Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - silkcut

Σελίδες: 1 ... 301302303304
4229
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 13, 2011, 12:14:17 πμ »
Συνάδελφοι ,καλησπέρα.Διαφωτίστε με ,παρακαλώ.Είμαι δασκάλα και έκανα αίτηση απόσπασης για σχολείο εντός ΠΥΣΠΕ..Δυστυχώς έχω την ατυχία να πάσχω από τη νόσο του HODGKIN (με πιστοποιηκό αναπηρίας 67% άνω) και υπάγομαι σε <ειδική κατηγορία>.Από το γραφείο μου είπαν πως,-εδώ αρχίζει το ωραίο-το κάθε ΠΥΣΠΕ βάζει τα δικά του κριτήρια για το ποιές αιτήσεις προηγούνται...δε γνωρίζουν ακόμα τα λειτουργικά κενά...πως ακόμα και να υπάρχουν κενά προηγούνται οι υπεράριθμοι....και τέλος πως στο σχολείο που ζητώ (Παίδων) οι θέσεις είναι...πολύ συγκεκριμένες!!!
  Όποια πληροφορία και ενημέρωση ευπρόσδεκτη.
  Ευχαριστώ !!
Σύμφωνα με την υπ' αριθμ. πρωτ. 81082/Δ2/18-7-2011  συμπληρωματική εγκύκλιο του ΥΠΔΜΘ με θέμα:
 ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις  επί των αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ»
ΣΧΕΤ.: Η αριθμ. 67353/Δ2/15-6-2011 εγκύκλιος σχετικά με την υποβολή αιτήσεων
αποσπάσεων εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ:

Σας ενημερώνουμε ότι τα κριτήρια μοριοδότησης που αναφέρονται στην παραπάνω σχετική εγκύκλιο μας  θα πρέπει να ισχύσουν και για τις αποσπάσεις εντος ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, προκειμένου να υπάρχει ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης των αποσπάσεων.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Όσον αφορά τη σειρά στις τοποθετήσεις: από http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content/uploads/downloads/2011/04/criteria.pdf
5.2. Ειδικότερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, αποσπούν ή
τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά:

α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του ΥΣ
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας
του συμβουλίου και τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές
δ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων
στ. Τοποθετήσεις αναπληρωτών



4230
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 09, 2011, 01:30:12 μμ »
Τα παράθυρα μπορεί να φαίνεται ότι στένεψαν, παρ' όλα αυτά έχω συναδέρφους που θεωρούν βέβαιη την απόσπασή τους, χωρίς να έχουν να επικαλεστούν συνυπηρέτηση, γάμο, παιδιά, αναπηρία... Από πού αντλούν αυτή την βεβαιότητα;

ΕΛΑ ΝΤΕ?  ;D ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?

ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΩ ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ΘΑΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ

ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΛΟΓΩ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ, ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ, ΚΛΠ ΚΛΠ ::)

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΝΕΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΡΚΕΤΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΘΑΝΑΙ

ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ.. ;D ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..................

ΣΧΕΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΙΡΕΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ, ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΒΕΒΑΙΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΤΕΘΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ:

Ρίζος Στυλιανός

Αιρετός εκπρόσωπος

στο Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρ.  Συμβ.  Δ/θμιας Εκ/σης (Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) Κεντρικής Μακεδονίας.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

        Εμπαιγμός;…ή... ο λύκος κι αν εγέρασε…

            Εμείς οι εκπαιδευτικοί διδάσκουμε στους μαθητές μας την έννοια της δημοκρατίας, διδάσκουμε ότι όλοι οι πολίτες, ανεξάρτητα από τις απόψεις  τους, έχουν τα ίδια δικαιώματα και απολαμβάνουν τις αρχές της αξιοκρατίας και της ισονομίας. Παρά τις εξαγγελίες της Υπουργού Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για διαφάνεια, διαύγεια, αξιοκρατία,  και τις φιλότιμες προσπάθειες για εγκυκλίους με αντικειμενικά κριτήρια, στην πράξη κάποιοι εγκάθετοι καλαμοκαβαλάρηδες  έρχονται να μας θυμίσουν ότι είναι εδώ και ας άσπρισαν τα μαλλιά  τους.

            Δηλώνουν «παρών» και με παλαιοκομματική νοοτροπία και αντιλήψεις επιβάλουν το δικό τους νόμο.

Απόδειξη για τα παραπάνω οι αποσπάσεις σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης…

            Το ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας εφάρμοσε πιστά την εγκύκλιο αποσπάσεων   υπαριθμ..  56216/Δ1/17-5-2011  του ΥΠΔΒΜΘ, όπου ορίζονταν τα αντικειμενικά κριτήρια για τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς για απόσπαση  και κατέταξε τους συναδέλφους σε αξιολογική σειρά σύμφωνα με αυτά, κατόπιν υπογράφηκε η πρόταση και ο πρόεδρός του Περιφερειακός Διευθυντής  απέστειλε  την πρόταση προς την Υπουργό.

Το αποτέλεσμα όλης αυτής της προεργασίας;

            Υπάρχουν συνάδελφοι με αυξημένα προσόντα  που τοποθετήθηκαν στις πρώτες θέσεις σύμφωνα με την εγκύκλιο και  δεν αποσπάστηκαν, ενώ αποσπάστηκαν άλλοι που δεν ήταν καν στην πρόταση.

Έτσι δεν αποσπάστηκαν οι πρώτοι στην κατάταξη στις Διευθύνσεις Ημαθίας, Σερρών και Χαλκιδικής. Δεν αποσπάστηκαν συνάδελφοι που ήταν στην 1η, 3η , 5η, 10η ,11η, θέση και αποσπάστηκαν ο 43ος ή και ο καθόλου προτεινόμενος-η.

Στις Σέρρες απ’ όσο δύναμαι να γνωρίζω οι συνάδελφοι που «κόπηκαν» είναι:

Η πρώτη  στην κατάταξη αξιολόγησης, μοναδική με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της εκπαίδευσης και εμπειρία στη θέση, αλλά; εκλεγμένο μέλος  της ΕΛΜΕ Σερρών και στέλεχος της τοπικής ΔΑΚΕ καθηγητών και ο έτερος συνάδελφος με προσόντα, εμπειρία και θητεία στη θέση, μονόμισθος  πατέρας δύο παιδιών, με οργανική σε άλλο νομό, αλλά; αντιπρόεδρος της ΔΑΚΕ Καθηγητών Ν. Σερρών.

«Κόπηκαν»  με παρασκηνιακές παρεμβάσεις κάποιων πολιτικοτσαμπουκάδων, πολιτικοτραμπούκων, καλαμοκαβαλάρηδων, κουκουλοφόρων, κακών και επικίνδυνων δήθεν  «συναδέλφων» , «κόπηκαν» μετά από παρέμβαση ανθρώπων που έρχονται από το παρελθόν, «κόπηκαν»  μετά από παρέμβαση ανθρώπων που αν και γέρασαν μυαλό δεν έβαλαν…

Η κ. Υπουργός ίσως θα πρέπει να τραβήξει το αυτί  των υπαλλήλων της που  «ακούνε»  τους παραπάνω και την εκθέτουν.

Εμπιστεύεται  η κ. Υπουργός τους Περιφερειακούς Διευθυντές και τα ΑΠΥΣΔΕ σε κορυφαίες διαδικασίες για τον κλάδο και όχι στην εισήγηση για μια απλή αξιολογική κατάταξη εκπαιδευτικών προς απόσπαση;

Ο χώρος της εκπαίδευσης δεν είναι αρένα επίδειξης της εκδικητικής πολιτικής ισχύος του κάθε κομματικού παράγοντα, πόσο μάλλον του κυβερνητικού όταν όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όλοι οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ διακηρύττουν την αντικειμενικότητα των διαδικασιών. Πώς ο εκπαιδευτικός να πείσει τους μαθητές και τις μαθήτριες, τα νιάτα της Ελλάδος, τους αυριανούς πολίτες της Ελλάδος ότι η αξιοκρατία είναι δεδομένη και όλοι έχουν τις ίδιες ευκαιρίες, όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα, όλοι είναι ίσοι ενώπιον κάθε εγκυκλίου-κάθε  προκήρυξης-κάθε αίτησης, όταν βιώνει «στο πετσί του» την ανισότητα, τον κομματικό ρατσισμό, την κομματική νοοτροπία, την εμπάθεια, την εκδικητικότητα;

Εάν  τυχόν θέλατε να αποσπασθούν «όσοι ήταν αρεστοί σε κάποιους», απλά δεν έπρεπε να ορίσετε αντικειμενικά κριτήρια αποσπάσεων, διαφορετικά μιλάμε για πραγματικό εμπαιγμό των συναδέλφων εκπαιδευτικών,   κάτι που η ταπεινότητα και η σεμνότητά μας δεν αποδέχεται.

 

Με τιμή

Ρίζος Στυλιανός


ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΑΜΦΗΣΒΗΤΟΥΜΕ,  ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ  ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ Δ/ΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΝΤΑ "ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ "  >:( (ΤΟΥ Ν. 3848/2010 )ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ....... 8) 8) 8) 8)

4231
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2011
« στις: Αύγουστος 08, 2011, 10:13:13 μμ »
@ dimitra 1984 και Ελενα Μιχ.
Μπορεί οι υπεράριθμοι να έχουν απόλυτη προτεραιότητα για να διαλέξουν οργανική αλλά αν δεν σε βολεύει καμμία από τις υπάρχουσες δεν σε αναγκάζει ο νόμος να διαλέξεις, μπορείς να μείνεις στη διάθεση.
'Αλλωστε τώρα πρέπει να υπηρετείς υποχρεωτικά για διετία την νέα οργανική σου, οπότε πρέπει να είσαι προσεκτικός.

Η νομοθεσία λέει ότι δεν υπηρετείς διετία αν έχεις ξεχρεώσει οργανική. Οπότε αυτοί που αν και υπεράριθμοι δεν τοποθετουνται είναι επειδή έχουν την δυνατότητα να το κάνουν. Το παρατήρησα και εγώ στην Γ Πειραιά γιατί αν και δεν με αφορά η περιοχή ξέρω ότιθ απο του χρόνου θα γίνουν πάλι πολλές συγχωνεύσεις όπως προανήγγειλε σήμερα η Χριστοφιλοπούλου. ΓΙα αυτό ρωτάω αν έχεις το δικαίωμα να παραμείνεις στο σχολείο σου αν και υπεράριθμη παρόλου που υπάρχουν πολλά κενά σε άλλα σχολεία.
Η διετία στην οργανική αφορά όσους την πήραν από μετάθεση ή βελτίωση (μετάθεση εντός περιοχής). Αν την πάρεις προερχόμενος από διάθεση  (και την έχεις υπηρετήσει βέβαια 1 έτος ) μπορείς να ζητήσεις την επόμενη χρονιά μετάθεση, βελτίωση αλλά εκεί που θα πας θα κάτσεις 2 χρόνια. Αν το σεπτέμβρη κάποιος που έχει οργανική βγεί λειτουργικά υπεράριθμος (0 ώρες) δηλώνει σχολείο στα λειτουργικά κενά συγκρινόμενος ενιαία με βάση τα μόρια του με τους  άλλους λειτουργικά υπεράριθμους και τους από διάθεση (έτσι ήταν τουλάχιστον μέχρι και πέρσι το σεπτέμβρη, για φέτος πιστεύω ότι το τελευταίο 10ημερο Αυγούστου θα βγει διευκρινιστική από υπουργείο, πάντως λέγεται ότι στις τοποθετήσεις σε λειτουργικά το Σεπτέμβρη θα προηγηθούν οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων, θα δείξει σύντομα, μέχρι τότε όλα είναι εικασίες).Όσον αφορά την οργανική υπεραριθμία και σύμφωνα με το νόμο, δεν υπάρχει υποχρεωτική άρση υπεραριθμίας και ακόμα και αν χαρακτηριστείς οργανικά υπεράριθμος και δεν επιθυμείς να δηλώσεις σχολείο για αλλαγή οργανικής, διατηρείς την οργανική σου και διατίθεσαι για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε άλλο σχολείο ή άλλα σχολεία μέχρι τη συμπλήρωση του ωραρίου σου, η οργανική χάνεται μόνο σε περίπτωση κατάργησης της σχολικής μονάδας.

4232
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αύγουστος 06, 2011, 12:59:32 μμ »
προκειται για νηπιαγωγειο...οντως η μια η συναδελφος πηγε σε αλλο σχολειο εντος πυσπε...και παλι ομως αφου εφυγε τωρα,το πρωτο χρονο δεν ανοιγει ως λειτουργικο κενο???
Αφού η συνάδελφος σου βελτιώθηκε ήρθε η άλλη στην θέση της οργανικά.

4233
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αύγουστος 06, 2011, 12:54:11 μμ »
εγω συγκεκριμενα αναφερομαι στο πυσπε β αθηνας...τη δευτερα παντως θα τους παρω να δω ετσι απο περιεργεια,τι θα μου πουν...τοποθετησαν επισης ατομα οργανικα σε κενα που δεν υπηρχαν στη λιστα..
Τα κενά που δεν φαίνονταν στη λίστα είναι τα λεγόμενα πιθανά κενά που γίνονται οργανικά κενά όταν κάποιος που ζητάει βελτίωση (μετάθεση εντός περιοχής) αλλάξει οργανική. Είναι βέβαιο ότι αυτό έγινε και στην περίπτωση του σχολείου σου. Πάντως κάποια ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ όταν ανακοινώνουν οργανικά κενά δίνουν και πίνακα πιθανών κενών. Αυτή πάντως είναι η διαδικασία που προβλέπεται από τα ΠΔ 50/1996 και 100/1997 για τις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά. ;)

4234
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αύγουστος 06, 2011, 12:22:39 μμ »
χρειαζομαι τα φωτα σας,παρακαλω....πως ειναι δυνατον,σε σχολειο που παρουσιαζε ενα οργανικο κενο να τοποθετηθηκαν 2 ατομα οργανικα??σημειωση...εφυγε επιπλεον τωρα και μια συναδελφος με μεταθεση,αλλα ξερω οτι το πρωτο χρονο φαινεται σα λειτουργικο.κενο...ευχαριστω εκ των προτερων...
Όταν φύγεις με μετάθεση πράγματι τον πρώτο χρόνο δημιουργείται λειτουργικό κενό, εκτός αν αυτό δοθεί ως οργανικό σε μόνιμους διορισμούς. Τώρα αν δοθεί ένα οργανικό κενό σε μια ειδικότητα ενός σχολείου κατά την διαδικασία των οριστικών τοποθετήσεων - βελτιώσεων, αποκλείεται να τοποθετηθούν οργανικά δύο άτομα. Μήπως το κενό δεν ήταν ένα? Μήπως δόθηκε σε ώρες π.χ. 32 ώρες που σημαίνει 2 οργανικά κενά εφόσον 1 κενό οργανικό=11-15 ώρες.Ή (που είναι και το πιθανότερο)το δεύτερο οργανικό κενό προέκυψε από βελτίωση(οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης - βελτίωσης συνεξετάζονται) :)

4235
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 05, 2011, 10:32:06 μμ »
Για να κατανοήσει κάποιος το περιεχόμενο μιας εγκυκλίου καλό είναι να γνωρίζει και τις διατάξεις των νόμων ή των προεδρικών διαταγμάτων που περιλαμβάνονται στο νομικό πλαίσιο αυτής....Γιατί η γνώση είναι πάντα δύναμη, στο λέει κάποιος που είναι πάντα επιφυλακτικός ως προς τις καλές προθέσεις της εκάστοτε διοίκησης, γιατί πολύ απλά έχει καεί η γούνα του..που λέμε, και έτσι δίνω πάντα ιδιαίτερη σημασία στο νομικό πλαίσιο, έτσι εγώ και μερικοί ταλαίπωροι συνάδελφοι κερδίσαμε 2 διοικητικά δικαστήρια κατά του υπουργείου πριν κάμποσα χρόνια...
έχεις  δίκιο  γενικά, αλλά  κείμενο  που  έχει  αναρτηθεί  προς  διαβούλευσιν  είναι  μάλλον  αδύνατο  να  έχει  περιλφθεί  στο  νομικό  πλαίσιο  που  διέπει  τις  φετεινές  αποσπάσεις.
Ενώ λοιπόν δεν περιλαμβάνεται στο νομικό πλαίσιο αυτής της εγκυκλίου, αναφέρει τα κριτήρια μοριοδότησης καθώς και την συγκεκριμένη μοριοδότηση της εγκυκλίου, τυχαίο?......δεν νομίζω.
Επίσης το κείμενο αυτό δεν έχει αναρτηθεί προς διαβούλευση, είναι το αποτέλεσμα της διαβούλευσης και ως τέτοιο αναρτήθηκε στο opengov την άνοιξη..
έστω  και  είναι  το  αποτέλεσμα  της  διαβούλευσης. φαίνεται  ωστόσο  πως  η  ευχέρεια  του  κυσδε/κυσπε  να  αποσπά  κατά  βούλησιν  και  με  τελείως  υποκειμενικά  κριτήρια  όσους  εκπαιδευτικούς  νομίζει  ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ  από  την  επίσημη  εγκύκλιο  των  αποσπάσεων. Φρονώ  λοιπόν  πως  φέτος  οι  αποσπάσεις  θα  γίνουν  για  πρώτη  φορά  με  αντικειμενικά  κ  διαφανή  κριτήρια. Ενδεχομένως  βέβαια  να  μην  αναρτηθούν  ονόματα-μόρια  αιτούντων  απόσπαση  ανα  περιοχή- όμως  όταν  βγούν  οι  πίνακες  των  αποσπάσεων  και  φαίνονται  τα  μόρια  του  τελευταίου  που  πήρε  απόσπαση  στην  Χ  περιοχή, εύκολα  ο  κάθε  ενδιαφερόμενος  θα  μπορεί  να  κάνει  τον  έλεγχό  του. Τώρα  ως  προς  τον  αριθμό  αιτήσεων  που  θα  ικανοποιηθούν  δεν  μπορώ  να  προβλέψω  κάτι. Πέρισυ  είχε  ικανοποιηθεί  στη  ΔΕ  ΠΆΝΩ  ΑΠΌ  60%. Μακάρι  φέτος  τα  πράγματα  να  κινηθούν  σε  παρόμοια  ποσοστά-και  γιατι  όχι- παραπάνω.
Για να κατανοήσει κάποιος το περιεχόμενο μιας εγκυκλίου καλό είναι να γνωρίζει και τις διατάξεις των νόμων ή των προεδρικών διαταγμάτων που περιλαμβάνονται στο νομικό πλαίσιο αυτής....Γιατί η γνώση είναι πάντα δύναμη, στο λέει κάποιος που είναι πάντα επιφυλακτικός ως προς τις καλές προθέσεις της εκάστοτε διοίκησης, γιατί πολύ απλά έχει καεί η γούνα του..που λέμε, και έτσι δίνω πάντα ιδιαίτερη σημασία στο νομικό πλαίσιο, έτσι εγώ και μερικοί ταλαίπωροι συνάδελφοι κερδίσαμε 2 διοικητικά δικαστήρια κατά του υπουργείου πριν κάμποσα χρόνια...
έχεις  δίκιο  γενικά, αλλά  κείμενο  που  έχει  αναρτηθεί  προς  διαβούλευσιν  είναι  μάλλον  αδύνατο  να  έχει  περιλφθεί  στο  νομικό  πλαίσιο  που  διέπει  τις  φετεινές  αποσπάσεις.
Ενώ λοιπόν δεν περιλαμβάνεται στο νομικό πλαίσιο αυτής της εγκυκλίου, αναφέρει τα κριτήρια μοριοδότησης καθώς και την συγκεκριμένη μοριοδότηση της εγκυκλίου, τυχαίο?......δεν νομίζω.
Επίσης το κείμενο αυτό δεν έχει αναρτηθεί προς διαβούλευση, είναι το αποτέλεσμα της διαβούλευσης και ως τέτοιο αναρτήθηκε στο opengov την άνοιξη..
έστω  και  είναι  το  αποτέλεσμα  της  διαβούλευσης. φαίνεται  ωστόσο  πως  η  ευχέρεια  του  κυσδε/κυσπε  να  αποσπά  κατά  βούλησιν  και  με  τελείως  υποκειμενικά  κριτήρια  όσους  εκπαιδευτικούς  νομίζει  ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ  από  την  επίσημη  εγκύκλιο  των  αποσπάσεων. Φρονώ  λοιπόν  πως  φέτος  οι  αποσπάσεις  θα  γίνουν  για  πρώτη  φορά  με  αντικειμενικά  κ  διαφανή  κριτήρια. Ενδεχομένως  βέβαια  να  μην  αναρτηθούν  ονόματα-μόρια  αιτούντων  απόσπαση  ανα  περιοχή- όμως  όταν  βγούν  οι  πίνακες  των  αποσπάσεων  και  φαίνονται  τα  μόρια  του  τελευταίου  που  πήρε  απόσπαση  στην  Χ  περιοχή, εύκολα  ο  κάθε  ενδιαφερόμενος  θα  μπορεί  να  κάνει  τον  έλεγχό  του. Τώρα  ως  προς  τον  αριθμό  αιτήσεων  που  θα  ικανοποιηθούν  δεν  μπορώ  να  προβλέψω  κάτι. Πέρισυ  είχε  ικανοποιηθεί  στη  ΔΕ  ΠΆΝΩ  ΑΠΌ  60%. Μακάρι  φέτος  τα  πράγματα  να  κινηθούν  σε  παρόμοια  ποσοστά-και  γιατι  όχι- παραπάνω.
Για όποιον αντέχει την αλήθεια, η αλήθεια είναι ότι τα "παράθυρα" δεν έκλεισαν απλά στένεψαν (μέχρι νεωτέρας), και τελικά εκ του αποτελέσματος θα κριθούν όλα. Για κάποιους η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.. 8)

4236
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 10:00:56 μμ »
Για να κατανοήσει κάποιος το περιεχόμενο μιας εγκυκλίου καλό είναι να γνωρίζει και τις διατάξεις των νόμων ή των προεδρικών διαταγμάτων που περιλαμβάνονται στο νομικό πλαίσιο αυτής....Γιατί η γνώση είναι πάντα δύναμη, στο λέει κάποιος που είναι πάντα επιφυλακτικός ως προς τις καλές προθέσεις της εκάστοτε διοίκησης, γιατί πολύ απλά έχει καεί η γούνα του..που λέμε, και έτσι δίνω πάντα ιδιαίτερη σημασία στο νομικό πλαίσιο, έτσι εγώ και μερικοί ταλαίπωροι συνάδελφοι κερδίσαμε 2 διοικητικά δικαστήρια κατά του υπουργείου πριν κάμποσα χρόνια...
έχεις  δίκιο  γενικά, αλλά  κείμενο  που  έχει  αναρτηθεί  προς  διαβούλευσιν  είναι  μάλλον  αδύνατο  να  έχει  περιλφθεί  στο  νομικό  πλαίσιο  που  διέπει  τις  φετεινές  αποσπάσεις.
Ενώ λοιπόν δεν περιλαμβάνεται στο νομικό πλαίσιο αυτής της εγκυκλίου, αναφέρει τα κριτήρια μοριοδότησης καθώς και την συγκεκριμένη μοριοδότηση της εγκυκλίου, τυχαίο?......δεν νομίζω.
Επίσης το κείμενο αυτό δεν έχει αναρτηθεί προς διαβούλευση, είναι το αποτέλεσμα της διαβούλευσης και ως τέτοιο αναρτήθηκε στο opengov την άνοιξη..

4237
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 09:50:39 μμ »
Και κάτι ακόμα, στο έντυπο της αίτησης απόσπασης από πυσδε σε πυσδε υπάρχει το στοιχείο Δ. Παρατηρήσεις, εκεί τι μπορεί να γράψει κάποιος άραγε? :-\ :-\

4238
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 09:32:18 μμ »
Για να κατανοήσει κάποιος το περιεχόμενο μιας εγκυκλίου καλό είναι να γνωρίζει και τις διατάξεις των νόμων ή των προεδρικών διαταγμάτων που περιλαμβάνονται στο νομικό πλαίσιο αυτής....Γιατί η γνώση είναι πάντα δύναμη, στο λέει κάποιος που είναι πάντα επιφυλακτικός ως προς τις καλές προθέσεις της εκάστοτε διοίκησης, γιατί πολύ απλά έχει καεί η γούνα του..που λέμε, και έτσι δίνω πάντα ιδιαίτερη σημασία στο νομικό πλαίσιο, έτσι εγώ και μερικοί ταλαίπωροι συνάδελφοι κερδίσαμε 2 διοικητικά δικαστήρια κατά του υπουργείου πριν κάμποσα χρόνια...

4239
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 06:07:02 μμ »
Και να τηρηθούν τα μόρια για τα προσχήματα θα είναι. Πολλοί συνάδερφοι έχουν κάνει αιτήσεις για απόσπαση επικαλούμενοι π.χ. λόγους υγείας που δεν συνιστούν αναπηρία, ούτε 50%. Αυτοί σε ποια σειρά θα είναι στους πίνακες; Κάλλιστα κάποιος λοιπόν μπορεί να πάρει την απόσπαση χωρίς τα σχετικά μόρια, παρά μόνο με την κατάλληλη μεσολάβηση.
Εννοείται ότι θα την πάρει, ούτως ή άλλως το παράθυρο έχει μπεί ήδη στο γνωστό κείμενο αποτέλεσμα της διαβούλευσης (μετά τα μπλα-μπλα περί μορίων):
3.2.3 Τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια είναι δυνατό, με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφασή τους  :P, να αποσπούν εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν έκτακτα και ειδικά προβλήματα  ;D, ανεξάρτητα από τις μονάδες απόσπασης που συγκεντρώνουν  :'(.

4240
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 01:38:56 πμ »
Demek, είσαι διορισμένος στην εκπαίδευση; Για ποια μόρια μιλάς; Δεν υπάρχουν μόρια. Εδώ μιλάμε για καθαρά βυσματικές θέσεις.

Καλα ρε παιδια μη τρελαθουμε στο τελος της εγκυκλιου του 2011 για τις αποσπασεις εχει πινακα μετρησιμων ,μοριων για τον καθενα μας. Το γραφει και ο Μπρατης στο σημερινο του αρθρο στο alfavita To τι γινοταν μεχρι τωρα το ξερω πολυ καλα Φετος τι εγινε στις αποσπασεις φορεων και τι θα γινει στις επομενες με νοιαζει Ειπε με μορια αλλα τα μορια δεν φαινονται πουθενα Δειτε τη φετινη εγκυκλιο τι λεει
Η εγκύκλιος που έχει τον πίνακα μορίων αφορά μόνο τις αποσπάσεις από πυσδε σε πυσδε η εγκύκλιος για φορείς (ΚΥ, Δ/νσεις κλπ)δεν αναφέρει πίνακα μορίων. Εκεί ήταν και θα είναι πάντα βυσματικές θέσεις, παρά τα αναγραφόμενα περί προσόντων(μεταπτυχιακά, δεύτερο πτυχίο στη διοίκηση κλπ πομπώδη)στο γνωστό κείμενο αποτέλεσμα διαβούλευσης που έχει αναρτηθεί στο opengov.

4241
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2011
« στις: Αύγουστος 03, 2011, 10:38:33 πμ »
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ 2011 ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ OPENGOV Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ 5.2 ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ

ΑΠΟΣΠΑΣ Ε ΙΣ - ΜΕΤΑΘ Ε Σ Ε Ι Σ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π ΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑ Ι
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α΄ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ
1.Όργανα και Κατηγορίες αποσπάσεων
1.1. Αρμόδια όργανα για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών της
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι τα κεντρικά,
τα ανώτερα περιφερειακά και τα περιφερειακά υπηρεσιακά
συμβούλια των εκπαιδευτικών.
1.1.1. Τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ) είναι
αρμόδια για:
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία και στις ανεξάρτητες ή σε
αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού
έργου.
β. Αποσπάσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου,
που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου
γ. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
1.1.2. Τα ανώτερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΑΠΥΣΠΕ
/ΑΠΥΣΔΕ)είναι αρμόδια για:
α. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις
και στα γραφεία εκπαίδευσης, για άσκηση διοικητικού έργου
β. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των λοιπών σχολείων
και σε ΚΕΔΔΥ
γ. Αποσπάσεις σε καλλιτεχνικά σχολεία
δ. Αποσπάσεις σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
ε. Αποσπάσεις σε μουσικά σχολεία
Οι αποσπάσεις των περιπτώσεων β έως και ε αφορούν τους
εκπαιδευτικούς του ίδιου ΑΠΥΣΠΕ/ΔΕ
1
1.1.3. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ)
είναι αρμόδια για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του
ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
2. Εκτέλεση αποσπάσεων
Οι προτάσεις των κεντρικών, των ανώτερων περιφερειακών και των
περιφερειακών ΥΣ εκτελούνται με απόφαση του Υπουργού ΠΔΒΜΘ, του
Περιφερειακού Διευθυντή εκπαίδευσης και του Διευθυντή
εκπαίδευσης, αντίστοιχα, εκτός από τις αποσπάσεις του εδαφίου α
της παραγράφου 1.1.2. που εκτελούνται με απόφαση του Υπουργού
ΠΔΒΜΘ
3. Κριτήρια για τις αποσπάσεις
3.1.Για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε
αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου
ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και
στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα
γραφεία εκπαίδευσης τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν
υπόψη τα εξής κριτήρια:
α. τις μεταπτυχιακές σπουδές στη δημόσια διοίκηση ή στη
διοίκηση της εκπαίδευσης
β. το δεύτερο πτυχίο που είναι σχετικό με τη διοίκηση, τη
νομική ή άλλη επιστήμη
γ. την τεκμηριωμένη γνώση του αντικειμένου της θέσης που
πρόκειται να καλυφθεί
δ. τη γνώση των νέων τεχνολογιών, η οποία αποδεικνύεται με
πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο ή πιστοποίηση επιπέδου Α΄ ή Β΄
ε. την αξιόλογη διοικητική εμπειρία, κατά προτίμηση στις
υπηρεσίες ή σε νομικά πρόσωπα του ΥΠΔΒΜΘ
2
στ. την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών, η οποία
αποδεικνύεται με πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο ή πιστοποιητικό
επιπέδου Β2 και άνω
Για το σκοπό αυτό στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
γίνεται συνοπτική περιγραφή του αντικειμένου της θέσης που
πρόκειται να καλυφθεί με απόσπαση και αναφέρονται τα
συγκεκριμένα προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι
ενδιαφερόμενοι, καθώς και η αριθμητική αποτύπωσή τους.
3.2.1. Κατά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
αποσπώνται, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, οι εκπαιδευτικοί
που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες, κατά σειρά
προτεραιότητας:
α) Ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης
β) Είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων (παρ. 1 του
άρθρου 21 ν. 2946/2001)
γ)Είναι εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, δημοτικοί
σύμβουλοι, πρόεδροι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή
εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων (άρθρα 93 παρ. 7 και 182 παρ. 10
του ν. 3852/2010)
δ) Είναι σύζυγοι δικαστικών λειτουργών (παρ.3, άρθρου 47 ν.
2304/95)
Αν δεν υπάρχουν λειτουργικά κενά στην περιοχή όπου θεμελιώνουν
δικαίωμα απόσπασης,σύμφωνα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν,
η απόσπαση πραγματοποιείται σε όμορη αυτής περιοχή(ν.3852,
άρθρο 93)
3.2.2. Κατά τις αποσπάσεις εντός του ιδίου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
αποσπώνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που είναι μέλη
των διοικητικών συμβουλίων των ενώσεων λειτουργών μέσης
εκπαίδευσης ή των συλλόγων των δασκάλων ή αιρετοί εκπρόσωποι
στα υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών και ζητούν απόσπαση
σε σχολεία της έδρας αυτών (παρ. άρθρου 16, παρ.Γ8, ν.
1566/85).
3
3.2.3. Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ στα
λειτουργικά κενά που απομένουν μετά τη διαδικασία των
προηγούμενων παραγράφων 3.2.1. και 3.2.2. αυτού του άρθρου,
καθώς και για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του ίδιου
ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, λαμβάνονται υπόψη:
α) από τα κριτήρια για τις μεταθέσεις:
i) η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται με μια (1)μονάδα ανά
έτος
ii) η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10)μονάδες
iii) η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες
iv) οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες
Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν έξι (6) μονάδες αν έχουν
παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις
(4) μονάδες
Οι εκπαιδευτικοί με μονογονεϊκή οικογένεια, λόγω απόκτησης
παιδιών χωρίς να έχει προηγηθεί γάμος, λαμβάνουν έξι(6)
μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει
Οι εκπαιδευτικοί που είναι έγγαμοι, σε διάσταση, σε διάζευξη ή
χηρεία ή με μονογονεϊκή οικογένεια λαμβάνουν πέντε (5) μονάδες
για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο
παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο), εφόσον αυτά είναι άγαμα
ανήλικα ή σπουδάζουν.
β)Οι βαριές και δυσίατες ασθένειες:
i. των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους
(μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό
67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω)
ii. των γονέων τους που είναι δημότες από διετίας δήμου της
περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, εφόσον αποδεδειγμένα έχουν
την επιμέλειά τους (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και
μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω)
4
iii. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον
έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (μονάδες 5).
Το ποσοστό αναπηρίας αποδεικνύεται με γνωμάτευση πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής, που εκδίδεται βάσει του
Ενιαίου Κανονισμού Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας, όπως
ισχύει κάθε φορά (άρθρο 7 ν. 3863/2010)
γ) η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3)
δ) Οι σπουδές του εκπαιδευτικού (μεταπτυχιακές ή για απόκτηση
άλλου τίτλου) σε σχολή που εδρεύει σε διαφορετική περιοχή από
αυτήν όπου ανήκει οργανικά (μονάδες 2)
3.2.3. Τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια είναι δυνατό, με ομόφωνη
και πλήρως αιτιολογημένη απόφασή τους, να αποσπούν
εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν έκτακτα και ειδικά
προβλήματα, ανεξάρτητα από τις μονάδες απόσπασης που
συγκεντρώνουν.
4.Για τις αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των λοιπών
σχολείων, σε ΚΕΔΔΥ, σε καλλιτεχνικά, μουσικά σχολεία και σε
σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης τα υπηρεσιακά συμβούλια
λαμβάνουν υπόψη τα αντίστοιχα κριτήρια για τις μεταθέσεις.
4. Κωλύματα αποσπάσεων
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για απόσπαση οι παρακάτω
κατηγορίες εκπαιδευτικών:
α. Οι νεοδιόριστοι που διανύουν την υποχρεωτική υπηρεσία στην
περιοχή ή στο σχολείο του πρώτου διορισμού τους, με εξαίρεση
τους ανήκοντες σε ειδική κατηγορία.
β. Όσοι είναι στελέχη της εκπ/σης (σχολικοί σύμβουλοι, δ/ντές
δ/σεων, προϊστάμενοι γραφείων, προϊστάμενοι εκπαιδευτικών
θεμάτων, διευθυντές και υποδ/ντές σχολείων), με εξαίρεση τις
αποσπάσεις σε θέσεις αυξημένης ευθύνης.
5
γ. Όσοι ανήκουν οργανικά σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, μουσικά, καλλιτεχνικά
σχολεία και σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, προκειμένου
για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε
αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου
ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και
στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα
γραφεία εκπαίδευσης, εφόσον δεν έχουν εξαντλήσει τον
προβλεπόμενο χρόνο υποχρεωτικής παραμονής σε αυτά.
5. Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων
5.1. Οι αποσπάσεις διενεργούνται με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ
β. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις
και στα γραφεία εκπαίδευσης
γ. Αποσπάσεις σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ
δ. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των λοιπών σχολείων
και σε ΚΕΔΔΥ, σε καλλιτεχνικά σχολεία,σε σχολεία
διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σε μουσικά σχολεία.
ε. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
στ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
5.2. Ειδικότερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, αποσπούν ή
τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του ΥΣ
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας
του συμβουλίου και τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές
δ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων
στ. Τοποθετήσεις αναπληρωτών
6
5.3. Όταν ικανοποιείται το αίτημα εκπαιδευτικού για μια
κατηγορία απόσπασης, δεν εξετάζονται οι αιτήσεις που τυχόν έχει
υποβάλει για άλλες κατηγορίες απόσπασης.
Οι κάθε είδους υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών
ολοκληρώνονται μέχρι το τέλος Ιουνίου. Οι αιτήσεις αποσπάσεων
εξετάζονται μετά την ανακοίνωση των μόνιμων διορισμών και των
μετατάξεων, που έπονται των μεταθέσεων.
7
Β΄ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
1. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί
που ζητούν μετάθεση σε σχολεία που λειτουργούν στην περιοχή του
δήμου της έδρας τους.
Έδρα του εκπαιδευτικού αποτελεί ο δήμος όπου υπάγεται η μόνιμη
κατοικία του. Αλλαγή έδρας γίνεται με γραπτή δήλωση του
εκπαιδευτικού μέχρι το τέλος Μαρτίου κάθε έτους και ισχύει από
το μεθεπόμενο σχολικό έτος. Η δήλωση συνοδεύεται από
αποδεικτικά στοιχεία.
2. Τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δώδεκα (12) κατηγορίες, τις Α, Β,
Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Ι, ΙΑ και ΙΒ, με απόφαση του Υπουργού
Παιδείας ΔΒΜΘ, ύστερα από πρόταση των αρμόδιων κεντρικών
υπηρεσιακών συμβουλίων, τα οποία λαμβάνουν υπόψη εισηγήσεις των
ανώτερων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και γνώμη των
δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών,
που διαμορφώνονται σε συνεργασία με τα αρμόδια περιφερειακά
συμβούλια και τα πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα των
εκπαιδευτικών, αντίστοιχα, με βάση τα παρακάτω κριτήρια:
α) τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων
β) τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών
γ) την οργανικότητα (μόνο για τα σχολεία πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης)
δ) την απόστασή των σχολείων από την έδρα της περιφερειακής
ενότητας (νομού)
ε) τις συγκοινωνιακές συνθήκες και
στ) το υψόμετρο.
Για τη διατύπωση γνώμης από τις δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές
οργανώσεις ο Υπουργός τάσσει εύλογη προθεσμία. Μετά την
8
παρέλευση άπρακτης της παραπάνω προθεσμίας η κατάταξη των
σχολείων σε κατηγορίες γίνεται ύστερα από πρόταση των κεντρικών
υπηρεσιακών συμβουλίων, που λαμβάνουν υπόψη τις εισηγήσεις των
ανώτερων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων.
3. Για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολεία Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η,
Θ, Ι, ΙΑ και ΙΒ κατηγορίες υπολογίζονται 1, 2, 3, 4, 5, 6,
7,8,9,10,11 και 12 μονάδες μετάθεσης, αντίστοιχα.
Με την απόφαση της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να ορίζονται
συγκεκριμένα σχολεία της ΙΒ κατηγορίας για τα οποία
υπολογίζονται 15 μονάδες μετάθεσης αντί 12, λόγω των ιδιαίτερα
δυσμενών συνθηκών διαβίωσης σε αυτά.
4. Για το χρόνο που αφορά σε εκπαιδευτικές άδειες, άδειες χωρίς
αποδοχές και άδειες ανατροφής τέκνου δεν υπολογίζονται
περισσότερες της μιας (01) μονάδες μετάθεσης λόγω δυσμενών
συνθηκών.
5. Για τις μεταθέσεις στις ΣΜΕΑΕ, στα τμήματα ένταξης και στα
ΚΕΔΔΥ τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη, τα εξής
κριτήρια:
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην
ειδική φυσική αγωγή, αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς του κλάδου
ΠΕ11 (μονάδες 8)
β) Τίτλος μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ, ή στη σχολική
ψυχολογία ή στην Ειδική Φυσική Αγωγή, αν πρόκειται για
εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ11 (μονάδες 6)
γ) Τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα διδασκαλεία της
ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής
(μονάδες 4)
δ) Πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος ΕΑΕ, δηλαδή πτυχίο παιδαγωγικών
τμημάτων των πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως
αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με αντικείμενο την
9
ειδική προσχολική αγωγή ή παιδαγωγικών τμημάτων ειδικής αγωγής
με κατεύθυνση νηπιαγωγών και πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων
δημοτικής εκπαίδευσης ειδικής αγωγής ή παιδαγωγικών τμημάτων
ειδικής αγωγής με κατεύθυνση δασκάλων ή τμημάτων εκπαιδευτικής
και κοινωνικής πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με
αναπηρία. Επιπλέον στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται οι
κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ των πανεπιστημίων της ημεδαπής ή
αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου πτυχίου της
αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την ΕΑΕ ή την ειδική φυσική αγωγή
ή την ειδική φυσική αγωγή-θεραπευτική γυμναστική» ή την
«Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική
Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία» (μονάδες
4)
ε) Μόνιμη αναπηρία του ίδιου του εκπαιδευτικού 67% και άνω, που
πιστοποιείται από πρωτοβάθμια ή από δευτεροβάθμια υγειονομική
επιτροπή. Η υγειονομική επιτροπή γνωματεύει επίσης ότι ο
εκπαιδευτικός κρίνεται ικανός για την εκτέλεση των καθηκόντων
του και ότι η αναπηρία του δεν οφείλεται σε θέματα ψυχικής
υγείας (μονάδες 3).
στ) Μόνιμη αναπηρία παιδιού του εκπαιδευτικού, σε ποσοστό
εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, που πιστοποιείται είτε
από πρωτοβάθμια είτε από δευτεροβάθμια υγειονομική επιτροπή
(μονάδες 2,5).
ζ) Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης σεμιναρίου ετήσιας
επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από
αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το
Υπουργείο ΠΔΒΜΘ, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον
τετρακοσίων (400) ωρών και προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών
σε δομές ΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην
ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος
νόμου, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς
που εποπτεύονται από το Υπουργείο ΠΔΒΜΘ,, αναγνωρίζονται ως
10
ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών (μονάδες
2,5).
η) Η διδακτική εμπειρία του εκπαιδευτικού σε ΣΜΕΑΕ ή τμήματα
ένταξης καθώς και η θητεία του σε ΚΕΔΔΥ με οποιαδήποτε σχέση
(οργανική θέση ή απόσπαση μονάδες 0,50 για κάθε έτος μέχρι 2)
Θ)Άλλα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα σχετικά με την
ειδική αγωγή και εκπαίδευση, τα οποία προκύπτουν από το
βιογραφικό σημείωμα του εκπαιδευτικού και τα συνημμένα στην
αίτησή του στοιχεία, τα οποία μπορεί να διαπιστώνονται και με
προφορική συνέντευξη ενώπιον του υπηρεσιακού συμβουλίου
(μονάδες μέχρι 3)
6. Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας στα
μουσικά σχολεία τα αρμόδια συμβούλια λαμβάνουν υπόψη:
α. Πτυχίο ή δίπλωμα μουσικής (μονάδες 6)
β. Διδακτική εμπειρία σε μουσικά σχολεία (μονάδες 0,5 για κάθε
έτος και μέχρι 4)
γ. Αποδεδειγμένη σχέση του εκπαιδευτικού με τις τέχνες και τη
μουσική ειδικότερα, που προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα
και τα συνημμένα στην αίτηση στοιχεία και μπορεί να
διαπιστώνεται και με προφορική συνέντευξη ενώπιον του
υπηρεσιακού συμβουλίου (μονάδες μέχρι 3)
7. Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ16 στα μουσικά
σχολεία τα αρμόδια συμβούλια λαμβάνουν υπόψη:
α. Για το μάθημα των θεωρητικών της μουσικής (μουσική θεωρία
και πράξη)
i. πτυχίο αντίστιξης ή φούγκας ή δίπλωμα σύνθεσης (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα (1
μονάδα για κάθε έτος)
iii. τεκμηριωμένη ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος
( μέχρι 3 μονάδες)
11
β. Για το μάθημα της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής
i. δίπλωμα βυζαντινής εκκλησιαστικής μουσικής (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα (1
μονάδα για κάθε έτος)
iii. γνώση του δημοτικού τραγουδιού ή τεκμηριωμένη ενασχόληση
με το αντικείμενο του μαθήματος ( μέχρι 3 μονάδες)
γ. Για το μάθημα της διεύθυνσης χορωδιακών και ορχηστρικών
συνόλων
i. αντίστοιχος τίτλος σπουδών (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα ή, σε
περίπτωση που δεν υπάρχουν αιτήσεις εκπαιδευτικών με τα τυπικά
προσόντα για το μάθημα αυτό, σχετική με το μάθημα της
διεύθυνσης χορωδιακών και ορχηστρικών συνόλων (1 μονάδα για
κάθε έτος)
iii. τεκμηριωμένη ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος
( μέχρι 3 μονάδες)
δ. Για το μάθημα των ευρωπαϊκών μουσικών οργάνων
i. δίπλωμα ή πτυχίο μουσικού οργάνου (μονάδες 6)
ii. διδακτική εμπειρία σχετική με το συγκεκριμένο μάθημα (1
μονάδα για κάθε έτος)
iii. τεκμηριωμένη ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος
( μέχρι 3 μονάδες)
Οι μονάδες από την ενασχόληση του εκπαιδευτικού με το
αντικείμενο του μαθήματος περιπτώσεις α-δ) υπολογίζονται μόνον
εφόσον ο εκπαιδευτικός είναι κάτοχος του αντίστοιχου τίτλου ή
διπλώματος. Η ενασχόληση προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα
και τα συνημμένα στην αίτηση στοιχεία και μπορεί να
διαπιστώνεται και με προφορική συνέντευξη ενώπιον του
υπηρεσιακού συμβουλίου (μονάδες μέχρι 3)
12
8. Για τις μεταθέσεις στα σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τα παρακάτω
κριτήρια:
α. Ειδίκευση σε θέματα διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης ή
ξένης γλώσσας (μον. 8)
β. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα
διαπολιτισμικής αγωγής (μονάδες 6)
γ. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε επιστήμες της
αγωγής (μονάδες 4)
δ. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο
διδασκαλίας τους (μονάδες 3)
ε. Διδακτική εμπειρία σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
(μονάδες 0,5 για κάθε έτος μέχρι 2)
στ. Διδακτική εμπειρία σε τάξεις υποδοχής ή φροντιστηριακά
τμήματα (μονάδες 0,25 για κάθε έτος μέχρι 1)
ζ. Πιστοποιημένη γνώση της αγγλικής, της γαλλικής ή της
γερμανικής γλώσσας, επιπέδου Β2 τουλάχιστον (μονάδες 0.5 για
κάθε γλώσσα και μέχρι 1)
η. Η ενασχόληση του εκπαιδευτικού με τη διαπολιτισμική
εκπαίδευση, που προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα και τα
συνημμένα στην αίτηση στοιχεία και μπορεί να διαπιστώνεται και
με προφορική συνέντευξη ενώπιον των μελών του υπηρεσιακού
συμβουλίου (μονάδες μέχρι 3)
9. Για τις μεταθέσεις στα καλλιτεχνικά σχολεία τα αρμόδια
υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τα παρακάτω κριτήρια:
α. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα
καλλιτεχνικής εκπαίδευσης (μονάδες 6)
β. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές σε επιστήμες της
αγωγής (μονάδες 4)
γ. Μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο
διδασκαλίας τους (μονάδες 3)
13
δ. Διδακτική εμπειρία σε σχολεία καλλιτεχνικά σχολεία (μονάδες
0,5 για κάθε έτος μέχρι 2)
ε. Ενασχόληση με θέματα καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, που
προκύπτει από το βιογραφικό σημείωμα και τα συνημμένα στην
αίτηση στοιχεία και μπορεί να διαπιστώνεται και με προφορική
συνέντευξη ενώπιον των μελών του υπηρεσιακού συμβουλίου
(μονάδες μέχρι 3)
Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί των
παραγράφων 1-7 αυτού του άρθρου συγκεντρώνουν ίδιο αριθμό
μονάδων μετάθεσης μετατίθενται εκείνοι που υπερτερούν στα
επιμέρους κριτήρια, με τη σειρά που αυτά αναφέρονται.
14

4242
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Αύγουστος 02, 2011, 05:37:32 μμ »
σε ευχαριστω  aggelhor να εισαι καλα! :) το ιδιο σιγουρα θα ισχυει και για την πρωτοβαθμια υποθετω..υπαρχει καποια εγκυκλιος κατι που να μπορω να τα βρω αυτα γραμμενα  ξερεις; Χιλια ευχαριστω και παλι! :D

Θα το βρεις εδώ:
http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content/uploads/downloads/2011/04/criteria.pdf
Όπως σου είπα δεν είναι εγκύκλιος αλλά το αποτέλεσμα της διαβούλευσης, φυσικά αναφέρεται και σε πρωτοβάθμια και πιστεύω ότι θάναι ο μπούσουλας για τις τοποθετήσεις του Σεπτέμβρη 2011, άλλωστε το υπουργείο τελευταία συνηθίζει να τοποθετεί με εγκυκλίους (πχ δντες σχολείων - σχολικοί σύμβουλοι) και όχι με νόμους τους οποίους ψηφίζει εκ των υστέρων............

Σελίδες: 1 ... 301302303304

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.