Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anikologr

Σελίδες: 12345 ... 33
29
Διάβασε πιο πάνω και τέρμα μαζί σου, μην το συνεχίζεις για να με διαγράψουν.

Κομπλεξικό με αποκάλεσες, "νομιμακο" υποτιμητικά σήμερα τι ζητάς επιτέλους;;
Είσαι εύκολος αντίπαλος..

30
Νόμιμε θα υποστηρίξεις με επιχειρήματα όσα μου προσάπτεις η απλά είσαι ένας κοινός συκοφάντης?

Περιμένω αποδείξεις..

31
Ποιος σου είπε ότι οι προϋπάρχουσες δεν θα πάρουν μετάθεση;;
Αυτό ειναι το κρυφό τους όνειρο, ο αποκλεισμός των μετατασσόμενων από υπηρεσιακές μεταβολές μέχρι νεωτέρας.
Υπάρχουν και κρυφά όνειρα. Σκέφτεσαι να γράψεις μυθιστόρημα?

32
Αλήθεια βρε παλληκάρια τι έγιναν εκείνα τα μόρια και οι πίνακες;; Όλο θα...θα...θα...ούτε πολιτικοί να ήσασταν Η νέα διοίκηση του ΥΠΟΠΑΙΘ δεν τα ανακοινώνει όπως υποσχέθηκε. Γιατί δεν το ζητάτε;; Αφωνία έχετε πάθει;; Η τρέχετε πίσω από διάφορους βουλευτές και ζητάτε και εσείς πολιτική λύση που έγινε πολύ της μόδας τελευταία;;

Ψέμματα λέω;; Θέλεις να σου αναρτήσω μερικά σχόλια σου;; Ποιος καλεί τους διαχειριστές δημόσια και με καταγγέλλει ότι έχω δήθεν δυο λογαριασμούς;;
Το ξέρεις ότι αυτο το κείμενο που διακινείς σε μερικά σημεία του είναι το λιγότερο μνημείο παραπληροφόρησης και παραπλάνησης;
Για βρες λοιπόν σχόλιά μου όπως λες..

Επίσης μάλλον βλέπεις παντού φαντάσματα. Προκαλώ τους διαχειριστές να πάρουν θέση αν ποτέ σε κατηγόρησα ότι μπαίνεις με δύο ονόματα.

Αλλά αν σου πουν ότι δεν είμαι εγώ να ζητήσεις δημόσια συγγνώμη. 

Το δέχεσαι νόμιμακο?

33
Είσαι ο τελευταίος των τελευταίων που θα μου κάνεις υποδείξεις. Φρόντισε να μάθεις συμπεριφορά στον εαυτό σου.
Δεν έχω καμία αγωνία γιατί δεν παρανόμησα, αλλά αντί να ζητάτε όλοι την τιμωρία όλων όσων παρανόμησαν ζητάτε το κεφάλι όλων στο πιάτο. Για τέτοια δικαιοσύνη μιλάμε. Για τέτοια πλεονεξία, για τέτοια τάση εκδίκησης. Πάλι καλά που δεν το παίξατε αντιστασιακοί κατά του μνημονίου.

Άνοιξε τα μάτια σου και δες καλύτερα τι μας ετοιμάζουν.... και μετά μου κάνεις μαθήματα καλής συμπεριφοράς. Να σου υπενθυμίσω ποιος χρησιμοποιεί λέξεις όπως κομπλεξικός κλπ; Δεν χρειάζεται νομίζω....

Υ.Γ. Αλήθεια βρε παλληκάρια τι έγιναν εκείνα τα μόρια και οι πίνακες;; Όλο θα...θα...θα...ούτε πολιτικοί να ήσασταν Η νέα διοίκηση του ΥΠΟΠΑΙΘ δεν τα ανακοινώνει όπως υποσχέθηκε. Γιατί δεν το ζητάτε;; Αφωνία έχετε πάθει;; Η τρέχετε πίσω από διάφορους βουλευτές και ζητάτε και εσείς πολιτική λύση που έγινε πολύ της μόδας τελευταία;;

Ειλικρινά έχεις γίνει ο προσωπικός μου διασκεδαστής. Συνέχισε έτσι.. 8) 8)

34
Νόμιμε χαλάρωσε γιατί τον τελευταίο καιρό δεν ελέγχεις τα νεύρα σου και εκτίθεσαι διαρκώς. Καταλαβαίνω την αγωνία που έχεις όπως όλοι μας. Αυτό όμως δεν σου δίνει κανένα δικαίωμα να γίνεσαι εριστικός και άδικος.

35
Μόλις διάβασε το σχόλιο σου και τον έκοψε κρύος ίδρωτας!!! Αυτά που γράφετε τι σχέση έχουν με τις μετατάξεις;;
Προφανώς τις ίδιες εξυπνάδες που έκανε σαν υπουργός παιδείας έκανε και σε άλλα υπουργεία και ο κόσμος πλέον δεν μασάει κουτόχορτο. Τιμωρεί..

Αυτό εννοούσα τόσο απλό αλλά και τόσο δύσκολο να το καταλάβουν μερικοί.

Όσο για τις ειρωνείες εντάξει δεν παρεξηγώ. Είναι ο φόβος μήπως χάσετε την θεσούλα σας αυτή την εβδομάδα.

36
http://results.pasok.gr/

Διέπρεψε ο Καθηγητής Λοβέρδος στις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ – τρίτος και καταϊδρωμένος!  Μετά τις «οροθετικές» στο Υπουργείο Υγείας και τα «ανεμογκάστρια» στο Υπουργείο Παιδείας λογικό ήταν…
Αυτά να τα βλέπει ο Κουρακης και να προσέξει καλά τι απόφαση θα πάρει για τις μετατάξεις. Ο κόσμος δεν συγχωρεί..

37
Όχι μόνο μπλέξαμε αλλά και την μετακίνηση πλεοναζώντος εκπαιδευτικού προσωπικού από την μια βαθμίδα στην άλλη, την έχουν αναγάγει σε "θέμα μετατάξεων" και πως θα ικανοποιήσουμε μεταθέσεις ειδικοτήτων Α/θμιας.
Πρώτη φορά αριστερά βλέπεις και η ελπίδα έρχεται, να μην κάνουμε καμιά μετάθεση σε αυτούς που τρέχαν στα πολιτικά μας γραφεία πριν γίνουμε κυβέρνηση?
Η ψηφοθηρία σε όλο της το μεγαλείο !!!
Από ποιον πλανήτη προσγειώθηκες και λες τέτοια πράγματα?

Δεν πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται..

38
Δεν απαντάει σε τίποτα μια από τα ίδια και κρατάει τους πάντες στην εκπαιδευτική κοινότητα και ειδικά τους μεταταγμένους σε συναγερμό.
Αιδώς Αργείοι !!!
Τι θέλεις να σου πει? Αφού δεν έχει λάβει κάποια απόφαση...

39
Όταν ένας νόμος δεν εφαρμόζεται σωστά, δεν ακυρώνεται ο νόμος, αλλά εκτελείται ξανά όπως πρέπει ο νόμος. Η δική σου η κουτοπονηριά όμως, είναι πως επειδή δεν εφαρμόστηκε σωστά ο νόμος πρέπει να ακυρωθεί, γιατί εσύ δεν έκανες αίτηση και προσπαθείς να τρυπώσεις όχι από το παράθυρο, αλλά από την καμινάδα του τζακιού. Εγώ είμαι ο πρώτος που θα χαρεί αν μου πει το υπουργείο ότι κακώς πήρα μετάταξη και στη θέση μου έπρεπε να μεταταταγεί ο τάδε συνάδελφος, που είχε κάνει αίτηση και είχε δηλώσει την ίδια περιοχή με μένα. Αλλά τέτοιες κουτοπονηριές δεν δέχομαι. Αν πχ στα αποτελέσματα των πανελλαδικών γίνει λάθος και κάποιος που πρέπει να περάσει ΤΕΙ ιχθυοκαλλιεργειών, περάσει στην Ιατρική, επανεκδίδονται τα αποτελέσματα και δεν ξαναδίνουν τα παιδιά πανελλαδικές, ούτε περιμένουμε να δώσει και η επόμενη φουρνιά μαθητών.
Κουτόπονηρός δεν είμαι ούτε υπήρξα ποτέ. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι που χωρίς να με γνωρίζεις λες τέτοια.

Βέβαια είσαι τυχερόςπου κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία που σου προσφέρει το πληκτρολόγιο..

40
Η δικαιοσύνη αποφάσισε, εμείς πρέπει να ντρεπόμαστε για τις αποφάσεις της;;  Μάλλον κάτι έχεις παρεξηγήσει...... Κατά τα λοιπά καθημερινά επικαλείσαι τις αποφάσεις των δικαστηρίων......

Το πως εφαρμόστηκε η απόφαση προφανώς το προσπερνάς.

Εγώ δεν κρίνω την απόφαση όπως νομίζεις (με την οποία διαφωνώ) αλλά τον τρόπο που εφαρμόστηκε στην περίπτωση των υποχρεωτικών μετατάξεων των εκπαιδευτικών.

Ελπίζω δα έγινα κατανοητός...

41
Τι σχέση έχει η απόφαση που αναφέρεται με τα αίσχη που συνέβησαν στις υποχρεωτικές?

Επίσης είναι ντροπή για να βρείτε κάτι να πείτε να δέχεστε τέτοιου είδους αποφάσεις. Ανθρωποφαγίας το ανάγνωσμα.. Ντροπή

42
Έχουμε και λέμε,
1)   Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση  (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)
2)   Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων
3)   Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)
4)   Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου
5)   Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων
6)   2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)
7)   Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων
8 )   Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού
9)   6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)
10)   Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)
11)   Μη δημοσιοποίηση μορίων
12)   Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)
13)   Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ
14)   Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν  ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους.
15)   Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)
16)   Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;
17)   Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )
18)   Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )
19)   Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)
20)   Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης.
   [Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μετάθεση ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]

προσθήκη σύμφωνα με πληροφορίες από geochem
21)   εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν ναι μεν δήλωσαν τα σωστά μόρια αλλά δήλωσαν ως οργανική θέση την διεύθυνση δευτεροβάθμιας στην οποία ήταν  αποσπασμένοι οπότε και πριμοδοτήθηκαν αδίκως για μετάταξη εντός του πύσπε στο οποίο ήταν ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ.
προσθήκη σύμφωνα με πληροφορίες από geochem & Patreas
22)   εκπαιδευτικοί μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των μετατάξεων ΑΛΛΛΑΞΑΝ την αρχική τους δήλωση των δύο προτιμήσεων και μετατάχθηκαν μετά από ένσταση τους στην νέα τους επιλογή !!!!!



Απαντήθηκαν ως εξής:
1. de facto κατάργηση διαδικασίας εθελοντικών μετατάξεων
2. δεν υφίσταται αιτιώδης συνάφεια μετατάξεων -μεταθέσεων
3. ο Ν.4172/2013 δεν είχε ως προϋπόθεση την ύπαρξη κενών θέσεων σε αντίθεση με προγενέστερες διατάξεις
4. πάντως η πρόσκληση και οι όροι συμμετοχής έγιναν με Υπουργική Απόφαση και εκδόθηκε και σχετικό εγχειρίδιο για την υποβολή των αιτήσεων
5. έτσι προέβλεπε ο Ν.4172/2013 και οι ειδικές διατάξεις υπερισχύουν των γενικών
6. επαλήθευση υπηρεσιακών αναγκών με τη 2η διαπιστωτική-κατά προσέγγιση ο 1ος προσδιορισμός του αριθμού των μετατασσόμενων
7.δεν τηρήθηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις λόγω των ενστάσεων. Δεν ανακλήθηκαν οι αρχικές πράξεις μετατάξεων λόγω χρηστής διοίκησης
8. Η συνεργασία Υπουργού-στελεχών του δεν επηρεάζει τη νομιμότητα της διαδικασίας Ακόμη και η έλλειψη εισήγησης -απλής γνώμης δεν έχει νομικές συνέπειες σύμφωνα με τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
9. Δεν απαντήθηκε. Σωστή η παρατήρηση αλλά δεν συνεπάγεται την συλλήβδην ανάκληση. Υπήρχαν βέβαια και τροποποιήσεις λόγων δικαστικών αποφάσεων κάτι που επισημαίνεται.
10. Αναφέρεται ότι οι αρχικές μετατάξεις έγιναν με πολλαπλά κριτήρια και το δικόγραφο του Υπουργείου.
11. Δεν αποτελεί λόγο ακυρότητας, γιατί ο Ν.4172/2013 δεν επέτασσε τη δημοσίευσή τους
12. Να γίνει έλεγχος και να ανακληθούν όσες αιτήσεις έχουν ανακριβή στοιχεία
13.Το Υπουργείο στο δικόγραφό του διατείνεται ότι είχε εκ του νόμου τη διακριτική ευχέρεια να το κάνει. Εξάλλου από τη συλλήβδην ανάκληση ζημιώνονται κυρίως όσοι πήραν μετάταξη από άλλες περιοχές, επειδή είχαν πολλά μόρια.
14. ήταν στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργείου να μετατάξει τους αιτούντες σε μία από τις δύο επιλογές τους και να μην τους μετατάξει σε άλλες περιοχές που δεν δήλωσαν
15. Ο Ν.4172/2013 προβλέπει τη μετάταξη σε κενές ή συνιστώμενες θέσεις. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν τοποθετήθηκε κανείς σε κενή θέση. Υφίσταται δέσμευση της Διοίκησης για σύσταση οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ.
16.Οι ανακλήσεις έγιναν κατόπιν αιτήσεως των ίδιων των αιτούντων. Το αν παραπλανήθηκαν ή όχι δεν σχολιάστηκε γιατί δεν είναι γνωστό τι λόγους επικαλέστηκε ο καθένας
17. Δεν απαντήθηκε γιατί δεν έχει επίπτωση στη νομιμότητα της διαδικασίας. Ο Ν.4172/2013 προέβλεπε αίτηση προτίμησης χωρίς να αναφέρει αριθμό. Η υποχρεωτικότητα των μετατάξεων εμμέσως παραπέμπει σε περιορισμένο αριθμό επιλογών.
18. Όντως η Υπουργική Απόφαση πρόσκληση έδινε το δικαίωμα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (αυτό απαντήθηκε). Δεν γνωρίζουμε πόσοι από τους μεταταχθέντες ήταν πραγματικά πλεονάζοντες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πάντως καμία αίτηση μετάταξης δεν μπορεί να θεωρηθεί παράνομη ένεκα της ανοικτής προσκλήσεως.
19. Υπήρχε όπως αυτή η φήμη  και γι΄αυτό υπήρξε συμμετοχή από τους εντός ΠΥΣΠΕ. δεν επηρεάζεται τυπικά η νομιμότητα της διαδικασίας.
20. Απαντήθηκε ότι δεν είναι δυνατόν όλοι οι συμμετέχοντες να είχαν εσωτερική πληροφόρηση
21. Αυτό είναι συκοφαντικό γιατί η αίτηση ανέγραφε ξεκάθαρα Δ/νση Οργανικής Θέσης. Όσοι δήλωσαν κάτι άλλο να ανακληθεί η μετάταξή τους.
22. Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω εάν ήταν εφικτό να γίνει διότι η αίτηση ήταν ηλεκτρονική. Είναι οψιγενές επιχείρημα και μάλλον συκοφαντικό. Εννοείται ότι πρέπει να ανακληθούν τέτοιες μετατάξεις λόγω εκπρόθεσμης δήλωσης.
Τώρα μπορεί κάποιος να μιλήσει σοβαρά μαζί σου όταν δίνεις αυτές τις απαντήσεις?

Ξέρεις καλά μέσα σου ότι ούτε παιδιά 1ης δημοτικού δεν πείθουν τέτοια επιχειρήματα.

Μην παίζεις με την νοημοσύνη μας.

Σελίδες: 12345 ... 33

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 411

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.