Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kapoioskapoukapote

Σελίδες: 1 ... 107108109110111 ... 171
1513
Συνάδελφε μη μου πεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Δεν λέμε τόσο καιρό ότι οι ισχυρές συντεχνίες (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04) θα αρπάξουν ότι μπορέσουν.
Εγώ θα είμαι ο τελευταίος που θα πέσει από τα σύννεφα γιατί ήμουν από τους πρώτους που μίλησα για μεγαλοτσιφλικάδες στις δύο βαθμίδες. Δεν εννοώ ότι δεν υπάρχουν ανάγκες σε κάποιους κλάδους και μεγάλες μάλιστα, αλλά για την υφαρπαγή έστω και των ψίχουλων των άλλων.
Ας περιμένουμε βέβαια να δούμε και τις τελείως original κατανομές...
Θα υπάρξει μάλλον χρόνος για να αλληλοσφαχτούμε και οι της β/θμιας  ;D ;D ;D Ή μήπως όχι;;; ;D ;D ;D

1514
"οι Ειδικότητες της πρωτοβάθμιας θα κινηθούν με...ό,τι τους αφήσει η δευτεροβάθμια"

Ώστε έτσι λοιπόν....... >:( >:( >:(

1515
Εκφράζω προσωπικη άποψη που στηρίζεται στην κοινή λογική. Όταν κάνεις έναν προϋπολογισμό τον κάνεις με το σκεπτικό να είναι όσο πιο ακριβής γίνεται. Αν λοιπόν αναμένεις να κάνεις προσλήψεις 1/9, δεν πρόκειται να προυπολογίσεις το κόστος τους σα να είναι να γίνουν από 1/1. Αυτό κατά τη γνώμη μου δεν στέκει. Σε κάθε προϋπολογισμό η εκάστοτε κυβέρνηση κοιτάζει να κάνει οικονομία από όσους κωδικούς μπορεί και εδώ θα βάλουν τα διπλά λεφτά απ' ότι θα τους χρειαστούν; Δε μου βγαζει νόημα.
Το υπουργείο δεν γνωρίζει πότε θα κάνει τους διορισμούς. Εξαρτάται από την ημερομηνία έκδοσης των οριστικών. Αν δια μαγείας είχαμε οριστικούς στα μέσα του Δεκέμβρη, θα έπρεπε να προχωρήσει λογικά στους διορισμούς από τις αρχές του νέου έτους. Δεν θα έλεγε ότι θα τους πάει για Σεπτέμβρη επειδή έχει προϋπολογίσει να τους κάνει μεν αλλά όχι από τις αρχές του έτους.
Σαν γενικό σχόλιο θα πω και εγώ ότι ανεξαρτήτως αν οι διορισμοί θα γίνουν σε δύο χρόνους, πρέπει εκ των προτέρων να υπάρχει ολόκληρη η κατανομή καθώς και όλα τα ονόματα των διοριστέων μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες των οριστικών και των δηλώσεων.

1516
Ε πως θα γινόταν;; Μ αυτούς που έχουν τα λιγότερα μόρια;;;
Δουλευόμαστε ή δεν καταλαβαίνω κάτι;;;
Μάλλον ο hellas_forever έγινε μέλος του τρολεταριατου του pde.

1517
Ναί όλοι οι διορισμοί που θα γίνουν μέσα στο 2021 θα είναι αυτοί που θα διοριστούν μέσα στο 2021. Όσοι δε διοριστούν μέσα στο 2021, σίγουρα δε θα δουν το όνομά τους στο ΦΕΚ των διοριστέων.
Με γρίφους μιλάς γέροντα ;D

1518
Θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον αν βγουν οι κατανομές πριν τις εκλογές αιρετών  ;)
Μέχρι τώρα φήμες μόνο από ανεπίσημα χείλη.
Οι αιρετοί και οι ιθύνοντες του υπουργείου τηρούν σιγή ιχθύος.
Όσον αφορά την αντικειμενικοτητα, οι κερδισμένοι θα το δουν σαν αντικειμενικο και οι χαμένοι σαν υποκειμενικό.
Επίσης, κανείς δεν βρέθηκε να εξηγήσει επίσημα τι σημαίνουν τα νούμερα στο προσχέδιο. Μόνο ερμηνείες μέχρι τη μεγάλη έκπληξη.

1519
Έτσι ακριβώς. Όταν λένε να γίνουν οι διορισμοί στα κενά αναπληρωτών, να γίνουν τα περισσότερα σε γυμναστές και πληροφορικής, όχι πάλι διακρίσεις..... Και να προσθέσετε την ειδική μαζί όπως ο Κορδης και να λέτε ότι είναι γενική για να βγει καλύτερα η κατανομή της γενικης
Η αλήθεια είναι ότι ο Κορδής όταν παρουσιάζει πίνακες, βάζει στους παραδοσιακούς κλάδους το άθροισμα γενικής, ΜΝΑΕ, ΤΥ και της ειδικής. Μέχρι εκεί συμφωνούμε. Πες μου όμως, τα νούμερα που σου δείχνω είναι πλασματικά; Πόσο λανθασμένα παρουσιάζουν τις πραγματικές ανάγκες του κάθε κλάδου;
Δώσε στοιχεία όμως. Όχι ιστορίες για αγρίους, περί νησιών, υπεράριθμων και τεράτων.
Μήπως κούρασε λίγο η πιπίλα με τους γυμναστές και τους πληροφορικούς;
Προσωπικά ξέρω ότι οι πολλές θέσεις στους διορισμούς θα δοθούν στους μεγαλογαιοκτήμονες των τσιφλικιών της καθε βαθμίδας, αλλά όχι άλλη προπαγάνδα για να επιτευχθεί αυτό. Ήμαρτον δηλαδή.
Τώρα αν έχεις στοιχεία που παρουσιάζουν μια άλλη πραγματικότητα, δώστα να τα δούμε και εσύ και όποιος άλλος θέλει.
Υ.Γ. Μήπως σε ενοχλούν και οι αγγλικοί και οι εικαστικοί; Γιατί και αυτοί είναι μπόλικοι. Σωστά;

1520
Για να γράψω και εγώ κάτι να περάσει η ώρα, παραθέτω ένα mini συγκεντρωτικό που έκανα με τις ως τώρα φετινές προσλήψεις αναπληρωτών σε κάποιους κλάδους της β/θμιας ενδεικτικά. Ιδού οι αριθμοί. Να σημειώσω βέβαια ότι τα νούμερα των κοινών ειδικοτήτων προέρχονται και από τις δύο βαθμίδες. Όχι βέβαια πως έχει καμιά σημασία για μένα. Για γενική μιλάμε πάντα.
           
ΠΕ02: 719, 289, 449 Σύνολο: 1.457

ΠΕ03: 765, 284, 385 Σύνολο: 1.434

ΠΕ04.01: 209, 89, 137 Σύνολο: 435

ΠΕ04.02: 208, 64, 74 Σύνολο: 346

ΠΕ04.04: 376, 74, 86 Σύνολο: 536

ΠΕ06: 767, 296, 444 Σύνολο: 1.507

ΠΕ08: 1191, 340, 101 Σύνολο: 1.632

ΠΕ11: 454, 187, 243 Σύνολο: 884

ΠΕ80: 109, 60, 80 Σύνολο: 249

ΠΕ86: 608, 363, 397 Σύνολο: 1.368

Υ.Γ Αν μου ξέφυγε και κάτι συγχωράτε με  ;D

1521
Πηγές του υπουργείου χωρίς κάτι επίσημο φυσικά μιλάνε για 10750, δηλαδή όλοι οι διορισμοί να γίνουν φέτος για να τελειώνουν. Επίσης, το προσχέδιο μιλάει για μεγάλο αριθμό Προσλήψεων, δεν θυμάμαι σελίδα αλλα αν το ψάξετε θα το βρείτε. Η κατανομή θα αφορά το σύνολο των διορισμών. Βέβαια οι 10500 ΔΕΝ θα αντιμετωπίσουν τις συνταξιοδοτησεις που θα ξεκινήσουν από φέτος τον Απρίλιο και συνολικά μέχρι το 2026 θα υπάρχουν λίγοι μόνιμοι και περισσότεροι αναπληρωτές. Οπότε λύση είναι διορισμοί να γίνονται κάθε χρόνο ώστε να υπάρχουν ελάχιστες αναπληρωτές και τα σχολεία να είναι πλήρη από τον Σεπτέμβριο. Αναμένουμε την κατανομή, που δυστυχώς στην καλύτερη θα είναι 70-30(οπως δηλαδή και οι προσλήψεις). Τέλος ο διορισμοί θα γίνουν στα ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΆ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΝΑΣ ΕΔΩ ΕΧΘΕΣ
Σε ποια οργανικά; Σε αυτά που ξέρουμε από τις μεταθέσεις ή από επικαιροποιηση αυτών;

1522
Πράγματι στη γενική μιλάμε πλέον για την απόλυτη κάλυψη. Άραγε στην ειδική η εικόνα είναι αντίστοιχη; Νομίζω ότι εκεί  τα ποσοστά κάλυψης δεν είναι αντίστοιχα της γενικής.

1524
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/334061_gkika-mesa-stin-ebdomada-oi-trimines-symbaseis-anapliroton
Σήμερα λέει η Γ' φάση και αυτή τη βδόμαδα και οι τρίμηνες.

1525
Καμιά πληροφορία για το αν η κατανομή θα γίνει με βάση τα ήδη υπάρχοντα οργανικα κενα κάθε ειδικότητας ή με βάση τις λειτουργικές ανάγκες υπαρχει;
Προσωπικά δεν έχω καμία πληροφορία.
Το πιο λογικό για μένα θα ήταν να επικαιροποιηθουν τα οργανικά κενά βάσει των σημερινών ωρολογιων προγραμμάτων και να συσταθουν νέες θέσεις αν και όπου χρειάζονται και η κατανομή να γίνει αναλογικά βάσει αυτών.
Αν πάλι δεν γίνει το παραπάνω, θεωρώ σωστό να δουν τις λειτουργικές ανάγκες των τελευταίων χρόνων και η κατανομή να βασιστεί εκεί.
Πάντως τα οργανικά κενά που έχουν δημοσιευθεί από διάφορους αιρετούς ή από ενώσεις εκπαιδευτικών είναι αποπροσανατολιστικα και πολλές φορές προβοκατορικα κατά τη γνώμη μου.

1526
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2020, 11:24:03 μμ »
@panos2
Νομίζω φάνηκε ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που στηρίζουν τις καταλήψεις ως τρόπο αντίδρασης.Δεν μπορούμε πια να κρυφτούμε από την κοινωνία.Ειναι πολλά τα χρόνια που κρατάει αυτή η ξεφτίλα και μας πήραν χαμπάρι.Ακομα κι εσύ, συγχώρεσέ με ,όταν λες ότι δεν είναι φασιστικές,ευθύνεσαι.Κι εξηγώ:

Ένα δημοκρατικό κράτος, οφείλει να παρέχει ευκαιρίες εκπαίδευσης ισότιμα σε ΟΛΟΥΣ τους πολίτες του.
Οταν έστω και ΕΝΑΣ μαθητής στερείται αυτού του δικαιώματος από κάποιον που παράνομα καταλαμβάνει δημόσιο κτήριο, τότε καταπατείται η δημοκρατική λειτουργία.
Για παράδειγμα, είναι σαν να ζητάς δημοψήφισμα για το γάμο των ομοφυλόφιλων.Σε αυτή την περίπτωση,το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες,ακόμα κι εάν ανήκουν σε μία μειονότητα.Το δικαίωμά τους δεν μπορεί να τεθεί στη διαπραγμάτευση ενός δημοψηφίσματος.Η ποιότητα ενός δημοκρατικού πολιτεύματος κρίνεται από τον σεβασμό της πλειοψηφίας έναντι της μειοψηφίας.Για αυτό και οι (προβληματικές έτσι κι αλλιώς) ψηφοφορίες των μαθητών για το κλείσιμο ενός σχολείου, ειναι άκυρες στο πολίτευμά μας.Γιατί,ακομα και εάν ΕΝΑ παιδί στερείται του δικαιώματός του καταπατάς τη δημοκρατία.Μου αρέσει,που οι δήθεν δημοκράτες-υποστηρικτες των καταλήψεων,δεν θα δέχονταν ποτέ ένα δημοψήφισμα σαν το παραπάνω, γιατί θα καταπατουσε δικαιώματα μειονοτήτων,ενώ τώρα άνετα ανέχονται αυτή την καταπάτηση.

Και ας μην αρχίσει κάποιος τα περί προβληματικού κράτους,που το ίδιο καταπατά το δικαίωμα ισότιμης εκπαίδευσης κλπ., γιατί για αυτό τον λόγο υπάρχουν  οι νόμοι,το Σύνταγμα,τα δικαστήρια.Παντα γράφω ότι οι καταλήψεις είναι παρανομες και φασιστικές.Εχεις κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι.Οταν όμως παρανομείς έχοντας πλήρη επίγνωση ότι αυτή η ενέργεια  στερεί το δικαίωμα ενός άλλου πολίτη,τότε είσαι εχθρός της δημοκρατίας.

Επομένως, η κατάληψη πέρα από παράνομη, είναι και αντιδημοκρατική μέθοδος, δηλαδή ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ.Απλά πραγματα, που ντρέπομαι να επαναλαμβάνω σε εκπαιδευτικούς και ζητώ συγνώμη για αυτό,αλλά αναγκάζομαι.
Θα ήθελα να προτείνεις τόσο σε εμάς όσο και στους μαθητές μερικούς νόμιμους και ταυτόχρονα δημοκρατικούς τρόπους διαμαρτυρίας.
Από περιέργεια, όποιοι χρησιμοποιούν με το δικό σου σκεπτικό φασιστικους τρόπους διεκδικήσεων είναι και φασίστες;
Δεν λέω ότι διαφωνώ σε όλα όσα λες αλλά μόνο τρομοκρατικες οργανώσεις δεν έχεις κατονομασει τις μαθητικές καταλήψεις.
Καλό βράδυ.

Σελίδες: 1 ... 107108109110111 ... 171

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.