Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - escozul

Σελίδες: 12345 ... 19
29
Αν έχεις για έναν διαγωνισμό 1000 θέσεις και υπάρχουν 1050 υποψήφιοι θα βάλεις δύσκολα θέματα για να μείνουν πχ 400 θέσεις κενές και ο διαγωνισμός να είναι αποτυχημένος; οι ίδιοι άνθρωποι που απέτυχαν θα εργάζονταν ως αναπληρωτές και  θα  διορίζονταν από τον πίνακα των αναπληρωτών. ειδικά σε μια περίοδο που ο διαγωνισμός δεν είχε την αποδοχή των εκπαιδευτικών;  τα θέματα σε όλες τις εξετάσεις ρυθμίζονται ανάλογα με το πόσο θέλει να ανοίξει ή να κλείσει τη στρόφιγγα, αυτός που διενεργεί το διαγωνισμό. Ο υποψήφιος που φέτος πέρασε ιατρική πριν 3 χρόνια δεν θα περνούσε και κάποιος άλλος που φέτος δεν πέρασε, μπορεί να περνούσε πέρσι.
Έτσι ήταν το 2003; Ή μιλάμε υποθετικά; Γιατί σωστό είναι αυτό που λες, αλλά και πάλι δεν αναιρείται το γεγονός ότι όταν έχεις ακραίες περιπτώσεις δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την ποιότητα εκπαίδευσης που δίνεται από τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν μπορείς να πεις ότι όταν είναι 1 θέση ανά 40 υποψηφίους και τα θέματα είναι παραλόγως δύσκολα, και έχεις 72 διοριστέους για 2500 υποψηφίους και 45 για 2000 ότι όσοι δεν έπιασαν την βάση, είναι σκράπες στην πληροφορική και δεν παίρνουν κατάρτιση επαρκή από τις σχολές τους.

Αναλόγως όταν έχεις 1000 θέσεις και βάζεις τέτοια θέματα που να κόβονται μόνο 50 δεν σημαίνει ότι οι 1000 που διόρισες έχουν επαρκή κατάρτιση πάνω στο αντικείμενό τους όταν θα θέματα ήταν γελοία όπως μου αναφέρετε.

Οι επιτυχόντες ΠΕ 19 στον ΑΣΕΠ του 2008 ήταν 519 (498 χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ και 21 με ΑΣΠΑΙΤΕ). Για αυτό είμαι βέβαιος καθώς έχω κρατήσει τα αποτελέσματα. Για τους επιτυχόντες ΠΕ 20 δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι δεν είχαν καλύψει τις 48 θέσεις που δόθηκαν. Οι θέσεις που δεν καλύφθηκαν δόθηκαν σε επιλαχόντες ΠΕ 19 πρόσφατα καθώς δεν υπήρχαν επιλαχόντες ΠΕ20. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι ΠΕ 20. Το γεγονός όμως ότι έμειναν εκτός άνθρωποι που έγραψαν πολύ υψηλούς βαθμούς (πάνω από 70) και διορίστηκαν άλλοι με βαθμό οριακά πάνω από τη βάση, και όλα αυτά στον ίδιο διαγωνισμό, με τα ίδια ακριβώς θέματα για τις ίδιες ακριβώς θέσεις παραμένει προβληματικό. Γι' αυτό και η ποσόστωση θα πρέπει να καταργηθεί.

Βασικά τα βρήκα τα αποτελέσματα στο pde: http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item1205. Ρε σεις ήταν εδώ τόση ώρα τώρα.

Εγώ πάντως το βλέπω αλλιώς.. περίπου 550 άτομα με βαθμό πάνω από 55 (και τουλάχιστο 50 σε κάθε θεμ. ενότητα) από 4500 που έγραψαν (χονδρικά πάντα μιλάμε.

Δεν είναι 550 που αρίστευσαν αλλά 550 που πέρασαν την βάση. Τελικά διορίστηκαν 110 από αυτούς.

Άρα 8 στους 9 φοιτητές από όλες τις σχολές της Ελλάδος παίρνουν ανεπαρκή ως ελλιπέστατη κατάρτιση στην πληροφορική μιας και σε έναν διαγωνισμό τέτοιου τύπου δεν πιάνουν ούτε την βάση.

Είναι παράλογο να βγάζουμε συμπεράσματα βάσει αυτών των αποτελεσμάτων. Έγινε σφαγή... και βάσει αυτής της σφαγής εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας "όχι το δικό μου πτυχίο είναι καλύτερο" και "όχι δεν ξέρεις αλγορίθμους" και "όχι δεν ξέρεις να στήσεις δίκτυα".

Και μάλιστα αντί να επιλέξουμε ένα διαγωνισμό με καλύτερα διαβαθμισμένα θέματα εμείς διαλέγουμε αυτόν που θα έπρεπε να τον χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα προς αποφυγή.

Ίσως τελικά η απάντηση του τίτλου του θέματος (θα έπρεπε να είναι ερώτηση) Πως φτάσαμε ως εδώ; να είναι η διαμάχη για το ποιος ανήκει στην elite της πληροφορικής στην Ελλάδα που κάνουμε εδώ και μερικές σελίδες τώρα.

Αυτό που με ενόχλησε και απάντησα είναι ότι δεν δέχομαι να με αντιμετωπίζουν σαν coffee boy την στιγμή που και καταρτισμένος είμαι στο αντικείμενο μου και εργάζομαι σκληρά για κάθε ώρα που βρίσκομαι στην τάξη. Δεν πιστεύω ότι μου χάρισαν την θέση μου και ούτε την έκλεψα από κανέναν. Παρόλο που υπονοήθηκε αυτό εδώ μέσα. Προκηρύχθηκε μια θέση, έδωσα εξετάσεις και την κατέκτησα. Δεν μου αξίζει σε καμία περίπτωση εφ' όσον πέρασα την πόρτα του διορισμού να αντιμετωπίσω ελιτισμό και υπονοούμενα του τύπου "οι πολύς ΠΕ19 και οι λίγοι ΠΕ20". Και μάλιστα βάσει των αποτελεσμάτων άλλων υποψηφίων!

Αυτό που λένε πολλοί συνάδελφοι για την φύση και τον τύπο των αποτελεσμάτων του 2008 -2009 μου φαίνεται λογικό btw. Αν και ξαναλέω, δεν ξέρω τι θέματα έπεσαν και ειλικρινά δεν μπήκα στην διαδικασία να τα μελετήσω σήμερα

30
Το ξέρω, γιατί έδωσα σε εκείνο το διαγωνισμό.
OK αλλά τα θέματα όταν είναι πολύ εύκολα ή πολύ δύσκολα πάντα είναι άδικο.
 Πάντα υπάρχει αδικία σε αυτές τις περιπτώσεις γι' αυτό πρέπει να έχεις μέσης δυσκολίες θέματα.

 Αυτό ισχύει σε όλους τους διαγωνισμούς. ΑΣΕΠ, Πανελλήνιες κλπ κλπ κλπ

31
Δεν υπάρχει διαγωνισμός το 2003, αλλά το 2002.

Παιδιά πραγματικά δεν ξέρω. Τότε η σχολή μου δεν ήταν καν στη κατηγορία ΠΕ20 ή ΠΕ19. Δεν είχα καν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτούς τους ΑΣΕΠ

Μόνο τα θέματα είχα δει όταν προετοιμαζόμουν  για το 2005. Και έχει περάσει και μια 12ετία από τότε.

32
Αν διάβαζες πρώτα τι γράφει ο άλλος θα έβλεπες ότι σε προηγούμενό μήνυμά μου έδωσα το παρακάτω λινκ
https://edu.klimaka.gr/diagonismos-asep/asep-genika/147-asep-statistika-3p-2008-2009.html
όπου οι ΠΕ20 είναι 2.183 και όχι 1209 όπως λανθασμένα (επίτηδες ?) θες να πιστεύουμε. Οι 45 θέσεις των ΠΕ20 δεν καλύφθηκαν. Θυμάμαι πολύ καλά ότι οι επιτυχόντες ήταν 35-37. Δεν μπορώ όμως να βρω το αρχείο από τον ΑΣΕΠ γιατί τα έχουν κατεβάσει. Όσοι έδιναν τότε ας το επιβεβαιώσουν ή βρείτε εσείς να με διαψεύσετε, αλλά ..... ξέχασα, αυτό το αρχείο δεν σας συμφέρει να το ανεβάσετε έτσι?
ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!! Ήμαρτον πια. Οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ Φαίνονται εδώ:
http://www.asep.gr/webcenter/portal/asep/Πολίτες/Αποτελέσματα/Διοριστέοι
Βάλε την προκύριξη 3Π/2008 και διάλεξε ειδικότητα. Θα δεις ότι διορίστηκαν όλοι και στο ΠΕ19 και στο ΠΕ20. Όλα τα άλλα είναι συκοφαντίες.

Για 1209 υποψηφίους μίλησα και ήμουν σαφέστατος για τον διαγωνισμό του 2005. Όσο για τον διαγωνισμό του '08 και 20000 να ήταν οι υποψήφιοι μικρή σημασία είχε γιατί διορίζονταν ΜΟΝΟ 45. ΤΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ όπως είδες στο παραπάνω Link.

Διάβαζεις τι γράφω? πραγματικά!!! Λέω ότι όλες οι θέσεις των ΠΕ19 καλύφθηκαν γιατί είχαμε περίπου 400 επιτυχόντες ενώ των ΠΕ20 όχι γιατί φάνηκε το πραγματικό τους επίπεδο. Σε τι γλώσσα να το γράψω με ιδεογράμματα?
Αυτό που το βρήκες; "Έτσι θυμάσαι;" Ωραία πηγή... μέχρι τώρα πάντως δεν ήταν και τόσο αξιόπιστη.
Που βρήκες τους επιτυχόντες; Γιατί διαβάζω ότι απλά έχεις δώσει ένα link με τα ποσοστά συμμετοχής. Άσχετο δηλαδή.

Άστοχη για σένα που από ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνεις (ή δεν σε συμφέρει να καταλάβεις τι είναι ποσοστό)
Τέλος πάντων μετά από αυτό καταλαβαίνω ότι απλά τρολάρεις. Ε, τρόλαρε μόνος σου.

33
Διαγωνισμός 2003
Δεν αναφέρθηκα ποτέ σε αυτό το διαγωνισμό δεν ξέρω τι λες

34
Αν και είμαι ΠΕ19 και είμαι υπέρ της κατάργησης της ποσόστωσης 60-40 (γιατί ισχύει αυτό αφου όλοι μπαίνουμε στα ίδια τμήματα και διδάσκουμε τα ίδια μαθήματα;), θεωρώ ότι το να κρίνει κάποιος τους ΠΕ20 με βάση τον ΑΣΕΠ του 2008 είναι άδικο.
τα θέματα του 2008 τα θυμάμαι πολύ καλά και θεωρώ ότι ήταν κομμένα και ραμμένα μια μιά συγκεκριμένη σχολή του κλάδου ΠΕ19. Μπαίνω χρόνια σε τάξεις όλων των βαθμίδων (επάλ-γενικο-γυμνάσιο). Τα θέματα ήταν 80% θεωρία εξεζητημένων αλγορίθμών (και μαθηματικά τους), σχεδόν καθόλου θεωρία δίκτυων, αρχιτεκτονική υπολογιστών, λειτουργικά συστήματα, hardware, γλώσσες προγραμματισμού (πρακτική εφαρμογή προγραμματιμού). Να μην αρχίσω να απαριθμώ ερωτήματα, αλλά καμιά σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες διδασκαλίας στην β/θμια εκπαίδευση. Οκ δεν λέω, παρα πολύ καλός αυτός που γνώριζε τις απαντήσεις, αλλά με τα θέματα όπως δόθηκαν ήταν πολύ πιθανό να μην μπορούσε να στήσει εργαστήριο.
και κυρίως άδικο για τους ΠΕ20 που αλλιώς ήταν προσανατολισμένο το πρόγραμμα σπουδών τους.

Αγαπητέ όσον αφορά το 60-40 κι εγώ είμαι υπέρ της κατάργησής του. Ανέκαθεν μάλιστα.
Νομίζω μάλιστα ότι από φέτος αυτό θα καταργηθεί μιας και πλέον είμαστε μια ειδικότητα (δεν είμαι σίγουρος αλλά αυτό νομίζω έγινε πριν μερικούς μήνες. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος)

Από κει και μετά λεπτομέρειες για το περιεχόμενο όλων των διαγωνισμών ΑΣΕΠ δεν γνωρίζω. Όταν διορίστηκα (το 2005) είχα μελετήσει τα μέχρι τότε θέματα καθώς και αυτά στα οποία εξετάστηκα ο ίδιος. Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι ήταν ούτε "γελοία" αλλά ούτε και "γελοιωδώς δύσκολα"

Ειλικρινά δεν γνωρίζω για τα θέματα του 2008 που όμως αφορούσαν λίγους διοριστέους και ποσοστά θέσεων/υποψηφίους 1:30 και 1:40.

Σίγουρα αν καταργούνταν νωρίτερα το 60-40 θα είχαμε διαφορετικούς πίνακες διοριστέων σε κάποιους ΑΣΕΠ. Όχι με μεγάλες διαφορές όμως κατά την γνώμη μου αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω αυτό χωρίς να πάρω και τα αποτελέσματα των αποτυχόντων και να κάνω μια σημαντική μελέτη.

35
Μιλάω για τον ΑΣΕΠ του 2008 που μπήκαν σοβαρά θέματα
https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://edu.klimaka.gr/edufiles/ASEP/2009/ASEP_2009_THEMATA_PLHROFORIKHS_GNOSTIKO_KLIMAKA.pdf&ved=0ahUKEwjMiruH-PnVAhVHL8AKHbbiC3UQFggpMAI&usg=AFQjCNGq-BFAyfEh0SdsKbRClcVwuO3uWw
Όχι για τους προηγούμενους που με τα γελοία θέματα έγραφαν όλοι. Εσύ αναφέρεσαι στο 2005.
Όσον αφορά τα ποσοστά οι Πε19 ήταν κάπου 3500 και οι πε20 κάπου 3000 αν θυμάμαι καλά.  Do the math όσοι μάθατε ποσοστά στο ΤΕΙ.
Όπως όμως είπα και προηγουμένως αυτά τα ξεχνάμε γιατί δεν μας συμφέρει.

Σταμάτα με τα "ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ" Μπες στα link και δες. 1209 ήταν από το ΤΕΙ και 2550 από ΑΕΙ. Μετά από αυτά τα νούμερα που αναφέρεις τα αναφέρεις για να δημιουργείς εντυπώσεις.

Το 2008 ο ΑΣΕΠ είχε 110 θέσεις για τους πληροφορικούς και των δυο κατηγοριών. Και εκεί αυτοί που διορίστηκαν είχαν γράψει από 60 - 85. Αλλά εκεί είχε 110 θέσεις. Και τα νούμερά σου για 3500 ΠΕ19 και 3000 ΠΕ20 πες μου σε παρακαλώ που τα βρίσκεις γιατί για πληροφορικούς δεν υπάρχουν στατιστικά.

Τώρα η θέση σου
Παράθεση
Όχι για τους προηγούμενους που με τα γελοία θέματα έγραφαν όλοι. Εσύ αναφέρεσαι στο 2005.

Τα γελοία θέματα ποιά ήταν; Οι θέσεις δεν καλύφθηκαν στον διαγωνισμό του 2005 γιατί τα θέματα ήταν τόσο δύσκολα που σχεδον 2800 άτομα που έδωσαν εξετάσεις δεν κατάφεραν να περάσουν το 60%... έχεις δίκιο... "όλοι έγραφαν" "τα θέματα ήταν γελοία"

Στον διαγωνισμό του 2005 ήταν που λέγαμε ότι για πρώτη φορά μπήκαν σοβαρά θέματα. Και γι' αυτό ενώ προκυρήχθηκαν 1000 θέσεις, τελικά διορίστηκαν μόνο 700.

Το 2008 δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί η αναλογία διορισμού ήταν 60-40. Όσοι και να έδιναν 45 θα διορίζονταν από ΠΕ20 και 67 από ΠΕ19.

Ξεκόλα κι όλας με την άλλη βλακεία περί ποσοστού γιατί ήταν από την αρχή άστοχη.

36
-keep kalm and open a new thread-
Δεν μπορούσα... είχε χοντρύνει το παιχνίδι...

37
Ήμαρτον!!! Τέτοια "λογικά" επιχειρήματα χρησιμοποιείς και στην τάξη?
Μου λες να μην γενικεύω και χρησιμοποιείς μόνο ένα προσωπικό παράδειγμα?
Οι επιτυχόντες ΠΕ20 στον τελευταίο ΑΣΕΠ ήταν κάτω από 40 αν θυμάμαι καλά άρα ή λες ψέμματα ή μιλάς για άλλο ΑΣΕΠ.
Οι ΠΕ19 ήταν περίπου 350-400 και οι ΠΕ20 καμιά 40αριά, και αυτό συνέβη γιατί μπήκαν σοβαρά θέματα, όπως αλγόριθμοι, πολυπλοκότητα κλπ.
Επίσης διορίστηκαν ΠΕ20 που είχαν γράψει πολύ χειρότερα από πολλούς ΠΕ19 λόγω του 60-40. Μιλάμε για την τρελή αξιοκρατία.
Καλό να τα θυμίζουμε αυτά πότε πότε, γιατί βολεύει πολλούς να ξεχαστούν.

@dimitri73 πολύ καλά θυμάσαι

Άιντε τώρα: http://wwwbalance.asep.gr/webcenter/content/conn/ucmserver/path/Enterprise%20Libraries/asep/%ce%91%ce%a1%ce%a7%ce%95%ce%99%ce%9f/%ce%88%cf%84%ce%bf%cf%82%202005/ORISTIKA_1P_05_el_GR.zip

Κατέβασέ το και δες

520 περίπου ΠΕ19 και 200 περίπου ΠΕ20
Έκανα λάθος. όχι 800 αλλά 700. Πέρασαν και κάποια χρόνια.

Εδώ είναι τα στατιστικά συμμετοχής: http://wwwbalance.asep.gr/webcenter/content/conn/ucmserver/path/Enterprise%20Libraries/asep/%ce%91%ce%a1%ce%a7%ce%95%ce%99%ce%9f/%ce%88%cf%84%ce%bf%cf%82%202005/1P_05_SYMMETOXH_el_GR.zip?lve

Όπως είπα. 1000 Προκυρηχθείσες θέσεις (περίπου. Λίγες παραπάνω ουσιαστικά). Συμμετοχή περίπου 3000 άτομα (2550 ΑΕΙ και 1209 ΤΕΙ). Όπως είπα: πολύ λιγότεροι από τα ΤΕΙ. Λιγότεροι από τους μισούς.
Δείτε τις προκυριχθείσες θέσεις: Ισχύει ο κανόνας του 60/40.

Ο πρώτος του ΠΕ19 είχε βαθμό 85,6. Ο πρώτος του ΠΕ20 βαθμό 81,8. Οι τελευταία φυσικά 60 γιατί αυτή ήταν η βάση.

Ο τελευταίος ΑΣΕΠ με πληροφορικούς ήταν του 2005.
Βρείτε τα όλα εδώ και κάντε τα στατιστικά σας: http://www.asep.gr/webcenter/content/conn/ucmserver/path/Enterprise%20Libraries/asep/%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%9F/%CE%88%CF%84%CE%BF%CF%82%202005/%CE%88%CF%84%CE%BF%CF%82%202005.htm

Ψέματα δεν λέω και ούτε μιλάω για άλλο ΑΣΕΠ. Επίσης δεν προσβάλλω κανέναν γιατί "απ' ότι θυμάμαι έτσι ήταν άρα λες ΨΕΜΑΤΑ". Μπορεί να έκανα λάθος στο πλήθος τον οριστικά διοριστέων αλλά μόνο αυτό.
Επίσης δεν είπα να ΜΗΝ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ. Είπα ΟΤΑΝ το κάνεις να μην είσαι τόσο απόλυτος.

@dimitri73 δεν νομίζω να θυμάσαι καλά. Ήταν αρκετοί περισσότεροι.
Και διορίστηκαν όλοι όσοι πέρασαν την βάση. Και από τις δύο κατηγορίες.

Όπως είπες λοιπόν @antonispe20 (Αλήθεια αυτό είναι "αντώνης - ΠΕ20;) καλό είναι να τα θυμίζουμε αυτά γιατί τελικά δεν ήταν 1 ΠΕ20 για κάθε 10 ΠΕ19 (400 ΠΕ19 με 40 ΠΕ20) όπως λες... ήταν 1 για κάθε 2 και κάτι. αλλά μην ξεχνάμε ότι οι ΠΕ20 ήταν και λιγότεροι από τους μισους σε σχέση με τους ΠΕ19.


Αυτό BTW:
Παράθεση
Τέτοια "λογικά" επιχειρήματα χρησιμοποιείς και στην τάξη?
Το παίρνω προσωπικά. Στο επιστρέφω και αν σε είχα μπροστά μου θα "στολιζόμασταν" σαν Χριστουγεννιάτικα Δένδρα.

38
Μα σου ανέφερε ένα ποσοστό. Ότι ούτε το 30% δεν έπιασε τη βάση, ανεξαρτήτως ΑΕΙ/ΤΕΙ.

Μια χαρά αξιότατοι συνάδελφοι υπάρχουν που βγήκαν από ΤΕΙ.
Ας αφήσουμε τις ανούσιες κόντρες...

Συνάδελφε συμφωνώ μαζί σου. Ίσως να έδωσα κι εγώ λίγη τροφή σ' αυτή την κόντρα και ίσως θα έπρεπε να είχα απαντήσει όπως εσύ.

Απλά με στεναχωρεί να βλέπω εδώ στο topic που ονομάζεται "Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ." ότι τελικά ο λόγος που φτάσαμε ως εδώ είναι οι "χαμηλοτέρου επιπέδου" ΠΕ20.

Αυτοί φταίνε και μας "στρίμωξαν" ενώ δεν τους αξίζει. Αν διαβάσει κανείς τις τελευταίες σελίδες εύκολα φτάνει σε αυτό το συμπέρασμα.

Όπως και να έχει συμφωνώ όμως. Δεν θα πρέπει να τροφοδοτηθεί άλλο αυτή η κόντρα και ίσως θα πρέπει να συζήτηθεί κάπου αλλού αν κάποιος το επιθυμεί.

39
ευτυχώς που δεν δηλωσες το Μαθηματικό....δεν εχεις ξεκαθαρίσει την έννοια του ποσοστού

Προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς:
  • Δεν είναι περισσότεροι οι απόφοιτοι των σχολών ΑΕΙ;
  • Δεν υπήρχε το 60-40 παλιότερα;

Ίσως να μήν έχω ξεκαθαρίσει την έννοια του ποσοστού αλλά δεν θυμάμαι σε ποιό σημείο έγινα προσβλητικός προηγουμένος για να μου αξίζει ανάλογη απάντηση του τύπου "δεν ξέρεις τι λες" χωρίς τεκμηρίωση μάλιστα.

40
Υπάρχουν σχολές  ΤΕΙ που ο πρώτος έχει λιγότερα μόρια από τον τελευταίο πολλών ΑΕΙ.
Όσοι θεωρείτε ότι κάποια ΤΕΙ είναι καλύτερα από κάποια ΑΕΙ γιατί δεν προτείνετε στους μαθητές σας να τα βάλουν ψηλότερα στο μηχανογραφικό?

Θα κάνω μια ερώτηση και θέλω να δω αν θα βρεθεί κάποιος που θα έχει τα κότσια/εντιμότητα  να τολμήσει να απαντήσει
Στον τελευταίο ΑΣΕΠ τι ποσοστό πέρασε τη βάση στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ πληροφορικής?
Αν τολμάτε γράψτε το. Αφήστε τις υποκειμενικές κρίσεις κα τις άναρθρες κραυγές και απαντήστε  με σοβαρά επιχειρήματα. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, οι αριθμοί όμως δείχνουν την αλήθεια

Στατιστικό αγαπητέ δεν έχω αλλά έχω προσωπικό παράδειγμα.

ΕΓΩ έβαλα το ΤΕΙ μου πολύ ψηλά στο μηχανογραφικό μου. 4ο για την ακρίβεια.
Πιο πάνω και από τις Μαθηματικές Σχολές θα ήθελα να τονίσω που με την βαθμολογία μου περνούσα. Αυτό γιατί πραγματικά πίστευα αλλά και πιστεύω ακόμα ότι είναι καλύτερο πτυχίο και με καλύτερες προοπτικές.

Στον τελευταίο ΑΣΕΠ (του 2005 φανάζομαι εννοείς) δεν ξέρω τι ποσοστά ήταν πάνω από την βάση αλλά ξέρω ότι οι προκυρηχθείσες θέσεις (1000) δεν είχαν καλυφθεί με επιτυχόντες. Αυτό συμπεριλαμβάνει υποψηφίους με πτυχίο και ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δηλαδή αφού οι υποψήφιου του ΑΣΕΠ βγάζουν τόσο χαμηλές βαθμολογίες, γιατί δεν κάλυψαν τις θέσεις υποψήφιοι των ΑΕΙ που περνούν την βάση; Η απάντηση είναι απλή. Γιατί από τους 3000 και πλέον εξεταζόμενους το 2005, μόνο 880 πέρασαν την βάση και έγιναν διοριστέοι.

Ο λόγος που ίσως περισσότεροι ήταν από σχολές των ΑΕΙ ίσως να είναι ότι υπάρχουν περισσότεροι απόφοιτοι από σχολές ΑΕΙ. Γίνεται μεγαλύτερη παραγωγή, πως να το κάνουμε. Υπήρχε και το 60-40 τότε οπότε ορίστε ίσως κάποιοι λόγοι που βλέπεις περισσότερους ΠΕ19 από ΠΕ20

Όσον αφορά για τα αποτελέσματα. Στον ΑΣΕΠ αυτό είχα κατάταξη 72ος. Οπότε όπως καταλαβαίνεις σαν απόφοιτος ΤΕΙ ... εχ καλά τα πήγα κι εγώ...

Αν κάποιος προτείνει στους μαθητές του να βάλουν τις σχολές ΑΕΙ ψηλότερα απ' τα ΤΕΙ είναι γιατί ακόμα και σήμερα υπάρχουν τα κολημένα μυαλά που πιστεύουν ότι η εκπαίδευση στις τεχνικές σχολές είναι κατωτέρου επιπέδου από τα ΑΕΙ. Προσπαθώντας λοιπόν οι εκπαιδευτικοί να προστατέψουν τους μαθητές τους από τέτοια αντιμετώπιση στο μέλλον, τους κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο. Σε μένα όμως και εν έτει 1993 καθηγητής μου με κατεύθυνε να επιλέξω τεχνικές σχολές και να τις βάλω ψηλά στο μηχανογραφικό μου γνωρίζοντας τις δυνατότητές μου.

Οπότε σε παρακαλώ όταν γενικεύεις μην είσαι τόσο απόλυτος.

Σου απαντώ λοιπόν χωρίς να το ρίξω στα "κότσια" αλλά με απόλυτη εντιμότητα

41
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Αύγουστος 28, 2017, 10:01:13 πμ »
Όταν δεν παίρνει κάποιος απόσπαση και πάει αναπληρωτής εκεί σε 1 βδομάδα νομίζω ότι έχει βάση η ένσταση.

Φυσικά και έχει. Αλλά νομίζω ότι η προθεσμία των ενστάσεων που είναι συνήθως 3 μέρες μετά την ανακοίνωση μιας απόφασης, συνήθως λήγει πριν την ανακοίνωση της τοποθέτησης των αναπληρωτών.

Σε κάθε περίπτωση προσωπικά με ενστάσεις ταλαιπωρούμουν πέρισι μέχρι τα Χριστούγεννα και τελικά η τελευταία δεν εξετάστηκε ποτέ... Τελικά, παρ' όλες τις διαβεβαιώσεις των αιρετών κάθησα και το "έφαγα" πέρισι.  :-\

42
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Αύγουστος 28, 2017, 09:52:51 πμ »
Με ευκαιρία αυτή την ανάρτηση νσταση μπορείς να κάνεις για οτιδήποτε.
Αν δούμε τις συνεδριάσεις ενστάσεις υπάρχουν για μεταθέσεις, για αποσπάσεις, για μοριοδότηση.
Αλλες τις εγκρίνουν και άλλες όχι.
Τώρα σε αυτές χωρίς τα πλεονάσματα και τα κενά των ΠΥΣΔΕ ποια θα είναι η τύχη της ένστασης.
Δεν διαφωνώ με το να κάνει κάποιος απλά αναφέρω πως δεν μπορεί να βασίζεται στη δικαίωση του.

Να σε διορθώσω λίγο: Αν και ενστάσεις υπάρχουν για όλλες τις διαδικασίες, δεν είναι "άλλες τις εγκρίνουν και άλλες όχι" μερικές δεν φτάνουν καν στο ΚΥΣΔΕ αν κριθεί ότι δεν έχουν βάση. Δηλαδή μια ένσταση του τύπου "Ενίσταμαι για τις αποσπάσεις επειδή ξέρω ότι υπάρχουν κι άλλα κενά και θα μπορούσα να έχω πάρει" δεν νομίζω ότι θα συζητηθεί ποτέ στο ΚΥΣΔΕ.

Σελίδες: 12345 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159919
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 662
Σύνολο: 671

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.