Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Pris

Σελίδες: 1234 ... 6
15
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Προσλήψεις Μουσικών 2014-2015
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2014, 05:04:46 μμ »
Ξεκίνησε η πρώτη φάση για τα μουσικά. 360 ΠΕ και ΤΕ πήραν. Καλή αρχή στους συναδέλφους.

http://www.pde.gr/index.php?page=7778

Προσέξτε όπως πάντα τις ημερομηνίες ανάληψης υπηρεσίας:

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν τα μουσικά σχολεία πρόσληψής τους, για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014 έως και τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

16
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Προσλήψεις Μουσικών 2014-2015
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2014, 06:47:31 πμ »
http://www.pde.gr/index.php?page=7750

Καλή αρχή στους συναδέλφους. Περιμένουμε και για τα μουσικά.

17
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Προσλήψεις Μουσικών 2014-2015
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 09:02:26 μμ »
Το μόνο σχετικό που έχω δει είναι αυτό: http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/724726/auxithikan-ta-kondulia-gia-ta-mousika-kai-kallitehnika-sholeia/

Μέσα γράφει: Σύμφωνα με την πράξη στα πλαίσια αυτής θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί πλήρους και μειωμένου ωραρίου καθώς και ωρομισθίων για εκπαιδευτικούς Μουσικών Ειδικεύσεων για τα Μουσικά Σχολεία και Καλλιτεχνικών Ειδικοτήτων για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία με σκοπό τη διδασκαλία μαθημάτων διαφόρων απαραίτητων σχετικών ειδικοτήτων. Ενδεικτικά αναφέρονται οι ειδικότητες:

Μουσικής, χορού, θεάτρου, χορού, κινηματογράφου, δραματικής τέχνης κ.α έτσι ώστε να επιτυγχάνεται ένα διευρυμένο πλαίσιο διαφόρων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Επισημαίνεται ότι η επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού θα γίνεται σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο του ΥΠΑΙΘ από τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία.


Μένει να δούμε αν αυτά είναι προεκλογικά κόλπα που δεν θα πραγματοποιηθούν ή προεκλογικά κόλπα που θα γίνουν. Προεκλογικά κόλπα πάντως είναι...

18
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: αναπληρωτές σε μουσικά σχολεία
« στις: Δεκέμβριος 03, 2013, 07:04:17 πμ »
Για την πληρότητα του θέματος: http://www.pde.gr/index.php?page=7024

"Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν τα μουσικά σχολεία πρόσληψής τους, για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013 έως και την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους."

Καλή δύναμη στους συναδέλφους και περισσότερο σ' αυτούς που έμειναν αδιόριστοι.

19
Αμοιβαία μεταγραφή μόνο σε φοιτητές στα πανεπιστήμια.  ;D

Αμοιβαία ΜΕΤΑΘΕΣΗ εννοείς.
Απ' όσο γνωρίζω κι εγώ δεν γίνεται σε αναπληρωτές. Μόνο σε μόνιμους.

Άσε που μιλάς για μουσικό σχολείο, οπότε ΑΝ επιτρεπόταν θα έπρεπε να βρεις και την ίδια ακριβώς μουσική ειδίκευση πχ. πιάνο με πιάνο. Δεν (αν γίνονταν φυσικά) μπορεί να γίνει με πιάνο και θεωρητικά ευρωπαϊκής!

20
Το ερώτημα είναι αν θα γίνουν εθελοντικές και με ποιο τρόπο.

Γιατί επιμένεις; Θες οπωσδήποτε να πάρεις οποιαδήποτε άσχετη απάντηση; Γιατί έτσι, μόνο αυτό θα πάρεις.

Κανείς δεν γνωρίζει ακόμα σίγουρα. Ούτε καν ο ίδιος ο υπουργός. (αυτός είναι το μόνο σίγουρο ότι δεν θα γνωρίζει!)
Πρώτα ανακοινώνουν το μέτρο χωρίς να το έχουν σχεδιάσει στις λεπτομέρειες και μετά σπάνε το κεφάλι τους να δουν πως και τι. Αυτό έπρεπε να το έχει καταλάβει μέχρι τώρα.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις (που και πάλι μπορεί να μην ωφελήσει), είναι να πας από το υπουργείο και να ρωτήσεις και να ελπίζεις (γιατί μόνο αυτό μπορείς να κάνεις-να ελπίζεις) ότι θα πέσεις σε άτομο που θα γνωρίζει.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθει κανείς τα κενά της πρωτοβάθμιας;

Δεν το γνωρίζω αλλά σίγουρα υπάρχει εσωτερική καταγραφή σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας-Περιφέρειας-Πανελλήνια. Αν θες να μάθεις για όλη την Ελλάδα πρέπει να πας σε επίπεδο υπουργείου. Αν θες απλά για την περιοχή σου, ίσως κάπου στην Πρωτοβάθμια της περιοχής σου να έβρισκες κάτι. Φυσικά δεν είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν, μάλλον χάρη σου κάνουν.

21
Υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο; Θα είναι εθελοντικές; Από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ περιοχής μετάθεσης;

Δεν ξέρω σίγουρα, οπότε μην παίρνεις τοις μετρητοίς αυτά που γράφω.

Ίσως ξεκινήσουν ως εθελοντικές. Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να μην είναι υποχρεωτικές στην συνέχεια.

Πιστεύετε ότι δεν θα καταργηθεί ο κλάδος Μουσικών και στην Πρωτοβάθμια;

Το μόνο που πιστεύω σίγουρα είναι "...εις ένα Θεό Πατέρα Παντοκράτορα...".

Δύσκολα πάντως θα στοιχημάτιζα ότι θα καταργούσαν τους μουσικούς στην πρωτοβάθμια.
Ευκολότερα θα στοιχημάτιζα ότι πρώτα θα έκλειναν τα μουσικά σχολεία.


22
Θα γίνουν μετατάξεις μουσικών από Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια;

Να εύχεσαι να γίνουν. (και μάλλον θα γίνουν)

Αν δεν γίνουν, θα φύγει πολύς κόσμος για το σπίτι του. (και καλά διαθεσιμότητα και κινητικότητα το λένε-αλλά εννοούν απόλυση)

Υ.Γ.1
Κι ακόμα δεν είδαμε τίποτα.
Πόσο πιστεύετε ότι θα αφήσουν τα μουσικά σχολεία απείραχτα;

Υ.Γ.2
Προσέχουμε τι ψηφίζουμε λοιπόν.

23
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 11:53:16 πμ »
Όλα αυτά έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για το που οδηγούνται τα μουσικά σήμερα.

Συμφωνώ μαζί σου. Έτσι απλά. Χωρίς υποσημειώσεις.

Αλλά πραγματικά απορώ. Κάνει κανείς τον κόπο να διαβάσει αυτά που γράφω; Γιατί πιστεύετε ότι υποστηρίζω κάτι άλλο;

24
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 10:50:48 πμ »
Δεν θα πάρεις απάντηση από τους μουσικούς, φαντάζομαι για να μην συνεχιστεί η γνωστή κόντρα.

Ναι γι αυτό δεν παίρνω απάντηση, για να μην συνεχιστεί η γνωστή κόντρα...

Και αν νομίζεις ότι με διάφορες υπογραφές των πανεπιστημιακών αδικούνται οι ωδειακοί διότι δεν αναφέρονται πουθενά σε ανακοινώσεις και απαιτήσεις των πανεπιστημιακών, διάβασε λίγο και τις ανακοινώσεις της Π.Ε.Α.Ω.Μ.Δ.Ε. Ούτε λόγος για τα πανεπιστήμια... δεν βγήκε κανείς από εμάς να το παρεξηγήσει. Άλλωστε, είναι γνωστές οι απόψεις του συλλόγου σας. Άμεσοι, μαζικοί διορισμοί 30μηνου, εμπειροτεχνών κλπ. την Άρτα και τα Γιάννενα δηλαδή!

Με αυτές τις θέσεις των ωδειακών είμαι κάθετα αντίθετος και δεν ανήκω σε κανένα σύλλογο.

Αλλά φυσικά βλέπεις μόνο εκείνο που θες να δεις κι όχι τι πραγματικά γράφω. Αν διάβαζες προσεκτικά ίσως και να έβλεπες ότι μιλάω για αξιολόγηση και όχι για συλλήβδην διορισμούς του κάθε πικραμένου που νομίζει ότι είναι ικανός να διδάξει επειδή μέχρι τώρα βολευόταν από μια αρρωστημένη κατάσταση.

Εάν θες οπωσδήποτε μία απάντηση, σου είπα. Πήγαινε σε κάθε ειδικότητα ξεχωριστά εδώ μέσα και γράψτο. Θα την πάρεις την απάντησή σου.

Μουσικός είμαι, εδώ γράφω κι αν δεν θες, δεν απαντάς.

Εμένα αυτή είναι η θέση μου για όλες τις ειδικότητες. Δεν θα ξεκινήσω όμως σταυροφορία να πείσω όλο τον κόσμο.

Τέλος, όσο αφορά το παράδειγμά σου, θεωρείς ότι θα υπάρχει π.χ. ένας φυσικός χωρίς πτυχίο που θα πετύχει στον ασεπ. Γιατί θα ξέρει, όπως λες, την επιστήμη χωρίς να έχει τελειώσει το πανεπιστήμιο και μαγκιά του. Μάλιστα! Να καταργήσουμε τότε όλα τα πανεπιστήμια γιατί όποιος ενδιαφέρεται για την εκάστοτε επιστήμη, θα την βρει την άκρη! Άλλωστε, τώρα που έχουμε στο πιάτο τόση γνώση οι ικανοί θα τα καταφέρουν.(sic) Θα κάνουμε και οικονομία στο κράτος!(sic)
Προτείνω επίσης (για περισσότερη οικονομία) να καταργήσουμε και τα σχολεία. Θα μας μαθαίνει η μανούλα μας την αλφαβήτα και όποιος είναι ικανός θα διαπρέψει...μαγκιά του!

Αυτό κατάλαβες από αυτά που έγραψα;

Ειλικρινά δεν μπορώ να σε βοηθήσω κάπως. Εντελώς άλλα πράγματα έχω γράψει, αλλά θέλει και μια στοιχειώδη προσοχή όταν διαβάζουμε. Ιδίως όταν διατυμπανίζουμε ότι έχουμε και ακαδημαϊκή μόρφωση. Ας αφήσουμε λοιπόν την γραφή να κάνει την δουλειά της, γιατί μπορεί μεν verba volant, αλλά scripta manent. Κι ας κρίνει ο αναγνώστης.


Δεν θα χάσω άλλο χρόνο για αυτό το λόγο. Ξέρω ότι θα έρθει και η απάντησή σου μιας και όπως προείπα θες να έχεις την τελευταία κουβέντα. Ας είναι...
Ας είναι. Τι να κάνουμε;
Αν δεν επιθυμούμε αντίλογο, κάνουμε μονόλογο, όχι διάλογο. Συγνώμη κιόλας.

Να έχετε μια καλή μέρα.

25
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 06:32:23 μμ »
Πήγα ν' απαντήσω αναλυτικά και τελικά έβαλα όπισθεν αφού θα χρειαστώ καμιά βδομάδα για να τα γράψω.

Τα έχω γράψει παλιότερα πολλές φορές. Μια αναζήτηση των παλαιοτέρων μηνυμάτων μου θα βγάλει και εσάς και εμένα (κυρίως) από τον κόπο.

Φίλε koursaros, δεν είπα και δεν θα πω σε κανένα τι να κάνει με την υπογραφή του σ' αυτό το κείμενο. Τι δική μου πρόθεση δήλωσα και την τεκμηρίωσα.

Άλλωστε όπως πολύ σωστά το έθεσε η doremi:
Χ... η φοράδα στο αλώνι εάν δεν το υπογράψει, τι μας το λέει!
Καταμεσής στ' αλώνι, θα προσέθετα μετ' επιτάσεως.

Το τι σας το λέω τώρα, ας πούμε ότι έχω την ελευθερία να λέω την γνώμη μου, χωρίς να προσβάλω κανέναν (κι αν το έκανα έγινε άθελά μου, δεν είχα τέτοιο σκοπό) άσχετα αν κάποιοι άλλοι μπορεί να μην μου αναγνωρίζουν αυτό το δικαίωμα και να με προσβάλλουν κι από πάνω.

Τις θέσεις μου για ανοιχτή αξιολόγηση άνευ χαρτούρας σε όλες τις ειδικότητες την έχω πει και την έχω επαρκώς τεκμηριώσει. Μπορείς να διαφωνείς όσο θες, αλλά κανείς μέχρι στιγμής δεν μου έχει απαντήσει ευθέως στο παρακάτω παλιότερο ερώτημά μου (που αφορά τους μουσικούς βασικά-αλλά και τις υπόλοιπες ειδικότητες):
Eπίσης πως θα συμμετάσχεις σε ΑΣΕΠ με ένα πτυχίο ωδείου και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια;

Κι ΑΝ ας πούμε περάσεις σ' αυτόν τον ΑΣΕΠ; Έχοντας διαγωνιστεί με συνυποψηφίους σου που έχουν με χαρτιά και επάρκειες και εσύ τους έχεις ξεπεράσει βαθμολογικά άνευ χαρτιών και επάρκειας; Και φυσικά στα ίδια θέματα με αυτούς και φυσικά και σε θέματα μουσικοπαιδαγωγικά (και τάξεως-και ατομικού οργάνου-και συνόλων φωνητικών και ορχηστρικών); Τότε πρέπει να διοριστείς ή θα πρέπει να έχεις χαρτί και επάρκεια;

Και για ν' απαντήσω κι σ' όσους έγραψαν μετά από εσένα.

Θεώρησή μου είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει κάτι σε πανεπιστήμιο για να το ξέρεις. Αρκεί να μπορείς ν' αποδείξεις ότι το ξέρεις.

π.χ.

Κάνε ένα ΑΣΕΠ για Φυσικούς. (τυχαία η ειδικότητα) Δώσε δικαίωμα σε κάθε πικραμένο που νομίζει ότι είναι φυσικός να έρθει. Ασχέτως χαρτιού.

Εξέτασέ τους τα ίδια πράγματα. Στο γνωστικό τους αντικείμενο, στην παιδαγωγική της τάξης τράβα τους και μία ψυχολογική εκτίμηση (σημαντικότατο και δυστυχώς κανένας ΑΣΕΠ δεν προβλέπει κάτι τέτοιο) και πάρε τους καλύτερους. Τι σημασία έχει αν δεν έχει χαρτί φυσικού κάποιος που πρωτεύει μεταξύ των εξεταστέων; Αν ξέρει την επιστήμη χωρίς να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο μαγκιά του! Δεν κατάλαβα γιατί να μην τον προσλάβω;

Στην τελική όποιος τελείωσε ένα πανεπιστήμιο και το τελείωσε σωστά και με το σπαθί του, δεν έχει να φοβάται τίποτα και κανένα από ένα τέτοιο ΑΣΕΠ. Απλά θα πρωτεύσει. Απλά έχουν να φοβούνται όλοι οι υπόλοιποι...

Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για εμάς και για κάθε ειδικότητα κατα την γνώμη μου φυσικά. Σήμερα ο ελληνικός νόμος δεν δίνει αυτή την δυνατότητα. Γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε ν' αλλάξει. Και θα ήταν καλό να το ξεκινούσαμε εμείς οι μουσικοί ζητώντας το για εμάς. 

Και ναι κάτι τέτοιο (κατά την γνώμη μου και πάλι φυσικά) θα βοηθούσε δραματικά στην αναβάθμιση των μουσικών σχολείων και στην προσφερόμενη εκπαίδευση σε αυτά. Και πιθανότατα να είχε αποτρέψει την (ήδη συντελεσθείσα) απαξίωση τους.

Την γνώμη μου γράφω και πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είναι καθόλου άσχετο το θέμα με το εδώ συζητούμενο.

Μπορεί να είμαι γραφικός όπως με περιγράφει κι η doremi, αλλά η αλήθεια είναι αυτή που μας ελευθερώνει. Και την αλήθεια όλοι την ξέρουμε, δύσκολα όμως την παραδεχόμαστε. Και το λέω πρώτα για εμένα.

Σας ευχαριστώ.

26
Subject: SOS Μουσικά Σχολεία! Υπογράψτε και προωθήστε το.
 
SOS Μουσικά Σχολεία! Επισκεφτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα, υπογράψτε και προωθήστε την κοινή πρωτοβουλία των "Αποφοίτων Πανεπιστημιακών & Τεχνολογικών Σχολών Μουσικής" για τα Μουσικά Σχολεία.

http://www.gopetition.com/petitions/%CE%B4%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AC.html

Κρίμα...

Ακόμα και τώρα που το πράγμα έχει φτάσει ένα βήμα πριν το χείλος του γκρεμού, το συντεχνιακό μας συμφέρον πάνω απ' όλα!

Παράθεση

ζητάμε:
α) Να σταματήσει η ομηρία των μαθητών και να καλυφθούν άμεσα οι ανάγκες των Μουσικών Σχολείων σε διδακτικό προσωπικό.
β) Για την κάλυψη των αναγκών αυτών να δοθεί η νόμιμη ανάθεση στους κατόχους μουσικής ειδίκευσης, απόφοιτους τμημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
γ) Να διατυπωθούν με διαφάνεια και σαφήνεια οι θεσμικές και παιδαγωγικές αρχές που η Πολιτεία επενδύει για τα Μουσικά Σχολεία και να διαμορφωθούν ορθολογικές στρατηγικές για την διασφάλισή τους, ιδιαίτερα δε σήμερα, εν καιρώ οικονομικής κρίσης.

Δηλαδή εκεί που θα μπορούσες να ενώσεις όλο τον μουσικό κόσμο της Ελλάδας και να βρεις το σημείο επαφής που είναι η διάσωση και η βελτίωση των μουσικών σχολείων, επιλέγεις απλά να μην το κάνεις! Βάζοντας και το (πραγματικά κοντόφθαλμο) συντεχνιακό σου συμφέρον.

Αλλά δεν μπορείς να δεις μακροπρόθεσμα. Γιατί το πραγματικό συντεχνιακό (και όχι μόνο συντεχνιακό) σου συμφέρον είναι τα πανεπιστήμια να προσφέρουν όντως ανωτέρου επιπέδου γνώση που τα ιδιωτικά ιδρύματα να μην μπορούν να φτάσουν, και όχι απλά ένα χαρτί. Κι αυτό θα αναγκαζόντουσαν εκ των πραγμάτων να το κάνουν μόνο όταν στην αγορά εργασίας θα είχαν πρόσβαση όλοι ανεξαρτήτως χαρτιού. Απλά με μόνο όπλο τις γνώσεις τους.

Εγώ τα είχα γράψει παλιότερα και είχα επισημάνει τις ευθύνες όλων όσων βοήθησαν για να φτάσουμε εδώ (και ωδειακών και πανεπιστημιακών), αλλά προφανώς εις ώτα μη ακουόντων. Κι όπως λέει και μια ινδιάνικη παροιμία: δεν μπορείς να ξυπνήσεις κάποιον που κάνει τον κοιμισμένο.

Κρίμα πραγματικά. Εγώ είμαι μόνιμος εργαζόμενος σε μουσικό σχολείο και βλέπω καθαρά ότι πάμε για απαξίωση με απώτερο στόχο το κλείσιμο ή στην καλύτερη περίπτωση μια πολύ light εκδοχή μιας, κατ' επίφασιν, μουσικής παιδείας. Αν κλείσουν, λόγω μουσικής ειδίκευσης που δεν διδάσκεται αλλού, πάω σπίτι μου. Αυτό το κείμενο όμως δεν μπορώ να το υπογράψω. Είναι θέμα αρχών και συνείδησης.

27
Η διαδικασία επιλογής που περιγράφεις,μοιάζει περισσότερο με μαθηματικό διαγωνισμό ή παιχνίδι γνώσεων.

Όχι καθόλου. Είναι απλά ένας ανοιχτός ΑΣΕΠ.

Για να δουλέψει κάποιος σε ένα δημόσιο σχολείο,θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να έχει το ελάχιστο εχέγγυο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Δυστυχώς και το ξέρω στο πετσί μου ως απόφοιτος τριτοβάθμιου ιδρύματος, η τριτοβάθμια εκπαίδευση (τουλάχιστον το χαρτί της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης-για να ακριβολογήσω) δεν δίνει ΚΑΝΕΝΑ εχέγγυο. Κανένα. Μακάρι να έδινε. Δεν θα κάναμε αυτή την συζήτηση.

Κατανοώ ότι κάποιοι συνάδελφοι κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας που έχουν ωδειακές σπουδές αδικούνται από τον νομοτελειακό παραμερισμό τους από τα ΠΕ,
αλλά όπως και σε άλλες ειδικότητες,οι ανώτατης εκπαίδευσης βάζουν τον "πήχυ" της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,όπου αυτός δεν υπήρχε.
Και αυτό δεν το αποφασίσαμε εμείς που είμαστε 30 χρονών,αλλά το υπουργείο παιδείας, που προς τούτο, ίδρυσε τα ανώτατα μουσικά τμήματα.

Εγώ πάντως δεν το πήγαινα καθόλου προς τα εκεί. Τι πάει να πει παλαιός ή νέος συνάδελφος; Ξέρει την δουλειά και μόλις έχει βγει από την σχολή του; Μου κάνει! Δεν ξέρει την δουλειά και είναι 50 χρόνια υπάλληλος; Δεν μου κάνει! Απλά και όμορφα.

Και πολύ καλά έκανε το υπουργείο και ίδρυσε τέτοιες σχολές. Εγώ δεν λέω το αντίθετο.

Ανοιχτό ΑΣΕΠ προτείνω. Κι όποιος είναι καλός ας περάσει. Απλά και όμορφα. ;)

Υ.Γ.
Αν και νομίζω ότι το κουράσαμε λιγάκι;

28
προφανώς δεν έχεις ακούσει για το Ιόνιο παν/μιο να υποθέσω... ;)
Την τελευταία φορά που είχα κοιτάξει το πρόγραμμα σπουδών του, για μουσικών σπουδών έκανε περισσότερο παρά για ακαδημία. Έχει αλλάξει κάτι τελευταία; (δεν είμαι ενημερωμένος ομολογώ για το Ιόνιο)

Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 485

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.