Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kapoioskapoukapote

Σελίδες: 1 ... 139140141142143 ... 171
1961
@origenis
Αφού έχεις τέτοια και τόση πληροφόρηση γιατί δεν λες και άλλα;
Γενικά είσαι λαλίστατος. Δώσε ότι ξέρεις. Θα έχεις και την αποκλειστικότητα.
Ευχαριστούμε προκαταβολικά.

1962
Το σύστημα που υπερασπίζουμε το έχω γράψει εδώ και καιρό. Στο μόνο που υπήρξε προβληματισμός ως ομάδας ήταν στα ακαδημαικα κριτηρια που προωθήσαμε  τις επιμορφώσεις πράγματα που  μέχρι τώρα δεν υπήρξε μοριοδότηση στις κλασικές διαδικασιες ΑΣΕΠ. Ποιοί διαφωνούν σε αυτά;
Το σύστημα που υπερασπίζεστε δεν το έχεις γράψει ποτέ και πουθενά ξεκάθαρα γιατί συνεχώς δεν μπορείς να πεις περισσότερα.
Αλήθεια ποια υποομάδα εκπαιδευτικών υπηρετείς;
Όσον αφορά τις επιμορφώσεις πραγματικά με ξεπερνάει. Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ αναλαμβάνει δράση;
Λέγοντας ακαδημαϊκά εννοείς βαθμό πτυχίου, μετατπτυχιακό συναφές-μη συναφές, αντίστοιχα διδακτορικό, ΑΣΠΑΙΤΕ, ξένες γλώσσες (πόσες); Με τι μοριοδότηση το καθένα;
Κοινωνικά. Το ένα παιδί πόσο; Τα δύο; Τα τρία; Τα πολλά; Οι ΑμΕΑ;
ΑΣΕΠ. Θα μετράνε μόρια του 2008 ή και των παλαιοτέρων; Πως θα σταθεί κάτι τέτοιο χωρίς την διενέργεια νέου;
Καλημέρα όπως καληνύχτα.

1963
Α ναι! Έχεις δίκιο origenis.
Στη ζωή έχουμε όλοι ίδια αφετηρία και ίσες ευκαιρίες!
Το λέει το Σύνταγμα, το λένε οι νόμοι, το λέει το ΣΤΕ.
Από περιέργεια όμως... όλα τα παραπάνω έμειναν ίδια στο πέρασμα των χρόνων;
Το δίκαιο είναι διαχρονικό; Η ηθική των πραγμάτων παρέμεινε αναλλοίωτη;
Αλήθεια ονειρεύεσαι ένα κόσμο αρίστων;
Για περιέγραψε μας τον.
Τι ευκαιρίες θα έδινες στους ικανούς και στους δυνητικά ικανούς αλλά όχι άριστων;
 

1964
Το δικαιότερο σύστημα διορισμών στο δημόσιο για μένα θα ήταν μέσω ενός εθνικού μητρώου δημοσίων υπαλλήλων.
Θα ήταν ένα είδος επετηρίδας ανά κλάδο προφανώς όπου θα υπήρχαν πεδία με ακαδημαϊκά προσόντα, είδος και χρόνος προϋπηρεσίας, κοινωνικά κριτήρια και εντοπιότητα.
Όταν θα έφτανε η ώρα των διορισμών για οποιεσδήποτε θέσεις θα έμπαιναν κάποια απαραίτητα κριτήρια και ο πίνακας θα έτρεχε μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις.
Όλοι θα μπορούσαν να ενταχθούν σε αυτούς τους πίνακες εμπλουτίζοντας όπου θεωρούσαν απαραίτητο τα προσόντα τους.
Το μόνο που θα έκανε κάποιος είναι να ενεργοποιεί την εκάστοτε αίτηση και να γίνεται κάποιος έλεγχος στα στοιχεία του από κάποια υπεύθυνη αρχή.
Καλημέρα.

1965
Αν κάποιος ξέρει ακριβώς ας μου απαντήσει στις  εξής απορίες:
1 Πόσα μόρια θα παίρνει ο κάθε μήνας προϋπηρεσίας; Το ταβάνι σε μήνες ποιο θα είναι τελικά;
2 Πόσα μόρια θα παίρνει η κάθε μονάδα επιτυχίας ΑΣΕΠ πάνω από τη βάση;
3 Θα μετρά ο βαθμός πτυχίου;
4 Πόσα μόρια θα παίρνει το μεταπτυχιακό (συναφές) και το διδακτορικό (συναφές);
5 Θα μετράνε τα μη συναφή μεταπτυχιακά-διδακτορικά; Αν ναι με τι μοριοδότηση;
6 Συνάφεια θεωρείται βάσει ειδικότητας ή/και στην εκπαίδευση;
7 Η διδακτική επάρκεια θα είναι προαπαιτούμενη ή θα απλά θα μοριοδοτείται;
8 Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μοριοδοτείται ως κάτι;
9 Τα τέκνα τι μόρια θα παίρνουν;
10 Πόσες ξένες γλώσσες θα μοριοδοτούνται και πόσο;
11 Υπάρχουν μοριοδοτήσεις από άλλες πηγές; Αν ναι, ποιες είναι αυτές;
12 Μήπως πρέπει το σύστημα να ονομαστεί Φρανκεστάιν;

Παρατηρήσεις:
1 Πραγματικά πιστεύουν ότι υπάρχει περίπτωση να υπάρξει σύστημα που δεν θα συρθεί στα δικαστήρια;
2 Μετά από τόσα χρόνια αδιοριστίας το σύστημα που προκρίνεται είναι το «Ο θάνατος σου, η ζωή μου».

1966
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1535&v=PtxTIuJFsK8

Μην κοιτάς τα πράγματα αποσπασματικά αλλά σαν όλον.
Αρχικά θα αξιολογηθείς από γονείς, μαθητές, διευθυντή και το υπόλοιπο "σύστημα".
Στη συνέχεια θα δουλέψεις με αυξημένο ωράριο βάσει ΟΟΣΑ.
Οι ώρες της Πληροφορικής δεν θα αυξηθούν γιατί από κάπου αλλού θα πρέπει να κόψουν. (Ας μη γίνω ερειστικός λέγοντας από που).
Θα σε βάλουν να κάνεις πιστοποίηση, ρομποτική, τηλεματική και ότι άλλο τους αρέσει σαν ονομασία. Όλα σε μία ώρα.
Αν δεν μπορείς, δεν είσαι άριστος, δεν αξιολογείσαι θετικά. Ανίκανος δηλαδή. Go home.
Αν δεν μπορεί ολόκληρη η κοινότητα τότε το δημόσιο σχολείο δεν αξίζει μία. Η λύση είναι private ;).
Το μέλλον είναι ζοφερό. Όχι γιατί είμαστε απαισιόδοξοι αλλά γιατί απλά το περιμένουμε.
Υ.Γ. Το δημόσιο σχολείο απλά απαξιώνεται μεθοδικά. Δεν έχει να κάνει με τα γνωστικά αντικείμενα.
Ειδική αγωγή. :-* :-* :-* Just Business 8)

1967
Ωρολόγιο πρόγραμμα επί ΝΔ:
1η - 2η Πρακτική άσκηση στο τυροπιτάδικο της γειτονιάς.
3η - 4η Όποιοδηποτε μάθημα από το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό.
5η - 6η Κενό.
7η        Εξ' αποστάσεως μάθημα ελεύθερης επιλογής.

Σε αυτή τη χώρα όλα θα τα δοκιμάσουμε.
Υ.Γ. Οι επιχειρήσεις όπου θα πραγματοποιείται η πρακτική άσκηση θα πρέπει να είναι start up;

Το νέο τσιτάτο.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΨΥΧΩΝ  ;D :D :) :(

https://www.youtube.com/watch?v=yRG71b4HP0w

Την καλημέρα μου.

1968
Αντισυνταγματικά διορισμένοι είναι σχεδόν όλοι οι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι!
Τι προτείνεις; Κάθαρση παντού;
Υπερασπιζόμαστε το δίκαιο (της δικαιοσύνης) όταν τυχαίνει να μας συμφέρει. Διαφορετικά είμαστε υπερασπιστές του ηθικού (του δικού μας).
Μηδενός εξαιρουμένου. 8)

1969
Βγήκαν προσλήψεις γενικής και ειδικής Α/θμιας.
Λογικά δεν θα τρέξει για Δ/θμια. Τουλάχιστον στις κοινές ειδικότητες ο Α/Α προσλήψεων είχε συνεχόμενη ροή οπότε σίγουρα το σύστημα δεν έτρεξε παράλληλα για τις δύο βαθμίδες.

1970
Τέρμα στους διαξιφισμούς. Οι κληρικοι παυουν να είναι δημόσιοι υπάλληλοι. 10000 θέσεις αδειάζουν. Η κυβέρνηση δηλώνει πως θα προσλάβει στο κοινωνικό κράτος δηλαδή εκπαιδευτικούς, γιατρούς κλπ. Ετοιμαστε "κουστουμι".
Σε βάθος τριετίας προφανώς. Λέτε να μας καταραστούν οι παπάδες και να μην γίνουν ούτε οι επικείμενες προσλήψεις;
Υ.Γ. Οι παπάδες θα δείξουν το δρόμο του αγώνα στο 'δρόμο'. ;)

1971
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βοήθημα για ΑΕΠΠ
« στις: Νοέμβριος 07, 2018, 10:56:44 πμ »
Μια πολύ καλή επιλογή είναι του Καρκαμάνη. Εγώ έχω μείνει 100% ικανοποιημένος.

1972
Αν προσμετρηθούν τα μόρια του ΑΣΕΠ και δεδομένου ότι δεν θα πραγματοποιηθεί νέος γραπτός, για να μπουν οι μη έχοντες προϋπηρεσία στο "παιχνίδι" θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ποσόστωση τύπου 3Κ.
Τα δυσπρόσιτα θα μετρούν;
Αν με το καλό βγει η προκήρυξη και είναι τύπου 3Κ (λέμε τώρα) θα υπάρχουν συγκεκριμένοι κωδικοί ανά περιοχή που πρέπει κάποιος να δηλώνει; Θα παίξει και η εντοπιότητα 06, 07 για μικρούς δήμους - νησιά; ;D ;D ;D
Καλό χειμώνα. Με αγάπη και αλληλεγγύη. :-*

1973
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Οκτώβριος 24, 2018, 10:40:12 πμ »
όταν κάποιος είναι εκπαιδευτής ιεκ επιτρέπεται να διδάξει στα κδβμ?
Για το ΙΝΕΔΙΒΙΜ μιλάμε....
Η αδιαφάνεια σε όλο της το μεγαλείο.
Αν κάποιος πάρει 20 ώρες και αργότερα προσληφθεί σαν αναπληρωτής θα του τις κόψουν; ;D ;D ;D
Η πλάκα είναι ότι σε άλλα νήματα μιλάνε για τις "παράτυπες" προϋπηρεσίες στην τυπική εκπαίδευση. Στις δομές του ΙΝΕΔΙΒΙΜ που συνεχίζεται το πάρτυ...κουβέντα!!! ;D ;D ;D

1974
Να θέσω και εγώ τους προβληματσμούς μου.
Αρχικά, γιατί 15000 και όχι 20000 ή 25000; Ισχύει το 1:1 ή όχι; Ισχύει για το δημόσιο αλλά όχι για την εκπαίδευση;
Επίσης, τα δυσπρόσιτα (διπλασιασμός μορίων) δεν είναι πραγματική προϋπηρεσία. Οπότε πως θα λογιστεί διαφορετικά και μάλιστα όταν ποτέ δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα ούτε καν από την υπάρχουσα κυβέρνηση;
Τα μόρια της ειδικής περνούν και στη γενική. Άρα θα προσμετρηθούν ολόκληρα και στους δύο κλάδους;
Στους κλάδους που χρειάζονταν παιδαγωγική επάρκεια για να προταχθεί κάποιος γινόταν είτε με ΑΣΠΑΙΤΕ είτε με μεταπτυχιακό ή αν ήταν απόφοιτος συγκεκριμένων σχολών πχ πληροφορικής Πειραιά. Πώς θα γίνει η μοριοδότηση εκεί; Φαινομενικά κάποιοι θα αδικηθούν για κάτι που ως τώρα τους έδινε το ίδιο πράγμα.
Η κατανομή των θέσεων στις προκηρύξεις τύπου Κ γίνονται ανά φορέα (δήμο μπορούμε να πούμε) και όχι ανά νομό. Αυτό δημιουργούσε ζητήματα εντοπιότητας. Με αυτό τι θα γίνει;
Επίσης στις Κ υπάρχει κατανομή των ποσοστόσεων στις περιοχές των προσλήψεων και οι υποψήφιοι κάνουν επιλογές βάσει αυτών. πχ Ο τρίτεκνος με εμπειρία δεν μπορεί να αιτηθεί όπου θέλει αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές. Αυτό ισχύει για όλους. Αυτό θα καθοριστεί με ποια κριτήρια;
Το ρεζουμέ πάντως είναι ότι δίκαιο σύστημα δεν γίνεται πια να υπάρξει παρά μόνο αν θα είμαστε οι ίδιοι στους διοριστέους.

Σελίδες: 1 ... 139140141142143 ... 171

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159862
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.