Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anneta

Σελίδες: 123 ... 183
1
Κάτσε τώρα είμαστε στη φάση που δε βιαζόμαστε γιατί έτσι κι αλλιώς οι μεταθέσεις έγιναν. Οπότε τις αφήνουμε για πριν τις αιτήσεις μεταθέσεων του επόμενου χρόνου. Σεπτέμβρη θα τις έχουμε φτιάξει λέμε. Ε μετά γίνονται οι αιτήσεις μεταθέσεων και λέμε ότι ε αφού έγιναν έτσι κι αλλιώς οι αιτήσεις, δε βιαζόμαστε γιατί πρέπει απλά να τις έχουμε έτοιμες μέχρι τις μεταθέσεις τον Μάρτιο. Και μιας και δε βιαζόμαστε, δεν επικαιροποιούμε και τις προτάσεις των διευθύνσεων; Ας στείλουμε μια εγκύκλιο να ζητήσουμε εκ νέου τις προτάσεις τους. Μετά φτάνει ο Μάρτιος και λέμε ότι δεν προλάβαμε να τις συστήσουμε κι άρα δε θα δοθούν για τις μεταθέσεις. Μετά γίνονται οι μεταθέσεις και μετά ξαναδιάβασε το από την αρχή.

Δυστυχώς περιέγραψες την πραγματικότητα!
Ήμουνα νιά και γέρασα.....

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 09:44:50 μμ »
Κοινωνιολόγοι, γαλλικής και γερμανικής γλωσσας, εικαστικών, θεατρολόγοι και ένα σωρό άλλες ειδικοτητες που διορίζονται με το σταγονόμετρο…

+ ΠΕ86

3
Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ, δεν γίνεται όμως να αφήσω ασχολίαστο αυτό:
"Εκτός βέβαια αν έχουν σκοπό τελικά να καταργήσουν θέσεις από κάπου αλλού για να τις μεταφέρουν στις ειδικότητες, όλα είναι να τα περιμένουμε από αυτούς..."
Απλά Ντροπή... οι κοινές ειδικότητες στην πρωτοβάθμια είναι διαχρονικά οι πιο αδικημένοι σε όλη την εκπαίδευση από όποια πλευρά και να το δεις.

Πες τα ..... ;)

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απεργία (απορία)
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 11:00:55 πμ »
Είτε μοιραστούν, είτε τα κρατήσεις εσυ, είναι φύλαξη παιδιών που ο δάσκαλος απεργεί και θα έπρεπε να είναι σπίτι τους για να ταλαιπωρηθεί και ο γονέας και να καταλάβει ότι έγινε απεργία. Οτιδήποτε άλλο είναι αδιάφορο αν θα γίνει έτσι ή αλλιώς.

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ

5
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 10:58:19 πμ »
Όλες οι βεβαιώσεις αιμοδοσίας που έχω καταθέσει τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν στρογγυλή σφραγίδα παραμονή αυτή του γιατρού. Μέχρι στιγμής δεν είχα πρόβλημα.

άμα κάθε χρόνο είσαι σε διαφορετική διεύθυνση, σε διαφορετικό νομό με διαφορετικούς Διευθυντές θα καταλάβαινες ότι χωρίς την στρογγυλή άνετα θα μπορούσε να σου κάνει μανούρα ο/η διευθυντής/τριά σου ....  ;D :D


6
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 09:05:44 πμ »
Στρογγυλή; Γιατί; Εμενα ορθογώνια είναι. Σφραγίδα του γιατρού της αιμοδοσίας.

Απλή λογική ! Η σφραγίδα του γιατρού είναι προσωπική ...

7
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 07:42:06 μμ »
Όταν δίνετε αίμα τι είδους βεβαίωση σας χορηγούν; Είναι ηλεκτρονική με barcode ή χειρόγραφη; Εμένα μου έχουν δώσει ένα έντυπο word στο οποίο πάνω στις τελίτσες … σημείωσαν ονοματεπώνυμο και ημερομηνία. Έβαλαν σφραγίδα και τέλος.   Είναι αυτό αποδεκτό από τις διευθύνσεις ή θα έχω θέμα; Επειδή η διεύθυνση μου είναι σε άλλο τόπο ανησυχώ!

Απο την στιγμη που επάνω έχει την στρογγυλή σφραγίδα, τελειώνει εκεί το θέμα

8
Δυστυχώς αυτό αντιλαμβάνομαι. Ούτε φέτος θα συσταθούν οι οργανικές ειδικοτήτων. Για ποιο λόγο ζητάνε και ξαναζητάνε προτάσεις από τις διευθύνσεις θα αναρωτηθεί κάποιος. Γιατι έτσι και γιατι μπορούν μάλλον.
Ντροπή!

...ντροπή και αίσχος!

Γραμμένες τις έχουν τις κοινές ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια

10
Όλη η λάθος νοοτροπία, σε μια πρόταση. (Παρακαλώ μην το πάρετε προσωπικά, δεν το εξατομικεύω σε εσάς, είναι δυστυχώς γενικευμένη νοοτροπία, είναι ενοχική και είναι λάθος.)

Τι θα πει "έχουμε μια ύλη να βγάλουμε"; Όχι, δεν είναι θέμα η ύλη που έχουμε να βγάλουμε. Το θέμα είναι ότι έχουμε να μάθουμε γράμματα στα παιδιά, καθώς και ότι ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, αυτοί είναι οι κανόνες του (ησυχία, ανοιχτό βιβλίο, στοιχειώδης μελέτη, όπως είπατε) -και σε όποιον αρέσουν. Σε όποιον δεν αρέσουν, καλώς ή κακώς θα πρέπει να μάθει ότι η μη τήρησή τους επιφέρει ένα minimum συνεπειών, και θα πρέπει να τις αποδεχτεί, καθώς υπάρχουν και μαθητές που θέλουν να μάθουν. (Και ένας να είναι, αξίζει να γίνεται ευσυνείδητο μάθημα για αυτόν τον ένα.) Από εκεί και πέρα, μετά την υποχρεωτική εκπαίδευση, όποιος δεν επιθυμεί να συνεχίσει μπορεί να ξεκινήσει "το γιαπί, το πηλοφόρι, το μυστρί" από τα 15, που είναι η νόμιμη ηλικία εργασίας. Μέχρι τότε όμως, αυτοί είναι οι κανόνες, οφείλουν να γίνονται σεβαστοί, κι αυτό θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όσους γονείς θέλουν τον εκπαιδευτικό να μην έχει "απαιτήσεις".

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ !!!

11
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Ιανουάριος 26, 2024, 09:18:53 μμ »
Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση; Αν στο σχολείο σας κανένας δεν προβληματίζεται για το τι βαθμό θα βάλει στους κοπανατζήδες, η δική μας γνώμη τι θα προσφέρει; Είτε ακολουθείτε τη γραμμή του σχολείου, διατυπώνοντας ενδεχομένως ενστάσεις, είτε βρίσκεστε 3-4 με ίδιες απόψεις που κάνετε αυτό που κρίνετε σωστό, είτε παίρνετε την ευθύνη να πράξετε κατά συνείδηση, η όλη συζήτηση κυρίως έχει νόημα στο πλαίσιο του συγκεκριμένου σχολείου. Εγω πχ @erietta αυτό θα το ρωτούσα στον διευθυντή ή στην παιδαγωγική. Αν αυτοί αδιαφορούν και λένε είτε «βάλε του 8 να μείνει» είτε «βάλε 10 να ησυχάσεις», προβληματικό είναι και στις δυο περιπτώσεις. Με το ότι κάνει κοπάνες, δεν έχει ασχοληθεί κανεις έως τώρα; Αν δεν έχει ασχοληθεί, τι θα πεις πχ στον γονέα αν δεν βάλεις βαθμό; και πώς θα το αιτιολογήσεις στο πρακτικό αν το σχολείο δεν έχει ασχοληθεί καθολου με το θέμα; Το σχολείο είναι ένα ολόκληρο σύστημα που κάποια πράγματα λειτουργούν ή δεν λειτουργούν επειδή τα παιδιά αντιλαμβάνονται πώς βλέπουν την όλη φάση οι καθηγητές τους. Το να κάνει κάποιος αυτό που θεωρεί σωστό, που εν προκειμενω μάλλον είναι η μη κατάθεση βαθμού σε όλα όσα ερωτήθηκαν προηγουμένως, θα έχει κάποιο αποτέλεσμα στη λειτουργία του σχολείου, πέρα από το να νιώθει ενταξει με τον εαυτό του ο εκπαιδευτικός; Το παιδί τι μήνυμα θα πάρει; Θα πει απλα «κοιτα να δεις ο μ@@@…». Αν θελουμε να κάνουμε τη διαφορα, πρέπει να γίνει με τρόπο εποικοδομητικό, επιδιώκοντας τη συνεργασία και την πρωτοβουλία για επίλυση προβλημάτων, όχι απλώς τη διαφοροποίηση μέσω της βαθμολογίας που είναι μόνο δική μας ηθική ικανοποίηση.

Συμφωνώ απόλυτα

12
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Νοέμβριος 11, 2023, 07:36:55 μμ »
Δεν ζούμε όλοι σε αστικά κέντρα με γιατρούς ;-)

Σ ευχαριστώ πολύ !!!!  :)

13
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Νοέμβριος 07, 2023, 10:54:46 μμ »
ετήσιος γυναικολογικός έλεγχος είναι και το τεστ παπ για το οποίο δε χρειάζεσαι παραπεμπτικό. Απλώς κλείνεις ραντεβού με τον γυναικολόγο σου και το κάνεις. Επομένως, σε αυτή την περίπτωση, ζητάς άδεια και προσκομίζεις έπειτα την ιατρική βεβαίωση.

Εάν το ραντεβού είναι απόγευμα ;;;;;
Ευχαριστώ

14
Καλησπερα!

Επειδη ειμαι αποφασισμενος και θα το παω στα ακρα στη δικη μου περιπτωση, εχω ηδη κανει καποιες ενεργειες.

Ζητας απο το σχολειο να σου δειξει τα σχεδια δομησης. Αν αρνηθει μπορεις να πας στην πολεοδομια.

Επιπλεον παραθετω τον οδηγο μελτετης του ΟΣΚ (πλεον κτυπ) http://users.sch.gr/akouts/docs/Odigos_Meleton.pdf

Τέλος, ανετρεξε στον Κτιριοδομικό Κανονισμό Απόφαση 3046/304 ΤΗΣ 30.1/3.2.1989  (Φ.Ε.Κ. 59/∆/1989)

Εγω ηδη εχω βρει αρκετες παρασπονδιες σχετικα με οσα αναφερονται στον οδηγο του ΟΣΚ.


Το κτίριο της Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων - Κλειστό Γυμναστήριο θα αποτελείται από τρία (3) βασικά τμήματα:
α) Την αίθουσα συγκεντρώσεων και γυμναστικής
β) Το συγκρότημα των βοηθητικών της αίθουσας χώρων, που θα εξυπηρετούν
τους μαθητές.
γ) Τις κερκίδες και τους βοηθητικούς χώρους των θεατών
Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων θα είναι ενιαίος χώρος, μη διακοπτόμενος από οποιοδήποτε οικοδομικό υλικό ή άλλο στοιχείο.

Για να δουμε λοιπον πως εκαναν μεσοτοιχο και στεγασαν εργαστηριο.

Μπράβο σου !!!  :)

Σελίδες: 123 ... 183

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159584
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 354

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.