Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - rethimno

Σελίδες: 1 ... 4567
71
καλημερα σε ολους τους φιλους...με την σημερινη ανακοινωση των αποσπασεων β φασης φτανουμε στον μαγικο αριθμο του συνολου των 400 που μετακινηθηκαν απο δευτεροβαθμια σε πρωτοβαθμια...βαλτε και καμια 150-200 με διαθεση...συνολο...550-600...τοσοι  ηταν οι αναπληρωτες πληρους ωραριου περυσι....που εγινε της δυο πρωτες φασεις...
νομιζω οτι απο εδω και μετα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα...και κατα την γνωμη μου δυο μπορει να συμβουν....
να επιλεξει να μην παρει κανενα ΑΚΩ και να κρατησει ισσοροπιες αναμεσα μας...(περισσοτερα ατομα ΑΜΩ) και το δευτερο σεναριο να περιμενει τοποθετηση ολων αυτων μετρημα διαθεσεις τουλαχιστον μια βδομαδα ακομα....και μετα να προχωρησει σε προσληψη ΑΚΩ...και ΑΜΩ  μετα απο αλλη μια βδοαμαδα...(αυτο το σεναριο θα ειναι πολυ δυσκολο...γιατι λογω του περσινου..?(θα εχουμε τρελες μετακινησεις..η μη μετακινησεις...)...
τι να πουμε...
το θεμα ειναι οτι δεν αντιδραμε....θα μπορουσαμε να πιεσουμε δυο απλα πραγματα ..1.το τριωρο ως υπευθυνος εργαστηριου....και το 2.το νουμερο που θα επιτρεπεται και δευτερος καθηγητης στην ταξη...

περυσι βολευτηκαμε ολοι...καποιοι μιλουσαν κανεις δεν απαντουσε...ειχαν ολοι βολευτει στο 1200 ευρω..
νομιζω οτι αυτα τα δυο πρεπει να κυνηγησουμε...ειδικα αυτοι οι οποιοι αποσπαστηκαν......αλλιως...του χροπνου χειροτερα....ερχονατι και επιμορφωμενοι δασκαλοι ....με αγριες διαθεσεις.....Να πιεσετε τους μονιμους....γνωστους και φιλους...να διεκδηκησουν τα δυο αυτα...αλλιως του χρονου.....με τα κυαλια θα βλεπουμε σχολεια...
καλη σας μερα....

72
ερωτηση ...προς ερευνα....στον πινακα...http://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_2011/PE19.00.html...στην θεση 352
τι ειναι τα 20 μορια που εχει παρει  η συναδελφος απο ιδιωτικη προυπηρεσια..δνε λω οτι ειναι παραξενο...αλλα να εξηγησει καποιος πως αναγνωριζονται...πρωτη φορα το ειδα....ευχαριστω

73
παδια ενα θμε το οποιο δεν εχει διξει κανεις και πρεπει να διεκδικηθει με ολες μα τις δυναμεις ειναι το εργαστηριο.
Οι αποσπασμενοι απο δευτεροβαθμια σε πρωτοβαθμια θα πρεπει αν ειναι υπευθυνοι εργαστηριου ωστω να εχουμε το μειων 3 ωρες απο το ωραριο τους...αν γινει αυτο δεν υπαρχει ακομα νομθετικη ρυθμιση ουτε εγκυκλιος του υπουργειου
τοτε θα εχουμε 450 αποσπασμενους και απο διαθεση 1350 ωρες επιπλεον....δηλαδη...ακομα 1350/24=60 αναπληρωτες κανονικου ωραριου...ενημερωστε οσους γνωριζετε απο δευτεροβαθμια και συλλογους να το διεκδισουν αυτο....με ολες τους τις δυναμεις...

74
παιδια καταθετω μια σκεψη....
εχουμε 961 ΕΑΕΠ (12θεσια)αν πουμε οτι εχουμε απο 20 ωρες στο καθενα (12 TMHMATA 2ΩΡΕΣ Α ΚΑΙ 2 ΩΡΕΣ Β ΚΑΙ 4 ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ 4 ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ 4 ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ 4 ΕΚΤΗ) ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ...19220 ωρες
ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ 250 ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 200 ΑΠΟ ΔΙΑΘΕΣΗ
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ(ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΩΝ) 21 ΩΡΕΣ αρα εχουμε
450 δευτεροβαθμια και συνολο ωρων    9450 ωρες

αν κανουμε αφαιρεση μιλαμε για 19220-9450=9770 ωρες
αν διαιρεσετε το 9770/24 ωραριο κανονικου αναπληρωτη πληρους ωραριου εχουμε...410 ατομα...
αυτα για τα αναμορφωμενα..
υπολογιστε οτι ενα πληθος σχολειων ειναι με παραπανω τμηματα πχ 14 ενα πληθος αποσπασμενων συμπληρωνουν ωραριο  δεν κανουν 21 ωρες αλλα λιγοτερες...
και καποιοι απο αυτους θα απασχοληθουν σε καποια γραφεια για την μηχανοργανωση...τοτε αυτο το νουμερο
αυτο θα ανεβει κατα την γνωμη περιπου στο 500...
αρα υπολογιζω οτι γυρω στο 500 σε θεση στον πινακα θα ειναι το μαγικο νουμερο...
αμεσως μετα πιστευω οτι θα ερθουν τα κλασικα ολοημερα...
πολλες διεθυνσεις μοιραζεουν αναμορφωμενα και συμπληρωνουν για το 24ωρο με κλασικα....
κατα τη αποψη μου θα παρουν ακομη 100 με αυτο το τεχνασμα ΕΑΕΠ ΚΑΙ κλασικο ολοημερο καποιες ωρες..
αρα το τελος θα βρεθει γυρω στο 600 απο τον πινακα...
οι υπολοιποι θα παρουν οτι περισεψει απο οολοημερο...
καθε τμημα του ολοημερου μπορει να εχει 2 ωρες ΤΠΕ...αρα υπολογιστε ποσο σχολεια εχετε κλασικα ολοημερα και θα βρειτε ενα αριθμο...πχ σε μια περιοχη με 60 ολοημερα με 2 κατα μεσο ορο τμηματων εχουμε
60χ4=240 ωρες...επομενως εχουμε 240 /24= 10 αναπληρωτες κανονικου ωραριου..επειδη περιεγραψα το κολπο με το πρωινο ΕΑΕΠ και κλασικο ολοημερο...υποογιζω οτι αυτοι θα ειναι 5 ατομα...
επομενως βλεπω λογικο αντι για 5 πληρους να παρει 8 ΑΜΩ...ΑΡΑ στατιστικως θα παρει αλλους 400 ΑΜΩ...
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ 1000 ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ...
αυτα αν παρει τον καθενα στην πρωτη του επιλογη αλλα επειδη τα κενα απο περιφερεια σε περιφερεια δεν ειναι τα ιδια...και επειδη φετος οι περισσοτεροι βαλαμε την περιοχη μας η καπου διπλα επειδη πιστευαμε οτι θα επαναληφθει το περσινο οι περισσοτεροι δεν εβαλαν καν το κουτακι να πανε παντου και καποιοι ουτε καν ΑΜΩ και ουτε και ωρομισθοιο...μην σας φανει παραξενο...να παρει ατομα και απο τον πινακα με μηδενικη προυπηρεσια...
ακουω την αποψη σας,..σε αυτη την αναλυση...ωστε να δουμε που βρισκομαστε

75
250 περιπου απο αποσπασεις (http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14046:apospaseis-ekpaideitikon-deiterobathmias-ekpaideisis-apo-pisde-se-pisde-i-pispe-ola-ta-onomata) και 100 απο διαθεσεις εως τωρα απο μερικους μονο νομους(http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44662)...ερχονται και οι υπολοιποι...ερχεται και η δευτερη φαση αποσπασεων αν γινει
βλεπω να εχουμε περιπου 500 ατομα απο δευτεροβαθμια σε πρωτοβαθμια επομενως αν περυσι πηραν 1200 και ανω ατομα βλεπω φετος τους 600 δυσκολα να τους περασουμε ως αναπληρωτες ΑΚΩ ΚΑΙ ΑΜΩ ...δυστυχως ο κλαδος στην εκπαιδευση πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο...
100 διαθεσεις εγιναν απο λιγους νομους εχετε ενημρωση απο αλλες δευτεροβαθμιες σε αλλους νομους τι γινεται με διαθεσεις..?..
το υπουργειο περιμενει ολες τις διαθεσεις και μετα θα παρει αναπληρωτες,....νομιζω...
δυσκολα εως πολυ δυσκολα τα πραγματα για ατομα κατω απο την θεση 600 στον πινακα αναπληρωτων με προυπηρεσια...
εκτος αν ισχυσει το ωραριο τους στην πρωτοβαθμια (οσες ωρες εκαναν στην δευτεροβαθμια να κανουν και πρωτοβαθμια) και αν ισχυσει το μειων 3 ωρες ως επιβλεψη εργαστηριου...που ισως μας βοηθησει λιγο ...που δυστυχως δεν αναφερεται παντου και δεν βλεπω να το κυνηγαει κανεις.....
τι κανουμε τωρα.?
τι αποψη εχετε....?

76
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΝΑς ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ..

Με αφορμή την δημοσίευση της προκήρυξης για τα Δημόσια ΙΕΚ για  την χρόνια 2011-2012 αυτόματα δημιουργούνται ερωτήματα σε όλους τους εκπαιδευτικούς οι όποιοι θέλουν να συμμετέχουν με την έκδοση της προκήρυξης  για το αν θα καταφέρουν να γευτούν την χαρά να επιλέγουν ως εκπαιδευτές σε κάποια από αυτά. Όλοι αναρωτιούνται με ποιον τρόπο γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτών στα δημόσια ΙΕΚ τα τελευταία χρόνια.
Αναπάντητα είναι τα ερωτήματα εκπαιδευτών  από  προηγούμενα έτη για το   πως γίνεται η μοριοδότηση των προσόντων των  εκπαιδευτών που συμμετέχουν σε προκηρύξεις για τα Δημόσια ΙΕΚ .Από εκπαιδευτές  ακούς την εξής απορία :μάλλον η οριοθέτηση έγινε με βάση  την διαπροσωπική σχέση ανάμεσα στο ΙΕΚ και στους εκπαιδευτές. Είναι αυτό αληθές η υπάρχει και εδώ παραπληροφόρηση; Σε πολλά Δημόσια ΙΕΚ ποτέ δεν αναρτήθηκαν λίστες με οριοθέτηση εκπαιδευτών. Ποτέ δεν πηρέ εκπαιδευτής ξεκάθαρη απάντηση όταν απευθύνθηκε στην διοίκηση του Δημοσίου ΙΕΚ. Το έτος 2011 μετά και την κατάργηση του φορέα στον όποιο ανήκαν τα δημόσια ΙΕΚ και την μεταφορά τους στο νέο φορέα το  ΙΔΕΚΕ έγιναν κάποια βήματα βελτίωσης της διαδικασίας(αποπληρωμή των εκπαιδευτών στην ώρα τους για το έτος 2011,για τα έτη 2008-2010 κάποιοι ακόμα αναμένουν τα χρήματα, άραγε έντοκα θα καταβληθούν τρια χρόνια μετά;).Φέτος όλοι μας όσοι τελικά  επιλεγούμε να εργαστούμε στα  Δημόσια ΙΕΚ ελπίζουμε το ΙΔΕΚΕ να εξακολουθήσει και να αυξήσει τα θετικα από πέρυσι βήματα τα οποία εμπράκτως αναγνωρίζουμε ότι έγιναν.Το ερώτημα όμως είναι ένα και μοναδικό και μας απασχολεί όλους.
Με ποιον τρόπο θα γίνει η μοριοδοτηση των εκπαιδευτών στα Δημόσια ΙΕΚ; Το ΙΔΕΚΕ  σε όλες του τις δομές μοριοδοτει (ΣΔΕ) τα προσόντα των εκπαιδευτών μέσω κάποιας βαθμολογίας.
Η μέρα η οποία αναμέναμε την προκήρυξη συμμετοχής για επιλογή εκπαιδευτών στα Δημόσια ΙΕΚ ήρθε και  δυστυχώς οι φόβοι μας επαληθευτήκαν. Στην προκήρυξη η οποία εκδόθηκε σήμερα για  τα Δημόσια ΙΕΚ και την οποία μπορείτε να δείτε εδω (http://cert.gsae.edu.gr/web/index.php/ypotrofies_1_1_2_2-3_5)
αναφέρει ως κριτήρια επιλογής τα παρακάτω:
“Κατά την επιλογή συνεκτιμώνται : η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και η διάθεση συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης απασχόλησης στο Ι.Ε.Κ., τα κοινωνικά κριτήρια.”
Τα ερωτήματα δημιουργούνται άμεσα και είναι ευλογα.Πως και γιατί; Ερώτημα όπως αυτό:Ποιος έχει περισσότερα μόρια και θα επιλεγεί στο Δημόσιο ΙEK σαν εκπαιδευτής;
1.   Ένας απόφοιτος ΤΕΙ ο όποιος είναι άνεργος τους τελευταίους  5 μήνες με δυο παΐδια έχοντας  800 ώρες διδακτική εμπειρία και 3 μήνες επαγγελματική.
2.    Ένας εκπαιδευτής απόφοιτος ΑΕΙ με μεταπτυχιακό με 1 χρόνο επαγγελματική εμπειρία.
3.    Ένας δημόσιος υπάλληλος εν ενεργεία απόφοιτος ΤΕΙ.
4.    Ένας απόφοιτος ΑΕΙ με παιδαγωγική κατάρτιση αλλα χωρίς επαγγελματική η διδακτική εμπειρία.
Εμείς οι εκπαιδευτές αναρωτιόμαστε τη μοριοδοτηση έχουμε από την εργασιακή εμπειρία, την διδακτική εμπειρία .Τι σημαίνει εξειδίκευση με το γνωστικό αντικείμενο και πόσο πριμοδοτείτε αυτή(αφόρα επιμορφώσεις, σεμινάρια, συνέδρια ,δημοσιεύσεις).Πόσο πριμοδοτούνται  το καθένα από αυτά; Οι μεταπτυχιακοί/διδακτορικοί τίτλοι τι μόρια δίνουν στους κατέχοντες αυτών. Τα κοινωνικά κριτήρια πως πριμοδοτούνται; Ανεργία, γάμος, παιδιά είναι αυτά κοινωνικά κριτήρια και σε τι βαθμό μοριοδοτησης επηρεάζουν  στην τελική λήψη απόφασης για επιλογή εκπαιδευτών .Απόδοση προγενέστερων ετών (Νέος Όρος) :Ποιος είναι αυτός ο όποιος κρίνει και με τη κριτήρια την απόδοση μας στα προηγούμενα έτη που είχαμε προσληφτεί. Μας έχει κοινοποιηθεί τέτοιο έγγραφο  στο παρελθόν; Έγινε εν αγνοίας μας; Αν δεν υπάρχει πινάκας μοριοδοτησης με αντιστοιχία μορίων ανάλογα τα προσόντα από τα Δημόσια ΙΕΚ  θα πρέπει να ζητηθεί ενημερωτική εγκύκλιος(ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ) από το ΙΔΕΚΕ προς όλα τα Δημοσιά ΙΕΚ ώστε να γνωρίζουμε όλοι μας πως μοριοδοτουνται τα προσόντα μας. Το φαινόμενο αυτό πρέπει να σταματήσει γιατί δυστυχώς δεν λειτουργεί προς όφελος κανενός.. Όπως γίνεται η μοριοδοτηση και ανάρτηση στο διαδίκτυο σε άλλους φορείς του ΙΔEKE  για τους εκπαιδευτές ακριβώς το ίδιο να γίνει για όλα τα δημόσια ΙΕΚ .Θα πρέπει να σταματήσουν λογικές ότι ο εκπαιδευτής Α είναι καλύτερος από τον Εκπαιδευτή Β επειδή έχει τις απαραίτητες γνωριμίες και επομένως θα επιλεγεί αυτός  και όχι ο άλλος. .Είναι εύκολο να γίνει απλά  να το θέλουν .Το θέλουν άραγε;
Εμείς το αναφέρουμε και το δημοσιεύουμε και ελπίζουμε να βρούμε και αρκετούς υποστηρικτές προς αυτή την κατεύθυνση και να ευαισθητοποιηθεί το ΙΔΕΚΕ και η κάθε διεύθυνση των Δημοσίων ΙΕΚ ώστε να δώσουν λύση στο αυτονόητο αυτό προβληματισμό μας .Είναι αυτονόητο να υπάρξει πλέον διαφάνεια καθώς όλοι διεκδικούμαι το λογικό δηλαδή την μοριοδοτηση των προσόντων των εκπαιδευτών των Δημοσίων ΙΕΚ.


Ένας απλός εκπαιδευτής που θέλει να συμμετέχει στην προκήρυξη...


77
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 05:32:51 μμ »
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΝΑς ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ..

Με αφορμή την δημοσίευση της προκήρυξης για τα Δημόσια ΙΕΚ για  την χρόνια 2011-2012 αυτόματα δημιουργούνται ερωτήματα σε όλους τους εκπαιδευτικούς οι όποιοι θέλουν να συμμετέχουν με την έκδοση της προκήρυξης  για το αν θα καταφέρουν να γευτούν την χαρά να επιλέγουν ως εκπαιδευτές σε κάποια από αυτά. Όλοι αναρωτιούνται με ποιον τρόπο γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτών στα δημόσια ΙΕΚ τα τελευταία χρόνια.
Αναπάντητα είναι τα ερωτήματα εκπαιδευτών  από  προηγούμενα έτη για το   πως γίνεται η μοριοδότηση των προσόντων των  εκπαιδευτών που συμμετέχουν σε προκηρύξεις για τα Δημόσια ΙΕΚ .Από εκπαιδευτές  ακούς την εξής απορία :μάλλον η οριοθέτηση έγινε με βάση  την διαπροσωπική σχέση ανάμεσα στο ΙΕΚ και στους εκπαιδευτές. Είναι αυτό αληθές η υπάρχει και εδώ παραπληροφόρηση; Σε πολλά Δημόσια ΙΕΚ ποτέ δεν αναρτήθηκαν λίστες με οριοθέτηση εκπαιδευτών. Ποτέ δεν πηρέ εκπαιδευτής ξεκάθαρη απάντηση όταν απευθύνθηκε στην διοίκηση του Δημοσίου ΙΕΚ. Το έτος 2011 μετά και την κατάργηση του φορέα στον όποιο ανήκαν τα δημόσια ΙΕΚ και την μεταφορά τους στο νέο φορέα το  ΙΔΕΚΕ έγιναν κάποια βήματα βελτίωσης της διαδικασίας(αποπληρωμή των εκπαιδευτών στην ώρα τους για το έτος 2011,για τα έτη 2008-2010 κάποιοι ακόμα αναμένουν τα χρήματα, άραγε έντοκα θα καταβληθούν τρια χρόνια μετά;).Φέτος όλοι μας όσοι τελικά  επιλεγούμε να εργαστούμε στα  Δημόσια ΙΕΚ ελπίζουμε το ΙΔΕΚΕ να εξακολουθήσει και να αυξήσει τα θετικα από πέρυσι βήματα τα οποία εμπράκτως αναγνωρίζουμε ότι έγιναν.Το ερώτημα όμως είναι ένα και μοναδικό και μας απασχολεί όλους.
Με ποιον τρόπο θα γίνει η μοριοδοτηση των εκπαιδευτών στα Δημόσια ΙΕΚ; Το ΙΔΕΚΕ  σε όλες του τις δομές μοριοδοτει (ΣΔΕ) τα προσόντα των εκπαιδευτών μέσω κάποιας βαθμολογίας.
Η μέρα η οποία αναμέναμε την προκήρυξη συμμετοχής για επιλογή εκπαιδευτών στα Δημόσια ΙΕΚ ήρθε και  δυστυχώς οι φόβοι μας επαληθευτήκαν. Στην προκήρυξη η οποία εκδόθηκε σήμερα για  τα Δημόσια ΙΕΚ και την οποία μπορείτε να δείτε εδω (http://cert.gsae.edu.gr/web/index.php/ypotrofies_1_1_2_2-3_5)
αναφέρει ως κριτήρια επιλογής τα παρακάτω:
“Κατά την επιλογή συνεκτιμώνται : η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και η διάθεση συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης απασχόλησης στο Ι.Ε.Κ., τα κοινωνικά κριτήρια.”
Τα ερωτήματα δημιουργούνται άμεσα και είναι ευλογα.Πως και γιατί; Ερώτημα όπως αυτό:Ποιος έχει περισσότερα μόρια και θα επιλεγεί στο Δημόσιο ΙEK σαν εκπαιδευτής;
1.   Ένας απόφοιτος ΤΕΙ ο όποιος είναι άνεργος τους τελευταίους  5 μήνες με δυο παΐδια έχοντας  800 ώρες διδακτική εμπειρία και 3 μήνες επαγγελματική.
2.    Ένας εκπαιδευτής απόφοιτος ΑΕΙ με μεταπτυχιακό με 1 χρόνο επαγγελματική εμπειρία.
3.    Ένας δημόσιος υπάλληλος εν ενεργεία απόφοιτος ΤΕΙ.
4.    Ένας απόφοιτος ΑΕΙ με παιδαγωγική κατάρτιση αλλα χωρίς επαγγελματική η διδακτική εμπειρία.
Εμείς οι εκπαιδευτές αναρωτιόμαστε τη μοριοδοτηση έχουμε από την εργασιακή εμπειρία, την διδακτική εμπειρία .Τι σημαίνει εξειδίκευση με το γνωστικό αντικείμενο και πόσο πριμοδοτείτε αυτή(αφόρα επιμορφώσεις, σεμινάρια, συνέδρια ,δημοσιεύσεις).Πόσο πριμοδοτούνται  το καθένα από αυτά; Οι μεταπτυχιακοί/διδακτορικοί τίτλοι τι μόρια δίνουν στους κατέχοντες αυτών. Τα κοινωνικά κριτήρια πως πριμοδοτούνται; Ανεργία, γάμος, παιδιά είναι αυτά κοινωνικά κριτήρια και σε τι βαθμό μοριοδοτησης επηρεάζουν  στην τελική λήψη απόφασης για επιλογή εκπαιδευτών .Απόδοση προγενέστερων ετών (Νέος Όρος) :Ποιος είναι αυτός ο όποιος κρίνει και με τη κριτήρια την απόδοση μας στα προηγούμενα έτη που είχαμε προσληφτεί. Μας έχει κοινοποιηθεί τέτοιο έγγραφο  στο παρελθόν; Έγινε εν αγνοίας μας; Αν δεν υπάρχει πινάκας μοριοδοτησης με αντιστοιχία μορίων ανάλογα τα προσόντα από τα Δημόσια ΙΕΚ  θα πρέπει να ζητηθεί ενημερωτική εγκύκλιος(ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ) από το ΙΔΕΚΕ προς όλα τα Δημοσιά ΙΕΚ ώστε να γνωρίζουμε όλοι μας πως μοριοδοτουνται τα προσόντα μας. Το φαινόμενο αυτό πρέπει να σταματήσει γιατί δυστυχώς δεν λειτουργεί προς όφελος κανενός.. Όπως γίνεται η μοριοδοτηση και ανάρτηση στο διαδίκτυο σε άλλους φορείς του ΙΔEKE  για τους εκπαιδευτές ακριβώς το ίδιο να γίνει για όλα τα δημόσια ΙΕΚ .Θα πρέπει να σταματήσουν λογικές ότι ο εκπαιδευτής Α είναι καλύτερος από τον Εκπαιδευτή Β επειδή έχει τις απαραίτητες γνωριμίες και επομένως θα επιλεγεί αυτός  και όχι ο άλλος. .Είναι εύκολο να γίνει απλά  να το θέλουν .Το θέλουν άραγε;
Εμείς το αναφέρουμε και το δημοσιεύουμε και ελπίζουμε να βρούμε και αρκετούς υποστηρικτές προς αυτή την κατεύθυνση και να ευαισθητοποιηθεί το ΙΔΕΚΕ και η κάθε διεύθυνση των Δημοσίων ΙΕΚ ώστε να δώσουν λύση στο αυτονόητο αυτό προβληματισμό μας .Είναι αυτονόητο να υπάρξει πλέον διαφάνεια καθώς όλοι διεκδικούμαι το λογικό δηλαδή την μοριοδοτηση των προσόντων των εκπαιδευτών των Δημοσίων ΙΕΚ.


Ένας απλός εκπαιδευτής που θέλει να συμμετέχει στην προκήρυξη...


78
ασχετο και σχετικο με την ολη συζητηση...ξερουμε αν εχουμε πληρωθει τα παντα απο τα σχολεια δευτερης ευκαιριας και το ΙΔΕΚΕ...καποιοι ισχυριζονται οτι μενει ενα ποσο ακομα...να μας καταβληθει...ειναι καποιος ο οποιος γνωριζει...πρεπει να το ξερουμε και αυτο....ευχαριστω...

79
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 17, 2011, 01:58:49 μμ »
ασχετο και σχετικο με την ολη συζητηση...ξερουμε αν εχουμε πληρωθει τα παντα απο τα σχολεια δευτερης ευκαιριας και το ΙΔΕΚΕ...καποιοι ισχυριζονται οτι μενει ενα ποσο ακομα...να μας καταβληθει...ειναι καποιος ο οποιος γνωριζει...πρεπει να το ξερουμε και αυτο....ευχαριστω...

80
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 10, 2011, 07:45:30 πμ »
συμφωνω με το κειμενο και ειμαι μαζι σας να το στειλουμε αλλα πρωτα να το στειλουμε σε ολα τα ειδησιογραφικα μερη....κατι θα ακουστει και απο εκει...

81
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: εγκύκλιος ΣΔΕ;;;
« στις: Αύγουστος 09, 2011, 07:10:31 πμ »
καλημερα παιδια..και εγω εχω τα εχω πεξει με την ΑΠΥ...αλλα ολα ειναι θεμα χρηματων....αν ειναι μεγαλο το ποσο της μισθωσης εργου ισως αξιζει...εχει κανεις καμια πληροφορια ποσο θα ειναι το ποσο...και επιπλεον για ποσο καιρο...την ληξη την αναφερει...30-6-2012...την εναρξη ομως....
επομενως αν καποιος γνωριζει το ποσο της μισθωσης εργου και την διαρκεια ας μας το αναφερει,..

α και μην βιαζεστε,...αν καποιος ειναι ταμειο ανεργιας..και κανει εναρξη ....παπα το ταμειο...αρα...μην βιαζομαστε...ας δουμε το ποσο και την διαρκεια και βλεπουμε...

82
Αναπληρωτές / Απ: Αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 06:38:29 μμ »
Απόφαση από συνεδρίαση της ΔΟΕ πριν από λίγο: Αποφασίστηκε:
"- Κινητοποίηση τη Δευτέρα και συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Παιδείας,.
- Μέχρι τη Δευτέρα που θα γίνει η κινητοποίηση και θα συναντηθούν με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οι εκπρόσωποί μας ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝ...ΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Αύριο θα ξανασυνεδριάσει το Δ. Σ. της ΔΟΕ για οριστικές αποφάσεις για το θέμα των κινητοποιήσεων."


που υπαρχει αυτη η ανακοινωση?

83
καλο νεο ,καλη αρχη στους συναδελφους..προσοχη ομως να γνωριζουν οτι θα πρεπει να ξεκαθαρισει το καθεστως για το πως θα πληρωθουν και ποσο και ποτε και με την μορφη συμβασης που θα υπογραψουν για να προσληφθουν...εμεις που εχουμε προσληφθει ειμαστε ακοαμ απληρωτοι και δεν εχουμε συμβαση και εκρεμουν και να θα μας πιασουν και εμας τα νεα με αλλαγη και πληρωμη ως ωρομισθιοι και μονο ο τιτλος ναπληρωτη θα μας μεινει.

84
H προκυρηξη βρισκεται εδω http://www.ideke.edu.gr/press_tracts.asp
με τιτλο   Ημερομηνία Λήξης: 08/11/2010
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΕ ΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ : « Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ»

ενας αποφοιτος πληροφορικης ΤΕΙ ΠΕ20 μπορει να κανει τα χαρτια του..επειδη μεσα δεν το ξεκαθαριζει......<<Οι υποψήφιοι/ες Εκπαιδευτές/τριες Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Στελεχών Διά Βίου Μάθησης κάθε Πράξης πρέπει να διαθέτουν πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης. >>Αυτο αναφερει μεσα...τι λετε...βοηθεια...

Σελίδες: 1 ... 4567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 508
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.