Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Syllas

Σελίδες: 1 ... 137138139140
1933
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ξανα ΑΣΕΠ;
« στις: Μάρτιος 21, 2007, 12:41:18 πμ »
Καλησπέρα σε όλους; Τώρα που έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από τις εξετάσεις και πλησιάζει η ώρα των αποτελεσμάτων θέλω να σας κάνω μία ερώτηση: αν δεν διοριστείτε φέτος (υποθετικά, εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία, αλλά ας σκεφτούμε και αυτό το ενδεχόμενο) έχετε άλλες ψυχικές, σωματικές ή οικονομικές αντοχές να ξαναπεράσετε τέτοιες εξετάσεις την επόμενη φορά;. Η δική μου απάντηση στην ερώτηση: από την αρχή της προσπάθειας του ασεπ 2007 έλεγα στον εαυτό μου ότι δεν μπορώ να δώσω άλλη φορά και τώρα δύο μήνες μετά εξακολουθώ να υποστηρίζω το ίδιο. Δεν μπορώ να δώσω άλλο, έχω αδειάσει από ψυχικές αντοχές. Αναρωτιέμαι πως μπορούν άνθρωποι που τα έχουν δώσει όλα δύο και τρεις φορές να μαζεύουν τα κομμάτια τους μετά από αποτυχία και να ξαναδίνουν;

1934
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ 02
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 04:52:50 μμ »
Κι εγώ γνωρίζω άτομο που πέρασε με δεύτερη φουρνιά και χωρίς μόρια πήγε αναπλήρωση στην καλύτερη περιοχή. Πάντως αν υποθέσουμε ότι αυτοί αποτελούν έναν αριθμό 400 άτομα περίπου και ότι δεν 'παίρνουν τις θέσεις' των αναπληρωτών από ενιαίο, αλλά υπολογίζονται χωριστά σημαίνει ότι οι ανάγκες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για φιλολόγους είναι μεγαλύτερες από το συνολικό αριθμό φιλολόγων ενιαίου+ ασέπ + 30μηνο;

1935
Συνάδελφε, xr15gr όπως θυμάμαι στο τόπικ για το άνοιγμα του κλάδου ΠΕ02 η πρόταση για αύξηση των διορισμών μου φάνηκε η περισσότερο ρεαλιστική. Πως μπορεί να γίνει εξορθολογισμός των εξετάσεων όταν περνάει 1 στους 18; Ο εξορθολογισμός εννοείται σαν ευκολότερα θέματα; Με τέτοια θέματα οι βάσεις στο επόμενο ασεπ θα εκτοξευτούν στο 90! Αυτό θέλουμε; Έτσι ένας διαβασμένος και καλά προετοιμασμένος αν την πατήσει λίγο σε κάποιο αντικείμενο χάθηκε από πρώτο χέρι. Τώρα με τέτοια δύσκολα και μη ορθολογικά θέματα και η βάση δεν λέει να πέσει. Και το σίγουρο είναι ότι δε θέλουν πολλούς επιτυχόντες μη διοριστέους. Άρα γι΄αυτούς μόνο μη ορθολογικοί τρόποι νοούνται, θέματα εκτός σχολικών, ανθυπολεπτομέρειες, θέματα με διαφορετικές λύσεις στα διαφορετικά βιβλία (βλ. πολλαπλές αρχαίων). Πως φανταζόμαστε ένα εξορθολογισμένο θέμα ασεπ πολλαπλής επιλογής; Ασε που αν δεν απαιτήσουμε αύξηση του αριθμού την επόμενη φορά μπορεί να μειωθεί και στους 600 παράδειγμα. Αφού, σου λέει το υπουργείο, δεν απαιτούν τίποτα θα τους σερβίρουμε ό,τι θέλουμε! Αυτοί ξέρουν ότι οι ανάγκες είναι περισσότερες, αλλά επειδή τους βγαίνει με λιγότερα λεφτά να έχουν περισσότερους αναπληρωτές και ωρομίσθιους δεν υπάρχει περίπτωση να αυξήσουν τις θέσεις, αλλά μάλλον θα τις μειώσουν, αν δεν απαιτήσουμε παραπάνω. Η πρόταση για κατάργηση του γνωστικού μου φαίνεται πολύ λογική, αλλά οι πολλαπλής επιλογής που θέλουν και τα θέματα ανάπτυξης που έχει η διδακτική αποκλείει την ένωση 2 σε 1.

1936
Το πρώτο που πρέπει να κάνει ένας τέτοιος σύλλογος είναι να διεκδικήσει την αύξηση του αριθμού των διοριστέων Πε02 γενικά και ειδικά των φιλολόγων μέσω ασεπ. Παραδειγμα: οι αδιόριστοι γερμανικής φιλολογίας έχουν σύλλογο που καταγράφει την κατάσταση στα σχολεία και στα γυμνάσια και τρέχει από σπίτι σε σπίτι σε σπίτι και από νομό σε νομό, καταγράφει και τις προτιμήσεις των μαθητών γαι δεύτερη γλώσσα τα οποία στοιχεία απέκρυπταν ή και αλλοίωναν οι διευθυντές. Κατεβαίνουν συχνά στο υπουργείο Παιδείας και το αποτέλεσμα: από 82 θέσεις μέσω ασεπ που είχαν το 2005 διεκδίκησαν το 2007 600 θέσεις και κατάφεραν 396! Προτείνω να οργανώσουμε μία συνάντηση για Αθήνα και μία για εδώ στη Θεσσαλονίκη και να συζητήσουμε τι μπορεί να γίνει. Όταν δεν διεκδικείς καθόλου πετυχαίνεις 0, όταν διεκδικείς 10 θα πετύχεις το πιο πιθανόν 5 και αυτό είναι κέρδος, αφού αλλιώς θα ήσουν στο 0.

1937
Αληθινά όλα αυτά που γράφετε και με εκφράζουν απόλυτα. Να προσθέσω κάτι: είμαστε και οι πιο ανοργάνωτοι αποτυχόντες. Βλέπω και εγώ γνωστούς μου από γερμανική φιλολογία αποτυχόντες να έχουν κάνει σύλλογο και να κατεβαίνουν από Θεσσαλονίκη κάθε τόσο στο υπουργείο Παιδείας και το αποτέλεσμα: από 82 θέσεις το 2005 διεκδίκησαν και πέτυχαν 396 φέτος, διεκδίκησαν τις θέσεις τους στα δημοτικά και στα γυμνάσια που τους στερούσαν και απέκρυπταν οι διευθυντές, ενώ οι γονείς των παιδιών και τα παιδιά ζητούσανε γερμανικά σαν δεύτερη γλώσσα, πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι και από νομό σε νομό και κατέγραφαν την κατάσταση κ.ο.κ. Πιστεύω ότι η πρώτη ενέργεια ενός τέτοιου συλλόγου θα πρέπει να είναι η διεκδίκηση από το υπουργείο ενός κατά πολύ αυξημένου αριθμού θέσεων, αφού πρώτα συγκεντρώσουμε στοιχεία για τα κενά και τις ανάγκες στον κλάδο ΠΕ02. Άρα πριν ακόμη και από τη διεκδίκηση επιβάλλεται η συγκέντρωση στοιχείων για την κατάσταση στον κλάδο ΠΕ 02 και για τις ανάγκες της εκπαίδευσης από ΠΕ 02.Εδώ από Θεσσαλονική πόσοι είστε για να καταλάβουμε αν μπορεί να γίνει και κάτι εκτός Αθηνών.

1938
Δεν λέω σε καμιά περίπτωση ότι ένας του φπψ δεν έχει δυνατότητες να είναι διοριστέος! Απλά νιώθω ότι εμένα δεν με βοήθησαν τα παιδαγωγικά που κάναμε. Όσο για τη δυνατότητα να επιτύχει με διορισμό ένας απόφοιτος του φπψ, όπως είπα πιο πάνω, δεν έχει να κάνει με το τμήμα αποφοίτησης τόσο πιστεύω, όσο με την προετοιμασία και με άλλους παράγοντες. Και εμείς στο τμήμα μας κάναμε διδακτική αρχαίων, ιστορίας, νέων, αλλά δεν είχαν καμία σχέση με αυτό που θέλει το ασεπ. Δεν ξέρω στην Κρήτη τι διδαχτήκατε. Σε τι σας βοήθησε συγκεκριμένα σε αυτά που πέσανε φέτος ή στα άλλα ασεπ;

1939
Και κάτι ακόμα, γνωρίζω υποψήφιους φιλοσοφίας Πάτρας που δίνουν φέτος για πρώτη φορά και τα έχουν πάει αρκετά καλά, ενώ δεν έχουν εμπειρία από κανένα εξεταζόμενο σε ασεπ αντικείμενο ούτε εμπειρία από άλλο ασεπ που και αυτή μετράει πολύ.

1940
Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου: αποφοίτησα από φπψ και απ' όσο υπολογίζω έχω γράψει καλύτερα στα αρχαία, διάβασα πολύ γνωστικό και παιδαγωγικά, αλλά πιο πολύ απ' όλα ιστορία και πιάνω τώρα το χαμηλότερο βαθμό δυστυχώς. Από τα παιδαγωγικά του ασεπ ελάχιστα με βοήθησαν τα παιδαγωγικά του τμήματος, για τη διδακτική καθόλου. Γράφω διαδακτική καλά σε κάθε ασεπ γιατί με βοήθησε σε αυτό το μεταπτυχιακό μου στο φιλολογικό. Διδακτική εμπειρία ελάχιστη, απλά εμπειρία με άγνωστο λόγω προσωπικά ιδιαίτερων εμπειριών. Παιδαγωγικά διάβασα αθηναϊκά συγγράμματα, ενώ αποφοίτησα από Θεσσαλονίκη. Αυτές οι παράλογες λίγες βάσεις και πολύ διάβασμα και ελπίζω στα υπόλοιπα να βοηθήσει η τύχη. Οι γνωστοί που έχω και πέρασαν είναι τόσο από φπψ, όσο και από φιλολογικό και από ιστορικό αρχαιλογικό. Είδα ανθρώπους με 87 γνωστικο το 2005 να μην περνάνε και άλλους με 60 να περνάνε. Βλέπω συναδέλφους να γράφουν 85 και 95 στη διδακτική αρχαίων το 2005 και 60 στα αρχαία γνωστικό, όπως και το αντίστροφο. Δεν υπάρχει κανόνας εδώ! Ο συνδυασμός των παραγόντων (και της τύχης) κάνει όλο το πακέτο της αποτυχίας ή της επιτυχίας. Δεν συμφωνώ ότι οι συνάδελφοι του ΦΠΨ είναι αδικημένοι. Πιστεύω μια στατιστική έρευνα των πτυχιούχων επιτυχόντων του 2005, που κάποιος πιο πάνω ανέφερε, θα το δείξει. Στο κάτω- κάτω έχουν ένα πιο ψηλό βαθμό πτυχίου και ίσως τους βοηθήσει λίγο, όσο για τη διδακτική και τα παιδαγωγικά, πιστέψτε με, σε τίποτα. Από εκεί και πέρα όσο αντέξουν και αυτοί στη σκληρή αυτή δοκιμασία. Πραγματικά θαυμάζω τους συναδέλφους των άλλων τμημάτων και τους συγχαίρω για τις καλές γνώσεις και τις αντοχές τους, εγώ διάλεξα φπψ ως πρώτη μου επιλογή, αλλά στην πορεία το μετάνοιωσα, δεν μου άρεσε γιατί δεν ήταν αυτό που περίμενα. Το μόνο που μου αρέσει και θέλω να κάνω είναι να διδάξω.

1941
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
« στις: Μάρτιος 08, 2007, 03:12:57 μμ »
Δε νομίζω ότι έπρεπε να εξηγήσεις, απλά πρέπει οι ερωτήσεις να ελέγχουν πραγματικά αυτό που έχεις ως στόχους να διδάξεις, δηλαδή οι ερωτήσεις να ελέγχουν αν επετεύχθη ο διαδακτικός στόχος.

1942
Καλημέρα σε όλους! Βλέπω ότι ακόμη προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για τις βάσεις από τις ψηφοφορίες εδώ. Αυτά τα δεδομένα 69 και κάτι πως ερμηνεύονται; Και εγώ απορώ γιατί παραπονιόμαστε για τα θέματα. Αν δηλαδή τα θέματα φέτος ήταν βαθμού δυσκολίας 2005 οι βάσεις θα έφταναν 85; Τότε σίγουρα το άγχος όλων θα ήταν μεγαλύτερο. Ενώ τώρα πολλοί ελπίζουν, από τι; Αχ, αυτή η ελπίδα! Να μας βάζουν δύσκολα (κατά τη γνώμη μου) θέματα που μας εμπαίζουν και εμείς ακόμη ελπίζουμε. Δεν μας πτοεί τίποτα εμάς τους φιλολόγους! Στο άλλο ασεπ θα μας βάλουν θέμα 'από που ξεκίνησε η 7η σταυροφορία' και θα την έχουμε πιάσει!

1943
Θα πέσει λόγω άγνωστου. Γιατί πιστεύετε ότι δυσκόλεψε το άγνωστο φέτος; Λόγω βαθμού δυσκολίας ή μήπως ο χρόνος δεν έφτανε; Το 2005 οι ερωτήσεις νέων και ιστορίας ήταν 50 σύνολο και τώρα 60, αλλά και το άγνωστο κείμενο αρχαίων ήταν μεγαλύτερο από αυτό του 2005.

1944
και άλλη μία εξαρτημένη μεταβλητή: παρακολούθησε φροντηστήρια/δεν παρακολούθησε
τις βαθμολογίες των 130 ατόμων που θα συγκεντρώσουμε θα πρέπει να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε όλες τις μεταβλητές (και θετικές και αρνητικές). Εγώ μπορώ να εξασφαλίσω 7-8 άτομα τουλάχιστον. Σε ενα μήνα μπορούμε πιστεύω να συγκεντρώσουμε το δείγμα μας και να δούμε τι προκύπτει.

1945
Προτείνω μία έρευνα για τις βάσεις με πιο έγκυρα συμπεράσματα ως εξής:
Δεδομένα: από τους 13000 συμμετέχοντες στις εξετάσεις αντιπροσωπευτικό δείγμα θα ήταν 130 άτομα που εκτιμούν ότι θα περάσουν τη βάση του 55. Ανεξάρτητη μεταβλητή: ο βαθμός γραπτής εξέτασης Α+Β ενότητα (ιστορία, νέα, αρχαία πολλαπλές και μετάφραση, παιδαγωγικά) χωριστά υπολογισμένη η διδακτική- προσωπική εκτίμηση ή συνάρτηση προσωπ. εκτίμησης και προηγούμενης βαθμολογίας (αναμένω καλύτερες προτάσεις). Εξαρτημένες μεταβλητές:
1. Συμμετοχή στις εξετάσεις (πρώτη φορά, όχι πρώτη φορά)
2. διάρκεια διαβάσματος (2, 4, 6, 8, 10+ μήνες/ μισή μέρα διάβασμα, όλη μέρα)
3. αναπληρωτής, ωρομίσθιος, αδιόριστος
4. εργαζόμενος/μη
5. οικογενειακές υποχρεώσεις/μη
6. προσαυξήσεις
7. απόφοιτος φιλολογικού, ιστορικού, φπψ ή φιλοσοφίας Πάτρας
8. χρονολογία κτήσης του πτυχίου
9. ηλικία
10. φύλο
11. χρήστες ιντερνετ/ μη
Προτείνω ο καθένας μας να συγκεντρώσει ερωτηματολόγια από 10 άτομα που να αντιπροσωπεύουν όλες τις παραπάνω κατηγορίες χωρίς να αναφέρουμε τα ονόματα των ερωτηθέντων (προστασία προσωπικών δεδομένων)

1946
Πριν διαβάσω τις προβλέψεις σας κι εγώ είχα εκτιμήσει ότι οι βάσεις θα ανεβούν 1-2 μονάδες ή ότι θα μείνουν στα επίπεδα 2005. Τα παιδαγωγικά ανεβαίνουν, η ιστορία και λίγο τα αρχαία κατεβαίνουν και έρχονται στα ίδια με 2005 + την καλύτερη επίδοση σε κάθε επόμενο ασεπ= μικρή άνοδος. Πάντως έχω ακούσει ότι όποιος έχει γράψει πάνω από 60 στην ιστορία πρέπει να είναι ικανοποιημένος, παρόλο που όσοι ψήφισαν σε αυτό το τόπικ έχουν γράψει πολύ καλά για τα τόσο δύσκολα θέματα ιστορίας.

Σελίδες: 1 ... 137138139140

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159836
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.