Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - solero

Σελίδες: 1 ... 5556575859
785
Ας γίνει αυτό και τότε θα είμαι κι εγώ υπέρ του να γίνει εξ'ολοκλήρου η ΠΔΣ από αδιόριστους.

Μέχρι τότε όμως δε θα ανέχομαι κανένα τσόλι να μου λέει στα μούτρα μου "Εγώ δε δίνω ΑΣΕΠ, είναι δύσκολος..."
Να πας να γίνεις κομμώτρια τότε!
Οι υπόλοιποι τι είμαστε; Τα κορόιδα;

Φαίνεται η οργή σου απέναντι στα "βίσματα"!!!
Ο επιμένων νικά όμως έστω κι αν οι υποψήφιοι "κομμωτές" μας τρώνε θέσεις!!!

Την ίδια οργή έχω κι εγώ-ακόμα και για 'μένα τη ίδια.

Εγώ πάντως δίνω ΑΣΕΠ κι ας είναι δύσκολος..

Φαντάσου οργή που σου προκαλεί να είναι κάποιος στην παρέα σου, που ξεκίνησε με 10ώρες ΠΔΣ, μετά αναπληρωτής...χωρίς καν να μπαίνει σε τάξη για μάθημα....μετά ξανα αναπληρωτής...και τέλος διορισμός ....και να παραπονιέται΄για το μέρος που τον έστειλαν και για την κούραση που προκαλεί το σχολείο...ενώ εσύ δε βλέπεις το φως του ήλιου κάποιες μέρες λόγω διαβάσματος για να πετύχεις αυτό που σε κάποιον άλλον δόθηκε "εύκολα"και παρολαυτά παραπονιέται!!!


Γι'αυτό σου είπα κι εγώ να μη νιώθεις τύψεις..

786
Σίγουρα η διαδικασία επιλογής είναι άδικη και παράτυπη.Αυτό που με ενοχλεί εμένα πρισσότερο είναι όλοι όσοι δεν έχουν μέτρο και δεν αναγνωρίζουν το πως μπήκαν σ'αυτό το πρόγραμμα και θεωρούν εαυτούς καλύτερους και ανώτερους.

Δυστυχώς όσο η κατάσταση παραμένει η ίδια δε νομίζω,annna4,ότι θα έπρεπε κάποιος να νιώθει τύψεις, εφ'όσον έχει κάποιον που μπορεί να τον βοηθήσει να πάρει ώρες. Αρκετές από τις ευθύνες πολιτείας και κοινωνίας έχουν μεταφερθεί επάνω μας (βλέπε ΑΣΕΠ), δε χρειάζεται να μας βαρύνει και η "καλή" μας τύχη να έχουμε έναν γνωστό στην κατάλληλη θέση.


Συμφωνώ μαζί σου!Κάτι τέτοιο εννοούσα κι εγώ!

787
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος των τεχνικών ειδικοτήτων χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να δώσει ΑΣΕΠ.

Φυσικά και μπορεί


Εάν μπορούσαν μόνο αυτοί που έχουν ΣΕΛΕΤΕ να δώσουν ΑΣΕΠ τότε σίγουρα οι θέσεις δε θα γέμιζαν διότι αυτοί που έχουν ΣΕΛΕΤΕ δε νομίζω να είναι και τόσοι πολλοί μιας και μπαίνουν λίγα άτομα κάθε χρόνο εκεί. Μπορούν να δώσουν αλλά δε γνωρίζω εάν προηγούνται αυτοί που έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Εάν ξέρει κάποιος ας μας ενημερώσει

788
Κοιτούσα τους αποκλειόμενους από την περσινή διαδικασία επιλογής της ΑΣΠΑΙΤΕ και με προβλημάτισε το γεγονός πως η πλειοψηφία αυτών αποκλείστηκε με την αιτιολογία «χωρίς απόδειξη τραπεζικής κατάθεσης». Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να μην έστειλαν την απόδειξη που είναι το πλέον απαιτούμενο έγγραφο. Μήπως έκαναν κάτι λάθος; Αν ξέρει παρακαλώ κάποιος από πέρσι μπορεί να μου πει αν αρκεί μία φωτοτυπία της απόδειξης από την τράπεζα και να γράψω πάνω χειρόγραφα το όνομα και την ένδειξη «διαδικασία επιλογής ΕΠΠΑΙΚ»; 

Βγάλε την απόδειξη μία φωτοτυπία πριν τη στείλεις. Δεν είναι απίθανο πάντως να μην στέλνουν την απόδειξη τραπεζικής κατάθεσης. Η χαζόμαρα μας δεν έχει όρια.... :)

Έχει δίκιο νομίζω ο geok για τη χαζομάρα μας..Ίσως κάποιοι θεώρησαν ότι θα τους  περάσουν την αίτηση και χωρίς την απόδειξη..Κι εγώ όταν το είχα πρωτοδεί αυτό το φαινόμενο απόρησα αλλά μετά σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει λόγος γιατί  η προκήρυξη λέει 5 πράματα ξεκάθαρα και αν είσαι έξυπνος και τα τηρήσεις δε θα έχεις πρόβλημα :)

789
Για δες εδώ:

http://www.pde.gr/forum/index.php?action=links;cat=4

Και σε παρακαλώ να γράφεις με πεζά.

Οκ σ'ευχαριστώ!Νομίζω με πεζά γράφω..

790
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΣΠΕΤΕ?ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

Νομίζω πως όχι..Εσείς έχετε παιδαγωγική επάρκεια ούτως ή άλλως, δε χρειάζεστε ΑΣΠΑΙΤΕ..Τυχερούληδες.. ;D

791
Μήπως μπορεί να μας ενημερώσει κάποιος για το που μπορούμε να βρούμε τις απαντήσεις παλότερων θεμάτων στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών και ειδικότερα για το έτος 2005?

792
Δεν είναι ακριβώς όπως τα λέτε, συνάδελφοι, όσον αφορά την επιλογή καθηγητών για την ΠΔΣ, ή τουλάχιστον δεν είναι παντού έτσι.
Είμαι χρόνια Σχεδιαστής και μου έχουν τύχει καθηγητές που επιλέχθηκαν με όλα τα κοινωνικά και τυπικά κριτήρια να το κλείσουν το τμήμα στο άψε σβήσε.
Εφέτος πήραμε συνάδελφο με αρκετά χρόνια πτυχίο και δυο παιδιά, έ το τμήμα δεν κράτησε πάνω από 15 ημέρες. Οι μαθητές έχουν άποψη και λόγο στην επιλογή, πολλές φορές ζητούν συγκεκριμένο καθηγητή, είτε μόνιμο είτε ωρομίσθιο. Είμαστε μικρό μέρος και όλοι ξέρουμε πρόσωπα και καταστάσεις. Πιέσεις λίγες υπάρχουν αλλά τις παρακάμπτουμε με αόριστες υποσχέσεις για μελλοντικά τμήματα. Και τέλος πάντων είναι το μόνο κομμάτι της εκπαίδευσης όπου μπορεί -στο μέτρο του δυνατού- να διαλεχτεί ο καλύτερος για αυτόν τον ταλαίπωρο θεσμό...

Εγώ πάντως με όσους συνάδελφους έχω μιλήσει που έχουν πάρει ώρες στην πδσ, ήταν με "μέσον" κάποιον διευθυντή σχολείου ή δευτεροβάθμιας....είτε στην  Αθήνα είτε στην επαρχία....η μόνη διαφορά είναι ότι στην επαρχία παίρνουν περισσότερες ώρες ενώ στην Αθήνα το πολύ 4...
Και το γνωρίζω αυτό από πρώτο χέρι, καθώς κι εγώ πήρα 2 ώρες φέτος-συγγνώμη συνάδελφοι- και εννοείται όχι με κριτήριο τα "προσόντα μου"και το πόσα χρόνια έχω πτυχίο, αλλά συστημένη...
Λυπάμαι πολύ που το έκανα τελικά, αλλά δυστυχώς έτσι λειτουργει το σύστημα...και σε αναγκάζει να μην τηρείς τις αρχές σου...

Και μιας και και αναφερθήκατε σε "τυπικά και κοινωνικά κριτήρια" με τα οποία επιλέχθηκαν κάποιοι συνάδελφοι έναντι άλλων, θα μπορούσατε να μας αναφέρετε κάποια? Θα διαπιστώνατε πωςόι περισσότεροι από μας τους επί χρόνια πτυχιούχους θα΄τα είχαμε, και ίσως και περισσότερα από αυτά στα οποία θα αναφερθείτε.

Δε σας επιτίθεμαι απλά αγανακτώ όταν ακούω για αξιοκρατία στη πδσ, όταν όλοι γνωρίζουμε  πώς γίνεται να πάρεις ώρες...

Και πάλι συγγνώμη παιδιά  που πήρα αυτές τις 2ώρες...γιατί ίσως κάποιος από σας να το δικαιούταν περισσότερο.


Δε νομίζω ότι χρειάζεται να ζητάς συγνώμη γιατί αν δεν τις έπερνες εσύ θα τις έπερνε κάποιος άλλος επίσης με μέσον..Έτσι λειτουργεί το σύστημα δυστυχώς και όσο σωστός και να θες να είσαι σ'αυτή τη ζωή σε αναγκάζουν κάποτε να κάνεις κι εσύ τα ίδια με τους άλλους που κατακρίνεις..

793
Στη Θράκη είναι Αγάπη.
Αν βάλουν και Γεωγραφία στους ΠΕ04 στον ΑΣΕΠ δε σε βλέπω καλά.
Θέλεις διάβασμα...............


Στη Θράκη όπως είπες ανάμεσα στην Κομοτινή και στην Αλεξανδρούπολη..

794
Σε κάθε περίπτωση η εικόνα που θα προκύψει από την εν λόγω δημοσκόπηση είναι καταδικασμένη να διατηρήσει στην αφάνεια το πλήθος των αιτήσεων ανά πόλη καθώς επίσης και τον βαθμό ανταγωνισμού. Αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί που ούτε γνωρίζουν το pde και γιατί δεν παίζει ρόλο το πλήθος των αιτήσεων, αλλα τα μόρια..
Εύλογο κ επόμενο είναι πόλεις όπως οι Σάπες να μην έχουν την ζήτηση της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης. Ο καθένας βάζει την πιο κοντινή πόλη στον τόπο του. Αλήθεια, πόσοι είναι διατεθειμένοι να αφήσουν πχ την Θεσσαλονίκη κ να πάνε στις Σάπες ή στο Ηράκλειο;

Σίγουρα και δε θα είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα.Μια ενδεικτική τιμή μόνο..

795
Peri2005 γιατι σε ενοχλουν οι Σαπες, δεν φτανουν οι Παροχες στην Αθηνα που κοντευει να γινει Πολη-Κρατος οπως στα παλια "καλα" τα χρονια;

Αντι να λετε για τον Στυλιανιδη που μας ταϊσε μπανανοφλουδες με το Δελτιο Τυπου πριν κανενα 2μηνο οτι θα ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ στην ΑΣΠΑΙΤΕ αυξηση θεσεων και τωρα ειναι ικανοι να πουνε οτι το προτειναν και τους εριξαν ΑΚΥΡΟ απο εκει!!!!! Σαν να ηταν χρησμος της Πυθειας και κανενας δεν μπορει να του πει ΤΟ ΠΕΣ και ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΣ γιατι θα πει το ΠΡΟΤΕΙΝΑ αλλα οι μπαγασηδες δεν με ακουσαν...

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ: Η ξεφτιλα να μη μετρα η προϋπηρεσια (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ) και να μπαινουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ 22χρονα με ΓΑΛΛΙΚΑ, ΠΙΑΝΟ, ΣΟΥΑΧΙΛΙ (σε επιπεδο Proficiency) και μαστερ στην Οινολογια-Καλλιεργια Μανιταριων!!! Ενω υπαρχουν εκπαιδευτικοι που δουλευοντας σε 5 σχολεια ωρομισθιοι ή αναπληρωτες και με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΡΤΙΣΗ απο τα ΧΡΟΝΙΑ δουλειας ψαχνονται πως να παρουν το Κ#$@ΧΑΡΤΟ για να μην δουλευουν σαν τα σκυλια και να ερχονται οι Ουρανοκατεβατοι και τους παιρνανε σε μια νυχτα στους Πινακες!
Για να μη μου την πεσετε, ΞΕΡΩ οτι δεν ειναι ΟΛΟΙ ετσι που γινονται δεκτοι!!!
ΑΛΛΑ το μονο Θετικο ειναι οτι αυτοι ΠΟΥ αποκτουν ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ και δεν εχουν κολλησει ενα ενσημο στη ζωη τους την ψιλοπατησαν, καθως μπορει να εχουν καταρτιση αλλα τωρα θα πρεπει να δουλεψουν κιολας για 24 μηνες ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ προυπηρεσιας!


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..Η προυπηρεσία έπρεπε να μετράει..Διότι όπως και να το κάνουμε όποιος έχει δουλέψει ωρομίσθιος έχει και μια άλφα εμπειρία για τον τρόπο διδασκαλίας..Αυτοί δηλαδή που θα αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια στη ΣΕΛΕΤΕ σε τι θα τι χρησιμεύσουν εάν δε δουλέψουν σε σχολείο?Άσε που πολλοί βγάζουν τη ΣΕΛΕΤΕ και μετά ασχολούνται με άλλα πράγματα πέραν της εκπαίδευσης?Γιατί δηλαδή να τρώνε τις θέσεις του απλού ωρομίσθιου που έχει  κάνει χιλιόμετρα για να μαζέψει με το κουταλάκι τις ώρες του?

796
Συμφωνούμε απόλυτα αλλά να ξεδιαλύνω μερικά πράγματα για να μην υπάρχουν παρανοήσεις
1) Σχετικά με τους μη πτυχιούχους πληροφορικής. Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν πληροφορικοί όταν οι "καθαροί πτυχιούχοι" σνόμπαραν την εκπαίδευση και το έπαιζαν μεγαλο-στελέχη εταιριών και τρομεροί προγραμματισταράδες. Όταν έσφιξαν τα πράγματα στην αγορά και έγινε πιο
ανταγωνιστική τότε θυμήθηκαν την εκπαίδευση. Όλοι αυτοί λοιπόν που είναι στα σχολεία, έχουν αρκετή προυπηρεσία σαν καθηγητές πληροφορικής και έχουν δουλέψει αρκετά για να στήσουν στα σχολεία μηχανοργάνωση και οποιαδήποτε άλλη υποστήριξη Η/Υ.Αλήθεια τα πρώτα εργαστήρια υπολογιστών ποιοι τα έστησαν? είχαν πτυχίο πληροφορικής? Επειδή οι τότε πτυχιούχοι δεν ήθελαν να πάνε στην εκπαίδευση έπρεπε τα παιδιά να μείνουν χωρίς καθηγητές?
2) Σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια το έχω πει χιλιάδες φορές: Οι πληροφορικοί δεν είστε παιδαγωγοί δεν είστε καθηγητές, πως να το κάνουμε δηλαδή, ο προσανατολισμός των σχολών σας ήταν να μάθετε καλά το αντικείμενο και να απασχοληθείτε στη βιομηχανία ή την έρευνα. Όπως πολύ σωστά έθεσες οι μαθηματικοί και οι φυσικοί κάνουν πολύ λίγα παιδαγωγικά μαθήματα, συμφωνώ, μα δεν είπα ότι αυτές οι σχολές βγάζουν ανθρώπους που είναι σωστοί παιδαγωγοί. Έχουν όμως κατευθύνσεις με πολλά παιδαγωγικά μαθήματα και μαθήματα διδακτικής τα οποία επιλέγουν αρκετοί. Κακώς δε γίνονται μόνο αυτοί καθηγητές.
3) Τώρα όσον αφορά αυτά που λες ότι μπορείς να διδάξεις και Μαθηματικά και Φυσική και Βιολογία ίσως να μπορείς αν έχεις αποφοιτήσει από ένα αοβαρό ΑΕΙ πληροφορικής και έχεις ασχοληθεί με έρευνα οπότε έχεις μάθει να διαβάζεις μόνος σου. Σε πληροφορώ όμως ότι αυτή τη στιγμή ένα μεγάλο ποσοστό απόφοιτων πληροφορικής (κυρίως από ΤΕΙ) έχει πλήρη μεσάνυκτα και από Μαθηματικά και από Φυσική (ακόμα και από πληροφορική)
 
Αυτήν την ερώτηση "και πρέπει να έχει κανένας πτυχίο Πληροφορικής για να διδάξει Πληροφορική;" δεν μπορώ να το καταλάβω...
Όσοι ειδικά έχουν πτυχίο Πληροφορικής ΑΕΙ έχουν κάνει ~10 βαρβάτα μαθήματα Μαθηματικών.
Προχθές τα θέματα Μαθηματικών κ Στοιχείων Στατιστικής τα έλυνα με το μάτι.
Γιατί να μην συμπληρώνω κι εγώ έναν ΠΕ03 τότε;;; Γιατί να ψάχνομαι να συμπληρώσω ωράριο;
Και Φυσική μπορώ να κάνω, και Βιολογία αμά λάχει (ειδικά στο Γυμνάσιο)... Τι έχουν δλδ οι ΠΕ03 κ ΠΕ04 παραπάνω (για να αντιστρέψω το επιχείρημα του πτυχίου);
Και όποιος αρχίσει να λέει χαζά περί καθηγητικών σχολών, να μετρήσει πόσοι νέοι ΠΕ03 και ΠΕ04 έχουν κάνει διδακτική στο πανεπιστήμιο...

Εδώ είναι που διαφωνούμε. Πρώτα πρέπει κάποιος να είναι δάσκαλος και μετά επιστήμονας. Από εκεί και πέρα διαβάζοντας μπορεί να κατακτήσει
οποιαδήποτε επιστήμη. Αν όμως δεν ξέρει πως να συμπεριφερθεί μέσα στην τάξη και πως να προσεγγίσει τα παιδιά, όσο καλός επιστήμονας και να είναι θα είναι πολύ κακός καθηγητής. Για σκεφτείτε πόσοι από τους καθηγητές που είχατε στο πανεπιστήμιο ήταν καλοί στο μάθημά τους? και όμως όλοι το ήξεραν το αντικείμενο, έτσι δεν είναι?
Παράθεση
Ο καθένας πρέπει να έχει βασικό πτυχίο στην ειδικότητά του, να έχει βαθιά γνώση της επιστήμης του.


Με όλο το θάρρος θα ήθελα να σου απαντήσω σε ορισμένα πράγματα από αυτά που προανέφερες..
1)"Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν πληροφορικοί όταν οι "καθαροί πτυχιούχοι" σνόμπαραν την εκπαίδευση και το έπαιζαν μεγαλο-στελέχη εταιριών και τρομεροί προγραμματισταράδες. Όταν έσφιξαν τα πράγματα στην αγορά και έγινε πιο ανταγωνιστική τότε θυμήθηκαν την εκπαίδευση." --> Οι άνθρωποι αυτοί (κοινώς φυσικοί, μαθηματικοί κ.τ.λ.) έγιναν πληροφορικοί την εποχή που υπήρχε έλλειψη από πληροφορικούς..Και ίσως ναι κάποιοι καθαροί πληροφορικοί να μην ήθελαν να ασχοληθούν τότε με την εκπαίδευση...Δεν αντιλέγω...Και γιατί να ασχοληθούν άλλωστε όταν ίσως κάποιοι να ήταν άσοι  στον προγρ/σμό ή στα δίκτυα και έβγαζαν τα 2πλα από κει?Και αν κάποια στιγμή άλλαξαν την πορεία τους και αποφάσισαν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να τους στερήσει αυτό το δικαίωμα ούτε καν να τους κατακρίνει..Αυτοί το σπούδασαν το μάθημα 4 χρόνια αυτοί έχουν το δικαίωμα να το διδάξουν..Και αν δεν έχουν την παιδαγωγική επάρκεια δε φταίνε αυτοί, φταίνε αυτοί που πριν βάλουν την Πληροφορική σαν μάθημα στο σχολείο δε σκέφτηκαν να φροντίσουν να έχουν και οι καθηγητές πληροφορικοί την παιδαγωγική επάρκεια όταν έχουν πάρει το πτυχίο τους..Επίσης έχω να αναφέρω το εξής.Εκείνη την εποχή που πήραν όλες τις άσχετες ειδικότητες να διδάξουν υπολογιστές νομίζω ότι οι καθηγητές πληροφορικοί ήταν πολλοί λίγοι (ακόμα και αν προσθέσεις σ'αυτούς και αυτούς που σνόμπαραν την εκπαίδευση)ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?Γιατί τότε δεν υπήρχαν τόσα τμήματα υπολογιστών στην Ελλάδα..Πολλά ΤΕΙ που ξέρω εγώ ξεκίνησαν να λειτουργούν περίπου στο '99.Επομένως από το 2003 και μετά (στο περίπου τώρα σου λέω)ξεκίνησαν να βγαίνουν οι πρώτοι απόφοιτοι..Και έτσι το 2005 που είχαν ανάγκες τους πήραν όλους όσους έγραψαν πάνω από τη βάση στον ΑΣΕΠ.Και αν το παρατηρήσεις το 90% των τωρινών ωρομισθίων ζήτημα να είναι 30 χρονών.Δε νομίζω ότι και αυτοί σνόμπαραν την εκπαίδευση ΤΟΤΕ γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ δεν είχαν βγει στην αγορά εργσίας.Όσο αφορά αυτό που είπες ότι τα πρώτα εργαστήρια υπολογιστών ποιοι τα έστησαν? είχαν πτυχίο πληροφορικής?-->Τους προσέλαβαν ως πληροφορικούς και όφειλαν να το κάνουν εάν και όσοι το έκαναν και γι'αυτό πληρώθηκαν άλλωστε .Το ότι δεν είχαν πτυχίο δε μου λέει κάτι εμένα..Κι εγώ μόνη μου κάνω μανικιούρ αλλά δεν έχω πτυχίο αισθητικής..Λέει κάτι αυτό..Είναι κάποια πράγματα που δεν χρειάζονται πτυχίο για να τα κάνεις και τα κάνη η πλειοψηφία πλέον..Και οι πληροφορικοί δεν ήρθαμε για να διώξουμε τους φυσικούς που διδάσκουν τώρα πληροφορική.Εφόσον τότε υπήρχε έλλειψη για τους λόγους που προανέφερα ήδη καλώς ήρθαν έτσι τα πράγματα..ΟΜΩΣ δε νομίζω ότι εφόσον ΤΩΡΑ υπάρχουν τόσοι πληροφορικοί στέκει να προσλάβουν μαθηματικούς για πληροφορικούς..Ο καθένας στο είδος του..
2)Παιδαγωγοί μπορεί να μην είμαστε όμως εφόσον μας παρέχεται η δυνατότητα να διδάξουμε γιατί να μην το κάνουμε δηλαδή?Τι να αφήσουμε τις θέσεις μας κενές και να μείνουν τα παιδιά χωρίς καθηγητές?Αυτοί που μας παίρνουν ωρομίσθιους ας μας κάνουν 2-3 σεμινάρια παιδαγωγικών να εξιδικευτούμε και μεις όπως και οι τότε φυσικοί - μαθηματικοί με σεμινάρια εξιδικεύτηκαν στην πληροφορική
3)Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι (το μεγαλύτερο ποσοστό)που τελιώνουν μια σχολή και έχουν πλήρη μεσάνυχτα.Γιατί αναφέρεσαι όμως σ'αυτούς των ΤΕΙ πληροφορικής?Νομίζεις πως κάποιος από κάποια άλλη ειδικότητα έστω και από "σοβαρό" ΑΕΙ όταν πάει σε κάποια δουλειά έαν δεν του δείξουν πρώτα 5 πραγματα και δεν αποκτήσει και λίγη εμπειρία εκεί μπορεί να ανταπεξέλθει?Τέλος κλείνοντας έχω να πω ότι όλες οι σχολές εξιδικεύονται σε κάτι π.χ. ο γιατρός γίνεται χειρούργος, παθολόγος, οφθαλμίατρος κ.τ.λ. Έχει σίγουρα μια γενική γνώση στο αντικείμενο αλλά ΕΞΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ σε κάτι. Έτσι και οι πληροφορικοί, άλλοι γίνονται τεχνικοί, άλλοι προγραμματιστές και άλλοι ΑΠΛΑ εκπαιδευτικοί..

797
Όποιος θέλει ας απαντήσει και εδώ...

798
Όποιος θέλει ας απαντήσει ενημερωτικά έτσι για να δούμε από περιέργεια τι πρόκειται να παιχτεί φέτος

Σελίδες: 1 ... 5556575859

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159909
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.