Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 147148149150151 ... 154
2073
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 22, 2007, 07:13:23 μμ »
Ευχαριστώ τους συναδέλφους που με ενημερώσανε για τα παιδαγωγικά μαθήματα στις σχολές τους. Πολύ ευχάριστο το γεγονός οτί όλοι, απ'ότι κατάλαβα, μιλάνε γενικά για πάνω από 2 εξάμηνα υποχρεωτικών μαθημάτων. @kellykou : γιατί να μην το λέω; είπα ότι δεν έχω ακούσει, δεν είπα ότι δεν γίνονται. γι ' αυτό ρώτησα άλλωστε. τώρα δεν θα το λέω πια  ;D
Καινούρια απορία : οι λεγόμενες "καθηγητικές σχολές" είναι μία "επίσημη λίστα" σχολών απ'όπου "αντλείται" το διδακτικό προσωπικό ή είναι απλά ένας επιθετικός προσδιορισμός που έχει δωθεί σε κάποιες σχολές επειδή οι απόφοιτοί τους απασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά σε δουλειές γύρω από την εκπαίδευση (οπότε ίσως και αυτές με τα χρόνια να εισήγαγαν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους προκειμένου να διευκολύνουν τους αποφοίτους τους στην επαγγελματική τους αποκατάσταση); ή μήπως είναι η λίστα με τις σχολές από τις οποίες μπορείς να διοριστείς χωρίς να προσκομήσεις περαιτέρω "παιδαγωγική κατάρτιση";
ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει

2074
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 21, 2007, 10:38:13 μμ »
Παράθεση
Ρε συ happiness δεν εννοώ αν ήταν νόμιμο να μπούνε έτσι,(από μετατάξεις, σεμινάρια κλπ), αν το κράτος δηλαδή έδωσε το δικαίωμα σε κάποιους πονηρούς να μπούνε από τα παράθυρα, αλλά κατά πόσο αυτό είναι ηθικά σωστό και πως φαίνεται στους άλλους κλάδους..Δεν εξετάζω το νόμιμο του πράγματος, χαίρω πολύ, όλοι νόμιμοι είμαστε εδώ μέσα..(οι κακοί είναι στη φυλακή..)
Καλέ δεν ήταν παράθυρα. Πόρτες ορθάνοιχτες ήταν  ;D Και όχι, τα κριτήρια αυτά προφανώς δεν ήταν σωστά γιατί ήταν διαφορετικά από των άλλων ειδικοτήτων (όπου για να κάνει μετάταξη πρέπει αν δεν κάνω λάθος να πάρεις 2ο πτυχίο). Αλλά γιατί μας "φταίει" ο τάδε συνάδελφος που εξάσκησε τότε το δικαίωμα αυτό που του έδινε ο νόμος και όχι η κυβέρνηση που έλαβε αυτές τις αχαρακτήριστες αποφάσεις; Για ποιον ακριβώς λόγο κατηγορείται ένας τέτοιος συνάδελφος; που δεν πήγε να πάρει 2ο πτυχίο όταν το νομικό προαπαιτούμενο ήταν ένα απλό σεμινάριο;; Και επίσης, μιλάς πολύ για "πονηρούς". Υπαινίσεσαι βυσματικές πρακτικές σε αυτή την διαδικασία; γιατί δεν έχω κάτι υπόψη μου.

Παράθεση
Το "ποιοι είναι" πάει ακριβώς σε αυτό που λέω..Αυτοί ίσως, (ή αρκετοί απο αυτούς) που δε θα'πρεπε..Και μη στέκεσαι στο νομιμο ή όχι του θέματος..
Μα ΟΛΟΙ όσοι διορίστηκαν τότε ως καθηγητές πληροφορικής δεν θα πρεπε να είναι. Ούτε οι πιο ικανοί από αυτούς. Αλλά δεν έχω πρόβλημα ως συνάδελφος που είναι (οκ, έχω πρόβλημα ως εκπαιδευτικός αλλά πάλι πρόβλημα ως εκπαιδευτικός έχω και με τον εαυτό μου) διότι (απ'όσο ξέρω) δεν βρέθηκαν εκεί που βρέθηκαν βυσματικά. Απλά τους "έκατσε" (σαν το λόττο ένα πράμα  :) ). Άλλωστε...εκείνο τον καιρό όλες οι ειδικότητες είχαν δικαίωμα να κάνουν μετάταξη. Οπότε γιατί υπάρχει "αδικία"; ένας απόφοιτος φιλολογικής σχολής που ήθελε να διοριστεί ως πληροφορικάριος μπορούσε να το κάνει. ένας που ήθελε να διοριστεί ως φιλόλογος δεν επηρεάζεται η τύχη του από το πως και ποιοι διορίζονται ως πληροφορικάριοι. ίσως κάποιοι συνάδελφοι να "ζήλεψαν" που οι πληροφορικάριοι διορίζοταν πολλοί και γρήγορα ενώ οι δικές τους ειδικότητες είναι πηγμένες. ποιος ξέρει... ::)

Παράθεση
Όχι, δεν είναι το ίδιο.. Η απλή περιήγηση στο internet δεν εμπεριέχει κάτι το δημιουργικό, κάτι στο οποίο μαθαίνεις μια λειτουργία του Η/Υ παραπάνω, απλά διαβάζεις και βλέπεις εικόνες όπως στα περιοδικά και τις εφημερίδες..
Το να παίζεις μπάσκετ ή να ζωγραφίζεις όμως και γυμναστική κάνεις και ζωγραφική..
Η γυμναστική είναι πάντα φυσική δραστηριότητα. Η φυσική δραστηριότητα δεν είναι πάντα γυμναστική. Το παιχνίδι μπάσκετ (ειδικά όταν δεν συνοδεύεται από την διαδικασία της προπόνησης και της χάραξης τακτικών) είναι απλά μία φυσική δραστηριότητα η οποία ακολουθεί κάποιους κανόνες. Δεν διδάσκει κάτι στα παιδιά για την διαδικασία του αθλητισμού ούτε την αξία της γυμναστικής ούτε τις τακτικές που πρέπει να ακολουθούν για να εντάσουν την γυμναστική στην ζωή τους. Απλά εξασκούνται λίγο παραπάνω στην τρίπλα και στο σουτ.
Η ζωγραφική χωρίς θέμα, οδηγίες και τελική αξιολόγηση και συζήτηση δεν διδάσκει τίποτα για το πως βλέπουμε και αντιλαμβανόμαστε τα χρώματα και την διαδικασία δημιουργίας ενός έργου τέχνης. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στο πως να χρησιμοποιούν το μολύβι/κάρβουνο/χρώματα που χρησιμοποιούν.
Η ελεύθερη περιήγηση στο ίντερνετ (χωρίς στόχο) δεν είναι μάθημα πληροφορικής. Απλά εξασκεί τους μαθητές λίγο παραπάνω στην πληκτρολόγηση, στην εξοικείωση με τα διαδραστικά πολυμεσικά περιβάλλοντα και στην διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών στο ιντερνετ.

Παράθεση
Όταν λέω δε προαπαιτούμενα μαθήματα, εννοώ ότι για σχολές που δεν τα έχουν υποχρεωτικά στο πρόγραμμα σπουδών τους (όπως η δική μου πχ), όποιος θέλει να ασχοληθεί με την εκπαίδευση πρέπει να τα πάρει (και κάποια πρακτική σε σχολεία)..

Στις περισσότερες σχολές πάντως τα παιδαγωγικά είναι και υποχρεωτικά και επιλογής υποχρεωτικά και ελεύθερα επιλεγόμενα από άλλες σχολές..Θα σου στείλω σχολές να δεις..
εδώ με μπέρδεψες τελείως. δλδ εσύ άμα δεν είχες πάρει αυτά τα παιδαγωγικά μαθήματα επιλογής δεν θα σου επιτρεπόταν να δώσεις ΑΣΕΠ ή να προσληφθείς πχ ως αναπληρωτής; ή απλά όσοι τα πήρανε είχαν παραπάνω μόρια; και από αυτό -> "Στις περισσότερες σχολές πάντως τα παιδαγωγικά είναι και υποχρεωτικά και επιλογής υποχρεωτικά και ελεύθερα επιλεγόμενα από άλλες σχολές" δνε κατάλαβα τίποτα :( Στο πρόγραμμα του φυσικού της Πάτρας πάντως που έριξα μια ματιά, υπήρχαν 1-2 παιδαγωγικά μαθήματα και ήταν επιλογής.

Παράθεση
Αν εννοείς για τη λούφα κάποιων πληροφ/κων έχεις δίκιο, γι' αυτό γίνεται, τουλάχιστον γι' αυτό ξεκίνησε από blueswire...
και γιατί δεν γίνεται κανένας καβγάς για την λούφα κάποιων φυσικών, μαθηματικών, οικονομολόγων, γυμναστών, αγγλικών κτλ κτλ κτλ;; διότι εάν το ζήτημα είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί; (οι πληροφορικάριοι)" τότε πρέπει να το κάνουμε "γιατί λουφάρουν αυτοί; (όλοι)". εάν είναι "γιατί λουφάρουν αυτοί (οι πληροφορικάριοι) ενώ εμείς δουλεύουμε;", τότε εμένα αυτό μου λέει ότι "θέλουμε να λουφάρουμε και μεις και δεν μπορούμε οπότε ας δουλέψουν κι αυτοί από εκδίκηση"  ;D
για μένα προσωπικά ο καβγάς γίνεται (γενικά, όχι με σένα) για τα "σιγά το μάθημα η πληροφορική" και τα "οι πληροφορικάριοι λουφάρουν όλοι εκτός φωτεινών εξαιρέσεων".

Παράθεση
Περιμένω από σας να μπαλώσετε αυτη την τρύπα γιατι ειστε οι πιο σχετικοι (να ο ρόλος σας που ελεγα πριν,) και γιατι είστε ενημεροι από πριν για το ρόλο τρια σε ένα που θα παίξετε στο σχολειο.. Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ξέρετε από πριν και ή θέλετε να παιξετε (διορίζεστε) ή όχι ( ιδιωτικός τομέας κλπ).. Επαναλαμβανω: ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ να ειστε τρια σε ενα, παλέψτε να το αλλάξετε.. Μεχρι τότε όμως καντε ότι μπορείτε για το σχολειο αδιαμαρτύρητα και μην περιμένετε κανένα ΠΛΗΝΕΤ να σας σώσει.. Σωστε εσείς οι ιδιοι όποια κατασταση μπορειτε και μην κρυβεστε πίσω απο τις τυπικες νομικες ευθυνες (για τις οποίες έχετε δικιο οτι ειναι αυτες που ειναι..).. Το ίδιο ισχύει για ΌΛΕΣ τις ειδικότητες   
που βγάζουν την ουρά τους απ' έξω είτε από τεμπελιά είτε από ευθυνοφοβία..
κατ'αρχήν όχι δεν ήξερα τίποτα για τον "ρόλο" αυτό πριν διοριστώ. και είμαι σίγουρη ότι στο κείμενο του διορισμού μου, εκεί που αναφέρει τα καθήκοντά μου δεν λέει τίποτα για τεχνική υποστήριξη ΗΥ του σχολείου (εκτός εργαστηρίου). ούτε ότι θα κάνω και την γραμματέα ήξερα, αλλά αυτό το κάνουν όλοι. για καθηγήτρια με προσλάβανε και με πληρώνουνε. όχι για τεχνικό (κρίμα πάντως. αυτή η δουλειά θα μου άρεσε καλύτερα). μέχρι τότε θα κάνουμε για το σχολείο ότι μας επιτρέπει η καλή μας διάθεση. αλλιώς οι τεχνολόγοι να συντηρούν τους καυστήρες , οι αισθητικής αγωγής να μπογιατίζουν τους τοίχους, οι φιλόλογοι να γράφουν την αλληλογραφία, οι ηλεκτρολόγοι να αλλάζουν μπρίζες και λάμπες, οι οικονομολόγοι να ασχολούνται με τα οικονομικά του σχολείου, οι γεωπόνοι να φροντίζουν τα φυτά του προαυλείου και πάει λέγοντας... προσωπικά θα "κρύβομαι" μια χαρά πίσω από τυπικότητες εάν οι συνάδελφοι και η διεύθυνση του σχολείου θεωρούν αυτές τις δουλειές υποχρέωσή μου.

Παράθεση
Χρησιμοποίησα εγώ τη λέξη λιγότερο;; Γιατι με παρεξηγεις πάλι; Ισα ισα που το θεωρω πολυ σοβαρο σα σπουδη και σαν επιστημη.. Αλλά είναι επιλογη σας να το σπουδασετε..
Εγώ ειπα ότι ειναι λάθος να βαλουμε υποχρεωτικά καποιους βεβαρυμενους συναδελφους μας να σπαζοκεφαλιαζουν πάνω από βιβλια και εγχειριδια για να ασχοληθουν με τη μηχανοργανωση του σχολείου..
Στη τελική δε θέλαν να ασχοληθουν με υπολογιστες βρε αδερφε πέρα από τα απαραιτητα (mail, εγγραφα, internet) και γι' αυτο σπουδάσανε αυτό που σπουδάσανε...Αλλιώς θα ταν πληροφ/κοι..  Wink Που ναι το λάθος;;
όχι δεν με κατάλαβες  :) Αυτό που είπα είναι ότι ένας πληροφορικάριος θα "σπαζοκεφαλιάσει" το ίδιο για να μάθει και να χειριστεί την μηχανογράφιση του σχολείου, με οποιονδήποτε άλλης ειδικότητας συνάδελφο έχει αντίστοιχη εξοικίωση στην χρήση του ΗΥ (την χρήση! όχι να έχει γνώσεις πάνω σε θέματα πληροφορικής ή τεχνικές γνώσεις). Και εδώ πάντως μπερδεύεις κατά την γνώμη μου το καθηκοντολόγιο των ΠΕ19-20, το οποίο είναι ίδιο με όλων των άλλων συναδέλφων (εκτός απ' ότι ορίζεται από τον νόμο αλλιώς).

Παράθεση
Δε μου πες ομως; You know Trikorfo village??  Wink
Ναι το ξέρω. η Α Αιτ/νίας όμως είναι η περιοχή της δουλειάς μου, όχι η περιοχή καταγωγής μου. Σόρρυ...  :)

Και χαιρετώ την συζήτηση (παρόλο που είναι ενδιαφέρουσα) διότι είναι χρονοβόρα.

2075
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 21, 2007, 02:50:57 μμ »
Παράθεση
Να διαβαστεί με προσοχή:
πάντα με προσοχή σε διαβάζω :)

Παράθεση
Εννοώ τον αδιαφανή και περίεργο τρόπο με τον οποίο έμπαιναν από τα παράθυρα όποιοι δήλωναν πληροφ/οι πριν μερικά χρόνια, πράγμα που δε συνέβαινε σε κανέναν άλλο κλάδο
Μα για ποιον αδιαφανή τρόπο λες; εγώ δεν έχω τπτ τέτοιο υπόψη μου. το μόνο που ξέρω είναι ότι όταν πρωτομπήκε η πληροφορική ως μάθημα στα σχολεία διορίστηκαν ως καθηγητές πληροφορικής πολλοί συνάδελφοι που έκαναν μετάταξη από άλλες ειδικότητες απλά και μόνο παρακολουθόντας κάποια σύντομα σεμινάρια ή με την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού σε σχολή πληροφορικής. αυτό όμως έγινε απολύτως νόμιμα διότι ΑΥΤΑ ήταν τότε τα κριτήρια για την πρόσληψη ενός πληροφορικάριου. έαν έχεις κάτι άλλο υπόψη σου ενημέρωσέ με σε παρακαλώ.

Παράθεση
για το ποιοι είναι καθηγητές πληροφορικής στα σχολεία.
και πάλι δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς όταν λες "ποιοι είναι". ποιοι = βυσματίες ή/και ανίκανοι ή ποιοι = παράνομα διορισμένοι. γιατί το πρώτο υπάρχει σε όλες τις ειδικότητες. το 2ο δεν νομίζω ότι υπάρχει ως μαζικό φαινόμενο σε καμία.

Παράθεση
Και ναι, στις περισσότερες σχολές τα παιδαγωγικά είναι υποχρεωτικά ή προαπαιτούμενα για να διδάξεις.. Και επίσης κάνεις και πρακτική (κάποιες ώρες) σε σχολεία..
σε ποιες ακριβώς; ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται στις άλλες σχολές, αλλά δεν έχω ακούσει πχ το φυσικό, μαθηματικό, φιλολογία κτλ να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παιδαγωγικά μαθήματα. και όταν λες "προαπαιτούμενα" τι εννοείς; στον ΑΣΕΠ ζητάνε καρτέλα της σχολής για να πιστοιποιήσουν ότι ο απόφοιτος έχει πάρει κάποια παιδαγωγικά μαθήματα προκειμένου να του επιτρέψουν να δώσει στην εξέταση; πραγματικά δεν ξέρω. μπορείς να μου αναφέρεις μερικές σχολές; ευχαριστώ. (όχι ότι υπερασπίζομαι την παιδαγωγική κατάρτιση των πληροφορικάριων που είναι πρακτικά ανύπαρκτη...)

Παράθεση
2ον-> Όταν λέω ότι "το δικό σας αντικείμενο βοηθάει", αναφέρομαι στο χαζολόγημα μπροστα από μια οθόνη και ένα παιχνίδι, ακριβώς γιατί υπάρχει οθόνη και παιχνίδι.. Ή μήπως δε χρησιμοποιούνται οι υπολογιστές με τέτοιο τρόπο " κατευναστικό" και "ναρκωτικό" από αρκετους (όχι όλους) του κλάδου σας προς τους μαθητές τους;
Ίδεα δεν έχω για το " κατευναστικό" και "ναρκωτικό" . αυτό είπα και στο προηγούμενο ποστ. ότι από την δικιά μου εμπειρία ο ελεύθερος χρόνος με τον υπολογιστή μόνο " κατευναστικό" και "ναρκωτικό" δεν είναι. σε απαλλάσει μεν από το να προσπαθείς να κάνεις μάθημα, αλλά όχι από το να προσπαθείς να διατηρήσεις την ηρεμία της τάξης. κι αυτό γιατί τα παιδιά έχουν πλέον υπολογιστές στα σπίτια τους που παίζουν Halo 3 . είναι απίθανο να "αποχαυνωθούν" με την πασιέντζα. αυτό που ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ο υπολογιστής είναι μία "δικαιολογία" για να γεμίσει ο "κενός χρόνος". διότι εάν ένας φιλόλογος που είναι στηντάξη πει ότι θα αφήσει 10' ελεύθερο χρόνο τι υποτίθεται ότι θα κάνουν; θα κάθονται να κοιτιούνται; :D αυτό όμως το "γέμισμα" μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε μάθημα γίνεται εκτός τάξης (γυμναστική, εργαστήριο φυσικής) και σε όσα χρησιμοποιούν κάποια εργαλεία (ζωγραφική, μουσική). διότι άμα το δούμε σοβαρά το θέμα, το να παίζουν τα παιδιά μπάσκετ ή να σχεδιάζουν ότι θέλουν είναι τόσο γυμναστική και ζωγραφική όσο είναι η περιήγηση στο ιντερνετ πληροφορική :(

Παράθεση
Ο "καβγάς" γίνεται για τη λούφα;
γιατί γίνεται; (δεν είναι ρητορική η ερώτηση)

Παράθεση
3ον-> Δεν ξέρω τι κάνετε στο δικό σας σχολείο, στα περισσότερα πάντως οι γραμματειακές δουλειές μοιράζονται εξίσου (ή ..περίπου), σε όλους τους συναδέλφους και βέβαια γραμματειακές δουλειές είναι το πρωτόκολλο, τα πρακτικά, οι υπεύθυνοι τάξης, οι απουσίες, τα ποινολόγια κλπ.. Στο συντριπτικό ποσοστό των σχολείων οι δουλειές αυτές γίνονται ακόμα με τον παραδοσιακό τρόπο, χειρόγραφα.. Όταν γίνουν ηλεκτρονικά και τα αναλάβουν επ' ώμου μόνο ΠΕ19-20, τότε να μιλήσουμε εκ νέου..
Γραμματεική δουλειά είναι και τα e-mail (που είναι απλά η ηλεκτρονική "προσαρμογή" της αλληλογραφίας του σχολείου), τα πρόγραμματα δ-βάση και ΝΕΣΤΩΡ επίσης είναι γραμματειακή διαχείριση (αυτό το πράμα να καταχωρούμε 2 φορές τα στοιχεία των μαθητών, τους βαθμούς και τις απουσίες , μια στο χαρτί και μια στο πρόγραμμα δεν μπορώ να το καταλάβω   :-\ )

Παράθεση
Για τα υπόλοιπα δε βλέπω να διαφωνείς κάπου μαζί μου, όπως για την ευθύνη των πανελληνίων, εργαστηρίου, ομαλής λειτουργίας τοπικού δικτύου του σχολείου... (Για το ΝΕΡΩΝ ούτε εγώ ξέρω το νόμο, αλλά ξέρεις πολύ καλά  ότι άλλο η πιστοποίηση στην εξοικείωση χρήσης υπολογιστών και άλλο η εξειδίκευση. Σε κάθε περίπτωση οι γνώσεις των συναδέλφων στους Η/Υ ποικίλουν από χακεροκαταστάσεις εως απλή περιήγηση στο internet..Χαρακτηριστικά σου αναφέρω ότι είχα συνάδελφο χημικό που μπροστά του δεν έπιαναν μία οι πληροφ/κοί.. Όσο για το ΠΛΗΝΕΤ που λες, πήγαινε σε κανένα δυσπρόσιτο ή απομακρυσμένο σχολείο και πες μου και μένα αν το δεις..)
για το σύστημα των πανελληνίων και το εργαστήριο όχι. για το τοπικό δίκτυο του σχολείου (και γενικά τους ΗΥ εκτός του εργαστηρίου) ναι. είναι ευθύνη του ΠΛΗΝΕΤ. και μη νομίζεις ότι πρόβλημα υπάρχει μόνο στα απομακρυσμένα. και στις αστικές περιοχές το προσωπικό του ΠΛΗΝΕΤ είναι τόσο λίγο που το καθιστά πρακτικά ανύπαρκτο. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ/ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΕ19-20! και το γεγονός ότι εσύ συνάδελφε περιμένεις από τους συναδέλφους της ειδικοτητας να "βουλώσουν" την τρύπα αυτή , είναι ακριβώς αυτό που εννοούσα ότι το υπουργείο έχει κάνει τους ΠΕ19-20 3-σε-1. εάν κάποιος συνάδελφος πληροφορικής ή όποιας άλλης ειδικότητας (όπως ο φυσικός που αναφέρεις :) ) θέλει να αφιερώσει τον χρόνο του για να βοηθήσει το σχολείο μπροστά σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση (όταν πχ δημιουργηθεί ένα πρόβλημα στον υπολογιστή του διευθυντή) είναι επαινέσιμο, αλλά γίνεται από καλή θέληση, όχι από υποχρέωση. εάν δεν θέλει δεν το κάνει και εάν το ΠΛΗΝΕΤ αδυνατεί να βοηθήσει σε εύλογο χρόνο, τότε το σχολείο αναγκάζεται να κάνει αυτό που δεν κάνει το κράτος...να πληρώσει τεχνικό να έρθει να το φτιάξει :(

Παράθεση
Επίσης να σου πω ότι συμφωνώ γι' αυτά που λες περι τρία σε ένα, όπως και για τη θεωρία συνομωσίας ( Wink ) που αναφέρεις..Τι κάνετε όμως γι' αυτό; Διορίζεστε και το αποδέχεστε με όλα τα παρεπόμενα, ή όχι;
διοριζόμαστε και παλεύουμε να αλλαξει η κατάσταση. και στην πάλη αυτή θέλουμε όλους τους συναδέλφους μαζί μας γιατί το πρόβλημα είανι πρόβλημα του σχολείου και όχι πρόβλημα των πληροφορικάριων.

Παράθεση
Από την άλλη, άλλο να λαμβάνεις mail και να γράφεις υπηρεσιακά έγγραφα στο word, και άλλο η μηχανοργάνωση - μηχανογράφηση που λες.. Τα πρώτα μπορεί να τα κάνει με ευκολία ο οποιοσδήποτε, ή τα κάνει ήδη, OK μεχρι εκεί.. Θεωρώ όμως παράλογο να ζητάμε από συναδέλφους με βεβαρυμένο πρόγραμμα, ύλη, γραπτά και εκθέσεις να διορθώνουν, και αρκετή προετοιμασία στο σπίτι για παράδοση την άλλη μέρα, να σκύβουν και πάνω από εγχειρίδια και να σπαζοκεφαλιάζουν ώστε να μας μηχανοργανώνουν,-γραφούν το σχολείο.. Για την εξοικείωση με τους Η/Υ δεν πιστεύω ότι οφείλεται στη βαρεμάρα τους όπως λες (όχι πάντα τουλάχιστον), άλλα στην έλλειψη χρόνου και στην εγγενή απέχθεια, τεχνοφοβία που έχουν κάποιοι από αυτούς.. Το τι πάει σε κάποιον όμως και τι όχι είναι αντικείμενο άλλης κουβέντας..
γιατί οι ΠΕ19-20 δεν έχουν βεβαρυμένο πρόγραμμα, ύλη (οκ, η ύλη είναι πονεμένη υπόθεση στα μη πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα της πληροφορικής), γραπτά, (εκθέσεις έχουν μόνο οι φιλόλογοι και ξένων γλωσσών) και αρκετή προετοιμασία στο σπίτι για παράδοση την αλλη μέρα;;; ??? και τι ακριβώς νομίζεις ότι διδάσκεται στις σχολές τις πληροφορικής που κάνει τους ΠΕ19-20 να σπαζοκεφαλιάζουν λιγότερο πάνω από εγχειρίδια χρήσης προγραμμάτων;; το μάθημα "άπαντα εγχειριδίων χρήσης λογισμικόυ"; :D :D :D
η εγγενής απάθεια και η τεχνοφοβία ορισμένων συναδέλφων δεν είναι πρόβλημα που πρέπει να "λύσουν" οι ΠΕ19-20. γι αυτόν ακριβώς τον λόγο υποτίθεται ότι χάλασε το κράτος ένα σκασμό λεφτά για τα σεμινάρια πιστοιποίησης (ναι...το ξέρω ότι κάνουν βλακείες σε αυτά τα σεμινάρια και ότι τα λεφτά αυτά πήγανε τζάμπα).
Επίσης, είανι άλλο πράμα ένας συνάδελφος να επιλέγει κάποια δουλειά γιατί του "πέφτει" πιο εύκολη και άλλο να δέχεται έμμεση και άμεση πίεση από τον σύλλογο για να την πάρει βάση της ειδικότητας που είναι.

Παράθεση
Anyway, θεωρώ ότι με διαθεση για αλληλοβοήθεια και στήριξη ο ένας στο έργο του άλλου, όλα αυτά ξεπερνιούνται και όλα τα θέματα έχουν να κάνουν με το είδος και την ποιότητα των ανθρώπων που τα χειρίζονται.. Smiley
αυτό ξαναπέστο !!! αλλά όλα αυτά πρέπει να συνοδεύονται από σεβασμό προς το διδακτικό αντικείμενο του κάθε συναδέλφου.

για να καταθέσω και μερικές προσωπικές σκέψεις...η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των προβλημάτων που έχουν "ανακύψει" στο μάθημα της πληροφορικής, πηγάζουν από την προχειρότητα με την οποία εισήχθηκε στα σχολεία και την απαξίωση με την οποία εξ αρχής αντιμετωπίζεται από το υπουργείο. πιο συγκεκριμένα, η πληροφορική δεν αντιμετωπίζεται (βάση του προγράμματος σπουδών και των βιβλίων που έχω δει) ως επιστήμη, όπως θα έπρεπε να γίνεται. αντ' αυτού, προσπαθείται να αντιμετωπιστεί ως "επιστήμη" ένα απλό εργαλείο της επιστήμης (ο ΗΥ). το να λέμε "πρέπει να υπάρχει μάθημα εκμάθησης χρήσης του ΗΥ" είανι σαν να λέμε ότι "πρέπει να υπάρχει μάθημα εκμάθησης του διαβήτη" 8-| Τι ποιότητας μάθημα θα μπορούσαν να κάνουν οι μαθηματικοί εάν ουσιαστικά τους ζητούσαν να μάθουν στα παιδιά πως να χρησιμοποιούν τον διαβήτη, τον χάρακα και το κομπιουτεράκι;
  :-\

2076
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 20, 2007, 09:37:43 μμ »
Έχουμε και λέμε:
Κατ' αρχήν βλέπω ότι συμφωνούμε απόλυτα ότι ο τρόπος εισαγωγής δεν ήταν-είναι και ο καλύτερος δυνατός για τους 
πληροφορικούς, και ότι στον κλάδο παρείσφρησαν,-ύουν "κουτσοί-στραβοί" (να ένα δικαίωμα να "μουρμουράνε" οι υπόλοιποι λοιπόν και να σας παίρνει -λάθος- όλους η μπάλα), πράγμα που δεν ισχύει στους περισσότερους κλάδους. Προς τιμήν σου το σημειώνεις και αναφέρεσαι στην υποβάθμιση και του κλάδου και του σχολείου με αυτόν τον τρόπο, αλλά το θέμα εδώ δεν είναι ποιός ευθύνεται γι' αυτό, αυτό είναι άλλη κουβέντα και θέμα συνδικαλιστικό του κλάδου σας- απαιτήστε να λυθεί με τον καλυτερο-δικαιότερο-σωστότερο τρόπο..
Το θέμα είναι ότι υπάρχει κάποιο πάτημα για να εκδηλώνονται συμπεριφορές τύπου blueswire (δεν τις επικροτώ, απλά τις καταλαβαίνω, όπως θα τις καταλάβαινες και συ καλύτερα ίσως αν ήσουν "έξω απ' το χορό"). Θεωρώ πάντως από αυτά που έχεις πει πως είσαι αρκετά δίκαια για να τις καταλαβαίνειςκαι συ..  ;)

Τι δεν ισχύει στους περισσότερους κλάδους; Εάν αναφέρεσαι στην παιδαγωγική κατάρτιση των πληροφορικάριων θα ήθελα να μάθω από κάποιον υπεύθυνα σε ποιόν κλάδο γίνονται υποχρεωτικά παιδαγωγικά μαθήματα σε όλες τις σχολές από τις οποίες διορίζονται στον κλάδο αυτόν. Διότι φίλη/συνάδελφος φιλόλογος με διαβεβαίωνε ότι στην σχολή της ουδέποτε την διδάξανε παιδαγωγικά θέματα και οι γνώσεις της πάνω στην φιλολογία μικρή σχέση έχουν με την δουλειά την οποία καλείται να κάνει. Εάν αναφέρεσαι στο ζήτημα της επάρκειας των γνώσεων όσων διορίστηκαν, εάν εξαιρέσουμε τις προχειρότητες των "σεμιναρίων" και των "μεταπτυχιακών", από εκεί και πέρα όλες οι σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν σχέση με την πληροφορική θεωρώ ότι προσφέρουν υπέρ-αρκετές γνώσεις για το επίπεδο της ύλης που διδάσκεται στα σχολεία. Όταν εγώ έγραφα για "κάθε καρυδιάς καρύδι" αναφερόμουν στον συνδιασμό "απουσια παιδαγωγικών γνώσεων" + "απόφοιτοι που είτε οι γνώσεις τους είναι κάπως άσχετες με την ύλη των σχολείων, είτε είναι γενικά overqualified ". Η προσωπική μου άποψη είναι ότι απόφοιτους άξιους να γίνουν καθηγητές βγάζει μόνο η ΣΕΛΕΤΕ (σε όλους τους κλάδους).
Όπως και να χει πάντως, δεν βλέπω γιατί αυτά τα προβλήματα 1ον είναι προβλήματα του κλάδου μας και όχι προβλήματα όλων των συναδέλφων και 2ον για ποιόν λόγο αποτελούν "πάτημα" για οποιαδήποτε μουρμούρα εναντίον των ΠΕ19-20. Όταν λες "έξω από τον χορό" εννοείς ότι υπάρχουν συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που θα ήθελαν κι αυτοί να είχαν κανένα "γκατζετάκι" για να απασχολούνται τα παιδιά και να λουφάρουν; Δεν καταλαβαίνω πως το εννοείς. Πάντως, οσο απροετοίμαστοι κι αν είναι από τις σχολές τους οι πληροφορικάριοι, ο μέσος όρος φιλότιμου που διαθέτουν είναι ο ίδιος με τον μέσο όρο των άλλων ειδικοτήτων.

Συμφωνούμε και εδώ και το ανέφερα και στο δικό μου post πιο πάνω, ότι δεν είναι θέμα ειδικότητας το καλό μάθημα ή το χαζολόγημα, απλά το δικό σας αντικείμενο βοηθάει: παιδί μπροστά από οθόνη με παιχνίδι= κεφάλι ενήλικα ησυχο.. Με αποτέλεσμα να το μεταχειρίζονται αρκετοί του κλαδου σας, όπως το ίδιο κάνουν και αρκετοι γονείς (λάθος).  Huh  Ειμαι σίγουρος ότι το ξέρεις πολύ καλά.  Embarrassed

Ξανά την ίδια απορία έχω. Θα ήθελαν και άλλοι συνάδελφοι να έχουν στο μάθημά τους ένα εργαλείο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως "χαζοκούτι"; Αυτό είναι τελικά το ζήτημα;


Ποιός μίλησε για γραμματειακή δουλειά;;;  Angry
Εννοείται ότι όλοι οι καθηγητές έχουν τέτοιες αρμοδιότητες. Εγώ μίλησα για ρόλους. Ο ρόλος ο δικός σας είναι και υποστηρικτικός σε ένα σύγχρονο σχολείο που όλο και περισσότερο βασίζεται στους υπολογιστες και στην on-line επικοινωνία.. Και όχι, δεν μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές που απαιτουν υπολογιστή από όλους τους πιστοποιημένους συναδέλφους.. Και δε μιλώ για απλή λήψη mail ή για ένα έγγραφο word, αλλά για λήψη θεμάτων στις πανελληνιες, συστημα ΝΕΡΩΝ, ευθύνη για το εργαστήρι και την εύρρυθμη λειτουργία του καθώς και την ηλεκτρονική λειτουργία του σχολείου κλπ.

όλες οι δουλειές που αναφέρεις είναι γραμματειακές δουλειές. και το "σχολείιο που βασίζεται στους υπολογιστές και την on-line επικοινωνία" είναι απλά το σχολείο που κάνει τις γραμματειακές του δουλειές πλέον με τον υπολογιστή (και πολύ καλά κάνει. πρέπει να προχωρήσει κι άλλο η μηχανοργάνωση).
Λήξη θεμάτων πανελληνίων: ο νόμος προβλέπει ήδη ο ένας υπεύθυνος να είναι καθηγητής πληροφορικής ή παρεμφερούς ειδικότητας
ΝΕΡΩΝ: δεν ξέρω τι ισχύει, αλλά άμα ο νόμος δεν λέει συγκεκριμένα ότι ανατείθεται σε καθηγητή πληροφορικής, αυτό σημαίνει ότι όλοι οι ππιστοποιημένοι μπορούν να το πάρουν.
Ευθύνη εργαστηρίου: ο νόμος προβλέπει ότι πρέπει να την έχει καθηγητής πληροφορικής
ηλεκτρονική λειτουργία του σχολείου: ποια "ηλεκτρονική λειτουργία του σχολείου"; είπες ότι δεν μιλάς για mail. για την τεχνική υποστήριξη των ΗΥ και του δικτύου του σχολείου υπάρχει το ΠΛΗΝΕΤ.

Κοίτα ρε συνάδελφε τι γίνεται...τα σχολεία σήμερα χρειάζονται καθηγητή πληροφορικής, τεχνικό ΗΥ και λοιπών μηχανημάτων, και γραμματέα. Το υπουργείο όμως αντί να προσλάβει τους τρεις διαφορετικούς αυτούς ανθρώπους , προσέλαβε έναν (τον καθηγητή πληροφορικής) και τον έκανε 3-σε-1 σαμπουάν. <θεωρία συνομοσίας>Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που διόρισε ένα κάρο ΠΕ19-20 και τους αφήνει με μειωμένα ωράρια, για να μπορεί να τους "φορτώνει" τα παραπάνω </θεωρία συνομοσίας>. Τα προγράμματα μηχανογράφησης που φαίνονται φοβερά και τρομερά και κάνουν τους άλλους συναδέλφους να νομίζουν ότι είναι απαραίτητο να τα χειρίζονται πληροφορικάριοι, στην πραγματικότητα, όπως και όλα τα προγράμματα, δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις πληροφορικής αλλά μόνο εξοικείωση με το περιβάλλον τους. Άλλωστε συνοδεύονται από εγχειρήδεια χρήσης και έχουν και τεχνική υποστήριξη από την εταιρία που τα έφτιαξε. Αυτό που ΔΕΝ έχουν οι συνάδελφοι των α΄λλων ειδικοτήτων είναι η εξοικείωση και συνήθως ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να κάτσουν να την αποχτήσουν. Αυτή είναι η αλήθεια.

2077
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 20, 2007, 03:18:16 μμ »
ας σκεφτούμε ποιοι και πως διορίζονταν πληροφορικοί μέχρι πριν λίγα χρόνια (ξέρετε τι εννοώ, στην καλύτερη περίπτωση ..μαθηματικοί, φυσικοί κλπ και στη χειρότερη κάποιοι απόφοιτοι ιδιωτικών κομπιουτερο-σχολών ενός ή δύο χρόνων χωρίς ούτε ένα παιδαγωγικό μάθημα),
   
Κατ' αρχήν , οι επιλογές της κυβέρνησης για τα προσόντα των καθηγητών πλήροφορικής δεν είναι ευθύνη των ίδιων των καθηγητών. Δεύτερον, οι πληροφορικάριοι ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να διορίζονται περίπου έτσι. Μπορεί να μην δέχονται πλέον μετατάξεις με απλή παρακολούθηση σεμιναρίων, αλλά στην λίστα των σχολών από τις οποίες διορίζονται οι ΠΕ19-20 υπάρχουν πολλές χωρίς κανένα παιδαγωγικό μάθημα (όπως η δικιά μου πχ). Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλους κλάδους (όχι σε όλους). Το έχω ξαναπεί σε άλλο ποστ, η κυβέρνηση (παλιά και νέα) έχει ΕΠΙΛΕΞΕΙ να "χώνει" στην παιδεία κάθε καρυδιάς καρύδι (εγώ είμαι το καρύδι #245 της καρυδιάς #12) προκειμένου να "βουλώσει" λιγουλάκι τις τρύπες της ανεργίας, να καλύψει το γεγονός ότι ο δρόμος ανάπτυξης της χώρας δεν δημιουργεί θέσεις εργασίας για υψηλό επιστημονικό προσωπικό (έχουμε γίνει "πατρίδα σερβιτόρα" που λέει και το άσμα) και να πάρει και τα ψηφουλάκια της . Αποτέλεσμα είναι η υποβάθμιση η δική μας (τι δουλειά έχει ένας μηχανικός ΗΥ ή ένας μαθηματικός με σεμινάρια στους ΗΥ στην τάξη; ) και του σχολείου (ΜΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχει ένας μηχανικός ΗΥ ή ένας μαθηματικός με σεμινάρια στους ΗΥ στην τάξη;;;; )

δεύτερον ότι κάποιοι απ' αυτούς "αράζουν" στην εύκολη λύση των παιχνιδιών με τους μαθητές τους σε κάθε μάθημα, για να' χουν το κεφάλι τους ήσυχο..

Παρόλο που ξέρω ότι σε κάποιες περιπτώσεις συνάδελφοι κάνουν "χαλαρό" μάθημα, το χω απορία εάν αυτή η επιλογή καταλήγει σε ήσυχο κεφάλι ή στο ακριβώς αντίθετο. Εγώ όσες φορές έχω αφήσει ελεύθερο χρόνο πάνω από 10' έχει γίνει τέτοιος χαμός που ζαλίζομαι. Διότι όταν τα παιδιά λένε "κυρία αφήστε μας να μπούμε στο ίντερνετ" εννοούν "αφήστε μας να κόβουμε βόλτες πέρα δώθε στην τάξη και να μιλάμε μεταξύ μας".
Όπως και να χει πάντως, πληροφορικάριοι που βγάζουν το "μάθημα" με πασιέντζα και ιντερνετ, γυμναστές που κάνουν "γυμναστική" με στρέτσινγκ στον ίσκιο, φιλόλοφοι που κάνουν "κείμενο" διαβάζοντας μία παράγραφο κτλ κτλ υπάρχουν, αλλά παραδόξως και πως ο σαματάς γίνεται πιο πολύ για τους πρώτους.

(πράγμα βέβαια που είναι στις υποχρεώσεις των πληροφορικών μιας και στην κοινότητα των εκπαιδευτικών ενός σχολείου κάθε ειδικότητα έχει το ρόλο της και τις ξεχωριστες αρμοδιότητές της..)

Η γραμματειακή δουλειά ΔΕΝ είναι μέσα στις "ξεχωριστές αρμοδιότητες" των πληροφορικάριων. Είναι αρμοδιότητα όλων των κλάδων. Συγκεκριμένα οι δουλειές που απαιτούν την χρήση ΗΥ μπορούν να γίνουν από οποιονδήποτε συνάδελφο έχει πιστοποίηση στην χρήση τους. Το γεγονός ότι συνήθως αυτές οι δουλειές πάνε στους πληροφορικάριους είναι απλά η εύκολη λύση που αβίαστα ακολουθούν πολλοί σύλλογοι με τον ίδιο τρόπο που αναθέτουν τις σχολικές εορτές στους φιλόλογους ενώ δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς την ειδικότητα των καθηγητών που επιβλέπουν τις γιορτές. Αυτά είναι γενικά πρακτικές που πρέπει να αλλάξουν.


2078
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 19, 2007, 07:10:17 μμ »
Βασικά η διαπιστώσεις μου δεν είχαν προσωπική αιχμή για κανέναν συνομιλητή του forum. Οι χαρακτηρισμοί που μου δίνονται μάλλον τελικά προέρχονται από άτομα προβληματικά. Δεν πρόσβαλα κανέναν και εν πάσει περιπτώσει καλύτερα χούφταλο στην ηλικία παρά στα μυαλά όπως πολλοί άλλοι εδώ μέσα...

Όχι και δεν πρόσβαλες κανέναν συνάδελφε...
Παράθεση
πόσες ώρες δικαιολογούνται για εργασίες , εργαστήρια και άλλες βλακείες???
άρα "γραμματειακές εργασίες σχολείου", "φροντίδα σχολικού εργαστηρίου" = βλακείες = οι πληροφορικάριοι που κάνουν τα παραπάνω κοροϊδεύουν τον κόσμο => προσβεβλημένοι πληροφορικάριοι που ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ αυτές τις δουλειές και ξέρουν από πρώτο χέρι πόσο "εύκολες" είναι

Παράθεση
την έχουν δει κάπως ή μου φαίνεται???
άρα οι πληροφορικάριοι το "παίζουν μάγκες" => προσβεβλημένοι πληροφορικάριοι που τους έχει φύγει η μαγκιά να κάθονται 1η-7η στο σχολείο για να γίνουν όλες οι γραμματειακές δουλειές

Παράθεση
εμείς να'χουμε φτύσει αίμα να διοριστούμε με ΑΣΕΠ
οι πληροφορικάριοι δεν διορίζονται με τον ΑΣΕΠ αλλά με "πλάγιες οδούς" = παραλογισμός. οι πληροφορικάριοι διορίζονται όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος

Παράθεση
τα παιδάκια
αναφορά σε συναδέλφους με τον χαρακτηρισμό "παιδάκια" => προσβεβλημένοι πληροφορικάριοι

Παράθεση
να το παίζουν επιστήμονες.
οι πληροφορικάριοι δεν είναι επιστήμονες = παραλογισμός. όλοι οι απόφοιτοι των ελληνικών ΑΕΙ είναι επιστήμονες στον κλάδο τους. άλλοι χειρότεροι, άλλοι καλύτεροι, αλλά επιστήμονες.

Και όντως, τα λεγόμενά σου δεν είχαν προσωπικές αιχμές. Είχαν μόνο αιχμές προς έναν ολόκληρο κλάδο = 3 φορές χειρότερο.

Και για λήγει επιτέλους το θέμα με τα μειωμένα ωράρια των ΠΕ19-20...
1ον: κανένας συνάδελφος κανενός κλάδου δεν ζητάει , ούτε και θα μπορούσε να ζητήσει, να έχει μειωμένο ωράριο. εάν αυτό γίνεται , γίνεται με ευθύνη της ΔΔΕ. σήμερα είναι περισσότερο οι πληροφορικάριοι, αύριο θα είναι ενδεχομένως άλλος κλάδος.
2ον: οι συνάδελφοι με το μειωμένο ωράριο συνήθως "φορτώνονται" με πολλές εξωδιδακτικές εργασίες και πολλοί από αυτούς καταλήγουν να παραμένουν στο σχολείο περισσότερο από 21 σχολικές ώρες την βδομάδα, χωρίς όμως η εργασία τους αυτή να είναι πάντα "εμφανής" στους συναδέλφους τους.

φυσικά μπορεί να υπάρξουν και περιπτώσεις όπου κάποιου συνάδελφου θα του "κάτσει η καλή" και θα έχει λίγες ώρες και λίγη δουλειά. αλλά αυτό θα είναι για πόσο; για έναν χρόνο; για δύο; ύστερα θα αλλάξει σχολείο ή θα του συμπληρώσουν το ωράριο.

Παράθεση
Οι χαρακτηρισμοί που μου δίνονται μάλλον τελικά προέρχονται από άτομα προβληματικά.
Εν τέλει blueswire με τόση εμπάθεια που εκφράζεις προς έναν ολόκληρο κλάδο και με την ευκολία με την οποία "μοιράζεις" χαρακτηρισμούς, δεν νομίζω ότι είναι έκπληξη το ότι λαμβάνεις οργισμένες απαντήσεις.

2079
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 18, 2007, 07:45:12 μμ »
Μα...εάν "δουλειά των 2000ε" = "απουσία ελεύθερου χρόνου" = "ωράριο εργασίας > 8 ώρες" AND "5 χρόνια κακοπληρωμένης δουλειάς", τότε γιατί ο μισθός των 2000ε (αλήθεια, καθαρά ή μικτά; ) θεωρείται "καλή αμοιβή" ;;; Εάν πάρουμε τον μέσο όρο των μισθών όλων των χρόνων εργασίας (διότι υποτίθεται ότι σε εκείνη την περίοδο είναι που "δέχεται" να δουλεύει "τζάμπα" προκειμένου να αποκτήσει την εμπειρία) και τον διαιρέσουμε με μια εργασιακή εβδομάδα 50 ωρών (χοντρικά υποθέτω 2 ώρες απλήρωτης υπερωρίας ανά ημέρα), τότε το ωρομίσθιο αποκλείεται να βγαίνει ικανοποιητικό.
Ας μην "θαμπωνόμαστε" από τέτοια νούμερα . Εάν λάβει κανείς υπόψη του την πορεία που περνάει κανείς για να φτάσει εκεί (κάποια χρόνια υποπληρωμένης δουλειάς), τις τωρινές συνθήκες εργασίας (απουσία ελεύθερου χρόνου) και τις μελλοντικές προοπτικές (τι τύχη θα έχει όταν δεν θα μπορεί πλέον να δουλεύει με τους ίδιους ρυθμούς; εάν δεν μπορεί πλέον να πάει προς τα πάνω στην ιεραρχία, θα πάει προς τα κάτω), τότε καταλαβαίνει κανείς ότι και πάλι η δουλειά του είναι κακοπληρωμένη. Στο κάτω κάτω της γραφής ποιός είναι ο πιο κακοπληρωμένος; ένας οικοδόμος που χτίζει μία μάντρα αξίας 700ε σε έναν μήνα και του δίνουν 500ε ή ένας καλός προγραμματιστής που αναπτύσει σε έναν μήνα μία εφαρμογή που φέρνει στην εταιρία του κέρδη 5000ε και ο ίδιος πληρώνεται 2000ε ;

Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι η εποχή όπου στον ιδιωτικό τομέα ίσχυαν τα "πας μπροστά άμα είσαι καλός", "πληρώνεσαι καλά άμα έχεις εμπειρία", "δεν κινδυνεύει η δουλειά σου άμα είναι δύσκολο να αντικατασταθείς", "άμα δουλεύεις σκληρά εδραιώνεται η θέση σου", έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα πλέον ο στόχος του ιδιωτικού τομέα δεν είναι απλά το κέρδος (όπως ήταν πάντα άλλωστε) αλλά το ΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ κέρδος. Κι αυτό σημαίνει ότι δε πα να χεις εμπειρία 10 ετών σε ένα εργαλείο της εταιρίας. Άμα αρχίσεις να έχεις πραγματικές απαιτήσεις ή δεν μπορείς πλέον να δουλεύεις με τους ίδιους ρυθμούς, θα σου δώσουν πόδι και απλά θα βάλουν τον αμέσως "από κάτω" σου να δουλεύει 1-2 ώρες περισσότερο για να μάθει κι αυτός γρήγορα το εργαλείο. Δυστυχώς...

2080
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 17, 2007, 08:04:47 μμ »
Αν ήμουν στο ιδιωτικό τομέα, θα προσπαθούσα , εργαζόμενη βέβαια αρκετά, να αμείβομαι ανάλογα !! Και ξέρω άτομα που το καταφέρανε ! Και πιστεύω οτι και εγώ θα τα κατάφερνα !

Από περιέργεια μόνο...μπορείς να αναφέρεις μερικά από αυτά τα παραδείγματα εργαζομένων που πληρώνονται ανάλογα με την δουλειά που προσφέρουν; Δλδ τίτλος πτυχίου, τομέας εργασίας , μέσος όρος καθημερινού ωραρίου, ύπαρξη ή όχι διαλλειμάτων στο καθημερινό ωράριο, με τι σύμβαση εργασίας δουλεύουν και τέλος, φυσικά, μηνιαίες καθαρές αποδοχές.

2081
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 16, 2007, 08:38:43 μμ »

Happiness ή οποιος άλλος ξέρει, μπορείς να μου βρεις τον νόμο που ορίζει ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ την παραμονή μας στο σχολείο 8-2 ανεξάρτητα εάν έχουμε μάθημα ή όχι? Εννοώ αριθμό ΠΔ / νόμου/άρθρου κλπ ή που τέλος πάντων να το ψάξω.

Ειναι σημαντικό παιδιά, όποιος μπορέσει  και γνωρίζει κάτι ας βοηθήσει...

Ευχαριστώ!  ;D

http://dide.xan.sch.gr/newsite/noms-s.php?id=117&lighten=%F0%E1%F1%E1%EC%DD%ED%EF%F5%ED%1B%F9%F1%EF%EB%FC%E3%E9%EF%1B%F0%F1%FC%E3%F1%E1%EC%EC%E1
Παράθεση
Άρθρο 13
Εκπαιδευτικό προσωπικό δημοτικών σχολείων
...
8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.
Τα δύο τελευταία εδάφια της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται ανάλογα και για τους δασκάλους.
Παράθεση
Άρθρο 14

Εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
...
20. Οι διατάξεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 13 που αφορούν την υποχρέωση παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία, καθώς και την απαγόρευση παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων και τις κυρώσεις για την παράβασή της αντίστοιχα, εφαρμόζονται και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.


χμμμμ....τώρα που το ξαναδιαβάζω αντιλαμβάνομαι ότι ο νόμος λέει όχι όμως πέρα . άρα μπορεί να μένει κάποιος λιγότερο από 6 ώρες, εφόσον έχει διαπεραιώσει τα "συγκεκριμένα έργα που του έχουν ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου". σ' ευχαριστώ  daffyduck που μ'έκανες να το ξαναψάξω.

2082
Σχολική ζώνη / Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« στις: Οκτώβριος 16, 2007, 04:58:36 μμ »
Εγώ πάντως θα προσπαθούσα να προσελκύσω το ενδιαφέρον των ''τουριστών'' μαθητών,αλλά και να μην τα κατάφερνα ο μικρότερος βαθμός που θα έβαζα θα ήταν δέκα,δεν θα τον άφηνα στην ίδια τάξη.Αν ο μαθητής δεν ενδιαφέρεται να μάθει Αρχαία Siobaras,δεν θα μάθει ακόμα κι αν τον αφήσεις στην ίδια τάξη.Μπορεί όμως να είναι καλός στα μαθηματικά,οποτε θα του βάλω 10 στα αρχαία,ούτως ώστε να περάσει την τάξη και να ασχοληθεί με το αντικείμενο που του αρέσει περισσότερο.Όπως είπες και εσύ,στα πανεπιστήμια η αντιγραφή παέι σύννεφο,δεν θα αντιγράψουν οι μαθητές;Το βύσμα επιμένω ότι είναι άλλη υπόθεση και δεν έχει να κάνει με αυτή την κουβέντα,αυτή είναι η γνώμη μου.

Εγώ διαφωνώ εδώ. Τα σχολικά μαθήματα δεν τα μαθαίνουμε αποκλειστικά γιατί μπορεί να μας αρέσουν ή επειδή θα μας είναι χρήσιμα στην μετέπειτα καθημερινή ζωή μας (σε τι μου χρησίμευσε πρακτικά που έμαθα το θεώρημα του Πυθαγόρα; ). Τα μαθαίνουμε γιατί μέσα από αυτή την διαδικασία αναπτύσετε η λογική μας σκέψη και αντιλαμβανόμαστε πως "λειτουργεί" ο κόσμος και τα πράγματα γύρω μας (ΝΑ σε τι μου χρησίμευσε). Και για τον λόγο αυτό δεν μπορεί να είναι στην διακριτική ευχέρεια του μαθητή για το ποια μαθήματα θα διαβάσει και ποια όχι, γιατί πολύ απλά όλα αναπτύσουν ένα διαφορετικό μέρος του μυαλού (καλά...με την σημερινή κατάντια μερικών μαθημάτων, αυτό ίσως να σηκώνει συζήτηση...). Σίγουρα είναι ελεύθερος να προτιμάει κάποια από αυτά, αλλά αυτό δεν τον απαλλάσει από την υποχρέωσή του να κάνει τουλάχιστον αξιοπρεπή δουλειά στα υπόλοιπα (όπου "τουλάχιστον αξιοπρεπής δουλειά" = βάση ). Διότι η "δουλειά" του "εργαζόμενου" μαθητή είναι το σχολείο. Αυτή έιναι η υποχρέωσή του σε αυτή την ηλικία. Και όπως σε όλες τις δουλειές υπάρχουν κάποια κομμάτια τους που δεν μας αρέσουν. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχουμε το ελεύθερο να τα αγνοούμε και να τα προσπερνάμε, διότι τότε απλά δεν κάνουμε καλά την δουλειά μας. Βέβαια...είναι προφανές ότι το σχολείο είνια (ή τουλάχιστον θα πρεπε να είναι) κάτι παραπάνω από "δουλειά" για τα παιδιά. Αλλά ξέρουμε ότι αυτό στις μέρες μας δυστυχώς σπάνια συμβαίνει. Ας φροντίσουμε τουλάχιστον να φτιάξουμε υπεύθυνους πολίτες κι ας μη σταματάμε σαν εργαζόμενοι τον αγώνα (και δεν εννοώ μόνο τον ατομικό αγώνα, αλλά κυρίως τον συλλογικό) για ένα σχολείο που φτιάχνει όχι μόνο υπεύθυνους αλλά ολοκληρωμένους ανθρώπους.

2083
εγω θα ηθελα να θεσω ενα πιο ''καυτο'' ερωτημα..πως αντιδρουμε εαν συμβει ενα περιστατικο βιας εις βαρος μας;εστω οτι καποιος μαθητης-τρια μεσα στην ταξη σηκωνεται και σε χαστουκιζει η εκδηλωνει αλλη βιαιη συμπεριφορα σε βαρος σου ..εκει τι κανουμε; εκδηλωνουμε καποια μορφη αντιδρασης με κινδυνο να γινουμε βορα στα μεσα μαζικης ενημερωησης της περιοχης μας(για να μην πω και πανελλαδικα) ,να αντιμετωπισουμε την εχθρικη συμπεριφορα γονεων(π.χ μηνυση εις βαρος μας),να υποστουμε πιθανες διοικητικες κυρωσεις; δεν αντιδρουμε δειχνοντας μια εικονα αδυναμιας και με κινδυνο να επαναληφθουν τετοια φαινομενα στο μελλον;παραπεμπουμε την υποθεση στον διευθυντη του σχολειου που ισως κουκουλωσει την υποθεση η αναζητησει και σε μας (αδικες) ευθυνες ;τι απο ολα;

Για "μικρά" (αν μπορείς να τα πεις έτσι) παραπτώματα θα έβαζα το θέμα στον σύλλογο του σχολείου. Για "μεγαλύτερα" θα έκανα μύνηση στον μαθητή και στους γονείς του και θα επιδίωκα (δεν ξέρω εάν γίνεται) το δικαστήριο να του επιβάλει υποχρεωτική παρακολούθηση από παιδοψυχολόγο. Για "χοντράδες" θα επιδίωκα την φυλάκιση και του μαθητή και των γονέων του.

2084
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 15, 2007, 01:48:52 μμ »

καλά ρε happiness, δεν είπα ότι το γνωρίζω; το να εφαρμόζεται σε όλους πλην εμού όμως πάει πολύ.

Ωπ! δεν το πρόσεξα. Απλά ήθελα να τονίσω ότι νομικό πάτημα (γιατί αυτό ζητούσες) ΔΕΝ υπάρχει. Μόνο συζήτηση και φοβέρα , όπως είπαν και οι άλλοι συνάδελφοι. Αυτό που λέει ο/η vaios είναι καλή ιδέα. Άμα θες να το τραβήξεις δλδ, απείλησε ότι θα κάνεις αναφορά στην 2βάθμια, ΟΧΙ ότι εσύ έχεις πολλά κενά, αλλά ότι δεν τηρείται το 8-2 στο σχολείο (εσένα προφανώς άμα είναι να μένεις έτσι κι αλλιώς το ίδιο θα σου κάνει :)).

2085
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 14, 2007, 02:56:29 μμ »
Είναι γνωστό σε όλους ότι οι εκπ/κοί πρέπει να παραμένουν στο σχολείο 6 ώρες καθημερινώς. ΟΚ ως εδώ. Οταν ωστόσο το πρόγραμμα 22 ατόμων είναι φυσιολογικό, δηλ. 2-4 ώρες 1-4 ή 3-6 ή 4-7καθημερινά, με ένα κενό το πολύ ανάμεσα, και το δικό μου είναι καθημερινα 1η-4η-7η ή 1η-3η-6η και αναγκάζομαι να μένω 4 ώρες στο σχολείο με κενά, πώς μπορώ να διαμαρτυρηθώ νομίμως;

enigma δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει πως γίνεται η κατανομή των ωρών διδασκαλείας ανά ημέρα. ΑΝΤΙΘΕΤΑ υπάρχει νόμος που μας υποχρεώνει να είμαστε παρόντες στο σχολείο από την 1η έωσ την 7η ώρα , είτε έχουμε μάθημα, είτε όχι. Ο νόμος αυτός στα περισσότερα σχολεία δεν εφαρμόζεται (για διάφορους λόγους "παράδοσης" και έλλειψης υποδομών), αλλά υπάρχουν και διευθυντές που έχουν απαιτήσει και έχουν καταφέρει την εφαρμογή του. Οπότε το μόνο μου μπορείς να κάνεις είναι άτυπο. Μίλα στον συνάδελφο που φτιάχνει το πρόγραμμα. Εάν δεν καταφέρεις τπτ εξέφρασε το παράπονό σου στον διευθυντή. Το τι θα γίνει όμως τελικά είναι καθαρά θέμα της καλής θέλησης αυτών.

2086
τι γινεται ομως οταν ο διευθυντης πολυ "δημοκρατικα" σου επιβαλλει να κανεις εφημερια ?εγω παω σε 4 σχολεια για να συμπληρωσω ωραριο!!!να απευθυνθω στην διευθυνση?

Πρώτα απ' όλα να εκτυπώσεις τον αντίστοιχο νόμο και να τον πας στον διευθυντή αυτό. Και ναι, άμα δεν βγάλεις άκρη μπορείς να απευθυνθείς στην δευτεροβάθμια ή καλύτερα πρώτα στο γραφείο που υπάγεται το σχολείο

Σελίδες: 1 ... 147148149150151 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 683
Σύνολο: 688

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.