Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ariadni

Σελίδες: 12345 ... 31
29
Να ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που έχει τελειώσει το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Λευκωσίας: Στα δικαιολογητικά χρειάζεται το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Τι προσκομίσατε στη διεύθυνση; Αυτό που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου; Θα το εκτυπώσω απο εκεί;

30
Καλησπέρα σας. Κι εγώ χρειάζομαι βοήθεια με τα χαρτιά που πρέπει να αποστείλουμε προς ΔΟΑΤΑΠ. Αν μπορεί κανείς να βοηθήσει για να τα στείλω αύριο.
1. Στην αίτηση αναγνώρισης τίτλου σπουδών έγραψα στο τίτλος προς αναγνώριση. (σωστά;) Διάρκεια σε χρόνια θέλει ενώ στο Πανεπιστήμιο μου είπαν να δηλώσω τα εξάμηνα... τι συμπληρώσατε; Ημερομηνία Εγγραφής μου είπαν να δηλώσω εξάμηνα Εαρινό 2016 ως Εαρινό 2017. Έχω την ίδια απορία με την συνάδελφο πιο πάνω. Ποιο κουτάκι συμπληρώνω; ισοτιμίας μόνο;
2. Στο consent form στο degree τι πρέπει να συμπληρώσω; (πρέπει να στείλω δυο ίδιες φωτοτυπίες, σωστά; )

31
πως αντιμετωπίζετε τις ακυρώσεις μαθημάτων??
Όταν έχετε 2 φορες την εβδομάδα και σου ακυρώνουν μεσα στο μήνα 4 μαθήματα το θεωρείται φυσιολογικό??
Νομίζω δε γινεται σωστή δουλειά ένα πασαλειμμα έτσι τι να πω...
Επειδή χάνονται μαθήματα στο σχολείο θεωρούν ότι θα γλιτώσουν χρήματα έτσι. Εννοείται ότι έτσι δουλειά δεν γίνεται.
   Μετά τρέχεις για να προλάβεις, εκεί που διαφορετικά θα ήσουν μπροστά από το σχολείο και θα είχες χρόνο για επιπλέον ασκήσεις για εμπέδωση της ύλης.

32
Γνωρίζει κάποιος σε ποια από τα εξής μαθήματα είναι απαραίτητα τα βιβλία;
504 Συγκριτική Παιδαγωγική
512 Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική
523 Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση
Για το 504 γνωρίζω μόνο. Σ' εμένα το βιβλίο δεν μου χρειάστηκε τελικά παρόλο που το είχα αγοράσει. Ούτε στις εξετάσεις μου φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο. Πιστεύω ότι το προσωπικό "ψάξιμο" μέσα και από τις εργασίες μαζί με ένα καλό διάβασμα των σημειώσεων αρκούν!!! (Απλά έβαζα κάποια κομμάτια στις εργασίες, έτσι για να μην πάει χαμένη και η αγορά του βιβλίου!) ;)

33
Βγήκαν και τα αποτελέσματα του 610! :) :) :)

34
Πολλοί γονείς θεωρούν ότι η αποτυχία του παιδιού οφείλεται μόνο στον καθηγητή. Θα σου πω το εξής: Πες ότι ο καθηγητής κάνει καλά τη δουλειά του (αυτό το θέτουμε ως δεδομένο) αν όμως δεν μιλήσει ανοιχτά για το επίπεδο των γνώσεων του μαθητή νομίζω ότι εκεί θα χάσει το παιχνίδι. Είμαι της άποψης ότι καλύτερα να είσαι ξεκάθαρος από την αρχή και δεν πειράζει ας μην σε επιλέξουν σαν καθηγήτρια.

35
Τελικά, έστειλε σε κανέναν η Χαραλάμπους ανατροφοδότηση για την εργασία στο Σεμινάριο II;
Έστειλε και σε μένα. Μην φανταστείς σε τρία σημεία είχε σχόλια: εξήγησε το παραπάνω. Αυτό μόνο. Και από εκεί μου έκοψε βαθμούς. Η οποία εργασία επειδή μου βγήκε ΤΕΡΑΣΤΙΑ επέλεξα να αφαιρέσω μέρη. . . Τι να πω;

36
Ναι, νομίζω κι εγώ ότι το ίδιο λέμε  :)

Βασικά νομίζω ότι πρέπει να αρχίσουμε να έχουμε υψηλές απαιτήσεις από τους εαυτούς μας και τους συναδέλφους μας, να κάνουμε την ανάλογη προσπάθεια και να κοστολογούμε τη δουλειά μας αναλόγως. Από τη στιγμή που δέχεσαι να κάνεις ιδιαίτερο με 5 ευρώ, δεν υπάρχει σωτηρία, είτε η δουλειά σου αξίζει 5 ευρώ είτε παραπάνω.
Συμφωνώ απόλυτα. Επίσης να μην υπερεκτιμάμε τον εαυτό μας (ή τους άλλους) και φυσικά να μην υποτιμούμε τους άλλους!(ή τον εαυτό μας)

37
Το μόνο συνάφι που αλληλοσπαράζεται είναι του εκπαιδευτικού. (άσχετο με την συζήτηση αλλά ήθελα να το πω)

38
Καλησπέρα! Ήταν αυστηρή η Χαραλάμπους στην βαθμολόγηση της εργασίας; Δεν μπορώ να μπω στο intranet και δεν έχω λάβει ανατροφοδότηση μe mail ακόμα... :(
Θα μιλήσω προσωπικά. Το είχα ξαναπεί πολλές φορές για τη συγκεκριμένη καθηγήτρια και το μάθημα της. Ήταν απούσα. Δεν έλυσε ουσιαστικά καμιά απορία και η τηλεδιάσκεψή της δεν προσέφερε τίποτα. Για να κάνω την εργασία ρωτούσα δεξιά και αριστερά άλλους φοιτητές. Δεν πήρα "κακό" βαθμό αλλά πιστεύω πως άξιζα παραπάνω μια και η εργασία έγινε χωρίς καθοδήγηση από τον καθηγητή. (Μην πω ότι μου φαινόταν σαν να μην υπήρχε καθηγητής σ΄ αυτό το μάθημα).

39
Αγαπητη φιλη συμβαινει το εξης:
1. η διευθυντρια ειναι συριζα και εχει βλεψεις
2. τα νηπιαγωγεια υπαγονται στο υπουργειο παιδειας απο...αμνημονευτων ετων...!-συγγνωμη που δεν θυμαμαι* ακριβη χρονολογια σιγουρα πριν το Π.Δ.200/98-και επομενως και στην Αβαθμια εκπαιδευση!-μονο οι παιδικοι σταθμοι υπαγονται στο υπουργειο υγειας
3 το πρωινο τμημα τελειωνει στις 13:00 και οχι στις 12:45. Για την ακριβεια στις 12:50 ξεκιναει η προετοιμασια για αποχωρηση δηλ τα παιδια μαζευουν τα προσωπικα τους ειδη, βοηθουν στην τακτοποίηση του παιδ υλικου που χρησιμοποίησαν και αποχωρουν  στις 13:00

* απο μια προχειρη ματια που εριξα τωρα, βρηκα το Ν 4397/1929 ΦΕΚ 309/Α/24-08-1929 ...όπως ειπα προ αμνημονευτων...!
Dimitra 68 ευχαριστώ για την απάντηση. Επειδή εμείς έχουμε εδώ θέμα με τα ωράρια γι αυτό ρώτησα και τώρα εξηγούνται όλα με τη διευθύντρια.
 Επειδή όμως μάλλον τα έχουν μαγειρέψει με τις συμβάσεις των σχολικών λεωφορείων τα παιδιά πηγαίνουν 8:45 σχολείο και 12:30 ετοιμάζονται για αποχώρηση. 12:45 εχουν μπει στα σχολικά λεωφορεία. Αν τυχόν πας το παιδί μονος σου 8:10 κλειδώνουν την πόρτα για να μην μπεις. Γιατί όμως το έρμο το ωράριο να λειτουργεί μονόπλευρα; και ποιοι είναι αυτοί που κανονίζουν κατά πώς τους βολεύει τις ώρες και ουσιαστικά χάνεται μια διδακτική ώρα; Συγγνώμη αλλά έχω εκνευριστεί πολύ με την κατάσταση.

40
Θα αναφερθώ πάλι στο νηπιαγωγείο της κόρης μου. Η διευθύντρια είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τις αλλαγές. Λέει ότι επιτέλους υπάρχει ωράριο και ότι ανήκουν πια στην Αβθμια εκπαίδευση. Δεν γνωρίζω τι ισχύει για να πω την αλήθεια.
Όταν λέει το ωράριο 1 έχουν το δικαίωμα από τις 12:45 να τελειώνουν;

41
Ειναι οι κανονες της ελευθερης αγορας!ο καθενας κανει οτι θελει...απο γονεις και εκπαιδευτικους!
Συμφωνώ αλλά να μην παραπονιόμαστε μετά ότι δεν αξίζει, δεν βγαίνουμε οικονομικά, τζάμπα οι σπουδές, δεν μας υπολογίζουν κ.τ.λ Με 3 ευρώ την ώρα βρίσκεις καθαρίστρια και λες και χίλια ευχαριστώ κι από πάνω. (η σύγκριση είναι σε θέματα σπουδών).

42
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2016, 12:28:24 μμ »
Οι τοποθετήσεις που γίνονται βάση κοινωνικών κριτηρίων είναι εντελώς ρατσιστικές και θα πρέπει να αλλάξει!!Δηλ. κάποιος που δεν γουστάρει να παντρευτεί ή δεν μπορεί να κάνει παιδιά θα είναι μια ζωή σε θέσεις που δεν θέλει ακόμη κ αν η θέση του στους πίνακες υψηλή??Αν είμαι υπερβολική διορθώστε με ....
Πρέπει να υπάρχουν και τα κοινωνικά κριτήρια! Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να βρει κάποιο άλλο τρόπο αλλά οι θέσεις και τα λεφτά είναι μετρημένα... Σκεφτείτε το θετικά περισσότερα παιδιά- περισσότεροι εκπαιδευτικοί!

Σελίδες: 12345 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 550
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.