Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 146147148149150 ... 154
2059
Ποτέ, ούτε η ΔΟΕ ούτε η ΟΛΜΕ δεν ενδιαφέρθηκαν για τα δικαιώματα των ωρομισθίων, απόδειξη αυτών είναι ότι αν απεργήσουν χάνουν και αμοιβές  και μόρια.

Αμοιβές που έχουν να αυξηθούν από το 1996, ενώ των μονίμων έχουν διπλασιαστεί.

Οι μόνιμοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους ωρομίσθιους για τα δικά τους οφέλη.

Κανένας ωρομίσθιος στην απεργία της 12/12.


πράγματι...διότι ο μεγαλύτερος ταξικός εχθρός των ωρομισθίων είναι οι μόνιμοι

2060
Σχολική ζώνη / Απ: Τι κάνετε με τον λαιμό σας;
« στις: Δεκέμβριος 04, 2007, 01:26:43 πμ »
Συνάδελφοι, εγώ πήγα σε ένα ωδείο συνοικιακό και εξήγησα στον υπεύθυνο τι ακριβώς θέλω:

είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να βελτιώσω την άρθρωση, το ηχόχρωμα της φωνής μου και να μιλάω πολύ χωρίς να κουράζομαι.
Έτσι, ξεκίνησα με την καθηγήτρια φωνητικής του συγκεκριμένου ωδείου διάφορες ασκήσεις.
Απευθυνθείτε λοιπόν στο πιο κοντινό ωδείο, που έχετε.

Ναι, αλλά πόσο κοστίζει αυτό; Εσένα πόσο σου παίρνουν;

2061
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Διάθεση ΠΥΣΔΕ
« στις: Νοέμβριος 27, 2007, 11:18:00 μμ »
Το θέμα είναι συνάδελφοι ότι τα γραφεία των ΔΔΕ κανονικά δεν στελεχώνονται από καθηγητές, αλλά από διοικητικό προσωπικό (το οποίο προσλαμβάνεται με άλλες διαδικασίες από αυτές των καθηγητών). Το γεγονός ότι αυτή την στιγμή υπάρχουν πάμπολλοι καθηγητές στα γραφεία είναι μία πολιτική επιλογή που επιτρέπει στις κυβερνήσεις 1ον να μην προσλαμβάνουν περισσότερους διοικητικούς υπαλλήλους, 2ον να βολεύουν τους "δικούς" τους και 3ον να βουλώνουν τις υπεραριθμίες.

2062
Τοποθετήσεις / Απ: Αίτηση τοποθέτησης
« στις: Νοέμβριος 27, 2007, 11:11:47 μμ »
Λοιπόν σήμερα πήγα και κατέθεσα την αίτηση μετάθεσης. Στο γραφείο μου είπανε ότι τους καλοκαιρινούς μήνες υποτίθεται ότι υπάγομαι ακόμα στο σχολείο που δούλευα κατά την σχολική χρονιά (παρόλο που έκανα πράξη αποχώρησης και δεν πήγα για καλοκαιρινές υπηρεσίες) και μου ζητήσαν μόνο τις πράξεις ανάληψης στις 1/09 στην ΔΔΕ και αυτή που έκανα μόλις πήγα στο τωρινό μου σχολείο.

2063
Τοποθετήσεις / Απ: Αίτηση τοποθέτησης
« στις: Νοέμβριος 22, 2007, 08:02:54 μμ »
Paidia, ki ego to idio provlima antimetopizo.Kai o kathenas mou leei diaforetika.
Apo oti egrapse i Sophie katalava ta eksis:
onoma 1o sxoleio  --->prosorini topothetisi        -> 10/05/2005 mexri 30/06/2006 
                         --->diathesi PISDE                ->  30/06/2006 mexri 31/08/2006   
onoma 2o sxoleio  --->prosorini topothetisi        ->   01/09/2006 mexri 30/06/2007   
                         --->diathesi PISDE                ->  30/06/2007 mexri 31/08/2007   
onoma fetino sxoleio -->prosorini topothetsi      -->01/09/2007 mexri 30/06/2008


Katalava kala h' eimai ligo(eos poli) xazos ??????????




Όλα εξαρτώνται από το εάν στις περιοχές σας, όσοι είσαστε στην διάθεση, πηγαίνετε στην δευτεροβάθμια στο τέλος του Ιουνίου να υπογράψετε πράξη ανάληψης. Στην δικιά μου περιοχή στο τέλος του Ιουνίου όσοι είμαστε στην διάθεση πυσδε στις 30-06 κάθε χρονιάς υπογράφουμε πράξεις αποχώρησης από τα σχολεία μας και πράξη ανάληψης στην δευτεροβάθμια (άρα το καλοκαίρι υπαγόμαστε στο γραφείο της δευτεροβάθμιας . δεν κάνουμε και καλοκαιρινές υπηρεσίες ;) ). Εάν δεν υπογράφετε πράξη αποχώρησης από το σχολείο σας το καλοκαίρι, τότε θεωρείται ότι υπάγεστε ακόμα σε αυτό. Γενικά αυτό που "βοηθάει" είναι να μαζέψετε ότι πράξεις έχετε κάνει οπουδήποτε και να τις βάλετε σε χρονολογική σειρά (άλλωστε θα χρειαστεί να τις καταθέσετε και στην αίτηση μετάθεσης).

2064
Άδειες / Απ: Άδειες νεοδιόριστων
« στις: Νοέμβριος 22, 2007, 07:57:27 μμ »
Είναι αλήθεια ότι οι νεοδιόριστοι δικαιούνται άδειας (αναρωτικής ή κανονικής) μετά τους 6 (!!) πρώτους μήνες; Γιατί έτσι μου είπαν όταν ζήτησα μια (1) μέρα άδεια. Αν δηλαδή θελήσω να πάω τα παιδιά μου για εμβόλιο, (η μια μέρα που λέγαμε) θα περιμένω τον Μάρτη;;

Σύμφωνα με τον νόμο περί αναρρωτικών αδειών, ισχύει ότι για να έχεις το δικαίωμα να πάρεις αναρρωτική άδεια, πρέπει να έχεις τουλάχιστον 1 χρόνο προϋπηρεσίας (μόλις συμπληρώσεις το 6μηνο ο χρόνος στρογγυλοποιείται προς τα πάνω και θεωρείται ότι έχεις κλείσει τον χρόνο).
Κανονικές άδειες δικαιούσαι από την πρώτη μέρα του διορισμού σου, όσες και οι συνάδελφοί σου (δλδ 10 ανά ημερολογιακό έτος)


Προσωπικά είχα ζητήσει 2-3 αναρρωτικές ως νεοδιόριστη πριν κλείσω το 6μηνο. Το γραφείο της δευτεροβάθμιας μου τις ενέκρινε όμως ως κανονικές (επειδή δεν δικαιούμουν τις αναρρωτικές). Άρα μπορείς απλά να ζητάς κανονικές.

2065
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 20, 2007, 10:53:06 μμ »
ακριβώς υπάρχει 1 εργαστήριο αλλά επειδη το λυκειο ειναι μεγάλο και εχει πολλά παιδιά κάποια τμήματα κάνουν μέσα σε αιθουσα

Να ζητήσεις να μπαίνετε εναλλάξ στο εργαστήριο. Πόσα τμήματα πληροφορικής υπάρχουν ανά τάξη; 2; 3; Θα μπαίνει το κάθε τμήμα "κυκλικά". Είναι λογική λύση πιστεύω.

2066
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 19, 2007, 09:59:48 μμ »
Φαντάζομαι ότι υπάρχει 1 τουλάχιστον εργαστήριο στο σχολείο ε; Κανόνισε με τον άλλο καθηγητή να μπαίνετε στο εργαστήριο εναλλάξ. Οι περισσότεροι έτσι κάνουν νομίζω.

2067
Δυστυχώς όμως έχω δει πολλά παιδιά που "παπαγαλίζουν" τις πολιτικές ιδέες άλλων και φανατίζονται με αυτές και δεν νομίζω να μην το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος.......οπότε happiness οι πολιτικές πεποιθήσεις σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι στοιχείο του χαρακτήρα τους αλλά "σακάκι" που τους το φοράνε!!!!! :-X
ΧΑΧΑ! Αφού τους μαθαίνουμε να παπαγαλίζουν τα μαθήματα το κάνουν από κεκτημένη ταχύτητα ;D ;D ;D

Πάντως, η συζήτηση δεν γίνεται για το εάν η παρέμβαση της ΚΝΕ στους μαθητές είναι αποτελεσματική ή όχι, αλλά για το εάν η παρέμβαση μίας κομμουνιστικής νεολαίας (όπως λέει και τ' όνομα) στους μαθητές αποτελεί "δηλητιριασμό".

2068
δεν συζηταμε εδω την ορθοτητα η οχι της ιδεολογιας του ΚΚΕ...
Όχι.
εδω μιλαμε για την εγκληματικη προπαγανδα που κανει μεσα στα σχολεια...
Συζητάμε το γεγονός ότι θεωρείς "εγκληματική" την προπαγάνδα ενός κόμματος όπως το ΚΚΕ ενώ είσαι "άνετος/η" για την καθημερινή και πολύπλευρη προπαγάνδα του υπάρχοντος συστήματος. (εκτός κι αν θεωρείς ότι η τελευταία δεν υπάρχει, οπότε εδώ είναι κατά την γνώμη μου η αποσύνδεση από την πραγματικότητα)
τι δουλεια εχει η πολιτικη στα σχολεια;;
Τα σχολεία υπάρχουν μέσα σε κάποια γυάλα όπου η πολιτική δεν τα επηρεάζει και δεν το χω καταλάβει; Γιατί εγώ νομίζω ότι η πολιτική ήταν και θα είναι ο σημαντικότερος παράγοντας διαμόρφωσης της κατάστασης της παιδείας. Κατά συνέπεια θα πρέπει να απασχολεί όχι μόνο όλους όσους εμπλέκονται στην παιδαγωγική διαδικασία, αλλά και όλη την κοινωνία.
τα σχολεια ειναι  χωρος μορφωσης και οχι κομματικοποιησης.ειναι χωρος πνευματικης καλλιεργειας και οχι διαμορφωσης μελλοντικων βελουχιωτιδων ..
Η μόρφωση και η πνευματική (και κοινωνική) καλλιέργεια που οδηγούν στην πολιτικοποίηση και κατ' επέκταση στην κομματικοποίηση, είναι που φτιάχνουν τους "βελουχιώτιδες"
ας αφησουμε τις ψυχες των μαθητων αγνες απο την σαπιλα των πολιτικων ιδεολογιων..εχουν ολο τον χρονο οταν ενηλικιωθουν να διαλεξουν τι θα ψηφιζουν...
Οι πολιτικές πεποιθήσεις δεν είναι σακάκι να τις βάζεις και να τις βγάζεις. Είναι αδιάσπαστο στοιχείο του χαρακτήρα του κάθε ατόμου. Δημιουργούνται και εξελίσσονται μαζί με τον χαρακτήρα και (κατά συνέπεια) επηρεάζονται από τα ίδια ερεθίσματα. Το ποιες πολιτικές πεποιθήσεις θα έχει ο ενήλικος των 18 ετών (ή σε οποιαδήποτε άλλη ηλικία), άρα και το τι θα ψηφίσει, είναι απόρια του χαρακτήρα και των ιδεών που ΗΔΗ έχει διαμορφώσει.
ΥΓ:το απολιτίκ και το "οι πολιτικές ιδεολογίες είναι σάπιες" είναι και αυτό πολιτική πεποίθηση. και επειδή μπορεί να την έχεις εσύ συνάδελφε, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να την έχουν και τα παιδιά.

2069
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Οκτώβριος 28, 2007, 12:05:21 μμ »
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι αν θα μπω τελικά στη λογική να κοροϊδεύω τους μαθητές και τους γονείς ακολουθώντας τη γραμμή της υψηλής βαθμολογίας ή αν θα γίνω στόχος συλλόγου καθηγητών και γονέων βάζοντας τους βαθμού που πραγματικά πιστεύω ότι αξίζουν οι μαθητές μου.

....
Τα αριστεία πέφτουν σύννεφο και έναν ολόκληρο λογικό συλλογισμό δεν αναπτύσσει ούτε ένας μαθητής!!!
....

ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ !!! Αυτή την πλήρη αδυναμία ανάπτυξης λογικών συλλογισμών (δλδ να ξεκινήσεις από κάποια δεδομένα, να ακολουθήσεις μία λογική ακολουθία και να καταλήξεις σε ένα συμπέρασμα) την βλέπω και γω και με τρομάζει. Και αυτό το πρόβλημα πιστεύω ότι εκπορεύεται αποκλειστικά από την ποιότητα της ύλης των μαθημάτων που διδάσκονται και του "νέου" τρόπου εξέτασης. Δεν είμαι και υπέρ του "παλιού" αποκλειστικού τρόπου των ερωτήσεων "ανάπτυξης", αλλά το διαγώνισμα με την μορφή "λόττο" δεν αναπτύσει σε τίποτα την λογική σκέψη (και προσωπική μου άποψη είναι ότι στόχος του σχολείου είναι πρώτα να αναπτύξει την λογική σκέψη και  μετά να παρέχει γνώσεις) των μαθητών.

Για το πρώτο πάντως, εγώ φέτος ΚΑΙ στο μάθημα επιλογής της πληροφορικής , θα βαθμολογήσω με τον ίδιο τρόπο που θα βαθμολογήσω και στα υπόλοιπα. Πέρισυ είχα βάλει σε ένα μάθημα όλο 20άρια, γιατί οι απαιτήσεις μου για εκείνο το μάθημα ήταν μηδαμινές.

2070
σε λιγο θα πηγαινουν και στα νηπιαγωγια να δηλητηριασουν παιδικες ψυχες..



Δηλητήριο στις παιδικές ψυχές στάζει ήδη το καπιταλιστικό σύστημα στάλα στάλα από το νηπιαγωγείο μέχρι τον τάφο. Τα συμπτώματα της δηλητηρίασης είναι εμφανέστατα από την εφηβική ηλικία κιόλας. Παιδιά με δηλητηριασμένα όνειρα (σε ερώτηση που έκανα σε παιδιά Α λυκείου για το ποια δουλειά θα θέλαν να ακολουθήσουν η απάντηση ήταν κατά λέξη "δουλειά να 'ναι κι ότι να 'ναι"), με δηλητηριασμένα μυαλά διαποτισμένα από ανταγωνισμό, ατομικισμό, παραίτηση, ωχαδερφισμό και δηλητηριασμένα σώματα από το άγχος, την έλλειψη ελεύθερου χρόνου για τις δραστηριότητές τους.

Ότι αντιρρήσεις και να χει κανείς με την ιδεολογία ή τις τακτικές του ΚΚΕ σήμερα, το να κατηγορεί για "δηλητηριασμό" ένα κόμμα τα μέλη του οποίου έχουν δώσει τον ευατό τους θυσία στον βωμό της ελευθερίας και της (πραγματικής) δημοκρατίας και σήμερα καλεί τους ανθρώπους να σηκωθούν και να παλέψουν για το μέλλον τους συλλογικά , αντί να κάθονται στα σπιτάκια τους ο καθένας ξεχωριστά να κλαίνε την μοίρα τους και να ψάχνουν την "τρύπα" μέσα από την οποία θα "συρθούν", σημαίνει ότι έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα.

 

2071
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Οκτώβριος 25, 2007, 04:55:59 μμ »
Εγώ φέτος δουλεύω 2η χρονιά, οπότε μόνο πέρισυ έχω εμπειρία. Στην βαθμολογία το πήγα ως εξής. Είχα 3 τμήματα που έμπαινα πολύ συχνά και σιγά σιγά τα έμαθα καλά τα παιδιά. Οπότε βαθμολόγησα με βάση:
1. το επίπεδο των γνώσεών τους με βάση τις απαιτήσεις που είχα στο μάθημα
2. το ενδιαφέρον για το μάθημα μέσα στην τάξη (στο οποίο εντάσονται και ζητήματα συμπεριφοράς αναγκαστικά. άμα κάποιο παιδί μιλάει συνέχεια με τους διπλανούς του συνεπάγεται ότι δεν ακούει το μάθημα)
3. την προσπάθεια που καταβάλουν για να κάνουν και να καταλάβουν αυτά που ζητάω

Γενικά η λογική μου είναι να ξεκινάω με βάση τον βαθμό που βγαίνει από το επίπεδο γνώσεων. Μετά ανεβάζω +1 ή +2 εάν ο μαθητής κάνει προσπάθεια ή/και έχει καλό βαθμό στο διαγώνισμα ή κατεβάζω -1 ή -2 εάν είναι αδιάφορος ή αν έχει πολύ κακό βαθμό στο διαγώνισμα. Αυτό που ΔΕΝ λαμβάνω υπόψη μου είναι εάν έχουμε καβγαδίσει, εάν τον έχω βγάλει από την τάξη και τέτοια.

Κάτω όριο βαθμολογίας δεν βάζω πουθενά. Αλλά ένα παιδί που προσπαθεί και δεν τα καταφέρνει μπορώ να το πάω και στο +4.

2072
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 23, 2007, 12:16:50 μμ »
kellykou ,ioanna89 ήσασταν κατατοπιστηκοί/ές. ευχαριστώ.

Σελίδες: 1 ... 146147148149150 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159906
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 447
Σύνολο: 457

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.