Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1234 ... 154
15
Επειδή πολλοί καθηγητές δεν έχετε "περάσει" από δημοτικά επιτρέψτε μου να προσθέσω μερικές πληροφορίες σε αυτές της emmaki.
Υπάρχουν ρομά παιδιά που έρχονται στο σχολείο ως "τουρίστες". Μια μέρα εδώ, μια εκεί, 3 παραπέρα. Όταν ανοίγει ο καιρός δε και οι οικογένειές τους αλλάζουν τόσο κατοικίας ή πάνε σε αγροτικές δουλειές, τα χάνεις τελείως. Στο δημοτικό δεν μετριούνται οι απουσίες όπως στην Βθμια και για να "μείνει" ένα παιδί στην τάξη πρέπει να συμφωνήσουν και οι γονείς του. Εάν δε το δημοτικό δεν έχει τμήμα ένταξης για να αναλάβει τέτοια παιδιά στο πλαίσιο της εξατομίκευσης και της μικρής τάξης, χαιρέτα μου τον πλάτανο  (για να φοιτήσει το παιδί σε τμήμα ένταξης, επίσης πρέπει να συμφωνήσουν οι γονείς του).
Οπότε.. παιδί που "σκάει μύτη" στο δημοτικό στα 8 του, το "βλέπουνε" μια φορά την εβδομάδα και είναι ήδη 4-5 χρόνια μεγαλύτερο από το επίπεδο στο οποίο αντιστοιχεί (δεν είναι πάντα εφικτό να βάζεις ένα προεφηβάκι 10-11 χρονών με τα μικράκια της 1ης-2ας δημοτικού), τί ακριβώς περιμένετε να κάνουν οι δάσκαλοι για να μην τους πειτε "άχρηστους";;;

Όταν οι κοινωνικές υπηρεσίες στην χώρα είναι διαλυμένες, και τέτοιες περιπτώσεις που κανονικά είναι παραμέληση ανηλίκου (γιατί απαγορεύεται να μην μεριμνάνε οι γονείς για την παρακολούθηση του παιδιού στο σχολείο) αφήνονται στην τύχη τους, τί ακριβώς μπορεί να κάνει πρακτικά ένας εκπαιδευτικός; Να ειδοποιήσει τις υπηρεσίες; Τον εισαγγελέα ανηλίκων; Για να πάνε να "τρίξουν τα δόντια" προσωρινά στην οικογένεια, να το στείλουν για κανα μήνα και μετά πάλι μη το είδατε και να μπουκάρουν και στο σχολείο οι γονείς να απειλούν τους εκπαιδευτικούς που τους "στείλανε την αστυνομία"; Οι κοινωνικές υπηρεσίες δεν έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν με βάθος και με συνέχεια σε αυτές τις περιπτώσεις. Οπότε οι δάσκαλοι τα "κρατάνε" τα παιδιά αυτά όσο μπορούν στο δημοτικό και ύστερα τα "σπρώχνουν" να βγουν γιατί δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουν.

16
Τοποθετήσεις / Απ: Συμπλήρωση ωραρίου με εντολή πυσδε
« στις: Οκτώβριος 18, 2022, 11:11:56 πμ »
Το πρόβλημα μου εμένα δεν είναι αν υπάρχει άλλος συνάδελφος. Έχω καθαρά θέμα με την άλωση της οργανικής και τις αναθέσεις. Δεν θεωρώ λογικό να αφαιρείς ώρες οργανικής από καθηγητή για να τον στείλεις κάπου αλλού, ενώ ταυτόχρονα από εκείνο το αλλού μεταφέρεις άλλον καθηγητή που έχει ως β ανάθεση το κενό του πρώτου για να συμπληρώσει στο σχολείο οργανικής του πρώτου καθηγητή. Είναι εντελώς παράλογο και παράνομο. Και αν σήμερα επιτραπεί αυτό για ένα μάθημα ποιος εγγυάται ότι δεν έρχονται μέρες που αυτό δε θα συμβεί και σε μαθήματα που δεν προβλέπονται σήμερα όπως πχ η λογοτεχνία; είναι πρωτίστως δηλ ιδεολογική η διαφωνία μου
Καταλαβαίνω την ένστασή σου και ναι, το θέμα με τις β αναθέσεις προκαλεί προβλήματα. Όμως, δεν προτείνεις λύση για το πως θα κάνουν τα φιλολογικά τους μαθήματα τα παιδιά του σχολείου β. Είπαμε ότι εφόσον οι ώρες είναι πολλές η ΔΔΕ υποχρεούται να προσλάβει αναπληρωτή, ναι. Αλλά μέχρι να γίνει η πρόσληψη τί προτείνεις;  Δυστυχώς, αφού οι καθηγητές προσλαμβάνονται με το "σταγονόμετρο" τέτοια προβλήματα δημιουργούνται.

17
Τοποθετήσεις / Απ: Συμπλήρωση ωραρίου με εντολή πυσδε
« στις: Οκτώβριος 17, 2022, 12:51:55 μμ »
Οι ώρες δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή. Συγκεκριμένα η πρώτη συνάδελφος αναπληρώτρια πήρε άδεια ανατροφής και η δεύτερη δεν ανέλαβε υπηρεσία (ήταν διορισμενη αλλού και είπε να παίξει με το σύστημα για να δει αν θα την καλέσουν). Το θέμα είναι πότε θα γίνει η γ φάση αναπληρωτών και αν όποιος κληθεί αναλάβει τελικώς ή όχι
Τότε ναι, καλό είναι να κάνεις έγγραφη ένσταση στην ΔΔΕ, αν και πάλι φοβάμαι ότι θα επικαλεστούν "προσωρινή συμπλήρωση κενού" γιατί δεν μπορούν να μείνουν χωρίς μάθημα τα παιδιά. Το θέμα είναι, εσύ έχεις υπόψη σου συνάδελφο άλλο που είναι πιο "λογικό" να σταλεί στο κενό αλλά δεν τον έχουν καλέσει;

18
Τοποθετήσεις / Απ: Συμπλήρωση ωραρίου με εντολή πυσδε
« στις: Οκτώβριος 15, 2022, 11:30:03 πμ »
Το παράνομο βαφτίζεται για τις ανάγκες της υπηρεσίας και ο θιγόμενος θα το δεχτεί; δηλ θα κοινοποιηθεί μια απόφαση που δε θα πατάει σε κανέναν νόμο και θα μείνει χωρίς ένσταση στην περιφέρεια;
Δύστυχώς ή ευτυχώς η πρώτη προτεραιότητα του νόμου είναι η κάλυψη των αναγκών των μαθητών. Εάν όντως δεν υπάρχει άλλος ελεύθερος φιλόλογος και οι ώρες δεν δικαιολουγούν πρόσληψη αναπληρωτή, δεν γίνεται να μείνουν τα παιδιά χωρίς μάθημα.

19
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Μεταφορά μαθητών - Υπερωρία;
« στις: Οκτώβριος 08, 2022, 03:34:26 μμ »
Επειδή έχω κάνει τη δουλειά του οδηγού ΤΑΞΙ που κάνει μεταφορές μαθητών, σε περίπτωση που υπήρχε δρομολόγιο που είχε εγκριθεί από την Περιφέρεια (σε συνεργασία με την αντίστοιχη Διεύθυνση Εκπαίδευσης) και προέβλεπε μεταφορά μαθητών με διαφορά ώρας, ήμουν υποχρεωμένος να παραλάβω τον πρώτο μαθητή την ώρα που σχολούσε και να περιμένουμε μαζί στο ΤΑΞΙ μέχρι να παραλάβω τον άλλο και να φύγουμε.
1,5 ώρα καθυστέρησης δεν δικαιολογείται και δεν θα δινόταν έγκριση.
Ίσως να έχει "πάρει" ο μεταφορέας διπλή μεταφορά και επειδή δεν τον συμφέρει να μεταφέρει τον πρώτο μαθητή σπίτι του και να επιστρέψει για τον επόμενο να γίνεται αυτό που περιγράφετε.
Δεν θεωρώ ότι είναι σύμφωνα με τη σύμβασή του. Μια ερώτηση αρχικά στο αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και μετά στο αρμόδιο γραφείο της Περιφερειακής Διοίκησης θα σας το διευκρίνιζε.
Αυτό ακριβώς. Γιατί τόσο καιρό δεν έχετε πάρει ένα τηλέφωνο την ΔΕ να μάθετε ακριβώς τις συμβάσεις και τους όρους τους;

20
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Οκτώβριος 03, 2022, 09:11:10 μμ »
Δυο ερωτήσεις:
1) Πηγαίνεις σε ένα σχολείο και κάνεις ανάληψη υπηρεσίας ενώ ξέρεις ότι θα φύγεις με άδεια στο καπάκι. Αυτό είναι ηθικό απέναντι στους μαθητές που θα μείνουν χωρίς καθηγητή  μέχρι να τρέξει πάλι όλο το σύστημα; Είναι υπεύθυνη στάση εκπαιδευτικού ή είναι στάση κάποιου που το μόνον που τον νοιάζει είναι η θεσούλα στο δημόσιο και δεν δίνει δεκάρα για το σχολείο και τους μαθητές;

Το "σύστημα" να φροντίσει να μην παίρνει 3 μήνες για να "ξανατρέξει". Και ξέρεις πως γίνεται αυτό; με το να έχεις άφθονους προσληφθέντες αναπληρωτές ΑΠΟ ΠΡΙΝ έτοιμους να καλύψουν κενά στην περιοχή, ολιγοήμερα ή πολύμηνα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι κάποιοι θα "κάθονται" άπρακτοι περιμένοντας κενό να καλύψουν. Εν ολίγης, να φροντίσει το "σύστημα" να μην είναι τσιγκούνικο και να μετράει τα κουκιά ένα-ένα και μισό-μισό.

21
Οι σύμβουλοι έχουν παιδαγωγικό ρόλο.
Για θέματα υπηρεσιακά μπορείς να απευθυνθείς στο σύλλογο της περιοχής σου
Όχι διαφωνώ. Το ζήτημα της ενημέρωσης των γονέων (όπως στην προκειμένη περίπτωση) είναι και παιδαγωγικό θέμα, άρα μπορεί να απευθυνθεί κανείς και να ζητήσει βοήθεια για βρει τον καταλληλότερο τρόπο ενημέρωσης των γονέων εντός του ωραρίου.

22
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Συνεχόμενες διδακτικές ώρες
« στις: Οκτώβριος 01, 2022, 10:08:41 πμ »
Θα συμφωνήσω και εγώ ότι μπορείς να πιέσεις με έγγραφο αίτημα στον σύμβουλο/συντονιστή και κοινοποίηση στην Βθμια. Τα επιχειρήματά σου είναι ότι είναι εξουθενωτικό για εσένα και άρα θα πέσει η ποιότητα του μαθήματος, είναι αντιπαιδαγωγικό γιατί δεν θα έχεις λίγο χρόνο να μιλήσεις με τα παιδιά και να λύσεις απορίες σε ένα διάλλειμα και επίσης ότι σε περίπτωση άδειας/αργίας/εκδρομής θα χαθούν πάρα πολλές ώρες.

Ειδικά για το τελευταίο, έτσι και δεν βγάλεις άκρη τελικά και είσαι και μόνιμος, φρόντισε να εξαντλήσεις τις άδειές σου τις ημέρες εκείνες. Και εννοείται χάρες και εξτρά δουλειές για το σχολείο τίποτα.

23
https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/pd-79-2017/arthro-14-proedriko-diatagma-79-2017-paidagogikes
Ευχαριστούμε ernie , αυτό είχα διαβάσει και εγώ.
Το απόσπασμα που μας ενδιαφέρει είναι το
Παράθεση
β) μία φορά τουλάχιστον τον μήνα, σε προκαθορισμένη από τον εκπαιδευτικό του τμήματος ημέρα και ώρα, μετά τη λήξη των μαθημάτων του υποχρεωτικού προγράμματος και εντός του εργασιακού ωραρίου. Η ημέρα και η ώρα συνεργασίας καταγράφονται στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων και γνωστοποιούνται έγκαιρα στους γονείς/κηδεμόνες. Επιπλέον, ο εκπαιδευτικός της τάξης μπορεί να συναντηθεί και εκτάκτως με τους γονείς/κηδεμόνες κάθε φορά που κρίνεται αναγκαίο,
όπου αναφέρεται
α) ότι η ενημέρωση γίνεται εντός εργασιακού ωραρίου και
β) από τον εκπαιδευτικό του τμήματος.

ΑΡΑ,
α) δεν υποχρεούσαι να πας απογευματινές ώρες και
β) η ενημέρωση αυτή αφορά τ@ν δάσκαλ@ του τμήματος

Οπότε... αγνόησέ τους. Όμως, θα ήταν καλό εάν μπορούσες να ορίσεις δικές σου ώρες ενημέρωσης.

24
Σχολική ζώνη / Απ: Συνοδός σε σχολική εκδρομή
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2022, 10:42:22 πμ »
Σας ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το σεντόνι που θα ακολουθήσει αλλά, με το θέμα αυτό, έχω προβληματιστεί αρκετά από πέρυσι.

...

- Αυτό που έζησα, είναι πλέον η νόρμα και δεν το 'χω πάρει χαμπάρι;

Debaser σε  είχαν πάει και στο Αχίλειο. Αυτό το ξέχασες  :)
Σχετικά με τις αναμνήσεις σου από την 5ήμερη έχω να σου πω το εξής: Στα τέλη 90'ς που τελείωσα εγώ το λύκειο, η πρώτη συνηθισμένη ευκαιρία που είχε κάποιος να πάει διακοπές χωρίς γονείς, με παρέα, ήταν μετά το 1ο ή το 2ο έτος του πανεπιστημιού (για όσους πήγαιναν στο πανεπιστήμιο). Οπότε, η 5ήμερη ήταν για τους περισσότερους μοναδική ευκαιρία να πάνε κάπου "παρεϊστικα" με συμμαθητές (οι καθηγητές είναι σαν να μην υπάρχουν).
Όταν πλέον διορίστηκα, αντιλήφθηκα ότι πλέον οι "διακοπές με συμμαθητές" το καλοκαίρι αμέσως μετά τις πανελλήνιες (δλδ με το τέλος της Γ λυκείου) ήταν κάτι το απόλυτα συνηθισμένο και το κάνανε πάρα πολλά παιδιά. Και κάπου εκεί πήρα και εγώ την απόφασή μου να μην συνοδεύω 5ήμερες. Δεν βλέπω την χρησιμότητα όταν οι περισσότεροι λίγους μήνες μετά θα πάνε διακοπές με τους συμμαθητές τους (και μάλιστα αυτούς που επιλέγουν, όχι με το ζόρι με όλους) και με την ευθύνη την δική τους (ενήλικοι πλέον) και όχι την δική μου.
Κατέληξα να συνοδέψω μία και μοναδική φορά σε ΕΠΑΛ, έτσι για να λέω πως το κανα και αυτό και τέρμα. Αν και η αλήθεια είναι ότι δεν βρέθηκα και πάρα πολλές χρονιές σε λύκεια στην καριέρα μου  ;D

25
Σχολική ζώνη / Απ: Συνοδός σε σχολική εκδρομή
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2022, 10:32:09 μμ »
Απλές σκεψεις:

Ποιο το νόημα να συνοδέψει κάποιος τα παιδιά στην εκκλησία και ο ίδιος λόγω πεποιθησεων να μείνει έξω;
Το συνοδεύω σημαίνει προσέχω στις οποίες εκδηλώσεις.
Άρα πως θα τα προσέχεις αν δεν είσαι στον ίδιο χώρο;
Εσύ έξω αρακτος τα παιδιά μέσα και θα μιλάνε ή  θα κατεβάζουν τους πολυελεους. 

Επίσης,  δεν αποφασίζουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν την πρώτη ώρα μάθημα για το σχολικό περίπατο γιατί βάση νομοθεσίας είναι υποχρεωμένοι όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου να είναι εκεί όλο το ωράριο,  εκτός από αυτούς που μοιράζονται και σε άλλα σχολεία και είναι μέρα που είναι αλλού.  Και τελευταία ώρα να έχεις είσαι υποχρεωμένος να είσαι εκεί από την πρώτη.
Άσχετα με το τι γίνεται πρακτικά λόγω καλής θελήσεως όλων.

Δεν μπορεί να σε υποχρεώσει κάνεις να μπεις σε ένα πούλμαν να συνοδεύσεις αν εσύ πχ ζαλίζεσαι. 
Πρώτα πρέπει να έχουν βρεθεί και καθοριστεί οι συνοδοί και μετά να αποφασιστεί η εκδρομή.
Αν κάποιος καθηγητής ή  δάσκαλος θέλει να το παίζει ο καλός και να λέει ναι δεν μπορεί να υποχρεώσει εμένα να πάω μετά,  θα πάει και θα συνοδεύσει ο ίδιος.  Είναι γνωστή αυτή η τακτική του το παίζω καλός και στο τέλος βγάζω την ουρά μου απέξω.
Επειδή όταν έγινε αυτό ήμουν Βθμια, και τα παιδιά προσπαθούσαν να το "σκάσουν" από την εκκλησία, εγώ ήμουν στο προαύλιο και τα σαλάγαγα. Μέσα υπήρχαν άλλοι συνάδελφοι. Εάν σε ένα σχολείο υπάρχουν πολύ λίγοι συνάδελφοι που θέλουν να μπουν στην εκκλησία, τότε φαντάζομαι δεν γίνεται εκκλησιασμός.
Για το ζήτημα της παρουσίας από την πρώτη ώρα, σου απάντησαν. Στην Βθμια δεν επιβάλεται. Στην Αθμια συνηθίζεται επειδή σε περίπτωση κενού πρέπει να υπάρχει κάλυψη. Αλλά και εκεί , εάν υπάρχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί παρόντες, αποχωρείς.

26
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Διαχείριση γονέα
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2022, 10:26:06 μμ »
Εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός ιδιαίτερων, αλλά θα σου πω την γνώμη μου όπως το βλέπω σαν γονέας. Το παιδί έχει μείνει πολύ πίσω και η μαμά το ξέρει (παρόλο που δεν το παραδέχεται σε εσένα) και συνειδητοποιεί ότι 2-3 χρόνια (υποθέτω ότι το παιδί είχε ξεκινήσει Γ-Δ δημοτικού) πλήρωνε το φροντιστήριο τζάμπα. Πιθανώς είναι τσατισμένη με το φροντιστήριο ή/και με το παιδί της. Συνειδητοποιεί ότι παίζει να χρειαστεί να πληρώνει την αυξημένη τιμή του ιδιαίτερου για άλλα 4-5 χρόνια για να πάρει το παιδί τα "χαρτιά" και φρικάρει. Λογικό.
Τι προτείνω; Να κάνεις συζήτηση με την μαμά (δεν ξέρω γιατί αναφέρουμε μόνο αυτή πάντως. Μπαμπά δεν έχει το παιδί; ) ΚΑΙ το παιδί. Εξηγείς ότι έχει μείνει πίσω, να το ξέρει και το παιδί. Τους ξεκαθαρίζεις ότι άμα θέλει να πάρει "χαρτί" στην βάλε-την-τάξη-που-θεωρείς-εφικτό-εδώ τάξη, τότε πρέπει να διαβάσει πολύ και σοβαρά. Για να "τρέξεις" έναν μαθητή, θα πρέπει να έχεις την σύμφωνη γνώμη και του ίδιου. Είναι αρκετά μεγάλος για να αναλάβει ευθύνη εάν θέλει.

27
Καλέ που έχεις πάει εσύ και κάνουν ενημέρωση (απογευματινή κιόλας) ΚΑΘΕ μήνα;
Επειδή ρωτάει @ abovo, ναι, προβλέπεται και παραπροβλέπεται, σε όλη την πρωτοβάθμια (και στα δημοτικά δηλαδή) @ δάσκαλ@ της τάξης να κάνει ενημέρωση γονέων κάθε μήνα. Οι περισσότεροι δεν το τηρούν. Αντ' αυτού δηλώνουν μηνιαίες ώρες τηλεφωνικής επαφής και κάνουν ενημέρωση τότε. Νηπιαγωγείο όμως, πρώτη φορά ακούω εγώ να κάνει ενημερώσεις με τόση ευλάβεια.
Επί του πρακτέου, τα πράγματα είναι όντως "θολά" για τις ειδικότητες. Η υποχρέωση ενημέρωσης είναι για τον "εκπαιδευτικό της τάξης" ο οποίος όμως έχει 1 τμήμα τον χρόνο. Τι γίνεται με τις ειδικότητες που έχουν 10,20,όσα-να-ναι τμήματα; Η λογική λέει ότι δεν μπορούν να κάνουν μηνιαίες ενημερώσεις για όλα τα τμήματα. Αλλά δεν γίνεται να μην κάνουν και καθόλου ενημέρωση. Οπότε... εγώ προσωπικά θα δήλωνα ότι η απογευματινή μου παρουσία δεν είναι απαραίτητη αφενώς, αφετέρου δεν επιθυμώ να ενημερώνω τους γονείς σε εκείνες τις ώρες. Θα κοινοποιούσα στους γονείς ώρες τηλεφωνικής επαφής/ενημέρωσης για κάθε σχολείο και εάν μπορούσα, θα όριζα δικές μου ώρες δια ζώσης ενημέρωσης όποτε και όταν μπορούσα.

ΥΓ: @=ο/η (βαριέμαι να το γράφω συνέχεια)

28
Σχολική ζώνη / Απ: Συνοδός σε σχολική εκδρομή
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2022, 01:22:07 μμ »
Εγώ είχα πάντα την εντύπωση ότι στους σχολικούς περιπάτους (δηλαδή εκδρομές μέσα στο σχολικό ωράριο) είναι υποχρεωμένοι να συνοδέψουν όλοι οι συνάδελφοι που βρίσκονται εκεί την πρώτη ώρα, γιατί αυτοί είναι που ψηφίζουν κιόλας για την διεξαγωγή του. Όμως ΟΛΟΙ οι σχολικοί περίπατοι κανονικά πρέπει να έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Το "τα πάμε σε ένα πάρκο και τα ξαμωλάμε" είναι απλά "έθιμο" που παγιώθηκε με τα χρόνια. Άρα λοιπόν, εάν ένας εκπαιδευτικός περίπατος απαιτεί και την χρήση πούλμαν, δεν αλλάζει κάτι. Επειδή ο περίπατος αυτός θα πρέπει να είναι προγραμματισμένος και δεν θα αποφασιστεί αυθημερόν, σημαίνει ότι πρέπει να ψηφιστεί από την ολομέλεια του συλλόγου σε κάποια συνεδρίαση. Άρα όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να συνοδέψουν (ή όσοι ορίσει ο σύλλογος). Το ίδιο γίνεται και στους εκκλησιασμούς (απλά εκεί δεν είναι υποχρεωμένος ο εκπαιδευτικός να μπει στην εκκλησία). Δεν έχω υπόψη μου νόμους όμως, το λέω εμπειρικά αυτό. Ίσχύει κάτι άλλο;

Σελίδες: 1234 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 171
Σύνολο: 177

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.