Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - happiness

Σελίδες: 1234
29
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / We are not alone...
« στις: Ιούλιος 01, 2011, 02:59:09 μμ »
...ούτε στην προπαγάνδα και την επίθεση που δεχόμαστε, ούτε στις απεργίες.

Σε απεργιακό κλοιό η Βρετανία

30
Τώρα που τελείωσαν τα μαθήματα αυτοί που θα απεργήσουμε πανελληνίως θα μετριόμαστε στα δάχτυλα των χεριών.
Με τις υγείες μας.  ;D

31
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Εκλογές και τηλέφωνα
« στις: Οκτώβριος 13, 2010, 03:18:38 μμ »
Συνάδελφοι, ήθελα να σας ρωτήσω εάν σας έχει τύχει, πριν από τις εκλογές του κλάδου μας να σας παίρνουν τηλέφωνο υποψήφιοι ενώ δεν τους έχετε δώσει εσείς τα τηλέφωνά σας. Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο; και αν ναι, ρωτήσατε μήπως από που βρήκαν το τηλέφωνο;

32
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απεργία 7/10/2010
« στις: Οκτώβριος 06, 2010, 02:20:58 μμ »
Καινούρια χρονιά, καινούριοι αγώνες :)

33
Ας επιδοθούμε στην συνηθισμένη μας ψηφοφορία :)




Αρχίζω από τον εαυτό μου: θα απεργήσω και τις 2 μέρες.

34
Μεταφέρω εδώ κάποια μηνύματα μελών από άλλο θέμα όπου δεν ήταν σχετικά με την συζήτηση.

...
γ)με την επιθετικότητα που βγάζουν οι απεργοί στους μη απεργούντες που δε σέβονται το δικαίωμά τους στη μη απεργία (και με το αντίθετο διαφωνώ εκτός εάν απευθύνεται σε ιδιαιτεράκηδες)

εδε σέβονται το δικαίωμά τους στη μη απεργία
Συνάδελφε, ΔΕΝ υπάρχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη ΜΗ απεργία. Αυτό είναι και το ζουμί του θέματος.

εδε σέβονται το δικαίωμά τους στη μη απεργία
Συνάδελφε, ΔΕΝ υπάρχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη ΜΗ απεργία. Αυτό είναι και το ζουμί του θέματος.

mmm ωραία αίσθηση δημοκρατικότητας....

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πώς προσπαθούν ορισμένοι "με το ζόρι" να βάλουν στο τριπάκι τους τον άλλον...  ;D ;D

να το πω λοιπον απλά κι ωραια.
Κοπτεσαι τοσο πολυ για τη δημοκρατικότητα αυτου του τύπου, αλλα επί της ουσίας όταν πρέπει να χτυπηθείς με την καραμπινατη αντιδημοκρατικη συμπεριφορά της κυβερνησης και των αφεντικών της εκει είπαμε ....δεν εξενιστασαι τόσο. Εκει υπαρχει εθνικη αναγκη.

Δεν σε απασχολει καθόλου η δημοκρατικοτητα του απεργοσπαστη που ουσιαστικα (ειπαμε και πριν) καβαλάει τα συλλογικα δικαιώματα ανός κλάδου.
Κοντοφθαλμη θεωρηση της ελευθεριας και της δημοκρατιας έχεις . Απλα στα μέτρα που σε βολευει.

Ειναι εξαιρετικα απλο και πάλι. Αν έχει απεργια ΘΑ κλείσω το σχολείο μου με τους συναδέλφους απεργους.
Οποιου δεν του αρεσει ας φερθει πολιτισμένα χωρις μαγκιλίκια κι αηδίες . Ας καλέσει πχ την αστυνομια. Ετσι κι ετσι σε κάθε περιοχη όλοι γνωστοι είμαστε.

ΑΠΕΡΓΙΑ 15 Μαρτη μάλλον
Και μικροι συνάδελφοι υπέρμαχοι της απεργοσπασίας, σημερα και αυριο λίγο σεβασμο.
Κηδευουν ολόκληρο ή σε κομματια τον 13ο μισθό. (Γιατι ουσιαστικα ο 14ος εφυγε με όλες τις μειώσεις).

Αν τελικά θέλετε τόσο πολύ όλα αυτά τα μέτρα γιατί δεν το δλώνετε μαζι με όσους επίσης καίγονται για την πατρίδα στις φορολογικές δηλώσεις? Με υποσημείωση να τα πάρουν μόνο από εσας.   

Ειναι εξαιρετικα απλο και πάλι. Αν έχει απεργια ΘΑ κλείσω το σχολείο μου με τους συναδέλφους απεργους.

εκανες πολλη ωρα να το σκεφτεις αυτο συναδελφε ; αφου θα πετυχεις το αντιθετο απο αυτο που νομιζεις..ο διευθυντης καταρχην θα σημειωσει ποιοι θελουν να απεργησουν και ποιοι οχι αρα αυτος που θελει να εργαστει δεν προκειται να χασει τα λεφτα του .Ετσι  θα του χαρισεις ενα ηλιολουστο και ευχαριστο πρωινο να πινει το φραπε του και να τον πληρωνουν και απο πανω.δευτερον τα παιδια θα φυγουν αμεσα απο το σχολειο χωρις να χρειαστει να ταλαιπωρηθουν με κενα κτλ.περιττο δε να σου πω ποσο θα τους στεναχωρησεις για τις διδακτικες ωρες που θα χασουν.ολοι ευχαριστημενοι λοιπον..


35
Έχω μία απορία. Με ποιόν τρόπο "γεμίζουν" οι οργανικές θέσεις τώρα που κάνουμε αιτήσεις προτίμησης; Υπάρχουν μάλλον 2 περιπτώσεις.
Η μία είναι : γίνεται ταξινομημένη λίστα των εκπαιδευτικών, με βάση τα μόριά τους. Ξεκινάμε από τον πρώτο και διαβάζουμε τις προτιμήσεις του. Στο πρώτο σχολείο που θα βρούμε από αυτά που δήλωσε, να υπάρχει κενή οργανική, τον τοποθετούμε. Συνεχίζουμε με τον επόμενο κοκ
Η δεύτερη είναι : γίνεται ταξινομημένη λίστα των εκπαιδευτικών, με βάση τα μόριά τους. Ξεκινάμε από τον πρώτο και κοιτάμε την πρώτη του προτίμηση. Εάν υπάρχει κενή οργανική τον τοποθετούμε. Συνεχίζουμε με τον δεύτερο και κοιτάμε την πρώτη του προτίμηση. Συνεχίζουμε με τους υπόλοιπους κοιτώντας πάντα την πρώτη προτίμηση. Μετά πηγαίνουμε πάλι στον πρώτο και κοιτάμε την δεύτερη προτίμηση. κοκ


Μήπως ξέρει κανένας ποιος τρόπος ακολουθείται;

36
Συνάδελφοι, στην εγκύκλιο για τις εκπαιδευτικές άδειες αναφέρεται ότι
Παράθεση
αν η μεταπτυχιακή εκπαίδευση γίνεται εκτός της περιοχής του δήμου της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, μπορεί να ορίζεται προσαύξηση έως και 40% με απόφαση του οικείου ΑΠΥΣΠΕ ή ΑΠΥΣΔΕ
γνωρίζει κανένας ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την προσαύξηση αυτή;

37
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / laptop μέσα στην τάξη;
« στις: Μάιος 13, 2009, 01:45:23 πμ »
Το ΥΠΕΠΘ ανακοίνωσε την χορήγηση 120.000 φορητών σε μαθητές της Α γυμνασίου, μαζί με την παραχώρηση των σχολικών βιβλίων σε ηλεκτρονική μορφή.

Το ερώτημα που θα έπρεπε να μας απασχολεί περισσότερο όλους, ανεξαρτήτως ειδικότητας, είναι εάν θα επιτρέπεται η χρήση των υπολογιστών αυτών μέσα στην τάξη ή ακόμα και η κατοχή τους από τους μαθητές στον χώρο του σχολείου. Διότι με το μπαρδόν συνάδελφοι, εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε καλά τα κινητά. Με τους υπολογιστές θα γίνει χαμός στο ίσωμα. Από που να αρχίσω; ηχογράφηση; βιντεοσκόπηση; χάζεμα στο ίντερνετ, chatting, αναπαραγωγή βίντεο, ήχου, την ώρα του μαθήματος; κι αυτά είναι τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό.

Όσο για την αντικατάσταση των βιβλίων από την ηλεκτρονική τους μορφή...κολοκύθια. Πρώτα και κύρια γιατί αυτή την στιγμή δνε έχει βγει ακόμα στην αγορά η τεχνολογία που να επιτρέπει την εύκολη και ξεκούραστη, συχνή και πολύωρη ανάγνωση κειμένου από οθόνη. Με λίγα λόγια, το χαρτί εξακολουθεί να είναι ο πιο φιλικός τρόπος ανάγνωσης για τα μάτια μας και το μυαλό μας. Όταν με το καλό γίνει προσιτό το ηλεκτρονικό χαρτί, με ένα αρκετά καλό contrast, τότε το ξανασυζητάμε. Και ύστερα, η ηλεκτρονική μορφή αυτή την στιγμή δεν επιτρέπει τις σημειώσεις πάνω στο βιβλίο. όταν λυθεί κι αυτό ... το ξανα-ξανασυζητάμε :)

38
Δεν ξέρω πως μπαίνει θέμα στην κεντρική σελίδα, οπότε το βάζω εδώ


Σήμερα στάλθηκε στα σχολεία το ψήφισμα της ΟΛΜΕ για την εγκύκλιο του υπουργείου για τον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς. Θα την βρείτε στο site της ΟΛΜΕ, εδώ .

39
Πολύ ενδιαφέρουσα η έρευνα του συλλόγου αδιόριστων που δημοσιεύεται στην κεντρική σελίδα. Και πολύ ενδιαφέροντα τα ερωτήματα που θέτει. Τελικά ΤΙ κέρδισε ο κλάδος των εκπαιδευτικών με τον ΑΣΕΠ όταν οι βασικές ειδκότητες διορίζονται περίπου στην ίδια ηλικία; Είναι πιο "άξιοι" (το θέμα της "αξιοσύνης" ήταν το 2ο μεγάλο "επιχείρημα" του ΑΣΕΠ, μαζί με το θέμα της ηλικίας) σε σχέση με αυτούς που διορίζονταν από την επετηρίδα επειδή επί 8+ χρόνια έχουν "λιώσει" πάνω από την ύλη του ΑΣΕΠ; Και ΤΙ κέρδισε η παιδεία;

Μήπως τελικά είχαν δίκιο όσοι δεν ήθελαν την εγκαθίδρυση του ΑΣΕΠ και είχαν παλέψει τότε ενάντια στην εφαρμογή του;

40
Μεταθέσεις / Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Μάρτιος 04, 2008, 11:08:16 μμ »
Συνάδελφοι βγήκαν οι μεταθέσεις στα διάφορα ειδικά σχολεία, και μαζί κι αυτά τα μουσικά. Πως μπορώ να βρω τα στοιχεία για τα προσόντα των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν εκεί για να δω εάν οι τοποθετήσεις τους είναι σύννομες; Εννοώ τα εξτρά προσόντα που χρειάζονται πέρα από τα μορια. Γνωρίζει κανείς;

41
Περιοχές σχολείων / Γνώμες για σχολεία
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 12:57:21 πμ »
Συνάδελφοι επειδή είναι καιρός για δηλώσεις οργανικής θέσης, σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλό να ανταλλάξουμε απόψεις για τα σχολεία από τα οποία έχουμε περάσει για να ξέρουν οι υπόλοιποι μήπως θελήσουν να αποφύγουν να δηλώσουν κάποια από αυτά.

Εγώ προσωπικά ενδιαφέρομαι για τα σχολεία της Α' Αιτωλοακαρνανίας και φέτος ήμουν τοποθετημένη στο 1ο ΤΕΕ Μεσολογγίου (όποιος ενδιαφέρεται να το πει).

ΥΓ: Επειδή οι γνώμες δεν είναι πάντα θετικές, και επειδή η κοινότητά μας μερικές φορές είναι μικρή ;) , δέχομαι και ΠΜ :)

42
Θα ήθελα να κάνω την παρακάτω ερώτηση στους συναδέλφους ΠΕ19-20 που έχουν δουλέψει σε σχολεία όπου εργάζονταν πάνω από ένας πληροφορικάριοι.
->Πόσοι είναι υπεύθυνοι για την απογραφή του εργαστηρίου πληροφορικής που γίνεται στο τέλος της χρονιάς; Ξέρω ότι σύμφωνα με τον κανονισμό των εργαστηρίων υπεύθυνος γι αυτή την δουλειά είναι ο υπεύθυνος του εργαστηρίου. Αλλά εάν υπάρχει και δεύτερος εκπαιδευτικός στο σχολείο πρέπει να την κάνουν μαζί την απογραφή;

Προσωπικά εργάζομαι σε ΤΕΕ που διαθέτει 3 εργαστήρια πληροφορικής, τα οποία φυσικά υπάγονται στον τομέα του ΣΕΚ. Εγώ δεν είμαι υπεύθυνη σε κανένα από αυτά και επιπλέον δεν υπάγομαι στο ΣΕΚ ως καθηγήτρια διότι δεν έχω αρκετές εργαστηριακές ώρες στο πρόγραμμά μου. Σήμερα έμαθα ότι μου ζητείται να κάνω την απογραφή σε ένα από αυτά τα εργαστήρια μαζί με τον συνάδελφο που είναι υπεύθυνος σε αυτό (και υπάγεται στο ΣΕΚ). Είμαι υποχρεωμένη νομικά να το κάνω; Υπάρχει μήπως "κοινή πρακτική" σε αυτό το θέμα;

Παραθέτω απόσπασμα σχετικού νόμου, μήπως και βοηθήσει. Εγώ πάντως αυτό που καταλαβαίνω όταν διαβάζω τον νόμο είναι ότι μόνο ένας κάνει την καταγραφή και αυτός είναι ο υπεύθυνος του εργαστηρίου.
Παράθεση
Άρθρο 5

Καθήκοντα Υπεύθυνων Εργαστηρίων Κατεύθυνσης.

1. Ο Υπεύθυνος εργαστηρίου κατεύθυνσης:

α) Χρεώνεται τον εξοπλισμό του Εργαστηρίου και έχει την αποκλειστική ευθύνη διατήρησης, συντήρησης και χρήσης του.
β) Ελέγχει τακτικά όλο τον εξοπλισμό του εργαστηρίου και χωρίς καθυστέρηση αναφέρει στον Υπεύθυνο Τομέα για τυχόν βλάβες και απώλειες. Τηρεί βιβλίο συμβάντων.
γ) Τηρεί το αρχείο του εξοπλισμού του εργαστηρίου κατεύθυνσης σχετικά με στους ποσότητες και την κατάστασή του.
δ) Τηρεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο του εργαστηρίου και παίρνει τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή βλαβών του εξοπλισμού. Σε περίπτωση βλάβης αναλαμβάνει προσωπικά την αποκατάστασή τους σε συνεργασία με τους τεχνίτες συντήρησης ή με άλλο πρόσφορο τρόπο (δημοτική αρχή, εξειδικευμένους εξωτερικούς τεχνίτες κλπ), χαρακτηρίζοντας τα αίτια που την προκάλεσαν και αναφέρει σχετικά στον υπεύθυνο του Τομέα.
ε) Ασκεί καθήκοντα εφημερεύοντα καθηγητή, σύμφωνα με το πρόγραμμα εφημεριών του Σ.Ε.Κ.
στ) Στην περίπτωση που, ορίζονται δύο ή τρεις υπεύθυνοι σ` ένα εργαστήριο κατεύθυνσης, αυτοί θεωρούνται συνυπεύθυνοι στην άσκηση των καθηκόντων τους.
ζ) Το ωράριο διδασκαλίας στα εργαστήρια κατεύθυνσης καλύπτεται κατά προτεραιότητα από τους αντίστοιχους υπεύθυνους εργαστηρίων και κατεύθυνσης.

2. Ο υπεύθυνος εργαστηρίου χρεώνεται τον εξοπλισμό του εργαστηρίου και φροντίζει για τη διατήρησή του σε καλή κατάσταση. Καταγράφει με χειρόγραφο ή ηλεκτρονικό τρόπο σε καταστάσεις ή καρτέλες τα διάφορα μηχανήματα, τα εργαλεία και άλλο εξοπλισμό και φροντίζει για την ενημέρωση του αρχείου και τη συμπλήρωση ή την ανανέωσή του.

3. Οι υπεύθυνοι εργαστηρίων κατεύθυνσης του Σ.Ε.Κ. είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί εφ` όσον υπάρχουν, ή αναπληρωτές και προσφέρουν αποκλειστικά τις υπηρεσίες τους στο Σ.Ε.Κ., καθ` όλη τη διάρκεια της θητείας τους, που διαρκεί τουλάχιστον δύο πλήρη σχολικά έτη ή προκειμένου για τον αναπληρωτή όσο χρόνο διαρκεί η αναπλήρωση.

4. Το υποχρεωτικό ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου του Σ.Ε.Κ. μειώνεται, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν.

5. Οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν και για τους υπεύθυνους σχολικών εργαστηρίων.

6. Συμμετέχει σε επιτροπές προμήθειας και παραλαβής του απαραίτητου εξοπλισμού των εργαστηρίων.

7. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση βιβλίου συμβάντων του εργαστηρίου, το οποίο πρέπει να συμπληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς του εργαστηρίου, μετά το πέρας του ημερήσιου ωραρίου τους.

Θα εκτιμήσω κάθε προσπάθεια απάντησης.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.