Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - petrosp_13

Σελίδες: 1 ... 45678 ... 23
71
Μάλλον σε άλλη ένωση πέρα από την ΕΕΦ πρέπει να αναζητήσετε τις ευθύνες
Μόνο έναν κλάδο ευνοεί κατάφωρα το νέο σύστημα και δεν επιτρέπει να γίνουν απλές κινήσεις φοβούμενοι "νέα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΙΙ" κατά τα λεγόμενα τους
Η μια επιστήμη κέρδισε πολλές ώρες αφαιρώντας τις ουσιαστικά από την άλλη και δημιουργώντας τραγελαφικές καταστάσεις (ένωση Οικονομικών-Πληροφορικής, χωρισμός σχολών Πληροφορικής σε 2 πεδία, εισαγωγή σε σχολές Πληροφορικής χωρίς Φυσική, καμία ουσιαστικά 2η επιλογή των μαθητών που δεν πάνε Θετική)

72
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 28, 2015, 02:09:33 μμ »
Βγήκε η τροπολογία ακριβώς όπως παρουσιάστηκε
Ουσιαστικά, καμία αλλαγή
Οι υποψήφιοι που δεν θα πάνε θετική, πρακτικά δεν έχουν επιλογές
Πρέπει να έχουν αποφασίσει την σχολή τους πριν τις εξετάσεις

ΥΓ. Υποψήφιος Ιατρικής Φυσική(3)-Χημεία(3)-Βιολογία(2) σύνολο 8
Υποψήφιος ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Μαθηματικά(5)-ΑΟΘ(3)-ΑΕΠΠ(2) σύνολο 10

73
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 27, 2015, 03:18:51 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/38050/enosi-himikon-ekpaideytiko-systima-organothike-gia-na-ypiretei-tis-anagkes-ton-mathiton

Η Ε.Ε.Χ.  τονίζει πως  παρότι είναι η μοναδική Επιστήμη η οποία έχει απώλεια ωρών στο Λύκειο, τοποθετήθηκε αρχικά θετικά απέναντι στις αλλαγές και προσέφερε την τεχνογνωσία και τη βοήθειά της για βελτιώσεις, και διατυπώνει την     έκπληξη και λύπη σχετικά με  επίσημες ανακοινώσεις   (σ.σ. δεν αναφέρει ποιων φορέων) που  προτείνουν λύσεις όπως την εισαγωγή στις σχολές Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών από την 3η ομάδα προσανατολισμού, των Οικονομικών Επιστημών, χωρίς Χημεία, δηλαδή μία νέα Τεχνολογική Κατεύθυνση.

74
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 18, 2015, 01:04:59 μμ »
Μάθαμε ότι υπάρχουν και τεχνολογικού προσανατολισμού σχολές Πληροφορικής
Το είπαν και το έκαναν. Δηλώνεις Πληροφορική Μακεδονίας με ΑΕΠΠ, δεν δηλώνεις Πληροφορική ΑΠΘ

ΥΓ. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η κατανομή των σχολών, όσο η μη επικοινωνία των πεδίων, ειδικά για τους μαθητές δεύτερης ταχύτητας της θεωρητικής και οικονομικής κατεύθυνσης
ΥΓ2. Αν βρει κάποιος έστω και μια αληθοφανή λογική του να είναι κοινά τα ΤΕΙ αλλά όχι τα ΑΕΙ, παρακαλείται να την παραθέσει

75
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 05:54:21 μμ »
Πότε έγινε επιστήμη η πληροφορική για να γράφουν όλοι οι μαθητές πανελλήνιες …

Μαθηματικός; Και δεν ξέρει ότι η Πληροφορική είναι επιστήμη πλέον;
Αλήθεια, ξέρεις ποια είναι η πιο συναφής σχολή με το μαθηματικό;
Ξέρεις ποια σχολή έχει συνήθως τα γραφεία της δίπλα στου μαθηματικού;
Έλεος


Συγγνώμη αλλά γιατί υπάρχουν τεχνολογικές - θετικές - οικονομικές σχολές πληροφορικής? Τι διαφορά έχουν?
δηλαδή υπάρχει η τεχνολογική πληροφορική, η οικονομική πληροφορική και η θετική πληροφορική?
Συγγνώμη δεν μπορώ να γράψω άλλο, αποσύρομαι γιατί θα πάθω τίποτα από τα γέλια  ;D ;D ;D

Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου
Η Πληροφορική είναι μια και θα πρέπει να είσαι εισακτέος σε αυτήν μόνο αφού εξεταστείς σε αυτή
Μόνος σου είπες πριν ότι υπάρχουν οικονομικές Πληροφορικές και καλώς είναι σε άλλο πεδίο και τώρα μας λες ότι δεν έχουν διαφορά
Ευτυχώς τελειώνει η νηστεία

76
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 02:52:07 μμ »
και πολύ καλά θα κάνουν.
Θεωρώ απολύτως λογικό τα τμήματα πληροφορικής που ανήκουν σε οικονομικές σχολές να πάνε στην οικονομική κατεύθυνση. Ας πρόσεχαν. Δε μπορεί όποιος γουστάρει να ανοίγει τμήμα πληροφορικής όπου γουστάρει.
Όσα τμήματα πληροφορικής ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών να πάνε στη θετική και όσα σε οικονομικές σχολές στην οικονομική, αλλιώς ποιο είναι το νόημα?
ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Όλοι αυτοί οι μαθητές θα έχουν διδαχθεί το μάθημα της ΑΕΠΠ. Άρα θα έχουν ακούσει για προγραμματισμό. Γιατί πρέπει να εξετάζονται σε αυτό? Για να πληρώνουν και άλλα λεφτά οι γονείς στην παραπαιδεία?

ε, άμα είναι έτσι να καταργήσουμε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας στο λύκειο και να κάνουμε από την Α Λυκείου μόνο κατεύθυνση ρε παιδί μου.
Αλλά ξέχασα, αυτά τα μαθήματα δεν διδάσκονται στα φροντιστήρια, και πονάει ε?
για ποια επιστήμη, μιλάς για το ΑΕΠΠ? να βάλουμε τα γέλια. Το πλέον αντιεπιστημονικό μάθημα. Καμία σχέση με επιστήμη. Είμαστε στον 21ο αιώνα και εσείς γράφετε σε μια φανταστική ΓΛΩΣΣΑ και κάνετε προγραμματισμό στον πίνακα.
Αλήθεια ακόμα αναρωτιέστε αν γράφουμε πρόγραμμα με κεφαλαία ή μικρά γράμματα?  ;D ;D ;D

Η άποψη μου είναι η εξής:
Οι πληροφορικοί είναι κερδισμένοι γιατί τώρα θα έχουν περισσότερες ώρες κατεύθυνσης στο Λύκειο αφού το μάθημά τους διδάσκεται σε όλες τις κατευθύνσεις πλην της θεωρητικής. Η μεγάλη γκρίνια είναι από τα φροντιστήρια που θα έχουν λιγότερους μαθητές.

Είναι ντροπή , ξεφτίλα και κατάντια να κανονίζουν τα φροντιστήρια και οι ιδιαιτεράδες το πρόγραμμα σπουδών του δημόσιου σχολείου και να έχουν λόγο για το ποια μαθήματα θα δίνουν.
Ελπίζω αυτή η κυβέρνηση να μην ενδώσει στις συντεχνίες και να περικόψει περισσότερο τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Επίσης στις μη υψηλόβαθμες σχολές (κάτω των 17000 μορίων) να μπορείς να μπαίνεις με το απολυτήριο του Λυκείου. Αυτό και θα σημάνει αναβάθμιση του Λυκείου και θα περιορίσει τον αριθμό των μαθητών που θα πηγαίνουν φροντιστήριο

Σε τι να πρωτοαπαντήσω
-Στο ότι λες "καλά να πάθουν" οι σχολές Πληροφορικής που άνοιξαν σε οικονομικά πανεπιστήμια;
Στο ότι θεωρείς λογικό να μπορεί ένα παιδί να εισαχθεί στην Πληροφορική Πειραιά αλλά όχι στην Πληροφορική Αθήνας; Στην Πληροφορική ΑΠΘ και όχι στην Πληροφορική Μακεδονίας;
-Όλοι οι μαθητές θα έχουν ακούσει για ΑΕΠΠ; Τόσα χρόνια οι μαθητές επίσης άκουγαν Χημεία μέχρι την Β' Λυκείου αλλά το μόνιμο επιχείρημα ήταν ότι έμπαιναν χωρίς γνώσεις στα πανεπιστήμια Χημείας. Γιατί δεν κάνουμε εξεταζόμενη την Πληροφορική σε όλη την θετική και την Χημεία διδασκόμενη; Το δέχεστε; Το πόρισμα της ΑΔΙΠ έλεγε για Χημεία παντού;
-Το σύστημα Αρβανιτόπουλου πήγε να καταργήσει την γενική παιδεία στην Γ' Λυκείου και καλά έκανε (το μόνο καλό) για να σταματήσει η κοροϊδία και ο ύπνος στο μάθημα. Αν εσύ πιστεύεις ότι τα παιδιά που θα δώσουν τον Ιούνιο Μ-Φ-Χ-Β θα ασχολούνται σοβαρά με το μάθημα ΑΕΠΠ της θετικής, μάλλον ζεις σε άλλο κόσμο.
-Όσοι έχουν ασχοληθεί με Πληροφορική αγαπητέ συνάδελφε, ξέρουν ότι οι αλγόριθμοι διατυπώνονται σε οποιαδήποτε γλώσσα τους κάνει κατανοητούς και εύκολους στην σύνταξη. Αν εσύ νομίζεις ότι η διατύπωση τους σε ελληνικά τους κάνει λιγότερο αποδοτικούς ή δύσκολους στην εφαρμογή, είναι προφανές ότι είσαι άσχετος με την ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληροφορικής. Αν θέλεις, έλα να σου δείξω 5-6 πανεπιστημιακά βιβλία αλγορίθμων από την βιβλιοθήκη μου διατυπωμένα σε ελληνικά.
-Όσο για το σχόλιο του προγραμματισμού στον πίνακα, μπορώ πολύ απλά να σε ρωτήσω: Ακόμα κάνετε Χημεία στο χαρτί; Νάτριο+Χλώριο=Χλωριούχο Νάτριο; Αυτό είναι Χημεία; Το να χλευάζεις την έλλειψη εργαστηρίων και ωρών σε μια επιστήμη, ενώ εσύ δεν υπερτερείς, είναι τουλάχιστον γελοίο.
-Νομίζω ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών, το να επιτίθεσαι στα φροντιστήρια είναι τουλάχιστον παράλογο. Σχεδόν όλοι μας περάσαμε ή είμαστε ακόμα εκεί, στα φροντιστήρια απασχολούνται ισάριθμοι καθηγητές με τους καθηγητές του δημοσίου. Από εκεί και πέρα, εξήγησε μου ποιο είναι το συντεχνιακό αίτημα που ευνοεί τα φροντιστήρια. Το να εξετάζονται οι υποψήφιοι Πληροφορικής σε μάθημα Πληροφορικής; Είμαστε σοβαροί ή θα μου αρχίσεις πάλι τα περί βασικής επιστήμης; Δεν θα κάνουν φροντιστήριο στα υπόλοιπα μαθήματα τα παιδιά; Ή αυτό θέλουμε; Μόνο η παραπαιδεία της Πληροφορικής που αφορά μόνο την Γ Λυκείου ρουφάει το αίμα των γονιών;

77
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 10, 2015, 11:25:30 πμ »
Σύμφωνα με τις τελευταίες διαρροές,
-Στο Οικονομικό πεδίο θα ενταχθούν μόνο οι σχολές Πληροφορικής που εντάσσονται σε Οικονομικές σχολές, ενώ οι άλλες όχι!!!
-Τα ΤΕΙ Πληροφορικής θα είναι προσβάσιμα από το πεδίο της Πληροφορικής αλλά και από το Θετικό!!!

Δηλαδή, στο 80% των σχολών Πληροφορικής θα μπορείς να εισάγεσαι χωρίς εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής!!!

Κι όλα αυτά που έλεγε το ΝΠΔΔ;
Για πίσω πόρτες;
Για προβληματικούς φοιτητές που δεν γνώριζαν Χημεία;
Για μαθητές που έμπαιναν σε σχολές που δεν εξετάζονταν στην βασική της επιστήμη;;;
Στο ΤΕΙ Πληροφορικής θα εισέρχονται μαθητές που θα έχουν εξεταστεί στο ΑΕΠΠ και μαθητές που δεν θα έχουν εξεταστεί!!!

Ο αντίλογος;
Γνωστός και φοβερά βάσιμος
- Θα διδάσκονται ΑΕΠΠ στην Θετική, απλά δεν θα εξετάζονται. Ποιος θα δίνει σημασία σε μη εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης που έχει Μ-Φ-Χ-Β; Γιατί δεν κάνουν την Χημεία διδασκόμενη και την Πληροφορική εξεταζόμενη;
- Θα μάθουν Πληροφορική στην σχολή. Εδώ έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να μπορείς να μάθεις μια επιστήμη στην σχολή, αλλά μια άλλη οπωσδήποτε στο Λύκειο, αλλιώς θα έχεις χοντρό πρόβλημα.

Και το ΝΠΔΔ βρίσκει τέλειο το νέο σύστημα. Γιατί άραγε
Αιδώς Αργείοι

78
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 09:49:09 μμ »
Πέρα από αυτό, είναι τραγικό να μιλάς για επιλογές των μαθητών όταν ουσιαστικά τους προσφέρεις μόνο τα παιδαγωγικά (20 σχολές) και μερικά χαμηλόβαθμα ΤΕΙ Υγείας που ακόμα και τώρα τα δηλώνουν ελάχιστοι μαθητές άλλων κατευθύνσεων
Αυτό είναι η διεύρυνση των επιλογών κύριε Κουράκη;
Επειδή είστε γιατρός, δίνετε σημασία σε ένα πεδίο που ανέκαθεν ήταν κλειστό και αφήνετε 100άδες θετικές και τεχνολογικές σπουδές χωρίς πρόσβαση από την κατεύθυνση της Πληροφορικής;
Για ποια συμφέροντα;
Ποιος υποψήφιος οικονομικών-πληροφορικής ή νομικής θα είχε κατά νου να δηλώσει τα ΤΕΙ νοσηλευτικής;;;

79
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 11:12:44 πμ »
τα παραδειγματα που δινει το ΥΠΕΠΘ αφορουν μεχρι το 4ο πεδιο ανα κατευθυνση για το 5ο? τι γινεται ?Στη θετικη δεν περιλαμβανονται οι σχολες πληροφορικης?

Η λογική τους είναι να χωρίσουν τις σχολές Πληροφορικής από οποιαδήποτε άλλη σχολή του 2ου-4ου σημερινού πεδίου και να τις ενώσουν με τις οικονομικές (!!!)
Έτσι, κανένας μαθητής δεν θα μπορεί να συνδυάσει Πληροφορική με Μαθηματικά, Πληροφορική με Αρχιτεκτονική, ακόμα και ΠΛηροφορική με Ηλεκτρολόγων Μηχανικών!!!
Αλλά θα μπορεί να συνδυάσει Πληροφορική με Νοσηλευτική ή Πληροφορική με Παιδαγωγικά, δηλαδή σχολές που είναι σίγουρο ότι θα τον ενδιαφέρουν
Άραγε, δεν ξέρουν ότι οι σχολές Πληροφορικής ανήκουν στις σχολές Θετικών επιστημών και τα γραφεία τους είναι δίπλα δίπλα στα πανεπιστήμια με μαθηματικό-φυσικό κτλ;
Προφανώς και το ξέρουν
Αλλά πρέπει να ζήσουν και άλλες ειδικότητες εις βάρος των μαθητών και ειδικά η πιο "αδικημένη" των τελευταίων 15 ετών

80
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:37:07 πμ »
Και γιατί το παράδειγμα δεν αναφέρει τους μαθητές που περνούσαν από Θετική στις σχολές Πληροφορικής;
Το ορθολογικό είναι το σωστό, όχι το να βγάλουμε τα σπασμένα 15 ετών στην πλάτη των παιδιών

81
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:24:05 πμ »
Η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη
Ο εξοβελισμός της από την θετική και η παρά φύσει ένωση με τις οικονομικές σχολές συμφέρει μόνο ένα κλάδο και είναι προφανές
Εδώ και 1,5 χρόνο γίνεται ένας αγώνας για το αυτονόητο και αφού κάποιοι δεν έκαναν πίσω για να μη χάσουν ανύπαρκτα δικαιώματα, βρήκαν σαν λύση την πληρονομική ή την οικοφορική, μόνο και μόνο για να φύγει από τα πόδια τους αυτός ο διάολος

82
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:13:42 πμ »
Όλοι οι κλάδοι πλην χημικών-βιολόγων θα έχουν σοβαρά παράπονα

83
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Απρίλιος 06, 2015, 11:17:10 μμ »
- Τα μόνα πεδία που έχουν ουσιαστικά πρόσβαση από όλες τις κατευθύνσεις είναι τα παιδαγωγικά (20 σχολές μη δημοφιλείς) και οι Υγείας (από 2 κατευθύνσεις με μειωμένα μόρια). Είναι τόσο σημαντικές ή πολυπληθείς οι σχολές Υγείας ώστε να αξίζουν άνοιγμα από παντού; Ποιες σχολές θα προσφέρουν στις υπόλοιπες κατευθύνσεις όταν σε αυτή στοχεύουν παιδιά της θετικής με επιδόσεις 19+;
- Οι Ανθρωπιστικές, οι Θετικές-Τεχνολογικές και οι Οικονομίας-Πληροφορικής είναι πραγματικά περιχαρακωμένες. Ουσιαστικά επιλέγεις κατεύθυνση και πεδίο.
-Δημιουργούνται τραγελαφικοί συνδυασμοί μαθημάτων. Αρχαία-Ιστορία-Βιολογία (!!!) και Μαθηματικά-ΑΕΠΠ-Βιολογία για σχολές Υγείας. Από την Θετική, μπαίνεις παιδαγωγικό χωρίς μαθηματικά. Είναι προφανές ότι τα μαθηματικά είναι περιττά για έναν δάσκαλο.
-Αποκλείεις μαθητή που εξετάζεται σε υψηλό επίπεδο σε Μαθηματικά και Πληροφορική να τα συνδυάσει με την Φυσική; Και του δίνεις επιλογές το ΑΟΘ και 2 μαθήματα γενικής παιδείας που ανοίγουν πρακτικά μόνο τα παιδαγωγικά γιατί στα άλλα θα έχει ταβάνι το 16; Η γνωμοδότηση της ΑΔΙΠ; Τα τμήματα Μαθηματικών, Αρχιτεκτόνων και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών που ζήτησαν ρητά εξεταζόμενη την Πληροφορική; Αυτή είναι η "εκτίμηση" που διαλαλούσε ο κύριος Κουράκης για την Πληροφορική;
-Ουσιαστικά οι επιλογές που δίνει αυτό το σύστημα και που ευαγγελίζονται εδώ και τόσο καιρό είναι οι 20 παιδαγωγικές σχολές και κάποια χαμηλόβαθμα ΤΕΙ Υγείας; Αυτό είναι το άνοιγμα πεδίων των υποψηφίων;

84
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Μάρτιος 26, 2015, 12:11:23 μμ »
Το μεγάλο πάρτυ είναι που περνούσαν τα παιδιά στις σχολές Πληροφορικής και ΗΜΜΥ με Χημεία και Βιολογία
Αυτό πρέπει να αλλάξει

Σελίδες: 1 ... 45678 ... 23

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 357
Σύνολο: 374

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.