Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - petrosp_13

Σελίδες: 1 ... 1920212223
281
Επιδόματα ΟΑΕΔ / Απ: Επίδομα ανεργίας από τον ΟΑΕΔ
« στις: Ιούνιος 03, 2009, 11:04:40 πμ »
Απολύομαι αυτές τις μέρες και από τα 4 φροντιστήρια στα οποία εργάζομαι
Θα πάω για το επίδομα ανεργίας που δικαιούμαι, όπως και κάθε χρόνο
Το επίδομα το έπαιρνα κάθε χρόνο μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου, δηλαδή μέχρι τις νέες προσλήψεις
Ωστόσο, φέτος θα παρουσιαστώ στον στρατό γύρω στις 10 Αυγούστου

Είχε κάποιος ανάλογη εμπειρία;
Τα ερωτήματα μου είναι:
- Πώς θα διακόψω το επίδομα αφού δεν έχω πρόσληψη; Με το χαρτί κατάταξης;
- Πώς θα πάρω τις τελευταίες επιταγές που μου αναλογούν; Οι τελευταίες θα δοθούν αφού διακόψω το επίδομα και αρκετές μέρες μετά, όταν θα είμαι δηλαδή σε στρατόπεδο. Πώς θα μπορέσω να τις πάρω αν δεν έχω ελεύθερο χρόνο να τις πάρω; Γίνεται η εξουσιοδότηση σε κάποιον άλλον; Ή αν μπορέσω να πάω εγώ, αφού θα έχω πλέον στρατιωτική ταυτότητα, θα είναι δυνατόν;
- Οι ίδιες δυσκολίες θα υπάρχουν και όταν θα πάω για ανάληψη στην τράπεζα. Δηλαδή, δεν θα έχω χρόνο όπως και αστυνομική ταυτότητα. Γίνεται η πληρωμή των επιταγών με εξουσιοδότηση σε άλλον;

Θα ήθελα να απαντήσει κάποιος που γνωρίζει πραγματικά
Ευχαριστώ

282
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί το 2009 ή το 2010 ?
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 08:35:59 μμ »
To 40% δεν έχει καμία σχέση
72 θέσεις για ΑΕΙ προκηρύχθηκαν
Άρα 36 το 2009 και 36 το 2010
Επειδή κάποιοι από τους πρώτους 36 δεν θα θελήσουν να διοριστούν φέτος για δικούς τους λόγους, φέτος θα καλέσουν περισσότερους από τους πρώτους 36 του πίνακα (π.χ. 70-80 άτομα) για να καταθέσουν τις προτιμήσεις τους
Θα τους πάρουν με σειρά προτεραιότητας από τον πίνακα μέχρι να καλυφθούν οι 36 θέσεις, δηλαδή ο τελευταίος μπορεί να είναι ο νο 47, αν 11 άτομα από τους πρώτους 36 δεν επέλεξαν να κάνουν χαρτιά φέτος
Στην ουσία, επιλογή χρονιάς μπορούν να κάνουν μόνο όσοι είναι στους πρώτους 36, δηλαδή μπορούν να επιλέξουν να μην πάνε φέτος να κάνουν χαρτιά
Βέβαια, αν κάποιος είναι στην θέση π.χ. 37 και κάνει τα χαρτιά του φέτος διακινδυνεύει να διοριστεί από φέτος (αν κάποιος από τους από πάνω του δεν καταθέσει χαρτιά), αλλά ουσιαστικά θα διοριστεί σαν ένας από τους τελευταίους φετινούς, με αποτέλεσμα να πετύχει άσχημη περιοχή διορισμού, σε σχέση με το αν κατέθετε μόνο το 2010 οπότε και θα ήταν από τους πρώτους και σε καλύτερη (ίσως) περιοχή. Βέβαια, κερδίζει έναν χρόνο παραπάνω διορισμένος με ότι συνεπάγεται αυτό
Πάντως, δεν νομίζω ότι θα έχουν μεγάλες αποκλίσεις οι περιοχές διορισμού, όλες μακριά και απομονωμένες θα είναι
Ελπίζω να βοήθησα

Ωραίος petrosp_13, πολυ κατατοπιστικός!

Έχεις όμως βάσιμο λόγο να υποστηρίζεις ότι όλες οι περιοχές διορισμών θα είναι μακριά και απομονωμένες?

To σίγουρο είναι ότι οι μεγάλες πόλεις είναι γεμάτες με υπεράρριθμους πληροφορικούς
Οπότε, οι διορισμοί θα γίνουν μάλλον σε νησιά ή νομούς χωρίς ζήτηση
Εκτός αν και οι διορισμοί αυτοί θα γίνουν απλά για να μην φωνάζουμε σαν κλάδος και μπούνε σε περιοχές με ήδη υπεράρριθμους πληροφορικούς, δηλαδή χωρίς σοβαρό σχεδιασμό

283
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί το 2009 ή το 2010 ?
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 12:42:49 μμ »
To 40% δεν έχει καμία σχέση
72 θέσεις για ΑΕΙ προκηρύχθηκαν
Άρα 36 το 2009 και 36 το 2010
Επειδή κάποιοι από τους πρώτους 36 δεν θα θελήσουν να διοριστούν φέτος για δικούς τους λόγους, φέτος θα καλέσουν περισσότερους από τους πρώτους 36 του πίνακα (π.χ. 70-80 άτομα) για να καταθέσουν τις προτιμήσεις τους
Θα τους πάρουν με σειρά προτεραιότητας από τον πίνακα μέχρι να καλυφθούν οι 36 θέσεις, δηλαδή ο τελευταίος μπορεί να είναι ο νο 47, αν 11 άτομα από τους πρώτους 36 δεν επέλεξαν να κάνουν χαρτιά φέτος
Στην ουσία, επιλογή χρονιάς μπορούν να κάνουν μόνο όσοι είναι στους πρώτους 36, δηλαδή μπορούν να επιλέξουν να μην πάνε φέτος να κάνουν χαρτιά
Βέβαια, αν κάποιος είναι στην θέση π.χ. 37 και κάνει τα χαρτιά του φέτος διακινδυνεύει να διοριστεί από φέτος (αν κάποιος από τους από πάνω του δεν καταθέσει χαρτιά), αλλά ουσιαστικά θα διοριστεί σαν ένας από τους τελευταίους φετινούς, με αποτέλεσμα να πετύχει άσχημη περιοχή διορισμού, σε σχέση με το αν κατέθετε μόνο το 2010 οπότε και θα ήταν από τους πρώτους και σε καλύτερη (ίσως) περιοχή. Βέβαια, κερδίζει έναν χρόνο παραπάνω διορισμένος με ότι συνεπάγεται αυτό
Πάντως, δεν νομίζω ότι θα έχουν μεγάλες αποκλίσεις οι περιοχές διορισμού, όλες μακριά και απομονωμένες θα είναι
Ελπίζω να βοήθησα

284
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 01:47:52 μμ »
Η παράσταση που μας δόθηκε στον διαγωνισμό ήθελε να υπολογίσουμε το άθροισμα 1+2+3+...+ν για το οποίο αρκούν ν ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ, ν ΕΝΤΟΛΕΣ και όχι ν*(ν+1)/2.
Άρα, θεωρώ ότι η ερώτηση είναι ή κακοδιατυπωμένη, ή η μόνη σωστή απάντηση είναι η Ο(ν)
Ας βγάλουν τις όποιες απαντήσεις τους να ξέρουμε τουλάχιστον τι θεωρούν αυτοί σωστό
Η σχέση υπάρχει αυτούσια σε βιβλία Θεωρίας Αλγορίθμων και Δομών Δεδομένων τα οποία είναι εντός ύλης όπως εδώ. Ή ξέρεις τη σχέση ή δεν την ξέρεις(αν και η απόδειξη είναι απλή) και δεν υπάρχει θέμα κακοδιατυπωμένης ερώτησης (τουλάχιστον εδώ).


Μα και το παράδειγμα που αναφέρεις μιλάει πιο πάνω για αριθμό εντολών ή επαναλήψεων. Ο τύπος που μου δείχνεις αναφέρεται σε άθροισμα εντολών ή επαναλήψεων, όχι το άθροισμα 1+2+3+...ν
Πες μου που έλεγε στην εκφώνηση της ερώτησης ότι το κ και το ν είναι αριθμός επαναλήψεων ή εντολών ή συγκρίσεων ή ή ή;
Μας έδινε μια συνάρτηση και ζητούσε την πολυπλοκότητα της
Ε κι εγώ θεώρησα ότι η συνάρτηση είναι το άθροισμα αριθμητικής προόδου αριθμών και όχι αριθμού εντολών

285
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 01:20:00 μμ »
Επανέρχομαι στην πολύκροτη παράσταση Σ=1+2+3...+Ν
Το σχολικό βιβλίο της Ανάπτυξης Εφαρμογών που αναφέρθηκαν πολλοί για να υποστηρίξουν ότι είναι πολυπλοκότητας ν^2, δεν αναφέρεται στην πολυπλοκότητα υπολογισμού αυτής της παράστασης στην παράγραφο 5.3.1.
Μιλάει για τον αλγόριθμο φυσαλίδας, όπου γίνονται συγκρίσεις, των οποίων ο αριθμός εξαρτάται από το μέγεθος του πίνακα (ν)
Όταν το μέγεθος του πίνακα είναι ν, απαιτούνται 1+2+3+...+ν-1 ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ, δηλαδή ΕΝΤΟΛΕΣ
Οπότε μιλάμε για ν*(ν-1)/2 ΕΝΤΟΛΕΣ, δηλαδή είναι πολυπλοκότητας ν^2

Η παράσταση που μας δόθηκε στον διαγωνισμό ήθελε να υπολογίσουμε το άθροισμα 1+2+3+...+ν για το οποίο αρκούν ν ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ, ν ΕΝΤΟΛΕΣ και όχι ν*(ν+1)/2.
Άρα, θεωρώ ότι η ερώτηση είναι ή κακοδιατυπωμένη, ή η μόνη σωστή απάντηση είναι η Ο(ν)

Ας βγάλουν τις όποιες απαντήσεις τους να ξέρουμε τουλάχιστον τι θεωρούν αυτοί σωστό

286
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Βαθμολογία
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 09:46:30 πμ »
Εφόσον η βαθμολογία μπορεί να είναι δεκαδικός αριθμός, μια χαρά αφαιρούνται βαθμοί όταν κάνεις λάθος 2-3 απαντήσεις
0,25 για κάθε λανθασμένη ερώτηση
Απλά το να πεις ότι για κάθε 4 λανθασμένες αφαιρείται μια σωστή είναι ένας απλός τρόπος για να το καταλάβει ο πολύς κόσμος και να το στρογγυλοποιήσει σε ακέραιους αριθμούς

287
Γενικό Λύκειο / Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« στις: Δεκέμβριος 10, 2008, 12:30:30 μμ »
Καλημέρα σε όλους!

μπορεί κάποιος συνάδελφος Πληροφορικός να με διαφωτίσει και να μου πεί στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, της Γ' Λυκείου Τεχνολογικής κατεύθυνσης, σε ποιό  σημείο της ύλης βρίσκεστε?

Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη!

Εγώ κάνω κάθε δομή συγχρόνως σε αλγορίθμους και προγράμματα, μια φορά και σε βάθος
Μόλις τελείωσα την δομή επανάληψης και μπήκα Πίνακες

288
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: τεστ δεξιοτήτων
« στις: Νοέμβριος 30, 2008, 09:09:07 μμ »
Προκύπτει άνετα με αρνητική βαθμολογία
Εγώ έπιασα 92 στις 100 και με την αρνητική πάω στις 90 (92 - 8*0,25)

289
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Αναλογία 1:22 για ΠΕ19!!!!
« στις: Νοέμβριος 26, 2008, 12:23:22 μμ »
Συμφωνώ
Μάλλον τότε πολλοί πίστεψαν (όπως και έγινε τελικά) ότι αν περάσουν την βάση θα διοριστούν, καθώς οι θέσεις ήταν πάνω από 500 και η αναλογία σχεδόν 1 στους 6
Τώρα, τι να δώσει κάποιος όταν μιλάμε για περίπου 50 θέσεις ελεύθερες μέσα σε 2500 άτομα;
Θέλει τρελή προετοιμασία και τύχη και φυσικά ψυχολογική φθορά

290
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Αναλογία 1:22 για ΠΕ19!!!!
« στις: Νοέμβριος 25, 2008, 06:13:31 μμ »
Βασικά είναι 2647 υποψήφιοι για 72 θέσεις
Δηλαδή αναλογία 1 στους 37

291
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Τέστ Δεξιοτήτων
« στις: Νοέμβριος 22, 2008, 11:32:52 πμ »
Αυτό είναι το πνεύμα του τεστ δεξιοτήτων
Γνώσεις γενικές, χωρίς συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο, για να μην μπορεί κάποιος να προετοιμάζεται πλήρως
Ή τις έχει κάποιος τις γνώσεις, ή όχι
Αν τις έχει, σωστά πρέπει να λαμβάνει ένα μπόνους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, γιατί αποδεικνύει ότι έχει γενικότερη αντίληψη του κόσμου γύρω του
Το τεστ δεξιοτήτων είναι ΜΠΟΝΟΥΣ, δεν είναι υποχρεωτική εξέταση, ούτε κρίνει πολύ σοβαρά τον διορισμό κάποιου
Συνεπώς, τα παράπονα για την μορφή που έχει είναι μάλλον άδικα
Αν θεωρείτε ότι είναι άδικο αν πριμοδοτείται κάποιος ο οποίος έχει γνώσεις σε ιστορία, γεωγραφία, δίκαιο, απλά μαθηματικά, απλά γλωσσικά θέματα και σε τόσους άλλους τομείς, να το συζητήσουμε
Χωρίς διάθεση να επιτεθώ σε κάποιον, η αποτυχία σε ένα τέτοιο τεστ δεν οφείλεται στο τεστ. Δεν μιλάμε για τεστ σε 1-2 τομείς, αλλά σε γνώσεις που αφορούν πολλούς και διάφορους τομείς, στους περισσότερους από τους οποίους κάποιος θα έπρεπε να έχει αντίληψη
Και το επαναλαμβάνω ακόμα μια φορά: Δεν είναι η κύρια εξέταση, είναι μπόνους μόνο για όσους μπορούν. Συνεπώς, τα παράπονα είναι άδικα

292
ΕΠΑΛ / Απ: Βασεις Δεδομενων
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 12:52:07 πμ »
Δύσκολα θα πάρει κανείς βιβλία από σχολείο τέτοια εποχή. Μόνο στο τέλος της χρονιάς και αν. Είναι μετρημένα. Και τα βιβλία των ΤΕΕ δεν υπάρχουν καν στα βιβλιοπωλεία, δεν υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή, ωραία κατάσταση για να διαβάσει κανείς

293
H ύλη είναι τόσο μεγάλη που ένα τέτοιο βιβλίο θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 3.000 σελίδες

294

Παράθεση
γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1;
γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
Τα 2 αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο που να απαιτεί πράγματα από το υπουργείο. Πως όμως να υπάρξει τέτοιο όργανο όταν κάποιοι εδώ μέσα προτείνουν να φύγουν από τον κλάδο της πληροφορικής οι μη πτυχιούχοι. Έτσι θα ενώσετε τον κλάδο και θα φτιάξετε μια ισχυρή ένωση?

Παράθεση
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
όχι θεωρειστε, δεν είστε με προεδρικό διάταγμα. Δεν λέω ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος αλλά χωνέψτε το. Δεν είστε καθηγητική σχολή βάση νόμου. Τώρα ότι και να λέτε εσείς ή εγώ δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος


Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;
Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Έχεις καταλάβει τι είσαι; Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου; Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Εκεί είναι το θέμα; Ανασφάλεια;
Άφησε μας να κάνουμε δημιουργικό διάλογο και όχι να ασχολούμαστε με τις προκλήσεις σου

Απάντησε και σε μένα αγαπητέ jaffar

Σελίδες: 1 ... 1920212223

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 353

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.