Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - julie_v

Σελίδες: 1234 ... 40
15
Με τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, προς Ψήφιση στη Βουλή (κρίθηκε εκπρόθεσμος αλλά θα επανακατατεθεί τη Δευτέρα), oι υποψήφιοι για τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων στην περίπτωση που η κτήση του πτυχίου πραγματοποιήθηκε στην ίδια εξεταστική περίοδο (εξεταστική χειμερινού, εαρινού ή Σεπτεμβρίου) προηγείται στην κατάταξη ο υποψήφιος ανάλογα με το βαθμό του πτυχίου, μετά η βαθμολογία τους σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για όσους πίνακες αυτή λαμβάνεται υπόψη και τέλος σε περίπτωση ισοψηφίας ο χρόνος κτήσης πτυχίου.

Πηγή: http://www.esos.gr


16
Το θέμα του παρόντος thread είναι το αν ελέγχουμε τις ΠΜ όταν επιλέγουμε μεταπτυχιακό και ΟΧΙ το μεταπτυχιακό ενός συγκεκριμένου χρήστη. Σας παρακαλώ πολύ να επιστρέψετε σε αυτό, χωρίς προσωπικές αντεγκλίσεις και ειρωνικά σχόλια. Διαγράφηκαν άσχετα μηνύματα.

17
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2014-15
« στις: Δεκέμβριος 16, 2014, 04:40:44 μμ »
Τί γίνεται βρε παιδιά, γιατί σταματήσατε να ενημερώνετε το θέμα; ;) Πήραν 4 δασκάλους για Τ.Ε. και 27 παράλληλη. Ο πίνακας έφτασε στο 1822 του μηδενικής και συνεχίζει. Ας ελπίσουμε πως θα ανοίξουν επιτέλους οι κεντρικές περιοχές για να δουλέψει και ο κόσμος που έχει προσπεραστεί επανειλημμένες φορές!

ΣΜΕΑΕ
http://www.pde.gr/index.php?page=7961

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ
http://www.pde.gr/index.php?page=7962

Έχουμε εικόνα πόσους προσπέρασε;

18
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 07:40:37 μμ »
Το έψαξα, και φαντάζομαι ότι εννοείς αυτό.
http://e-learning.ilei.sch.gr/aitisi/2014/index.php?nomosid=22

Αν τα νούμερα στην πρώτη γραμμή του πίνακα είναι ο αύξων αριθμός της αίτησης, και αν ο πίνακας αυτός δημοσιεύεται ολόκληρος πριν την κλήρωση, τότε ναι, είναι αξιόπιστη.

Αλλά γιατί μιλάμε για αυτό;
εδώ συζητάμε για το αξιόπιστο της κλήρωσης στο B επίπεδο, έτσι δεν είναι;
Όχι, εδώ συζητάμε ΓΕΝΙΚΑ για το Β' επίπεδο (απορίες, ημερομηνίες κ.λπ.)
Αν θέλετε να συζητήσετε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ και ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ για το θέμα της διαφάνειας στην κλήρωση, θα ήταν καλύτερο να ανοίξετε κάποιο νέο θέμα. Αν δε γνωρίζετε τον τρόπο, απευθυνθείτε σε κάποιο συντονιστή.

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 03:03:14 μμ »
Σε αυτό συμφωνώ αλλά έτσι όπως τα έχουμε κάνει ουσιαστικά είμαστε με την πλάτη στον τοίχο. Έχει κάνει καμιά σοβαρή αντιπρόταση η ΔΟΕ ή κάποιος άλλος φορέας? Κάποιες γενικές αρχές και ιδέες αναμασούν χωρίς ουσιαστικά να έχουν καταθέσει ούτε μια σοβαρή, πλήρη και λειτουργική πρόταση που να μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα ως εναλλακτική.

Θα μου πεις δεν κάλεσε και κανείς από το Υπουργείο τους φορείς σε ένα ουσιαστικό διάλογο και δεν θα έχεις άδικο.

Δεν ξέρω προσωπικά είμαι πολύ προβληματισμένος με το συγκεκριμένο θέμα. Στο μεταξύ στην Ελλάδα δεν μπορώ να θυμηθώ και καμιά τομή που να έγινε ομαλά και όχι άγαρμπα. Μαζί με τα ξερά τείνουμε να καίμε και τα χλωρά παντού και πάντα.

1. Ο Δ/ντης που δεν έκανε αυτοαξιολόγηση με δική του ευθύνη και εφόσον δεν ανέθεσε όπως είχε διαταχθεί θα έχει θέμα. Δεν έχει πει ακόμα το υπουργείο τουλάχιστον όχι επίσημα τι θα κάνουν οι αξιολογητές αλλά αν ισχύσουν όσα λέει το ΠΔ τότε
2. Ελάχιστα είναι τα σχολεία στο σύνολο των σχολείων της Β/θμιας που δεν έκαναν την ΑΕΕ

3. Η αυτοπαγίδευση του κλάδου δίνοντας όλες τις δυνάμεις εναντίον της ΑΕΕ και όχι εναντίον του νόμου της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού είναι απο τα μεγαλύτερα λάθη. Η ΑΕΕ μια χαρά είναι ως διαδικασία, εμείς την κάνουμε και εμείς αποφασίζουμε για το σχολείο μας. Αντί να δεχτούμε την ΑΕΕ και να διαπραγματευτούμε την αξιολόγηση μας καταντήσαμε όπως καταντήσαμε

4. Πρέπει να προτείνουμε ΓΡΑΠΤΑ ένα πλαίσιο αξιολόγησης μας, νομοθετώντας αρκετά από όσα ήδη προβλέπονται και εξαλείφοντας όσα θεωρούμε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν. ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ??????? να την καταθέσουν στην Βουλή και να δεσμεύσουν μια μελλοντική κυβέρνηση Συριζα ?????? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ? Τι θέλουν να έρθει ο επόμενος να κάνει την δική του φιλοσοφία και να έχουμε μια από τα ίδια ?
Καθίστε και γράψτε κύριοι, βάλτε τις επιστημονικές επιτροπές να γράψουν τι θέλουμε αναλυτικά και καταθέστε το και εμείς από πίσω. Το στείρο όχι και επαναστατικές κραυγές δεν ταιριάζουν σε εκπαιδευτικούς.

Πόσο σωστές τοποθετήσεις, επιτέλους...

20
Για διδακτικά πακέτα δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
Ωστόσο, έχω μία πολύ ωραία γραμματική στα ελληνικά, πο υεμένα με βόλεψε πολύ.
Πρόκειται για τη:

Βλάχος, Ν. (2). Γραμματική της γερμανικής γλώσσας: με κανόνες σύνταξης και ορθογραφίας. Αθήνα: Die Lupe.


21
Σας παρακαλώ πολύ να επιστρέψουμε στο θέμα μας, χωρίς αντεγκλίσεις. Οποιοδήποτε νέο μήνυμα αυτού του είδους θα διαγράφεται χωρίς προειδοποίηση.

22
[...]Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 800 προσλήψεις αφορούν τόσο τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας όσο και τους διοικητικούς υπαλλήλους και τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Το προηγούμενο έτος από τις περίπου 800 θέσεις δόθηκαν για προσλήψεις εκπαιδευτικών 212 αριθμός που δεν αποκλείεται να δοθεί και φέτος δεδομένου ότι τα ΑΕΙ και ΤΕΙ πιέζουν για προσλήψεις. [...]

23
Πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστούμε troktiko!
Εγώ πάλι καταλαβαίνω ότι (παρότι η κρίση δεν αποτελεί δικαιολογία για τους ελλιπείς διορισμούς) αν ορίσουν αριθμό μέγιστων ανανεώσεων, δεν υπάρχει καμία υποχρέωση για διορισμούς. Και μάλιστα ότι το ιταλικό δημόσιο θεωρεί ότι η εξέλιξη στον εφεδρικό πίνακα είναι τυχαία.
Επιπλέον, δεν επιτρέπονται οι ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ συμβάσεων μέχρι να προκηρυχθεί διαγωνισμός (όχι η σύναψη νέων, με προκαθορισμένο όριο ανανεώσεων) .
Δεν ξέρω αν είναι και τόσο καλό νέο τελικά για τους κατέχοντες μεγάλη προϋπηρεσία..



[...]Να σημειώσουμε ότι η Ελληνική Κυβέρνηση προέβαλλε ότι δεν θα ήταν σκόπιμη η υπαγωγή της εκπαίδευσης στις διατάξεις της συμφωνίας-πλαισίου σχετικά με την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.

[...]Για να αποτραπεί η καταχρηστική πρακτική των διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, η συμφωνία-πλαίσιο επιβάλλει στα κράτη μέλη τη λήψη ενός, τουλάχιστον, από τα ακόλουθα μέτρα:

- καθορισμό αντικειμενικών λόγων που να δικαιολογούν την ανανέωση τέτοιων συμβάσεων ή
- καθορισμό της μέγιστης συνολικής διάρκειας των συμβάσεων ή καθορισμό του μέγιστου αριθμού ανανεώσεων.



[...]Εξάλλου, δημοσιονομικοί λόγοι δεν αποτελούν σκοπό επιδιωκόμενο με την πολιτική αυτή και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου στο κλάδο της εκπαίδευσης.

[...] Η ιταλική νομοθεσία αποκλείει την αξίωση αποζημιώσεως για ζημία που έχει προκληθεί λόγω της καταχρηστικής συνάψεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου στον κλάδο της εκπαίδευσης. Επίσης, δεν επιτρέπει ούτε τη μετατροπή των συμβάσεων αυτών σε συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου.

Η μόνη δυνατότητα συνάψεως συμβάσεως εργασίας αορίστου χρόνου που έχει στη διάθεσή του ένας εργαζόμενος ο οποίος εργάζεται ως αναπληρωτής έγκειται στην εξέλιξή του στον εφεδρικό πίνακα, εξαρτάται δηλαδή από τυχαία γεγονότα και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να θεωρηθεί κύρωση αρκούντως αποτελεσματική και αποτρεπτική, ώστε να εγγυάται την πλήρη αποτελεσματικότητα των μέτρων εφαρμογής της συμφωνίας-πλαισίου.

Το Δικαστήριο τονίζει ότι, παρά την ιδιαίτερη ανάγκη ευελιξίας στον κλάδο της εκπαίδευσης, το ιταλικό Δημόσιο απαλλάσσεται από την υποχρέωση θεσπίσεως μέτρων για την επιβολή κατάλληλων κυρώσεων σε περίπτωση καταχρηστικής συνάψεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.

Για τους λόγους αυτούς, το Δικαστήριο καταλήγει ότι η συμφωνία-πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου απαγορεύει κανονιστική ρύθμιση, η οποία επιτρέπει, ως την ολοκλήρωση διαγωνισμών για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στα υπό κρατική διαχείριση σχολεία, την ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την κάλυψη κενών και ελεύθερων θέσεων διδασκόντων και διοικητικού, τεχνικού και επικουρικού προσωπικού, χωρίς να ορίζει συγκεκριμένες προθεσμίες για την ολοκλήρωση των διαγωνισμών αυτών και αποκλείοντας εντελώς, για τους διδάσκοντες αυτούς και το εν λόγω προσωπικό, τη δυνατότητα προβολής αξιώσεως για την αποκατάσταση της ζημίας που ενδεχομένως έχουν υποστεί λόγω της προαναφερθείσας ανανεώσεως.

24
Δημιουργήθηκε νέο θέμα σχετικά με το πρόβλημα αναγνώρισης των μάστερ από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Παρακαλούμε η συζήτηση να συνεχιστεί εκεί.

25
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2014-15
« στις: Νοέμβριος 23, 2014, 07:30:38 μμ »
Σας παρακαλώ πολύ να επιστρέψετε στο θέμα.

26
Θα παρακαλούσα να σταματήσουν οι προσωπικές αντεγκλίσεις.
Στο εξής κάθε τέτοιου είδους μήνυμα θα διαγράφεται χωρίς προειδοποίηση.

27
Δημιουργήθηκε νέο θέμα σχετικά με το πρόβλημα αναγνώρισης των μάστερ από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Παρακαλούμε η συζήτηση να συνεχιστεί εκεί.

28
Δημιουργήθηκε νέο θέμα σχετικά με το πρόβλημα αναγνώρισης των μάστερ από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Παρακαλούμε η συζήτηση να συνεχιστεί εκεί.

Σελίδες: 1234 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.