Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Pris

Σελίδες: 123456
29
Τι ξεκάρφωτο ξέσπασμα είναι αυτό;
Δεν είναι ξεκάρφωτο. Χρόνια τα λέω. Χρόνια λέω ξεκολλάτε (δεν το λέω σ' εσένα Aris81-γενικά μιλάω) από αυτή την καραμέλα (ποιος είναι ο καλύτερος για να διδάξει) και κοιτάξτε το γενικότερο συμφέρον που είναι η πρώτα αναβάθμιση των μουσικών σχολείων (πλέον απλά η επιβίωση) και δεύτερον η δημιουργία μουσικής ακαδημίας. (εν πολλοίς το Μακεδονίας είναι προς αυτή την κατεύθυνση αλλά έχει δρόμο πολύ ακόμα)

Τι σχέση έχουν οι κλήσεις αναπληρωτών με την κόντρα μεταξύ ωδειακών και πανεπιστημιακών;
Καμία. Δεν είπα εγώ ότι έχει.

Εγώ είπα που είναι πλέον όλοι αυτοί και από τους μεν και από τους δε που μόνο αυτή η κόντρα τους ενδιέφερε να μιλήσουν για τα χάλια (που εν μέρει κι αυτή η κόντρα συνέβαλε) που έχει σήμερα η μουσική παιδεία.

Η αυτοκατάργηση των Μουσικών Σχολείων είναι θέμα πολιτικής βούλησης και επ'ουδενί απόρροια κάποιας κόντρας μεταξύ καθηγητών.

...και επαυξάνω!

Δηλαδή τι είναι σωστό;
Με μια υπεύθυνη δήλωση να μπορείς να διδάξεις ηλεκτρική κιθάρα,χωρίς να περνάς την παραμικρή εξέταση,ενώ για το ίδιο αντικείμενο υπάρχουν πλέον συνάδελφοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης;

Ασφαλώς όχι. Όχι χωρίς αξιολόγηση.

Eπίσης πως θα συμμετάσχεις σε ΑΣΕΠ με ένα πτυχίο ωδείου και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια;

Κι ΑΝ ας πούμε περάσεις σ' αυτόν τον ΑΣΕΠ; Έχοντας διαγωνιστεί με συνυποψηφίους σου που έχουν με χαρτιά και επάρκειες και εσύ τους έχεις ξεπεράσει βαθμολογικά άνευ χαρτιών και επάρκειας; Και φυσικά στα ίδια θέματα με αυτούς και φυσικά και σε θέματα μουσικοπαιδαγωγικά (και τάξεως-και ατομικού οργάνου-και συνόλων φωνητικών και ορχηστρικών); Τότε πρέπει να διοριστείς ή θα πρέπει να έχεις χαρτί και επάρκεια;

Και δεν απαξιώνω το ωδείο.Έχω μαθητεύσει σε ωδείο,έχω εργαστεί σε ωδείο και έχω ξεκάθαρη άποψη.

Για το ίδιο ακριβώς λόγο εγώ το απαξιώνω. (τουλάχιστον την πλειοψηφία τους) Δεν απαξιώνω όμως τον άνθρωπο και το δικαίωμά του να συμμετέχει σ' ένα διαγωνισμό. Στην τελική αν δεν είναι καλός απλά θ' αποτύχει, σωστά;

Είναι δυνατόν να γίνουν καθηγητές σε Δημόσιο σχολείο,άνθρωποι χωρίς πτυχίο;
Επίσης να διαγωνιστούμε σε τι;Ποιος είναι καλύτερος σολίστας;
Στο Μουσικό Σχολείο καλείσαι να είσαι παιδαγωγός,όχι απλά σολίστας.

Απάντησα ξεκάθαρα νομίζω παραπάνω. Με τίποτα δεν εννοούσα αυτό.

Το πρόγραμμα σπουδών ενός πανεπιστημιακού τμήματος έχει ευρύτερη δομή από το αντίστοιχο ενός ωδείου.
Επειδή μουσικοί είμαστε, μόνο για το Μακεδονίας μιλάς ή γενικά, για να ξέρω αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου.

Επίσης οι εισακτέοι των πανεπιστημιακών τμημάτων έχουν υποστεί την βάσανο των πανελληνίων και των ειδικών μαθημάτων,που ένας ωδειακός δεν γνώρισε ποτέ.
Κι επειδή έχουν περάσει "βάσανο", πρέπει ν' αποκλείσουμε απο την συμμετοχή σ' ένα ΑΣΕΠ, όσους δεν πέρασαν από αυτό; (πιθανά γιατί δεν είχε νόημα αυτή η βάσανος όταν δεν υπήρχαν τμήματα μουσικών σπουδών τον καιρό τους-υπάρχει κι αυτή η γενιά!)

Και για ν' απαντήσω κι σ' όσους έγραψαν μετά από εσένα.

Θεώρησή μου είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει κάτι σε πανεπιστήμιο για να το ξέρεις. Αρκεί να μπορείς ν' αποδείξεις ότι το ξέρεις.

π.χ.

Κάνε ένα ΑΣΕΠ για Φυσικούς. (τυχαία η ειδικότητα) Δώσε δικαίωμα σε κάθε πικραμένο που νομίζει ότι είναι φυσικός να έρθει. Ασχέτως χαρτιού.

Εξέτασέ τους τα ίδια πράγματα. Στο γνωστικό τους αντικείμενο, στην παιδαγωγική της τάξης τράβα τους και μία ψυχολογική εκτίμηση (σημαντικότατο και δυστυχώς κανένας ΑΣΕΠ δεν προβλέπει κάτι τέτοιο) και πάρε τους καλύτερους. Τι σημασία έχει αν δεν έχει χαρτί φυσικού κάποιος που πρωτεύει μεταξύ των εξεταστέων; Αν ξέρει την επιστήμη χωρίς να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο μαγκιά του! Δεν κατάλαβα γιατί να μην τον προσλάβω;

Στην τελική όποιος τελείωσε ένα πανεπιστήμιο και το τελείωσε σωστά και με το σπαθί του, δεν έχει να φοβάται τίποτα και κανένα από ένα τέτοιο ΑΣΕΠ. Απλά θα πρωτεύσει. Απλά έχουν να φοβούνται όλοι οι υπόλοιποι...

Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για εμάς και για κάθε ειδικότητα κατα την γνώμη μου φυσικά. Σήμερα ο ελληνικός νόμος δεν δίνει αυτή την δυνατότητα. Γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε ν' αλλάξει. Και θα ήταν καλό να το ξεκινούσαμε εμείς οι μουσικοί ζητώντας το για εμάς. 

Και ναι κάτι τέτοιο (κατά την γνώμη μου και πάλι φυσικά) θα βοηθούσε δραματικά στην αναβάθμιση των μουσικών σχολείων και στην προσφερόμενη εκπαίδευση σε αυτά. Και πιθανότατα να είχε αποτρέψει την (ήδη συντελεσθείσα) απαξίωση τους.

Την γνώμη μου γράφω και πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είναι καθόλου άσχετο το θέμα με το εδώ συζητούμενο.

Συγνώμη για την πολυλογία (και καλορίζικοι οι νέοι συνάδελφοι).

30
...που είναι τώρα όλοι αυτοί με τις κόντρες για το ποιος είναι καλύτερος για να διδάξει στα μουσικά, οι πανεπιστημιακοί ή οι ωδειακοί;;;

Τώρα κανείς δεν μιλάει!

Τώρα όλοι κάνουν το σταυρό τους μην τυχόν και κλείσουν τα μουσικά γιατί πάει η εργασιακή τους αποκατάσταση! Και από τους μεν και από τους δε.

Έτσι λοιπόν μας χρειάζεται γιατί ποτέ δεν είμασταν τίμιοι απέναντι στους άλλους και απέναντι  στον ίδιο τον εαυτό μας.

Ποτέ και κανείς (ούτε οι μεν-ούτε οι δε) δεν ήθελε τίμιο ΑΣΕΠ με την συμμετοχή όλων (είτε είχαν χαρτί, είτε όχι) ανα ειδικότητες με θέματα από την ειδικότητα και τον κλάδο της ειδικότητας και μόνο, αλλά όλοι ήθελαν 30μηνα-40μηνα και χαρτιά με τίτλους πανεπιστημίου και παιδαγωγικές επάρκειες...

Ας μην παραπονιόμαστε λοιπόν τώρα που αφ' ενός κινδυνεύουν τα μουσικά με κλείσιμο γιατί εν πολλοίς είναι απλά θέσεις για καθηγητές που απαξιώνουν τον θεσμό τους (φυσικά και δεν είναι όλοι άχρηστοι!-μιλάω όμως για πλειοψηφίες πλέον-πάει ο καιρός που ήταν οι εξαιρέσεις οι άχρηστοι...), και αφ' ετέρου οι μη διορισθέντες μέσω ΑΣΕΠ επίσης κινδυνεύουν με απόλυση.

Περαστικά ΜΑΣ.

31
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Α' φάση αναπληρωτών Μουσικής
« στις: Οκτώβριος 10, 2012, 08:14:55 μμ »
Πάντως στην πρώτη φάση των  μουσικών σχολείων πήραν 30-50% περισσότερους σε κάθε όργανο από πέρσι

Δεν ισχύει αυτό απόλυτα. Σε κάποια όργανα δεν πήραν καθόλου (ούτε έναν) ενώ πέρσι στην πρώτη φάση είχαν πάρει.

32
Ναι μεν αλλά δεν την είδα εδώ μέσα. Οι φήμες πλέον γίνονται εντονότερες ότι τα μουσικά σχολεία πάνε για κλείσιμο, ή τουλάχιστον για υποβάθμιση. Κρίμα...

33
Η οργισμένη απάντηση της Ράντου στον Αρβανιτόπουλο

Η κόρη της Ελένης Ράντου πηγαίνει σε δημόσιο μουσικό σχολείο και σήμερα το πρωί γονείς, καθηγητές και μαθητές του σχολείου αυτού επισκέφθηκαν τον υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο για να του εκφράσουν τα παράπονά τους.

Η γνωστή ηθοποιός ανάρτησε στο λογαριασμό της στο Facebook ένα μήνυμα αγανάκτησης, μετά την άκαρπη συνάντηση.

«Σήμερα το πρωί, μαθητές, καθηγητές και γονείς του καλλιτεχνικού και μουσικού δημόσιου σχολείου επισκέφθηκαν το υπουργείο Παιδείας μας για να ζητήσουν να μην καταργηθούν τα μέσα μεταφοράς τους στα σχολεία (τα πούλμαν που τους μεταφέρουν είναι δύο χρόνια απλήρωτα). Απάντηση του Υπουργού: “ΕΙΣΤΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ”. Και πρόσθεσε : “Τι το θέλετε το Μουσικό σχολείο; Πηγαίνετε σε ένα Ωδείο στη γειτονιά σας”. Ήταν και η κόρη μου εκεί!

Είστε ΒΑΡΒΑΡΟΙ κύριοι. Πληρώνουμε πολύ ακριβά τις πενιχρές παροχές του διαλυμένου κράτους σας. Πληρώνουμε πολύ ακριβά την δήθεν δωρεάν παιδεία σας. Σε ωδείο πρέπει να πάτε εσείς να μάθετε Μπαγλαμά να παίζετε και να πάψετε να παριστάνετε τον Υπουργό Παιδείας! Κι αφού η παιδεία είναι η τελευταία σας προτεραιότητα. Και η υγεία το ίδιο. Όσο για την ασφάλεια την κάνατε franchise. Μήπως κι εμάς πρέπει να γίνετε Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ; Μήπως θα πρέπει τώρα να σταματήσουμε όλοι και να μη σας ξαναπληρώσουμε; Γιατί φοβάμαι πώς όσο περισσότερα είναι αυτά που σας δίνουμε τόσο περισσότερα θα είναι αυτά που μας στερείτε.

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να γίνω η πρώτη Ελληνίδα που Επωνύμως θα αρνηθεί να σας πληρώνει πλέον.

Ελένη Ράντου

Πηγή

34
Σχολική ζώνη / Απ: Πότε ένα σχολείο έχει Μουσικό;
« στις: Οκτώβριος 03, 2012, 04:20:23 μμ »
Να κάτι που δεν γνωρίζω (να 'ταν το μόνο...) και που μ' ενδιαφέρει κι εμένα. Αν γνωρίζει κανείς...

35
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Α' φάση αναπληρωτών Μουσικής
« στις: Οκτώβριος 01, 2012, 07:35:28 μμ »
Μόλις βγήκαν προσλήψεις μουσικών στο ΕΑΕΠ!

Θα ήταν εύκολο ένα link?
Δεν μπορώ να το βρω.

36
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Α' φάση αναπληρωτών Μουσικής
« στις: Οκτώβριος 01, 2012, 10:27:19 πμ »
Κάντε υπομονή. Δεύτερη φάση θα υπάρξει. Το λέω με σιγουριά.

Τα μουσικά δεν λειτουργούν έτσι (μ' αυτές τις προσλήψεις και μόνο) ούτε για πλάκα. Απλά το θέμα είναι πότε θα γίνει η δεύτερη φάση.

38
Όπως έγραψα και παραπάνω δουλεύω 12 χρόνια σε Μ.Σχολεία και οδεύω για τον 13ο (λες να τύχει γκαντεμιά;)

Αλήθεια είναι ότι από Μ.Σχολείο σε Μ.Σχολείο, μπορεί να είναι τόσο διαφορετικά τα πράγματα, που να νομίζεις ότι άλλαξες χώρα όχι πόλη.

Είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων-κυρίως όμως του διευθυντή (-τριας). Ναι και ο σύλλογος, ναι και το κλίμα, ναι και η κοινωνία, ναι και το κτίριο, ναι και η υλική υποδομή, ναι και όλα αυτά. Αλλά αν έχεις διευθυντή που έχει μεράκι και ξέρει να το χειριστεί και κυρίως είναι συνεχώς από πάνω να επιβλέπει το σχολείο, τότε όλα τα υπόλοιπα μετράνε ελάχιστα.

Ναι υπάρχει πρόβλημα στα περισσότερα μουσικά (όχι με όλα-δεν έχω πάει σε όλα) με τις βαθμολογίες. Και από τους της γενικής παιδείας συναδέλφους, αλλά κυρίως από τους μουσικούς. Με το φόβητρο θα χάσουμε μαθητές και τμήματα (άρα και ώρες και θέσεις κτλ), πιέζουν είτε με πλάγιο τρόπο, είτε ευθέως (και μιλώ με πικρά πείρα) προς την κατεύθυνση όπου ΟΛΟΙ οι βαθμοί να είναι από 14-20 είτε ο μαθητής είναι για 03 είτε για 13. Φυσικά ο καθένας πρέπει να έχει και την συνείδησή του και την συναίσθηση του τι πάει να κάνει στο σχολείο. Τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε...

Το ότι οι σύλλογοι στα μουσικά είναι χωρισμένοι σε 2 στρατόπεδα (σε 2 βασικά-γιατί μετά είναι κι οι κλίκες  :o) γενικής παιδείας και μουσικής παιδείας, είναι επίσης μια ακόμα αλήθεια. Και μάλιστα υπάρχει και κλίμα υποτίμησης (τις περισσότερες φορές συγκεκαλυμμένο-κάποιες φορές όμως και απροκάλυπτο) των μεν προς τους δε και τανάπαλιν. Πολλά θα μπορούσα να πω.  :o

Η συνεργασία των 2 τομέων (γενικής και μουσικής παιδείας) είναι εν πολλοίς ανύπαρκτη. Όμως αυτό βασικά είναι θέμα διεύθυνσης. Αν η διεύθυνση κρατάει τις ισορροπίες, είναι τίμια απέναντι σε όλους, προγραμματίζει και δεν παρεκκλίνει από τον προγραμματισμό (εκτός εκτάκτου απροόπτου) και ΑΠΑΙΤΕΙ και ΕΠΙΒΑΛΕΙ την συνεργασία, τότε γίνονται θαύματα (και τα έχω δει με τα μάτια μου να γίνονται!). Γιατί και πρόβες μπορούν να γίνουν και μαθήματα να μην χαθούν, κι αν πρέπει να χαθούν να είναι και από τους 2 τομείς και όχι μόνο από ένα (πολύ δε περισσότερο μόνο από ένα μάθημα) και μόνο στην απόλυτη ανάγκη να χάνονται όταν χρειάζεται. Αλλά αυτό θέλει προγραμματισμό από την αρχή της χρονιάς με αυστηρή εφαρμογή και επίβλεψη. ;)

Πολλά λείπουν.

Τα βιβλία στα μουσικά μαθήματα. (ανύπαρκτα)

Η ύλη στα μουσικά μαθήματα! Κάθε σχολείο έχει δικό του πρόγραμμα σπουδών (α ναι υπάρχουν αναλυτικά προγράμματα σπουδών-ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ;;;;;ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΤΗΡΕΙ;;;;Όπου έχω πάει του κεφαλιού τους κάνουν)! Όποιοι έχουν δουλέψει σε παραπάνω από ένα Μ.Σχολεία, νομίζω ότι μπορούν να επιβεβαιώσουν.

Πολλές δυνατότητες υπάρχουν. Όμως επιτέλους χρειάζεται βούληση και από ψηλότερα για να στηριχθούν αυτά τα σχολεία. Δεν γίνεται με τον αυτόματο πιλότο να φτάσουμε κάπου. Κύκλους κάνουμε. Κάποια στιγμή-μοιραία-θα κουράσουμε και θα κουραστούμε. Και-επίσης μοιραίο-επακόλουθο θα είναι να προκαλέσουμε την κατακραυγή του κόσμου "τι τα θέλουμε τα μουσικά αφού είναι όπως είναι". Και τότε δεν θα γίνεται τίποτα.

Υ.Γ.
Εγώ τα έχω και με την Καλ.Επιτροπή, που είναι μόνο για "ομορφιά" και για να δικαιολογούν τις αποφάσεις με τις δήθεν εισηγήσεις τους. Κι επειδή έχω μιλήσει με μερικά νυν και πρώην μέλη και η δικαιολογία ήταν "εγώ τα έλεγα αλλά δεν με άκουγαν", δεν είδα όμως και καμιά παραίτηση κύριοι! Η θέση-θέση!  >:(




39

Καλό είναι να μην θυσιάζουμε την ποιότητα προς τέρψιν της ποσότητας.
Στο Λύκειο συναντώ μαθητές που απορώ πως έφτασαν ως εκεί και μιλάω για τα Μουσικά μαθήματα.
Εγώ που έχω κλείσει αισίως τα 12 χρόνια εργασίας αμιγώς σε Μ.Σχολεία και σε αμιγώς μουσικό μάθημα, έχω φτάσει να ντρέπομαι για τους αποφοίτους που έχει βγάλει το σχολείο μου. Προσωπικά έκανα αυτό που έπρεπε, αλλά δεν μπορείς να κάνεις σ' όλους μάθημα...
Αν εξετάσουμε το παραγωγικό μας έργο με αυστηρά κριτήρια,πλην ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων,θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
Έλα που όλοι νομίζουν ότι έκαναν και κάτι με μια συναυλία τέλους. Κι ας μην μπορούν τα παιδιά να παίξουν π.χ. χωρίς αριθμούς δαχτύλων στο πιάνο...
Όποιος θέλει να ασχοληθεί με την Μουσική υπάρχουν και τα Ωδεία,υπάρχουν και τα κοινωνικά Ωδεία χωρίς συνδρομή και τα εκκλησιαστικά Ωδεία με σχεδόν συμβολική συνδρομή.
Πολύ σωστά.
Τα Μουσικά Σχολεία δεν έγιναν για αναψυχή,αλλά για ανάδειξη δεξιοτήτων και προώθηση αυτών.
Εντάξη, εδώ δεν συμφωνώ απόλυτα, δεν είναι επαγγελματικά σχολεία και γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να ειδωθούν ως τέτοια. Είναι σχολεία που παράγουν πολιτισμό και μάλιστα "εφαρμοσμένο" πολιτισμό (αν και αδόκιμος ο όρος). Δεν θέλω μόνο μαθητές εξαιρετικών δεξιοτήτων. Θέλω βασικά μαθητές που να αγαπούν και να τους ενδιαφέρει η μουσική. Κι από κει και πέρα μακάρι να βγάλω και μουσικές διάνοιες με εξαιρετικές δεξιότητες. Όμως πιο πολύ αγαπώ να κάνω μάθημα με το μέσο μαθητή που απλά γουστάρει.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι τα μουσικά σχολεία πρέπει να προωθήσουν την... αναψυχή! (με την έννοια που εσύ έγραψες)
Και εγώ δε θέλω να γράψω άλλα,όχι τοσο για το προσωπικό κόστος,αλλά μάλλον γιατί οι περισσότεροι δεν είναι έτοιμοι να κοιτάξουν τον καθρέφτη τους..
http://youtu.be/RoDu6Um985k

40
Και δυστυχώς κι από εμάς του ίδιους που δουλεύουμε σε αυτά. Δεν είναι μόνο θέμα σίτισης και μεταφοράς. (ασφαλώς είναι ΚΑΙ αυτά!)

Λυπάμαι που το λέω (και το λέω με προσωπικό κόστος-μιας και δουλεύω σε ένα), το επίπεδο μουσικής παιδείας που προσφέρουμε είναι μηδαμινό.

Μπορούν να "απογειώσουν" το επίπεδο της εκπαίδευσης αυτά τα σχολεία. Πραγματικά μπορούν. Αλλά δεν μπορούν να κάνουν ούτε τα στοιχειώδη όταν είναι παρατημένα στον (χαλασμένο) αυτόματο πιλότο από την ίδρυσή τους και μετά.

Είναι πρώτιστα θέμα αξιολόγησης του διδακτικού προσωπικού (και κυρίως του υπάρχοντος). Και δεν μιλάω για το κλασσικό "Πανεπιστιμιακοί VS Ωδειακοί". Μιλάω για τίμια αξιολόγηση που αξιολογεί όχι τα χαρτιά σου αλλά τις πραγματικές γνώσεις σου. (πράγμα που όλοι το λέμε με το στόμα και κανείς δεν το θέλει πραγματικά)

41
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Οδεύουν προς μαρασμό και συρρίκνωση

21/07/2012 - 14:25

Τον κώδωνα του κινδύνου χτυπά η Ενωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με αφορμή τις μεταφορές μαθητών

Ζοφερό προβλέπει το άμεσο μέλλον για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία η Πανελλήνια Ενωση Γονέων των μαθητών τους, κρίνοντας από την κατάσταση που διαμορφώνεται στο ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών. Οπως επισημαίνει το ΔΣ της Ενωσης, «για τα δημόσια μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία από τον ιδρυτικό τους νόμο προβλέπεται η μετακίνηση και σίτιση των παιδιών μας με την ευθύνη του κράτους, και αυτό όχι τυχαία, αλλά γιατί μόνο έτσι είναι εφικτή η λειτουργία τους με τη ζωντανή παρουσία μαθητών και όχι η εικονική τους ύπαρξη με άδεια θρανία».
Αυτή τη στιγμή η κατάσταση που αφορά τη μετακίνηση των μαθητών στα σχολεία «βρίσκεται στο απόλυτο σκοτάδι», σημειώνουν οι γονείς οι οποίοι διεκδίκησαν το προηγούμενο διάστημα δημιουργία ενός ενιαίου φορέα οργανωμένου σε επίπεδο περιφέρειας με την επίβλεψη και τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας για τις μετακινήσεις του μαθητικού πληθυσμού και ιδιαίτερα των υπερτοπικών - διαδημοτικών σχολείων. «Η θέση μας αυτή που έγινε αποδεκτή από το σύνολο των σχολικών μας κοινοτήτων, αλλά και από πληθώρα Δήμων που εμπλέκονται στο έργο των σχολικών μεταφορών, επιβεβαιώνεται από τις εξελίξεις και συνιστά τη μόνη ικανή λύση για την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων. Στη θέση αυτή και στη διεκδίκησή της επιμένουμε και τώρα με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα», σημειώνει η Πανελλήνια Ενωση Γονέων, ζητώντας ως άμεσο μέτρο να τροποποιηθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε στο πλαίσιο του «Καλλικράτη» για το θέμα των μεταφορών και να μην ισχύσουν οι περιορισμοί που προβλέπει στην απόσταση προκειμένου να υπάρχει δωρεάν μεταφορά.
 
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 21/7/2012


42
http://www.pde.gr/index.php?page=4916

Προσέξτε τις προθεσμίες: από 17-27 Ιουλίου. ;)

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 572
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 542
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.