Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Spes

Σελίδες: 12345 ... 7
29
Άρα μπορείς να αφαιρέσεις περιοχές και επιλογές π.χ. ΔΥΕΠ, αλλά όχι την προτίμηση των τριμήνων, που λέει ότι είναι αμετάκλητη.

30
Αν κάποιος αρνηθεί πρόσληψη με τρίμηνο αποκλείεται μόνο από τις τρίμηνες προσλήψεις ή από όλες; Φέτος που είναι με κουτάκι και όχι με ξεχωριστή δήλωση, μήπως τον προσπερνά γενικά το σύστημα, αν αρνηθεί;

31
Στα τριμηνα και φέτος δίνεται 1.5 μόριο τον μήνα;

32
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ02 - Α φάση 2021-2022
« στις: Αύγουστος 15, 2021, 07:22:30 μμ »
Κατάλαβα. Ευχαριστώ!
Επίσης, εδικές προσκλήσεις βγαίνουν κάθε χρόνο;

33
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ02 - Α φάση 2021-2022
« στις: Αύγουστος 15, 2021, 05:37:34 μμ »
Οι περσινές προσλήψεις δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να βγάλουμε συμπέρασμα που θα καλέσουν και πότε, επειδή οι ανάγκες αλλάζουν κάθε χρόνο. Να κοιτάς τη θέση σου στους εκκαθαρισμένους πίνακες.

Ευχαριστώ πολύ! Επειδή είναι η πρώτη χρονιά που θα κάνω αίτηση, με θέση 2400 στους εκκαθαρισμενους να δηλώσω μόνο Αττικη ή υπάρχουν πιθανότητες να μην με καλέσουν καθόλου αν το περιορίσω τόσο; Έχω μωρο και είναι δύσκολη η μετακόμιση... Θέλω όμως πολύ να απεμπλακω φέτος από τα φροντιστήρια...

34
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ02 - Α φάση 2021-2022
« στις: Αύγουστος 15, 2021, 02:39:32 μμ »
Καλησπέρα! Υπάρχει τρόπος να υπολογίσουμε περίπου πότε και πού θα μας καλέσουν, κοιτάζοντας πότε και πού κάλεσαν πέρσι άτομα που βρίσκονται γύρω στη θέση μας; Επίσης, κοιτάμε τη θέση μας στους εκκαθαρισμενους πίνακες ή στους οριστικούς του ΑΣΕΠ; Χρειάζομαι λίγη βοήθεια για τη δήλωση περιοχών... Ευχαριστώ!

35
Καλησπέρα σα όλους! Είμαι πολύ μπερδεμένη. Έχω πάρει το βοήθημα του Πατάκη για τον φάκελο υλικού. Σχόλια πολλά και επαναλαμβανόμενα. Μια βαβούρα για τον μαθητή. Ύπαρχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο; Επίσης μπορεί κάποιος να μου δώσει έναν μπούσουλα; Έχω χαθεί εγώ η ίδια και παρατηρώ οτί ακόμα και η καθηγήτρια στο σχολείο είναι στα χαμένα. Ξεκίνησε τον φάκελο και είπε στους μαθητές ότι θα τον σταματήσει για να πάει ηθικά. Ο φάκελος δε σας φαίνεται ότι έχει μεγάλη ύλη;

Καλησπέρα!
Δεν έχω, δυστυχώς, κάποιο βοήθημα να σου προτείνω. Δώσε έμφαση στα σχόλια που υπάρχουν στον φάκελο υλικού και στο επιμορφωτικό υλικό. Ως προς τη διδασκαλία, πάω με τη σειρά του φακέλου και τώρα βρίσκομαι στην Πολιτεία. Η ύλη είναι μεγάλη, αλλά ενδιαφέρουσα!
 

36
Spes,
όταν πρωτοδιάβασα αυτά τα κείμενα το καλοκαίρι ακολούθησα τις μεταφράσεις του βιβλίου. Μετά όμως κυκλοφόρησε το επιμορφωτικό υλικό του Μπετσάκου, ο οποίος μάλιστα είναι από τους συγγραφείς του βιβλίου, οπότε μπερδεύτηκα τελείως. Μου φαίνονται λογικές και οι δύο εκδοχές... η πλάκα είναι ότι υπάρχουν σάιτ που αποδέχονται σε κάποια σχόλια την πρώτη άποψη, λίγο παρακάτω όμως βλέπεις ότι έχουν κάνει κόπι πέιστ τον Μπετσάκο! το ίδιο έπαθαν και σε βοήθημα του Πατάκη! το ίδιο πήγα να πάθω και εγώ σε φυλλάδιο που ετοιμάζω..

Συμφωνώ με την άποψή σου ότι συντακτικά - νοηματικά ταιριάζει το χιαστό. Από την άλλη όμως η μετοχή γηράσκων μπερδεύει τα πράγματα. Επίσης ο φόβος για το μέλλον, κατά τον Επίκουρο, διακατέχει τους ηλικιωμένους. Είναι ο φόβος του θανάτου, οπότε η φιλοσοφία δρα ιαματικά..


Κι εγώ αρχικά είχα βασιστεί στον φάκελο για τις σημειώσεις μου, μετά τις άλλαξα και ακολούθησα τον Μπετσάκο (με ανάλογη μετάφραση - νοηματική απόδοση και ανάλογη απάντηση στην άσκηση του φακέλου), εξάλλου κλίνω περισσότερο προς τη δική του εκδοχή. Νοηματικά θεωρώ ότι δεν ταιριάζει το χιαστό, γιατί, όπως λες, ο φόβος του θανάτου αναφέρεται στους ηλικιωμένους και υπάρχει και η μετοχή γηράσκων.

Τώρα όμως έχω προβληματιστεί και σκέφτομαι να τις αλλάξω ξανά...Να βγάλω εντελώς δηλαδή το σχόλιο του Μπετσάκου.
Η αλήθεια είναι ότι και οι δύο εκδοχές ταιριάζουν. Έπρεπε να το προσέξουν οι συγγραφείς να μην έρχονται σε αντίφαση τα σχόλια με τις μεταφράσεις!

Επίσης, τις αντιφάσεις διαφόρων σημειώσεων τις έχω δει κι εγώ! Κάποιοι κάνουν απλώς copy paste και δεν προβληματίζονται ιδιαίτερα.

Το θέμα είναι να μην μπερδέψουμε και τα παιδιά.

37
Συνάδελφοι έχουμε θέμα με την τρίτη ενότητα του φακέλου υλικού (Επίκουρος)

Ὥστε φιλοσοφητέον καὶ νέῳ καὶ γέροντι, τῷ μὲν ὅπως γηράσκων νεάζῃ τοῖς ἀγαθοῖς διὰ τὴν χάριν τῶν γεγονότων, τῷ δὲ ὅπως νέος ἅμα καὶ παλαιὸς ᾖ διὰ τὴν ἀφοβίαν τῶν μελλόντων.

Οι μεταφράσεις του βιβλίου:
1.Πρέπει, λοιπόν, να φιλοσοφεί και ο νέος και ο γέρος: ο ένας ώστε, καθώς γερνά, να παραμένει νέος μέσα στα αγαθά από ευγνωμοσύνη προς τα όσα έγιναν, και ο άλλος, αν και νέος, να είναι συνάμα και ώριμος, καθώς θα είναι απαλλαγμένος από τον φόβο για όσα θα γίνουν. (Ζωγραφίδης)
2. Πρέπει, επομένως, και ο γέροντας να φιλοσοφεί και ο νέος: ο ένας για να μένει, κι όταν γερνά, νέος χάρη στα όμορφα πράγματα, καθώς με χαρά θα ανατρέχει στα περασμένα, ο άλλος για να ’ναι και ως νέος συνάμα γέροντας, καθώς δεν θα τον κυριεύει φόβος για τα μελλούμενα (Σκουτερόπουλος)

Οι ερμηνείες:
(Μπετσάκος, Αμπελάς):
Οι νέοι, καθώς θα οδηγούνται προς τα γηρατειά, θα τείνουν να διασώσουν τη νεότητά τους, μέσα από την ευγνωμοσύνη για όσα ζουν. Οι ηλικιωμένοι, θα νιώθουν νέοι μέσα στα γηρατειά τους, καθώς θα αναπτύσσουν την έλλειψη φόβου για το μέλλον.

(Χρονοπούλου): Ο γέρος θα ευδαιμονεί λόγω των αναμνήσεων, ο νέος επειδή θα απαλλαγεί από το φόβο των

μελλούμενων. Η δεύτερη προφανώς θεωρεί ότι υπάρχει χιαστό σχήμα.

Τι πιστεύετε;

Καλημέρα! Ήθελα κι εγώ να ρωτήσω το ίδιο, γιατί έχω παιδευτεί πολύ με αυτό το θέμα και έχω βρει αντικρουόμενες μεταφράσεις, κυρίως στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία. Οι ελληνικές τείνουν προς τη δεύτερη άποψη.

Εγώ κλίνω προς την πρώτη άποψη, δεδομένου ότι η μετοχή γηράσκων δηλώνει το σύγχρονο (=καθώς γερνά): ταιριάζει πιο πολύ στον νέο, αφού ο γέρος έχει ήδη γεράσει. Επίσης, αν λάβουμε υπόψη γενικά τη φιλοσοφία του Επίκουρου, η αφοβία των μελλόντων λογικά αναφέρεται στην απαλλαγή από τον φόβο του θανάτου - βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας του - που αφορά περισσότερο τον γέροντα. Γενικά θεωρώ ότι αν βασιστούμε στις ιδέες του Επικουρου, καταλήγουμε στην ερμηνεία του Μπετσάκου. Αν βασιστούμε μόνο στη γλώσσα, η αναφορά στα γεγονότα (τα περασμένα) μας παραπέμπει στον γέροντα και η αναφορά στο μέλλον (των μελλόντων) μας παραπέμπει στον νέο - και πάλι βέβαια ο παρακείμενος είναι αρκτικός χρόνος, θα μπορούσε να αναφέρεται και στους δύο.

Προσωπικά θεωρώ ότι εννοεί την πρώτη εκδοχή και δεν υπάρχει χιαστό σχήμα. Όμως τα βοηθήματα που έχουν κυκλοφορήσει ακολουθούν το χιαστό, βασιζόμενα προφανώς στις μεταφράσεις από τον φάκελο υλικού.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι είναι σωστότερο να γράψω στις σημειώσεις και τι να πω στα παιδιά, δεδομένου ότι ο φάκελος υλικού πρέπει οπωσδήποτε να ληφθεί υπόψη. Έχω μπερδευτεί κι εγώ.

Θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις! Εσύ τι πιστεύεις;

38
Ξέχασα να διευκρινίσω ότι μιλάω για φροντιστήριο, για τμήμα με θερινά μαθήματα! Δηλαδή το καλοκαίρι έχω ήδη βγάλει μέχρι και την 5η του Πρωταγόρα και όλη την εισαγωγή του.
Για τις σημειώσεις να βασιστείς στο studyforexams, που είναι πιο περιεκτικό σε σχέση με τα βοηθήματα, τα οποία συνήθως πλατειάζουν και επαναλαμβάνονται. Βέβαια, στις σημειώσεις που θα δώσεις πρέπει να υπάρχουν τα πάντα, ώστε να είσαι καλυμμένος σε ό,τι κι αν ζητηθεί στις εξετάσεις (μην ξεχάσεις σχήματα λόγου/ ύφος και ομόρριζα/ συνώνυμα-αντώνυμα στα αρχαία). Γι' αυτό και βγαίνουν πολλές και τα παιδιά χάνονται. Χρησιμοποίησε τίτλους π.χ. τι συμβολίζει η κλοπή της φωτιάς, αιδώς και δίκη, κριτική 1ου επιχειρήματος κ.λπ., μην είναι δηλαδή ένα μεγάλο κατεβατό. Το κλειδί είναι η κατανόηση και η κωδικοποίηση.
Εν γένει είναι προτιμότερο να κατανοήσουν τα βασικά σημεία κάθε ενότητας, παρά να έχουν άπειρα σχόλια και να μην μπορούν να τα διαχειριστούν. Γι' αυτό θα πρέπει να αφιερώσεις χρόνο στην τάξη στο πώς επεξεργαζόμαστε τις ερμηνευτικές, έχω παρατηρήσει ότι βοηθούν πολύ τα σχεδιαγράμματα (ερώτηση και σχεδιαγραμματική απάντηση).
Επίσης να επιμείνεις σε εισαγωγή και μετάφραση, μην το θεωρείς δεδομένο ότι τα παιδιά τις διαβάζουν! Βάζε τεστ συνέχεια!

39
Καλημέρα! 2 διδακτικές ώρες για κάθε ενότητα (μαζί με την εξέταση της προηγούμενης, που ουσιαστικά επαναλαμβάνουμε τα σχόλια). Αν υπάρχουν πολλές απορίες μπορεί και περισσότερο. Στην 4η και στην 5η π.χ. έχει τύχει να αφιερώσω και 4 ώρες (παράδοση-εξέταση-επανάληψη) για να τις εμπεδώσουν. Εξαρτάται και από το τμήμα. Τα Χριστούγεννα συνήθως είμαι στο τέλος των Ηθικών (με μέτριο τμήμα) ή έχω μπει Πολιτικά (με καλό τμήμα).

40
Θα ήθελα την άποψή σας για τη Β2. Στο απόσπασμα που δόθηκε (μέχρι το οὐτωσί) δεν περιλαμβάνεται η φράση "ἑνί δἐ λόγῳ...". Κάποιοι μαθητές μου, ενώ ήξεραν ότι ο συλλογισμός είναι επαγωγικός, έγραψαν ότι ακολουθεί παραγωγική συλλογιστική πορεία βασιζόμενοι στο κομμάτι του κειμένου που δινόταν στην εκφώνηση, διότι ξεκινάει από τις αρετές και μετά αναφέρει συγκεκριμένα παραδείγματα. Μπερδεύτηκαν γιατί η ερώτηση έλεγε να στηριχθούν στο συγκεκριμένο απόσπασμα. Τι πιστεύετε; Νομίζω ότι ήταν άστοχο που σταματούσε εκεί το χωρίο.

41
Για πείτε... τί περιμένετε φέτος στα αρχαία;;;  :)

Εγώ είχα όλη τη χρονιά προαίσθημα για την 20 των Πολιτικών. Αλλά ακούγεται πάρα πολύ...Μετά η 6 του Πρωταγόρα, καθώς και οι ενότητες 4-5 ή η 13 της Πολιτείας μου φαίνονται πιθανά θέματα. Τα Ηθικά νομίζω τα έχουν εξαντλήσει αλλά εννοείται ποτέ δεν ξέρεις! Δεν θα μου άρεσε να αναπαραχθεί θέμα που έχει ήδη πέσει. Πιστεύω ότι μάλλον θα υπάρχει μεταφρασμένο ως παράλληλο επειδή είναι υποχρεωτικό πλέον στην Α' Λυκείου.
Από άγνωστο περιμένω Πλάτωνα.
Εν τω μεταξύ πολύ σπάνια πέφτω μέσα στις προβλέψεις μου, οπότε μάλλον θα πέσουν εντελώς άσχετα από αυτά που περιμένω  :P

42
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Φεβρουάριος 27, 2014, 09:41:25 πμ »
Είμαι Αθήνα.
Διαγώνισμα δεν μου έχει τύχει. Όμως σε φροντιστήριο του κέντρου που είχα στείλει βιογραφικό μας είχαν κάνει σεμινάριο διδασκαλίας για το πώς κάνουν το μάθημα και μετά μας έβαλαν όλους να διδάξουμε (ήταν παρόντες οι καθηγητές του μαθήματος στο φροντιστήριο και οι υπόλοιποι υποψήφιοι). Νομίζω όμως ότι μόνο το συγκεκριμένο φροντιστήριο το κάνει αυτό.
Επίσης στη συνέντευξη για το φροντιστήριο στο οποίο είμαι τώρα (αλυσίδα) με ρώτησαν κάποια πράγματα για το γνωστικό, αλλά πολύ γενικά π.χ. πώς οργανώνω την ύλη στο άγνωστο, στο γνωστό κ.λπ. Αλλά δεν έγραψα και διαγώνισμα! Όμως τώρα που το λες έχω την εντύπωση ότι στους καθηγητές των θετικών μαθημάτων έβαλαν να λύσουν κάποια περασμένα θέματα πανελλαδικών.
Πάντως μην απογοητεύεσαι, να στέλνεις βιογραφικά παντού γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Και στο προηγούμενο φροντιστήριο που ήμουν είχαν προσλάβει άτομα χωρίς προϋπηρεσία, αλλά και σε αυτό που είμαι τώρα.

Σελίδες: 12345 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159811
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.