Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 123 ... 154
1
Νομίζω ότι η έλλειψη απαντήσεων στο ερώτημα "ανάκληση μετάταξης και επιστροφή στην εκπαίδευση" είναι επειδή δεν υπάρχει θετική απάντηση σε αυτό. Εγώ αυτό που γνώριζα και θεωρώ δεδομένο μέχρι στιγμής είναι ότι όποιος φύγει από την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, ο μόνος τρόπος για να ξαναγυρίσει σε αυτή είναι μέσω της κανονικής διαδικασίας πρόσληψης. Δηλαδή κάνετε ξανά αίτηση για ένταξη στους πίνακες.

Αυτό που θέλω όμως να σημειώσω στους μεταταγμένους συναδέλφους που δεν είναι ικανοποιημένοι από την καινούρια τους θέση, είναι ότι πλέον έχουν το δικαίωμα να πάρουν (πιο εύκολα πιστεύω) 2η μετάταξη σε άλλη διοικητική υπηρεσία. Δηλαδή εάν έχετε μεταταχθεί σε Δνση Βθμιας μπορείτε πχ να δείτε θέσεις στον τοπικό δήμο και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες της περιοχής σας. Επίσης, μπορείτε σε συνεννόηση με τους προϊσταμένους σας, να διερευνήσετε την περίπτωση αλλαγής τμήματος εντός της υπηρεσίας που είστε . Πχ από το τμήμα αδειών στο πρωτόκολλο ή στο οικονομικό κτλ.

Θεωρώ πάντως ότι δεν υπάρχει ρεαλιστική περίπτωση επιστροφής στην εκπαίδευση, πόσο μάλλον στην προηγούμενη θέση σας η οποία έχει κυρηχθεί κενή από τότε που φύγατε και πιθανότατα πληρωθεί μέχρι τώρα.

2
Δημοτικό / Απ: Ερώτηση για αποχώρηση ολοημέρου
« στις: Φεβρουάριος 17, 2023, 09:14:15 πμ »
Εγώ θα ήθελα να παίρνω το παιδί στις 13.00 αντί να μένει ολοήμερο κάποιες μέρες του μήνα όταν έχουμε άδεια και είμαστε σπίτι.
Η διευθύντρια είναι κάθετη ότι δε γίνεται παρά μόνο 1-2 φορές τον μηνα
Ναι, αυτό ρωτάω, πόσες μέρες είναι. Πάντως εάν θέλετε μπορείτε να ζητήσετε εγγράφως να σας δωθεί εξαίρεση από τον διευθυντή εκπαίδευσης. Κάπου όμως πρέπει να το στηρίξετε. Ότι πχ η δουλειά σας δεν σας επιτρέπει επαρκή χρόνο συνάντησης με το παιδί τις εργάσιμες.

3
Δημοτικό / Απ: Ερώτηση για αποχώρηση ολοημέρου
« στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 11:32:32 πμ »
Γνωρίζετε αν στο νηπιαγωγείο είναι απαραίτητη η παρακολουθηση ανελιπως του ολοήμερου? Ρωτώ γιατί η διευθύντρια δεν επιτρέπει τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στο ολοήμερο πρόγραμμα να φεύγουν οπότε έχουν άδεια οι γονείς στο κανονικό πρόγραμμα.
Ναι είναι απαραίτητη γιατί το νηπιαγωγείο δεν έχει και ενδιάμεσες αποχωρήσεις, άρα ένα παιδί μία μέρα ή φεύγει στις 1 ή φεύγει στις 4. Εξαιρέσεις όμως προβλέπονται από τον νόμο, με υπεύθυνη δήλωση. Πρέπει να είναι αραιές και μη επαναλαμβανόμενες όμως. Εσύ μιλάς για σταθερές ημέρες ή διαστήματα που θα ήθελαν τα παιδιά να αποχωρούν νωρίτερα;

4
Δημοτικό / Απ: Ερώτηση για αποχώρηση ολοημέρου
« στις: Φεβρουάριος 15, 2023, 09:08:22 πμ »
Σας ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι ότι ενώ και εγώ ήξερα ότι ισχύει το "κάθε μέρα την ίδια ώρα", δεν φαίνεται από την εγκύκλιο να προκύπτει τέτοιος περιορισμός και δεν ξέρω γιατί είναι παγιωμένο έτσι τόσα χρόνια. Ίσως λόγω παλιότερης εγκυκλίου;

5
Δημοτικό / Απ: Ερώτηση για αποχώρηση ολοημέρου
« στις: Φεβρουάριος 14, 2023, 11:22:29 πμ »
dimitris75 ευχαριστώ. Αυτό που ρωτάω είναι εάν μπορεί το παιδί Δ-Τ-Τ πχ να φεύγει στις 3 και Π-Π στις 4.

6
Δημοτικό / Ερώτηση για αποχώρηση ολοημέρου
« στις: Φεβρουάριος 13, 2023, 12:01:21 μμ »
Γρήγορη ερώτηση σχετικά με την αποχώρηση των μαθητών του ολοημέρου (του κλασικού, μέχρι τις 4, όχι επεκταμένο). Ένα παιδί που είναι γραμμένο στο ολοήμερο μπορεί κάποιες μέρες να αποχωρεί στις 3 και κάποιες στις 4;

7
...
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα...
Roka εγώ θα έλεγα ότι είναι καλό να βάζεις και εσύ ανά διαστήματα "τεστάκια" στον μαθητή σου, αφενώς για να βλέπεις εάν έχει όντως κάποια βελτίωση με την μέθοδο που ακολουθείς, αφετέρου (κυρίως δλδ) για να έχεις κάτι να "δείξεις" στην μαμά. Δηλαδή, να, βάζω και τεστ και γράφει τόσο. Όσο αφορά την αριστεία, εφόσον έχετε ξεκινήσει από Σεπτέμβριο θα ζητήσεις πίστωση χρόνου, εφόσον όμως έχει κάποια βελτίωση ο μαθητής στα τεστ σου. Και όσο αφορά τις μεθόδους σου, αναφέρεις στην μητέρα ότι εσένα σε προσέλαβε επειδή είσαι ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ακολουθείς τις μεθόδους των γενικής αγωγής παιδαγωγών (καλά αυτό δεν ισχύει 100% το ξέρω, αλλά το φουσκώνουμε λίγο για να γίνεις κατανοητή). Αναφέρεις ότι σπούδασες Χ χρόνια παραπάνω για να μάθεις εξτρά παιδαγωγικές μεθόδους που ανταποκρίνονται στην διάγνωση του παιδιού. Και καλή τύχη  ???

8
Case study:
 Κ@λόπαιδο (χαρακτηρισμός χάριν συζήτησης, όχι λόγω αποδοχής του) 16χρονο βορείων προαστείων με την Μερτσεντέ του μπαμπά μπαίνει σε βενζινάδικο και φεύγει μαρσάροντας χωρίς να πληρώσει, έτσι για πλάκα.
Πιθανότητες να:
- κληθεί η αστυνομία
- ανταποκριθεί άμεσα
- ξεκινήσει καταδίωξη
- πυροβολήσει αστυνομικός στα πλαίσια της καταδίωξης
???

άλλο case study:
Έλληνας, άσπρος, άντρας, επιχειρηματίας, κλέβει από κάθε ενήλικο πολίτη της χώρας, περιπου 30 ευρώ. Ποια είναι η τελική τιμωρία του;
???

9
Παλαιότερα προσπαθούσαν οι δάσκαλοι, κι η κοινωνία ολάκερη, να κατανοήσουν τα αίτια της παραβατικότητος. Ταξικά αίτια, ρατσισμός, περιθωριοποίηση. Τώρα όλα προσφέρουνται δωρεάν στο εύκολο. Φταιν τα δημοκρατικά σχολειά φταιν τα κακά γονίδια φταιν τα δικαιώματα κι οι ελευθερίες. Κι ως λύση του δράματος δίνεται η παπαδοπουλική συνταγή. Επιθεωρητισμοί επταετίας οιμωγές προς επίκλησιν επαναφοράς Νόμων 4000 κι ύφος μεταξικού γυμνασιάρχη του Μεσοπολέμου.
αυτό

10
... Η συμπερίληψη μάς μάρανε ...
Γράφεις, γράφεις, για να πετάξεις στο τέλος μία ρατσιστική μπαρούφα και να ακυρώσεις όλα τα παραπάνω.
Τι εννοείς ότι "μας μάρανε" η συμπερίληψη; Η συμπερίληψη είναι ο ορισμός του "ετοιμάζω ΟΛΟΥΣ για τους κοινωνικούς κανόνες". Συμπερίληψη είναι να ετοιμάζεις το τσιγγανόπουλο για τους κοινωνικούς κανόνες, το παιδί που είναι στο φάσμα, το παιδί από την οικονομικά αδύναμη οικογένεια, το παιδί με τα μαθησιακά προβλήματα κτλ κτλ. Εσένα δεν σε ενοχλεί η συμπερίληψη. Σε ενοχλεί που αυτή δεν γίνεται με τον "βούρδουλα" αλλά με εναλλακτικούς τρόπους. Ξεχνάς όμως ότι ο "βούρδουλας" δοκιμάστηκε και απέτυχε. Γιατί όσο και εάν έχεις ρομαντικοποιήσει την "παλιά καλή εποχή", η πραγματική της εικόνα δεν έχει σχέση με αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Όπως ο μεσαίωνας των βασανιστηρίων δεν ήταν εποχή με μικρή εγκληματικότητα και φοβισμένους παραβάτες.

11
Κεκαλυμμένος φασιστικός τρόπος σκέψης.
Οχι φασιστικός. Ταξικός.
Μην μπερδεύεσαι συνάδελφε.

12
Μια απορία έχω. Τους μαθητές που είναι χαμηλών τόνων, που ενδεχομένως δέχονται κοροϊδίες ή απλώς αγνοούνται από τα ζωηρά παιδιά τα σκέφτεται κανείς; Δηλαδή μια φορά θα βγει κανείς να υπερασπιστεί το δικαίωμα των παιδιών αυτών στην μάθηση και στο να διεκδικούν τα δικαιώματά τους; Και καλά στο δημοτικό ίσως οι γονείς μπορούν να κάνουν κάτι, και πάλι με χίλια ζόρια, στα μεγαλύτερα παιδιά τι γίνεται; Πείτε με προκατειλημμένη, αλλά εγώ αυτά τα παιδιά θέλω να υπερασπιστώ. Και σημειώνω ότι μια χαρά   ήμουν στο σχολείο, ήμασταν από τους τυχερούς μάλλον.
erietta έχω ένα τέτοιο παιδί που ακόμα είναι στα πρώτα του σχολικά βήματα. Είναι ο φόβος και ο τρόμος μου αυτή η περίπτωση. Γι αυτό άλλωστε και η "πορεία" που πρότεινα στον γονέα με το πρόβλημα που ανέφερε είναι πράγματα που έχω σκεφτεί ότι θα κάνω εγώ σε ανάλογη περίπτωση. Έχω ήδη "γκαζωθεί" από τώρα ότι άμα μας τύχει κάτι τέτοιο, θα το κυνηγήσω μέχρι να σβήσει ο ήλιος! Γιατί ως εκπαιδευτικός το έχω κάνει και εγώ να "αγνοώ" μία ολόκληρη τάξη (όχι απλά 1-2 παιδιά) επειδή ασχολούμαι αποκλειστικά με τα "ζωηρά". Όχι γιατί δεν το καταλάβαινα ότι είναι άσχημο, αλλά επειδή δεν μπορούσα να διαχειριστώ αλλιώς την κατάσταση.

13
IoannisA λυπάμαι που ο σύμβουλος δεν ήταν υποστηρηκτικός σε εσάς και στην εκπαιδευτικό. Όπως σου γράψαμε κάποιοι όμως, αυτός δεν είναι το τελευταίο βήμα που μπορείτε να κάνετε. Σημαντικό είναι να μην είστε μόνοι σας οι δύο γονείς, να βρείτε κι άλλους, ιδανικά να έχετε την επίσημη υποστήριξη του συλλόγου. Όπως και να χει, παρόλο που ξέρω ότι η συνέχιση της υπόθεσης απαιτεί μεγάλα αποθέματα δύναμης και υπομονής, θα σας παρότρυνα να συνεχίσετε, γιατί δυστυχώς αυτή η τακτική "κάναμε μία ψευτοκίνηση, τα κουκουλώνουμε και όλοι περιμένουν αγκομαχώντας το τέλος της χρονιάς" είναι συνήθης και φοβερά επιζήμια. Καλή δύναμη σε εσάς και το κορίτσι σας και καλή συνέχεια.

14
IoannisA η δικιά μου άποψη είναι η εξής:
Αυτό που θα έκανα εγώ είναι κατ αρχήν να βρω έναν "πυρήνα" τουλάχιστον 2-3 οικογενειών που μπορούν να συνταχθούν μαζί μου καθ όλη την διαδικασία. Γονείς δλδ που θεωρούν ότι και τα δικά τους παιδιά πλήττονται και είναι διαθετιμένοι να "βγουν μπροστά" επώνυμα.
Στην συνέχεια θα αρχίζαμε με μία ανεπίσημη προφορική αναφορά των θεμάτων στον διευθυντή εκπαίδευσης της Αθμιας. Δεν έχω καταλάβει εάν αυτός είναι ο σύζυγος της διευθύντριας, αλλά και να είναι, δεν αλλάζει κάτι, είναι ένα βήμα το οποίο πρέπει να γίνει. Τα αιτήματά σας θα πρέπει να είναι να γίνουν ΑΠΤΕΣ κινήσεις. Περιμένετε 1-2 εβδομάδες το πολύ και ύστερα ζητάτε από την διευθύντρια να σας ενημερώσει για τις κινήσεις που έγιναν. Κινήσεις όπως "συνάντηση με τους γονείς" και "συζήτηση με τα παιδιά" είναι θεμιτές αλλά θα πρέπει να είστε ξεκάθαροι ότι δεν σας ικανοποιούν σε καμία περίτπωση. Επίσης το "δώστε χρόνο" θα το αρνείστε σταθερά γιατί "χρόνος υπήρχε από την Α μέχρι την Δ" και "τώρα που είναι η αρχή της χρονιάς είναι ο σωστός χρόνος να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα".
Μετά τα "προφορικά" θα περάσετε στην έγγραφη ΟΧΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ αλλά αναφορά. Η καταγγελία κατηγορεί. Η αναφορά αναφέρει προβλήματα και ζητάει επίλυση. Μία αίτηση προς την Αθμια όπου αναφέρετε τα προβλήματα, και αιτούσαστε την επέμβαση του συντονιστή ΑΛΛΑ και την πρόσληψη ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού για το σχολείο (ναι, δεν είναι πιθανό αλλά δεν είναι και απίθανο να γίνει, μπορεί να γίνει και αλλαγή τοποθέτησης από άλλο σχολείο στο δικό σας). Ο σύμβουλος μπορεί και να έρθει απλά να πετάξει στα μούτρα της δασκάλας μερικές "σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους" ή μπορεί και να ασχοληθεί όντως παραπάνω μιλώντας με τους γονείς και πιέζοντας καταστάσεις. Ανάλογα τον άνθρωπο που είναι στην περιοχή σας. Είναι όμως και αυτός ένα τυπικό βήμα από το οποίο πρέπει να περάσετε. Η δασκάλα, μπορεί ενδεχομένως να νιώσει μειονεκτικά εάν ο σύμβουλος αποφασίσει να την βγάλει άχρηστη, αλλά αυτό δεν αντανακλάται κατά την γνώμη μου έξω από αυτή (οι συναντήσεις με τον σύμβουλο θα είναι μόνο μεταξύ της δασκάλας και αυτού και άντε και της διευθύντριας, όχι μπροστά σε όλο τον σύλλογο) και εν τέλει όσο "είσαι ανεπαρκής" μπορεί να της πει αυτός, άλλο τόσο "άσε μας αγάπη μου" μπορεί να του πει αυτή γιατί δεν μπορεί να της κάνει και τίποτα. Θα κάτσει απλά να ακούσει το λογύδριό του και τέρμα. Εάν έχει και κάτι συγκεριμένο να προτείνει θα το κάνει και ξανά τέρμα. Το θεωρώ απίθανο ο σύμβουλος να φτάσει στο σημείο να λέει απροκάλυπτα την δασκάλα "ανεπαρκή" σε "επίσημες" συζητήσεις ή έγγραφα γιατί κάτι τέτοιο θα άνοιγε τους ασκούς του αιόλου για χαρακτηρισμό και άλλων συναδέλφων.
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τα "επίσημα" γραπτά, στις προφορικές συνομιλίες ζητάτε επίμονα να γίνουν συγκεκριμένες κινήσεις. Πχ αλλαγή τμήματος για μερικά από τα παιδιά για να "σπάσει" η παρέα, πίεση στους γονείς να δεχτούν αξιολόγηση από ΚΕΔΑΣΥ (αν και αυτό το τελευταίο θα πάρει καιρό και προσοχή μην πέσετε στην παγίδα "ας περιμένουμε την αξιολόγηση", το θέμα είναι να παραδεχτούν οι γονείς την ύπαρξη του προβλήματος) ή ακόμα και αλλαγή σχολείου για κάποιους από την παρέα. Και όταν ο κόμπος φτάσει στο χτένι αρχίζετε να ενημερώνετε ότι την επόμενη φορά που τα παιδιά σας σας αναφέρουν σεξιστικό σχόλιο που ακούστηκε στην τάξη, θα κάνετε μύνηση για παρενόχληση. Ότι εάν γίνει οποιαδήποτε σπρωξιά/σωματικός τραυματισμός προς τα παιδιά σας, μύνηση για σωματική βλάβη (οι μυνήσεις γίνονται ενάντια στους κηδεμόνες των άλλων παιδιών , όχι ενάντια στο σχολείο, αλλά βέβαια θα αναζητηθούν ευθύνες ποινικές στην δασκάλα και στο σχολείο σε τέτοια περίπτωση). Μπορείτε ακόμα ακόμα να φτάσετε και μέχρι την κατάθεση εξώδικου (light διαδικασία που αναστέλεται εύκολα) εάν το θεωρείτε απαραίτητο. Μέχρι τότε όμως νομίζω ότι θα έχουν γίνει ενέργειες.

Καθ όλη την διαδικασία θα πρέπει να είστε σε επικοινωνία με την δασκάλα. Την ενημερώνετε για τις κινήσεις σας, αλλά δυστυχώς δεν γίνεται να περιιμένετε την έγκρισή της για να προχωράτε. Και ναι, είναι πιθανό ότι θα την φέρετε σε δύσκολη θέση, ΟΜΩΣ υπάρχει και ελπίδα ότι ίσως εν τέλει την βοηθήσετε να διαχειριστεί το πρόβλημα.

Αυτο που θέλω να πω, είναι ότι τα αφοριστικά "τίποτα δεν γίνεται" ή "κάνε αυτό και όλα θα λυθούν", όπως καταλαβαίνεις δεν ισχύουν. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και εξαρτάται πολύ από τους ανθρώπους που εμπλέκονται και την κατάσταση στην τοπική σας Αθμια. Εγώ ως εκπαιδευτικός, έχω την αίσθηση ότι μερικές φορές οι εκπαιδευτικοί θα θέλανε όντως να βγουν γονείς μπροστά και να αρχίσουν να κάνουν θέμα γιατί εάν πχ η δασκάλα χώσει ένα εξώδικο στους γονείς των παιδιών για τα σεξιστικά βρισίδια που ακούει, θα της πουν ότι είναι "αντιπαιδαγωγική"  >:( . Άλλες φορές βέβαια, οι "φωνακλάδες" γονείς όντως μόνο προβλήματα δημιουργούν στους εκπαιδευτικούς. Έχω την αίσθηση όμως ότι αυτό συμβαίνει μόνο όταν οι φωνακλάδες φωνάζουν για μ@λκίες και θεωρούν τους εκπαιδευτικούς άχρηστους όχι όταν φωνάζουν για το δίκιο τους και θέλουν να υποστηρίξουν τον εκπαιδευτικό της τάξης.

Σελίδες: 123 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159762
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 255
Σύνολο: 266

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.