Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - new_pe06

Σελίδες: 1 ... 404142
575
Σχολική ζώνη / Απ: Που είναι τα βιβλία;
« στις: Ιούλιος 29, 2011, 12:49:00 πμ »
Συμφωνώ στο ότι όλα πηγαίνουν προς το ψηφιακό βιβλίο και τον διαδραστικό πίνακα αλλά με τίποτα δεν πρέπει να θεωρούμε ότι ο μαθητής πρέπει να βρεί μόνος του τα λεφτά να πάρει το hardware. Κάποιες οικογένειες δεν έχουν να φάνε, το laptop θα κοιτάξουν να αγοράσουν; Αν θέλει να κάνει τέτοιες αλλαγές το υπουργείο πρέπει να μπορεί να τις στηρίξει οικονομικά (όπως έκανε τότε με τα laptop της πρώτης γυμνασίου) αφού δεν μπορεί, να κοιτάξει να εκτυπώσει βιβλία αφού η δημόσια παιδεία τουλάχιστον μέχρι σήμερα είναι συνταγματικό δικαίωμα.

576
Σχολική ζώνη / Απ: Που είναι τα βιβλία;
« στις: Ιούλιος 29, 2011, 12:09:48 πμ »
Δεν έχει πέσει ποτέ στα χέρια μου οθόνη με e-ink ή κάτι τέτοιο οπότε απλά θα δεχτώ ότι είναι πολύ καλύτερο το να διαβάζεις απο εκεί απ ότι απο την οθόνη του υπολογιστή. Μιλάμε οπότε για  80- 150 ευρώ για μια αλλαγή που δεν βλέπω πως θα βελτιώσει την εκπαίδευση. 
Όσο για το τι είναι δυνατό γενικότερα και το τι βλέπουμε στο ελληνικό σχολείο θα έλεγα οτι μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα. Γιατί π.χ. εγώ που είμαι της Αγγλικής βλέπω ότι τα βιβλία του γυμνασίου έχουν ασκήσεις listening οι οποίες όμως λόγω έλλειψης χρημάτων δεν ηχογραφήθηκαν ποτέ. Επίσης για τα links που αναφέρεις θα πρέπει να υπάρχει ένας συνεχής έλεγχος γιατί π.χ. τα cd-rom του δημοτικού έχουν link του 2006 και κάποιες απο αυτές τις σελίδες δεν υπάρχουν πια.
Κατα την γνώμη μου ο λόγος που πρέπει να φύγει το έντυπο είναι γιατί δεν συμβαδίζει πια με την εποχή και σαν καθηγήτρια δεν με βοηθάει στο να τραβήξω την προσοχή των μαθητών μου. Τα παιδιά θέλουν κείμενο αλλά και εικόνα και βίντεο. Όσο περισσότερα κίνητρα έχουν οι μαθητές μου τόσο περισσότερα θα μάθουν. Γιατί να δωθούν 100 ευρώ για κάτι που δεν προσφέρει κάτι παραπάνω απο το έντυπο βιβλίο; μόνο γιατί είναι πιο ελαφρύ;

577
Σχολική ζώνη / Απ: Που είναι τα βιβλία;
« στις: Ιούλιος 28, 2011, 11:06:36 μμ »
Κάθομαι πολλές ώρες στο ίντερνετ απο μικρή ηλικία αλλά δυσκολεύομαι να διαβάσω ολόκληρο βιβλίο ή κάποιο άρθρο άνω των 3 σελίδων στον υπολογιστή. Επίσης με βολευει να σημειώνω στα περιθώρια του βιβλίου κάτι που δεν μπορώ να κάνω σε ένα κείμενο.pdf. Οπότε καταλαβαίνω την δυσκολία των μαθητών να διαβάσουν τα κείμενα σε ψηφιακή μορφή. Για να δεχτώ σαν καθηγήτρια ένα σχολικό βιβλίο σε ψηφιακή μορφή θα πρέπει να μου προσφέρει κάτι παραπάνω. Π.χ. να είναι ένα βιβλίο με βίντεο, ήχο, ασκήσεις όπως αυτές που θα έβρισκες σε ένα cd-rom κτλ. Αυτό είναι για μένα ένα ψηφιακό σχολικό βιβλίο. Χωρίς μια τέτοια τροποποίηση δεν υπάρχει κανένας λόγος να περάσουμε απο το έντυπο στο ψηφιακό βιβλίο.

578
Δημοτικό / Απ: καινούρια βιβλία αγγλικών δημοτικού
« στις: Ιούλιος 22, 2011, 11:04:35 μμ »
Αυτό που λες μου αρέσει μεν αλλά δεν νομίζω οτι επιτρέπεται. Δηλ. δεν νομίζω οτι επιτρέπεται να συνεχίσω το βιβλίο π.χ. της πέμπτης δημοτικού με τα παιδιά της έκτης επειδή η προηγούμενη τους καθηγήτρια δεν τους δίδαξε κάποια κεφάλαια. Κάνω λάθος; (μακάρι να κάνω λάθος  :D ). Και π.χ. οι αναπληρωτές όπως εγώ ξεκινάμε πιο αργά και είναι σίγουρο ότι δεν θα προλάβουμε να τα κάνουμε όλα όπως ίσως θέλει η σύμβουλος, άσε που πρέπει να βλέπεις και τον ρυθμό μάθησης της τάξης σου γιατί εγώ και κάθε καθηγήτρια μπορούμε να κάνουμε μια ωραιότατη διάλεξη στους μαθητές και να πούμε μετά οτι 'Ναι εγώ τους τα είπα όλα, και μετάφραση τις λέξεις και για τους χρόνους, τα modals κτλ.' αυτό όμως δεν σημαίνει οτι τα έμαθαν κιόλας.

Όσο για την δική μου περίπτωση έκανα στους μαθητές portfolios που κάθε σελίδα του είχε ως θέμα έναν μαθησιακό στόχο (ουσιαστικά τους στόχους των μαθημάτων που δίδαξα μέσα στην χρονιά) π.χ. μπορώ να περιγράψω το σπίτι μου. Οι μαθητές έγραφαν ό,τι μπορούσαν (και ζωγραφιές και φωτογραφίες αν ήθελαν) για να δείξουν οτι μπορούν να το κάνουν (δυστυχώς στο σπίτι τους λόγω έλλειψης χρόνου). Έχοντας αυτά τα portfolios η επόμενη καθηγήτρια του χρόνου θα ξέρει τι διδάχτηκαν τα παιδιά απο μένα και πάνω κάτω τι μπορούν να κάνουν. Της άφησα παντως και ένα σημείωμα που λέει αναλυτικά ποια κεφάλαια και lessons κάναμε και ποια όχι. Αφού, όπως νομίζω, δεν μπορει να συνεχίσει με το βιβλίο της τάξης, τι νόημα έχει να κάνω το βιβλίο γραμμικά και όχι όπως βολεύει; τους μαθησιακούς στόχους που δίδαξα θα τους έχει και με ένα τέστ θα ξέρει αμέσως και κατα πόσο τους πέτυχαν μαθητές. Οπότε ας συνεχίσει απο εκεί.

579
Δημοτικό / Απ: καινούρια βιβλία αγγλικών δημοτικού
« στις: Ιούλιος 22, 2011, 04:54:40 πμ »
Και γω είμαι της γνώμης πως πρέπει να παραλείπονται όσα δεν ταιριάζουν στην τάξη μας ή σε έμας ως καθηγητές γιατί δεν θα μπορέσουμε να τα στηρίξουμε όπως πρέπει. Αυτά που παρέλειψες ήταν μόνο κάποιες ασκήσεις που τις έκρινες δύσκολες ή καποια listening που ήταν βαρετά ή δύσκολα; άφησες καθόλου κείμενα που σαν θέματα δεν ήταν τόσο ενδιαφέροντα ή καθόλου μαθησιακούς στόχους που δεν ταίριαζαν στην πορεία διδασκαλίας που επέλεξες ή θεώρησες οτι είναι δευτερεύουσας σημασίας σε σχέση με άλλους του βιβλίου; εγώ απο το βιβλίο της Δ' δημοτικού αναγκαστικά έκανα επιλογή στην αρχή της χρονιάς ποια κεφάλαια, ποια lessons και ποιούς μαθησιακούς στόχους δεν θα με πειράξει να παραλείψω γιατί ήξερα οτι δεν θα προλάβω να τα κάνω όλα. Ποιός είμαι, ο Chuck Norris?  ;D  Όσο για τα βιβλία της Ε' και Στ' ετσι όπως τα είδα (γιατί τα έκανα μόνο σε ολοήμερο) τα πράγματα είναι ακόμη πιο ζόρικα.

580
Δημοτικό / Απ: Βιβλία Αγγλικών Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
« στις: Ιούλιος 22, 2011, 04:29:11 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για το link evi06. Δε το είχα διαβάσει πράγματι αυτό το thread και μάλλον θα κάνω και μια ερώτηση εκεί. Δυστυχώς δεν βρήκα κάποια απάντηση καθώς μιλάνε μόνο για το πόσες λέξεις θα έχει η ορθογραφία και για τα τέστ. Δηλ. μονο για αξιολόγηση. Υποψιάζομαι οτι ακολούθησαν γραμμικά το βιβλίο γιατί λένε 'εγώ βρισκομαι τωρά στο τάδε κεφάλαιο'. Μόνο η adroniki αναφέρει ότι σε κάποιο ΠΕΚ τους είπαν οτι μπορούν και να μη διδάξουν τα κεφάλαια με την σειρά αλλά κανείς δεν είπε οτι το δοκίμασε για να δούμε πως πήγε... Επίσης πολύ απογοήτευση βλέπω και εκεί και λογικό θα μου πεις, φόρουμ είναι κάπου πρέπει να πούμε και τον πόνο μας...  ;D Η ερώτηση μου πάντως παραμένει.. Υπάρχει κάποιος που είναι ενθουσιασμένος με τον τρόπο που δίδαξε το βιβλίο της πέμπτης ή της έκτης και θέλει να μοιραστεί την εμπειρία του;

581
Δημοτικό / Βιβλία Αγγλικών Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
« στις: Ιούλιος 21, 2011, 01:28:08 πμ »
Υπάρχει κάποιος καθηγητής/τρια Αγγλικών που του άρεσαν τα βιβλία Αγγλικών της Ε' και Στ' δημοτικού; Πώς τα δουλέψατε;
 Σε συζητήσεις με συναδέλφους παρατηρώ οτι μόνο το βιβλίο της Δ' θεωρείται αρκετά καλό (συμφωνώ προς το παρόν μαζί τους :D ). Αναρωτιέμαι μήπως αυτοί που προτιμούν τα βιβλία της Ε' και της Στ' τα δούλεψαν με διαφορετικό τρόπο, αν έκαναν δηλαδή ανακατανομή του βιβλίου και της ύλης του (π.χ. γύρω απο διαθεματικά project, διαφορετική σειρά στα κεφάλαια, γύρω απο tasks/μαθησιακούς στόχους που εντόπισαν αυτοί, δεν ξέρω τι άλλο... ). Μια διαφορετική οπτική ίσως να με βοηθούσε να τα δω με καλύτερο μάτι  :P

582
Δούλεψε κανείς φέτος θεματικά σε τμήμα συνδιδασκαλίας Ε΄-ΣΤ΄ δημοτικού; Π.χ. εγώ φέτος είχα Γ΄-Δ΄ συνδιδασκαλία και ο μόνος τρόπος που βρήκα ήταν να έχω κοινό θέμα για τις δύο τάξεις π.χ. θέμα: το σχολείο και διαφορετικές απαιτήσεις απο κάθε τάξη, π.χ. η Γ΄ έπρεπε να μπορεί να μιλήσει για τα πράγματα που υπάρχουν στην τσάντα και στην τάξη ενώ η Δ΄ είχε συν να μάθει και τα facilities που υπάρχουν στο σχολείο. Έκανε κανείς κάτι αντίστοιχο φέτος στην Ε΄-ΣΤ΄; υπάρχουν κοινές θεματικές ενότητες για αυτές τις δύο τάξεις;

Σελίδες: 1 ... 404142

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159869
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.