηκε να προσλάβω μια και εγώ είμαι φυσικός και ο συνεταιρος φιλόλογος. Είμαι λίγο τύπος  της πρώτης εντύπωσης και του τι βγάζω από την κουβέντα με τον άλλον. Πιστεύω ότι τις γνώσεις που χρειάζεται για να κάνει κάποιος μάθημα στο λύκειο ή στο γυμνάσιο τις έχουμε όλοι. Βασικό ρόλο βέβαια παίζει και πως θα ταιριάξει ο καθηγητής με τους μαθητές . Μέχρι στιγμής στις τρεις επιλογές που έκανα βγήκαν καλές ως προς το μάθημα η μία μου είχε σπάσει λίγο τα νεύρα συγκρίνοντας πως λειτουργούσαμε σε οργανωτικά θέματα με τον προηγούμενο εργοδότη και σταμάτησα την συνεργασία την νέα χρονιά.
 

21
Αυτό ακριβώς είναι για μένα το λάθος που κάνουν οι φροντιστηριούχοι Μάρκο. Ότι το μόνο που κοιτούν είναι η εμπειρία. Και μετα απορούν γιατί πατώνουν στις εξετάσεις.. Φυσιολογικά πατώνουν.. Τσπ, οκαθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια. Δεν διαφωνώ ότι    η εμπειρία είναι σημαντική αλλά είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ. Για μένα κάποιος που είναι νέος , με όρεξη ,κάνει μεταπτυχιακό, δείχνει ότι του αρέσει να μαθαίνει νέα πράγματα , αν μη τι άλλο αυτός ο άνθρωπος θα είναι πάντα "ανήσυχος" και θα ψάχνεται και  θα μαθαίνει συνέχεια. Και σίγουρα ένας εκπαιδευτικός που δεν είναι "¨αει διδασκόμενος" (όσα χρόναι εμπειρίας και να κουβαλάει οι καιροι αλλάζουν και οι επιστήμες εξελίσσονται) δεν λέγεται εκπαιδευτικός.
Εγω σαων ιδιοκτητης φροντιστηριου δεν κοιταζω τοσο την εμπειρια αλλα αυτον που εχω απεναντι. Καλη η εμπειρια αλλα το θεμα ειναι πως πιστευεις εσυ οτι μπορει να δεσει καποιος με τους μαθητες. Συμφωνω μαζι σου στο ορεξη για δουλεια και ψαξιμο. Εγω εχω φτασει στο σημειο να λυνω την ιδια ασκηση σε καθε τμημα με διαφορετικο τροπο.   

22
Εξετάσεις / προγραμμα πανελληνιων
« στις: Μάρτιος 18, 2014, 12:26:47 μμ »
Αργησε φετος να βγει το προγραμμα των πανελληνιων η ιδεα μου ειναι. Αν δεν κανω λαθος περυσι ειχε βγει τελος Φεβρουαριου.

23
η τραπεζα θεματων θα ανοιξει μια βδομαδα πριν την εναρξη των εξετασεων αυτο ειχα διαβασει καπου. Το δικο μου ερωτημα ειναι γιατι ειμαι και λιγο καχυποπτος πως ειναι σιγουροι στο υποργειο οτι ο καθηγητης θα βαλει τα τυχαια θεματα που θα του δωθουν και οχι καποια αλλα.

24
Εργασιακά / Απ: Επιμήκυνση του σχολικού έτους!
« στις: Ιανουάριος 27, 2014, 12:18:34 μμ »
Εγω έχω φροντιστήριο και θα με συνέφερε να επιμηκυνθεί το σχολικό έτος μιας και θα ήταν κέρδος για έμενα καθως δεκαπεντε μερες ειναι μισος μηνας παραπανω χρεωση. Αλλα το θεμα δεν ειναι ποσες μερες μαθημα κανουν ημερολογιακα αλλα ποτε ερχονται ολοι οι αναπλρωτες καθηγητες και δασκαλοι. Επισης τι μαθηματα κανουν τις ωρες που ειναι στο σχολειο. Ο γιος μου ειναι δευτερα δημοτικου και φετος ημασταν απο τους "τυχερους" το σχολειο να ειναι ενα απο αυτα πουλειτουργουν με το νεο δοκιμαστικο προγραμμα και τελειωνουν στις 2:15. Ξερετε τι μαθηματα κανουν για να γεμισουν οι ωρες 4 ωρες την βδομαδα ευελικτη ζωνη 4 γυμναστικη 2 εικαστικα 1 θεατρικη και 2 μουσικη 2 αγγλικα 1 πληροφορικη.   

25
Λογικο ειναι αν ο μικρος πηγε και ειπε εγω τα εγραψα ολα σωστα αλλα δεν ξερω γιατι μου εβαλε αυτο τον βαθμο. Για τους περισσοτερους μαθητες παντα οι αλλο φταινε. Την προηγουμενη βδομαδα βαζω εκτακτο μαθημα σε καποιους γιατι εγραφαν διαγωνισμα και ερχεται ολου φουρια ο ενας αφου καθυστερησε μια ωρα και μου λεει οτι φταιω εγω γιατι οτυ ειπα λαθος ωρα δεν σκεφτηκε καν οτι τον ενημερωσα με μηνυμα στο fb και αρα υπαρχουν αποδειξεις και οταν του τις εδειξα και ειδε οτι το λαθος ηταν δικο του δεν μπηκε στο κοπο να ζητηση ουτε ενα συγνωμη
         

26
Εξετάσεις / Απ: Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Ιανουάριος 07, 2014, 10:18:00 μμ »
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα, στη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλο ανακοινώθηκε ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις θα αρχίσουν την Τρίτη 27/5, μετά τις εκλογές.


alfavita.gr

27
Εξετάσεις / Απ: Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 11:15:56 πμ »
Ο πρώτος γύρος των δημοτικών είναι 18 Μαΐου αν θέλουν να είναι τελειωμένες οι πανελλήνιες πρέπει να ξεκινήσουν 2 που και μένα μου φαίνεται πολύ νωρίς .

28
Εξετάσεις / Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Δεκέμβριος 30, 2013, 04:45:16 μμ »
Γνωρίζει κάποιος αν αυτό που ακούγεται ότι οι πανελλήνιες πρέπει να τελειώσουν πριν τις δημοτικές εκλογές αν αληθεύει . 

Σελίδες: 1234 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159600
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 449
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.