Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - bitch

Σελίδες: 12
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Καλή σχολική χρονιά!
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2011, 08:55:18 μμ »
μιας και αύριο είναι ο αγιασμός, ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας Καλή Σχολική Χρονιά.
Στους νεοδιόριστους καλή σταδιοδρομία
στους αναπληρωτές καλή αρχή - άντε, μια χρονιά που προλαβαίνετε και τον αγιασμό...
στους μόνιμους - Καλό Κουράγιο!!

αν και αυτό μάλλον θα το χρειαστούμε όλοι μας...

Σε κάθε περίπτωση μπείτε με φόρα, πάρτε κεφάλι και αγκαλιάστε τα παιδιά.
Με ή χωρίς βιβλία κάντε το καλύτερο που μπορείτε και κάτι παραπάνω...
Εμπνεύστε τους μαθητές σας - ακόμα κι αν δεν μάθουν τίποτα ας μάθουν αυτό: να σας έχουν παράδειγμα προς μίμηση!!
Διεκδικήστε με αξιοπρέπεια αυτό που σας ανήκει και Τιμήστε τον κλάδο με τη συμπεριφορά σας.

Φιλιά στα παιδιάααααααααα!! ( μου λείπουν μωρέ κι εμένα... :'( :'(  )

άντε, Κ Α Λ Η    Α Ρ Χ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!

16
Ακολουθεί Επιστολή της Αννούλας προς ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ για να αποστείλουν προτάσεις για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26940

17
Εργασιακά / Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης
« στις: Μάρτιος 14, 2011, 03:56:37 μμ »
Ανοίγω αυτό το θέμα σε συνέχεια του ποστ Αλλαγή ΜΚ νεοδιόριστων επειδή εκεί ξεφύγαμε από το αρχικό θέμα και προκειμένου να μη το κλειδώσουμε.
Λεχθέντων τούτων, παραθέτω την τελευταία απάντηση απο την happiness και εν συνεχεία απαντώ:

τι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα.
Όπως είπα, εγώ δεν γνωρίζω κάποιο νόμο ή διάταξη που να ορίζει κάθε πότε βγαίνουν οι αλλαγές ΜΚ. Οπότε κάθε γραφείο προφανώς το κάνει όσο πιο συχνά μπορεί. Επειδή σε εσάς το κάνουν κάθε μήνα δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το "σωστό", απλά είναι πιο συχνό και σίγουρα προτιμότερο. Κανονικά (για να είναι πραγματικά άμεση η διαδικασία για την πληρωμή των εκπαιδευτικών) θα έπρεπε να βγαίνουν κάθε μέρα, αφού κάθε μέρα υπάρχει περίπτωση κάποιος να δικαιούται καινούριο ΜΚ. Αλλά ούτε εσείς το κάνετε αυτό γιατί προφανώς δεν είναι εφικτό.

Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ.
Δεν ξέρω τι σύστημα έχουν ακριβώς οι συνάδελφοι που ασχολούνται με αυτό. Ξέρω μόνο πως είναι αρκετά χρονοβόρο.

Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα).
Το survey μιας και η ενημέρωσή του είναι ευθύνη των σχολείων, είναι αρκετά αναξιόπιστο. Εγώ προσωπικά δεν θα στηριζόμουν σε καμία περίπτωση σε αυτό.
Το e-datacenter είναι ενημερωμένο (τουλάχιστον στα ΜΚ) αλλά δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Νομίζω ότι οι αναφορές που μπορεί να παράγει βοηθάνε, αλλά και πάλι η συναδέλφισσα που ασχολείται δεν το εμπιστεύεται πλήρως καθώς ακόμα και σε αυτό υπάρχουν λάθη και επιπλέον δεν περιλαμβάνει περιπτώσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας, μεταπτυχιακού κτλ. Οπότε χρησιμοποιεί και χειροκίνητο σύστημα για διασταύρωση και αυτό αργεί.
Η δημιουργία προγραμμάτων και εφαρμογών δεν είναι δουλειά του ΠΛΗΝΕΤ ούτε των αποσπασμένων στα γραφεία ΠΕ19-20. Ακόμα κι αν ήταν όμως, ούτε τα 3-5 άτομα (για όλο τον νομό) του ΠΛΗΝΕΤ, ούτε οι επιφορτισμένοι με πολλές άλλες γραφειοκρατικές αρμοδιότητες ΠΕ19-20 θα προλάβαιναν να το φτιάξουν. Εσύ είσαι τυχερή και η υπηρεσία σου φαίνεται να είναι πολύ καλά μηχανοργανωμένη. Αυτό δεν συμβαίνει παντού όμως. Στην δικιά μου για παράδειγμα το θέμα είναι ότι
1ον: η ικανότητα χρήσης ΗΥ των υπολοίπων συναδέλφων (συμπεριλαμβανομένου και του προϊστάμενου) κυμαίνεται από "κακή" έως "σχεδόν ανύπαρκτη"
2ον: η προθυμία τους να εξοικειωθούν περισσότερο κυμαίνεται από "πρόθυμος" έως "πλήρως αρνητικός"
3ον: όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι διαχειρίζονται δουλειές που είναι συνεχόμενες και χρονικά πιεστικές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η συνάδελφος πχ που κάνει τα ΜΚ να μην μπορεί να διαθέσει σήμερα 5 μέρες εργασίας για να φτιάξει πχ ένα excel που θα την βοηθήσει στο μέλλον, και προτιμά να διαθέτει 1 μέρα εργασίας κάθε 3 μήνες για να το κάνει με τον "παλιό" τρόπο. Για δημιουργία προγράμματος δεν το συζητάω καν ...

Στο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε;
Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι;
Εμένα θα μου πεις;;; Εγώ φέτος έχω έρθει σε μετωπική σύγκρουση  με την πραγματικότητα (όπως πχ ότι για τον κάποιας ηλικίας κύριο διοικητικό που κάνει τα οικονομικά, ο ΗΥ έχει μικρή διαφορά από το διαστημόπλοιο) και έχω πλέον αποδεχτεί την ματαιότητα της κατάστασης και είμαι Ζεν. Μμμμμμμμμμμμμμ

Πάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)
Δεν μπορώ να πω κάτι για την περίπτωση του συναδέλφου, σίγουρα υπάρχουν και κραυγαλέα παραδείγματα. Για το τελευταίο όμως , με βάση την προσωπική μου εμπειρία, αναγκαστικά θα διαφωνίσω. Στα γραφεία που έχω δουλέψει εγώ κανένας ικανός να προσφέρει εργασία δεν τεμπελιάζει. Ίσως η δικιά σου εμπειρία να είναι διαφορετική.

Το πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση είναι χαοτική και με αυτή έρχεται αντιμέτωπος ο κάθε υπάλληλος. Και σημαντικός παράγοντας για την κατάσταση αυτή είναι κατά την γνώμη μου η φαντασιακή εικόνα που έχει η ανώτερη διοίκηση σε σχέση με την πραγματικότητα της κατώτερης (γραφεία) και κατώτατης διοίκησης (σχολεία). Διότι η κατώτερη διοίκηση λειτουργεί απαρχαιωμένα μεν αλλά έχει την ικανότητα δε να καλύπτει με μπαλώματα οποιοδήποτε πρόβλημα. Η δε ανώτερη κάνει "ασκήσεις επί χάρτου" είτε επειδή δεν γνωρίζει την πραγματική κατάσταση είτε επειδή επιλέγει να την αγνοεί. Δεν είναι δυνατόν πχ να κατεβαίνει εντολή πλήρους μηχανοργάνωσης των σχολείων όταν σήμερα υπάρχουν πάμπολλα νηπιαγωγεία που δεν διαθέτουν καν υπολογιστή, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι που απλά δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ΗΥ (και δεν λέω μόνο για αυτούς που πήγαν στην επιμόρφωση και δεν ακούμπησαν, αλλά και για συναδέλφους που δεν πήγαν καν γιατί δεν ήταν και υποχρεωμένοι να πάνε), διοικητικοί και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν minimum ικανότητες χρήσης ΗΥ (και αυτό δυστυχώς δεν αποδεικνύεται απλά με ένα edcl), διευθυντές σχολείων που αγνοούν την ευθύνη τους να ενημερώνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, απουσία υπηρεσίας υποστήριξης για τα συστήματα αυτά (για το survey πχ ποιος είναι υπεύθυνος υποστήριξης; ) και άλλα πολλά.


Τεσπά. Συνειδητοποιώ ότι έχουμε πλατιάσει πολύ το θέμα, οπότε (εκτός κι αν ανοιχτεί καινούριο θέμα) σταματάω εδώ, γιατί αλλιώς θα πρέπει να αυτο-κλειδωθώ  :P

Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα γιατί και οι πληρωμές γίνονται κάθε μήνα. Αν πληρώναμε κάθε μέρα, ναι, θα το κάναμε κάθε μέρα. Δεδομένου δε ότι τα αναδρομικά πληρώνονται πάντα στη δεύτερη μισθοδοσία του μήνα (στις 16) για το λόγο αυτό τα βγάζουμε στο τέλος κάθε μήνα ώστε να  πληρώνονται στις 16 του επόμενου. Και αυτά ορίζονται απο την οικονομική νομοθεσία της μισθοδοσίας. Το ότι εσείς πληρώνετε κάθε τρίμηνο δεν είναι μεν παράνομο αυτο καθ΄αυτό -γιατί στην τελική η πληρωμή γίνεται - ωστόσο ακριβώς επειδή ειναι μεγαλύτερος ο αριθμός των φακέλων/ εκπαιδευτικών που πρέπει να ελεγχθεί αυξάνεται εκθετικά και η περίπτωση λάθους με αποτέλεσμα βέβαια να ταλαιπωρούνται αρκετοί εκπ/κοί.

κατά δεύτερον, ο μονος τρόπος να ειναι χρονοβόρα η διαδικασία καταβολής ΜΚ ειναι να ψάχνετε τον φάκελο έναν - έναν. Αλλιώς διαρκεί απλά όσο να μπεις στο αρχείο και να πατησεις εκτύπωση! Βεβαίως κάποιος πρέπει να κάνει το data entry ...αλλά αυτό δε γινεται λογω του Νο 2 που ανέφερες: ότι η προθυμία γενικώς κυμαίνεται απο το "προθυμος" ως το "¨τελείως αρνητικός". 

από την άλλη, σχετικά με αυτο που λες ότι το ΠΛΗΝΕΤ και οι διάφοροι αποσπασμένοι ΠΕ19-20 δεν είναι επιφορτισμένοι με αυτού του είδους την εργασία θα διαφωνήσω. Το τι είναι "επιφορτισμένος" ο καθένας να κάνει είναι απόρροια του τι "τρέχει" ως ανάγκη για την υπηρεσία. Ας πούμε εγώ έχω αναλάβει μεταξύ άλλων τις μεταθέσεις - αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε βοήθησα με τις αναδρομικές προαγωγές όταν αυτό χρειάστηκε ή δεν έφτιαξα καινούρια έγγραφα για τις ανακοινώσεις των τοποθετήσεων όταν έκρινα ότι έπρεπε να το κάνω. Για να λειτουργήσει όμως το σύστημα πρέπει να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία " αυτό δεν είναι δικό μου αντικείμενο" (δεδομένου μάλιστα ότι η αλλαγή αντικειμένου αλλάζει υποχρεωτικά ανά διετία - άλλο αν αυτή η διάταξη παραμένει ξεχασμένη σε κάποιο συρτάρι). (αυτό λίγο μου θυμίζει την περιπτωση μιας συναδέλφου που ενώ ειχε αναλάβει τα συνταξιοδοτικά καθόταν και περίμενε την υπηρεσια να την ενημερώσει και στο μεταξύ οι συνάδελφοι δεν ήξεραν ποιόν να ρωτήσουν για να υποβάλλουν αιτήσεις σε συγκεκριμένες ημερομηνίες- βλ. άπρακτο δίμηνο κτλ. - ενώ αυτό που θα έπρεπε να ειχε κάνει η εν λόγω υπάλληλος ήταν να διαβάσει τη συνταξιοδοτική νομοθεσια και να αποτανθεί στη διοίκηση για τυχόν απορίες....)

 Και σε μας ο ΠΛΗΝΕΤ και οι ΠΕ19-20 τα έκαναν τα προγράμματα - και είναι προς τιμήν τους. Μάλιστα, τα αντίστοιχα για αναπληρωτές και ωρομίσθιους που τα παιδιά έχουν περάσει όλες τις προϋπηρεσίες από το 2000 και μετά και έχουν κάνει συγχώνευση αλληλογραφίας για να βγαίνουν αυτόματα οι συμβάσεις/ αναθέσεις/ βεβαιώσεις προϋπηρεσίας έγιναν ως αποτέλεσμα της εργατικότητας και της αυτενέργειας των ατόμων αυτών ( που δεν είχαν επιφορτισθει επισημα με το σχετικό αντικείμενο). Όμως, οι συγκεκριμένοι είχαν τη νοοτροπία "αφού ζητάω απόσπαση για τους χ λόγους και η υπηρεσία με εξυπηρετεί, οφείλω και γω να εξυπηρετήσω την υπηρεσία". Και μπράβο τους για το σκεπτικό τους.

 Επίσης, δεδομένου ότι απο 1/1/11 ο κάθε προϊστάμενος είναι και ο εκκαθαριστής αποδοχών, δε νοοείται να μην έχει δοθεί εντολή να γίνουν προγράμματα οικονομικής διαχείρισης.  Αν δεν έχει γίνει ακόμα κακώς δεν έγινε! Αυτό δείχνει πραγματικά ότι είστε ανοργάνωτοι. ( το λέω διαπιστωτικά, δεν κρίνω κάποιον επ αυτού - αλλά θα πανικοβληθείτε σύντομα με την Ε.Α.Π.)

Όσον αφορά τους τεμπέληδες των γραφείων, ναι , υπάρχουν πολλοί. Εμείς έχουμε 6 σε σύνολο 22! (αν εξαιρέσεις τον έναν που δεν είναι τεμπέλης και βρίσκεται στη διεύθυνση για λόγους υγείας και ό,τι μπορεί κάνει ο άνθρωπος οι υπόλοιποι πέντε κ@&%$βαράνε ασύστολα αλλά αφού δεν κάνουν για την τάξη "αναγκαστικά"  παραμένουν στο γραφείο. Αυτό το νούμερο είναι μόνο στη διεύθυνσή μας. Αν βάλω και αυτούς που ξέρουμε και υπάρχουν στα λοιπά γραφεία του Νομού θα φτάσω έναν αριθμό +12 ( που σημαίνει 18 αμέσως αμέσως σε μία μονο δευτεροβάθμια ενός μόνο νομού της χώρας). Καθόλου μικρό νούμερο στατιστικά...

Τέλος, φυσικά και θα συμφωνήσω μαζί σου στο κομμάτι της ανώτερης, μέσης και κατωτέρας διοίκησης! Εξυπακούεται ότι γίνεται όπως ακριβώς τα περιγράφεις.
Διαφωνώ μόνο στο ότι αυτή η (υπαρκτή) κατάσταση  μας απαλλάσσει των ευθυνών μας να προσπαθήσουμε να γινουμε καλύτεροι. Το σκεπτικό "έτσι τα βρήκα και ας κάνει κάτι ο Προϊστάμενος γι΄αυτό -εγώ μέχρι τότε θα κάααααθομαι και θα περιμένω εντολές" εμένα με βρίσκει κάθετα αντίθετη!

αυτά ειχα να πω ως προς αυτό λοιπόν. Αν έχει κάποιος να γράψει τις δικές του εμπειρίες με τους υπαλλήλους των γραφείων και των διευθύνσεων (καλές και κακές) ας το κάνει. Θα βοηθήσει όλους να γινουμε καλύτεροι.



Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 335

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.