29
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« στις: Μάρτιος 19, 2010, 03:20:54 μμ »
Μία σκέψη δικιά μου είναι η εξής :
Μάξιμουμ ένας καθηγητής Πληροφορικής στα ολοήμερα μπορεί να πάρει 12 ώρες την βδομάδα...Από 11 ώρες και πάνω στην εκπαίδευση , δικαιολογείται οργανική θέση...Οπότε ένας Πληροφορικός παίρνει υπό την επίβλεψη του 2 δημοτικά , κάνει το μάθημα στο Ολοήμερο και το πρωι βοηθάει επιτελικά , e-mail , έπαφος και τεχνική υποστήριξη στα μηχανήματα...όταν ήμουν ωρομίσθιος και εγώ πριν κάποια χρόνια , ο δντης του Δημοτικού με έπαιρνε πελαγωμένος τηλ επειδή ο εκτυπωτής δεν τύπωνε... Οπότε αν π.χ 5000 είναι τα δημοτικά στη χώρα , 2500 Πληροφορικοί διορίζονται κατευθείαν και προσφέρουν και εκπαιδευτικές αλλά και τεχνικού φύσεως υπηρεσίες...
Μάξιμουμ ένας καθηγητής Πληροφορικής στα ολοήμερα μπορεί να πάρει 12 ώρες την βδομάδα...Από 11 ώρες και πάνω στην εκπαίδευση , δικαιολογείται οργανική θέση...Οπότε ένας Πληροφορικός παίρνει υπό την επίβλεψη του 2 δημοτικά , κάνει το μάθημα στο Ολοήμερο και το πρωι βοηθάει επιτελικά , e-mail , έπαφος και τεχνική υποστήριξη στα μηχανήματα...όταν ήμουν ωρομίσθιος και εγώ πριν κάποια χρόνια , ο δντης του Δημοτικού με έπαιρνε πελαγωμένος τηλ επειδή ο εκτυπωτής δεν τύπωνε... Οπότε αν π.χ 5000 είναι τα δημοτικά στη χώρα , 2500 Πληροφορικοί διορίζονται κατευθείαν και προσφέρουν και εκπαιδευτικές αλλά και τεχνικού φύσεως υπηρεσίες...