Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TEO FYSIKOS

Σελίδες: 12345 ... 16
29
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Δεκέμβριος 11, 2013, 09:31:00 πμ »
Εννοείς το συγκεκριμένο;
Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει ανανεωθεί από το 2006-το θεωρώ μειονέκτημα.
Παρόλα αυτά είναι πολύ δυνατό βιβλίο ακόμη και τώρα,διαχωρίζει τα θέματα ως 1ο.2ο,3ο,4ο,όπως και στις Πανελλαδικές.
Περιλαμβάνει και διαγωνίσματα.
Θα σου πρότεινα και μερικά blog... :)
Καλο επισεις και με αρκετα δυσκολες ασκησεις και ασκησεις που χρειαζονται προσοχη σε λεπτομεριες ειναι των Παναγιωτακοπουλου - Μαθιουδακη σε δυο τομους εκδοσεις Σαββαλα
http://www.greekbooks.gr/books/ekpedeftika-ellinika-and-xenoglossa/sholika-vivlia-ke-voithimata/likio/fisiki-g-likiu-thetikis-katefthinsis-tefhos-a.product

30
Η άδεια διδασκαλίας εκδίδεται άπαξ και εφ όρου ζωής. Η άδεια ιδρύσεως φροντιστηρίου και η άδεια λειτουργίας φροντιστηρίου ανανεώνονται κάθε χρόνο!
 ( Εδώ δεν καταλαβαίνω γιατί η άδεια ιδρύσεως πρέπει να ανανεώνεται κάθε χρόνο! Έντάξει η λειτουργίας, το θεωρώ λογικό. Αφού έχεις ιδρύσει το φρον/ριο, ανανεώνεις κάθε χρόνο την άδεια λειτουργίας, αλλά γιατί και την ιδρύσεως; Το θεωρώ "βαριάς μορφής" γραφειοκρατία   ;D)
Η αδεια ιδρυσης σε ενα ονομα βγαινει μια φορα και ειναι οπως ακριβως και η αδεια διδασκαλιας. Η αδεια λειτουργιας ανανεωνονταν καθε χρονο. Με τον καινουργιο νομο η τωρινη ανανεωσης της αδειας λειτουργειας θα ισχυει για δυο χρονια .

31
σε σενα τα 10 +2,.5 τους φαινονται πολλα στους διορισμενους τα 20 και 25 ειναι μια χαρα. Αλλα εσυ εχεις αναγκη το 10ευρω ενω οι αλλοι δεν παρακαλανε.

32
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεία Α' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 29, 2013, 11:44:14 πμ »
με μια ωρα την εβδομαδα ειναι σχετικα καλα. αλλες χρονιες ημουν πιο μπροστα απο το σχολειο φετος την κυνηγαω την καθηγητρια γιατι κανει παραδοση τρεχοντας και σαν να μην φτανει αυτο τους βαζει να διαβασουν και μονοι τους καποια στο σπιτι. Εχει φτασει να τελειωσει τους δεσμους την προηγουμενη βδομαδα

 

33
Η συζήτηση περί νόμιμου και παράνομου δεν είναι τόσο απλή. Εξάλλου, οι νόμοι (πρέπει να) αλλάζουν όταν δεν είναι προς όφελος της κοινωνίας, ενώ όταν το κράτος παρανομεί και σε οδηγεί σε τέτοια "παρανομία" για να επιβιώσεις, ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο;


δεν ειμαι αντιθετος με αυτα που λες. Αλλα αλλο το αν οι νομοι ειναι σωστοι και αλλο αν πρεπει να τηρουνται. Αν εγω  πληρωνω τους με ενα αλφα ποσο και τους βαζω να υπογραφουν αλλο επικαλουμενος οτι το κρατος με ωθει σε αυτο  ειμαι νομιμος η οχι.

34
Το παράδειγμά μου με το φροντιστήριο ήταν φανταστικό, αν και εντελώς πραγματικό τελικά.. Το νόημά του ήταν διττό, και αφήνω λίγο χρόνο ακόμα να το σκεφτεί κανείς. Τα περί ελεύθερης αγοράς ας μη σχολιάσω καλύτερα, γιατί δεν υπάρχει αυτή η έννοοια στην πραγματικότητα (θα το αναλύσουμε σε άλλο θέμα, ή σε άλλο φόρουμ).
Όλα τα άλλα περί παρανομίας και ηθικής τα βλέπω και γελάω. Κανείς σας δεν θα είχε καταγγείλει κανέναν, για όλα αυτά που περιγράφετε, για λόγους ηθικής, αλλά για την τσέπη σας και μόνο. Δε λέω, είναι ισχυρό κίνητρο, αλλά μην κοροϊδευόμαστε κιόλας  8)

Πηγαίντε σε έναν άνεργο ή έναν διορισμένο με παιδιά και δάνεια, να του πείτε ευθέως ότι είναι παράνομος και ανήθικος αν κάνει μερικά ιδιαίτερα "παράνομα". Αν δεν σας φτύσει, θα είναι παράδειγμα αυτοσυγκράτησης. Ο καθένας κοιτάζει να επιβιώσει καθημερινά, και όσο δεν πουλάει όπλα, ναρκωτικά ή δεν ασχολείται με πορνεία/μαστροπεία κλπ, αλλά κάνει κάτι αξιοπρεπές, καλά κάνει.

Υ.Γ. Μην κάνετε τον κόπο να μου βάζετε ταμπέλες περί παρανομίας, δεν ανήκω σε καμία κατηγορία έτσι κι αλλιώς. Απλά με εξοργίζει η υποκρισία του ανθρώπου και αυτό είναι κίνητρο για να στηλιτεύω τέτοιες συμπεριφορές.
Σαφως και δεν μιλαμε μονο για λογους ηθικης αλλα κυριως για λογους επιβιωσης γιατι και εγω εχω κανει ιδιαιτερα  μαυρα. Και τωρα σαν ιδιοκτητης φροντιστηριου  σαφως κοιταζω την οικονομικη μου επιβιωση. Γιατι εγω και οσοι αδιοριστοι υπαρχουν στην περιοχη ξεκιναμε απο το μηδεν ενω οι διορισμενοι απο ενα στανταρ εισοδημα που καλα κανουν και το παιρνουν γιατι καναν την επιλογη να μπουνε στο δημοσιο και εγω να μεινω στον ιδιωτικο τομεα . Αλλα οταν κανεμε ο καθενας τις επιλογες που καναμε ξεραμε και τι ειναι νομιμο και τι παρανομο . Αν δεν μας αρεσουν τις αλλαζουμε δεν παρανομουμε. 

35
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:53:05 πμ »
Η ενσταση μου εμενα ειναι στο οτι δεν την αναλυουμε σε δυο αξονες αλλα η συνθεση των  κινησεων που κανει σε αυτους τους δυο αξονες μας δινουν την καμπυλογραμμη κινηση που ονομασαμε οριζοντια βολη.

36
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Β και Γ Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:33:48 πμ »
Ας μείνουμε στην δεύτερη εκδοχή που το σώμα ξεκινά ταλάντωση με την επίδραση σταθερής εξωτερικής δύναμης...

Για πιο λόγο να μην ισχύει;
Όχι λόγω πυκνωτή. Εδώ νομίζω έχουμε την διαφορά
Δεν είμαι σίγουρος για ποια περίπτωση αναφέρεσαι...νομίζω πάντα υπάρχει εξωτερική δύναμη είτε σταθερή είτε περιοδική.

το διαγραμμα του φορτιου στην ηλεκτρικη ταλαντωση ειναι ιδιο με του πλατους της μηχανικης δηλαδη δεν ξεκιναει απο το μηδεν. Οσο για το διαγραμμα της εντασης στο βιβλιο που εκανα στο πανεπιστημιο το ξεκιναει απο το μηδεν οποτε συμπερασμα δεν μπορω να βγαλω. Αυτο που σκεφτηκα σε πρωτη φαση να απαντησω οταν μου εκαναν  την απορια ειναι οτι στην μηχανικη ταλαντωση πρεπει να εχουμε πλατος διαφορο του μηδενος για να εχει νοημα η ταλαντωση ενω στην ηλεκτρικη πρεπει να εχουμε φορτιο στον πυκνωτη για να μηλαμε για ηλεκτρικη ταλαντωση .

37
Θετικά μαθήματα / Απ: ΦΥΣΙΚΗ Β Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
« στις: Οκτώβριος 29, 2013, 09:17:11 πμ »
Όσον αφορά τη βολή, τι θα πει 2 κινήσεις;! Προφανώς είναι μία η κίνηση. Αν αναλύεται σε 2 άξονες κίνησης για απλοποίηση της μελέτης, δεν σημαίνει ότι είναι 2 κινήσεις... Πιο απλά: ένα βλήμα εκτελεί βολή, και ξαφνικά το ένα τμήμα του κάνει μία κίνηση και το άλλο άλλη; Θέλει προσοχή στις έννοιες.

Για το διάγραμμα πλάτους, ποιο ακριβώς εννοείς; Πλάτους έντασης ηλ. ρεύματος και πλάτους ταλάντωσης γενικά; Μήπως επειδή στην περίπτωση ηλ. ρεύματος για μηδενική συχνότητα έχουμε μηδενική ένταση ρεύματος;
συμφωνω οτι η κινηση που βλεπουμε ειναι μια καμπυλογραμμη κινηση η οποια ομως προκυπτει απο την συνθεση δυο ανεξαρτητων μεταξυ τους κινησεων. Δηλαδη ευθυγραμμης ομαλης και ελευθερης πτωσης χωρις να παιζει ρολο με ποια σειρα θα τις κανει η αν θα τις κανει ταυτοχρονα. Οπως και να γινουν το σωμα θα βρεθει στο ιδιο σημειο.

38
Θετικά μαθήματα / Φυσική Β και Γ Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 28, 2013, 06:10:02 μμ »
Η οριζοντια  βολη ειναι μια κινηση η δυο γιατι η καθηγητρια του σχολειου την διδασκει ως μια και σε παρατηρηση των μαθητων οτι στο φροντιστηριο μας ειπαν οτι ειναι δυο απαντησε " να πειτε στο καθηγητης σας διαβασει και κανενα βιβλιο"

Στην Γ λυκειου τα διαγραμματα πλατους  εντασης στην εξαναγκασμενη ταλαντωη  ( μηχανικη ηλεκτρικη) γιατι το ενα ξεκιναει απο την αρχη των αξονων (ενταση) ενω του πλατους οχι.

39
Για να πιαστει καποιος πρεπει σιγουρα να ειναι και οι γονεις η οπ μαθητης στο κολπο για να παραδεχθουν οτι πραγματι ο συγκεκριμενος καθηγητης εκανε μαθημα. Το θεμα με τους διορισμενους δεν ειναι μονο τα μαυρα γαιτι αυτο ισχυει και για τους αδιοριστους. Το κυριοως θεμα ειναι το κατα ποσο ειναι νομιμο . Και οι δικαιολογιες οτι δεν τους φτανουν αυτα που παιρνουν για μενα δεν ισχυουν αν δεν τους φτανουν να δηλωσουν παραιτηση και να κανουν μονο ιδιαιτερα.

40
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:40:24 μμ »
Στο νομοσχέδιο δεν υπάρχουν τελικά οι αλλαγές για το νέο Γυμνάσιο. Να υποθέσω επομένως ότι δεν θα έχουμε αλλαγές εκεί;
Φτιαξαν το νεο λυκειο και εμεινε το γυμνασιο. Ενα μηνα πριν την εναρξη της σχολικης χρονιας και το νομοσχεδιο ειναι σε διαβουλευση. Χλωμο το βλεπω να προλαβουν να το ψηφισουν πριν την εναρξη. Συνεπως η Α Λυκειου η θα μαθει μεσα στην χρονια αν θα εφαρμοστει απο φετος η θα εφαρμοστει απο την επομενη Α Λυκειου

41
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:30:33 μμ »
Για μενα το να μετραει η προσπαθεια και στις μικροτερες ταξεις του λυκειου ειναι καλο. Το αρνητικο ομως που υπαρχει ειναι οτι δεν θα ειναι ο βαθμος δυσκολιας των θεματων των εξετασεων στο τελος της χρονιας ιδιος για ολους τους μαθητες . Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα γενικους βαθμους προσβασης που θα εξερτονται απο ποια θεματα απο την τραπεζα θεματων εγραψε ο καθενας και απο τι θεματα εβαλε ο καθε διδασκων.

42
Νομίζω πως ο βασικός λόγος που δεν γίνονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους, είναι γιατί ακόμα δεν έχει ληφθεί μέριμνα να υπάρχει ησ χετική υποδομή. Δηλαδή υποδομή, η οποία θα μπορεί να υποστηρίξει οτι πχ ταυτόχρονα 4-5 χιλιάδες άτομα θα προσπαθούν να υποβάλλουν αίτηση και το σύστημα τις 2-3 πρώτες ημέρες τις "λογικές" ώρες θα είναι πεσμένο. Αυτό το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε πολλά πληροφοριακά συστήματα υπουργείων.
εγω πιστευω οτι αν γινοταν ηλεκτρονικα θα λυνανε ακριβως αυτο το προβλημα να προσπαθουν να περασουν ταυτοχρονα 4-5 χιλιαδες αιτησεις γιατι θα περνουσαν ολο το 24ωρο και οχι τις εργασιμες ωρες 7-2 που κανουμε τις αιτησεις στις δευτεροβαθμιες

Σελίδες: 12345 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159761
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 274
Σύνολο: 289

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.