Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 150151152153154
2115
Περιοχές σχολείων / Γνώμες για σχολεία
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 12:57:21 πμ »
Συνάδελφοι επειδή είναι καιρός για δηλώσεις οργανικής θέσης, σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλό να ανταλλάξουμε απόψεις για τα σχολεία από τα οποία έχουμε περάσει για να ξέρουν οι υπόλοιποι μήπως θελήσουν να αποφύγουν να δηλώσουν κάποια από αυτά.

Εγώ προσωπικά ενδιαφέρομαι για τα σχολεία της Α' Αιτωλοακαρνανίας και φέτος ήμουν τοποθετημένη στο 1ο ΤΕΕ Μεσολογγίου (όποιος ενδιαφέρεται να το πει).

ΥΓ: Επειδή οι γνώμες δεν είναι πάντα θετικές, και επειδή η κοινότητά μας μερικές φορές είναι μικρή ;) , δέχομαι και ΠΜ :)

2116
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 04, 2007, 12:09:25 μμ »
Δ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

2117
stef ευχαριστώ. Να 'σαι καλά.

2118
stef ευχαριστώ πολύ για την ολοκληρωμένη απάντηση. Μήπως ξέρεις και σε ποιον νόμο ακριβώς αναφέρονται αυτά που γράφεις; δεν τον θέλω απαραίτητα, απλά έτσι από περιέργεια.
Βασικά εγώ ήθελα απλά να πιστοποιήσω ότι δεν με "χώνουν" σε δουλειά που δεν είναι δική μου ευθύνη.

2119
Θα ήθελα να κάνω την παρακάτω ερώτηση στους συναδέλφους ΠΕ19-20 που έχουν δουλέψει σε σχολεία όπου εργάζονταν πάνω από ένας πληροφορικάριοι.
->Πόσοι είναι υπεύθυνοι για την απογραφή του εργαστηρίου πληροφορικής που γίνεται στο τέλος της χρονιάς; Ξέρω ότι σύμφωνα με τον κανονισμό των εργαστηρίων υπεύθυνος γι αυτή την δουλειά είναι ο υπεύθυνος του εργαστηρίου. Αλλά εάν υπάρχει και δεύτερος εκπαιδευτικός στο σχολείο πρέπει να την κάνουν μαζί την απογραφή;

Προσωπικά εργάζομαι σε ΤΕΕ που διαθέτει 3 εργαστήρια πληροφορικής, τα οποία φυσικά υπάγονται στον τομέα του ΣΕΚ. Εγώ δεν είμαι υπεύθυνη σε κανένα από αυτά και επιπλέον δεν υπάγομαι στο ΣΕΚ ως καθηγήτρια διότι δεν έχω αρκετές εργαστηριακές ώρες στο πρόγραμμά μου. Σήμερα έμαθα ότι μου ζητείται να κάνω την απογραφή σε ένα από αυτά τα εργαστήρια μαζί με τον συνάδελφο που είναι υπεύθυνος σε αυτό (και υπάγεται στο ΣΕΚ). Είμαι υποχρεωμένη νομικά να το κάνω; Υπάρχει μήπως "κοινή πρακτική" σε αυτό το θέμα;

Παραθέτω απόσπασμα σχετικού νόμου, μήπως και βοηθήσει. Εγώ πάντως αυτό που καταλαβαίνω όταν διαβάζω τον νόμο είναι ότι μόνο ένας κάνει την καταγραφή και αυτός είναι ο υπεύθυνος του εργαστηρίου.
Παράθεση
Άρθρο 5

Καθήκοντα Υπεύθυνων Εργαστηρίων Κατεύθυνσης.

1. Ο Υπεύθυνος εργαστηρίου κατεύθυνσης:

α) Χρεώνεται τον εξοπλισμό του Εργαστηρίου και έχει την αποκλειστική ευθύνη διατήρησης, συντήρησης και χρήσης του.
β) Ελέγχει τακτικά όλο τον εξοπλισμό του εργαστηρίου και χωρίς καθυστέρηση αναφέρει στον Υπεύθυνο Τομέα για τυχόν βλάβες και απώλειες. Τηρεί βιβλίο συμβάντων.
γ) Τηρεί το αρχείο του εξοπλισμού του εργαστηρίου κατεύθυνσης σχετικά με στους ποσότητες και την κατάστασή του.
δ) Τηρεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο του εργαστηρίου και παίρνει τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή βλαβών του εξοπλισμού. Σε περίπτωση βλάβης αναλαμβάνει προσωπικά την αποκατάστασή τους σε συνεργασία με τους τεχνίτες συντήρησης ή με άλλο πρόσφορο τρόπο (δημοτική αρχή, εξειδικευμένους εξωτερικούς τεχνίτες κλπ), χαρακτηρίζοντας τα αίτια που την προκάλεσαν και αναφέρει σχετικά στον υπεύθυνο του Τομέα.
ε) Ασκεί καθήκοντα εφημερεύοντα καθηγητή, σύμφωνα με το πρόγραμμα εφημεριών του Σ.Ε.Κ.
στ) Στην περίπτωση που, ορίζονται δύο ή τρεις υπεύθυνοι σ` ένα εργαστήριο κατεύθυνσης, αυτοί θεωρούνται συνυπεύθυνοι στην άσκηση των καθηκόντων τους.
ζ) Το ωράριο διδασκαλίας στα εργαστήρια κατεύθυνσης καλύπτεται κατά προτεραιότητα από τους αντίστοιχους υπεύθυνους εργαστηρίων και κατεύθυνσης.

2. Ο υπεύθυνος εργαστηρίου χρεώνεται τον εξοπλισμό του εργαστηρίου και φροντίζει για τη διατήρησή του σε καλή κατάσταση. Καταγράφει με χειρόγραφο ή ηλεκτρονικό τρόπο σε καταστάσεις ή καρτέλες τα διάφορα μηχανήματα, τα εργαλεία και άλλο εξοπλισμό και φροντίζει για την ενημέρωση του αρχείου και τη συμπλήρωση ή την ανανέωσή του.

3. Οι υπεύθυνοι εργαστηρίων κατεύθυνσης του Σ.Ε.Κ. είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί εφ` όσον υπάρχουν, ή αναπληρωτές και προσφέρουν αποκλειστικά τις υπηρεσίες τους στο Σ.Ε.Κ., καθ` όλη τη διάρκεια της θητείας τους, που διαρκεί τουλάχιστον δύο πλήρη σχολικά έτη ή προκειμένου για τον αναπληρωτή όσο χρόνο διαρκεί η αναπλήρωση.

4. Το υποχρεωτικό ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου του Σ.Ε.Κ. μειώνεται, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν.

5. Οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν και για τους υπεύθυνους σχολικών εργαστηρίων.

6. Συμμετέχει σε επιτροπές προμήθειας και παραλαβής του απαραίτητου εξοπλισμού των εργαστηρίων.

7. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση βιβλίου συμβάντων του εργαστηρίου, το οποίο πρέπει να συμπληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς του εργαστηρίου, μετά το πέρας του ημερήσιου ωραρίου τους.

Θα εκτιμήσω κάθε προσπάθεια απάντησης.

2120
Όλοι οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν ισότιμα (όσο το δυνατόν) στις υποχρεώσεις που αφορούν την λειτουργία του σχολείου, εκτός εάν απαλλάσονται από κάποιες από αυτές (πχ διευθυντές, πολύτεκνοι κτλ). Δεν υπάρχει πουθενά κανένας νόμος που να διαφοροποιεί τα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού με βάση τα χρόνια υπηρεσίας του, εκτός από τις ώρες του ωραρίου του στις οποίες μπαίνει στην αίθουσα (το συνολικό ωράριο παραμένει το ίδιο και είναι 8-2 για όλους τους εκπαιδευτικούς). Κατά συνέπεια έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις ο αριθμός των επιτηρήσεων ανά εκπαιδευτικό να είναι (σύνολο απαραίτητων επιτηρήσεων) / (# εκπαιδευτικών που δεν απαλλάσονται από αυτές). Χωρίς να είμαι σίγουρη για το παρακάτω, εσύ που μοιράζεις το ωράριό σου σε δύο σχολεία υποθέτω ότι μπορείς να ζητήσεις το ποσοστό των επιτηρήσεων που θα κάνεις να είναι ανάλογο του ποσοστού του ωραρίου που καλύπτεις στο σχολείο. πχ εάν στο ένα σχολείο κάνεις το 60% του ωραρίου σου, να ζητήσεις να κάνεις το 60% των επιτηρήσεων που αναλογούν σε κάθε εκπαιδευτικό εκείνου του σχολείου.
Επί του πρακτέου βέβαια, όλοι ξέρουμε ότι τα παραπάνω δεν εφαρμόζονται αυστηρά και ότι οι παλιότεροι συνάδελφοι ευνοούνται. Στο δικό μας σχολείο ο διευθυντής ζήτησε από τον υπεύθυνο του προγράμματος επιτηρήσεων να υπάρξει μέριμνα ώστε αυτοί που παραλαμβάνουν τα περισσότερα σε αριθμό γραπτά, να κάνουν αντίστοιχα και λιγότερες επιτηρήσεις. Αλλά όσο ωραίο και λογικό κι αν ακούγεται αυτό, η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα μπορέσουμε να καταλάβουμε εάν θα γίνει πραγματικότητα, καθώς σε εμάς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΕΩΝ. Με απόφαση του διευθυντή, η ανάθεση των επιτηρήσεων της ημέρας ανακοινώνεται το ίδιο πρωί, οπότε είμαστε αναγκασμένοι να είμαστε όλοι παρόντες (αν και ακόμα και αυτό το τελευταίο είναι συζητήσιμο. Δεν είμαι σίγουρη ότι είδα όλους τους συναδέλφους σήμερα το πρωί... :\ ). Για σήμερα, πρώτη ημέρα των εξετάσεων εφαρμόστηκε αυτή η μέθοδος. Δεν ξέρω εάν στην πορεία θα αλλάξει και θα μας ανακοινώνουν από πριν το πρόγραμμα επιτήρησης. Θα δείξει. Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι νέοι θα είμαστε πάλι ρηγμένοι  >:(

2121
ευχαριστώ

2122
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 16, 2007, 01:36:29 πμ »
Αυτές οι τοποθετήσεις στις οποίες αναφέρεσαι συνάδελφε είναι για όσους έχουν πάρει μετάθεση ή για αυτούς που παραμένουν στην περιοχή τους και είναι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ; γιατί εδώ στην Α' Αιτ/νίας μου είπαν ότι τα κενά (και κατά συνέπεια και οι δηλώσεις τοποθέτησης) για όσους δεν πήραν μετάθεση, θα βγουν σε καμιά 20αριά μέρες (στο τέλος του μηνός) και εμένα προσωπικά μου φάνηκε πολύ μεγάλο αυτό το διάστημα.

2123
Συνάδελφοι μήπως κάνει κανένας αυτό το μάθημα να με βοηθήσει λίγο με ερωτήσεις για την τελική εξέταση;

Ευχαριστώ

2124
Εργασιακά / Απ: Εκπαιδευτική Νομοθεσία
« στις: Απρίλιος 26, 2007, 10:20:47 μμ »
Σε ποια ΠΕΚ σας ζαλίσανε;  Γιατί στα ΠΕΚ Πατρών δεν άκουσα τίποτα για "διαρκή εκπαιδευτικό κώδικα"  :) Τι είναι αυτό αλήθεια;

2125
Σχολική ζώνη / Απ: ΠΕΝΘΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
« στις: Απρίλιος 24, 2007, 10:59:39 μμ »
Υπάρχει λόγος να γίνονται πενθήμερες εκδρομές πλέον στην Ελλάδα με τη μορφή που έχουν πάρει;
Ποιους εξυπηρετούν;
Κάποτε η πενθήμερη στη Ρόδο, την Κρήτη και την Κέρκυρα ήταν η γιορτή της ενηλικίωσης. Σήμερα που η ενηλικίωση γίνεται ουσιαστικά στα 14-15 ποιο χαρακτήρα μπορούν να έχουν; Τί προσφέρουν;
Πιστεύω πως οι εκδρομές θα πρέπει να γίνονται μόνο όταν έχουν κυρίως εκπαιδευτικό χαρακτήρα και αποκλειστικά προς το εξωτερικό (όπου δε συμβαίνουν έκτροπα)
Σε διαφορετική περίπτωση θα έχουμε κι άλλα παιδιά νεκρά κι άλλους συνοδούς κατηγορούμενους (έστω κι αν δε φέρουν ευθύνη)


Ποιους εξυπηρετούν; Πρωτίστως τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που τις αναλαμβάνουν "εργολαβία" και τις τοπικές κοινωνίες των "γνωστών" προορισμών (και κατ'επέκτασην τους τοπικούς πολιτικούς). Δευτερευόντως και σε πολύ μικρότερη κλίμακα, τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που "τα τσεπώνουν" από την όλη διαδικασία.
Όμως συνάδελφε, τι σε κάνει να νομίζεις ότι άμα όλη αυτή η κίνηση των 5ήμερων εκδρομών στραφεί σε προορισμούς του εξωτερικού, θα λυθεί το πρόβλημα; Το γεγονός ότι ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ τα "παρατράγουδα" είναι πολύ λιγότερα όταν η 5ήμερη γίνεται στο εξωτερικό, οφείλεται στο γεγονός ότι ο αριθμός των σχολείων που επιλέγουν τέτοιους προορισμούς είναι μικρός και επιπλέον δεν υπάρχει κάποιος "αγαπημένος" προορισμός. Εάν όλα τα σχολεία στραφούν προς το εξωτερικό και πάλι τα ιδιωτικά ταξιδιωτικά πρακτορεία θα θυσαυρίζουν παίζοντας με την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών και θα δεις ότι σε χρόνο dt θα δημιουργηθούν "Κέρκυρες" και "Ρόδοι" στο εξωτερικό. Διότι ακόμη και τώρα, "Ίμπιζες" και "Φαληράκια" υπάρχουν παντού (όχι μόνο στην Ελλάδα).
Το resume είναι ότι σε οποιοδήποτε μέρος (της Ελλάδας ή του εξωτερικού) υπάρχει μία τοπική κοινωνία που εξαρτάται για να ζήσει (ή να θυσαυρίσει) από τον μαζικό τουρισμό, έκτροπα θα γίνονται γιατί θα τα "επιτρέπουν".

Για μένα λύση για την υπάρχουσα παρακμιακή κατάσταση των 5ήμερων υπάρχει μόνο εάν ενταχθούν εξ ολοκλήρου υπό τον κρατικό έλεγχο. Θα οριστούν συγκεκριμένα ξενοδοχεία σε πολλούς προορισμούς της Ελλάδας τα οποία θα ελέγχονται για την κατάστασή τους (και θα πληρούν και μερικούς επιπλέον όρους, όπως πχ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΙΝΕΣ!!!) και επιπλέον δεν θα είναι πάρα πολλά σε έναν μόνο προορισμό για μην γίνεται μεγάλη "συγκέντρωση" σχολείων σε ένα σημείο. Η μετακίνηση και διαμονή θα είναι δωρέαν για όλους τους μαθητές ανεξαρτήτως του προορισμού που θα επιλέξουν (για να κοπούν και οι διάφορες "μίζες"). Και φυσικά νυχτερινή διασκέδαση ΜΙΑ φορά ΤΟ ΠΟΛΥ.


Τώρα, για το συγκεκριμένο γεγονός, απ' ότι φαίνεται απο τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ο μαθητής βγήκε από το δωμάτιό του το βράδυ (συμπεριφορά που είναι απολύτως προβλέψιμη mat ) και πήγε για μπάνιο. Οι καθηγητές όμως δεν είναι (και δεν ΘΑ πρεπε να είναι ) ούτε αστυνομικοί , ούτε νυχτοφύλακες :( Δεν μπορώ να ρίξω καμία ευθύνη στους καθηγητές επειδή δεν χτύπησαν γερμανικό νούμερο. Η επίβλεψη των μαθητών τα βράδια είναι ένα σημαντικό ζήτημα, για το οποίο πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ το τι μπορεί να γίνει :( .

My 2 cents...

2126
ΕΠΑΛ / Απ: Βασεις Δεδομένων για ΤΕΕ ΟΑΕΔ
« στις: Απρίλιος 07, 2007, 12:01:02 μμ »
αν ειχατε προσβαση σε καποιο ΤΕΕ θα μπορουσατε να παρετε το μαθημα "Βασεις Δεδομενων" που διδασκετε στην Β' ταξη ΤΕΕ.
Δεδομενου οτι δεν θα ξαναλειτουργησει Β' ταξη ΤΕΕ, εφοσον περισσευουν βιβλια δεν θα ειναι τοσο δυσκολο να σας δωσουν.


Εφόσον ΥΠΑΡΧΟΥΝ βιβλία για να περισσέψουν  ;D Στο δικό μου σχολείο (και νομίζω κάτι παρόμοιο ισχύει και στα άλλα ΤΕΕ της Ελλάδας) τα βιβλία για την καινούρια σχολική χρονιά ήρθαν πριν από κανά μήνα...
Πάντως το βιβλίο των Βάσεων Δεδομένων το κρατάει κανείς για μουσιακούς λόγους μόνο γιατί κατά τα άλλα δεν αξίζει και πάρα πολλά. Η ύλη κάνει μπρος-πίσω (αναφέρει πράματα που αναλύει 2 κεφάλαια μετά) και η παρουσίαση της SQL είναι απαράδεκτη.

2127
Επίσης να ξέρεις ότι δεν υποστηρίζουμε όλοι τις απόψεις σου περί Δεξιάς και Αριστεράς όπως επίσης έχουμε μνήμη και θυμόμαστε πως δούλευε και το καθεστώς Ευθυμίου με τους υπόλοιπους

Μα και ο Ευθυμίου σε δεξιά κυβέρνηση ήτανε.

2128
Δημοτικό / Απ: Συντήρηση υπολογιστών
« στις: Απρίλιος 04, 2007, 02:31:38 πμ »
Καθήκοντα ΚΕΠΛΗΝΕΤ: http://dide-v.thess.sch.gr/nomothesia/ypourg_apof/2006-07-03-65854-G7-YPEPTH-KEPLHNET.doc

ΠΟΛΥ ενδιαφέρον Wizard!!! Ευχαριστούμε.
Αυτό που μας λέει, εν ολίγις, η νομοθεσία είναι ότι το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι υπεύθυνο για κάθε εργασία συντήρησης και αποκατάστασης του υλικού και του λογισμικού των εργαστηρίων, καθώς ΚΑΙ για την ενημέρωση των καινούριων συναδέλφων. Ας την έχουμε υπόψη μας αυτή την νομοθεσία οι συνάδελφοι για να την στέλνουμε με mail σε κάθε υπεύθυνο ΚΕΠΛΗΝΕΤ που μας απαντάει ότι οι χαλασμένοι υπολογιστές "δεν είναι δουλειά του" ;)

Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, για να εφαρμοστεί αυτή η νομοθεσία θα πρέπει το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ να 10πλασιαστεί (τουλάχιστον). Οι τρεις (3) αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που αναφέρει ο νόμος δεν είναι δυνατόν να προλαβαίνουν ούτε καταγραφή των προβλημάτων να κάνουν για την περιοχή ευθύνης τους, πόσο μάλλον να τα λύσουν κιόλας. Φαίνεται ότι όποιος συνέταξε τον παραπάνω κανονισμό λειτουργίας, δεν είχε και πολύ καλή ιδέα για το πως λειτουργεί ένα σχολικό εργαστήριο και πόσες εργατοώρες χρειάζεται για την συντήρηση και την ομαλή λειτουργία του  :-\ Οπότε και εμείς από την μεριά μας πρέπει να είμαστε όσο γίνεται λογικοί και να μην έχουμε την απαίτηση να έρχεται ο τεχνικός του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο σχολείο για ΚΑΘΕ πρόβλημα που παρουσιάζεται. Είναι μέρος της ευθύνης του υπεύθυνου του εργαστηρίου να προσπαθεί να λύνει τα προβλήματα μόνος του.

(disclaimer: η τελευταία παράγραφος ΔΕΝ ισχύει για τους ωρομίσθιους (οι οποίοι έτσι κι αλλιώς δεν είναι υπεύθυνοι εργαστηρίων), διότι οι συμβάσεις εργασίας τους προσομοιάζουν αυτές των μαύρων στις βαμβακοφυτείες)

Σελίδες: 1 ... 150151152153154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 696
Σύνολο: 697

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.