Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 123456 ... 154
43

Περιττό να πω ότι με αντιμετωπίζουν σα να μην είμαι αμέα. Κανείς δεν βοηθάει όταν το κοριτσάκι τρέχει εκτός τάξης και εγώ δεν μπορώ να το ακολουθήσω γρήγορα επειδή δεν περπατώ κανονικά.

Gianna90s μου, όσο "σκληρό" και να ακούγεται, δυστυχώς δεν είναι πλέον (βασική) δουλειά τους να φροντίζουν για την επίβλεψη του παιδιού εφόσον υπάρχεις εσύ. Όπως εσύ δεν είσαι η δασκάλα του παιδιού, αλλά βοηθός δασκάλας μέσα στην τάξη (για το συγκεκριμένο παιδί) έτσι και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί δεν είναι υπεύθυνοι για την επίβλεψή του, αλλά βοηθοί επίβλεψης, για όση ώρα είσαι στο σχολείο. Ο λόγος που χρειαζόμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί γενικής του συναδέλφους ειδικής για παράλληλη στήριξη, είναι (μεταξύ των άλλων και ) για να μην κάνουμε την επίβλεψη του παιδιού. Γιατί άμα έχουμε ένα παιδάκι που την κοπανάει από την τάξη και πρέπει να βγούμε να το "πιάσουμε", σημαίνει ότι αφήνουμε τα υπόλοιπα 19 παιδιά της τάξης ανεπίβλεπτα και φυσικά διαταρράσουμε και το μάθημα. Όταν αυτό δε, γίνεται συχνά, όπως στις περιπτώσεις παιδιών που χρίζουν παράλληλης, τότε γίνετια μη λειτουργικό το θέμα.
Εάν δυσκολεύεσαι με την ανάθεσή σου, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με την διεύθυνση Αθμιας μήπως μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή (αν και δεν ξέρω εάν αυτό είναι εφικτό τόσο αργά μέσα στην χρονιά).

44
[τα τυπικά] Είσαι εκπαιδευτικός που ανήκει στον σύλλογο του σχολείου. Όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί, όταν πρόκειται να απουσιάσεις, ειδοποιείς την διεύθυνση του σχολείου. Η διεύθυνση είναι υπεύθυνη να ειδοποιήσει. Το παιδί έχει δικαίωμα να πάει στο σχολείο εάν λείπει η παράλληλη στήριξη , ακόμα και άμα λείπει η δασκάλα του, εφόσον το επιθυμεί. Δάσκαλος του παιδιού είναι ο δάσκαλος της τάξης. Η παράλληλη στήριξη βοηθάει το παιδί να παρακολουθήσει και να συμμετέχει στο μάθημα του δασκάλου της τάξης.
[επί του πρακτέου] Όταν λείπουμε οι εκπαιδευτικοί πάντα ενημερώνουμε πρώτα την διεύθυνση του σχολείου. Για να μην πέφτει όλη η δουλειά στον διευθυντή όμως, εάν μπορούμε, πέρνουμε και εμείς κανά τηλέφωνο. Γενικά, ρωτάμε τον διευθυντή εάν θα ειδοποιήσει ο ίδιος ή όχι. Σε καμία περίπτωση δεν λέμε στον γονιό "μην το φέρετε". Λέμε ότι θα απουσιάζουμε και εάν θέλουν μπορούν να το κρατήσουν σπίτι το παιδί.

45
Έσπερος έχω την αίσθηση ότι ο καθένας μπορεί να δώσει οποιαδήποτε δικαιολόγηση νομίζει για την ψήφο του στην εκδρομή. Μπορείς πχ να δηλώσεις ότι κατά την γνώμη σου φέτος θεωρείς πως τα παιδιά που συμμετέχουν είναι ατίθασα (θα βοηθήσει εάν υπάρχουν όντως αρκετά παιδιά της τάξης που πάει εκδρομή που έχουν πάρει αποβολές περασμένες στο ποινολόγιο) και ότι οι εκπαιδευτικοί δεν μπορείτε να εγγυηθείτε την ασφάλειά τους. Όμως από την άλλη, άμα υπάρχουν πρόθυμοι συνοδοί, δεν καταλαβαίνω γιατί άλλοι συνάδελφοι να έχουν δυσαρέσκεια. Η ευθύνη βαραίνει τους συνοδούς και ό,τι κι αν συμβεί το δικό τους κεφάλι είναι στον τορβά. Εγώ προσωπικά, θα τους άφηνα να πάνε στην ευχή του Θεού, αρκεί να μη πιέζουν εμένα για συνοδεία :)

46
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εργαστήρια δεξιοτήτων
« στις: Ιανουάριος 29, 2022, 12:48:50 μμ »
Πολλά από τα θέματα των εργαστηρίων είναι ύλη μαθημάτων, όπως ήταν εξάλλου κ του πρότζεκτ κ της θεματικής εβδομάδας. Θα μπορούσαμε απλώς να ενθαρρυνθούμε κ βασικά να μας δοθεί ελευθερια, μέσα στο μάθημα να έχουμε κάποιες ώρες που να μπορούμε να κάνουμε κάτι βιωματικό. Αντί να αναβαθμισουμε το μάθημα, διατηρούμε τον παραδοσιακό τρόπο κ απλώς εισάγουμε ξεκάρφωτες «καινοτομίες».
Ακριβώς. Εισάγεται η "διαθεματικότητα" με κατακερματισμό των μαθημάτων/αντικειμένων  :o

47
Και ωραιότατο "πάτημα" για την de facto αποδοχή της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Συνδικαλισμός εξ αποστάσεως, χωρίς συζήτηση, χωρίς ζωντανή αντιπαράθεση, χωρίς ουσία. Όμορφα, καθαρά, καπιταλιστικά.

48
Άδειες / Απ: Άδεια ειδικού σκοπού για εκπαιδευτικούς
« στις: Ιανουάριος 22, 2022, 12:14:16 μμ »
Για το ότι οι εκπαιδευτικοί δεν προηγούνται στην άδεια, δεν με πειράζει ιδιαίτερα. Θεωρούμε αυτονόητο ότι οποιοσδήποτε γονέας σε άλλον κλάδο δεν λειπει εύκολα, κι ας κάνει ξατι πολύ πιο ασήμαντο, ενώ για μας είναι δεδομένο ότι δεν θα μας αρνηθούν άδεια, ενώ η διυλεια μας είναι η βασική μη αναπληρώσιμη δουλειά και η απουσία δημιουργεί πρόβλημα. Λογικό να λένε ότι προηγείται ο άλλος γονιός. Απλώς αν σε θεωρούν τόσο σημαντικό εργαζόμενο, θα έπρεπε να σου το δείχνουν κιόλας…
Εμένα με πειράζει πάρα πολύ το να μην δίνεται η επιλογή στην οικογένειά μου να κάνει αυτό που θεωρεί βέλτιστο για τα μέλη της. Με πειράζει ακόμα περισσότερο δε, εάν ο/η ιδιωτικός υπάλληλος σύζυγος που θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ να πάρει άδεια, λαμβάνει και το 50% του μισθού του. Και κερατάς και δαρμένος  >:(

49
Meanwhile....
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/368678_niki-kerameos-terma-i-etisia-adeia-mias-meras-gia-tin-pragmatopoiisi-gs-ton

Η άδεια που είχαμε για την παρακολούθηση της συνέλευσης, η οποία, για λόγους πρακτικότητας συνήθως ακολουθούταν από την διενέργεια των εκλογών για ΕΛΜΕ ή ΟΛΜΕ, καταργείται. Έτσι ώστε μόνο οι λίγοι και εκλεκτοί (οι εκλεγμένοι δηλαδή ή όσοι μένουν κοντά στις πρωτεύουσες των νομών) να μπορούν να συνδικαλίζονται. Τι τα θέλουμε άλλωστε τα συνδικαλιστικά δικαιώματα στον μεσαίωνα; Καλύτερα να χρησιμοποιούμε τον χρόνο μας παραγωγικά, να πάμε να πλύνουμε το μαστίγιό μας για να είναι καθαρό.

50
Άδειες / Απ: Άδεια ειδικού σκοπού για εκπαιδευτικούς
« στις: Ιανουάριος 20, 2022, 06:36:22 μμ »
Το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα και γω!!! Νιώθω μλκς που πήγα και έκανα και τρίτη δόση. Και τώρα απλά μας λένε ότι θα παρατησουμε τα παιδιά μας για να προσέχουμε των αλλονων! Α! Και άμα είναι ιδιωτικός υπάλληλος ο σύζυγος ΚΑΙ υποχρεούται να πάρει την γονική ΚΑΙ θα πάρει μισό μισθό  :o :o :o :o

51
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 15, 2022, 11:26:49 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί μετά από τόσο καιρό κοιτάμε και ασχολούμαστε με τον αριθμό των κρουσμάτων. Δεν είναι ο αριθμός των κρουσμάτων που θα έπρεπε να κρατάει τα σχολεία κλειστά. Ο αριθμός των διασωληνομένων είναι. Ο στόχος "να μην εξαπλωθεί ο ιός και να μην κολλήσουν όλοι" έχει χαθεί από το καλοκαίρι του 2020. Από τότε ο στόχος (θα έπρεπε να) είναι "να κολλήσουμε όσο πιο αργά και σταδιακά μπορούμε έτσι ώστε να έχουμε όλοι μία ευκαιρία για σωστή περίθαλψη". Αυτό ουδέποτε ήταν η προτεραιότητα της κυβέρνησης όμως. Και αυτό που βλέπουμε να εκτυλίσετε αυτή την εβδομάδα, είναι ότι τα κρούσματα πέφτουν σε αριθμό (ευτυχώς), αλλά οι διασωληνομένοι έχουν πάρει ξανά την ανηφόρα από έναν αριθμό που ήταν ήδη πέρα από τα όρια του συστήματος. Την επόμενη εβδομάδα θα φανεί η ενδοσχολική εξάπλωση και οι διασωληνομένοι θα συνεχίσουν να αυξάνονται.

52
Άδειες / Απ: Άδεια ειδικού σκοπού για εκπαιδευτικούς
« στις: Ιανουάριος 12, 2022, 10:29:16 πμ »
Επαναφέρω το ζήτημα. Πήρε κανένας άδεια ειδικού σκοπού λόγω νόσησης/καραντίνας τέκνου; Τραβάω τα κοτσίδια μου που μου λένε ότι πρέπει να πάω για δουλειά (ο σύζυγος δεν κάνει εξ αποστάσεως να σημειωθεί) επειδή είμαι πλήρως εμβολιασμένη! Και να κάνω λέει τεστ την 5η! μέρα. Και πόσους θα κολλήσω μέχρι τότε και ποιος θα προσέχει τα παιδιά μου;

53
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Δεκέμβριος 27, 2021, 10:28:38 πμ »
Στην πράξη όμως αναπληρωτής δεν θα έμπαινε. Και γιατί να προτιμώ να μπει αναπληρωτής με δθαφιρετικες συνήθειες από εμένα κ να αλλάξει ο προγραμματισμός μου, ενώ μπορώ να κάνω μάθημα σπίτι; γιατί να θέλω να πάω στο σχολείο όπου στην καλύτερη θα μπορπυν να κάνουν οι μισοί ταυτόχρονα; τι θα κερδίσω με το να χαλάσει όλος μου ο προγραμματισμός; γιατί να μετακινείται οποίος μένει μακριά, γιατί να μην γυρίσει σπίτι του οποίος είναι μακριά; ποιος ωφελείται απ το να πάμε όλοι στο σχολείο; κανεις. να ζητήσεις εξοπλισμό το καταλαβαίνω. να ζητήσεις να μπορούν να είναι στο σχολείο όσοι επιθυμούν, επίσης το καταλαβαίνω. να μην κανεις τηλεκπαίδευση στην κατάληψη ή την κακοκαιρία που μπορεί να μην έχει ρεύμα, όχι απλα το καταλαβαίνω αλλά το θεωρώ και αυτονόητο αίτημα. Το να μην κανεις τηλεκπαίδευση σπίτι σου ενώ είμαστε σε λοκνταουν, λυπάμαι δεν το καταλαβαίνω.
Νομίζω ότι η ΟΛΜΕ το έχει κάνει ξεκάθαρο για ποιο λόγο ζητάει να κάνουμε όλοι τηλεκπαίδευση από τα σχολεία. Για να αποκαλυφθεί στην πράξη και χωρίς αμφιβολία πλέον, το γεγονός ότι τα δημόσια σχολεία λειτουργούν με το δικό μας φιλότιμο και τα δικά μας λεφτά. Ότι οι λογικές (όπως λες και συ) λύσεις, όπως πχ αναπληρωτής για όποιον δεν μπορεί να είναι εκεί και για το παιδί του και να δουλεύει ταυτόχρονα, εξοπλισμός για όποιον δεν έχει (και για όποιον έχει θα έλεγα εγώ, οι σοβαρές εταιρίες δίνουν τον απαραίτητο εξοπλισμό σε όλους ανεξαιρέτως και απαιτούν να χρησιμοποιείται μόνο για θέματα δουλειάς) κτλ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ. Και μένα στην φάση του λοκντάουν με βόλεψε κάργα να κάνω τηλεκπαίδευση από το σπίτι μου, καθώς είχα το προνόμιο να έχω και καλό εξοπλισμό και εγώ και το παιδί μου και σύζυγο που παράταγε την δικιά του δουλειά για να επιτηρεί το παιδί την ώρα του μαθήματος. Όμως, αυτό που θα με βόλευε πολύ περισσότερο είναι να αντιμετωπίζομαι επιτέλους ως σοβαρός εργαζόμενος με δικαιώματα και όχι σαν τεμπέλικο σκλαβάκι. Οπότε, σε επόμενο λοκντάουν ή θα πάρω άδεια λόγω του παιδιού ή θα πηγαίνω στο σχολείο.

54
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Δεκέμβριος 24, 2021, 04:11:48 μμ »
Ο άντρας μου έκανε μάθημα έτσι στο σχολείο. Χωρίς καλοριφέρ. Και οι άλλοι συβαδελφοι που δεν μπορούσαν σπίτι. Δεν μιλάω εξ του ασφαλούς. Να το κάνω πιο σαφές. Αν ακολουθήσω κι εγω την ολμε κ δεν κάνω τηλεκπαίδευση από το σπίτι, θα πρέπει να πάρω άδεια γιατί το παιδί μου δεν μπορεί να μείνει μόνο σπίτι. Άρα οι μαθητες μου θα χάσουν μάθημα. Ενώ απ το σπίτι κούρσα στραβά ξατι θα έκανα. αυτό θέλει η ολμε; να χάσουν οι μαθητες το μάθημα τους;
Αυτό που θέλει η ΟΛΜΕ , και κάθε λογικός άνθρωπος και εργαζόμενος, είναι να μπορείς να απολαμβάνεις τα εργασιακά σου δικαιώματα χωρίς να χρειάζεται να μπεις σε guilt trip ότι ζημιώνεις κάποιον άλλο. Όπως πχ εάν εσύ έπαιρνες την άδειά σου και έμπαινε στην θέση σου αναπληρωτής. Λέω εγώ τώρα...

55
Κάνεις τεράστιο λάθος και δεν εθελοτυφλώ. Τα παιδιά στο ΕΠΑΛ είναι ακριβώς τα ίδια με τα παιδιά του ΓΕΛ. Καμμία διαφορά.
Τα μάτια αυτών που τα βλέπουν έχουν παραμορφωτικούς φακούς.
Δεν μπορούν οι εξαιρέσεις να χαρακτηρίζουν τον μαθητικό πληθυσμό. Ξέρεις τα παιδιά του τομέα Πληροφορικής; της Οικονομίας; της Γεωπονίας; των Εφαρμοσμένων Τεχνών; των Ναυτιλιακών;
Πως τα μπουζουριάζεις έτσι όλα κάτω από αφορισμούς;
Ως ειδικότητα πληροφορικής, ξέρω τουλάχιστον τους μαθητές του τομέα πληροφορικής, και ναι, εκεί η σύνθεσή τους δεν διαφέρει πολύ από αυτή των ΓΕΛ (πέρα ίσως από το ότι δεν βρίσκεις τον ίδιο αριθμό "άριστων" μαθητών, αλλά οκ, αυτό δεν το λες και πρόβλημα). Όμως, ως ειδικότητα πληροφορικής, κάνω και μαθήματα γενικής παιδείας, άρα ξέρω και τους μαθητές του τομέα μηχανολογίας, ηλεκτρολογίας κτλ...  :-\ Γι' αυτό και στην απάντησή μου ρώτησα ήδη την συνάδελφο εάν θα κάνει μαθήματα μόνο ειδικότητας ή και γενικής παιδείας. Όταν όμως μιλάμε για "μαθητές ΕΠΑΛ", μιλάμε για ποσοστιαία και σαν σύνολο (δλδ από όλες τις ειδικότητες που έχει ένα συγκεκριμένο ΕΠΑΛ) και εκεί, δεν νομίζω κανείς να αμφισβητήσει ότι υπάρχουν εμφανείς διαφορές στην σύνθεση του κοινωνικού background από το οποίο προέρχονται.

56
Οι περισσότεροι έχουμε πλήρη συναίσθηση της κατάστασης που επικρατεί σε πολλά ΕΠΑΛ. Εάν όμως αρχίσουμε, μέσα μας ή έξω μας, να δικαιολογούμε και να "ελαφραίνουμε" τέτοιες πράξεις από καθηγητές, τότε σιγά σιγά θα αρχίσουμε να  δικαιολογούμε και τους ξυλοδαρμούς από αστυνομικούς σε πολίτες "γιατί του έβρισαν την μάνα", από δεσμοφύλακες σε φυλακισμένους "γιατί τον απείλησαν" και πάει λέγοντας. Μερικές δουλειές είναι για γερά νεύρα. Και όχι, τέτοιας έκτασης κοινωνικά προβλήματα όπως αυτά που αντιμετωπίζουν τα ΕΠΑΛ δεν λύνονται ούτε με περισσότερες τιμωρίες, ούτε με περισσότερη καταστολή. Με συλλογικό αγώνα θα μπορούσαν να μετριαστούν, σίγουρα. Όμως οι περιπτώσεις που υπάρχουν στα ΕΠΑΛ φτάνουν να δουλέψουν 5 στρατιές κοινωνικών λειτουργών και πάλι δεν θα υπάρχει πλήρης επιτυχία. Το υπάρχον κοινωνικοπολιτικό σύστημα δεν ενδιαφέρεται να μην έχει "απόκληρους", αντίθετα, τους χρειάζεται και τους δημιουργεί.

Σελίδες: 123456 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.