Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 152153154
2143
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 07:45:14 μμ »
5*6=30 ακριβώς δηλαδή το ωράριο. 21 ώρες είναι το διδακτικό ωράριο αλλά υπάρχει και η εξωδιδακτική απασχόληση. Επιπλέον για τα ΠΕΚ υπάρχει και ημερήσια αποζημίωση, άσχετο αν θα τα πάρουμε μετά από μερικά χρόνια.

Για τις 9 ώρες της εξωδιδακτικής απασχόλησης το δέχομαι. Άρα ΣΕ ΑΥΤΗ την φάση έχουμε "μόνο" 10 ώρες απλήρωτης υπερωρίας.
Την ημερήσια αποζημίωση δεν την παίρνουν όλοι. Μόνο αυτοί που την δικαιούνται σύμφωνα με τον νόμο (για χερσαίες μετακινήσεις αυτό είναι 40χιλ. από τον τόπο εργασίας. Εκεί που πήγαινα εγώ ΠΕΚ στην Α φάση - και μάλλον θα πάω και στην Β' - η νομαρχία μας έβγαλε χιλιομετρική απόσταση 39χιλ.  ;D )

2144
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 06:35:53 μμ »
Β Φάση ΠΕΚ
http://www.alfavita.gr/epikerotis/epik20070206a.php

Ναι. Τα είδα τα χαρμόσυνα νέα, ήρθε χαρτί στο σχολείο. 10 ώρες (ΠΑΛΙ) ΕΚΤΟΣ ωραρίου και 5 6ωρα (9 ώρες πάνω από το ωράριο).
Άρα έχουμε 10 + 9 = 19 ώρες ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ (εξτρά από τις 40 που είχαμε κάνει στην πρώτη φάση)

Ωραία.... πολύ ωραία...

2145
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 03:32:09 μμ »
Βασικά στο όλο θέμα που συζητάτε έχετ μπλέξει 3 διαφορετικά θέματα.

Περίπτωση 1: Είμαι διορισμένος σε περιοχή Β και με αποσπούν σε περιοχή Α για υπηρεσιακές ανάγκες.Λαμβάνω τα μόρια της περιοχης Β (όπου και είμαι διορισμένος)
Περίπτωση 2: Κατέχω οργανική θέση στην περιοχη Α και με αποσπούν σε άλο σχολείο της περιοχής Α για υπηρεσιακές ανάγκες. Λαμβάνω τα μόρια του σχολείου που έχει τα περισσότερα.
Περίπτωση 3: Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί δεν κατέχουν οργανική θέση θέση τον πρώτο χρόνο (και βάλε).Τοποθετούνται με προσωρινή τοποθέτηση σε σχολεία που υπάρχουν ανάγκες.Δεν πραγματοποιείτε απόσπαση για αλλαγή σχολείου στην ίδια περιοχή αλλά τροποποίηση της προσωρινής τοποθέτησης.Στην περιοχή που είμαι εγώ (νεοδιόριστος) μας έχουν αλλάξει 4 και βάλε σχολεία φέτος.Απο την στιγμή που δεν πραγματοποιείτε απόσπαση αλλά τροποποίηση προσωρινής τοποθέτησης απο το ΠΥΣΔΕ, λαμβάνεις τα μόρια του σχολείου που πηγαίνεις.Η δευτεροβάθμια δυστυχώς καλά τα λέει και γιαυτό σου τονίζει ότι δεν παίρνεις απόσπαση.
Πολύ σωστά τα λες! Έτσι ακριβώς είναι τα πράματα.
Οι νεοδίοριστοι ανήκουμε στο ΠΥΣΔΕ που μπορεί να σε κάνει μπαλάκι όσο θέλει μέχρι να καταφέρεις να αποκτήσεις οργανική θέση και να ανήκεις σε σχολείο.
Αυτό ακριβώς είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα και γω :( Ότι είμαστε μπαλάκια!
Τα παραπάνω τα γράφει ένας καμένος νεοδιόριστος που έγινε μπαλάκι και αφου έμπλεξε με δικαστήρια έμαθε καλά την νονμοθεσία......
Συνάδελφε μοιράσου μαζί μας την γνώση που απέκτησες στις περιπέτειές σου :) Έμαθες τίποτα άλλες λεπτομέρειες σχετικά με την νομοθεσία των τοποθετήσεων/μετακινήσεων των νεοδιόριστων που πιστεύεις ότι θα μας ήταν χρήσιμες άμα τις γνωρίζαμε;

ΥΓ: Χαρά στο κουράγιο σου να μπλέξεις με δικαστήρια. Εγώ μέχρι ένστανση στην Βθμια άντεξα. Είναι θετικό πάντως να υπάρχει και κόσμος που παλεύει κάποιες τέτοιες περιπτώσεις στα δικαστήρια γιατί έτσι μαθαίνουμε όλοι καλύτερα τα δικαιώματά μας.

2146
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
« στις: Φεβρουάριος 05, 2007, 09:21:06 μμ »
Ο Κόσμος του Μαθητήκαι η μετάφραση στον Κόσμο των Καθηγητών (τον δικό μου δηλαδή)
1. Θα ήθελα να έχω καθηγητές που πραγματικά τους αρέσει να διδάσκουν. Που έχουν επιλέξει το επάγγελμά τους και το κάνουν με μεράκι. 1. Θα ήθελα οι άνθρωποι που προσλαμβάνονται για εκπαιδευτικοί να είναι άτομα που έχουν επιλέξει αυτό το επάγγελμα και όχι άτομα που βρέθηκαν στην εκπαίδευση «από σπόντα», λόγω τύχης, λόγω της εργασιακής ανασφάλειας. Θα ήθελα το κράτος να διορίζει αποκλειστικά αποφοίτους πανεπιστημιακών σχολών που «βγάζουν» καθηγητές, δηλαδή ανθρώπους που έχουν γνώσεις τόσο πάνω στο επιστημονικό αντικείμενο που θα διδάξουν, αλλά και πάνω στο ΠΩΣ θα το διδάξουν. Ανθρώπους που το έχουν «λήξει» στο μυαλό τους ότι «αυτό» (=η εκπαίδευση) είναι η δουλειά που θα κάνουν την υπόλοιπη ζωή τους. Όχι «κάθε καρυδιάς καρύδι» από σχολές που δημιουργούν επιστήμονες, αλλά ουδεμία σχέση έχουν με την δημιουργία εκπαιδευτικών, για να γεμίσει όπως όπως τις «τρύπες» της ανεργίας.
2. Θα ήθελα καθηγητές νέους.2. Αυτή η άποψη των παιδιών είναι κατά την γνώμη μου «φυτευτή» από τους μεγάλους. Τα παιδιά θέλουν καθηγητές με όρεξη και αυτό «μεταφράζεται» σε «νέους», αφενός γιατί συνήθως οι νέοι είναι κάπως πιο δραστήριοι, αφετέρου γιατί το επιχείρημα αυτό «προωθήθηκε» πολύ όταν ήταν να καταργηθεί η επητηρίδα. Εγώ δεν θέλω αποκλειστικά νέους καθηγητές στα σχολεία, γιατί θα λείπει η εμπειρία η οποία αποκτάται μόνο με τον χρόνο. Θέλω όμως μικρότερα όρια συνταξιοδότησης γιατί στα 60 τους ελάχιστοι άνθρωποι μπορούν να είναι καλοί καθηγητές.
3. Θα ήθελα στο μάθημα να είμαστε σαν παρέα όλοι μαζί και ο καθηγητής να είναι κοντά μας.3. Θα ήθελα τάξεις με 10 παιδιά το πολύ και αίθουσες με ένα μεγάλο στρογγυλό τραπέζι (ή κυκλική διάταξη γενικά) για να «βλεπόμαστε» με τα παιδιά. Θέλω (να κάνω) τα παιδιά να με βλέπουν ως έναν καθηγητή που συμπαθούν και σέβονται και όχι σαν κάποιο απόμακρο αυστηρό και στρυχνό άνθρωπο, ούτε ως τον «κολλητό» τους.
4. Θα ήθελα το σχολείο μου να έχει όλες τις υποδομές για να γίνει το μάθημα σωστά.4. Θα ήθελα το σχολείο μου να έχει όλες τις υποδομές για να γίνει το μάθημα σωστά.
5. Θα ήθελα να μην είναι υποχρεωτικό το σχολείο αλλά να επιλέγω να πηγαίνω εκεί.5. Δεν είμαι σίγουρη για το τι θα ήθελα. Αφενός είμαι υπέρ της άποψης που θέλει να αντιμετωπίζουμε τα παιδιά ως υπεύθυνα άτομα και να τους δίνουμε την δυνατότητα της επιλογής, από την άλλη όμως δεν είμαι σίγουρη ότι σε αυτή την ηλικία (σε ποια ηλικία αλήθεια; Μιλάμε για δυνατότητα επιλογής ακόμα και στο δημοτικό; ) έχουν την εμπειρία και την ωριμότητα για να λάβουν ορθή απόφαση. Διότι το πόσο «καλά» περνάμε σε ένα μάθημα δεν αποτελεί αποκλειστικό κριτήριο για την παρακολούθησή του. Ούτε είναι δυνατόν όλα τα μαθήματα να είναι «παιδική χαρά». Η γνώση θέλει και θυσίες (να θυσιάσεις χρόνο, παιχνίδι, την καλή σου διάθεση μέσα σε ένα βαρετό μάθημα και εγκεφαλικά κύτταρα για να σκεφτείς). Και η γνώση έχει ένα σημαντικό μειονέκτημα: δεν μπορείς να εκτιμήσεις την αξία της παρά μόνο ΑΦΟΥ την αποκτήσεις. Στο δημοτικό σιχαινόμουν την προπαίδεια (και πιστέψτε με δεν θυμάμαι να είμαι παιδί που ανάλωνα την μέρα μου στο πως να αποφύγω το μάθημα), αλλά τώρα είμαι ευτυχισμένη που την έμαθα.

Αυτά για αρχή... :)

2147
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2007, 10:47:00 πμ »

Διορίστηκα Β' Ευβοίας, με τοποθέτησαν σε σχολείο με τα λιγότερα μόρια της Β Ευβοίας (=6) και με έστειλαν λόγω υπεραριθμίας στη Γ Ευβοίας σε σχολείο με 4 μόρια. Μου είπαν όμως ότι παίρνω τα μόρια της Β Ευβοίας όπου διορίστηκα.

Η δικιά σου περίπτωση συνάδελφε είναι μετακίνηση σε άλλη περιφέρεια. Η δικιά μου περίπτωση και αυτή του συναδέλφου είναι μετακίνηση μέσα στην ίδια περιφέρεια. :)

2148
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2007, 12:26:00 μμ »
Που είναι αυτό το θέμα;  :( Το έψαξα αλλά δεν βρήκα τίποτα. Μπορείς να το υποδείξεις Dr_Michael;

2149
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2007, 12:22:40 μμ »
Ξεθάβω το θέμα...

Συνάδελφε spyrros μήπως είμαστε στην ίδια περιφέρεια;  ;)
Η πικρή αλήθεια είναι ότι τελικά μπορούν να κάνουν τροποποίηση τοποθέτησης  :( Το ξέρω γιατί και εγώ έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα  >:( Η αρχική μου τοποθέτηση ήταν σε κάποιο σχολείο της περιφέρειας όπου ήμουν υπεράριθμη και στην συνέχεια με τοποθετήσανε σε άλλο σχολείο με λιγότερα μόρια. Ενώ στην αρχή μου είχαν πει ότι θα είμαι εκεί με "ολική διάθεση" στην συνέχεια (μετά από 15  μέρες δλδ  >:( ) μου ήρθε ένα χαρτί στο σχολείο ότι έχει γίνει "τροποποίηση τοποθέτησης". Απ ότι κατάλαβα από τις συζητήσεις που είχα με τον διευθυντή της Βθμιας στην περιοχή μου όσα σου είπαν οι συνάδελφοι παραπάνω ισχύουν 100% ... αλλά μόνο για όσους έχουν οργανική θέση !. Εμείς οι νεοδιόριστοι είμαστε στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ (ή αλλιώς στην διάθεση του καλού Θεού  :-\ ) και δεν το δικαιούμαστε λέει αυτό. Ο διευθυντής της περιφέρειάς μου με διαβεβαίωσε ότι γίνεται τροποποίηση σε όλους τους νεοδιόριστους (όπως είπε χαρακτηριστικά "άμα ίσχυε να πέρνατε τα περισσότερα μόρια θα μπαίνατε όλοι σε σχολεία με πολλά μόρια και μετά θα φεύγατε με διαθέσεις").
Επειδή και εγώ διάβασα τον νόμο, και είναι αλήθεια ότι δεν αναφέρεται πουθενά συγκεκριμένα ότι στους νεοδιόριστους ΠΡΕΠΕΙ να γίνει τροποποίηση, κατάλαβα ότι αφού ο νόμος έχει "κενό", η πρακτική εφαρμογή του αφήνεται στην κρίση των ΠΥΣΔΕ. Στο δικό μου κάνουν τροποποίηση. Θα μπορούσαν σίγουρα και να μην κάνουν χωρίς να έχουν νομικό κόλλημα (έτσι πιστεύω). Όταν ρώτησα τον διευθυντή γιατί δεν αφήνουν την τοποθέτησή μου εκεί που είναι αφού έτσι κι αλλιώς δεν κοστίζει τίποτα στην υπηρεσία μου απάντησε ότι "παραπονιούνται οι διευθυντές των σχολείων όπου υπάρχουν συνάδελφοι που δεν υπηρετούν τελικά εκεί, γιατί φορτώνονται γραφειοκρατική δουλειά για άτομα τα οποία δεν δουλεύουν στο σχολείο". Την δικαιολογία αυτή προσωπικά την βρίσκω ολίγον τι γελοία.

Έχω αποκτίσει την πεποίθηση πλέον ότι η ταμπέλα "νεοδιόριστος" χρησιμοποιείται κατά κόρον (όχι πάντα, αλλά αρκετά συχνά) για να κάνουν διάφοροι τα "μαγειρέμετά" τους εις βάρος όσων από μας δεν έχουμε "δόντι".

Χαιρετώ.

ΥΓ: να σημειώσω ότι εγώ έκανα και ένστανση υποδεικνύοντας στον νόμο περί μεταθέσεων ότι δεν υπήρχε σαφής αναφορά που να λέει ότι ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται τροποποίηση, η οποία απορρίφθηκε ασυζητητί. Πήρα την απάντηση ότι " αυτή είναι η διαδικασία που ακολουθεί το ΠΥΣΔΕ σε όλες τις περιπτώσεις των νεοδιόριστων".
Παρακαλώ εάν κάποιος ξέρει συνάδελφο νεοδιόριστο σε οποιαδήποτε περιφέρεια στον οποίο να ΜΗΝ συνέβηκε το παραπάνω (δλδ να τον πήγαν αρχικά σε ένα σχολείο στο οποίο ήταν υπεράριθμος και στην συνέχεια να τον πήραν εξολοκλήρου από εκεί ΧΩΡΙΣ όμως να του γίνει τροποποίηση) ας μας ενημερώσει

2150
ΕΠΑΛ / Απ: Βασεις Δεδομένων για ΤΕΕ ΟΑΕΔ
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 10:38:30 μμ »
pe20katerina πως μπορούμε να σου στείλουμε σημειώσεις αφού δεν έχεις κοινοποιήσει το e-mail σου;  ???

2151
ΕΠΑΛ / Απ: ΤΕΕ: Δίκτυα και Μετάδοση Δεδομένων
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 10:33:52 μμ »
Δεν θα έλεγα ότι έχω "συμβουλές", αλλά άμα ενδιαφέρεσαι ακόμα θα μπορούσαμε να ανταλλάξουμε απόψεις.

Σελίδες: 1 ... 152153154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159888
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.