Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gallikou

Σελίδες: 1 ... 4849505152
687
Και να πάμε, ξέρετε τι θα γίνει; Ή θα μας δώσει καμία θολή υπόσχεση ή θα μας πει το περίφημο "αν δεν μπορείτε, υπάρχουν άλλοι που θέλουν και μπορούν"... Πάντως τις οργανικές στο Δημοτικό τις διεκδικεί χρόνια ο Σύλλογός μας και δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν ανοίγουν. Προφανώς για να μας έχουν σε μόνιμο καθεστώς ομηρίας. "Τώρα πάρε ιστορία, τώρα πήγαινε στο Λύκειο, τώρα κάνε Σχέδιο Εργασίας κλπ"  Ένας συνάδελφος είχε προτείνει κάτι καλό: αντί για απεργία, να μην κάναμε καμία διοικητική δουλεια: ούτε απουσίες, ούτε πρωτόκολλα, ούτε τίποτα...

688
Τοτε να σταυρωσουμε τα χερια , να παρουμε τη γαργαρη και ψωνιστικη γλωσσα μας αγκαλια .και να περιμενουμε το μοιραιο

Εγώ προσωπικά έχω απεργήσει σε ΟΛΕΣ τις απεργίες από τότε που διορίστηκα και τα χρήματα δεν μου περισσεύουν, γιατί  συντηρώ δύο σπίτια και ζω και 70 χιλιόμετρα μακριά από το Γυμνάσιο που δουλεύω. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να γίνει. Η Αννούλα δεν ακούει κανέναν και τίποτα. Επέλεξαν την πιο φτηνή λύση και για το Λύκειο. Είδες να κουνιέται φύλλο για όλα τα υπόλοιπα που συμβαίνουν γύρω μας; Ή καμία φοβερή αντίδραση;

689
Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι οι ξένες γλώσσες τελείωσαν στο Λύκειο... Και από μας οι μεν αδιόριστες δεν θα διοριστούν, οι δε μόνιμες θα ψοφήσουμε για να πάρουμε μετάθεση...

690
bitch, έχεις δίκιο, πρέπει να διεκδικήσουμε πολλά για τους κλάδους μας, αλλά τα πράγματα τα βλέπουμε να γίνονται όλο και χειρότερα.... Το πλεονέκτημά μας είναι ότι τα δικά μας μαθήματα και απαραίτητα είναι στην αγορά εργασίας, αλλά και πολύ ευχάριστα μπορούν να γίνουν. Αλλά, bitch μου, πού τα βρήκες αυτά τα παιδιά θαύματα που έκαναν παιχνίδι ρόλων για τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία; Στα φετινά μου, ούτε να το φανταστώ, δεν μπορώ... Άθλια κατάσταση. Δεν έχω νιώσει μεγαλύτερη απογοήτευση στη ζωή μου ως καθηγήτρια, μπαίνω στην τάξη και αισθάνομαι ο απόλυτος μ......... Στο Λύκειο, βέβαια, είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα, αλλά τα μισά μαθήματα της Γ' Λυκείου χάνονται, γιατί τα παιδιά διαβάζουν και λείπουν.. Εκεί τους κάνω αρκετά και ενδιαφέροντα πράγματα: λογοτεχνία, κινηματογράφο, περιοδικά, θέατρο... Αλλά το Γυμνάσιο είναι άστα να πάνε...

691
spasiklaki, δεν έχω δουλέψει καθόλου στην Αττική και δεν ξέρω, αν απεργούν εκεί οι συνάδελφοι. Γενικώς οι παλαιότεροι ΔΕΝ απεργούν. Πάντως είναι κρίμα να λες ότι οι μόνιμοι έχουν βολευτεί. Στις μέρες μας όποιος αισθάνεται βολεμένος, είναι απλά βλάκας. Ντρέπομαι που οι ξενόγλωσσοι είμαστε οι μόνοι κλάδοι που πρέπει να κάνουμε διαφήμιση στο μάθημά μας, δεν μου αρέσει καθόλου ως ιδέα και δεν σκοπεύω να το κάνω πέραν των απολύτως τυπικών.  Όσο για τη σύγκριση με τον ιδιωτικό τομέα, είδαμε τα τέρατα που γίνονται και εκεί και δεν με ενδιαφέρουν οι μέθοδοί του. Εντάξει αν είχα 5 παιδιά στην τάξη και τετράωρο μάθημα, μια χαρά θα ήταν όλα, όταν έχω  23 εκ των οποίων τα μισά έχουν γραμμένο συνολικά το σχολείο και μένα και τους Διευθυντές και τους πάντες, ειλκρινά δεν έχω καμία διάθεση να τους κάνω ανθρώπους. Αν έχω παιδιά που ενδιαφέρονται να δώσω και την ψυχή μου...

692
Αγαπητή bitch, όπως σωστά παρατήρησες στο Λύκειο μας πετάνε έξω... Εσάς ενδεχομένως θα σας επιλέγουν και πάλι, όμως, μην περιμένεις και πολλά, γιατί αυτός που θέλει να πάει Πολυτεχνείο ή Νομική, θα επιλέξει τις εμβαθύνσεις και όχι την Ξ.Γλ. Το μεγάλο πλήγμα είναι για τους ΠΕ06, γιατί εμείς έτσι κι αλλιώς ήμασταν εκτός Λυκείου, εκτός από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις, όπου τα παιδιά επέλεγαν Γαλλικά αντί Αγγλικών και από την εμπειρία μου, αυτό συνέβαινε σε πολύ λίγα Λύκεια. Τώρα, γιατί επιλέγουν Αγγλικά τα παιδιά: φυσικό δεν είναι; Δεν είναι η πρώτη γλώσσα; Δεν είναι η πιο διαδεδομένη; Εξάλλου σχεδόν όλα κάνουν Αγγλικά έξω και ίσως τα Αγγλικά του σχολείου να τους φαίνονται πιο βατά. Για μένα το θέμα είναι, εάν θα γίνει κάτι για την ξενόγλωσση εκπαίδευση στα σχολεία από ολες μας. Δηλαδή τι; Β2 Αγγλικά και μετά το χάος; ΄Δεν ξέρω τη γνώμη σου, αλλά πολλοί ΄συνάδελφοι Αγγλικών σε σχετική ερώτησή μου, μου λένε ότι είναι σχεδόν αδύνατο να πάρει ένα παιδί το Lower έστω και στη Γ' Λυκείου, μόνο με τα Αγγλικά του.  σχολείου. Αν δεν αυξηθούν τα ωράρια και δεν γίνουν και σε μας επίπεδα, δεν νομζω ότι θα μπορούμε να κάνουμε ουσιαστική δουλειά..
Τώρα, τα κριτήρια επιλογής της β' ξένης γλώσσας ποικίλλουν: στη Μακεδονία παίζει μεγάλο ρόλο ότι πολλοί γονείς και παππούδες είχαν δουλέψει Γερμανία. Πολλές φορές τα αγοράκια τα θεωρούν λίγο "κοριτσίστικα" και προτιμούν τα γερμανικά. Οι πιο αδύναμοι μαθητές δηλώνουν ιταλικά, γιατί τα θεωρούν πιο εύκολα.

693
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 04, 2011, 07:27:38 μμ »
Λοιπόν, ας καταλήξουμε: το project να το πάρουν οι καθηγητες Τεχνολογίας, άντε να πούμε και τίποτα άλλο.

694
Εγώ καταφεύγω στο έμμεσο promotion βάζοντας τα παιδιά της Ε και της Στ να κάνουν διάφορες δραστηριότητες που να φαίνονται ευχάριστες και να προσελκύουν μικρότερα. Πχ πήγαμε και λέγαμε γαλλικά τραγούδια από τάξη σε τάξη, φτιάξαμε κομικς με απλούς διαλόγους και τα συνδέσαμε σαν περιοδικό και το κυκλοφορήσαμε στο σχολείο κλπ, ο,τιδήποτε που να δείχνει ότι στα γαλλικά διασκεδάζουμε, "ελάτε κόσμε γαλλικά!". Φυσικά τώρα που βλέπω ότι οι μόνιμοι ούτε μια μέρα απεργίας δεν κάνουν για την κατάντια του κλάδου και ότι του χρόνου μάλλον θα είμαι εκτός βαριέμαι να σκίζομαι να μαζέψω πελάτες για να μην ξεβολευτεί ο κάθε μόνιμος και χάσει τη θεσούλα του. Άστους να μην έχουν τμήματα και να τρέχουν και αυτοί σε 10 σχολεία να συμπληρώσουν ωράριο αφού συμφωνούν με τα μέτρα και δεν απεργούν.

Εξαρτάται από το σχολείο. Στο περσινό απεργούσαμε δύο, στο φετινό όλοι. Και ξέρω - εκτός από μένα- και πολλούς άλλους μόνιμους που απεργούν... Και δεν είναι ότι συμφωνούν με τα μέτρα, απλά άλλοι σκέφτονται το οικονομικό κόστος, άλλοι απεργούσαν για χρόνια και είδαν ότι δεν γίνεται τίποτα τελικά... Αυτά! Πάντως μπράβο που σκέφτεστε όλα αυτά για το δημοτικό,  εγώ δεν το ξέρω καθόλου και νομίζω ότι δεν το έχω κιόλας... Η αλήθεια είναι ότι θέλω να το αποφεύγω. Πόσα παιδιά έχετε στην τάξη;

695
Πάντως εγώ δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία του promotion. Δεν είμαι βέβαια και σε Δημοτικό, αν ήμουν προφανώς θα πήγαινα στη Δ' να τους πω κάποια πράγματα για τη γλώσσα, αν και δεν νομίζω ότι έχουν καμία χρησιμότητα αυτές οι κινήσεις. Σε αυτές τις ηλικίες μεγαλύτερη σημασία έχει η γνώμη των γονιών. Ιδίως σε κάποιες περιοχές, όπως Μακεδονία - Θράκη, όπου πολλά παιδιά έχουν γεννηθεί στη Γερμανία  ή έχουν γονείς και παππούδες που έζησαν χρόνια εκεί, δεν γίνεται να τους πείσεις να κάνουν γαλλικά...

696
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:25:27 μμ »
Κοντός ψαλμός αλληλούια! Πάντως το θεωρώ ΑΠΙΘΑΝΟ να αναλαμβάνουν projects μόνον οι καθηγητές Τεχνολογίας και το λέω εγώ που δεν γίνεται να πιστέψει κανείς ότι διεκδικώ το μάθημα για τον κλάδο μου(αφού στο Λύκειο δεν υπάρχουμε). Είναι δυνατόν π.χ. σε Project για τη σχέση Τέχνης και Ιστορίας με αφορμή τη Guernica του Πικάσο, να κατευθύνει βιβλιογραφικά ή να κρίνει την εγκυρότητα των πηγών από το Ιντερνετ (τεράστιο θέμα) ο καθηγητής Τεχνολογίας; Ή αντίστοιχα ένα τεχνολογικό θέμα να το χειριστεί ο φιλόλογος; Αυτό που πιστεύω είναι ότι  το project θα δίνονται με βάση τους καθηγήτες που θα τους περισσεύουν ώρες σε κάθε σχολείο, για συμπλήρωση ωραρίου. Χοντρικά οι φιλόλογοι θα παίρνουν τα περί Πολιτισμού και Ανθρωπιστικών Επιστημών και οι υπόλοιποι τα άλλα... Σιγά μην ερωτηθούν οι μαθητές...

697
Ό, τι χειρότερο είναι η κόντρα μεταξύ των ειδικοτήτων... Παρακαλουθώ το Φόρουμ και πραγματικά θλίβομαι... Δεν είναι δυνατόν να πλακωνόμαστε έτσι μεταξύ μας. Το θέμα είναι ότι το υπουργείο θέλει να μειώσει παντού το κόστος, αυτός είναι ο στόχος και ας ντύνεται με "παιδαγωγικά" επιχειρήματα. Οι διορισμοί και πάλι θα είναι ελάχιστοι σε σχέση με τις ανάγκες και πάλι θα τη βολεύουμε "εκ των ενόντων" στα σχολεία.
Συμφωνω και εγώ και μου έκανε μεγάλη εντύπωση οτι πολλοί χάρηκαν οταν εμειναν πέρυσι ασεπίτες αδιόριστοι,αφου δεν κατάλαβαν οτι έτσι στερούνταν οριστικά το δικό τους διορισμό.Δε φταινε οι συναδελφοι ξενόγλωσσοι σε καμια περίπτωση,απλως θα κληθούν να καλυψουν τα τεράστια κενά.

Μα είμαστε καλά; Να πλακωνόμαστε οι αδιόριστοι με τους διορισμένους, οι ΑΣΕΠίτες με τους ΕνιαιοΠινακίτες, οι παλιοί μόνιμοι με τους νέους μόνιμους και οι ειδικότητες μεταξύ μας; ΕΛΕΟΣ!!!! Θα το πω εκατό φορές: είμαστε άξιοι της μοίρας μας, αν συνεχίσουμε έτσι... Με αυτή τη λογική οι διορισμένοι ΠΕ05 με τα χάλια μας, θα έπρεπε να χαιρόμαστε που δεν θα διοριστούν άλλοι γαλλικής, γιατί έτσι θα συμπληρώνουμε ωράριο πιο εύκολα εμείς ή θα παίρνουμε πιο εύκολα μετάθεση... Η απόλυτη ξεφτίλα, δηλαδή....Αντί να κοιτάμε πού καταντήσαμε, που όλοι θα ζούμε με 3 και 60 και θα λέμε κι ευχαριστώ, χαιρόμαστε ακόμα, γιατί ψόφησε ο γάιδαρος του διπλανού...

698
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:13:52 μμ »
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!

Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.
Αυτο αποδεικνυει πως το project δεν ανηκει σε καμια ειδικοτητα...θα μας αφορα ολους αναλογα παντα με την επιλογη που θα κανουν οι μαθητες στο θεμα..ειναι τοσο απλο..!!!

Προφανώς! Δεν θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβει κανείς. Το διδάσκουν σε όλες τις Διδακτικές στις Σχολές μας, εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον. Ήταν στην άτυπη ύλη του ΑΣΕΠ, μας το δίδαξαν στα ΠΕΚ και σε ΟΛΕΣ, μα ΟΛΕΣ τις επιμορφώσεις του κλάδου. 

699
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:00:08 μμ »
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!

Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.

700
Ό, τι χειρότερο είναι η κόντρα μεταξύ των ειδικοτήτων... Παρακαλουθώ το Φόρουμ και πραγματικά θλίβομαι... Δεν είναι δυνατόν να πλακωνόμαστε έτσι μεταξύ μας. Το θέμα είναι ότι το υπουργείο θέλει να μειώσει παντού το κόστος, αυτός είναι ο στόχος και ας ντύνεται με "παιδαγωγικά" επιχειρήματα. Οι διορισμοί και πάλι θα είναι ελάχιστοι σε σχέση με τις ανάγκες και πάλι θα τη βολεύουμε "εκ των ενόντων" στα σχολεία.

Σελίδες: 1 ... 4849505152

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159585
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.