85
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Νοέμβριος 09, 2010, 05:41:19 μμ »
Eυχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση! Έχω,δυστυχώς, μόνο μιάμιση ώρα την εβδομάδα, δεν προλαβαίνω να βγάλω και κείμενο και παρατηρήσεις σε κάθε μάθημα...
Όσον αφορά στις δευτερεύουσες, κι εγώ τις κάνω με τη σειρά του βιβλίου. Απλώς ρώτησα γιατί σκεφτόμουν να τους κάνω την ανάλυση χρονικών μετοχών (προτερόχρονο) εφόσον ήδη ξέρουμε τον cum και τους ubi, postquam, simul, ut...Δεν ξέρω αν θα προλάβουν τα παιδιά να αφομοιώσουν την ανάλυση μετοχής αν τους την κάνω πρώτη φορά γύρω στο Φλεβάρη. Δεν είναι και πολύ διαβαστερά, δυστυχώς.
Όσον αφορά στις δευτερεύουσες, κι εγώ τις κάνω με τη σειρά του βιβλίου. Απλώς ρώτησα γιατί σκεφτόμουν να τους κάνω την ανάλυση χρονικών μετοχών (προτερόχρονο) εφόσον ήδη ξέρουμε τον cum και τους ubi, postquam, simul, ut...Δεν ξέρω αν θα προλάβουν τα παιδιά να αφομοιώσουν την ανάλυση μετοχής αν τους την κάνω πρώτη φορά γύρω στο Φλεβάρη. Δεν είναι και πολύ διαβαστερά, δυστυχώς.