Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ifilitisvikys

Σελίδες: 12345
15
Έχει κάποιος συνάδελφος πείρα πάνω στο θέμα? Σκοπεύουμε με το σχολείο να οργανώσουμε 3ημερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα για τα παιδιά του Γυμνασίου, όμως είμαστε οι περισσότεροι πρωτοδιόριστοι και δυσκολευόμαστε στο γραφειοκρατικό κομμάτι. Ξέρει κανείς τα βήματα που ακολουθούνται? Κάθε βοήθεια και ιδέες φυσικά επί της εκδρομής ευπρόσδεκτες.

16
ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΤΩΡΑ!
Δεν φτάνει που κάθομαι σαν την ηλίθια και ψάχνω ενοικιαζόμενα στην Κεφαλονιά (και μου έχει φύγει το μάτι με τις τιμές που βλέπω, μια και ακόμη είναι φουλ σεζόν), αν κατάλαβα καλά θα αποζημιωθούμε μόνο αν η τοποθέτησή μας είναι αρκετά μακριά για να δικαιολογεί διανυκτεύρευση στον τόπο διεξαγωγής των ΠΕΚ. Δηλαδή αν εγώ τοποθετηθώ στο Ληξούρι, δεν δικαιούμαι αποζημίωση για τα Πεκ που θα παρακολουθώ στο Αργοστόλι, παρά μόνο τις βενζίνες (και αν). Βέβαια. Ποιος τους είπε ότι θέλω να μείνω στην Κεφαλονιά από τις 20 Αυγούστου???
Θα μπορούσα εγώ (ή και ο καθένας) να πάω, να παρουσιαστώ και να φύγω ως 1 Σεπτεμβρίου. Από τη στιγμή που με υποχρεώνουν να παρακολουθήσω τα γ@%$ τα ΠΕΚ τους γιατί να μη με αποζημιώσουν κιόλας?

17
Ο Λουκής Λάρας δεν είναι μόνο ιστορικό-πατριωτικό μυθιστόρημα.Επειδή περιγράφονται ήθη και αναπαραστάται η ζωή της εποχής υπάρχουν ηθογραφικά στοιχεία καθώς θεωρείται ο Βικέλας πρόδρομος του ηθογραφικού διηγήματος.
Δεν έχω διαβάσει καμία ανάλυση και ούτε πρόκειται.Μπορώ να καταλάβω και από μόνη μου τί είδους μυθιστόρημα είναι κατά την ανάγνωση.

Σύμφωνα με τον ορισμό που δίνει o Georg Lukacs στο βιβλίο του "Το ιστορικό μυθιστόρημα" (1952 -αν θυμάμαι καλά), ως ιστορικό ορίζεται το μυθιστόρημα το οποίο έχει χρονική απόσταση από τα γεγονότα τα οποία αφηγείται 50 χρόνια. Στο βιβλίο της Σοφίας Ντενίση "To ελληνικό ιστορικό μυθιστόρημα και ο Sir Walter Scott (1830-1880)", η συγγραφέας αποδέχεται την κατηγοριοποίηση αυτή του Lukacs και σε κάποιες περιπτώσεις τη στενεύει και στα 30-40 χρόνια. Από την άποψη αυτή ο Λουκής Λάρας θεωρείται κατ'εξοχήν ιστορικό μυθιστόρημα, γιατί και την απαραίτητη χρονική απόσταση έχει από τα γεγονότα και σκοπός του είναι να εξιστορήσει γεγονότα περασμένων εποχών (και δευτερευόντως να ηθογραφήσει τους ηρωές του). Είναι επίσης γνωστό ότι ο Βικέλας στηρίχθηκε δημιουργικά σε πραγματικό χειρόγραφο που του εμπιστεύτηκε ένας γέρος έμπορος από τη Χίο. Να σημειώσω τέλος ότι ο όρος  ηθογραφία είναι ελληνική πατέντα, ξεκίνησε από το γνωστό διαγωνισμό διηγήματος της Εστίας και αν και ευδόκισε να υπηρετήσουν το είδος μέγιστες γραφίδες (Βιζυηνός, Παπαδιαμάντης, Καρκαβίτσας, ακόμη και Βουτυράς), συχνά κατέληξε σε γραφικές περιγραφές για βουνά και κάμπους. δεν νομίζω ότι ο Βικέλας είχε κάτι παρόμοιο κατά νου όταν επεξεργάστηκε το εν λόγω χειρόγραφο. Αυτά τα ολίγα... ξέρω ότι ξεφεύγουν από την ουσία του θέματος για την ύλη στα νέα του ΑΣΕΠ, αλλά όπως είπε κι ένας καθηγητής μου "Ας μην ξεχνάμε ότι κάνουμε και επιστήμη...".

18
Νησιά / Απ: Κεφαλλονιά
« στις: Αύγουστος 03, 2008, 11:08:46 μμ »
Παιδιά, έχει κανείς πληροφορίες για Β' Κεφαλληνίας; Ξέρω ότι περιλαμβάνει τα πάντα εκτός από την πρωτεύουσα του νησιού, το Αργοστόλι. Οι μεγαλύτερες πολεις (; ή μήπως κωμοπόλεις;) είναι το Ληξούρι και η Σάμη. Νομίζω πως υπάρχουν θέσεις και σε κανα 2 πολύ μικρότερες κωμοπόλεις (; ή μήπως χωριά;). Η ερώτηση είναι: Πού είναι προτιμότερο να δηλώσει κανείς για τοποθέτηση; Πώς είναι η ζωή και τα ενοίκια το χειμώνα; Πού είναι καλύτερα να νοικιάσει κανείς, δεδομένου βέβαια ότι είναι μεγάλο νησί και αυτοκίνητο υπάρχει για μετακινήσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

19
Αυτή η διασπορά του χρόνου σε χίλια δυο βιβλία που νομίζεις ότι θα σε βοηθήσουν είναι η μεγαλύτερη παγίδα. Έχω έναν κολλητό που ξαναδίνει και μαζεύει ό,τι βρει από σημειώσεις φροντιστηρίων, 3-4 διαφορετικά βιβλία στα παιδαγωγικά, θέλει να διαβάσει Lesky (!) για τα γραμματολογικά των αρχαίων. Του έχω φάει τα αυτιά να κάνει επιλογές και να επικεντρωθεί στα σημαντικά και να μη σκορπάει το χρόνο του σε 100 βιβλία, γιατί έτσι δεν πρόκειται να αποδώσει σε κανένα από αυτά...

20
Συμφωνώ με chriskas και επαυξάνω.
Στα αρχαία περιορίστηκα στα σχολικά. Κάποια τα είχα διδάξει. Σίγουρα χρησιμοποίησα βοηθήματα, πχ στην Αντιγόνη, ώστε να έχω τα πάντα συγκεντρωμένα μαζί (μετάφραση, σχόλια). Όταν είχα Σοφοκλή στο πανεπιστήμιο είχα την πολυτέλεια να ψάχνω βιβλιογραφία, κριτικό υπόμνημα, σχόλια, πολιτιστικές παραμέτρους και της Παναγιάς τα μάτια. Εδώ δεν είναι πανεπιστήμιο. Χρειάζεται ταχύτητα και αποδοση το διαβασμα, γιατί περιμένει ένα βουνό μαθήματα. Στα γραμματολογικά των αρχαίων, και με το ίδιο σκεπτικό, περιοριορίστηκα στις εισαγωγές όλων (εννοώ και αυτών που ήταν εκτός ύλης πχ Ηρόδοτος, Ξενοφών) των σχολικών βιβλίων. Με κάλυψαν σε σημαντικό βαθμό και κάτι ακόμη: βρήκα από τη wikipedia τις περιλήψεις των τραγωδιών. Πάντα ρωτάνε κάτι από εκεί. Έπιασα 7/10 ερωτήσεις τελικά. Αλλά έγραψα καλά στις 2 ερωτήσεις ανάπτυξης που ήταν από σχολικά βιβλία.

Στα νέα επειδή έχω κάνει μεταπτυχιακό στα νεοελληνικά, ξέρω τη γραμματολογία του Λίνου Πολίτη απ'έξω. Οπότε ιστορία λογοτεχνίας δεν διάβασα, απλά ξεφύλλισα ένα απόγευμα τον Πολίτη. Τη συνιστώ. Για όποιον δεν έχει το χρόνο να τη διαβάσει όλη (είναι 300 σελ), κυκλοφορεί και σε συνοπτική έκδοση, κάπου 70 σελίδες. Στην γλώσσα πήρα όλα τα σχολικά και σε 2-3 μέρες (δε νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω) διάβασα όλη τη θεωρία. Αν την μαζέψεις δεν είναι πάνω από 20 σελίδες σύνολο. Τρόποι ανάπτυξης παραγράφου κτλ. Πολύ λίγα. Αναλύσεις στα κείμενα να διαβάσει όποιος έχει σκοπό να γράψει διδακτική νέων. Αλλιώς είναι χαμένο διάβασμα. Τα νέα για εμένα είναι σίγουροι βαθμοί. Με λίγο διάβασμα, μπορεί να γίνει το βαρόμετρο για να ισοσκελίσεις ένα κακό βαθμό αλλού. Να μην τα πολυλογώ, εγώ έπιασα 93. Και ασχολήθηκα μόνο 4-5 μέρες.

Στην ιστορία που διάβαζα 2 μήνες να μην πω τι πήρα! 58... Και να φανταστεί κανείς ότι 2 μήνες μου πήρε να μάθω νεράκι τα σχολικά... Δεν κοίταξα τίποτα εξωσχολικό, κάποιες ερωτήσεις τις απάντησα από γενικές γνώσεις που έχω, κανα 2 ήταν αναμνήσεις από κάτι βυζαντινά μαθήματα στο πανεπιστήμιο...δεν μπορώ να συμβουλεύσω κάτι άλλο, γιατί η Ιστορία παραλίγο να μου κοστίσει το διορισμό μου. Μια μόνο ερώτηση να είχα απαντήσει αλλιώς, ήμουν έξω από διοριστέους. Για αυτό σκέφτομαι ότι ο διαγωνισμός είναι συνάρτηση 4 πραγμάτων: διάβασμα+πείρα+γενικές γνώσεις+ΤΥΧΗ... Το τελευταίο σε μεγάλη αναλογία...

Καλή επιτυχία σε όλους.

21
Περιοχές σχολείων / Απ: Δυσπρόσιτα σχολεία
« στις: Ιούλιος 29, 2008, 06:35:21 μμ »
Μπορεί κάποιος να μας πληροφορήσει για Β΄Κοζάνης, Δ΄Μαγνησίας, Γ΄Φθιώτιδας, Α΄Πέλλας;

B' Κοζάνης=Πτολεμαΐδα. Πόλη του νομού Κοζάνης με καμιά 30.000 κατοίκους, 20 λεπτά από Κοζάνη. Συνδέεται πλέον με καινούριο δρόμο, κάθετο άξονα στην Εγνατία. Απόσταση από Θεσσαλονίκη 150χλμ, δρόμος όλο Εγνατία, δηλαδή 1,5 ώρα. Σχολεία με αρκετά παιδιά, μεγάλοι σύλλογοι, με μ.ο. ηλικίας 40+ κάτι. Το αρνητικό: δύο εργοστάσια της ΔΕΗ σε απόσταση αναπνοής από την πόλη. Η πλειψηφία των κατοίκων δουλεύει εκεί. Τεράστιο το πρόβλημα μόλυνσης και οι καρκίνοι στο λεκανοπέδιο. Φροντίστε να πάρετε μετάθεση γρήγορα δηλαδή! Κατά τα άλλα, η ζωή είναι όπως μπορεί να φανταστεί κανείς ότι θα είναι σε μια μεγαλη επαρχιακή πόλη. Κοντινά μέρη για εξόρμηση με φυσικές ομορφιές: Καστοριά για καφέ, Νυμφαίο για φθινοπωρινές βόλτες στο βουνό, Κοζάνη για ψώνια. Μόρια 5.

22
    Πέρσι το καλοκαίρι περίμενα τα αποτελέσματα του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και χρησιμοποιούσα αρκετα την ιστοσελίδα του pde.gr. Ομολογώ ότι αν και αγωνιούσα, πάντα μου έκαναν εντύπωση συνάδελφοι που βομβάρδιζαν με τηλέφωνα το Υπουγείο, έβριζαν ιστοσελίδες τύπου alfavita για την παραπληροφόρηση που τους παρείχαν, έφταναν με δύο λόγια τον εαυτό τους σε όρια υστερίας. Όμως, αν εγώ παρόλη την αγωνία μου είχα καταφέρει ένα επίπεδο ηρεμίας και ψυχραιμίας, καταννοούσα συναδέλφους που μπορεί εν μέσω άλλων υποχρεώσεων (οικογένεια, σπίτι κτλ) είχαν ένα φλέγον ερώτημα: θα δουλέψω του χρόνου; Ως τι (μόνιμος, αναπληρωτής, ωρομίσθιος); Πώς να τους κρίνω ή να πω "ψυχραιμία";
     Το θέμα είναι ότι ένα χρόνο μετά, περιμένοντας την εγκύκλιο των διορισμών, σε ένα θέμα που δεν είναι βέβαια αδιάφορο, αλλά δεν είναι και για τρέλα, βλέπω συναδέλφους που είναι τσίτα τα νεύρα τους. Και ρωτάω: γιατί ακριβώς παθαίνουν/-με υστερία; Υπάρχει ανασφάλεια για το αν θα δουλέψουμε φέτος; Όχι. Αφού μόνιμο διορισμό περιμένουμε όλοι. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι μόνο χριστοπαναγίες που δεν ρίχνουν εδώ μέσα και δημιουργούν κλίμα νευρικότητας, υπερέντασης και υπερδιέγερσης στους συναδέλφους που μπαίνουν να ενημερωθούν. Προς Θεού!
    Άλλοι συνάδελφοι ξημερώνονται με το άγχος αν φέτος θα δουλέψουν έστω ωρομίσθιοι, αν θα καταφέρουν να πάρουν 2-3 ώρες ΠΔΣ, ή ακόμη χειρότερα ζουν με την αγωνία πώς θα πάνε σε αυτή την (δεύτερη, τρίτη) προσπάθεια στον ΑΣΕΠ. Όταν υπάρχουν λοιπόν άνθρωποι που μαζεύουν το κουράγιο τους για να διαβάσουν για ΑΣΕΠ για πολλοστή φορά, εγώ ντρέπομαι να "ουρλιάζουμε" για το αν η ρημαδοεγκύκλιος θα βγει Παρασκευή ή Δευτέρα. Ας πέσουν οι τόνοι, παρακαλώ πολύ...

23
Τελείωσα με τις περιληπτικές αναδιηγήσεις και αύριο θα μπω στην Π.
Παρομοίως. Από βδομάδα θα μπω στην Π. Παρεμπιπτόντως, από όλα τα αποσπάσματα που κάναμε, στα παιδιά αυτό που τους άρεσε και το κατάλαβαν είναι η μονομαχία Αίαντα-Έκτορα (και θα ήθελαν η επιλογή της ύλης να έχει πιο πολλές μάχες!). Αφενός είχε την κατάλληλη έκταση για να δουλευτεί στην τάξη και αφετέρου ήταν σε κατανοητή γλώσσα. Δεν βοηθάει δυστυχώς καθόλου η μετάφραση του Πολυλά, τα παιδιά έχουν δυσκολίες στην κατανόηση. Δεν το πιστεύω ότι τα τελευταία 100 χρόνια δεν βγήκε ένας φιλόλογος που να κάνει μια στρωτή μετάφραση, σε απλή δημοτική και ακομή βασιζόμαστε στις μεταφράσεις Καζαντζάκη-Κακριδή και Πολυλά. Όχι ότι ήταν κακές, αντιθέτως, αλλά η γλώσσα ανταποκρινόταν στις ανάγκες της δικής τους εποχής. Η μετάφραση του Μαρωνίτη μας έσωσε στην Οδύσσεια, έχει ξεκινήσει και την Ιλιάδα. Από όσο ξέρω είναι κάπου στην Γ' ραψωδία. Ελπίζω να τον αξιώσει ο θεός να την τελειώσει και εμάς να τη διδάξουμε κάποτε.

24

Πάνω κάτω όλοι  στα αρχαία β΄ γυμνασίου τώρα κάνουν ή έχουν ολοκληρώσει την ευκτική και βρίσκονται στις επαναληπτικές ασκήσεις (ενότητα 10).
[/b]

Μην το λες, μην το λες!!! 8) 8)
Μόλις μπήκα στην ενότητα 7, με τις μεταφράσεις παλεύουμε. Βέβαια τι να προλάβω η ταλαίπωρη, 8 Νοεμβρίου ξεκίνησα και τα παιδιά είναι ζήτημα να είχαν κάνει την πρώτη ενότητα με την κοπέλα που έφυγε για λόγους υγείας και αναπληρώνω τώρα. Μια που συζητάμε για αρχαία Β' Γυμνασίου, που είστε βρε παιδιά στην Ιλιάδα; Και αν κάνει και κανείς γλώσσα ή κείμενα, ας αναφέρει πόσο προχώρησε εκεί (γιατί εγώ τώρα μπήκα στην ενότητα 4 στη Γλώσσα και ομολογώ ότι νιώθω πολύυυυ πίσω :-[) ή πόσα κείμενα κατάφερε να βγάλει (καλά, εκεί τα ξεπετάμε τσάκα τσάκα). Τι σου είναι αυτά τα παιδιά! Αγωνίζομαι να συνεχίσω την ανάλυση ενός κειμένου για δεύτερη ώρα. "Τι, πάλι αυτό θα κάνουμε;" Kids!

25
Γνωρίζω ότι στον βασικό μισθό το μεταπτυχιακό πληρώνει 45 ευρώ. Ως αναπληρώτρια δε δικαιούμαι να παίρνω αυτά τα χρήματα στο μισθό; Μόνο ως μόνιμη θα χρησιμοποιήσω τις γνώσεις που αποκόμισα; ;D Ρωτάει μήπως με φωτίσει κανείς, γιατί όταν κατέθεσα τα χαρτιά μου στην Δευτεροβάθμια της περιοχής, μου είπαν πως δεν θα χρειαστεί αντίγραφο μεταπτυχιακού τίτλου, γιατί δεν θα αποκομίσω κάτι (money εν προκειμένω). Ρίξτε λίγο φως στην υπόθεση, γιατί είναι 45x7 μήνες = 315 ευρώ πιθανόν χαμένα.

26
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Νοέμβριος 30, 2007, 04:20:52 μμ »
Ενώ βρε συ δεν είναι φάμπρικα τα πτυχία κρατικών πανεπιστημίων που απονέμονται (όνομα και πράγμα, απονέμονται (and the winner is...) δεν κερδίζονται με ιδρώτα και διάβασμα) σε γνωστούς συνδικαλιστές δαπίτες και πασπίτες που η μόνη τους δουλειά είναι να ζητούν καμιά παράταση της εξεταστικής και κυρίως να ψηφίζουν προέδρους, πρυτανεις κτλ. Εκεί δεν είναι φάμπρικα, που περνάν τα μαθήματα επιδεικνύοντας το πάσο και την κομματική ταυτότητα στον καθηγητή.

Για να μην μιλήσω για μεταπτυχιακά: κατά κάποια διαβολική σύμπτωση στη σχολή μου (την περίοδο που εκλεγόταν συγκεκριμένο άτομο πρόεδρος) συνδικαλιστές κάποιας συγκεκριμένης παράταξης (που πάλι -κοίτα σύμπτωση- στον εν λόγω πρόεδρο είχαν χαρίσει το ψηφαλάκι τους) έμπαιναν στα μεταπτυχιακά. Βαθμός πτυχίου με το ζόρι 5,5 και στις εξετάσεις με 10αρια μέσα από τους πρώτους! Τι να πω, επιφοίτηση Αγ. Πνεύματος να τους ερχόταν; Μια φωνή εξ ουρανού που τους έλεγε τα θέματα;  Πρόσεξε, με εξετάσεις έμπαιναν. Για να υπάρχει επίφαση αξιοκρατίας. Άσε τους διδάκτορες που μπαίνουν σε προγράμματα και αμοίβονται (ΕΠΕΑΕΕΚ, Πυθαγόρες κ.α.) κύριος οιδε με ποια κριτήρια και πάει λέγοντας και κλαίγοντας... Να πω κι άλλα; Για τις δήθεν αδιάβλητες εξετάσεις του ΙΚΥ; Που μου έλεγε γνωστός μου ότι πήρε την υποτροφία (με εξετάσεις παρακαλώ) με τα 2 μέλη της τριμελούς γνωστά του και με συνθηματικά σημάδια-μουτζούρες στο γραπτό; Που πάλι τις υποτροφίες βλέπω να τις παίρνουν παιδιά καθηγητών; Τόσες συμπτώσεις σε αυτή τη ζωή; Ή τόσο χαρισματικά είναι ορισμένα παιδάκια καθηγητών;  Αντε, ας μην κοροϊδευόμαστε.

Σε όλα αυτά βλέπεις να υπάρχει αξιοκρατία; Γιατί αν ναι, τότε εγώ μάλλον σε άλλο πανεπιστήμιο φοίτησα. Σε άλλη ίσως χώρα. Καλά είναι πριν περιλάβουμε να λέμε τα στραβα του ΕΑΠ, να δούμε πρώτα τι θα γίνει με τα χάλια του δημόσιου πανεπιστημίου. Εδώ γίνονται τα αίσχη, η κλήρωση του ΕΑΠ μας μάρανε. ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ, τώρα που το σκέφτομαι. Πολύ καλά. Τουλάχιστον δεν υπάρχει αυτή η επίφαση νομιμότητας που όλα τα εξαγνίζει...

27
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Νοέμβριος 29, 2007, 06:59:49 μμ »
Marsa μου, το ίδιο πράγμα λέμε ξέρεις. Οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Δεν έγραψα τα παραπάνω για να απαξιώσω το ΕΑΠ. Απλά θέλω να πω ότι ασχέτως του αν πρόκειται για δημόσιο ΑΕΙ ή ΕΑΠ πάντα υπάρχουν αυτοί με τις γνωριμίες που μπαίνουν και αυτοί που αξίζουν και μένουν στην απ' έξω. Όσο για αυτούς που δουλεύουν και στα δύο, πολύ κακώς κάνουν αν θες την άποψή μου. Δεν κατάλαβα γιατί να παίρνουν 3000+900, περίπου δηλαδή 4000 ευρώ, ενώ υπάρχουν τόσοι αξιόλογοι επιστήμονες, με διδακτορικά, με περγαμηνές που σαν γυρολόγοι κάνουν και ξανακάνουν αιτήσεις για θέση, γίνονται 40 ετών, δυσκολεύονται να ζήσουν την οικογένειά τους (λες και τιμωρούνται που επέλεξαν το δρόμο της επιστήμης, ξέρω κι εγώ άτομο 40 ετών δύο παιδιά, που μια δουλεύει με σύμβαση 407 σε ΑΕΙ και μια ζητάει από τους γονείς του). Γιατί να υπάρχουν διπλοθεσίτες; Αφού το ΕΑΠ είναι φρέσκος θεσμός,να στηρίξει και τους επιστήμονές του. Έτσι θα γίνει και ακόμα καλύτερη δουλειά.

28
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Νοέμβριος 26, 2007, 05:45:38 μμ »
Συνάδελφε (;) xaan δεν γνωρίζω τίποτα για τα μεταπτυχιακά του ΕΑΠ- όπως δε γνωρίζεις και συ άλλωστε, η διαφορά μας είναι ότι εσύ έχεις άποψη!!! Άποψη που την στηρίζεις στο γεγονός ότι για την εισαγωγή στο ΕΑΠ διενεργείται κλήρωση. Δεν είδα όμως να απαντάς στα ερωτήματα που σου θέτω. Αν θεωρείς την μέθοδο εισαγωγής τόσο καθοριστικής σημασίας, τότε φαντάζομαι ότι θα θεωρείς και το απολυτήριο Λυκείου που προφανώς κατέχεις, κατώτερο των απολυτηρίων Λυκείου που έχουν κάποιοι μεγαλύτεροι από σένα σε ηλικία, οι οποίοι για να μπουν στο Λύκειο έδιναν εξετάσεις ...

Εξήγησα ότι έχω άποψη για τα προπτυχιακά του ΕΑΠ. Και δεν μπορώ να φανταστώ για ποιό λόγο τα μεταπτυχιακά να λειτουργούν διαφορετικά. Εξήγησα ότι έχω ήδη ένα πτυχίο. Είδα ότι μιλάς με σεβασμό για το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ναι, φίλε μου, από κει πήρα το πρώτο μου πτυχίο, από το Μαθηματικό Αθηνών συγκεκριμένα. Με το Μαθηματικό Αθηνών συγκρίνω τη σχολή που βγάζω τώρα. Και την βρίσκω εξίσου δύσκολη. Δε χαρίζεται τίποτα στο ΕΑΠ. Αν όμως έτσι νομίζεις, δοκίμασέ το. Δεν ξέρω αν θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις τις σπουδές εκεί (πάνω από το 60% όσων εισάγονται εγκαταλείπουν χωρίς να τελειώσουν), η εμπειρία όμως θα σου φανεί σίγουρα χρήσιμη.

Όσον αφορά στα μεταπτυχιακά, προτιμώ ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών που οι ενδιαφερόμενοι επιλέγονται με κλήρωση, και όσοι έχουν τα κότσια το τελειώνουν, παρά ένα μεταπτυχιακό που θα το τελειώσουν έτσι κι αλλιώς όλοι, είτε μπήκαν με εξετάσεις, είτε μπήκαν με τις άλλες διαδικασίες που δυστυχώς όλοι ξέρουμε.

Τέλος, για να μη το κουράζουμε, το ΕΑΠ αποτελεί τομή στην Ελληνική Εκπαίδευση, όχι τόσο γιατί  η εκπαίδευση που προσφέρει είναι εξ αποστάσεως, όσο γιατί
1) δεν "παίζουν" φοιτητικές παρατάξεις και αλισβερίσι φοιτητών-καθηγητών (όλοι καταλαβαίνουμε...)
2) οι καθηγητές του προσλαμβάνονται με συμβάσεις (όχι μόνιμοι), βάσει βιογραφικών/προσόντων κλπ (οικογενειοκρατία δεν υπάρχει)3) οι καθηγητές του αξιολογούνται συνεχώς και η δουλειά τους ελέγχεται
4) τα θέματα των εξετάσεων δεν τα βάζει ο καθηγητής που διδάσκει το μάθημα, (ο καθηγητής τα πρωτοβλέπει ταυτόχρονα με τους φοιτητές του)  αλλά ο συντονιστής της ενότητας
5) τα γραπτά των φοιτητών διορθώνονται παρουσία όλων των καθηγητών οι οποίοι διδάσκουν το μάθημα
6) υπάρχει ουσιαστική "επαφή" του καθηγητή με τους φοιτητές του (στο Καποδιστριακό οι φοιτητές ήμασταν ανώνυμοι, εδώ μας ξέρουν με τα μικρά μας ονόματα)
7) το "ένα και μοναδικό σύγγραμμα" αποτελεί ανέκδοτο

Όλα αυτά είναι που κάνουν τους καρεκλοκένταυρους των συμβατικών Πανεπιστημίων να μη βλέπουν το ΕΑΠ με καλό μάτι και να προσπαθούν να το διαβάλλουν. Χαλάει τη "σούπα" βλέπετε... Δεν ξέρω πώς θα λειτουργεί σε κάποια χρόνια που θα έχει εδραιωθεί στη συνείδηση όλων-μέχρι τότε πάντως, στην προσπάθειά του να μην ακουστεί από πουθενά τα παραμικρό, θα συνεχίσει να βγάζει το λάδι όσων σπουδάζουν σ' αυτό και να δίνει τίτλους σπουδών που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση από κανέναν (σκεπτόμενο άνθρωπο)

Γνωρίζω πάντως τουλάχιστον 2-3 καρεκλοκένταυρους που δουλεύουν και στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Και έναν που προσπαθεί να μεταπηδήσει από το ΕΑΠ στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Και λυπάμαι πολύ που θα σου το χαλάσω, αλλά οι ίδιες παρεούλες είναι οι καθηγητές στην Ελλάδα, η κάθε κλίκα κοιτάει να σπρώξει τους δικούς της. Απλά άλλοι συμπληρώνουν το "εισοδηματάκι" των 3000 ευρώ με μερικά μαθήματα στο ΕΑΠ και άλλοι που είναι ήδη στο ΕΑΠ κοιτάνε για μια πιο μόνιμη θεσούλα στο Δημόσιο.
Σε ό,τι αφορά το επίπεδο παρεχόμενων σπουδών δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Αλλά από τη στιγμή που ξέρω ότι ΕΑΠ και Δημόσια ΑΕΙ είναι (όχι σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά σε ορισμένες τουλάχιστον που γνωρίζω) κάτι σαν συγκοινωνούντα δοχεία, ε, τι  να πω; Ότι θα υπάρχει δραματική διαφορά στο επίπεδο (των καθηγητών τουλάχιστον);

Πάντως, δεν θεωρώ σωστό να απαξιώνονται συλλήβδην τα μεταπτυχιακά σε δημόσια πανεπιστήμια, γιατί προσωπικά και εξετάσεις έδωσα και μια σειρά στάνταρ έπρεπε να διαθέτω (βαθμός πτυχίου, γλώσσες κτλ). Και θεωρώ ότι έκανα ερευνητική δουλειά σοβαρή και όχι της πλάκας, με παρουσία (δική μου αλλά και αρκετών συναδέλφων στο μεταπτυχιακό) σε συνέδρια διεθνή.
Αυτό δυστυχώς δεν σημαίνει ότι δεν έχω γνώση για μεταπτυχιακά ακόμη και σε άλλη σχολή του ίδιου πανεπιστημίου που είχαν 120 υποψήφιους και επιλέγονταν 10 χωρίς εξετάσεις και με πολύ "μυστηριώδη" και θολά κριτήρια.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 337
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.