Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 149150151152153154
2101
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2007, 02:15:39 μμ »
Μα μιλάς για το 6ο κριτήριο. Τα κριτήρια πάνε κατά σειρά. Αν π.χ. δεν έχετε οργανική θέση κι εσύ έχεις μεταπτυχιακό Πληροφορικής, εσύ γίνεσαι υπεύθυνη κι ας ήταν ο άλλος 5 χρόνια υπεύθυνος.

Ναι, προφανώς. Απλά γενικά θεωρώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων δεν έχει κάποιον μεταπτυχιακό τίτλο. Γι αυτό θεωρώ ότι είναι πιο πιθανό να βρεθώ "αντιμέτωπη" με κάποιον συνάδελφο που ήδη έχει γίνει υπεύθυνος εργαστηρίου παρά με κάποιον που έχει μεταπτυχιακό.

Btw, το 3ο κριτήριο το βρίσκω άδικο. Το να δίνεται προτεραιότητα σε κάποιον που έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική είναι αυτονόητο. Να δίνεται προτεραιότητα σε κάποιον που έχει μεταπτυχιακό ΄γενικά' δεν το καταλαβαίνω. Σε τι σε κάνει πιο ικανό να διαχειριστείς το σχολικό εργαστήριο πληροφορικής ένας μεταπτυχιακός τίτλος στην φιλοσοφική ή ακόμα και στην παιδαγωγική;;;  ???

2102
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ!!!!!!
Να τι άλλο σκέφτηκε ο paradiorismenos για να διοριστεί: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=3080.new#new
"Διαβάζω το φόρουμ και παρατηρώ ότι υπάρχει τρομερή καχυποψία γιατί κάποια συνάδελφος διορίστηκε αμέσως ωρομίσθια. Επειδή είστε όλοι στην απ'έξω προσπαθείτε να στιγματίσετε ανθρώπους που είναι σε καλύτερη σειρά από εσάς επειδή σε μπορείτε να το χωνέψετε. Λοιπόν για να σκάσετε ακόμα περισσότερο σας λέω το εξής : ΕΙΜΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΣΑΝ ΠΕ19 ΜΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΣΕΛΕΤΕ). Το πως γίνεται σας αφήνω να το βρείτε μόνοι σας. Μέχρι τότε περιμένετε όλη μέρα στο τηλέφωνο μπας και σας πάρουν ωρομίσθιους σε κάνα δημοτικό. Μπορεί σε 10 χρόνια να διοριστείτε.
    Επειδή δε μπορείτε να το κάνετε εσείς τι σας φταίνε οι άλλοι που χρησιμοποιούν ότι τρόπο μπορούν και έχουν για να διοριστούν? Στην Ελλάδα είμαστε ρε.. Ξυπνάτε...."

Syllas εγώ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν μιλάω για καταφυγή σε παρανομίες. Εάν υπάρχει ΝΟΜΙΜΟ "παραθυράκι" (που δεν περιλαμβάνει την χρήση 'μέσου') τότε καλώς το χρησιμοποιεί ο συνάδελφος. Τα "παραθυράκια" δεν είναι νομικές παραβλέψεις, αλλά στρατηγικά τοποθετημένες "τρύπες" για να εξυπηρετούνται "τα δικά μας παιδιά", γαλάζια ή πράσινα. Δεν λέω να καταφύγουμε σε τέτοιους εξευτελισμούς.

Οι διευκολύνσεις όμως στους τριτέκνους και πολυτέκνους είναι νομικά κατωχυρωμένες και παρόλο που εγώ θεωρώ ότι είναι άδικες (εγώ δηλαδή που δεν είμαι ούτε μητέρα ούτε παντρεμένη τι να κάνω για να δω μια άσπρη μέρα; χαρακίρι; ), χρησιμοποιούνται για να καλύψουν την παντελή απουσία του κράτους στους υπόλοιπους τομείς της καθημερινής ζωής των γονεών και μετατρέπουν την απόφαση για την γέννηση ενός παιδιού σε 'συλλογή μορίων', είναι δικαίωμα του κάθε ζευγαριού να κάνει και ένα και δύο και 20 παιδιά εάν θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα έχει καλύτερο μέλλον. Δεν καταλαβαίνω γιατί τους λοιδωρεί ο cowboy .

2103
Οι άνθρωποι θα σκεφτούν και θα κάνουν, οτιδήποτε, (καλώς η κακώς) τους δίνει το κράτος την δυνατότητα να κάνουν, προκειμένου να εξασφαλίσουν το μέλλον το δικό τους και των γεννημένων και αγέννητων παιδιών τους. Και πολύ καλά θα κάνουν. Δεν είναι δικό τους το λάθος που το κράτος βλέπει την δημόσια εκπαίδευση ως κουβά στον οποίο χωράει κάθε καρυδιάς καρύδι, προκειμένου να κλείσει καμιά τρύπα ανεργίας και να καλύψει την ανικανότητά του να προσφέρει πραγματικές κοινωνικές παροχές στους γονείς (με όποιο αριθμό παιδιών κι αν έχουν).

Και η σχολή που τελείωσα εγώ δεν έχει "ίχνος παιδαγωγικής κατάρτισης", αλλά να που βρέθηκα και γω στο μεγάλο χωνευτήρι της εκπαίδευσης. Καμία σχολή δεν διαθέτει "παιδαγωγική κατάρτιση" πλην της ΣΕΛΕΤΕ. Όσοι δεν έχουμε φοιτήσει σε αυτή απλά δεν θα πρεπε να βρισκόμαστε τώρα σε αυτή την δουλειά. Απλά πράγματα.

2104
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2007, 03:18:09 πμ »
Πολύ ενδιαφέρον!!! Ειδικά η λίστα με τα κριτήρια επιλογής του υπευθύνου. Βέβαια...εκείνο το 6ο είναι χαντάκωμα για μας τους νέους συναδέλφους, διότι με βάση αυτά για να οριστούμε υπεύθυνοι εργαστηρίου θα πρέπει να βρεθούμε σε κάποιο σχολείο μόνοι μας  :-\ , αλλά δυστυχώς είναι και λογικό να εκτιμάται η πρώτερη εμπειρία σε διαχείρηση εργαστηρίου.

2105
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εξωδιδιδακτικες εργασιες
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 01:42:09 μμ »
Και επίσης οι εξωδιδακτικές ασχολίες δεν "ανατίθενται" από τον διευθυντή, αλλά από την συνεδρίαση του συλλόγου των καθηγητών. Ο διευθυντής κάνει εισήγηση για τον καταμερισμό (μπορεί να έχει προηγηθεί συνενόηση με τους καθηγητές μπορεί και όχι). Αυτό σημαίνει ότι άμα έχεις αντιρρήσεις μπορείς να τις εκφράσεις στον σύλλογο. Εάν ακόμα και μετά την απόφαση του συλλόγου νιώθεις "ριγμένος" μπορείς να απευθυνθείς στην διεύθυνση δευτεροβάθμιας ή το γραφείο στο οποίο υπάγεται το σχολείο με τα παράπονά σου.

Ο GEMINI 3 ξέχασε να αναφέρει και την εκπόνηση των σχολικών εορτών.

2106
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 12:36:13 πμ »
Τότε μάλλον απλά βαριούνται (στην καλύτερη) ή ασχολούνται εντατικά με τα προεκλογικά τους (στην χειρότερη)  :-\

2107
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2007, 11:08:38 μμ »
Συνάδελφοι δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα στην περιοχή μας μου είπαν ότι το πυσδε δεν μπορεί να συνεδριάσει πριν τις εκλογές και ότι εάν το κάνει θα το κάνει ανεπίσημα (και από βδομάδα)

2108
Άδειες / Απ: Άδεια εκλογών
« στις: Αύγουστος 31, 2007, 02:47:07 μμ »
Πειράζει να μην πάω να ψηφίσω; Είναι πολύ μακρια και πολλά λεφτά, που δεν τα διαθέτω. Αν δεν πάω, πρέπει να πάρω βεβαίωση από κάπου;

Δεν υπάρχει λόγος να ΜΗΝ ψηφίσεις συνάδελφε. Αυτές είναι εθνικές εκλογές, όχι δημοτικές. Εδώ είναι οι πληφορορίες που χρειάζεσαι.

2109
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΒΟΥΛΗ ΕΦΗΒΩΝ
« στις: Αύγουστος 29, 2007, 04:03:48 μμ »
Προφανώς λόγω του εθνικού πένθους.

2110
Δικαιούσαι εκπαιδευτικές άδειες την περίοδο της εξεταστικής. Ψάξε τους νόμους για τις εκπαιδευτικές άδειες.

Μπορείς να χρησιμοποιείς την φοιτητική σου ιδιότητα ως δικαιολογητικό για να πετύχεις αποσπάσεις ή καλύτερες τοποθετήσεις, αλλά δεν υπάρχει καμία σιγουριά ότι θα τις πάρεις.

2111
Άλλωστε το δάσκαλο τον ενδιαφέρει πρωτίστως το '' πώς θα το διδάξω'' και μετά το '' τι θα διδάξω''. Το δεύτερο είναι ευθύνη κυρίως άλλων οργάνων.


Διαφωνώ κάθετα (και οριζόντια)!
Προσωπικά δεν έχω σκοπό να διδάξω τους μαθητές μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι η γη είναι επίπεδη. Το "τι" διδάσκουμε είναι ευθύνη πρώτιστα δική μας και όχι των "άλλων οργάνων". Δουλειά αυτών των οργάνων είναι να κάνουν προτάσεις. Την τελική έγκριση θα πρέπει να την δίνουμε εμείς. Και παρόλο που αυτή την στιγμή το να ακούγεται η γνώμη των εκπαιδευτικών δεν είναι θεσμοθετημένο όπως πρέπει, αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς δεν έχουμε υποχρέωση να κρίνουμε το περιεχόμενο της διδασκαλίας μας (διότι δεν είναι όλα τα αμφιλεγόμενα ζητήματα τόσο προφανή όσο το σχήμα της γης) και να αντιδράμε αναλόγως (ακόμα και με άρνηση να διδάξουμε αυτό που μας "πασάρεται")

2112
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Ιούνιος 25, 2007, 11:04:42 μμ »
"Προς το συμφέρον της υπηρεσίας" = "Προς εξυπηρετησίν του βύσματος"

Ρε συνάδελφε μη πετάς ατάκες έτσι στεγνές. Μπερδεύεις τον άνθρωπο που (δεν ξέρει ) και ρωτάει, δεν το καταλαβαίνεις; Γράψε δύο λόγια παραπάνω για να εξηγήσεις τι εννοείς.

@minus
Συνάδελφε η έκφραση "Προς το συμφέρον της υπηρεσίας" ή "για τις ανάγκες της υπηρεσίας" χρησιμοποιείται για να περιγράψει την περίπτωση όταν η υπηρεσία σου , σου επιβάλει να κάνεις "κάτι" το οποίο δεν έχεις ζητήσει. Αυτό το "κάτι" μπορεί να είναι απόσπαση, διάθεση σε σχολείο ή σε γραφείο. Εάν δηλαδή η υπηρεσία έχει κενά τα οποία δεν μπορεί να καλύψει με οικειοθελείς μετακινήσεις συναδέλφων, τότε το κάνει υποχρεωτικά.
Αυτό που εννοεί ο/η toonoma περί βύσματος, είναι ότι υπάρχει μία "πρακτική" όποιος έχει βύσμα στο κατάλληλο "σημείο" μέσα στα ΠΥΣΔΕ μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα σχολείο με πολλά μόρια (συνήθως απομακρυσμένο) και μετά να βγει απόφαση απόσπασής του σε κάποιο "βολικό" αστικό κέντρο για τις ανάγκες της υπηρεσίας (και καλά...). Άλλη μία τρανή απόδειξη ότι τα πολιτικά ρουσφέτια μπορούν να μετατρέψουν ακόμη και τις αυστηρές διατάξεις των νόμων (όπως αυτή που μιλάει για αναγκαστική μετακίνηση) σε παραθυράκι εξυπηρέτησης "των δικών μας παιδιών"

2113
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« στις: Ιούνιος 11, 2007, 08:02:25 μμ »
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.



+1 (ειδικά σε ότι αφορά την υπευθυνότητα)

Το μόνο στο οποίο έχω ένσταση είναι αυτό που ανέφερε ο PpPp για την χρήση του ΙΧ του. Αυτό το βρίσκω απαράδεκτο. Το ΙΧ είναι για να εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη του, όχι την υπηρεσία. Η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να παρέχει όχημα για τις μετακινήσεις. Και εγώ εάν ήμουν στην θέση του PpPp  και είχα απελπιστεί από την κατάσταση, θα κρατούσα στάση "πηγαίνω όπου με στέλνουν με συγκοινωνία". Προφανώς η αποδοτικότητα θα έπεφτε στο 1/3, αλλά και η εναλλακτική λύση (να καταστρέφω το αμάξι μου και να χρεώνομαι και τις βενζίνες) δεν είναι αποδεκτή.
Παντού βέβαια πρέπει να υπάρχουν και ισορροπίες. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και τεχνικοί του ΚΕΠΛΗΝΕΤ που είναι διαθετιμένοι να προσφέρουν όσο περισσότερο μπορούν και έχουν καταλήξει να τους καλούν στα σχολεία για να κάνουν update τα windows.

2114
Περιοχές σχολείων / Απ: Γνώμες για σχολεία
« στις: Ιούνιος 09, 2007, 03:18:29 πμ »
Αυτά έιναι  όλα τα σχολεία απ' όπου έχεις περάσει ή αυτά για τα οποία έχεις καλή γνώμη;

Σελίδες: 1 ... 149150151152153154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.